آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

سوپر پکا Super P.E.K.K.A

سوپر پکا Super P.E.K.K.A

سوپر پکا Super P.E.K.K.A

سوپر پکا Super P.E.K.K.A

از این زره تیره رنگ ، انرژی قدرتمند و متزلزلی بیرون می زند و منتظر فرصت است تا بیرون بجهد !

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جدول مشخصات سوپر پکا پایگاه سازنده

سوپر پکا Super P.E.K.K.A

فیلم نحوه حمله و عملکرد سوپر پکا

دانلود

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. زاپ ویزارد واقعا قراره بیاد
    اگه اره کی
    اگه بیاد مثل همون الکترو ویزارد تو رویاله
    لطفا کامل بجوابید
    • پاسخ:

      هنوز مشخص نیست
  2. اقا همون دیشب دیدم بازیم بن شده یه صفحه بالا اومد که ترجمش میشد اکانت شما به علت نادیده گرفتن قوانین بازی بسته شده وچون برای دومین بار سعی به هک بازی کردید به مدت دو ماه بن میشود
    والا فکر نمیکردم به این سرعت بفهمن به زور تازه میخواستم کم کم برم تان 10 باید کجا با سوپر سل ارتباط برقرار کنم تا شاید راضیشن لااقل کم کنن این مدت رو
    • پاسخ:

      باید یک بازی جدید نصب کنید  و اطلاعات بازی را بفرستید و همچنین درخواست خود را-
      نحوه تماس  با سوپرسل در سایت هست
  3. اقای ادمین سلام
    اگه بگم من تونستم کلش رو هک کنم باور میکنی ؟؟؟؟
    به جرعت میتونم بگم باور نمیکنی اما من اینکار رو کردم...
    بله من مثل همه نمیگم جم رایگان یا ارزون شدن همه جیز
    یا مثلا اینکه کارگرات همیشه ازاد باشن...
    اقا من اول یه نرم افزار کمکی برای کلشم درست کردم که کلن هایی که لول بالا هستن و من میتونستم واردشون بشم رو فقط نشون میداد ...
    بعد از چند وقت سوپر سل برای یک هفته بازیم رو بست اما من داخل این یک هفته چند تا باگ کوچیک و ظاهرا بدرد نخور رو پیدا کردم
    با استفاده از این چند تا باگ تونستم صفحه تمام نیرو های کلش رو ببینم که شامل اطلاعات سرباز ها و برج ها بودن مثل مسافت شلیک قدرت ضربه سرعت سربازا
    جون سربازا و ازین جور چیزا که البته قلف بودن.
    من با یه سری تغییرات که به نرم افزار قبلیم دادم تونستم یک باگ کازب توی این صفحه اطلاعات ایجاد کنم که فقط شامل ویزارد و ویزارد تاور میشه و اینه که مسافت شلیکشون رو زیاد کردم که کل مپ رو پوشش میدن...


    من فقط یک سوال داشتم به نظر شما با استفاده از این امکان ممکنه اکانتم رو سوپر سل بسوزونه...
    اخه جدیدن یه چیزایی درباره سخت گیریای سوپر سل شنیدم...
    • پاسخ:

      اگر قادر به انجام این کار شده اید! بله ... بازی تون در صورت شناسایی بن می شود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای