آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

معدن جواهر Gem Mine

معدن جواهر Gem Mine

معدن جواهر Gem Mine

معدن های جواهر به گنجینه کمیابی از این منابع بسیار ارزشمند دسترسی دارند! استخراج جواهر کاری کُند و دشوار است.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

جدول مشخصات معدن جواهر پایگاه سازنده

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. خیلی مسخره است.چوب و درختای روی زمین چند برابر این جم میدن! اصلا ارزش آپگرید هم نداره!
  2. آقا خسته نباشی
    من در حده 1000 تا الماس میخوام برای اکانتم
    چه طوری میشه بگیرم ؟
    بدون جعبه جواهر و بازکردن دست آورد ها
    • پاسخ:

      نسخه فارسی کلش را از سایت بازار دانلود کنید و با کارت های شتابی خرید کنید - سایت کافه بازار نمایندگی فروش جم قانونی سوپرسل در ایران است.
  3. آقا خسته باشید
    من معدن جواهر ساختم جم نمیده
    داستانش چیه ؟
    همش خالیه
    نوشته 10/0
    • پاسخ:

      طول می کشد و معمولا دو عدد در روز است
    • پاسخ:

      ممنون
  4. من خانه سازندم 3هست چگونه میتونم توپ های مپ اصلی رو دو لول کنم
    تان 9مکس هستم
    • پاسخ:

      باید ابتدا در مپ سازنده توپ دو لول را به سطح چهار برسانید تا در مپ اصلی بتوانید تغییر دهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای