آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آپدیتی عظیم!

اخبار و شایعات

آپدیتی عظیم!

خبر های جدید از آپدیت

یوتیوبرهای معروف بازی کلش آف کلنز که با دعوت سوپرسل به فنلاند سفر کرده اند و نسخه آپدیت شده بازی کلش آف کلنز را دیده اند همگی اظهار داشته اند که این آپدیت جدید بازی ، کاملا متفاوت ، عجیب و غیرمنتظره بوده است و تحولات شگرفی در بازی صورت گرفته است و منتظر اجازه برای انتشار اخبار آن هستند.تاکنون هیچ توضیح و یا تصویری منتشر نشده است و در صورت انتشار ، اطلاع رسانی خواهد شد. اطلاعاتی در این زمینه برای شما در ادامه مطلب گذاشته ایم !

برای دیدن مطالب جدید تر به انتهای صفحه مراجعه کنید ....

------------------------

توضیحات بیشتر در مورد آپدیت ...

به گفته گالدون جزئیات آپدیت را با تأیید توسعه دهنگان در اختیار مشتاقان قرار می دهم

سوپرسل : کلن وار در مقایسه با ویژگی های آپدیت پیشرو بسیار ناچیز محسوب میشود! 

سوپرسل: خب ... ما امروز بازیو(کلشو) به صورت آپدیت جدید بازی میکنیم ،حتی بزرگتر  از آپدیتی که کلن وار اومد به بازی؟بله حتی نزدیک به اون هم نیست! این باعث میشه کلن وارها حتی در برابرش نا چیز باشند! این به این بزرگی هستش!
براساس گفته توسعه دهندگان آپدیت پیشرو یکی از بزرگترین آپدیت های کلشی است که بازی را به طور کامل متحول میکند زمان تقریبی شروع پیش نمایش هم اواخر ماه آوریل حدود ده روز دیگر گزارش شده است.

یوتیوبرها و کارمندان سوپرسل ، در توییت های جداگانه از وجود کشتی در آپدیت پیشرو خبر داده اند! و بصورت رمزی ! اشاره به آن می کنند.

اینطور که به نظر میرسه سوپرسل داره با کمک یوتیوبراش یه هیجان خاص به این آپدیت میده و همه ی کاربرانش رو .... 😕

اکثر یوتیوبرها اینچنین می گویند:

Wikced :
 در مورد آپدیت جدید هیجان زده ام ، برای به اشتراک گذاشتنش با دوستانم بی قرارم !

PowerBang :
آپدیت کلش نزدیک است؟!

Galadon :
در مقیاس 1 به 10 میتونم بگویم که این آپدیت یک کشتی داره !
+ خوب آنچه که مشخص هست با توجه به ویدیو و عکس هایی که قبلا در مورد کشتی منتشر شد و گفته های جدید ، کشتی یکی از گزینه های این آپدیت هست ، که بحث برانگیزه !
شایعات موجود برای کشتی در فضای مجازی که گفته شده است اینه که کارکرد آن :
1- کشتی حمل اسپل
2-کشتی برای ارسال و دریافت مقداری گلد و ... بین هم کلنی ها
اما در مورد گفته گالادون هم چندین برداشت میشه ازش داشت که کشتی فقط یکی از 10 مورد گزینه های آپدیت پیش رو است.

امروز هم مسابقه ایی دوستانه کلن وار بین انجمن سوپرسل  و انجمن ردیت در حال برگزاری است که بروی تیشرت یکی از اعضاء تصویر کشتی را می بینیم! و انوشکا هم در پستی به آن اشاره کرده است.

آیا تم شبانه به کلش می آید؟

از پوستری هم که چند وقت پیش توسط سوپرسل منتشر شد نیز این شایعه ها قوت گرفته است که یکی از آنها آمدن تم شبانه به بازی می باشد!

+ ساختمان دفاعی Hydro Pump

شایعه آمدن ساختمان جدید دفاعی!

Hydro Pump

Hydro Pump Clash Of Clans

یکی از شایعه هایی در مورد آپدیت آمدن Hydro Pump است که تصاویر شبیه سازی شده آن در زیر آمده است. این ساختمان آسیبی به نیروها وارد نمی کند بلکه فقط سرعت آنها را کم می کند بدین صورت که با فشار آب بر روی نیروها سرعت آنها را کم می کند و این کار برای مقابله با طلسم های خشم و سرعت می باشد. می شه گفت که این ساختمان تقریبا همانند ایر سویپر کار می کند ، منتهی بر روی نیروهای زمینی و آنها را به عقب می راند البته گفته می شه که بر روی همه نیروها اثر نمی گذارد و بر روی تعدادی از آنها تاثیر گذار است.

Hydro Pump

بازگشت Ice Wizard

شایعاتی مبنی بر بازگشت جادوگر یخی نیز می باشد... که البته با نحوه کار آن در کریسمس آشنا شدید و بطور موقت با آن کار کردید. شاید این مورد به علت تکراری بودن به بازی اضافه نشود ، اما به هر حال در بازی تست شده است.

ارتباط و تجارت با روستاهای دیگر

از موارد دیگری که مطرح شده است ارتباط با دیگر روستاها و تجارت با دیگران می باشد که این امر احتمالا بین اعضای کلن خود محقق خواهد شد و شاید کشتی در این مورد نقش بسزایی داشته باشد و بتوان با آن طلا ، اکسیر ، جم ، طلسم و ... جابجا کرد و یا شاید بتوان با آن نیرو به دیگر کلن ها قرض داد ، که نقش کشتی در بازی بسیار مهم و متنوع خواهد بود و شاید در آینده روی همین موضوع ، سوپرسل مانور بیشتری بدهد و آنرا با جزئیات زیادی آپدیت کند.

آیا به هر کاربر یک دهکده دیگر اضافه خواهد شد؟

شایعه دیگری که حدس زده می شود این است که هر کاربر دارای دو دهکده خواهد شد ! که می توان هدف از این کار را به چند منظور پیش بینی کرد:

+کسب منابع جدید برای شیوه جدید روستا

+قرار دادن کالکتورها و کمپ ها در روستای جدید

+ساختن قهرمانان جدید و یا تولید تعداد قهرمانان متنوع و یا تولید منابع برای روستا همانند بازی های Age of Empire یا Age of Mythology

+حالت های جدید حمله با سبک بازی کلش رویال ، منتهی با یک ارتش کامل با افراد آنلاین دیگر و آنها را به چالش بکشید.

+دسترسی به بازار های جدید در روستای جدید و تبادل آنها

البته گالادون کاملا آمدن کشتی را تایید کرده است و حال باید دید نقش این کشتی با روستای جدید چگونه است و با آن چگونه ارتباط برقرار خواهد کرد!

Traders Hut در کلش آف کلنز

تصویرهای زیر حدس زده می شود از روی بازی ورژن جدید گرفته شده است و بازار خرید و فروش را به این شکل نشان داده است که یک گاری با یک اسب شامل طلا و اکسیر ، توسط گوبلین های یک دهکده در حال تخلیه شدن است:

آنچه که حدس زده می شود وجود یک بازار برای تبادل طلا و اکسیر و جم در آن است که شاید بتوان بوسیله آن با هم کلنی ها به تجارت پرداخت و در آن بتوان نیازهای دهکده را برطرف کرد.

لول جدید برای قهرمانان

مدت زیادی است که قهرمانان تغییری در آن ایجاد نشده است و الان صحبت از لول های جدید قهرمانان می شود و همچنین قهرمانانی جدید و موقتی با کاربردهای گوناگون که بصورت موقت با منابع خود ساخته می شوند و بعد از استفاده باید دوباره منابع را جمع کرد و آنرا دوباره ساخت و در حملات استفاده کرد! و همیشه در دسترس نمی باشند که در این حالت سوپرسل می تواند همانند کلش رویال قهرمانان زیادی را به مرور به بازی اضافه کند همراه با خصوصیات مختلف و کارآیی های متنوع!

در صورتی که این امر اتفاق بیفتد ، گنجایش منبع ذخیره اکسیر سیاه نیز لول آن افزایش خواهد یافت و مستلزم آپگرید شدن خواهد بود.

برج سیگنال/رادیو Signal/Radio tower

از شایعات دیگر آپدیت وجود ساختمانی بنام برج رادیو یا برج سیگنال است! در مورد این ساختمان اطلاعات زیادی در دسترس نیست و ممکن است که بخشی از یک ساختمان دیگر باشد ، البته گفته می شود که این ساختمان با تولید صدا در محدوده خود ، نیروهای دشمن را اسیر و متعلق به نیروهای خودی می کند و با دشمن می جنگد ، همانند نیروهایی که در کلن برای محافظت از دهکده قرار می دهیم!

signal tower

البته این اثر بر روی بعضی از نیروها تاثیر گذار است و نه همه نیرو ها . همچنین حدس زده می شود که ساختمان های دفاعی را در محدوده خود پرقدرت تر می کند و باعث تقویت نیروهای ساختمان دفاعی می شود تا پرقدرت تر آسیب وارد کنند. آنچه که مشخص است این ساختمان را هم می توان تخریب کرد و اثر آنرا از بین برد.

اعلام رسمی مدیران سوپرسل در مورد آپدیت

تنها چیزی که مدیران سوپرسل در مورد آپدیت بزرگ و عظیم پیش رو اعلام رسمی کرده اند و به بعضی از شایعات پایان داده اند این موارد بوده است که وضعیت آپدیت :در حال حاضر مشغول کار بر روی آن هستند. و در مورد مشخصات آن :

1-تاون هال 12 نیست.

2-دیوار لول 13 نیست.

3-این آپدیت منحصر به فرد و بزرگ است.

فعال شدن گزینه تغییر نام دهکده "آری" یا "نه" !

یکی از مدیران سوپرسل در انجمن به صراحت گفت : فعلا هیچ برنامه ای برای تغییر اسم  دوباره در آپدیت جدید نداریم.

پوستر آپدیت کلش آف کلنز - حقیقی یا فتوشاپ ؟

امروز در برخی از سایت های چینی و همچنین توییتر ، پوستری از آپدیت عظیم بازی منتشر شد.در نگاه اول به این پوستر و طراحی حرفه ایی و کیفیت خوب آن به نظر نمی رسد که این پوستر فتوشاپ و یا از طرف هواداران طراحی شده باشد و بیشتر به همان پوسترهای خوب کلش آف کلنز که قبلا هم نمونه هایی از آن را دیده بودیم ، مرتبط می باشد. اما با ترجمه زبان چینی آن و نکاتی که در این تصویر برداشت کردیم را برایتان می گوییم...

با دیدن ماه در آسمان و مشعلی که در دست یکی از بربرها مشاهده می کنیم ، حدسی هم که قبلا زده بودیم ، قوت بیشتری می گیرد و آن هم اضافه شدن "تم شبانه" به بازی است ، که همین خودش باعث تنوع در بازی می شود و دیدن دهکده در شب و یا اتک هایی که در شب زده می شود ،می تواند افکت های زیبایی را داشته باشد ، البته امکان اینکه افکت های صدای شبانه هم مثلا صدای جیرجیرک و یا قورباغه به بازی اضافه شود نیز وجود دارد.

"کشتی" که وجود آن کاملا تایید شده است نیز در بازی دیده می شود و مشخص است که کشتی هم قابلیت حمل نیرو را خواهد داشت و حتما به بازی جزیره هایی کوچک همانند بازی Boom Beach که نیروهای دشمن کمی در جزیره وجود دارد و با حمله به این جزیره ها امکان غارت منابع طلا و اکسیر و جم وجود خواهد داشت و بعد از فتح آن جزیره برایتان طلا و اکسیر تولید می کند و البته امکان حمله دیگران به جزیره شما هم هست و مکن است جزیره خود را از دست بدهید و برای بدست آوردن آن مجبور به حمله دوباره خواهید بود! البته اینها حدس های ما است.

در جلو گشتی علامتی دیده می شود که احتمال دارد علامت کلن شما بر روی کشتی باشد که این احتمال هست که شما بتوانید با هم کلنی های خود تبادل نیرو و طلسم و یا طلا و اکسیر و جم داشته باشید.

گوبلین بر روی یک چیزی همانند اسکلت قرار دارد که ممکن است یک نیروی جدیدی باشد که توانایی حمله در زیر آب را هم داشته باشد و یا شاید هم چشم های گولم باشد. زیر پای بربرین هم چیزی همانند یک اسب شاخدار دیده می شود و البته مقداری نامفهوم است.

ستاره دریایی که به صورت بربر چسبده شده است ، امکان دارد که تزئینات دریایی همانند بازی بوم بیچ که کوسه و صدف و لاکپشت و خرچنگ و ... باشد در بازی پیدا شود

اما نوشته های روی پوستر بصورت بزرگ نوشته شده : دهکده دوم ، جهان شب ، سرعت زیاد

در خط کوچک در کادر آبی رنگ نوشته شده : آپدیت عظیم و بی سابقه

تاریخ شروع پیشنمایش های آپدیت جدید حدس زده می شود که از ۱۱ اردیبهشت (یک ماه می میلادی) به مدت ۲ هفته باشد.

آیکون جدید بازی

بعضی از منابع غیر رسمی ، آیکون بالا را آیکون کلش آف کلنز جدید می دانند که بر روی صفحه گوشی شما قرار خواهد گرفت و با کلیک بر روی آن بازی کلش آف کلنز تان لود خواهد شد.

در مورد زمان آپدیت یکی از یوتیوبر ها با توجه به تاریخچه آپدیت ها این زمان هارو پیش بینی کرده است :
22-23-24-29-30-31 may
که به تاریخ خودمون میشه :
1-2-3-8-9-10 خرداد

قایق به کلش آف کلنز آمد!

بعد از مدتها بالاخره قایق اسرار آمیز به کلش آف کلنز آمد! قایقی که قرار است تحول بزرگی را در کلش آف کلنز ایجاد کند و هنوز کارآیی این قایق که برای ما چه می کند ، مشخص نیست. قایق اسرار آمیز را فعلا نمی توانید بسازید و در حد نمایش است که بزودی این قایق را خواهید ساخت و آپدیت عظیم کلش صورت خواهد گرفت!

فیلم ورود قایق به کلش آف کلنز (زیرنویس فارسی)

دانلود

مقابله با اکانت مهندسی در آپدیت جدید

یکی از شایعاتی که فعلا دست به دست میچرخد مبارزه با اکانت های مهندسی است جالب ترین نکته در این امر ، آپدیت کردن تاون هال بر اساس استار وار هست! ظاهرا حتی با جم هم نمی شود تاون هال را آپدیت کرد! احتمالا برای جلوگیری از ساخت اکانت های مهندسی که اصلا دور از ذهن هم نمی باشد. بر این اساس تاون هال تا سطح 7 که آمد باید 200 استار وار داشته باشید تا بتوانید آپدیت به تاون هال بعدی کنید! و این یعنی ‼️ پایان دوره ساخت اکانت های مهندسی ! پس اگر اکانت مهندسی دارید از الان تاون هالش را ارتقا بدهید چرا که در آپدیت جدید گفته می شود که نمی توانید بدون استار وار آنرا ارتقا بدهید.

خاطرات کاپیتان - روز اول

بالاخره قایق اسرار آمیز کلش آف کلنز به حرکت در آمد و بسوی آنطرف آبها حرکت کرد ! در این قایق که کاپیتان هوگ رایدر سوار آن است ، گویا قرار است به کشف جزیره های اسرار آمیز بپردازد و در قالب فیلم آنها را معرفی کند ، احتمالا پیش نمایش های بازی که کمتر اطلاعات آن به بیرون درز پیدا کرده است ، باعث هیجان بیشتر کاربران آن شده است بطوری که هر دقیقه سایت های کلشی چک می شود و به همین منظور سوپرسل را ناچار کرد که سایتی را معرفی کند که وقتی شماره موبایل خود را در آن وارد می کنید به محض معرفی آپدیت از طریق آن به شما SMS داده خواهد شد! که برای ثبت نام هم شما می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید و از داخل لیست هم کشور ایران را انتخاب کنید و شماره موبایل تان را بدهید:

کلیک کنید

فیلمی هم که سوپرسل منتشر کرد چیز زیادی را برای ما مشخص نکرد و البته می توان حدس زد که همین نیروهای کلش آف کلنز با رفتن به جزیره های دیگر ماهیتی دیگر و کارگر پیدا می کنند و به کشت و تولید و جمع کردن منابع خواهند پرداخت!

فیلم خاطرات کاپیتان روز اول - زیرنویس فارسی دارد

دانلود

بربرین همراه با تبر

یکی دیگر از پوستر های جدید بازی که منتشر شده است ، بربر همراه با یک تبر می باشد! و اطلاعات بیشتری از این تصویر که تا چه اندازه صحت داشته باشد در دست نیست!

جزیره عجیب !

در تصویر زبر هم گویا هوگ رایدر یک جزیره را پیدا کرده است! که احتمالا در روزهای آینده شاهد فیلم آن خواهیم بود.

آیا بالاخره هوگ رایدر جزیره ایی را کشف خواهد کرد؟ چه چیزی انتظار وی را می کشد؟ در دهکده های جدید با چه چیزی روبرو خواهد شد؟

خاطرات کاپیتان - روز دوم

فیلم خاطرات کاپیتان روز دوم - زیرنویس فارسی دارد

دانلود

خاطرات کاپیتان - روز سوم

فیلم خاطرات کاپیتان روز سوم - زیرنویس فارسی دارد

دستاورد Un Build It

دستاورد جدید بازی که به بازی خواهد آمد و کار آن مشخص نیست! شاید خراب کردن ساختمانی باشد که خودمان آنرا ساخته باشیم و اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

حدسی که از ادامه آن زده می شود ، تصویر زیر است که کاربران آنرا تکمیل و حدس زده اند:

روز شب نخواهد آمد!

تویستر یکی از مدیران سوپرسل توضیحاتی درمورد حالت شب بازی داده و مشکلات فنی که دارد را توضیح داده است:

بنظرم موارد زیاد گیج کننده ای درمورد مود شب وجود داره. درخواست اصلی برای مود شب تقریبا از زمان شروع بازی وجود داشت. در اون زمان کاربرا میخواستن اوقات روز واقعا تاثیراتی روی کاراکترهای داخل بازی بذاره.
مثلا در طول شب گابلین ها بتونن حمله های بهتری داشته باشن چون اصالتا کارشون دزدیه، یا آرچر تاور برد کمتری داشته باشن بخاطر مشکلات دید در شب، تله های اسکلتی دمیج بیشتری داشته باشن، اما برعکس در طول روز تاورها برد بیشتری داشته باشن یا ویزارد برای افزایش قدرتشون انرژی خورشید رو ذخیره کنن و ازین دست موارد.
در صحبتی که در خلال یه نشست با یه توسعه دهنده در سال 2012 داشتم درمورد ریز جزئیات مشکلات اضافه کردن حالت شب به بازی، متوجه شدم یه کابوس خواهد بود برای کل منطق و اجرای کل پروژه. اغلب کاربرا میخواستن که تایم بازی از نظر روز و شب بودنش بر اساس ساعت منطقه زمانی خودشون تنظیم بشه. درنتیجه اگر شما در ساحل شرقی آمریکا باشین و ساعت بین 9 شب تا 6 صبح رو "شب" حساب کنیم بقیه مناطق زمانی دچار مشکل اختلال ساعتی میشن.
برا اینکه یکی ممکنه در طول روز مجبور باشه حالت شب رو بازی کنه و در طول شب حالت روز رو بازی کنه و غیره. واقعا کار مشکلی بود. اونها ایده های مختلف رو سبک سنگین کردن و درنهایت تصمیم گرفتن از ساعت GMT(ساعت گرینویچ) استفاده کنن. اما مشکل اصلی هنوز برجا مونده بود چرا که ساعت بعضی مناطق حتی گاها دقیقا برعکس هم بود. یعنی بعضی از بازیکنا ساعت منطقشون منطبق بود با ساعت GMT و خب این بنفع اونا میشد.
فک نمیکنم توسعه دهنده ها مخالفتی با حالت شب بازی داشتن بدون تاثیرات شب/روز روی گیم پلی بازی، اما این کاربرا بودن که اصرار داشتن شب/روز بودن بازی روی گیم پلی تفاوت ایجاد کنه و همین کار رو زیادی مشکل کرد. ضمن اینکه کاربرا این امکان رو داشتن که با ابزارای زمان/محل خودشون رو تغییر بدن که باعث تاثیر گذاشتن روی روز/شب شدن بازی میشد. بعلاوه اینکه در اون زمان توسعه دهنده ها داشتن با چیزایی مثل سازه های تاون هال های 9/10/11 ، هیروها، اسپل ها، نیروهای دارکی و چیزای دیگه ای از این قبیل سر و کله میزدن و مسیر مشخصی رو داشتن دنبال میکردن، و چیزی مثل اضافه کردن حالت شب به بازی واقعا به تلاشش نمیرزید و مسائل مهمتری مطرح بود.
مسئله مهم دیگه ای که در اون روزهای اولیه بازی باهاش روبرو بودیم این بود که(دورانی که هنوز اندروید بازی رو نداشت) اپل یه محدودیت 50 مگابایتی روی دانلودهای وای فای داشت و ما حدود 46-48 مگابایت حجم بازی رو داشتیم. درصورتی که میخواستیم مود شب رو هم اضافه کنیم، با توجه به تمامی موارد گرافیکی که نیاز بود دوبرابر بشه و آبجکت های خاص شبا(که مشخصا به سادگی  کم کردن نور بازی نبود) ما رو از خط قرمز عبور میداد.در نتیجه... فکر نمیکنم حالت شب به دهکده شما بیاید به دلایلی که توضیح دادم.

خاطرات روز پنجم فاش شد!

با آنکه سوپرسل به شدت مراقبت می کند که آپدیت های بازی همانند قبل لو نرود ، ولی به هر حال با تمام محافظه کاری خود ، فیلم پنجم آن بصورت غیررسمی در سایت ها قرار گرفت و دورنمایی از جزیره مرموز کلش آف کلنز را برای ما به نمایش گذاشت!

از همان ابتدا گفته می شد که آپدیت بازی دارای پنج فیلم است که به ترتیب منتشر خواهد شد و عناوین آنها هم عبارت بودند از :


    Captain’s Log #1: So Far, So Good
    Captain’s Log #2: Do You Think They’ll Like Me
    Captain’s Log #3: Time Is Ticking
    Captain’s Log #4: Sing A Happy Song (Not Released Yet)
    Captain’s Log #5: What’s That On The Horizon (Not Released Yet)

و همه مطمئن بودند که دیگر با انتشار ویدیو پنجم ، هوگ رایدر به داخل جزیره قدم می گذارد و محیط آنرا خواهیم دید ، اما متاسفانه باز هم چیز زیادی دستگیرمان نشد و دورنمایی از جزیره فقط نمایش داده شد! و احتمالا باید منتظر ویدیوهای دیگری باشیم و اگر ویدیویی در کار باشد قسمت ششم به بعد آن دیدنی و مهیج خواهد بود! با هم ویدیو پنجم که هنوز از طرف سوپرسل منتشر نشده است را با هم می بینیم:

فیلم خاطرات روز پنجم نسخه لو رفته

دانلود فیلم

ترجمه فیلم :

خاطرات کاپیتان: روز 5
هنوز اثری از خشکی نیست ...
دارم به این موضوع فکر میکنم شاید من بهترین کاپیتان برای دریانوردی نباشم یا اینکه اصلا بدونم یک قایق چیه! من جا پای یک کاپیتان گذاشتم! عجب شرمندگی است برام ...  واسه اینکه هیچی بنظر من بهتر نشده از زمانی که من کاپیتان شدم ... شاید بهتره اصلا برگردم و با چکشم بزنم تو سروکله مردم! آخه این تنها چیزی هست که من بلدم.
- خشکی!
-وای! من بهترین کاپیتان دنیام!

خاطرات کاپیتان : روز چهارم

کاپیتان هوگ رایدر به علت زیاد موندن روی آب داره عقلشو از دست میده و برای جلوگیری از این کار ، آواز می خونه تا ببینه چه چیزی آنطرف دریای کلش است و آنرا کشف و معرفی کند!

فیلم خاطرات کاپیتان روز چهارم- زیرنویس فارسی دارد

دانلود

 Versus Battle به صورت رسمی تایید شد

از موارد جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد Versus Battle است ! البته دقیقا مشخص نیست این قسمت بازی چکار می کند و هدف آن چیست! فقط در انجمن سوپرسل وجود آن تایید شده است! البته کاربران از تصاویر منتشر شده سوپرسل حدس هایی در اینباره زده اند! یکی از تصاویری که روی آن مانور داده می شود تصویر زیر است :

در قسمت بالای تصویر نوتیفکش Versus Battle را می بینیم که نشان می دهد یک بازیکن برای شما در حالت Versus Battle آماده است! و این تصویر از نوتیفکشن یکی از افراد تست کننده بازی جدید است که گرفته شده است و واقعی می باشد که آیکون جدید بازی هم نمایش داده شده است، تصویر بعد از نحوه آماده شدن نیروها جهت انجام Versus Battle است وتصویر پایین و آخر نیز ، پوستری بود که قبلا توسط سوپرسل منتشر شده بود و حالت Versus Battle را اینگونه حدس می زنند که دو بازیکن با یک نوع گیم پلی جدید با یکدیگر مقابله خواهند کرد و مشابه تصویر ، دو دهکده همدیگر را خواهند دید و به مبارزه خواهند پرداخت و بعید به نظر می رسد که مشابه چلنج های دو نفره برای مبارزه است که قبلا هم کلنی ها داشته اند و البته زیاد هم جذاب نبود! این مورد حدس زده می شود که فضا و گیم پلی کاملا متفاوت دارد و شاید عظمت آپدیت این بار نیز همین قسمت باشد.

نیروی جدید کلش آف کلنز چه شکلی است؟

در پوستر جدیدی که در کشور کره منتشر شده و در ایستگاه های مترو آنرا نصب کرده اند که تبلیغی برای تورنومنت های بازی است عده ایی تصویر علامت گذاشته شده بالا را که قبلا هم توضیحاتی گالادون در رابطه با آن داده بود و مشخص نبود ، الان آن تصویر با وضوح بیشتر به عنوان یک نیروی جدید نمایش داده شده است ، که البته تایید نشده است و در حد شایعه است.

آپدیت بالانس

همزمان با آپدیت جدید تغییراتی هم برای بالانس کردن نیروها انجام می شود :

۱-اسپل کلون لول ۵ برای تاون هال ۱۱
-افزایش ظرفیت اسپل کلون از لول ۱ تا ۵
-اسپل کلون لول ۳ در تاون هال ده در دسترس قرار می‌گیرد
۲-اسپل فریز لول ۶ برای تاون هال ۱۱
۳-اسپل هیلینگ لول ۷ از تاون هال ۱۰
۴-هفتمین گولد ماین و الکسیر کالکتور از تاون ۹ در دسترس قرار میگیره، قبلا تاون ده بود
۵-افزایش تخریب بمب به صورتی که هر بمب وال‌برکر هم لول رو از بین ببره
۶-سرعت انداختن بمب بالن بیشتر میشه
۷-کاهش زمان ساخت و تخفیف در قیمت
-اسپل فریز لول یک تا پنج
-اسپل کلون لول یک تا پنج
-اسپل هیلینگ لول ۴ و ۵

موارد تایید شده آپدیت

چند موارد که سوپرسل هم در ویدیوهایش از ورژن جدید بازی نمایش داده شده است و هم مدیرانش تایید کرده اند را می توانیم برایتان کوتاه توضیح دهیم که البته ممکن است باز هم تغییراتی داده شود.

دابل کنون (توپخانه دوتایی)

دابل کنون یکی از مواردی است که بعد از آپدیت به بازی اضافه می شود

قابلیت  Modification Or Remodeling (اصلاح و بازسازی)

Modification یا Remodelling هم از موارد هیجان انگیز و جدید بازی است که توسط یک توسعه دهنده افشا شد مثلا هزینه بازسازی یک کنون لول 14 بطوری که در تصویر می بینید  معادل 1 میلیون و 500 هزار گلد می باشد و در تصویر دیگر دو کنون بهم چسبیده نشان داده شده که محصول این تحول بر روی یک کنون می تونه باشد که بتوان ساختمان های دفاعی را به شکل های مختلف تغییر داد مثل یک کنون را به کنون چسباند و دابل کنون کرد و ساختمان های دیگر هم به همین صورت بتوان تغییر داد.

امکانات جدید در فروشگاه بازی

به نظر می رسه امکانات زیادی به بازار اضافه شده و ممکنه مربوط به دهکده دوم باشد.

لول جدید ساختمان ها

بطور حتم لول جدید نیروها و ساختمان ها به بازی اضافه خواهد شد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶)

    • پاسخ:

      خیر
  1. سلام
    خسته نباشید
    واقعا دمتون گرم سایت فوق العاده عالی دارین، من هر روز سر میزنم.
    مطالب شما تو سایت های دیگه پیدا نمیشه اگرم باشه به این تکمیلی نیست.
    لطفا قسمت مپ تان هال رو به روز کنید، مپ های وار جدید بزارید ومخصوصا برای تان های 10 و 11 .
    کلیپ های جدید کلش رو هم اگه میشه جمع آوری کنید تو سایت قرار بدین برای دانلود.
    مرسی
    • پاسخ:

      تشکر از توجه شما
    • پاسخ:

      مشخص نیست .
  2. با توجه به ویدیوی آخر معلوم هست که آپدیت جدید یه جورایی شبیه بازی stronghold leagend میشهو هوگ رایدر نقشش باغبان میشه.
    • پاسخ:

      نه شکر خدا ! نیست. اون یکی دیگه س که فیل تره
    • پاسخ:

      بزودی شروع خواهد شد
    • پاسخ:

      تبلیغات در سایت ملزم به پرداخت هزینه است
  3. بنظر من تم شبانه میاد و هیدرو پمپ هم شک نکنید میاد و برج سیگنال بسیار ساختمان عالیست و بنظرم اگه بیاد فوق العاده میشه .. دمشون گرم تو این اپدیت میترکونه
  4. بی صبرانه منتظر اومدن آپدیت هستم و دلم میخواهد بدونم این آپدیت دقیقا چقدر بزرگ تر از اپدیت کلن وار است.
    تم شب خیلی با مزه است ولی فکر نکنم سوپرسل این رو به بازی اضافه کنه.
    برج سیگنال چیز خیلی چرتیه و فکر نکنم اصلا توی آپدیت جدید بیاد.
    ساختمان هیدرو پمپ خیلی خوبه ولی فکر نکنم اینم بیاد یا اگه بیاد نمیشه یکی دوتا بیشتر ازش گرفت چون این ساختمان استفاده از طلسم سرعت و خشم رو کاهش میده و باعث کمتر شدن محبوبیت این دوتا طلسم میشه.
    • پاسخ:

      خب اینها بسته به قدرت نیروها و مپ طرف داره و اختیاری است ، مثلا طلسم زلزله در بعضی از مپ های تو در تو باعث تخریب چند دیوار می شه ولی دیوارشکن برای دیوارهای تک لایه به کار می رود.
      ممکنه شما هنگام اتک ، احتیاج به طلسم های خشم بیشتر داشته باشید و زلزله باعث می شه که نتونید زیاد بسازید ، پس مجبورید دیوارشکن ببرید!
      در کل فاکتورهای زیاد و مزیت و معایب متفاوتی هر کدام دارند که با بازی بیشتر ، بهتر درک خواهید کرد.
    • پاسخ:

      معمولا استراتژی ها با دو گولم است ، مگر اینکه جاینت استفاده کنید به جای یک گولم دیگر. همچنین تعداد گولم نیز بستگی به قدرت مپ حریف هم دارد مپ قوی ، دو گولم نیاز دارد.
  5. سلام داداش من یک مشکل دارم وقتی بازی کلش رو اجرا میکنم وسط بازی میندازه بیرون از چی میتونه باشه؟
    • پاسخ:

      روی بلواستکس بازی می کنید ، بلواستکس را تغییر دهید. روی گوشی بازی می کنید ، رم گوشی را آزاد کنید و با این نرم افزارهای جانبی ، فایلهای اضافه را پاک کنید و حافظه را خالی کنید ، آخرین ورژن بازی کلش را نصب کنید و گوگل پلی را آپدیت کنید و شاید نیاز پیدا کنید که گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید.گوشی را هم ریستارت کنید.
  6. سلام امیر حسین جان میگم ی پیشنهاد دارم بهتر نیست اونایی که تو مرکز پرسش و پاسختون چند ماه هیچ فعالیتی ندارن رو بندازی بیرون؟!
    • پاسخ:

      نه . اونجا محلی برای رفع مشکلات است و مانند انجمن ها نیست که این کارها رو بشه کرد و آموزش و ... گذاشت و غیر فعال ها را بیرون کرد و در اونجا انتظار فعالیت نداریم - مشکلات دیگران حل بشه از طرف دیگران ، کافی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای