آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

تحریم های بیشتر 14 روزه برای جنگ های قبیله ای

آموزش های بازی

تحریم های بیشتر 14 روزه برای جنگ های قبیله ای

در نوامبر 2017 سوپرسل روش جدیدی برای مقابله با مودر ها و متقلب ها معرفی کرد. (اکانت های ضعیف تر که برای مود در وار استفاده می شدند، وقتی که بن (تحریم) شدند، اکانت های اصلی سالم ماندند.
راه حل آن ها تحریم کردن اکانت برای همیشه و تحریم کل کلن برای شرکت در جنگ های قبیله ای بود.
این موج در نوامبر 2016 بسیار موفقیت آمیز بود. سوپرسل ضمنا چند کلن با نام های شناخته شده را تحریم کرد. که توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب ببینید.

ولی آنها به کار خودشان ادامه دادند. و تقریبا در چند روز پیش موج دوباره تحریم ها شروع شد.

موج تحریم فوریه2017

دوباره بعضی از کلن های شاخص دچار این موج تحریم شدند. من نمی خواهم که یک لیست بلند بالا از گناهکاران را اینجا به نمایش بگذارم ولی می توانید در این پست در Reddit مشاهده کنید. (click here)
من همچنین تعداد زیادی از پیام ها را در گذشته از بازیکنان محروم شده گرفته ام که گفته اند، این موج بزرگتری بوده است. من حتی شنیده ام که این موج تحریم به درخواست (CWL (Champions War League (کلبک کنید)  بوده تا بازی کاملا عادلانه حفظ شود. مخصوصا وقتی که آنها فصل دوم خود را شروع کردند.

من فکر می کنم که همه متوجه شدند که مود و تقلب در آینده دیگر کاربردی ندارد و پیشنهاد می کنم که دیگر کسی از روبات، هک، تقلب، مود و … استفاده نکند – حتی با اینکه ادعا می کنند که این کار مفید است. (حتی برای مدت کوتاه) که نتیجه اش تحریم همیشگی است چه دیر چه زود.

موج تحریم نوامبر 2016 شروع شده است

من مدتی است وب را چک میکنم تا ببینم چه زمانی اولین کلن ها گزارش دادند که دو هفته تحریم شده اند و ظاهرا این قضیه چند روز پیش شروع شده است.

خبر های جالب این است که یکی از اولین کلن هایی که تحریم شده، کلن خیلی معروفی است. اولین کلنی هست که به لول 14 در بازی رسیده و حتی تا الان تنها 4 کلن وجود دارد که به این لول رسیده است.
اگر می خواهید میتوانید خودتان چک کنید:

رفع مسئولیت! من به حریم کلن ها و بازیکن ها احترام می گذارم و سعی می کنم که نام آن ها را نشان ندهم. مگر در صورتی که به اخبار مربوط باشد.

با برد بیشتر از 320، این کلن، کلن موفقی است. پس این تحریم برایشان خجالت آور است و همپنین پیروزی بزرگی برای سوپرسل است که تلاششان را برای حذف تقلب نشان می دهد.

تحریم بازیکن

در مقاله بالا، ذکر کردم که بازیکن متقلب تا همیشه از بازی کردن تحریم می شود و تمام اعضای کلن از جنگ قبیله ای به مدت 14 روز تحریم میشوند.
همه ما فکر کردیم که که این مساله فقط برای کلن اتفاق افتاده و راه حل آن پیوستن به قبیله ای دیگر است.

حالا به رهبر این کلن تحریم شده نگاه کنید:

اول از همه در اطلاعات بازیکن نشان داده شده که این بازیکن به مدت 14 روز از جنگ قبیله ای تحریم شده است. ولی این مرا متعجب نکرده است.
متن “eligible for next war” برای این استفاده می شود و معنی اش هم مشخص است:

اعضای جدید کلن، اگر کلن قبلی خود را که در جنگ قبیله ای بود ترک کرده باشند، نمی توانند در جنگ قبیله ای جدید شرکت کنند.

آنها زمانی می توانند در جنگ قبیله ای شرکت کنند که جنگ قبلی شان به پایان رسیده باشد. شما می توانید لیست کلن را نگاه کنید تا ببینید چه کسانی نمی توانند در وار شرکت کنند. و کی می توانند دوباره شرکت کنند.
اگر شما جنگ قبیله ای را موقعی که اعضا هنوز واجب شرایط (eligible) نباشند، این بازیکن ها نمی توانند در جنگ قبیله ای شرکت کنند و به این معنی است که حتی اگر شما به کلن دیگری ملحق شوید، شما نمی توانید در جنگ قبیله ای جدیدی شرکت کنید.

آیا کسی هست که منکر این باشد؟

نتیجه گیری  

من این حقیقت را دوست دارم که سوپرسل قدم بعدی را برای زدودن تقلب از بازی برداشته است. همچین آن ها ماهی بزرگی را به تور خود گرفته اند.
در این لحظه، من تلاش می کنم تا متوجه شوم که تحریم 14 روزه کلن، فقط برای کلن است و یا برای بازیکن هم حساب می شود. اگر مساله این طور بماند ممکن است به بی اعتمادی جامعه کلش منجر شود.
لطفا به من اجازه دهید که این قضیه را کامل تحقیق کنم. شما کلنی را می شناسید که این اتفاق برایشان افتاده باشد؟

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها کلش آف کلنز

نظرات (۱)

  1. سلام این اکانت مهندسی و فکری براش کردن خیلی فاجعه است دیگه از وار زدن بریدیم به نظرم باید سرچ کلن و بر اساس تون حال قرار بدن اگه نتونن کاری کنن خود من میرم سراغ اکانت مهندسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای