آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

راهنمای آرایش دقیق نیروها

آموزش های بازی

راهنمای آرایش دقیق نیروها

من مطمئن هستم که هر کسی در مورد حمله دقیق شنیده ، بعضی معتقد هستند که بین دو ستاره کردن و سه ستاره کردن یک حمله تفاوت وجود دارد. من در این مورد در یک مقاله جدا صحبت کرده ام. اما بحث در مورد سورجیکال (Surgical) اتک کمک میکند تا شما آنرا در حمله های خود بکار ببرید.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

آرایش دقیق نیروها چیست ؟

در واقع حمله دقیق وجود ندارد بیشتر این تکنیکی است که شما در وارد کردن ارتشی که ساخته اید به زمین حریف بکار میبرید. این تکنیک قسمتی از استراتژی است که شما در یک حمله سه ستاره استفاده میکنید نه زمانی که برای فارمینگ حمله میکنید.

قبل از اینکه بطور دقیق تر در این مورد صحبت کنم میخواهم سه استراتژی مهم که برای فرستادن نیرو هایتان به زمین حریف استفاده میکنید صحبت کتیم

تمام نیروها بیرون

این استراتژی زمانی است که تمامی نیروهایتان را با قرار دادن انگشتتان روی یک نقطه وارد زمین میکنید این نیروها معمولا رو یک هدف تمرکز میکنند و سپس به صورت یک گروه در میآیند.

مشکل این استراتژی این است که اگر این گروه به یک تله  برخورد کنند شما دارای خسارت بسیار خواهید شد. اعزام نیرو به روش آسیایی به این صورت است که هنگانی که انگشت خود را روی نقطه ای قرار داده و سپس آنرا حرکت میدهید. در اینصورت نیرو هایتان به اهداف مختلف حمله خواهند کرد و تشکیل گروه نمیدهند.

بطور ساده شما دیواری از نیرو هایتان را که از یک سمت به درون زمین حریف حرکت میکنند ارسال میکنید در این روش احتمال ارسال تعداد زیادی از نیروهایتان وجود دارد که اکثرا در همان سمت از بین خواهند رفت.

حمله دقیق

حمله دقیق یعنی ارسال نیرو به اندازه ای که به هدف خودتان که از بین بردن نیروهای مشخصی از حریف میباشد دست پیدا کنید درست به اندازه ای که نیاز دارید و جلوگیری از به هدر دادن نیروها.

حمله دقیق برای سه ستاره شدن

برگردیم به نقطه اول  چرا ارسال دقیق  نیرو حمله های سه ستاره مشاهده میشود بیشتر در جنگها. علت در این است که شما باید برای سه ستاره شدن حتما برنامه و طرح داشته باشید. سی ثانیه زمان برای مشاهده زمین حریف برای اینکار کافی نیست. حمله دقیق نیازمند آماده گی و زمانبندی دقیقی میباشد. حمله دقیق بیشتر با استفاده از خوک سوار ( هوگ ) و یا بالن شروع شده و سپس قسمت دوم حمله آغاز میشود. هوگ و بالن در مرحله اول نیرو های دفاعی را پاک میکند و نیمه دوم نیرو ها باقیمانده نیرو های حریف را پاکسازی میکنند. وقتی از بالن ها و هوگ ها دقیق استفاده کنید آنها را بعد از نیرو های اول و بخش دیگری از زمین حریف را مورد حمله قرار خواهید داد.

چگونه با هوگ و بالن یک حمله دقیق طراحی کنیم؟

حمله دقیق بهترین روش برای پاک کردن نیرو های دفاعی اطراف زمین حریف میباشد .

نیرو های مورد استفاده:

بالن مکس و یا هوگ مکس  سه عدد برای حمله به برج کماندار ها.

چهار بالن و یا هوگ اگر نیروی مکس ندارید.

چهار بالن و یا هوگ  مکس برای نابود کردن برج جادوگر ها و یا چند نیروی دفاعی

این نکات ریز کار شما را برای حمله بسیار راحت تر خواهد کرد.

به طور کلی روش های زیادی برای طراحی یک حمله دقیق وجود دارد بنابر این من برای شما دو ویدیو که چگونگی انجام این استراتژی را به شما نشان میدهد. در این روش از لاوا و بالن و یا گابلین و هاگ استفاده میکنید.

چگونه با بالن یک حمله دقیق طراحی کنیم ؟

چگونه با هوگ رایدر یک حمله دقیق طراحی کنیم ؟

شاید طولانی به نظر برسد اما به طور دقیق این استراتژی را برای شما نشان میدهد.

علت نوشتن این راهنما به خاطر این بود که اولا از این روش هنوز استفاده میشود و دوم اینکه برای خیلی ها استفاده از این روش ایجاد سردر گمی کرده بود. برای من تجربه شده که اگر از این روش استفاده کنید دارای یک استراتژی حمله خوب خواهید بود.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای