آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

نظرات توسعه دهندگان بازی در مورد آپدیت جدید

اخبار و شایعات

نظرات توسعه دهندگان بازی در مورد آپدیت جدید

جدیدا توسعه دهندگان بازی کلش آف کلنز بعد از سکوتی نسبتا طولانی در مورد آپدیت بازی جدید کلش آف کلنز توضیحاتی ارائه کرده است گلچینی از بیشترین پرسش های ارائه شده در انجمن سوپرسل که در مورد بازی پرسیده شده است توسط توسعه دهندگان بازی در مورد آپدیت آینده کلش آف کلنز ، پاسخ داده شده است را در ادامه مطلب بخوانید.

سوال 1 و 2 : آیا امکان دارد که چیزی مشابه کلن چست در کلش رویال است را در کلش آف کلنز داشته باشیم؟ و نقشه های بلند مدت تان برای این رویدادها چیست؟
پاسخ: در ابتدا باید یک نگاه به پاسخ قبل مان درمورد رویدادها کنید که در آن گفته بودیم فعلا ما همه نیروهای تکی را در این رویدادها قرار می دهیم. البته نظرهایی هم در مورد پیچیده تر شدن رویدادها و حتی ترکیب نیروها شده است که امیدواریم که به زودی بتوانیم با شما مطرح کنیم و همچنین مشتاق این هستیم که در بین کاربران چه بازخورد و فیدبک از آن دریافت می کنیم.
تا به اینجای کار چیزی که مشابه کلن چست در کلش رویال باشد رادر نظر نداریم اما بطور یقین درمورد امکان راه اندازی یک رویداد با کارکردی مشابه نظراتی داده شده است و الان چیزی نیست که مطرح کنیم و فعلا در حال توسعه و بررسی هستیم و برای آپدیت فوق العاده باحال بعد که داریم روی آن در حال کار و آماده سازی هستیم.

سوال 3 :آیا شما در حال گزینه ایی در مورد کپی کردن مپ های دیگران را در بازی دارید ؟
پاسخ: قبلا در این مورد درخواست های زیادی داشتیم ، اما فعلا این مورد را در نظر نداریم و ممکن است در آینده به آن بپردازیم.

سوال 4 : آیا در نظر دارید که در آینده نزدیک در مورد بازیابی و احیای قهرمانان و استفاده آنها در نبردها و همچنین کاهش زمان ساخت و آپگرید قهرمانان تغییراتی انجام دهید؟
پاسخ: در مورد احیای قهرمانان قبلا در آپگرید ماه مه 2016 کاهش یافته است و فعلا برنامه ایی در مورد این تغییرات و کاهش زمان ساخت و یا بازسازی قهرمانان در نظر نداریم.

سوال 5 : آیا سوپرسل نقشه های نامتعارف (اکانتهای مهندسی) را جوانمردانه قسمتی از بازی می داند؟
پاسخ: "مهندسی" یک موضوع پر حاشیه است و نظرات درمورد آن هم مختلف می باشد.
آیا نقشه های نامتعادل اصلا چیزی هستند که ما بتوانیم از آن جلوگیری کنیم؟ اگر هم می توانستیم، آیا باید تغییرات موثری بدهیم؟آیا بازیکنان با آپگریدهای خیلی دقیق و محدود که با آن دهکده هایشان را بالا می آورند متعهد به ایجاد تعادل بین تهاجم و دفاع می شوند؟
و اگر این خط فرضی پیچیده شود ، آیا ما به ابزارهایی نیاز خواهیم داشت که به بازیکنان درمورد آپگریدهای آنها کمک کند تا محدودیت ها را درک کنند؟
بعضی موارد حتی با ایجاد محدویت ها هم قابل پیشگیری نمی باشد مثلا به ایجاد یک نیروی جدید تو بازی تمرکز کنید، یا طلسم یا یک ساختمان دفاعی یا حتی یک ساختمان اضافی در اندازه تاون هال، متعادل سازی باز هم سخت خواهد شد ، هرقدر اندازه متعادلسازی بزرگتر شود بازهم موجب آسانتر شدن عبور افراد از این محدودیت ها خواهد شد.
پس بدون قرار دادن محدودیت، ما چه کاری از می توانیم انجام بدهیم؟ البته این هم درنظر داشته باشید که ما تا اینجای کار هم کلی کار انجام داده ایم.
در قسمت قبل پرسش و پاسخ اشاره کردیم به اینکه مقدار حجم زیادی از کد نویسی پشت پروسه تعیین حریف برای کلن وار است که بطور ویژه به نقشه های نامتعادل و مهندسی شده اختصاص دارد و کلا طراحی آنها بطوری است که جنگ های ناجوانمردانه ای را تا حد امکان کم کنند . این چیزها همیشه برای کلشرها مشخص نمی باشند که به راحتی متوجه آن بشوند و نقشه کلی وار بر اساس قدرت دفاع دو طرف چیده می شود به هر حال قدرت تهاجمی همواره به اکانت داده می شود و پروسه تعیین حریف برای کلن وار همه تلاشش را انجام می دهد تا از بالا تا پایین نقشه وار کلن های وار متعادل باشد هم از نظر قدرت دفاع و هم از نظر قدرت تهاجم هر کلن. البته ما همواره می توانیم بهتر و بهتر شویم و ادامه خواهیم داد تا پروسه تعیین حریف برای کلن وار همیشه در حال بهبود باشد.
 البته واقعیت این است که ما نمی توانیم بدون قرار دادن محدویت های سخت این امر انجام شود که البته از طرف دیگر به بازیکنان دیگر این محدودیت ها صدمه می زند تا از این اکانتها جلو گیری نماییم.همچنین این کار زمان خیلی زیاد و توان توسعه بسیار بالایی می خواهد تا جریان به درستی و خوبی انجام شود و حتی بعد از تمام این کار ها هم باز ممکن است که آنطور که بخواهیم در دراز مدت نتیجه نگیریم! ما تلاش میکنیم تا الگوریتم تعیین حریف کلن وارها را بهبود ببخشیم تا مزیت های ناجوانمردانه ایی که این اکانتهای نامتعادل و مهندسی شده ایجاد میکنند را کاهش بدهیم و این کار را مکرر انجام خواهیم داد.

نتیجه گیری :

تیم توسعه دهنده بازی پاسخ هایی داد که زیاد روشن و واضح نبود باید پاسخ هایی می داد که کمی بتوان به آن امیدوار بود! کلا چیزهایی که می توان برداشت کرد :

سوپرسل رویدادهای متنوعی را می خواهد ایجاد کند ولی نمی داند که چه زمانی !

کار بر روی یک "بروزرسانی عالی" چیزی که قبلا هم آنرا می شنیدیم و چیزی نمی دیدیم!

قهرمانان هم نه زمان احیای آن کم می شود و نه زمان آپگرید آن!

اکانت های مهندسی هم همچنان مهندسی شده می مانند و استفاده می شوند!

تاکید بیشتر سوپرسل بر روی اکانت های مهندسی شده و حریف های عادلانه در وار خواهد بود و به نظر نمی رسد که آنها بر روی آپدیت دیگری در حال حاضر کار می کنند و اشاره ایی هم فعلا به آن نشده است!

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای