آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

بهترین نقشه هایTH7 تا TH11 - دسامبر 2016

نقشه های بازی

بهترین نقشه هایTH7 تا TH11 - دسامبر 2016

نقشه های جدید مخصوص دهکده از تاون هال 7 تا تاون هال 11 ماه دسامبر 2016 (آذر 1395) - که شامل نقشه های Farming و Clan War می باشد در این مطلب برای شما آورده ایم . اما قبل از آن حتما مطلب استفاده صحیح از مپ های اینترنتی را که برایتان قبلا آورده بودیم ، مطالعه کنید (اینجا کلیک کنید) چون مپ های اینترنتی جدید همیشه بین کلشرها محبوب بوده است و اکثرا نقشه دهکده خود را مطابق آنها چیدمان می کنند که البته باید تغییراتی در آن توسط خودتان بوجود بیاید تا حریف جای بمب ها و تله ها را شناسایی نکند ، مخصوصا اگر نقشه های کلن وار را مطابق این نقشه ها چیدمان می کنید پس بعد از مطالعه راهنمای استفاده صحیح از نقشه های اینترنتی از نقشه هایی که برایتان در ادامه مطلب آورده ایم ، استفاده نمایید.

نکته : تمامی نقشه ها را با کیفیت خوب در آخر همین پست دانلود نمایید

Town Hall 7 Farming Base & War Base

Town Hall 7 Farming & Trophy Base

این طرح دارای نقاط اتصال زیادی است.ایت نقشه می تواند در صورتی که دشمن به آن حمله کرد از قیفی شکل شدن نیروها جلوگیری کند و نیروها در اطراف دهکده پراکنده شوند و ساختمان های اطراف را که زیاد هم هستند مورد هجوم قرار دهند و این خوب است!

Town Hall 7 War Base

یک چیدمان خوب برای این نقشه این است که ساختمان های زیادی در اطراف چیده شوند و دشمن را مشغول کنند و به اطراف بروند و تا حد امکان از رفتن آنها به مرکز دهکده جلوگیری کند.بسیاری از استراتژی ها در این نقشه شکست می خورند.

Town Hall 8 Farming Base & War Base

Town Hall 8 Farming & Trophy Base

حفاظت از اکسیر سیاه و همچنین حفظ تروفی و چرخیدن مهاجمین به اطراف مرکز دهکده ، از مشخصات این نقشه می باشد.

Town Hall 8 War Base

اگر می خواهید دهکده خود را از حملات هوگ رایدر حفاظت کنید ، توصیه ما استفاده از این نقشه است.

Town Hall 9 Farming Base & War Base

Town Hall 9 Farming & Trophy Base

طراحی این نقشه بسیار جالب است ، بعضی از لایه ها و طراحی دیوارها طوری است که مهاجمین را مجبور به عبور از آن می کنند و از مسیر از پیش تعیین شده حرکت می کنند که کار آنها را برای رفتن به مرکز دهکده بسیار سخت می کند.(از طریق لایه های دو جداره)

Town Hall 9 War Base

این یک نقشه کلاسیک است با یک بخشی که توسط تسلاهای مخفی حفاظت می شود و عملکرد این نقشه را من دیده ام و بسیار خوب بوده است و استفاده از آن توصیه می شود.

Town Hall 10 Farming Base & War Base

Town Hall 10 Farming & Trophy Base

این یک نقشه ایی است که از منابع به خصوص از اکسیر سیاه حفاظت می کند و نیروهای مهاجم را با مشکل روبرو خواهد کرد.

Town Hall 10 War Base

در ابتدا که به این نقشه نگاه کردم فکر کردم که به آسانی می توان به مرکز دهکده رسید ولی بعد که بیشتر دقت کردم دیدم که تله ها و بمب ها به خوبی جایگذاری شده اند و رسیدن به مرکز را خیلی مشکل خواهد کرد و اکثر این نقشه را در بازی دیده اید که به خاطر عملکرد خوب آن عده بسیاری از کلشرها از این نقشه استفاده می کنند.

Town Hall 11 Farming Base & War

Town Hall 11 Farming & Trophy Base

این نقشه را من در لیگ تایتان زیاد دیده ام که از آن استفاده می شود که توصیه من هم این است که آنرا امتحان کنید، همچنین اگر می خواهید از اکسیر سیاه خود حفاظت کنید از این نقشه استفاده کنید.

Town Hall 11 War Base

این هم یکی از طرح های عجیب است که اینفرنو ها در آن به سختی آسیب خواهند دید و حفاظت خوبی شده اند مخصوصا در برابر نیروهای زمینی ، و نیروها را به خاطر گستردگی زیاد نقشه با مشکل روبرو خواهد کرد و به سختی می توانند به مرکز برسند!

دانلود تمام نقشه ها با کیفیت بالا

+کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد+

.
.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      به لول تاون هال ها و ساختمان های نقشه ها توجه نکنید ! و با توجه به نوشته ها و توضیحات آن مپ های خود را پیدا کنید - برای مواردی که گفته اید هم نقشه ها موجود است منتهی با تاون هال 10 طراحی شده است و در تعداد تجهیزات با لول هشت یا هفت برابر است.
  1. با سلام خدمت مدیریت سایت ببخشید میدمنم این جا جاست نیست ولی این جا مینویسم من یک کانال درست کردم که با مسابقات و جوایز کلش رو هیجان انگیز تر میشه داخل ای کانال به عنوان مثال مسابقه دو کلن گذاشته میشه و کاربر ها تا زمان محدودی فرصت دارند برن داخل کلن بعد وار دوستانه گذاشته میشه هر کلنی که برد بهش جایزه اهدا میشه یا مثلا مسابقه ای میزاریم هر کی تونست معما رو حل کنه برنده جایزه داره ادرس کانال این هست لطف کنید پخشش کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای