آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

بهترین استراتژی های سه ستاره برای TH9

استراتژی ها

بهترین استراتژی های سه ستاره برای TH9

پس از درخواست های زیادی که داشتیم ، قصد داریم که نگاهی داشته باشیم به استراتژی های حمله که موجب کسب سه ستاره از حریف در تاون هال 9 خواهد شد ، ضمنا تاون هال 9 از جالب ترین تاون هال ها در بازی کلش آف کلنز می باشد ، چرا که تنوع حملات و پیاده کردن استراتژی های مختلف در این تاون هال بسیار متنوع و سرگرم کننده است ! و با توجه به این تنوع می توانید سه ستاره را از حریف خود بگیرید.در نتیجه به جای تمرکز بر روی یک تاکتیک خاص در TH9 ، این بار نگاهی خواهیم داشت به چندین استراتژی مختلف که با توضیحات ما و فیلمی که برایتان گذاشته ایم کاملا متوجه خواهید شد ، در این فیلم چندین استراتژی مختلف گذاشته شده است. برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بهترین استراتژی های کسب سه ستاره برای TH9

خوب در ابتدا برای کلشرهایی که نمی دانند توضیحی در مورد چگونگی نامگذاری استراتژی ها بدهم که با توجه به اسامی سربازهای مختلف نام استراتژی ها گذاشته می شود مثلا ترکیب نام سرباز Barbarian و سرباز Archer نام استراتژی Barch را برای آن انتخاب کرده اند که اکثر شما این مسائل را می دانید و فقط برای اطلاع دوستان مبتدی ، این توضیح کوتاه داده شد. بر همین اساس هم استراتژی های مختلف Laloon, LoGoWi , GoHoWi بر پایه سرباز های مختلف نام گذاری شده است و این ایده می تواند باعث راحتی درک مطلب نیز شود.

فیلم

>>دانلود فیلم<<

برای اینکه بعد از دیدن فیلم بالا زیاد سردرگم نشوید نیز توضیحاتی ارائه داده ایم مخفف اسامی نیروها ، اسامی استراتژی ها را تشکیل می دهد.

Golem, Lava Hounds & Loons

(اولین و چهارمین حمله در فیلم)

این یک استراتژی حمله بزرگ از زمین و هوا است ! استفاده از این استراتژی در اولین بار اگر استفاده می کنید ، کمی پیچیده است و توصیه ما این است که کمی آنرا تمرین کنید و بعد از آن استفاده نمایید.اساس کار هم پیاده کردن دو نیروی گولم به عنوان سپر و سپس پیاده کردن ویزاردها در پشت سر آنها و همچنین قهرمانان خود و سعی در نابود کردن ایردیفنس های حریف و سپس ارسال لاوا هوند ها برای سرگرم کردن ایردیفنس های باقی مانده و سپس ارسال بالن ها و استفاده از طلسم خشم در مواقع ضروری که بیشتر در نزدیکی ایردیفنس ها و نابودی سریع آنها توسط بالن ها استفاده می شود و سپس پیشروی بالن ها برای نابودی کل مپ حریف و گرفتن سه ستاره آن.

نکته : شما می توانید دو عدد بالن را محض احتیاط نگه دارید تا در آخر اگر نیرو کم آوردید و یا زمان در حال از دست رفتن بود از آنها برای جلوگیری از شکست یا تکمیل حمله استفاده نمایید.

AQ Healer Combo + Hogs, Valkyries and Golem

(دومین و سومین حمله در فیلم)

این یک حمله و استراتژی جالب است که اگر نیروهایتان هم مکس باشد قادر خواهید بود که به یک TH10 نیز حمله کنید. ترکیبی از ملکه کماندار و هیلر که نیروی ویژه قدرتمندی را تشکیل می دهد و در تاون هال 9 می تواند خسارت های فراوانی را در یک سمت مپ دشمن ایجاد کند در فیلم بالا مشاهده می کنید که نیروی کلن کسل را هم بیرون می کشد و آنرا از بین می برد و علاوه بر آن خسارت فراوانی هم ایجاد می کند! همچنین با گولم در سمت دیگر مپ به عنوان سپر ، همراه با والکایری و هوگ و استفاده از طلسم پرش و هدایت آن به سمت مرکز و استفاده از نیروهای ویژه قهرمانان ، می توان صد در صد دهکده دشمن را تخریب و از بین برد و سه ستاره را کسب کرد.

نکته : اگر آرچرکویین شما خیلی در فشار و زیر حمله قرار گرفت از طلسم خشم و سلامتی بر روی آن استفاده کنید و از نیروی ویژه آن بسرعت تا حد امکان استفاده نکنید ، یکی از نکات کلیدی پیروزی در این استراتژی زنده نگه داشتن ملکه کماندار تا حد امکان است.

Golem, Valkyrie, Wiz

(پنجمین حمله در فیلم)

در این نوع استراتژی هم گولم را در ابتدای کار ارسال می کنیم تا توجه ساختمان های دفاعی را به خود جلب کند و پشت سر آنها نیز ویزارد و ملکه را رها می کنیم و بعد از لحظاتی نیز بربرین کینگ را به همراه والکایری ارسال می کنیم ، والکایری قدرت بالایی دارد و قادر است از دیوارها بدون استفاده از طلسم پرش عبور کند ، چرا که می تواند دیوارها را از بین ببرد البته همراهی آنها با دیوارشکن نیز می تواند کار را برای آنها آسانتر نماید تا به مرکز دهکده نفوذ کنند که فیلم گویای همه نکات می باشد.

نکته : مراقب بمب های غول پیکر باشید ، آنها بلای جان والکایری ها خواهد بود و باید تا حد امکان از والکایری ها مراقبت کرد و در مواقع ضروری از طلسم شفا دهنده استفاده نمایید.

استراتژی ها مختلف دیگر که می توانید استفاده کنید:

Loons/Hogs, Golem, Witches, Wizards

این حمله می تواند بدون ویزارد و یا با ویزارد انجام شود ، اما من شخصا دوست دارم که از چند ویزارد برای تنوع و جالب شدن استراتژی  استفاده کنم.پیاده کردن گولم در یکطرف مپ دشمن و در پشت سر آنها ویزاردها(در صورتی که داشته باشیم) را پیاده می کنیم. ویچ را در پشت گولم و آنها نیز با استفاده از اسکلت هایی که تولید می کنند گولم را همراهی خواهند کرد و ساختمان ها را از بین می برند.هوگ ها نیز از سمت دیگر دهکده رها می کنیم و بالن ها را نیز در صورتی که بیشتر ایردیفنس ها از بین رفتند که معمولا توسط هوگ رایدرها این کار صورت می گیرد ، رها می کنیم.همراهی ملکه کماندار و بربرین کینگ نیز در همراهی با نیروهایمان می تواند یک حمله پرقدرت و سه ستاره ارزشمند را برایمان کسب کند.

نکته : پیاده کردن نیروها در این استراتژی باید سریع باشد و طوری انجام شود که هنگامی که یک طرف مپ دشمن تخریب شد و نیروهای ما زیر آتش سنگین قرار گرفتند و در حال از بین رفتن بودند از طرف دیگر باید نیروهای دیگر مثلا هوگ رایدر را پیاده کنیم و به محض تخریب ایردیفنس ، بالن ها پیاده شوند ، در این نوع باید با فشار و سرعت از اطراف دهکده دشمن صورت گیرد.

AQ Healer Combo + Loons & Lava Hounds

این استراتژی شبیه به حمله اول است که توضیح دادیم با این تفاوت که از گولم استفاده نمی شود ، در ابتدا با ترکیب ملکه کماندار و هیلر و توضیحاتی که قبلا دادیم یک طرف نقشه را تخریب می کنیم و سعی می کنیم حتی المقدور ایردیفنس ها را هدف قرار دهیم و کلن کسل را هم توسط همین نیروی آرچر کویین از بین ببریم ، حال لاواهوند را رها می کنیم تا ایردیفنس های باقی مانده را مورد هدف قرار دهند و آنها را مشغول نمایند و بعد از آن بالن ها را رها می کنیم تا ساختمانهای دفاعی را نابود کند ، استفاده از طلسم های خشم هم در نزدیک آتش سنگین ساختمان ها و یا ایردیفنس ها در صورتی که آتش بر روی بالن ها داشتند انجام شود.

نکته : باید بالن ها را هنگام پیاده کردن در دو دسته جداگانه و بصورت خطی پیاده کنیم و اینکار باعث نابودی سریعتر و بهتر ساختمان های دفاعی حریف خواهد شد و همچنین تله های هوایی آسیب کمتری را در صورتی که بالن ها خطی پیاده شوند ، وارد خواهند کرد.

+کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد+

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. خیلی ممنون بابت مطلب ؛ البته یکی از روش های رایج در حال حاضر روش بولر جاینت هیلر یا روش گولم بولر هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای