آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آخرین اخبار آپدیت

اخبار و شایعات

آخرین اخبار آپدیت

پایان کریسمس 2017

من می دانم که شما دوست دارید از آپدیتهای آینده بازی کلش آف کلنز با خبر شوید همانطور که قبلا هم ما پیش نمایش ها و بیانیه های رسمی سوپرسل را منتشر کرده بودیم و برای جلوگیری از پراکندگی موضوعات همه آنها را در یک پست به ترتیب منتشر شدن برایتان قرار داده ایم که می توانید برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

به هرحال ما قصد نداریم که این آپدیت ها را بصورت راز برای شما نگه داریم و بخشی از مواردی که احتمالا در آپدیت ماه دسامبر 2016 منتشر خواهد شد را برای شما معرفی خواهیم کرد.

در اینجا ما این موارد را که برای آپدیت آینده منتشر خواهد شد را برایتان آورده ایم و با توجه به درخواست های زیاد از پایین صفحه مطالب قدیمی را آورده ایم و در ابتدای صفحه مطالب جدید را آورده ایم و اگر برای اولین بار است که مطالب مربوط به آپدیت را می خوانید از آخر صفحه شروع به خواندن مطالب نمایید.

پایان کریسمس 2017

موارد کریسمس 2017 در بازی کلش آف کلنز امروز (27 دی 95 ) پایان یافت و از این به بعد تم زمستانی بازی با تعمیراتی که امروز انجام شد از بازی حذف شد و دیگر شاهد برف ریزان نخواهیم بود ، همچنین درخت های مخصوص کریسمس در دهکده دیگر ظاهر نخواهند شد و معمولا باید هفت درخت کریسمس دریافت کرده باشید. برای درخت های کریسمس یا تم و سورپرایزهای دیگر کلش مخصوص عید باید تا سال نو مسیحی سال دیگر یعنی دی ماه 96 منتظر ماند.

رویداد جدید اژدها

رویداد اژدها آعاز شد و هزینه ساخت آن بسیار کاهش یافت با پیروزی در حملات خود و استفاده از 4 اژدها در 3 حمله و مابقی نیروهای دلخواه 300 ایکس پی و 30 جم پاداش بگیرید !

بزودی رویداد جدید اژدها در کلش آف کلنز فعال خواهد شد ! هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است ، اما حدس زده می شود که اگر با تعداد مشخصی از اژدها در حملات خود استفاده کنید و به پیروزی برسید ، بازی به شما XP و جم خواهد داد ، همانند رویداد هوگ رایدر و همچنین رویداد جادوگر یخی که با سه حمله پیروز توسط استفاده از آنها جم و XP هدیه می گرفتید.

هدیه های مخصوص کریسمس  تمدید شد!

سوپرسل استفاده از سه هدیه کریسمس را تمدید کرد ، یعنی شما می توانید از تله یخی ، جادوگر یخی و طلسم بابانوئل تا جمعه ششم ژانویه تا ساعت 19:00 در حملات خود استفاده کنید

بعد از این تاریخ این سه هدیه از بازی پاک می شوند . پس تا می توانید از جادوگر یخی در حملات خود استفاده کنید که نیروی خوب و پر قدرتی است.

معرفی ویزارد یخی  (December 30th, 2016)

آیس ویزارد یا جادوگر یخ از هم اکنون در کلش آف کلنز تا پنج ژانویه 2017 فعال می باشد، ایس ویزارد از تاون هال پنج در دسترس شما خواهد بود و اهداف مورد علاقه آن ساختمان های دفاعی حریف است! آیس ویزارد سومین و آخرین سورپرایز کلش آف کلنز در کریسمس 2017 می باشد و سه هدیه سوپرسل به پایان می رسد.این نیرو بصورت موقت می باشد و دائمی نیست.

آیس ویزارد را نمی توان دونیت کرد که اگر این امر اتفاق می افتاد یکی از بهترین نیروهای دفاعی برای داخل کلن کسل مان بود که به خوبی مهاجمین را متوقف می کرد !

رویداد آیس ویزارد

برای آیس ویزارد نیز همانند هوگ رایدر یک رویداد طراحی شده است که شما با ساختن 12 آیس ویزارد و مابقی نیروهای دلخواه به پایگاه های دشمن حمله کنید و با پیروزی در حملات خود 300 ایکس پی و 30 عدد جم دریافت کنید ، البته باید 3 بار به دهکده های دیگران حمله کنید.آیس ویزارد می تواند در حملات زمینی مکمل گولم باشند.

نکاتی در مورد آیس ویزارد هنگام حمله :

هدف مورد علاقه آیس ویزارد ، ساختمان های دفاعی می باشد و مانند جاینت رفتار خواهند کرد.

با اینکه برای آیس ویزارد هدف زمینی و هوایی تعریف شده است ولی نیروهای کلن کسل حریف را (چه زمینی و چه هوایی) در ابتدا مورد هدف قرار نمی دهد مگر اینکه تمام ساختمان های دفاعی های حریف از بین رفته باشد و آنگاه نیروهای کلن کسل حریف را می زند! که در تصویر انیمیشن زیر این موضوع به خوبی نمایش داده شده است :

آیس ویزارد علاوه بر اینکه با نیروی یخی خود هدف را فریز می کند ، به آن نیز آسیب می رساند و هر دو کار را همزمان انجام می دهد.

فیلمی از معرفی آیس ویزارد توسط سوپرسل :

آغاز رویداد 1 عدد جم برای آماده کردن ارتش (December 29th, 2016)

از امروز شما می توانید به مدت یک هفته نیروهای خود را سریعتر آماده نمایید و حملات خود را بیشتر کنید ، این یکی از رویدادهای جدید بازی به مناسبت کریسمس است که از چند وقت پیش شمارش معکوس آن آماده شده بود. شما با یک عدد جم می توانید باراکس ها را برای سرعت بخشیدن جهت آماده کردن نیروها بوست کنید و همچنین طلسم ساز ها را هم به همین صورت بوست کنید.

ضمنا با بوست کردن قهرمانان هم می توانید در صورت آسیب دیدن آنها در حملات خود ، آنها را دوباره به سرعت برای حمله بعدی بوست کنید تا سلامتیش را دوباره بدست آورد ! با این بوست ها قادر خواهید بود منابعی که در این مدت توسط دیگران جمع آوری شده است را به سرعت تخلیه کنید و لوت های بیشتری کسب کنید !

معرفی تله یخی(December 27th, 2016)

تله یخی به کلش آف کلنز آمد و این تله 10 روز در دسترس میباشد و بعد از بازی حذف خواهد شد. این دومین سورپرایز کلش آف کلنز بود که معرفی شده است در تصویر زیر نمایی از این تله را در زمین خود مشاهده می کنید :


تله یخی برای همه به تعداد یک عدد به مدت محدود و از تاون هال پنج در دسترس قرار گرفت :

جدول مشخصات این تله بصورت زیر می باشد :

تله یخی تا 10 روز در بازی قرار دارد و بعد آب خواهد شد!!!

فیلم معرفی تله یخی یا Freeze Trap

هدیه جم رایگان به هم کلنی ها (December 23th, 2016)

هم اکنون می توانید به هم کلنی های خودتون جم هدیه بدهید بدین صورت که با تعداد جمی که می خرید می توانید به تعدادی مشخص نسبت به پک خریداری شده جم هدیه دهید مثلا به ازای خرید بسته 1200 عددی جم می توانید به 10 نفر از اعضای کلن هر کدام نفری 10 جم هدیه دهید یا با خرید بسته 2500 عددی جم به 20 نفر و هر نفر 20 عدد جم هدیه دهید و ...
مشخصات پک ها :
+شمارش گر میزانِ پک هاى باقى مانده رو بهتون نمایش مى دهد که چند پک از بیست پک باقى مانده است
+هر اکانت فقط توانایى بدست آوردن یک پک را دارد
+دریافت هدیه هیچ ربطى به جایگاه اکانت در کلن نخواهد داشت.
فقط باید جزء بیست نفر اولى باشید که نسبت به دریافت هدیه اقدام مى کنید یعنی هرکسی که زودتر اقدام کند.

*این عکس زیر نشان دهنده هدیه از دیدِ ارسال کننده است :


*این عکس زیر نشان دهنده هدیه از دید دریافت کننده است:


*این عکس زیر نشان دهنده پکیج هاى موجود در بخش فروشگاه می باشد که از هزار و دویست شروع میشود و تا بزرگ ترین پک یعنى چهارده هزار جم ادامه پیدا مى کند :

مقدار جم خریداری شده و مقدار هدیه به دوستان :

1200 جم

2500 جم

6500 جم

14000 جم

نکته:

اگر به قصد دریافت جم کلن خود را ترک کنید باید بدانید تا یک ساعت باید در کلن جدید حضور داشته باشید و افراد جدید هم حق دریافت جم هدیه را ندارند!در ضمن از جم های خریداری شده خودتان کم نمی شود و هدیه به دیگران را سوپرسل واریز میکند. نام اهدا کننده جم هم نمایش داده نمی شود و نام گیرنده هم نمایش داده نمی شود.

معرفی طلسم بابانوئل (December 20th, 2016)

بعد از روزها انتظار ، اولین کادو کریسمس کلش آف کلنز رونمایی شد ! هر چند که قبلا این هدیه برای همگان تا اندازه ایی فاش شده بود! آن هم جیزی نیود جز طلسم بابانوئل. این طلسم هم در کریسمس های سال های قبل در بازی وجود داشت ، که آن هم بطور موقت است

و هم اکنون دوباره این طلسم فعال شده و با این طلسم ، علاوه بر اینکه دهکده حریف را با بمب هایی شبیه به کادو تخریب می کنید ، این کادو ها در زمین حریف باقی می ماند و با پاک کردن آن به حریف تان اکسیر بنفش هدیه می دهید!

البته طلسم بابانوئل امسال با طلسم بابا نوئل در سال 2012 تنها تفاوتی که دارد این است که امسال هوگ رایدر با بستن گرازهای وحشی خود به گاری حاوی هدایا نقش بابانوئل را ایفا می کند!

طلسم بابانوئل سال 2012

طلسم بابانوئل سال 2017

فیلمی از معرفی این طلسم در زیر مشاهده نمایید:

این طلسم در زمان محدودی در بازی باقی می ماند و بعد از اتمام مراسم و تعطیلات کریسمس دوباره از بازی حذف خواهد شد.

مشخصات طلسم بابانوئل

 قدرت این طلسم در هر تاون هال متفاوت است ،که شما می توانید به جای دو رعد و یک زلزله برای تخریب ایردیفنس میتوانید از دو سانتا اسپل برای تخریب ایردیفنس(یا هر چیز دیگر)استفاده کنید.

بوست تولید کننده ها با یک عدد جم (پایان یافت)

بعد از اتمام رویداد هوگ رایدر ، هم اکنون میتوانید از بوست تمامی گلد ماینها ،کالکتورها اکسیر بنفش و دریل های اکسیر سیاه استفاده کنید.حتما از این فرصت استفاده کنید و با این عمل تولید منابع خود را 2 برابر و سریعتر نمایید این عمل تا یکهفته اعتبار دارد.

رویدادهای پیش رو

آنطور که از صفحه اخبار بازی کلش آف کلنز مشاهده می شود این است که در آینده نزدیک می توانید ، پادگان های خود را با یک عدد جم ، تسریع کرد و در مدت زمان خیلی کمتری نیروها را آماده کرد و به دیگر دهکده ها برای غارت لوت یا کسب کاپ اقدام کرد. همچنین باید شاهد دومین هدیه کلش آف کلنز باشیم و آیا تله یخی یا جادوگر یخی به بازی ورود پیدا خواهند کرد؟ آیا کشتی که فبلا از آن صحبت شد به بازی اضافه خواهد شد؟

پکیج استثنایی جم

همچنین اگر اهل خرید جم هستید ، الان بهترین زمان برای خرید آن است ، چرا که می توانید علاوه بر خرید بسته جم ، تمام منابع خود را پر کنید و علاوه بر خرید 2500 جم مقدار 10 میلیون طلا ، 10 میلیون اکسیر بنفش و 100 هزار اکسیر سیاه نیز هدیه بگیرید! اگر منابع شما نیز پر باشد و این پکیج را بخرید ، نگران سوختن و هدر رفتن آن نباشید ، چرا که این مقادیر برای شما حفظ خواهد شد و تمام و کمال از همه آنها در صورت پر بودن منابع تان استفاده خواهید کرد.برای خرید ریالی آن و پرداخت با کارت های شتابی ، می توانید بازی کلش آف کلنز را فقط از "بازار" دانلود نمایید.

آغاز رویداد هوگ رایدر (December 20th, 2016)(پایان یافت)

یکی از امکاناتی که جدیدا به بازی کلش آف کلنز وارد شده است ایجاد رویداد های متفاوت است که با جایزه های جالب ، بازی کلش آف کلنز را مقداری از خسته کننده بودن آن درآورده است که اولین رویداد ، حملات با هوگ رایدر است که همراه با تخفیف در ساختن آن است و شما باید در حملات خود از هر استراتژی که استفاده می کنید ، 10 هوگ رایدر داشته باشید و حملات خود را هم حتما پیروز شوید و شما با 3 حمله پیروز به دیگران مقداری XP و همچنین جم برنده خواهید شد.

شما بعد از سه پیروزی با استفاده از نیروی هوگ رایدر 300 ایکس پی و 30 عدد جم بدست خواهید آورد. توجه داشته باشید که بعد از پایان این رویداد ، ساختن هوگ رایدر به حالت قبلی خود برمی گردد . این رویداد برای کسانی که در تاون هال 9 هستند ، فرصت مناسبی برای استفاده است.

رویداد های افشا شده! (December 19th, 2016)

بعد از آپدیت بازی در روز 29 آذر 1395 رویدادهای جدیدی از بازی به بیرون درز کرده است و صحت آن هم هنوز تایید نشده است ، ولی گویا با بررسی فایل های بازی این موارد در فایل های بازی پیدا شده است ، موارد عبارتند از :

1 - طلسم کریسمس X-Mas Spell

2 - تله یخی Freeze Trap

3 - جادوگر یخی Ice Wizard

جادوگر یخی برای دومین بار است که شایع شده به بازی کلش آف کلنز می آید و قبلا هم قرار بود که اضافه شود و البته در بازی کلش رویال وجود داشت.

البته قبلا نیز فایل های بازی توسط spAnser بررسی شده بود و ویزارد یخی در آن پیدا شده بود :

جدول وضعیت جادوگر یخی :

+تصویری از طلسم کریسمس که دوباره شایع شده است  این مورد نیز قبلا در بازی کلش آف کلنز برای مدت کوتاهی وجود داشت.

اینجا در مورد این طلسم بخوانید.(کلیک کنید)

تله یخی :

تصاویری که از وجود تله یخی در بازی کلش آف کلنز منتشر شده است :

در فیلم زیر هم شایعه های جدید که به کلش آف کلنز نسبت داده می شود آورده شده است ! طلسم یخ و جادوگر یخی و طلسم کریسمس و همچنین کشتی در این فیلم مشاهده می شود و با توجه به اینکه نسخه های بی نهایت جم کلش آف کلنز را هم می توان به صورتی طراحی کرد که به این صورت در بیاید ! و نیروهای عجیب و غریبی به آن اضافه کرد که قبلا هم شاهد آن بوده ایم ، سوپرسل هیچکدام از موارد فوق را تاکنون تایید نکرده است:

همچنین یک آیکون از کشتی شکسته که توضیحات آن قبلا هم داده شده بود در فایل های بازی پیدا می شود :

بالانس و اخبار آپدیت دسامبر 2016

تیم طراح بازی کلش آف کلنز همیشه با نگاه کردن به بازی های کاربران و بررسی کردن آن ، همواره در حال تعادل کردن بازی و تغییرات در گیم پلی بازی است و بروزرسانی های ما ناشی از همین موارد است که این بازی را جذابتر نماید در عین حال در حال تقویت و متمایز کردن تاون هال یازده با دیگر تاون هال ها هستیم و در کنار آن هم تغییراتی برای دیگر تاون هال ها نیز به وجود می آید.

سطوح نیرو جدید در تاون هال یازده :

 Barbarian King levels 41-45
    Archer Queen levels 41-45
    Clan Castle level 7
    Golem level 6
    Hog Rider level 7
    Poison Spell level 5

این تغییرات باعث تیزتر شدن مرز و گیم پلی بین تاون هال ده و تاون هال یازده و انعطاف پذیری بیشتر خواهد شد.

بالا رفتن لول کلن کسل در حمله بسیار کارآیی دارد و باعث دونیت کردن طلسم های بزرگتری مانند طلسم انجماد و خشم خواهد شد.  طلسم سم شعاع آن کمی افزایش می یابد.بعد از این که نیرو های حریف با از محوطه ی پویزن فرار می کنند این افزایش لول و برد به کشتن نیرو های کلن کسل کمک می کند.

آسیب رسانی Witch در hitpoints آن افزایش یافته است.

سرعت حمله بالن کمی بعد از حمله اول افزایش می یابد.
سرعت حمله دراگون افزایش پیدا کرده است ولی میزان آسیب رسانی ثابت است و تغییری نکرده است.

سرعت حمله P.E.K.K.A افزایش پیدا کرده است ولی میزان آسیب رسانی ثابت است و تغییری نکرده است.

نیرو هایی که سریع حمله می کنند مانند والکایری و بولر از این پس سرعت سریع حمله کردنشان را از دست داده اند و از این پس با سرعت کمتری ولی با همان میزان از خسارت حمله می کنند.

جدید : Wizard Tower لول یازده در تاون هال یازده.

Wizard Tower لول 9 در تاون هال 10 فعال می شود (قبلا در تاون هال 11 بود)

دیوار لول 12 (در تاون 11نهایتا 50 قطعه)
بالا بردن لول دیوارها برای بروزرسانی های آینده و بالا رفتن قدرت تجهیزات ضروری است و به آرامی ما این کار را انجام می دهیم.

کم شدن زمان / هزینه برای ارتقاء

Barbarian King levels 31-40
    Archer Queen levels 26-40
    Wall levels 10-11
    Wizard Tower levels 3-9
    Clan Castle levels 5-6
    Hog Rider (all levels)
    Golem (all levels)

دیگر بروزرسانی ها:

+زمان بندی جدید 15 و 30 دقیقه ای برای چلنج های وار دوستانه

+کاهش زمان ممنوعیت Clan Mail از 12 ساعت به 1 ساعت

+بهبود در پیشنهاد ها برای کارگرها

جدید : رویدادها

آخرین و جدیدترین مورد! شما مطمئن شوید که دکمه مربوط به بخش رویدادها را حتما چک کنید! ما بسیار خوشجالیم ایم که بخش رویداد ها را در داخل بازی قرار دادیم.
اما صبر کنید رییس ! هنوز 3 تا چیز دیگر بعنوان هدیه کریسمس برای شما داریم ! به نظر شما چی میتونه داخل این جعبه ها باشد ؟؟ هفته بعد که اولین کادو بیاید شما می تونید ببینید!

.

توضیح : حدس زده می شود که این سه کادو هیجان انگیز :

1- اضافه شدن کشتی به بازی کلش آف کلنز

2- اضافه شدن یک نیروی جدید به بازی کلش آف کلنز

3- بوست تولید کننده ها با یک عدد جم

باشد .

تعطیلات کریسمس مبارک!

در ادامه هم یک فیلم از آپدیت بازی و توضیحات بالانس بازی برای شما آورده ایم که در این فیلم با مقایسه نیروها و ساختمان ها قبل و بعد از آپدیت ، به خوبی از تغییرات بازی آگاه خواهید شد:

>>>دانلود فیلم<<<

=====================

>>>دانلود فیلم<<<


نمایی از دیوار لول 12 و کینگ و کویین با لول های جدیدشان

هزینه آپگرید دیوارها به لول 12 هرکدام ، 4 میلیون طلا می باشد! برای خراب کردن دیوار لول یازده 3 والبریکر نیاز است ولی برای دیوار 12 باید 4 والبریکر استفاده کنید - ولی برای خراب شدن چهار زلزله نیاز دارد.


کلن کسل لول هفت

در کلن کسل سطح هفت می توان به جای دو دارک اسپل،یک اسپل اکسیر بنفش گرفت! (خشم ، انجماد و...)

تغییر ظاهر گرافیکی نیروها(2016 دسامبر 15)

با اعلام رسمی سوپرسل ، شروع معرفی تغییرات در بازی و معرفی آپدیت ها از فردا آغاز می شود که در ابتدا به معرفی بالانس بازی می پردازد و بعد از آن پیشنمایش بازی ها آغاز می شود. تغییرات گرافیکی نیز در ظاهر نیروها نیز تایید شد که در تصویر بالا این تغییرات را مشاهده می کنید که البته احتمالا تغییرات گرافیکی دیگری را نیز در بازی شاهد خواهیم بود.



به نظر می رسد که تصاویر نیروها بسیار شکیل تر و کارتونی تر شده است و جذابیت خاصی به بازی بدهد.

آپدیت زمستانی و کریسمس 2017 در راه است (2016 دسامبر 13)

در تصویر فوق که از طرف سوپرسل منتشر شده است ، درخت کریسمس 2017 را که در زمین دهکده ها رشد خواهد کرد را می بینیم ! بزودی معرفی آپدیت های بازی کلش آف کلنز آغاز خواهد شد و بزودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

اعلام رسمی تاریخ آپدیت بازی کلش آف کلنز(2016 دسامبر 5)

مدتی طولانی است که انوشکا صحبتی نکرده است ولی امروز سکوت را شکست و تاریخ تقریبی آپدیت را منتشر کرد ، البته با توجه به بدقولی های سوپرسل امکان تغییر آن و آوردن بهانه های مختلف زیاد است ، به هر حال تاریخی که انوشکا اعلام کرده است بین 19 تا 23 دسامبر 2016 می باشد که در انجمن رسمی سوپرسل اعلام کرده است و قبل از کریسمس 2016 است و امیدواریم که این تاریخ آپدیت قبل از کریسمس و سال نو میلادی اتفاق بیفتد!

آپدیت کلش آف کلنز

پایان رشد کدوتنبل وحشتناک هالووین در دهکده ها (2016 نوامبر 30)

جهت آماده سازی آپدیت کریسمس 2016 دیگر این کدوتنبل در دهکده ها رشد نمی کند و خاتمه یافته است.

آپدیت های رویداد قرمز تایید شد (2016 نومبر 30)

رویداد قرمز کلش آف کلنز فقط برای سیستم های Apple بوقوع پیوست و دکوراسیون مجسمه بربرها که در شکل زیر می بینید به بازی هایی که فقط از سیستم اپل استفاده می کنند ، اضافه شده است که قبلا هم spAnser تصویر آنرا منتشر کرده بود.

دکوراسیون red کلش آف کلنز

با این انتشار مطمئن شدیم که موارد گفته شده درست بوده و امیدوار هستیم که کشتی شکسته نیز درست باشد و شاهد آن در آپدیت دسامبر 2016 باشیم.بعد از پایان زمان رویداد قرمز ، مجسمه در بازی باقی میماند و فقط نماد قرمز آن گرفته خواهد شد ،این اپدیت برای IOS است.

اما تاریخ بروزرسانی ... تعدادی از کلشرها حدس می زنند که در پایان مراسم Red که (6 دسامبر 2016)می باشد، آپدیت صورت خواهد گرفت و سوپرسل هیچگاه این دو آپدیت را هم زمان با هم انجام نداده است.

من شخصا فرض می کنم که معرفی آپدیت های دسامبر از هفته آینده آغاز خواهد شد و این فقط فقط نظر شخصی من است و از منبع موثق خاصی هم نیست.

ایردیفنس و دیوارها (26 اکتبر 2016)

در تصویر گرافیکی زیر وضعیت ایردیفنس و سویپر را با توجه به توضیحاتی که spAnsers در مطلب خود گفته بود را برای شما به تصویر کشیده ام :

ایرسویپر و ایردیفنس و دیوارها لول های جدیدی بدست آوردند که برای تاون هال یازده می باشند و در این موارد باید اطمینان داشت و جای تعجب دارد که سوپرسل قصد انجام چکاری دارد که نیروی هوایی را تقویت می کند ! ممکن است که  نیروی هوایی جدید و قدرتمند در راه باشد.

قایق شکسته با ماموریت روزانه در کلش آف کلنز(18 اکنبر 2016)

از سال 2012 که بازی کلش آف کلنز منتشر شد همگی رویای استفاده از ساحل و دریا که در کنار دهکده وجود داشت را همه کاربران داشتند و در حال حاضر گرافیک دریا به زیبایی طراحی شده و وجود دارد ولی تا به حال کاربردی از آن نشده است و همچنین این قایق با تمام جزئیات آن در دو حالت سالم و شکسته شده توسط spAnser طراحی و منتشر شده است که در تصویر زیر مشخص است و مشاهده کنید:

توضیح درباره spAnser که باید داد این است که این شخص همیشه در بازی حضور داشته است و همیشه فایلهای بازی را در طول این مدت عمر بازی در مناسبت های مختلف تغییر و طراحی میکرده است از جمله طراحی نیروهای جدید و طلسم ها را در این مدت از این شخص دیده ایم و همچنین طراحی هایی را هم در بازی کلش رویال داشته است.

من شخصا به این موارد که در اینجا ذکر می شود ، اعتماد دارم و در نهایت این موارد می تواند در بازی رخ دهد و مانند گذشته Fake و دروغ نیست.

آنطوری که مشخص است این قایق شکسته از تاون هال چهار در دسترس است و البته همانند کلن کسل که خراب است و باید آنرا در طول بازی با طلا ساخت ، این قایق هم در ابتدای بازی بصورت شکسته و نیمه غرق شده در کنار ساحل باید با مقدار 50000 طلا ساخته شود تا آماده بهره برداری شود!

بنظر نمی رسد که این قایق برای حمله و یا دفاع از دهکده بکار گرفته شود و چیزی شبیه به زیردریایی در بازی بوم بیچ می باشد که روزانه به ماموریت های مختلفی که در دریا نشانه گذاری شده است می رود و بعد از زمانهای مختلفی مقداری طلا و اکسیر و یا شاید جم برای ما شکار کند و بیاورد و چون شایعه ماموریت های روزانه قبلا هم در بازی مطرح بود و پیشنهاد داده شده بود ، قطعا و با اطمینان می توان گفت که آن به همین منظور طراحی شده است که البته در بازی کلش رویال هم صندوقچه ها هم تقریبا همین حالت را دارند که بعد از زمان مشخصی باز می شوند ، پس قطعا سوپرسل این مورد را هم به کلش آف کلنز اضافه خواهد کرد.چیزی که نهایتا در بازی خواهید دید شبیه به تصویر زیر می توان فرض کرد :

سطح جدید ساختمان های دفاعی

New Air Defense Level 9 / Air Sweeper Level 7

با طراحی های جدید spAnser بنظر می رسد سطح ساختمان دفاعی هوایی جدیدی هم در راه باشد :

هنوز هم حملات هوایی در بازی کمتر انجام میشود و قطعا این سطح ساختمان های هوایی در تاون هال 11 صورت خواهد گرفت و بازی را برای حملات هوایی در این سطح تاون هال 11 سخت تر خواهد کرد که شاید سوپرسل قصد دارد در آینده نیروی هوایی جدیدی را به بازی اضافه کند و یا قدرت این نیروها را بیشتر کند.هنوز مشخص نیست که این سطح ساختمان دفاعی در آپدیت دسامبر 2016 منتشر شود و ممکن است در آینده معرفی شود.


مجسمه جدید بربرشاه و تجهیزات قرمز رنگ قهرمانان

بالاخره مثل اینکه سوپرسل قصد اضافه کردن یک دکوراسیون جدید دارد که مجسمه بربرشاه است که احتمالا با 500 جم قابل خریداری است!

اگر چه بنظر می رسد که این مجسمه بسیار زیبا می باشد و جلوه خاصی به دهکده می بخشد ، ولی بنظر من خریدن این مجسمه با 500 جم کمی دیوانگی است ! (البته این نظر شخصی من می باشد.)

همچنین بنظر می رسد که قهرمانان (بربرشاه و ملکه کماندار) دارای تجهیزات قرمز رنگ شده اند و احتمال قوی این مورد برای نسخۀ قرمز بازی کلش آف کلنز طراحی شده است که یک رویداد برای کمک به یک موسسه خیریه برای مقابله با درمان بیماران دارای ایدز می باشد و این مورد برای آپدیت هالووین نمی باشد.

همچنین تغییراتی در ظاهر و شکل نیروهای زیر هم دیده شده است که بنظر می رسد این تغییرات قرمز رنگ هم برای همان رویداد و نسخه قرمز بازی کلش آف کلنز باشد.

حال باید دید که کدامیک از نیروها و ساختمانها به بازی اضافه خواهد و چه تغییراتی با آپدیت بعدی خواهد آمد.

دانلود نسخه های Red بازی های سوپرسل

شما در صورت خرید پکیج داخل این بازی مجسمه KING را با نماد قرمزی که بر روی بازو دارد، برای شما قابل دریافت است و نشان دهنده حمایت شما از این کمپین بیماران دارای ایدز می باشد این مجسمه از یک دسامبر تا ششم دسامبر در بازی تان باقی می ماند و بعد از این زمان مجسمه باقی خواهد ماند اما نماد قرمز آن حذف می شود.مجسمه کینگ تنها با خرید پک مخصوص RED قابل دریافت مى باشد که پس از تهیه پک که 4.99 دلار می باشد می توانید آنرا تهیه کنید.به علت اینکه کمپانی گوگل از این رویداد حمایت نکرده و در آن شرکت نکرده است فقط این ورژن ها مخصوص کاربران iOS می باشد.

نمایی از ورود به بازی کلش آف کلنز در نسخه Red

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. با سلام‌ خدمت مدیر من‌ یه کلش دارم که رمزشو گم‌ کردم لیدر کلن‌ لول ۹ شماره بازیابی دارم ولی ایمیل بازیابی را هم رمزشو گم‌ کردم میخواستم ببینم میشه کاری کرد ممنون
    • پاسخ:

      بله باید با سپرسل تماس بگیرید و اطلاعات بازی تون را هم داشته باشید - نحوه آموزش آن در سایت قسمت چپ سایت موجود است
  2. سلام ببخشید من صاحب کلنی بودم که نزدیکه هشت بود قرارز بود یکی از بخره گفت لیدرم کن بدم ولی کلی حرف زدیم قبلش بعد منم لیدرش کردم بعد همرو کیک کرد دیگه کلنمو نمیده چطوری بگیرم ازش لطفا کمکم کنین خواهش میکنم
    • پاسخ:

      متاسفانه راهی نیست .
  3. علیرضا خدابنده لو

    باسلام من اکانتم رو یه جیمیل سیو بود رمزشو یادم رفت بعد زدم جیمیلو کامل پاک کردم الان اکانتم پریده راهی هست برایه بازیابیش
    • پاسخ:

      درخواست تغییر جیمیل دهید و اگه اکانت را ندارید به سوپرسل درخواست دهید اکانت را بازیابی کند - باید اطلاعات بازی را هم داشته باشید. مشکل داشتید در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید.
    • پاسخ:

      حتما (:
  4. ببخشید شاید ربطی یه موضوع بحثتون نداشته باشه .
    من وقتی که ربات کلش رو روشن میکنم فقط ۱ کارگر شناسایی میکنه ولی من ۵ تا دارم باید چه کار کنم
    • پاسخ:

      راهنمای ربات در سایت هست - در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا شاید علت را کسی بداند
  5. با سلام خدمت مدیر سایت.من دیروزمانیتورم خراب شدکه باهاش راحت میتونستم کلش بازی کنم امروز یه مانیتور خریدم مارکشsyncmaster 152s هستش بلواستکس رو تقریبا تمام صفحه میاره که اونموقع هم ربات کار نمیکنه رزولیشن هم رفتم همشو امتحان کردم بازم درس نشد بنظرتون کاری میشه کرد؟ممنون
    • پاسخ:

      شما تنظیمات بلواستکس را در حد استاندارد ربات بگذارید کار می کنه - و معمولا ربات دیگه این تنظیمات را خودکار انجام میدهد- یک بلواستکس دیگه نصب کنید (نسخه پیشنهادی ما در سایت هست) و ربات را اجرا کنید و ربات اندازه اونو در حد استاندارد خودش تنظیم می کنه که با چند بار ریستارت کردن بلواستکس این تغییرات را خودش اعمال می کند -  اینجا را هم ببینید :

      دانلود ربات Mybot و نحوه تنظیمات ربات


  6. سلام در بالا گفته شده بود که هزینه و زمان آپدیت کینگو کویین کم میشه اما من دیروز کویین آپ کردم لول 30 مثل قبله 145 هزار دارک و 7 روز
  7. کلشر تنها

    سلام مدیر جان شرمنده من چندباری خوندم ولی خوب شک دارم گفتم بپرسم از شما بهتره اگه ما تو کلنمون پول بزاریم روهم بسته 6500 تای جم و بخریم به همه ما که دوازده نفریم نفری 6500 تا جم میده یا 6500 جم تقسیم برتعداد افراد کلن میشم یعنی 6500 تقسیم بر دوازده میشه نفری 541 جم ممنون
    • پاسخ:

      خیر اگر بسته 6500 عددی را بخرید نفری 50 جم هدیه می شود، یعنی به 20 نفر و هر نفر 50 عدد جم هدیه می گیرد.به تصاویر در مطلب هم مراجعه کنید که بسته های دیگر مشخص شده است.
  8. سلام خسته نباشید و خدا قوت
    به دلیل برخی از مساعل نمیتونم زیاد کلش بازی کنم و شاید برای ی مدت طولانی نرفتم تو بازی . حتی بازی رو از روی گوشیم پاک کردم ولی حسابم هنوز سیوه.میخاستم بدونم میشه تنظیمات یا تغیراتی رو جیملی ک اکانتم روش سیوه انجام داد تا اگر خاستم یکی از هم کلنی هام برام بازی کنه رمز جیمیل رو بهش بدم تا بره تو بازی ولی نتونه رمز رو تغیر بده یا اکانتو هک کنه یا در هر صورت کاری انجام بده که دسترسی من به اکانتم قطع بشه؟؟
    لطفا اگر راهی وجود داره همینجا بگید ممنون میشم
    با تشکر
    • پاسخ:

      شما اگر پسورد تون را به کسی بدهید ، و بعدا اگر دوست تان اذیت کرد و خواستید بازی تان را پس بگیرید ، تنها باید از سوپرسل کمک بگیرید و خودتان با مشکل روبرو می شوید - و تنها باید طی یک پروسه پرسش و پاسخ با پشتیبانی سوپر سل و دادن اطلاعات از بازی مثل تاریخ ساخت بازی و شهر ساخت بازی و رسید جم و مدل های گوشی و ... سوالاتی از این قبیل باید جواب صحیح را برای سوپرسل بفرستید تا دسترسی هکر را از بازی قطع کند و با جواب غلط به آنها دسترسی به بازی تان دیگر نخواهید داشت.
  9. کلشر تنها

    ممنون میگم کلن ما که دوازده نفریه تو اون چه جوری تقسیم میشه؟
    • پاسخ:

      بسته به خریدتون و نفرات تقسیم می شه و اگر مثلا بسته 2500 جم بخرید نفری 20 عدد جم برای هر نفر می رسه و 12 نفر هم باشید باز هم نفری 20 جم به 12 نفر می رسد.
  10. کلشر تنها

    سلام این پیشنهادات چیه به هم کلنیت هم میتونی جم بدی چه جوریه؟ مثلا نوشته 100 تا جم همون صدتارو میشه به یه نفر داد درسته بیشستر نمیشه

    .....box of gems v bag of gems
    • پاسخ:

      توضیح داده شد.
  11. خبری از مای بات جدید نشد داداش ما سرکاریم وقت نداریم فعلن اتک بزنیم داریم عققب می افتیم
    • پاسخ:

      گذاشته شده است
  12. سلام داداش والکری ضعیف شده؟ درست نمیگم؟ حالا با چی اتک برنیم برا تان هال ده خواهشا جواب بدین
    • پاسخ:

      نه ، تغییر نکرده است. حریف ها پر قدرت هستند ، سعی کنید نیرو ها یتان را در لابراتوری ارتقا دهید.
  13. کلشر تنها

    سلام مدیر جان شب یلدات مبارک شب یلدای همه مبارک باشه یه سوال الان بالن و دارگون پکا همون جوری که گفته شده تو اتک تغییر کردن شدن یاهنوز تغیرات ایجاد نشده میخوام وار بزنم خخخخ
    • پاسخ:

      ممنون از شما - بله تغییرات با آپدیت اخیر، اعمال شده است.
    • پاسخ:

      بزودی آپدیت می شه - فقط با بربر و آرچر میشه حمله کرد - البته هنوز اشکال دارد
  14. سلام هیت پوینت و دمیج کینگ و کویین لول 40 رو کم کردن یا مثله قبله؟ فکر میکنم کم شده یا سرعت هدفگیریش تغییر کرده چون دیگه مثله قبلا نیست.
    با تشکر
  15. فایل بازی که spAnser پیدا کرده که واسه کلش رویال هست
    الیت بربر هم تو عکس هست
  16. کلشر تنها

    سلام این اپدیت که امروز منتشر شد کدوم بود زمستانی یا کریسمس
    • پاسخ:

      هر دو ...
  17. مهدی استیری

    سلام بنده طراحی گرافیست هستم خواستم بگم اگر برای مطالبتون عکس یا همون شاخص میخواید با بهترین کیفیت به ایدی بنده در تلگرام خبر بدین:

    @Mahdi_Stiri
  18. اگه قراره و حتمی هست که نیروی قدرتمندی برای هوایی ها میاد اونوقت شاید پذیرفت ایر دفنس و سویپر ارتقا پیدا کنند وگرنه بی معنیه

    به جا این همه اپدیت بی خودی دادن و هی هرسال تا میخیام فول بشیم یه دفعه نیرو و ساختمون جدید برا ارتقا میزارن



    پیشنهاد می کنم از وبلاگ ما چند موردی که من توو ذهنم اومده اگر در سایت سوپرسل کسی رو دارید باز نشر کنه شاید فرجی بشه


    1: بعد اتمامش قسمت سینگل پلیر داره خاک می خوره
    بهتره هر دو هفته ای ریست بشه و یا
    فکر اساسی براش بکنن حالا یا با حذفش و آوردن یک چیز بهتری

    میشه بر اساس تون هال هر فرد قسمت سینگل پلیر هم متفاوت باشه. و اگر دو هفته یه بار ریست بشه میتونن جوایز و نقشه ها خیلی سخت تری برای هر تون هال بالاتر بزارن


    2: یه قسمتی یا صفحه ای جدا گانه باز بشه و به چهار گروه و قسمت تقسیم بندی بشه
    ده نفر برتر مدافعین هر هفته یا ماه . ده نفر برتر مهاجمین هر ماه. ده نفر برتر. توسعه دهنده ترین هرماه. ده نفر برتر غارت گران برتر هر ماه


    3: اگر قسمت دوم عملی بشهمیتون به نفرات برتر مدال بدن (سبز برا مدافع> قرمز برا مهاجم> بنفش یا آبی برا غارت گر) اونوقت علاوه بر این مسائل تو پروفایل هر فرد یه قسمتی باز کننند و مدال هایی که آورده رو بزارند.

    4 : بعد میشه هر کللنی هم که بازیکن هاش باعث اینجور افتخارت براش شدن به هر کلن برتر در این زمینه هم مدال بدند بزارند توو پروفایلشون


    5
    : یه چیز دیگه هم میشه

    یه قسمت جدید درست کنند عین کلش رویال البته مثل بازی فوتبال حالت حذفی 16 نفره یا32 نفره

    اینا هر کدوم طی 245 ساعت فرصت دارند دو حمله رفت و برگشت به هم داشته باشند و همینجور تا بالا تا فینالیست مشخص بشه
    بعد به تعداد جمی که مثلا 10 تا شرکت کردند نفر اول 100 تا جم گیریش بیاد

    اینجوری خیلیا تشویق میشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای