آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اولین آپدیت بازی برای هالووین 2015

اخبار و شایعات

اولین آپدیت بازی برای هالووین 2015

خبر کوتاه : بالاخره اولین آپدیت بازی به مناسبت هالووین 2015 پدیدار شد و صبح امروز 30 مهر بعد از اینکه نیم ساعتی بازی به حالت تعمیر (maintenance) رفت ، با ورود دوباره به بازی شاهد قابلمه  Cauldron بودیم که در مطالب قبل به آن پرداختیم ، همچنین از همین الان می توانید با یک عدد جم  هر دو کارخانه طلسم سازی خود را بوست کنید و از بازی لذت ببرید.

نکته 1 : قابلمه Cauldron به مرور در زمین شما ظاهر خواهد شد ، مانند موانع دیگر درخت و جم باکس و ...

نکته 2 : بوست دو ساعت به دوساعت با یک جم است و بعد از اتمام دوساعت می توانید با یک عدد جم دیگر طلسم سازها را بوست کنید و این قابلیت تا یک هفته ادامه دارد.

آپدیت های روز هالووین 2015

اخبار و شایعات

halloween 2015

ClashCon Halloween 2015 Update

حدس و گمان های جدید با نزدیک شدن به آپدیت بزرگ بازی 

همانطور که می دانیم روز هالووین 2015 نزدیک است و همراه با مراسم Clash Con که در 24 اکتبر برابر با دوم آبان 1394 برگزار می شود و همه ساله سوپرسل برای این روز آپدیت هایی در نظر می گیرد و ما در این مطلب به مرور ، آپدیت هایی را که خواهد آمد را اطلاع رسـانی خواهیم کرد ...

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۹

استراتژی حمله با لاوا هوند و بالن

استراتژی ها

در این مطلب قصد داریم اموزش استراتژی حمله لاوا و بالن رو به شما آموزش بدیم . این استراتژی مخصوص تاون هال 9 هست و اگر درست اتک بدید به راحتی میتونید حریفتون رو 3 ستاره کنید.

برای آموزش و تشریح این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

۲

سوالات متداول جنگ بین کلن‌ها

آموزش های بازی

در چند روز اخیر به بررسی کامل قلعه کلن و نحوه استفاده از نیروهای آن و خصوصیات کلن‌ها پرداختیم و امروز قصد داریم به سوالات متداول پیرامون جنگ بین کلن‌ها پاسخ دهیم.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

۵

همه چیز درباره کِلَن‌ها (Clans)

قلعه ی قبیله Clan Castle

اگرچه عضویت در کلن‌ها یک ویژگی اختیاری در بازی به حساب می‌آید، اما همین ویژگی اختیاری و جذابیت‌های آن است که بازی Clash of Clans را تا این اندازه محبوب کرده است. در این بخش با تمام جوانب و ویژگی‌های کلن‌ها آشنا کنیم.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۳

استراتژی حمله معکوس GoLaLoon

استراتژی ها

در این مطلب به بک نوع  آموزش استراتژی حمله GoLaLoon جدید به شما آموزش می دهیم که بیشتر برای تاون هال 9 به کار می رود و به راحتی می توان این نوع تاون هال را هم سه ستاره کرد .

برای آموزش و تشریـح این استراتژی حمله به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

۷

استراتژی حمله GiWizDrArch برای TH: 7-10

استراتژی ها

در این مطلب به استراتژی حمله GiWizDrArch می پردازیم که پایه اصلی این حمله تشکیل شده از جاینت  ویزارد دراگون آرچر  و تعدادی بربرین  است (برای خالی کردن کلن حریف)  که می توانید از این استراتژی در تاون هال هفت تا ده بکار ببرید و نتیجه های خوبی بوسیله این استراتژی کسب کنید ، برای بررسی این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۹

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (CocBuilder Classic)

کلش هک شده

باز هم برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیز بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم CocBuilder Classic Server 2 که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!!
در این نسخه سربازهای عجیب و غریب و اضافه مثل پکا کینگ و دراگون تاور و ویچ تاورز و ... را ندارد محیط ساده و همانند بازی اصلی خود کلش آف کلنز است کیفیت بالا و با سرورهای پرسرعت و خوب که باز هم برای یادآوری می گوییم که این بازی  CocBuilder Classic کاملا سرورهای آن از بازی کلش اف کلنز اصلی شما که نصب است و بازی می کنید جداست و هیچ آسیبی بر اکانت کلش اف کلنز شما نمی رساند و  شما میتوانید با نصب این نسخه دوتا کلش آف کلنز یکی اصلی و دیگری هک شده  و بی نهایت را در گوشی یا بلواستکس خود بازی کنید برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تاون هال یازده و آپدیت بزرگ روز هالووین !

اخبار و شایعات

تاون هال 11

می دانم که همه ما این سوال را از خود خواهیم کرد که برای آپدیت جدید  کلش آف کلنز:

"  آیا تاون هال 11 برای انتشار در راه است ؟ "

ما در این مبحث سعی خواهیم کرد به این سوال پاسخ دهیم و ببینیم که آیا انتشار تاون هال 11 منطقی خواهد بود و آیا سوپرسل این کار را خواهد کرد و آپدیت بزرگ روز هالووین ، کلش آف کلنز چه می تواند باشد ؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۶

بهترین تبلت های مخصوص بازی با کلش آف کلنز

متفرقه

اگر شما به تازگی قصد خریدن تبلت جدیدی دارید و یا قصد دارید که تبلت خود را تعویض نمایید ما در این مطلب پنج تبلت تاپ که به خوبی بازی کلش آف کلنز به روی آن اجرا و Save می شود را به شما معرفی خواهیم کرد زیاد مبحث را تخصصی نخواهیم کرد و به معرفی ساده ای از این تبلت ها خواهیم پرداخت ، امیدواریم این مطلب بتواند به شما برای خرید تبلت جدید راهنمایی کند ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

رفع مشکل متصل نبودن بازی به گوگل پلاس

آموزش های بازی

روزانه همانطور که می بینید در قسمت نظرات شاهد هستیم که بازیکنان به علت ذخیره نبودن بازی کلش آف کلنز خود بعد از زحمات بسیار بازی خود را از دست داده اند و نتوانسته اند به خاطر نداشتن اطلاعات از بازیشان آن را هم ازطریق ساپورت بازی و سوپرسل  بازیابی کنند و دوباره بازی شان را از مرحله اول شروع کرده اند ، یکی از نشانه های ذخیره نبودن بازی هم قرمز بودن دکمه گوگل پلاس داخل بازی است و ما در این مطلب می خواهیم به رفع مشکل این مورد بپردازیم که چگونه با سبز کردن و ذخیره کردن این دکمه که برای عده ای هم کار نمی کند و همیشه قرمز می ماند ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم و با خیالی آسوده بازی کلش آف کلنز خود را انجام دهیم .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

۶

دیوارهای قوی تر را در کجای دهکده مان بگذاریم ؟

دیوار Walls دیوار شکن Wall Breaker

دیوارهای قوی تر را در کجای دهکده مان بگذاریم ؟

همانطور که می دانید دیوارهای دهکده را نمی توان مثل ساختمان های دیگر دهکده یک جا آپگرید کرد و Level آن را بالا برد و باید با صبر و حوصله ، یکی یکی آنها را آپگرید کرد که کاری سخت و وقت گیر است ، به هر حال وقتی که بعضی قطعات دیوارها را بالا بردیم ، همین چند قطعه را که آپگرید کردیم را کجای دهکده به کار ببریم تا استفاده بهتری بتوان از آن کرد ، این مطلب شما را راهنمایی خواهد کرد ...

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای