آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱

سال نو مبارک !

متفرقه

سال نو مبارک

در آغاز نوروز باستانی سالی پر برکت برایتان آرزو داریم ، امیدوارم در این سال جدید دنیایی بدون غارت و دزدی و حمله و انتقام داشته باشیم و به کالکتور های تولید منابع طلا و اکسیر و دارک اکسیر خود قانع باشیم ! و همگی در یک کلن به یکدیگر مهر بورزیم ... و به منابع قبیله های دیگران چشم داشتی نداشته باشیم !

برنامه و موزیک ویدیو های جالبی از بازی کلش آف کلنز برایتان تدارک دیده ایم که امیدوارم لذت ببرید و در این شب عیدی ما را نیز دعا کنید .

جهت دیدن آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۴

آیا لاواهوند برای دفاع مناسب است ؟

لاوا Lava Hound استراتژی ها

Lava Hound

این روزها بحث لاوا هوند خیلی داغه و یکی از مهمترین نیروهای بازی شده . حالا استفاده از لاوا هوند در کلن کستل و دفاع از مپ مناسب هست یا نه ؟ برای اثبات مفید بودن یا نبودن این نیرو چندین تست گرفته شده . در این تست یک لاوا هوند لول ۳ به همراه ۵ آرچر داخل کلن کستل بوده و با نیروهای مختلف برای کشتن کلن کستل آزمایش شده .  در  ادامه مطلب با ما باشید :


۲

توضیحاتی کوتاه درباره Clan Castle

قلعه ی قبیله Clan Castle

کلن کستل یا به عبارتی Clan Castle ساختمانی است که در بازی به صورت لول صفر و ساختمان نیمه کاره است که شما با پرداخت 10 هزار گلد میتوانید تبدیل به لول یک  کنید و وارد کلن شوید .

به غیر از این که این ساختمان ملزومات لول یک شدنه برای دفاع و حمله هم چیز مناسبی هست.شما میتوانید با زدن دکمه    از هم کلنی های خود نیرو دریافت کنید وبرای دفاع و همچنین حمله استفاده کنید.

در کلن شما چند دکمه دارین  مثلا که برای دریافت لوت یا همان منابع به دست آمده از جنگ کلن ها clanwars استفاده میشود.

دکمه دیگر می باشد که برای دیدن میزان منابع دزدیده شده در وا و همچنین نیروهای دونیت شده از طرف دوستان رو ببینید.

دکمه بعدی و که به ترتیب برای دیدنه کلن وبعدی  نشان دهنده ی پر بودن از لحاظ سربازی می باشد.

اجرای XmodGame بر روی اندروید 5 و کامپیوتر

اخبار و شایعات

تیم سازنده برنامهXmodGameطی اطلاعیه ی رسمی اعلام کردند بزودی نسخه ی آزمایشی اجرای برنامه ی Xmod جهت هک کلش اف کلنز و سایر بازی ها  برای نسخه ی 5 اندروید و همچنین دیوایس های X86 نظیر بلواستک و … منتشر میشود.

البته به این نکته هم اشاره شده که ابتدا نسخه ی ویژه ی اندروید 5 و بعد از آن نسخه ی X86 منتشر خواهد شد.دلیلش هم برخی محدودیت های فنی هست که تابحال نتوانستند اون ها رو برطرف کنند و در حال کار بر روی اون هستند.

اما تاریخ رسمی این نسخه ی آزمایشی 23 یا 24 مارچ مصادف با سوم فروردین سال 94 میباشد.

توجه ...

ورژن جدید به صفحه اضافه شد برای دانلود اینجا کلیک نمایید (( اینجا کلیک نمایید ))

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۰

کنترل کردن حمله های دشمن به وسیله چینش درست

آموزش های بازی



این بار در این مقاله می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چطوری دشمن رو به سمت  تله های خودتون بکشانید و آنها رو به سمت دامی که گذاشتید گرفتار کنید ! و بازی را در دست بگیرید و کنترل بازی را از حریف بگیرید !

آیا فکر میکنید یک نقشه خوب و دفاع قوی تنها چیزی است که لازم دارید ؟ خوب سخت در اشتباهید ! 

چون شما می توانید به راحتی نیروهای دشمن رو به سمت تله ها بفرستید و کاملا حمله ی دشمن را تحت کنترل بگیرید که به این روش دام اندازی گویند .

برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۰

فریب بازی‌های مشهور را نخورید!

متفرقه

ظهور باج افزار جدید در دل بازی‌های مشهور

نسخه جدیدی از باج افزار مشهور CryptoLocker طرفداران گِیم‌های آنلاین را مورد هدف قرار داده است. باید مراقب امنیت خود باشید.

محققان شرکت Bromium Labs نسخه جدیدی از باج افزار را کشف کرده‌اند که گیم بازهای آنلاین را مورد هدف قرار داده و سیستم آن‌ها را به ازای دریافت پول قفل می‌کند. این بدافزار که بیش از ۲۰ بازی را دربرگرفته است، از طریق یک وبسایت آلوده پخش شده و سیستم‌ها را از طریق یک کلیپ فلش آلوده می‌کند.

هنوز این وبسایت شناسایی نشده است و آدرس URL که فایل فلش آلوده در آن بوده است دائما تغییر می‌کند. این باج افزار نیز همانند تمام باج افزارهای دیگر، سیستم قربانی را قفل کرده و با ظاهر ساختن یک پنجره به فرد قربانی هشدار می‌دهد که اگر پولی دریافت نشود قفل سیستم هرگز باز نخواهد شد. البته مدت زمان محدودی برای پرداخت پول درنظر گرفته می‌شود تا کاربر دچار ترس و وحشت مضاعف شود. سارقان پشت صحنه، از وبسایتی برای دریافت پول استفاده می‌کنند که خود را در شبکه Tor پنهان کرده است.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۸

آموزش حمله ترکیبی دراگون + بالون ، مخصوص کلن وار

استراتژی ها

در این پست می خواهیم  آموزش حمله ترکیبی دراگون + بالون (مخصوص کلن وار - تان هال ۸ ) را به شما آموزش بدهیم . که بیشتر برای کلن وار می باشد چون هزینه ساخت آن زیاد است . البته استفاده از هاگ هم خوب و بهتره اما برای کسانی که هاگشون ضعیفه و  حمله هاگ برایشان سخت است  ، این پست را آماده کردم . با ما باشید در ادامه مطلب :‌

۵

گزارش بازی Clash Of Clans در روزنامه شرق

متفرقه

گزارشی قدیمی از بازی Clash Of Clans در روزنامه شرق سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ برایتان پیدا کرده ایم که خواندنش خالی از لطف نمی باشد.

جهت خواندن مطلب و دانلود صفحه گزارش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند !

آموزش های بازی

۵ عامل که از بن شدن شما جلوگیری میکند !

بن شدن یکی از مشکلات رایج در بازی کلش اف کلنز می باشد که اکثر مواقع به دلیل عدم اطلاعات کافی پیش میاد . لازم دیدم در این پست یک سری اطلاعات درباره این موضوع برای شما بیان کنم .

پس در ادامه مطلب ما باشید ...

۱

انتخاب اسپل درست برای حمله

آموزش های بازی

نحوه انتخاب صحیح و درست اسپل با توجه به نیرویی که دارید رو توضیح بدم . بدون اسپل هیچ نیرویی توانایی حمله رو نداره .

مرحله اول : انتخاب اسپل

برای این کار نیروها رو در ۳ دسته اصلی قرار میدیم :

– نیروهای آسیب پذیر و دارای سلامتی پایین ( آرچر – بربر – مینیون – گوبلین – بالون – هیلر – هاگ رایدر )

– نیروهای تانک که تحمل بالایی در مقابل دشمن دارند ( گولم – جاینت – اما لاوا هوند رو در اینجا قرار نمیدیم چون میزان و شدت حمله روی این نیرو زیاده م نمیشه ازش حمایت کرد )

– نیروهای کم سرعت و کند ( دراگون – پکا – بالون )

قبل از نوشتن مطالب زیاد و خسته کننده ، این پست رو در یک عکس به صورت شماتیک نمایش میدیم :

در ادامه مطلب  با ما باشید ...

۶

مقابله با Mortar

خمپاره انداز Mortar استراتژی ها


دو روش مناسب برای مقابله با Mortar

Mortar تنها ساختمانی است که دارای سرعت حمله بسیار پایین است، یعنی در هر ۵ ثانیه یکبار شلیک می کند که البته شلیک های آن به صورت انفجاری و دارای قدرت مناسب است. (جزئیات Mortar). از همین سرعت پایین Mortar می توانیم بهترین استفاده را ببریم. رها کردن به موقع سربازان (سربازانی مثل باربارین، آرچر و یا گابلین) می تواند قدرت Mortar را خنثی کند.

جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۶

دانلود برنامه شخصیت ساز کلش 1.0

دانلود بازی

برنامه هایی که درباره بازی کلش آف کلنز ساخته می شود را می خواهیم به شما معرفی کنیم و می توانید آن را از همین جا دانلود نمایید، لازم به ذکر است اکثر این برنامه ها در سایت های مختلف بصورت پولی گذاشته می شود که ما آنها را بصورت رایگان و بدون تبلیغ و معطلی برای دانلود قرار می دهیم .

از آنجا که اکثر این برنامه ها هم ایرانی می باشد ! ممکن است با آنچه که تبلیغ می شود تفاوت داشته باشد و عدم اجرا و اشکالات و مسئولیت های مختلف از جمله بن شدن در بازی و ...  بر عهده خودتان می باشد.

با توجه به قبول این مسئولیت ها نسبت به دانلود برنامه ها اقدام نمایید.


 برنامه شخصیت ساز کلش 1.0



جهت توضیحات بیشتر برنامه و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آموزش Connect شدن به Account Google

آموزش های بازی

در این آموزش کوتاه و تصویری یاد می گیرید که اگر بازی خود را قبلا Save  کرده اید و حالا بازی را پاک کرده اید ، چگونه دوباره آن بازی قبلی را که تا مراحلی پیش رفته بوده ایم دوباره ادامه بدهیم و دوباره از مرحله آغازین شروع نکنیم ! و البته لازمه این کار هم این است که قبلا بازی را ذخیره کرده باشیم !

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چندرسانه ای