آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش Connect شدن به Account Google

آموزش های بازی

در این آموزش کوتاه و تصویری یاد می گیرید که اگر بازی خود را قبلا Save  کرده اید و حالا بازی را پاک کرده اید ، چگونه دوباره آن بازی قبلی را که تا مراحلی پیش رفته بوده ایم دوباره ادامه بدهیم و دوباره از مرحله آغازین شروع نکنیم ! و البته لازمه این کار هم این است که قبلا بازی را ذخیره کرده باشیم !

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 برای این کار، ابتدا باید داخل منوی تنظیمات رفته و در قسمت Account کلیک کرده و Google Account خود را به روی گوشی Set نمایید .

 در این مرحله یوزر و پسورد جیمیل خود را وارد کرده و صبر نمایید تا کانکت شود و در قسمت google اضافه گردد

سپس بازی را Load کرده داخل منوی setting رفته، روی آن کلیک کنید، اگر گزینه Google sign in قرمز باشد نشانه این است که Account شما به بازی connect نیست. به دلیل تحریم ها و تشخیص IP ایران، کاربران ایرانی در این قسمت دچار مشکل هستند، لذا استفاده از V*p*n می تواند شما را در این امر یاری دهد. در این صورت اگر به روی گوشی خود V*p*n دارید بازی را باز گذاشته و در همان حال V*p*n خود را Load نموده و دوباره به بازی برگردید و مجدداً از همان مسیر Setting روی گزینه Google sign in کلیک نمایید. این بار گوگل، IP شما را رد نکرده و به شما اجازه Connect شدن خواهد داد !

نکته مهم :

در بعضی مواقع نیز هنگام کانکت شدن به بازی و Google sign in شدن ، می بینید که هیچ اتفاقی نمی افتد ! و همانطور در مرحله اول باقی مانده است ، در این جور مواقع بعد از Sign In شدن به گوگل ، بازی را رها کنید و حدود 10 دقیقه یا بیشتر منتظر بمانید تا بازی شما را شناسایی نماید ، در این هنگام بعد از شناسایی شما می بینید که پنجره Load بازی باز می شود که با OK کردن بازی در کلش آف کلنز ، بازی دوباره از همان مرحله قدیمی که می خواستید ، شروع می شود.

این هم تجربه یکی از بازیکنان که ممکن است مشکل شما هم باشد !

دیشب تصمیم گرفتم گوشیمو ورژن اندرویدشو ارتقاء بدم برای همین به 4.2.1 آپدیتش کردم اما فکر اینکه بعد اکانت کلش آف کلنز را درست برگردانم توی ذهنم بود !
خوب قبل از هر چیز حتما اکانتتون را با گوگل پلاس سینک کنید یا همان جیمیلتون و مطمئن بشید سینک شده حتی برای آسوده خاطر بودن با اکانت فیسبوکتون نیز بازی را سینک کنید پس حتما مطمئن بشید بازی سینک شده بعد آپدیت کنید.

حال به فرض شما ورژن اندرویده گوشی را ارتقا دادید و گوشی صفره و یا به همان حالت اول کارخانه برگشته است ...

ابتدا نرم افزار گوگل پلی سرویس Google play servic را نصب کنید سپس درآن آنلاین شوید سپس نرم افزار Gmail را نصب نموده و اکانت خود را در آن آنلاین کنید و در مرحله اخر نرم افزار +G یا همان گوگل پلاس +Google را نصب نمایید و در ان با اکانتتان آنلاین شوید

حال کلش اف کلنز را دانلود کنید و نصب کنید پس از اتمام نصب وارد بازی شوید خوب مشاهده میکنید بازی از آغاز و مرحله اول شروع می شود شما اگر دقت کنید در بالا سمت چپ گزینه ایی به نام +Sign in G   که پایینش نوشته I have allready account روی این گزینه کلیک کنید پس از لودینگ از شما در پنجره ایی در بازی سوالی پرسیده می شود شما روی گزینه Yes کلیک کنید سپس بازی دوباره لود می شود و اکانت شما برمیگردد ...

اما اکانت بنده به این صورت برنگشت و تنها لودینگ میشد و رفرش نمیشد که اکانتم برگرده  پس چکار کردم؟

ابندا اطمینان حاصل پیدا کردم نرم افزارهای مورد نیاز حتما آخرین ورژنشون نصب باشد سپس ف ل تر ش ک …ن را یا همان ها ت اس پا ت را فعال کردم و وارد بازی شدم و پس از ان در قسمت Setting یا همان چرخ دنده سمت راست  بازی کلیک کردم و در قسمت Sign in G+ کلیک کردم پس از لودینگ بازی ازم سوال کرد و گزینه YES را زدم سپس بازی رفرش شد و اکانت بنده نیز بازگشت !

بعد از آن برای ورود به بازی هم نیازی دوباره به فیل ت ر ش ک.ن ندارد .


جدید ترین روش انجام بازگرداندن بازی ذخیره نشده و همچنین بازی های هک شده کلش آف کلنز در مطلب زیر می باشد ، همراه با نمونه متن ایمیل به ساپورت بازی به زبان انگلیسی  در مطلب زیر گردآوری شده است روی لینک زیر کلیک کنید

 >>>آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !<<<


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵۰)

  1. سلام فیلتر شکن رو از کجا دانلود کنم از کدوم سایت هر جا گشتم نبود
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش وپاسخ مطرح کنید تا راهنمایی کامل شوید
  2. خسته نباشید
    اکانت من سیو بود و یک سری پیام برام اومد و من نخونده تایید کردم و بعد اکانتم پرید و از مرحله 1 شروع شد .
    خواهشا کمک کنید که اکانت اولم که لول 90 بود رو بتونم برگردونم .
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش وپاسخ مطرح کنید تا راهنمایی کامل شوید
  3. سلام مرسی بابت جواب سریع شما، خوندم اونو ولی من که نمیتونم برم تو بازی ببینم کی شروع کردم بازی رو ، ولی جیمیل و رمزمو دارم و تاریخ ساخت جیمیلم همون روزی هست که بازی رو شروع کردم میشه فهمید که کی جیمیلمو ساختم ؟ یا از داخل تنظیمات جیمیل میشه تاریخ شروع بازی رو به دست آورد؟
  4. سلام ...
    من اکانتمو تو تبلت یکی از اقوام بازی میکردم وقتی خواستم از رو تبلتش پاک کنم اشتباه به برنامه گوگل پلی رفتم و از اونجا پروفایل گوگل پلی رو پاک کردم الانم بازیم بالا نمیاد، به سوپرسل ایمیل زدم اطلاعاتی که خواست رو نوشتم فقط تاریخ تقریبی ساخت اکانتم یادم نیس، نکته ی مهم اینکه جیمیل و رمزمو دارم... من جیمیلم رو دقیقا روزی که بازیمو شروع کردم ساختم از جایی میشه تاریخ ساخت جیمیل رو درآورد ؟ یا موقع ساخت جیمیل از طرف گوگل پیامی میاد که از رو تاریخش بشه تاریخ ساخت رو در آورد ؟ یا اصلا ترفند دیگه ای هست که راهنماییم کنین؟؟ بخدا دارم دیوونه میشم... لطفا کمکم کنین ممنون منتظر جوابتون هستم
    • پاسخ:

      مطلبی در مورد پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت در سایت هست ، تحت عنوان چگونه تاریخ ساخت بازی را پیدا کنیم ، در قسمت سرچ ، سمت چپ سایت جستجو کنید.
  5. سلام .من3تا اکانت دارم و قبلا وقتی کانکت میکردم پنجره ی کانفیرم باز میشد راحت جابجا میشدم ،الان هرچی کانکت میکنم جابجا نمیشه .باید چکار کنم ؟ممنون.
    • پاسخ:

      مطلب گیمر آیدی در سایت را بخوانید.توضیح دادیم. باید گوگل پلی قدیمی رانصب کنید
  6. سلام ممنون از این که سری جواب میدید
    ببخشید من از طریق لینک دیوایس سعی کردم اکاتمو انتقال بدم به گوشی ایفون ولی این ارور میاد ممنون میشم
    Cannot overwrite village
    • پاسخ:

      یک بازی جدید برای انتقال باید نصب کنید و سیو کنید و اگه در ایفون هستید هم تا تاون 4 باید بازی کنید تا بازی منتقل شود.
  7. سلام ببخشید من تو گیم سنتر کلشم رو سیو کرده بودم حالا میخوام اونو بیارم رو ویندوز کامپیوترم-
    تنهاراش LINK A DEVICEهست یا راه دیگه ای هم هست؟
    اگر هم LINK A DEVICEکردم چه جوری رو کامپیوترم جیمل و رمز بازی مو تغیربدم؟
    • پاسخ:

      شما باید یک جیمیل با پسورد دلخواه بسازید و توسط برنامه های شبیه ساز اندرویدیی بلواستکس یا ممو یا دروید یا nox کلش را نصب کنید و جیمیل را در اون برنامه ها سینک کنید و سپس بازی کلش را نصب و سیو کنید و سپس با گوشی ایفون خود لینک دیوایس کنید ، رمز بازی همان رمز جیمیلتون هست و باید از جیمیلتون مراقبت کنید.
  8. سلام اقا من دو تا اکانت تو یک گوشی دارم قبلا کانفریم میکردم میرفتم به اکانتهایم ولی الان که کانکت میزنم اصلا گزینه confirm نمیاد و تو همان حالت دیس کانکت میمونه لطفا راهنمای کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی گیمز ورژن 3.6.25 را از رو ی گوشی یا بلو استکس حذف کنید و گوگل پلی گیمز ورژن 3.5.17 یا 3.4.12 را نصب کنید مشکل سویچ بین اکانتها حل میشه
  9. سلام میشه راهنمایی کنید چطور میتونم بازی و از گوگل پلاس اجرا کنم
    • پاسخ:

      بازی در گوگل پلاس سیو میشه و قابلیت اجرا از روی آن ندارد و لود میشه از طریق بازی ، نحوه لود و سیو بازی را بخوانید
  10. سلام
    من اکانتمو تو کوشی پسر خالم وارد کردم بعد که خواست واسه خودشو بزنم تو بازی نسبت به تغیر اپل ای دی هیچ واکنشس نشون نداد
    چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      آمزش داشتن دو اکانت در ios را بخوانید و قسمت نظرات ش توضیح دادیم
    • پاسخ:

      فی ل ت ر ش ک ن
  11. سلام.
    من جیمیلم هک شده نتونستم کاری کنم اکانت جیمیل رو حذف کردم الان میخوام که دهکدم به ی جیمیل دیگه وصل بشه متصل نمیشه ...
    چیکارکنم؟
  12. سلام من جیمیلم رو وارد بازی میکنم ولی اون گزینه سبز نمیشه من لولم هشتاد هست تورو خدا کمکم کنید
  13. سلام خسته نباشید من گوشیمو فرمت کردمو کلش حذف شد حالا سینگ این رو میزنم ی پیام میده که ورژن نیاز به تعمیر داره  وقتی هم که اینیستال رو میزنم میره گوگل پلی و اونجاهم میگه این مورد تو کشور شما پشتیبانی نمیشود حالا چیکار کنم که اکانتم برگرده
  14. سلام اقا من چند روزه با سوپرسل در حال مکاتبه هستم و متاسفانه یکم عجولم که اونا هم دیر جواب میدن خواستم بپرسم اگه چند بار پشت سر هم اموزش های شمارو انجام بدیم امکانش هست اکانتو ازمون بگیرین برای همیشه؟
    • پاسخ:

      بازی را نمی گیرن . ولی کاره تون عقب میوفته و به ازای هر نامه معمولا 3 یا 4 روز کاره تون عقب میوفته !
  15. ایراهیم مرتضی زاده

    سلام خدمت اساتید من به یک مشکل عجیب خوردم اکانت کلشم رو سیو کرده بودم و باهاش بازی می کردم رو دوسه گوشی زدم بازی کردم مشکلی نداشت ولی الن جیمیلم میزنم یک بازی تازه میاد با یک اسم دیگه تو رو خدا کمک کنید یک سال زحمتم داره بر باد میره فقط ی بارم بازیمو لینک کردم لطفا منو در یابید تا سکته رو نزدم
  16. با سلام
    من با یک جیمیل بازی رو سیو کردم ولی اون اکانت پاک شده و قابل بازیابی نیست الان بازی روی گوشیم نصب هست و دارم بازی میکنم، با یه اکانت دیگه اومدم بازی رو ذخیره کنم ولی نشد آیا راهی وجود داره ک من بازی خودم رو رو جیمیل جدید سیو کنم و آیا راهی وجود داره ک اکانت قبلی خودم رو بدونم چی هست.
    با تشکر 
    • پاسخ:


      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
  17. سلام .ی سوال من لول 72 بودم بعد گوشیم هنگ میکرد بعد از برنامه هام بکاپ گرفتم گوشیمو بازبینی کارخانه کردم.بعد جیمیلمو زدم و ... رفتم تو بازی بعد گفت به لول قبلیتون برگردین من لودو زدم ی لود کرد بعد یوزرنیمم ک اول بازی ک بازی شروع میکنید بالا صفحه اونم اومد که 8 بودم .ولی هر کاری کردم نیومد بعد گفت اسم دهکده جدیدتونو بگید منم ی اشتباه کردم نوشتمو اوکی کردم الان لولم یکه ولی تو پلی گیمم اکانت قبلیه سیوه چن گفته شما ۵۹ درصده جایزه هارو گرفتین حتی اون یوزرنیمم ک ۸ هست (بالا صفحه ک بازی شروع میکنید ) میاد ولی داخل بازی لولم یکه .
    الان من چیکار کنم گیج شدم باید به سوپر سل پیغام بدم ؟ چی بدم من انگلیسیم خوب نیست خواهش میکنم ازتون 
  18. سلام. من رمز جیمیلم یادم رفته و همان کاری را ک گفته بودید کردم . یعنی به انگلیسی  متنو  برای سوپرسل فرستادم . حالا ک جوابم را داده . متوجه ی پیامش نمیشوم. میشه کمکم کنید
    • پاسخ:

      پیام کو ؟
  19. salam man clasham ro ipadam save bood va vaghti restoresh kardam az aval omad man filmi ke darbareye load kardan account gozashte boodid ro didam vali man vaghti dobare bazi ro rikhtam aval raftam tosh ghabl az inke be gamecenter vasl besham aya momkene clasham bekhater inke aval raftam to bazi barnagashte bashe
    • پاسخ:

      بله - اپل آیدی تون را اول می زدید و بعد می رفتید توی گیم سنتر
  20. درود.من دوتا اکانت داشتم که پشتیبانی از دوتاشون هم گرفته بودم و رو هر دوتاشون میرفتم.ولب بعد از مدتی گوشیم خراب شد و مجبور شدم به تعمیرگاه ببرمش و بعد از تعمیر متوجه شدم که بازی پاک شده.حالا هر کاری میکنم با همون جیمیل ها برگردونمشون نمیشه و اکانت رو نمیشناسه( تو قسمتی که میخوام جیمیل رو بهش بدم میگه جیمیل با پسورد اشتباست)
    سپاسگذار میشم اگه راهنمایی کنید
  21. سلام واسه من به همه چی وصل گوگل پلی گوگل پلاس هر چی نمیدونم واسه چی کد انتقال نمیاد بالا
    • پاسخ:

      اگه منظورتون لینک دیوایسه - حتما یکبار استفاده شده و برای بار دوم دیگه نمیشه.
  22. سلامخسته نباشی. من من کلشم لول 38 بود ذخیره کرد بعد گوشیم قالب بندی کردم. دوباره که نصب کردم از داخل بازی ایمیل وارد کردم اما بازی از ادامه نیامد بازی کردم تا لول 6 دوباره. حذف کردم نصب کردم باز ازلول 6 میاد. میشه راهنمایی کنی میشه دوباره بازی لول 38 بیاره 
    به سوپر پلاس هم ایمل زدم جواب نداد الان چند روزه 

  23. Salam 
    داداش من کلشم حذف شد و بعدن نصب کردم .
    الان که میرم،سیو رو بزنم روی گوگل پلی میزنم اتصال میشه ولی تو ستینگ نوشته نات کانکت
    چی کار کنم لطفا سریع جواب بده.
    • پاسخ:

      باید جیمیلی را در گوشی سینک کنید که بازی را با آن ساختید و

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  24. اشکان کوچیک شما

    سلام همینطور که شما گفتید۱۰ دقیقه یا بیشتر بازی رو ول کردم ولی از همون اول مونده بود واز اکانت قبلیم نیاورد چیکار کنم حالا لطفا جواب بدید 
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش ک ن فعال کنید - گوگل پلی آپدیت کنید
  25. سلام . ببخشید یه سوال داشتم . جیمیل قبلیم رو هک کردن و من جیمیل دیگه ای ساختم و از داخل گوشیم اکانت گوگل رو پاک کردم و با جیمیل جدید اکانت ساختم . حالا تو بازی هر کاری می کنم به گوگل+ کانکت نمیشه . باید چیکار کنم ؟
    • پاسخ:

      بازی کلش آف کلنز فقط روی جیمیلی سیو می شود که برای بار اول با آن بازی را ساخته اید.
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/





  26. من گوشیمو  عوض کردم آیا اگر این کار رابکنم تو گوشیه جدیدم بازی قدیمم میاد 
  27. ستاره خانم

    من بازیمو سیو کردم بعد یک ماه دیدم که برام پیام میومد اکانت شما سیو نشده با این روش میتونم مشکلمو حل کنم؟
    • پاسخ:

      بله - شما جیمیلتون که بازی رویش سیو بوده را در گوشی سینک کنید...
  28. ستینگ بازی من اصلا Google sign in رو نداره !
    کلا چیدمان صفحه ستینگ هم با این عکس که شما گذاشتین متفاوته ! :/
     فقط facebook رو داره که اونم sign in  کردم و سبزه . نمیدونم طبیعیه یا نه !! 
    جریانش چیه ؟

  29. سلام من نمیتونم رو تبلتم بازیمو ذخیره کنم میزنه گوگل پلی سرویس بروز شود بعد من بروزش که میکنم موقع نصبش میگه یه خطا میده لطفا اگه راهی هست بگید ممنون
    • پاسخ:

      از اینجا بروز کنید و مطابقdpi تبلت تون
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  30. سلام برای من لود که میشه yes رو میزنم ولی بعدش یه پیام دیگه میاد که باید یه چیزی رو وارد کنم بعد okکنم نمیدونم چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      خوب من باید پیام داده شده را ببینم !
  31. سلام.من تو بازی کانکت رو میزنم وارد میشه ولی سبز نمیشه
    میشه راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      بازی باید روی همون جیمیلی که قبلا بازی را ساختید سینک بشه و روی جیمیل دلخواه دیگری سینک و سیو نمیشه
  32. با سلام و تقدیم احترام
    جناب بنده همین مشکل که به صورت مثال در پست زدید را دارم وقتی از سمت چپ بالا ایمیل را وارد کردم لودینگ زد ولی اکانت قبلیم را برنگردوند انگار نه انگار اکانت قبلی داشتم
    چکار کنم به نظرتون ؟
    • پاسخ:

      نصب میشه - نسخه جدید بلو هم بگیرید خودش نصب هست.
    • پاسخ:

      نصب میشه - نسخه جدید بلو هم بگیرید خودش نصب هست.
  33. سلام بازی رو تالول ۳۰ رفته بودم و نمیدونم سیو کرده بودم یانه. گوشیمو عوض کردم واومدم تابازی رو انتقال بدم اما بازی جدید رو گوشی دومم سیو شد وبعد هم روگوشی اول واسه برگردوندنش باید چیکار کنم
  34. سلام میخواستم بگم که من جیمیل دارم و تا حدودی کلش روش سیو هستش الان میزنم که سینگ بشه پیام میده که اپدیت کن میزنم برای اپدیت میگه در کشور شما قابل دسترس نیست الان هم کلشم رو اگر پاک کنم کل زندگیم پاک میشه اخه لول 86 هستم کمکم کنید
    • پاسخ:

      چی باید آپدیت بشه ؟ اگه گوگل پلی  و گوگل گیم و ... است باید در سایتهای دیگه نسخه آپدیتشو نصب کنیدو بعد وارد بازی شوید - از گوگل استور به خاطر تحریم  دانلود نمی شه
  35. حمید چگینی

    باعرض سلام و خسته نباشی ببخشید میخواستم عرض کنم اکانت من از گوشیم پاک شده حالا هرچی جیمیل میزنم بازیم برنمیگرده خواهش میکنم یه راهی نشون بدید بهم تا بازیم برگرده واقعا ممنون میشم
  36. سلام خسته نباشید من تمام این برنامه ها را اپدیت کردم و وارد کلش که میشم می نویسه welcomeاما سبز نمی شه زبان اینگلیسی هک کردم بازم نشد ف.ی.ل.ت..ر..ش...ک.ن استفاده کردم باز هم سبز نشد اما من جمیل اولی که کشم را سیو کردم یادم نیست نه پسورزش نه یوزرش ممنون میشم اگه راهنمایی کنید،Thanks
    • پاسخ:

      خوب اینو از اول می گفتید ....  بازی روی اون ایمیلی که به یاد ندارید save شده و باید روی اون بروید و لود یا سیو کنید بازی را و اگر به خاطر نمی یارید چاره ای ندارید جز راهنمایی زیر
      برای تغییر جیمیل باید از روش زیر استفاده کنید

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !


  37. سلام من گوشیم رو فلش کردم ،الان هرکاری میکنم گوگل پلی جیمیل منو قبول نمیکنه. با گوشی هرکسی هم رفتم میگه گذر واژه مطابقت ندارددرصورتی ک اینستاگرام رو باهمین جیمیل نصب کردم،اکانتمم فک نکنم هک شده باشه چون تو کلنم هست،ریکاوری هم هرکاری کردم نشد، سوپرسل هم 24 ساعته ک جواب ایمبلمو نداده واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید:(
    • پاسخ:

      یک نوع ف ی ل ت ر ش ک ن است ، امتحان کنید شاید بشود.
  38. با سلام، آره داداش برای هر کدومشون یه ایمیل جداگانه دارم ، اون یکی رو هم زدم ولی اون بخش CONFIRM که باید تایپ کنی نمیاد، لطفا کمکم کنید به هردوتا کلشم احتیاج دارم

    • پاسخ:

      از تو ستینگ موبایل یک clear data کنید بازی رو و یا ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید و نهایتا بازی را پاک کنید دوباره نصب کنید ، اشکال از گوشی باید باشد و بعد از لوگین کردن چند دقیقه ای هم صبر کنید.
  39. سلام من همه کارایی که گفتید کردم google sing in ام قرمزه میزنم روش چیزیو باز نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بازی باید اول روی یک ایمیل سیو شود تا بعد لود شود ، ایمیلتان هم نباید  بازی دیگری از کلش روی آن سیو باشد.
  40. با سلام و عرض خسته نباشید. با تشکر از زحمت های فراوانتون میخاستم بگم من تونستم به این روش یکی از اکانت هام برگردونم ولی بنده دوتا اکانت داشتم که هردوشون هم سیو کردم و الان به هردوتاشون احتیاج دارم آیا راهی برای برگردوندن اون یکیش هم هست یا نه؟؟؟
    در ضمن یک فایل تصویری با توجه به این روش و این موضوع هست که اگه بذارین هم خیلی عالی میشه.
    لینک فایل:
    http://www.aparat.com/v/UTY2f/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA_%D8%AD%D8%B0%D9%81_%D8%B4%D8%AF%D9%87
    • پاسخ:

      هر بازی روی یک ایمیل فقط سیو می شود و دو بازی روی یک ایمیل ذخیره نمی شو د و اگر دو اکانت دارید و روی دو ایمیل جداگانه است هر کدوم را تو بازی بزنید بازی لود می شود اگرسیو باشد همان لود میشود.
  41. سلام
    خیلی ممنون از مطالب خوبتون
    راستش من تمام این کار ها ر انجام دادم و چون هیچ ف * ی * ل * ت * ر * ش * ک *ن ی پیدا نکردم(اونهایی رو هم که پیدا میکردم کار نمیکردن) میخواستم از تون خواهش کنم اگه شما یه ف * ی * ل * ت * ر * ش * ک *ن مناسب برا اینکار سراغ دارین به من بفرستین
    خیلی ممنون میشم.
    • پاسخ:

      باید بخرید از سایت های دیگر.
  42. سلام من گوشی اندروید داشتم الان میخوام اپل بخرم بازی بریزم ایمیل گوگل میخواد  ؟ یا باید حتما بازی رو با اندروید اجرا کنم ؟
  43. سلام من اپل داشتم و فروختم الان یک اپل دیگر خریدم ولی اونی که گوشی قبلمو گرفت میتونه با کلش من بازی کنه چیکار کنم ممنون
    • پاسخ:

      چون گوشیتان را ریست نکرده بودید و فروختید باید اپل ای دی قبلیتون رو همه چیشو تغییر بدهید و بزنید روی گوشی خودتون ، اون طرف هم میفته بیرون از بازی!
  44. سلام : خسته نباشید
    از تاریخ 11 اسفند که کلش واسه زمان کوتاهی قطع بود ، تا الان نتونستم وصل بشم به اون یکی اکانتم .
    حتی به این اکانت خودمم نمیتونم وصل بشم و قرمزه .
    به نظر شما مشکل چیه ؟ ممنون
    • پاسخ:

      با v*p*n  امتحان کنید .... دلایل زیادی دارد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای