جستجو
بایگانی
- مرداد ۱۳۹۶ (۵)
- تیر ۱۳۹۶ (۲)
- خرداد ۱۳۹۶ (۴۶)
- ارديبهشت ۱۳۹۶ (۱)
- فروردين ۱۳۹۶ (۹)
- اسفند ۱۳۹۵ (۱۰)
- بهمن ۱۳۹۵ (۵)
- دی ۱۳۹۵ (۸)
- آذر ۱۳۹۵ (۱۴)
- آبان ۱۳۹۵ (۱۷)
- مهر ۱۳۹۵ (۲۲)
- شهریور ۱۳۹۵ (۱۸)
- مرداد ۱۳۹۵ (۱۷)
- تیر ۱۳۹۵ (۱۳)
- خرداد ۱۳۹۵ (۱۸)
- ارديبهشت ۱۳۹۵ (۱۶)
- فروردين ۱۳۹۵ (۱۶)
- اسفند ۱۳۹۴ (۱۷)
- بهمن ۱۳۹۴ (۲۶)
- دی ۱۳۹۴ (۳۹)
- آذر ۱۳۹۴ (۳۹)
- آبان ۱۳۹۴ (۴۰)
- مهر ۱۳۹۴ (۳۸)
- شهریور ۱۳۹۴ (۳۸)
- مرداد ۱۳۹۴ (۸۳)
- تیر ۱۳۹۴ (۲۷)
- خرداد ۱۳۹۴ (۳۰)
- ارديبهشت ۱۳۹۴ (۴۵)
- فروردين ۱۳۹۴ (۵۱)
- اسفند ۱۳۹۳ (۴۳)
- بهمن ۱۳۹۳ (۳۴)
- دی ۱۳۹۳ (۱۰)
- آذر ۱۳۹۳ (۴)
- آبان ۱۳۹۳ (۲)
- مهر ۱۳۹۳ (۵۴)
تبلیغات متنی
کلمات کلیدی
تبلیغات کلیکی
پربحث ترين ها
-
-
-
-
-
-
آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز
۹۳/۱۱/۱۵ -
-
-
-
محبوب ترين ها
-
۲۹۰۹۴۹ -
۵۳۰۴۲۵ -
۱۰۱۳۴ -
۹۲۶۸۴ -
۲۴۴۵۶۰ -
۱۱۰۰۳ -
۳۱۸۱۵ -
۵۳۶۵ -
۸۴۴۲ -
۱۷۳۳۲
آخرين نظرات
متن مصاحبه بین چیف پت و جوناس به فارسی
Jonas And ChiefPat
امروز سوپرسل آپدیتی معرفی نکرد ولی یک فیلم منتشر کرد که به سوالات بازیکنان در مورد آپدیت جدید کلش آف کلنز و سردرگمی بازیکنان پاسخ داد ! این مصاحبه تلفنی بین "چیف پت" از کلشر های معروف و مجریان بازی کلش آف کلنز با یکی از اعضای توسعه دهنده بازی کلش آف کلنز بنام "جوناس" انجام شد که ضمن اینکه این صوت مکالمه را برایتان در ادامه مطلب گذاشته ایم ، قسمت های مهم آن را برایتان ترجمه به فارسی کرده و برایتان در ادامه مطلب گذاشته ایم ...
همانطور که مطلعید معرفی آپدیت های بازی هر روز هیجان انگیزتر میشود و کلش آف کلنز در حال یک خانه تکانی اساسی است و جوناس یکی از کارمندان سوپرسل به سوالات چیف پت جواب داد سوالاتی که در این سه روز گذشته ذهن خیلی از کلشرها را مشغول کرده بود و امیدواریم که تا اندازه ای این پاسخ ها ، شما را هم از سردرگمی بیرون بیاورد و برای دهکده تان برنامه ریزی بهتری بتوانید کنید :
مکالمه تلفنی
چیف پت : افراد زیادی سوالات زیادی راجب به تغییرات جدید بازی پرسیدند و مطمئنا سوال خیلی از بازیکنان (کلشرها) نیز هست ، ابتدا با این سوال شروع می کنیم که چرا تصمیم به این تغییرات گرفتید؟ چون در این سه سال این بازی یکی از بازیهای شماره یک و تاپ در دنیا بوده و کسی هم شکایت خاصی از نحوه بازی کردن نداشت و این تغییرات خیلی بازی را پیچیده کرده است بخصوص برای افرادی که این بازی را به صورت تفریحی و تفننی بازی می کنند .
جوناس: در مورد پیچیده تر شدن بازی اگر چه موافق این هستم که مقدار زیادی اطلاعات هست که شاید برای شما روی کاغذ به نظر پیچیده باشد اما در حقیقت هدف اصلی ما ساده تر کردن بازی بوده است و اگر چه به صورت پیچیده و تکنیکی خیلی مواردی هست که در این چند روز گفته شده است ولی در حقیقت وقتی که شما شروع به بازی جدید با آپدیت های جدید می کنید احتیاجی ندارید که به همه این اطلاعات منتشر شده فکر کنید البته ما تصمیم گرفتیم که واقعا نیاز به این هست که همه این اطلاعات را با جزییات بیشتر و فنی تر منتشر کنیم که بتوانیم بازخوردی ( نظرات و پیشنهادات ) از باریکنها بگیریم و بتوانیم شفاف تر و آگاهانه تر عمل نماییم کاری که همین الان هم دیدید که به محض اینکه شروع کردیم بر اساس بازخورد ( نظرات و پیشنهادات ) که داشتیم چند تا تغییر در همین ابتدای کار در آپدیت انجام دادیم.
اما مورد اینکه اصولا چرا این تغییرات را ما انجام دادیم ابتدا اجازه بدهید با یک مثال برایتان شرح بدهم و توضیحات بهتری بتوانم بدهم. شما فرض کنید که بازی کلش آف کلنز در بهترین حالت آن قرار داشته باشد بصورتی که همه بازیکن ها با بازی بتوانند ارتباطی برقرار کنند ، همه دهکده ها در بهترین حالت خودش باشد ، هر زمان که بخواهید بتوانید حمله کنید بتوانید هر ترکیب ارتش که دوست داشته باشید ، بسازیدو به تجربیات خود ادامه بدهید ، در همه جا Loot و منابع به اندازه کافی در دسترس باشد و همه بتوانند به راحتی پیشرفت و ترقی کنند ، حالا با در نظر داشتن این موارد فرضی که گفته شد فکر کنید ما یک ساختمان جدید به بازی اضافه کنیم که داخل دهکده باشد و دوباره همه بازیکنان و کلشر ها به لوت و غارت و انتقام خود ادامه بدهند و مطمئنا همه از خود می پرسند پس علت اضافه کردن این ساختمان جدید چیست ؟ همه که داشتند از بازی لذت میبردند پس این ساختمان جدید اینجا به چه دردی می خورد؟
حالا بیایید در نظر بگیرید که این ساختمان جدید الان وجود دارد و اسمش تاون هال هست! و ما مدت های زیادی راجب به این قضیه فکر کردیم شاید خیلی بیشتر از یک سال ! و از بازیکنهای زیادی نظر خواستیم که ببینیم چه کار کنیم که بازی روند بهتری داشته باشد و آن را بهتر از قبل کنیم و حالا این آپدیت فقط یک آغازه برای درست کردن این بستر که هر بازیکن از بازی لذت ببرد در حالی که چالشها و اصول اولیه بازی را هم داشته باشد.
چیف پت
چیف پت: بیشتر بازیکنها به این معتقد هستند که بعد از آپدیت جدید دیگر بازی مثل قبل آن نخواهد بود و با از دست دادن امکان شیلد شدن به وسیله تاون هال بازی کلا تغییر پیدا میکند و با توجه به تغییر نحوه شیلد جدید دیگر خیلی سخت خواهد بود که از مخزنهای لوت خود محافظت کنند به عنوان مثال شما یک تاون هال هشت را در نظر بگیرید که می خواهد یکی از نیروهایش را آپگرید کند ولی با این همه حمله که به دهکده وی می شود دیگر چگونه می تواند از لوت ها و منابع خود محافظت کند و آنها را جمع کند ؟
جوناس: ابتدا باید بگویم که من کاملا متوجه این موضوع هستم که پیشرفت کردن با این تغییرات دیگر بسیار مشکل خواهد بود حالت فارمینگ داخل بازی هنگامی بوجود آمد که همه بازیکنان خیالشان از بابت گرفتن شیلد بی دردسر راحت بود در حقیقت این شیلد راحت برای خیلی از بازیکنها تضمینی بود که لوت و منابع شان را از دست ندهند و البته ممکنه خیلی ها از این موضوع ناراحت یا عصبانی باشند که روش بازی کردنشان قرار است تغییر کند مخصوصا افرادی که به صورت تفریحی و وقت و بی وقت بازی میکنند.
البته اجازه بدهید مقداری به این موضوع به صورت عملی نگاه کنیم همین الان تعداد زیادی هستند که این کار را انجام می دهند یعنی فارمینگ نمیکنند و از دست دادن لوت هایشان را مدیریت میکنند و در واقع این تغییرات هم که به نظر می آید زیاد نیست ولی چطور می شود که بعد از اینکه به دهکده شان حمله شد و اتک خوردن ، از دست دادن لوت را مدیریت نمود ؟ جواب ساده این است که وقتی به شما حمله شد ، شما نیز به دیگران حمله کنید و اتک بزنید! با این سیستم جدید شما میتونید تا سه بارحمله کنید بدون اینکه شیلدتان از بین برود در حقیقت حمله کردن در حالتی که شیلد هستید این امکان را به شما میدهد که نیروی بهتری بسازید و زمان لازم را هم برای اینکار داشته باشید ، قبلا بیشتر بازیکنها وقتی که در شیلد بودند حمله نمی کردند و زمانی که شیلد از بین میرفت شروع به حمله به دیگران میکردند ولی الان با تغییرات جدید بازی ، شما هر زمان که بخواهید می توانید حمله کنید بدون این که نگران از دست دادن لوت و شیلد باشید در واقع اتک زدن و اتک خوردن هر دو حالت قسمتی از بازی شده است.
چیف پت: در مورد Personal Break کمی به ما توضیح بدهید مخصوصا قسمتی که قرار شده هر سه ساعت یکبار به مدت شش دقیقه آفلاین شویم و ضمنا بصورتی توضیح دهید که یک بچه پنج ساله هم توضیحات شما را بفهمد !
جوناس: حق با شماست این موضوع به نظر البته خیلی پیچیده بنظر می آید ولی قبلا هم گفتم که شما احتیاجی ندارید که به همه این موارد تکنیکی و فنی فکر کنید وقتی که شما آفلاین می شوید دو حالت بوجود می آید که یا اتک میخورید یا اتک نمیخورید اگر اتک نخوردید که باز برمیگردید به بازی و میتوانید به اتک زدن و غارت کردن ادامه بدهید و پانزده دقیقه به Personal Break شما اضافه می شود و اگر اتک بخورید و سی درصد دهکده تان تخریب شود که شیلد می گیرید.
چیف پت: میخواهم سوال دیگری مطرح کنم و آن هم این است که تا حالا فکر این را کردید که به کسانی که اتک میخورند و دفاع میکنند bonus (جایزه و پاداش) تعلق بگیرد ؟
جوناس
جوناس: این سوال خیلی خوبی است در ضمن ما تا الان به این موضوع نپرداخته بودیم و فکری نکرده بودیم چون خیلی از بازیکنان تاون هال خودشان را بیرون دهکده شان و در تیررس می گذاشتند و فکر کنید کسی که حمله می کند با پیاده کردن یک نیروی ساده داخل دهکده نابود کردن تاون هال و سپس خارج شدن از دهکده وی به آن شخص شیلد بدهد و این یک دفاع موفق حساب می شود در صورتی که این کار اصلا معقول بنظر نمی رسد و عادلانه نیست! ولی با این آپدیت جدید و در حالتی که همه اتکها و همه دفاعها به صورت اتک کامل و دفاع کامل خواهد بود می توانیم به این موضوع مطرح شده شما یعنی bonus (جایزه و پاداش) برای دفاع موفق از دهکده نیز فکر کنیم.
چیف پت: سوال دیگر اینکه که با توجه به این موضوع که با این تغییرات جدید بیشتر اوقات دهکده مان توی شیلد هست آیا پیدا کردن حریف برای اتک زدن سخت نخواهد بود ؟
جوناس: این سوال خیلی خوبی است و خوشحال هستم که افراد زیادی این سوال را پرسیدند! ما در سوپرسل معمولا آماری از بازی به بیرون نمی دهیم اما آماری هست که من اینجا اعلام می کنم و آن هم این است که هر روز 80% اتکها زدن تاون هال ها است ! و این عدد نشان دهنده این است که خیلی ها این روش آسان را به عنوان روش اصلی بازی برگزیده اند حال با این تغییرات جدید امیدوار هستیم اتکهای بهتر و دفاعهای بهتر و بازی های بهتری را ببینیم.
چیف پت: سوال بعدی که خیلی از کلشرها از من می پرسند این است که نظرت در مورد یک وار دوستانه چیه؟ به عنوان مثال من داخل کلنی که هستم یه درخواست به کلن دوستم بدهم و ازشون درخواست کنم با ما یه وار دوستانه بزنند ، نظرشما در مورد این چیست ؟
جوناس: این سوال رو خیلی از افراد می پرسند اگر چه به نظرم این ایده خیلی خوبی است و ما توی تیم توسعه دهنده مان در مورد این موضوع صحبت کردیم ولی چیزی که وجود دارد پشت این مساله کلی مسائل تکنیکی نهفته هست که باید انجام شود ضمن این که اگر چه خیلی ها درخواست این موضوع را کردند ولی اکثر بازیکنان و کلش بازها حاضر نیستند که یک وار دوستانه بزنند ! بدون این که لوت و جایزه ای در کار باشد اکثر بازیکنها وار یی را دوست دارند که واقعی باشد به نظرم وقتی که زمانش برسد که ما بتوانیم تورنومنت وار را راه اندازی کنیم آن وقته که میتوانیم برنامه ریزی هم برای وار دوستانه داشته باشیم که با دعوت از یک کلن ، بخواهیم که با حریف ما در وار بشود !
متنی که مطالعه نمودید خلاصه ایی بود از مصاحبه چیف پت و جوناس با اندکی تغییر در رابطه با آپدیت های بازی و سوالات بیشمار بازیکنان ، قرار شده از شنبه نیز معرفی آپدیت ها ادامه پیدا کند که می توانید معرفی آپدیت ها را نیز در سایت ما طبق روال گذشته مطالعه نمایید.
>>> تنها ربات تلگرام خبری سایت ما <<<
>>> تنها کلن سایت ما <<<
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
نظرات (۱۷)
-
یدونه اید فقط واسه نمونه اید :)
-
یه پسر خوشگل
دمتون گرم باز هم از این نوع مطلب ها بزارید
یا علی -
مهدی
لطفا یک پست در مورد اسپل سم بزار که در هر لول بر روی چه نیروهای تاثیر داره -
o0ashil0o
سلام دوستان با تشکر از سایت خوبتون تو اطلاع رسانى به زبان فارسی با کمترین زمان ممکن،خواستم از تون سؤال کنم که فرق بازی با ایکس مود و ربات رو اکه امکانش هست درباره اش توضیح بدین ممنون از لطف تون-
پاسخ:
۷ آذر ۹۴، ۱۶:۵۱روبات خودش همه کاری می کند و حمله و نیرو سازی می کند و همه کارهای یک انسان را انجام می دهد ولی حملات هوشمندانه نیست - در صورتی که ایکس مود خودتان نیرو می سازید و با دادن مشخصاتی به برنامه زمین مورد نظر را پیدا می کند و خودتان حمله هوشمندانه می کنید -و می توانید در وار قبل از حمله - حمله آزمایشی کنید که چگونه به طرف حمله کنید و ستاره بگیرید ... تفاوت ها زیاد است که این مهم ترینشان بود.
-
-
HASSAN7
خوب توی که با روبات بازی میکنی بعد یه مدت میای میگی من کلش بازی میکنم اخه وقتی تو بازی نمیکنی چه فرقی برات داره که هی میگی ربات ربات -
مهدی
ازت متشکرم بابت مطلبت -
پوریا
اگه این اپدیت بیاد به معنای واقعی بازی مسخره میشه !! -
حسین
اگه قرار باشه با هر سه ساعت بازی شیش دقیقه از بازی بریم بیرون اونوقت تکلیف روباتا چی میشه؟اونا هم از کار میفتن؟-
پاسخ:
۷ آذر ۹۴، ۱۳:۱۰باید منتظر آپدیت ربات بود که چه فکری می کنند
-
-
siavash
دوستان خواهش میکنم میشه بگید کلش کی ابدیت میشه -
دمتون گرم سایت خوبی دارین خسته نباشین
-
میثم
یک نکته ای هست که توی انجمن سوپرسل توی پست های مدیران بود و سرش دعوا بود اینه که 80 درصد کل اتک ها تاون نیست بلکه توی (یکی از لیگ ها) 80 درصد تاون هستش -
فرشید
ممنون دوست عزیز ، خسته نباشید :) -
میثم
نظرات منو که نشون نمیدی اما خواستم بگم اینجا هستیم و میخونیم . اگر بتونید یک مقداری روان تر ترجمه کنید ممنون میشم-
پاسخ:
۷ آذر ۹۴، ۰۲:۳۳دوست عزیز - نظرات خیلی زیاده و توی این اوضاع آپدیت بازی و کارهای خودم و ... متاسفانه شلوغ شده سرم ...
تا تونستم ساده ترجمه کردم !
-
-
افشین
اقا اون ویدىو رو هم دانلود کن، بزار تو سایتت، ویدىو مکالمه رو میگم، مرسی-
پاسخ:
۷ آذر ۹۴، ۰۲:۳۴متن فارسی را گذاشتیم - ویدیو هم می ذاریم
-
-
امیر
پس چی شد ؟الان شد چند دقیقه -
حسین
سلام
خواستم بگم کارتون واقعا عالی هست-
پاسخ:
۷ آذر ۹۴، ۰۲:۳۴تشکر
-
-
افشین
احتمالا باید مهم باشه !!!!
پيشنهاد ويژه
طبقه بندی موضوعی
- ساختمان ها (۸۷)
- خانه ی اصلی Town Hall (۳)
- اردوگاه ارتش Army Camp (۱)
- پادگان Barracks (۱)
- پادگان مخوف Dark Barracks (۱)
- آزمایشگاه Laboratory (۲)
- طلسم ساز Spell factory (۱)
- طلسم ساز سیاه - Dark Spell Factory (۱)
- ضد هوایی Air Defense (۱)
- برج کماندار Archer Tower (۲)
- برج جادوگر Wizard Tower (۱)
- برج بمب Bomb Tower (۲)
- توپخانه Cannon (۲)
- توپخانه عقاب Eagle Artillery (۴)
- تسلای مخفی Hidden Tesla (۲)
- برج جهنمی Inferno Tower (۴)
- خمپاره انداز Mortar (۴)
- تلمبه هوایی Air Sweeper (۴)
- دیوار Walls (۴)
- کمان ایکس X Bow (۱)
- قلعه ی قبیله Clan Castle (۲۳)
- کلبه ی کارگر Builder's Hut (۳)
- منبع اکسیر Elixir Collector (۲)
- مخزن اکسیر Elixir Storage (۲)
- معدن طلا Gold Mine (۲)
- مخزن طلا Gold Storage (۱)
- مته ی اکسیر سیاه Dark Elixir Drill (۲)
- مخزن اکسیر سیاه Dark Elixir Storage (۳)
- بمب هوایی Air Bomb (۱)
- بمب Bomb (۳)
- بمب غول پیکر Giant Bomb (۲)
- مین هوایی Seeking Air Mine (۱)
- تله اسکلتی Skeleton Trap (۱)
- تله فنری Spring Trap (۳)
- تله بابا نوئل Santa Strike Trap (۱)
- طلسم ها - Spell (۲۷)
- طلسم اکسیر بنفش (۱۹)
- طلسم اکسیر سیاه (۸)
- سرباز معمولی (۲۹)
- بربر Barbarian (۲)
- کماندار Archer (۱)
- غول Giant (۵)
- جن Goblin (۲)
- دیوار شکن Wall Breaker (۳)
- بالن Balloon (۲)
- جادوگر Wizard (۳)
- فرشته شفا دهنده Healer (۲)
- اژدها Dragon (۵)
- پکا P.E.K.K.A (۳)
- بچه اژدها Baby Dragon (۱)
- معدنچی Miner (۳)
- سربازان دارک (۲۰)
- مینیون Minion (۳)
- گراز سوار Hog Rider (۵)
- والکایری Valkyrie (۶)
- گولم Golem (۱)
- ساحره Witch (۱)
- لاوا Lava Hound (۳)
- له کننده (Bowler) (۳)
- قهرمانان (۱۹)
- پایگاه سازنده (۳۸)
- ساختمان ها (۲۷)
- تالار سازنده Builder Hall (۱)
- ترقه ها Firecrackers (۱)
- بمب انداز هوایی Air Bombs (۱)
- برج کماندار Archer Tower (۱)
- توپ Cannon (۱)
- سنگ شکن Crusher (۱)
- توپ دو لول Double Cannon (۱)
- سرخ کن Roaster (۱)
- توپ غول آسا Giant Cannon (۱)
- پست نگهبانی Guard Post (۱)
- مگا تسلا Mega Tesla (۱)
- خمپاره انداز چندتایی Multi Mortar (۱)
- تسلای مخفی Hidden Tesla (۱)
- دیوار Wall (۱)
- برج ساعت Clock Tower (۱)
- دستگاه اکسیر Elixir Collector (۱)
- مخزن اکسیر Elixir Storage (۱)
- معدن جواهر Gem Mine (۱)
- معدن طلا Gold Mine (۱)
- انبار طلا Gold Storage (۱)
- پادگان Barracks (۱)
- آزمایشگاه نجوم Star Laboratory (۱)
- اردوگاه نظامی Army Camp (۱)
- مین Mine (۱)
- تله فنری Spring Trap (۱)
- مین بزرگ Mega Mine (۱)
- تله فشاری Push Trap (۱)
- سرباز ها (۱۱)
- بربر عصبانی Raged Barbarian (۱)
- کماندار زیرک Sneaky Archer (۱)
- ماشین نبرد Battle Machine (۱)
- غول مشت زن Boxer Giant (۱)
- مینیون بتا Beta Minion (۱)
- بمب گذار Bomber (۱)
- بچه اژدها Baby Dragon (۱)
- ارابه توپ Cannon Cart (۱)
- ساحره تاریکی Night Witch (۱)
- بالون اسکلت انداز Drop Ship (۱)
- سوپر پکا Super P.E.K.K.A (۱)
- ساختمان ها (۲۷)
- آموزش های بازی (۱۶۸)
- استراتژی ها (۱۲۴)
- نقشه های بازی (۶۹)
- اخبار و شایعات (۱۵۸)
- دانلود بازی (۲۹)
- آموزش ها (۴۲)
- کاردستی های بازی (۱۰)
- فیلم و تیزر بازی (۲۷)
- ربات های کلش (۱۱)
- کلش هک شده (۱۵)
- متفرقه (۵۷)
- Shields چیست؟ (۱)
- Personal Breaks چیست؟ (۱)
- Village Guards چیست؟ (۱)
- Friendly Challenge چیست؟ (۱)
- تبلیغات (۱)
يادداشت سردبير
-
مرکز پرسش و پاسخ سایت
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴سلام دوستان ! برای راحت تر مطرح کردن سوالات و مشکلات و انتقادها و پیشنهادات شما در رابطه با بازی کلش آف کلنز برای شما مرکز پرسش و پاسخ سایت را تشکیل دادیم و شما دوستان اگر مشکلی در رابطه با بازیتان دارید را فقط در این قسمت مطرح کنید و از گذاشتن کامنت در زیر مطالب که ربطی به موضوع مطلب ندارد ، لطفا خود داری نمایید. شما در مرکز پرسش و پاسخ به راحتی می توانید سوال خود را مطرح کنید و جواب آنرا هم دریافت نمایید و به محض اینکه سوال خود را مطرح کنید و جواب را بگیرید به ایمیل شما هم اطلاع داده می شود و اینطوری دیگر سردرگم نمی شوید و باز هم تاکید میکنیم که سوالاتی که مربوط به مطالب سایت نمی شود را فقط در این قسمت "پرسش و پاسخ سریع" مطرح کنید.
آخرين مطالب
-
کارگرها در بروکلین - آمریکا
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -
دانلود ربات Mybot
يكشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -
بوست کالکتورها با یک عدد جم!
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -
مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ -
کلش آف کلنز 5 ساله شد!
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ -
راهنمای آپگرید تله ها در پایگاه سازنده
دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ -
راهنمای ارتقا بیلدربیس
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ -
چیدمان و نکات تدافعی در پایگاه سازنده 3 تا 5
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ -
استراتژی های اتک در نبردهای تقابلی
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ -
دهکده تاریک به چه صورت کار میکند؟
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
پیوندهای روزانه
تبلیغات کلیکی
خلاصه آمار
چندرسانه ای
-
داستان KoopaTroopa787
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ -
افسانه آخرین لاوا پاپ !
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ -
تغییر نقشه روستا
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ -
اجرای موسیقی کلش آف کلنز توسط ارکستر سمفونیک
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ -
دهـکـده زیـبـا
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴