آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین زمان برای غارت چه موقع است؟

استراتژی ها

بهترین زمان برای غارت چه موقع است؟

همه کاربران چه خارجی و چه ایرانی وقتی بر روی آیکون بازی کلش آف کلنز خود کلیک می کنند تا وارد بازی شوند و سپس  برای حمله به دهکده های دیگر خود را آماده می کنند تا یک دهکده پر از طلا و اکسیر را کاسب شوند ، و تند تند هم دکمه Next را می زنند متوجه نیستند که مخزن طلای خودشان هم به خاطر این جستجو در حال خالی شدن است ! و دست آخر هم به یک دهکده درب و داغون رضایت می دهند و دق و دلی خود را با انواع نیروهای آماده خود بر سر این دهکده خالی می کنند ! و لبخندی رضایت مندانه هم می زنند ! ما در ادامه همین مطلب قصد داریم تا بهترین زمان را برای غارت دیگران به شما معرفی نماییم ، پس ادامه مطلب را کلیک نمایید ...

کاری که باید انجام بدهید ، کاری سخت نیست ! فقط باید وارد سایت [اینجا کلیک کنید] شوید و بهترین زمان حمله و غارت در کشور شما نمایش داده می شود!

برای دیدن نسخه فارسی سایت اینجا کلیک کنید

فکر کنم عکس بالا گویای همه چیز باشد !بهترین زمان برای غارت در کشور شما محدوده سبز رنگ می باشد  نوار آبی رنگ هم ساعت کنونی شما در کشورتان است ، پایینتر هم که صفحه سایت را اسکرول کنید ، میتوانید کشور خودتان از جمله ایران را هم بیابید و مشخصات دیگری را نیز پیدا کنید که بسیار ساده است!

استفاده از سایت مزبور رایگان است و هیچگونه هزینه ایی برای شما ندارد و اطلاعات آن نیز لحظه به لحظه آپدیت می شود که خود می توانید مشاهده نمایید.

+ برای دیدن تصاویر واضح و بزرگتر ابتدا آن را بر روی سیستم خود Save کنید و سپس توسط یک نمایش دهنده عکس ، آنرا مشاهده نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۷)

  1. سلام ایا میشه با تغییر زبان و همچنین کشور خود در جیمیل رو لوت تاثیر گزاشت؟البته با ق.شکن هم وارد کلش بشیم.
    • پاسخ:

      خیر - تاثیری ندارد.
  2. سلام الان ساعت 20 هست و نمودار قرمز و لوت کم نشون میده من امتحان کردم تو ساعات که نمودار قرمزه و لوت کم نشون میده اتک رضایت بخش و خوبی زدم .جریان چیه جناب
  3. به نظر من زبان فرق میکنه چون از زمانی که بانو تغییر دادم خیلی منابع بهتری بهم میخورن فقط ی کم تکنیک میخاد
  4. سلام شما چجوری میگین زبان فرق نمیکنه در حالی که اونجا واس هر کشور فرق میکنه
  5. با سلام خسته نباشید
    من از این نمودار استفاده کردم و راضی هستم درست کار میکنه
    بعضی از دوستان فکر کردن که این نمودار جادو میکنه بهتره بگم نه عزیزان این نمودار کمک میکنه تا زمانی که لوت نمیده علکی وقت برا سرج هدر ندیدم
    با تشگر از سایت خوبتون
  6. سلام من چون صبح میرم مدرسه ساعت شش تو مدرسه ام من چجوری میتونم اتک بزنم اون موقع
  7. با عرض و سلام سلام خسته نباشید. میخواستم بگم بعد از اپدیت این اتک زدن است افتضاح شده میخوام بدونم درست میشه یا نه یا که حذف کنم با تشکر
    • پاسخ:

      سبک بازی تغییر پیدا کرده است و شما باید با سبک جدید بازی - ادامه دهید
  8. خیلی،ببخشید ولی من یه بار خطه رو قرمز بود ولی نوشته بود لوت در دست رس وحشتناک این یکم گیجم کرده؟
    • پاسخ:

      یعنی وحشتناک لوت گیر نمی آید و قحطی و خشکسالی  است !
  9. سلام ودرود بر شما
    دوست عزیز منن یه سوال دارم تغییر زبان به لوت بستگی داره ؟
    • پاسخ:

      خیر - چون همه سرور های کلش یکی است و مثلا سرورآسیا و یا اروپا و ... جدا نیست که تاثیری بگذارد و خیالبافی دوستان است ...
  10. ببخشید که میگم اخه هیچ کلش شیش سال نیست که اومده ایشون چی میگن
  11. خخخخخخخخخخخخخخخ...خیلی ببخشید این نظرات بعضیا خنده دار....

    واقعا تاثیر داره
  12. سلام.من یه اکانت لول156دارم 6سال بازی میکنم کسی میدونه چه جوری سیوه میشه تورو خدا راهنمایی کنیین باتشکر(0_0)
  13. سلام ببخشید ,من کاپم 3700هست ,آیا شامله کاپم میشه ,کاپ بیشتر پیدا میشه تو این ساعات
    • پاسخ:

      شامل همه کاپی می شه ...
  14. ممنون نمودار واقعا کمک کرد به من امروز دوتا لوت هشتصد تایی گرفتم

  15. عزیز این نمودار هر وقت رو سبز بود اتک بزنیم و زبان رو هرچی باشه اون نمودار رو سبز باشه فرقی نمیکنه ؟ 
    • پاسخ:

      بله - هر موقع سبز بود - خوبه 
  16. سلام  دوست عزیز
    ببخشید این سایت خودش تشخیص میده که شما توی چه کشوری هستین و بر اساس اون  زمان مناسب برای اتک زدن رو مشخص میکنه یا این زمان مشترکا مناسب برای همه کشور هاست؟
    • پاسخ:

      شما هر موقع بروید - تشخیص می دهد که اگر صفحه سبز بود مناسب برای حمله است
  17. خخخخخ تشکر ولی خودتون توی جمله ی پایین گفتید خیر به هرحال ..ممنون از اینکه به خوبی راهنمایی کردید تشکر ...موفق باشید...


    • پاسخ:

      این سایت کاری به بازی شما نداره !!!!
      شما واردش میشید و هر موقع شاخص نمودار روی سبز بود ، به بازی می رید و اتک می زنید و وقتی اون خط آبیه روی قرمز بود اتک نمی زنید ! و اصلا ربطی به تغییر زبان نداره ! مطلب را به دقت بخوانید لطفا " !
    • پاسخ:

      خیر
  18. ممنون دوست عزیز ولی منظور من اینکه من الان زبان بازیم روسیه هست و میخوام بدونم این ساعتی که در این سایت نوشته شامل این زبان هم میشه یا خیر
    • پاسخ:

      بله - البته اگر شما ساکن ایران هستید ، نمودار ایران برای شما نمایش داده می شود
  19. باسلام خدمت شما دوست عزیز...ببخشید من میخواستم بدونم این نمودار در این سایت در باره ی چه زبانی میگه من چه زبانم فارسی ویا برزیلی باشه هردوش یکیه خب این با عقل جور در میاد ... میخواستم بدونم نظر و گفته ی این نمودار با زبان انگلیسی هست یا نه با تشکر از سایت و مدریت خوبتون
    • پاسخ:

      کاری به تغییر زبان نداره شما کشور ایران را ببینید.
  20. سلام ببخشید شما خدوتون تا حالا از این نمودار نتیجه گرفتین یا نه لوتش واقعا کار میکنه؟ از سایتتون ممنونم
    • پاسخ:

      بله - خوبه.
  21. سلام.خیلییی ممنون از سایت خوبتون فقط یه سوال داشتم باید زبان را هم عوض کنیمم؟
    • پاسخ:

      نه تاثیری ندارد.
    • پاسخ:

      عکس چی رو ذخیره کنی ؟ عکس به چه درد می خوره ؟!
  22. ممنون بابت زحمات شما و همچنین سایت بی نظیر شما.باور کنید تعارت نمیکنیم
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
  23. درود.نویسنده افتخاری امیرحسین رجبی هستم
    پیشنهادی دارم
    این مطلب را  دوباره منتشر کرده و بگویید خیلی راحت میتوانند
    با تغیر زبان کردن این سایت از امکاناتش نهایت استفاده رو ببرند
    http://uupload.ir/files/w2ph_abstract240x320.gif
    مانند عکس بالا
    ذکر نام بنده فراموش نشود
  24. من که نفهمیدم ولی یه میشه بگید تو چه ساعتی نسبتا افراد بیشتری بازی می کنن که قبلش حمله کنم تا کالکتور ها پر باشه؟؟؟
    • پاسخ:

      خب باید متوجه بشید ، چون ساعت خاصی نیست که من بگم و اون سایت معین می کنه و هر موقع خط آبی در محیط سبز رنگ بود و فضا سبز بود اون موقع - زمان حمله است ... مشکل خاصی و سختی نداره که !؟
  25. سلام بنظر من این یه چیز من در آوردیه چون فقط زمان رو واسه یه کشور نشون میده در صورتیکه وقتی نکس میزنیم حریف مقابل از هر کشوری میتونه باشه
  26. دوستان دوستان،این سایت کاملا بدرد بخوره ولى براى خود کلش نیست!صاحب سایت یه برنامه نویسه وامده ساعتاى مدرسه و کار و خواب در کشوراى مختلفو اندازه گیرى کرده بعد باتوجه به اون به شما یه ساعت خوب براى لوت میده و شبیه سازى شدست ولى واقعا کار میکنه،من اینارو از خودم نمیگم تو خود سایت سمت راست نوشته خودش میتونین بخونین.
    • پاسخ:

      بله و سبز باشه 
  27. سلام
    براساس انلاین بودن تعداد بازیکنان اون کشور موردنظر نمودار میده البته ممکنه بازیکن انلاین باشه اما تو شیلد باشه یا اصلا خیلی از بازیکنان اون کشور تو لیگ شما نباشن...
    درکل جالبه
    راستی سایت تون عالیه
    • پاسخ:

      ممنون
  28. با سلام و تشکر بابت این مطلب فقط یک سوال داشتم که این ساعت 11 تا 3 ظهر است یا 11 تا 3 نیمه شب ؟ باتشکر
    • پاسخ:

      اون جاهایی که کنار ساعت a نوشته صبح است و اگه p  نوشته عصر است . شما وقتی وارد سایت می شید نگاه کنید اگه نوار آبی رنگ در محدوده سبز بود - زمان خوبی برای حمله - همان موقع است.
    • پاسخ:

      ساعت ایران هم هست ... هر موقع نوار آبی رنگ در محدوده سبز رنگ بود زمان خوبی برای لوت و حمله هست
  29. من چند بار امتحان کردم خوب بود اما بعضی مواقع7 عکسشم خوب جواب میده یا شاید هم شانسیه

  30. مورچه فشن

    ای خدااااااااااااااااا من بازیم پاک شده
    لدفن یه دقیقه سکوت کنین گگگگگگگگگگگگگگ
  31. لوت زدن چه ربطی به کشور داره آخه؟؟ 
    به صورت رندم به همه بازیکنها حتی در کشور های دیگه حمله می کنیم، واسه من که خیلی کم پیش میاد به ایرانی ها حمله کنم....  گلوبالم هم ایرانه
    • پاسخ:

      ساعاتی که نمودار سبز میشه لوت خوبه .... 
  32. سلام و درود بر شما
    طبق این نمودار برای ایران بهترین حالت لوت همیشه تقریبا از ساعت 10:30 الی 13:00 می باشد .
    من تو این ساعتها قبل از این پست اتک میزدم ، تو ساعتهای مختلف اتک زدم .
    نمیدونم اما بهترین لوتهایی ک ب من داده معمولا نیمه شبا از ساعت 1 یا 2 شب به بعد بوده .

    • پاسخ:

      خوب - شانسی هم هست - و این یک نمودار تقریبی هم هست ...
  33. سلام خسته نباشین
     و یه تشکر ویژه بابت سایت عالی پرکاربرد برای دوست داران این بازی
    من یک چیز رو کامل متوجه نشدم
     1.روی این نمودار انلاین کشوری که تو رتبه اول هست بهترین لوت رو داره؟و تو هر لیگی باشیم لوتش بهتره کشوره اولی؟
    2.محدوده سبز رنگ و نواره ابی رنگ که نوشتین برا کشوره شماست.خب ایران که توی زبانای بازی سرور نداره یعنی همون سرور یا زبان انگلیسی هست؟؟
    میبخشید طولانی شد ممنون میشم سوالاتمو پاسخ بدین
    باز هم تشکر


    • پاسخ:

      فکر  کنم بیشتر بر اساس  ورود و خروج بازیکنان این رتبه بندی شده ساعات خلوت و یا شلوغی سرورها ...
  34. جالبه
    این مال خود کلشه دیگه اره ؟
    چون این اطلاعات باید از سرور های کلش بدست بیاد
    • پاسخ:

      تقریبا - اینطور بنظر میاد ! 
    • پاسخ:

      زمانهای سبز رنگ در نمودار - بهترین زمان است 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای