آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه بدست آوردن حرفه ایی اکسیر سیاه

مخزن اکسیر سیاه Dark Elixir Storage طلسم رعد و برق Lightning Spell استراتژی ها

------------------------------------------------------------------------------

توجه مهم : این آموزش دیگر در ورژن جدید کلش آف کلنز کار نمی کند.

------------------------------------------------------------------------------

آیا تا به حال در مورد نحوه جمع آوری اکسیر سیاه بصورت حرفه ایی در کلش آف کلنز چیزی شنیده اید ؟ این یکی از محبوب ترین کارها در بازی کلش آف کلنز است  ، شما می توانید با طلسم رعد و برق آن را جمع آوری و ذخیره کنید که جزئیات و چگونگی این کار را که قبلا هم گفته بودیم و این بار دقیق تر به این موضوع می پردازیم ، پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

مزایای جمع آوری اکسیر سیاه  Dark Elixir چیست ؟

به نظر من مزایای این روش این است :

+ با استفاده از پنج عدد طلسم رعد و برق شما می توانید بیش از دو هزار اکسیر سیاه بدست آورید و اگر شما بخواهید با این هزینه ساخت طلسم رعد و برق ، سرباز و نیرو برای حمله بسازید نمی توانید این مقدار اکسیر سیاه بدست آورید به خصوص اگر در لیگ های بالا باشید و یا سطح تاون هالتان بالا باشد .

+ شما پشت سر هم می توانید حمله کنید و وقت تلف نکنید.

+ شما همچنین می توانید 1000 تا 2000 دارک اکسیر را با حملات توسط جاینت و استراتژی بارچ و بدون استفاده از طلسم بدست آورید.

برای تبدیل اکسیر بنفش به اکسیر سیاه در مرحله آخر هر تاون هالی به 5 عدد طلسم رعد و برق می توانیم دست یابیم.

چگونه طلسم رعد و برق کار می کند ؟

تئوری کار بسیار آسان است ولی نحوه انجام آن در کارمان موثر است .

هر بار که شما طلسم رعد و برق را اجرا می کنید بصورت تصادفی این ضربه های رعد و برق به هدف برخورد می کند طبق یگ الگویی خاص که هر کدام با دیگری متفاوت است. دیروز من یک مطلب در این مورد برای تان نوشتم که برای درک بهتر این موضوع بهتر است به آن مراجعه کنید (( اینجا کلیک کنید )) شما وقتی که این راهنما را خواندید و الگو های آن را دیدید می توانید انتخاب کنید که چگونه از طلسم رعد و برق استفاده کنید و با چند بار تمرین قادر خواهید بود به نحو احسن از آن استفاده نمایید شما باید این طلسم را درست در مرکز منبع اکسیر سیاه بزنید که می توانید با ممارست آن مرکز را بدست آورید.

محل دقیق زدن طلسم رعد و برق

کارخانه طلسم سازی خود را بوست کنید.

شما در ازای 10 عدد جم می توانید اسپل فکتوری خودتان را به مدت 2 ساعت بوست کنید که می توانید 15 عدد اسپل رعد و برق بسازید که با این 15 عدد اسپل رعد و برق می توانید 6000 اکسیر سیاه بدست آورید در مدت فقط دوساعت !

که فکر نکنم دریل های اکسیر سیاه شما بتوانند در این مدت این تولید را داشته باشند ! نگران خرید جم هم نباشید ، چرا که قطع درختان و پاک کردن موانع برای شما جم را تامین می کند. اگر هم می خواهید سریعتر پیشرفت کنید ، پس نیاز به خرید جم را خواهید داشت.

چه لیگی برای این کار توصیه می شود ؟

از لیگ کریستال ۳ به بالا دارک اکسیر های زیادی در مخازن پیدا می شود و لیگ کریستال سه بهتر است چون هر چه بالا تر بروید سطح تاون هال های هشت و نه و ده قرار دارند و به علت سطح بالای آنها راحت به شما حمله می کنند و غارت می شوید .

چگونه از اکسیر سیاه Dark Elixir خود محافظت کنیم ؟

اما باید برای حفظ این اکسیر سیاه هم فکری کرد ، خریدن شیلد توسط جم ، قرار دادن تاون هال بیرون از دهکده و در تیررس قرار دادن آن که باعث زدن آن شود و گرفتن دوازده ساعت شیلد رایگان و پر کردن سرباز خانه های دارک اکسیر ، بصورتی که تولید و ساخته نشوند ، طراحی نقشه دهکده برای حفظ منبع دارک اکسیر و ... روش هایی برای حفظ دارک اکسیر مان هست که قبلا بطور مفصل به آن پرداخته ام که می توانید این موضوع ها را در این قسمت های زیر مطالعه نمایید :

بدست آوردن اکسیر سیاه و طراحی نقشه دهکده برای محافظت آن

آموزش حفظ منابع و انواع مپ در بازی کلش آف کلنز

کپی برداری با ذکر منبع و لینک سایت ما مجاز می باشد


تبلیغات شما در صفحه اول سایت ما ؟!

 




تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

  1. خواستم بدونم چرا در برنامه کامپیوتری memu که شبیه ساز اندروید هست بازی کلش که اجرا و بعد بخوام سینک کنم این عمل انجام نمیشه یعنی دکمه قرمز رنگ که میزنم لیست جیمیلهام نشون داده نمیشه با اینکه :
    google play (service,game,plues,gmail)
    همشونو به آخرین ورژن اپدیت کردم و خود برنامه هم جیمیلهامو اددشون کردم.
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید.
  2. تمام حرفایی که توی این سایت نوشته درسته ولی توی این ورژن کار نمیکنه.من یه روش بلدم که از این هم بهتره!حمله با ۶دیوار شکن.١۰هوگ.١۵جاینت و بقیش ارچر با سه یا هرچقدر اسپل که میتونید بیارید...اول جاینت بعد دیوار شکنا رو بفرستیپ پشت سرش هم هوگ و اسپل خون مطمعن باشید تخته خودم توی هر اتک بجز پولو اکسیر دو میلیون دارک میزنم
    • پاسخ:

      بله - در بالا هم نوشتیم که دیگه این روش کار نمی کنه
    • پاسخ:

      این مورد دیگه در آپدیت جدید کار نمی کند
  3. سلام
    با اومدن این نسخه جدید که دیگه اسپل رعد وبرق کار نمیکنه!

    لطفا در این مورد توضیح دهید

    ممنون
    • پاسخ:

      استراتژی های حمله جدید می گذاریم
  4. خوشبختانه توی آپدیت جدید کلش این خاصیت lighting spell روی منابع از بین رفته!
    • پاسخ:

      بله
  5. این پست به تاریخ پیوست چون دیگه نمیشه با اسپل صاعقع و زلزله به مخازن آثیب رساند.
    • پاسخ:

      بله - تموم شد دوران خوش  جمع کردن اکسیر سیاه با اسپل رعد و برق !
  6. ایول داداش هر دو ساعت و نیم 2000تا خوبه ولی کامل نیست به نظر من اگه کاپ براتون مهم نیست خیلیا هستن اکسیرشون رو گذاشتن بیرون اونا رو بزنید دویست سیصد تا میده ولی ارزش داره شما زمانی که منتظر 5 اسپلتون هستین میتونید حداقل هفت تا اتک بزنید تقریبا 2100 تا اکسیرم اینجوری گیر میارید حداقل البته تاون هال بیرون هم برا دفاع عالیه مخصوصا تو لیگ گلد 1 در کل من بااین روش 200 کاپ دادم و تو 2ساعت بدون جم 6000 تا اکسیر زدم تو حمله با دراگونم خوب اکسیر سیاه گیر میاد البته خرجش زیاده
    • پاسخ:

      با جم ! همون سنگ سبز ها اگه دارید ...
  7. خب اینجوری من هی باید بعد ارسال سوال و یا نظر چند ساعت یا روز بعد بیام ببینم ولی اگه به من بگین کی آنلاینین همونجا سوالام رو میپرسم.
    • پاسخ:

      شما سوالات تون را همین جا بپرسید ، پاسخ می دهیم .
    • پاسخ:

      نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای