آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

استفاده صحیح از طلسم بر روی نیروی های هوایی دشمن

استراتژی ها

در بیشتر موارد در حملاتی که دیده ام ، هنوز عده ایی هستند که در استفاده از طلسم ها مشکل دارند و حتی آنهایی که دارای تاون هال ده هستند و سابقه طولانی در بازی کردن دارند و مشکل دارند ، ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چرا در بعضی مواقع طلسم هایی که استفاده می کنید مخصوصا طلسم سم و یا طلسم یخ ، بر روی نیروهای هوایی که از کلن دهکده حریف بیرون می آیند اثر ندارد !

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این آموزش نحوه استفاده از طلسم سم و طلسم یخ را آموزش می دهیم.

ما میدانیم که برای استفاده از طلسم ها باید نیروهایی که از کلن حریف خارج می شود را در گوشه ای جمع کنیم و همگی نزدیک به هم باشد تا در قسمت و فضای طلسم قرار بگیرند ، ولی وقتی که گروهی از سربازهای متفاوت مثل بالون و مینیون و دراگون و لاوا به خاطر سرعت و عملکرد آنها با هم فاصله دارند به مشکل برخورد می کنند و گروهی جمع نمی شوند تا با رها کردن طلسم سم یا یخ بر روی آنها تاثیر بگذاریم و به مشکل برخورد می کنیم :

در تصویر می بینیم که طلسم سم بر روی بالون تاثیری نگذاشته است ! علت چیست ؟

نکته مهمی که در مورد نیروهای هوایی باید در نظر داشته باشیم سایه های این نیروها است که بر روی زمین دهکده قابل مشاهده است که اکثرا این موضوع در نظر گرفته نمی شود و به آن اهمیتی داده نمی شود در صورتی که نکته مهم همین سایه های نیروی هوایی هستند.

در اینگونه موارد که شما نتوانستید نیروهای دشمن را برای نابودی بصورت یک جا و گروهی جمع کنید باید دهکده حریف را در آن قسمت بزرگنمایی و زوم کنید و بهترین نقطه را انتخاب نمایید و سایه بالون را هم در نظر بگیرید و از طلسم خود بین سایه ها و سایه دیگر نیروها رها کنید تا حتی المقدور همگی در طلسم سم قرار بگیرند و طلسم روی بالون هم تاثیر بگذارد

پس همیشه در استفاده از طلسم یخ یا طلسم سم بر روی نیروهای هوایی به سایه ها توجه داشته باشید تا تحت تاثیر قرار بگیرند و در حملات خود موفق باشید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. سلام ،مدتی است بازی کلش را بازی میکنم و بازی رو بر روی ایمیلی سیو کرده ام که برایم خیلی مهمه،و از طرفی قصد خرید مقداری جم دارم ،اما به سایت هایی که جم میفروشن نمیتوانم اعتماد کنم حتی اون هایی که نماد اعتماد دارن،ایا راه دیگری هست که خودم جم شارژ کنم،اگر هست لطفا بگین چجوری و اگه کارتی داره یا کدی باید تهیه کنم از کجا و چجوری؟چون همون سایت ها هم حتما با کد یا کارت مخصوصی شارژ میکنن ،ممنون میشم راهنمایی کنید سایتتون عالی ،اونایی که میان میگن کپی میکنی ترجمه میکنید،ینی اینقدر براشون مهمه اگه مهمه چرا اون همه کلاه برداری هست اون همه اختلاص هست نمیتونن به اونا اعتراض کنن،حالا مدافع سایت های خارجی شدن،خارجی ها خودشون در صورت لزوم بلدن چجوری از حقشون دفاع کنن،بعدشهم من کلی فیلم دارم که ماهانه 4هزار تومن به سایتی پرداخت میکنم و از اونجا دانلود میکنم که همش غیر قانونیه یا خود شما چند فیلم واقعا به قیمت خودش خریدین،سینماهای کشورو استودیو ها خیلی وقتها بدون اجازه ترجمه میکنن میدن بیرون،چقدر موسیقی دانلود میشه تو ایران حالا یه متن برا بازی ترجمه کرد ناراحت شدین
    • پاسخ:

      شما باید یک گیفت کارت بخرید که فروشگاهها ی ایرانی هم می فروشند و یک کد مخصوص دارد که به شما می دهند و نه پسوردی می گیرند و نه جیمیلی و ... این کد را در بازی در قسمت خرید جم می زنید و بازی تون شارژ می شه و جم می خرید.
      خوب در رابطه با اون مسائل هم والله چه عرض کنم و امیدوارم که یک روزی روشن شوند ...
  2. محمد رضا حکیمی

    http://www.allclash.com/post-day-every-hours/
    میشه یک سر به این سایت بزنید .و معنیش کنید بزارید تو سایتتون.
    من متوجه نشدم .چی میگه.درباره لول نیرو ها تو کلن کستل هست فکر کنم..ممنون
    • پاسخ:

      تو سایت ما سرچ کنید "کلن کسل" کلی مطلب میاد در همین رابطه و اونها هم همینند.
    • پاسخ:

      در اینترنت سرچ کنید - خیلی سایتها آموزش دادند ... بنویسید ساخت ربات تلگرام خودش کلی آموزش میاد منم همینجوری ساختم.
  3. س با اینکه تجربم بیشتره ولی به اینجاش دقت نکرده بودم دقیق ممنون خوب بود .درضمن از طریق کانال تلگرام اومدم قربونت
  4. سلام ببخشید که نظرم با مطلبوتون ارتباطی نداره.
    من رمز جیمیلی که کلشم رو روش سیو کردم و یادم رفته و حالا میخوام جیمیلو عوض کنم باید چکار کنم؟
    با تشکر از سایت خوبتون
  5. خیلی ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم : مطمئنا سوپر سل جواب میده دیگه هر چی که بشه بدون جواب که نمیزاره دیگه نه ؟ کانورسیشن رو خودش تمام میکنه دیگه ؟
    • پاسخ:

      تیک سبز را بزنید - پرونده بسته می شه .
  6. سلام ، اکانتم هک شده و کلا به بازیم دیگه دسترسی ندارم و جیمیل اصلیم رو جابه جا کرده و روی یک جیمیل دیگه انتقال داده ، الان تا مرحله ای که گفته اجازه بده تا بن کنیم بازیت رو پیش رفتم حالا ۲ تا سوال دارم
    1: سه باره از پریشب دارم جواب میدم با متن های مختلف میگم بن کن ولی چیزی جواب نداده بهم چیکار کنم ؟ ، ممکن بدن جواب دادن بن کرده باشه ؟
    ۲: اگه مطمئن شدن که من صاحب اصلیم دوباره که نمیره تو اون جیمیلی که من ندارم ؟ و ازون جیمیل حذف میشه دیگه نه ؟
    لطفا راهنمایی کنید لول 115 بودم متشکر
    • پاسخ:

      برای بن کردن خودشون می پرسند و بعضی مواقع نمی پرسند - اگه پرسیدن شما از همونجایی که مکاتبه داشتید و ایمیل زدن و پرسیدن اقدام کنید و نه جای دیگه و بعد صبر کنید تا بن شود و عجله نکنید و چندبار درخواست نفرستید.
      2. به شما یک کد می دهند که توی یک بازی جدید و جیمیل جدید اون کد را بزنید و بازی کنید و اون جیمیل را هم سوپرسل آنلینک می کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای