آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آپدیت های روز هالووین 2015

اخبار و شایعات

halloween 2015

ClashCon Halloween 2015 Update

حدس و گمان های جدید با نزدیک شدن به آپدیت بزرگ بازی 

همانطور که می دانیم روز هالووین 2015 نزدیک است و همراه با مراسم Clash Con که در 24 اکتبر برابر با دوم آبان 1394 برگزار می شود و همه ساله سوپرسل برای این روز آپدیت هایی در نظر می گیرد و ما در این مطلب به مرور ، آپدیت هایی را که خواهد آمد را اطلاع رسـانی خواهیم کرد ...

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این مطلب بیشتر مطالبی که به بیرون درز می کند و بیشتر از منابع اصلی و مطمئن هم باشد را سعی می کنیم قرار دهیم و از نوشتن شایعات عجیب و غریب و بعضا ساختگی ، سعی می کنیم که دوری کنیم !

لیست آپدیت های بازی :

1. بوست کردن هر دو کارخانه طلسم سازی کلاسیک و طلسم ساز اکسیر سیاه با یک عدد جم   به مدت یک هفته در هالووین2015

2. اضافه شدن یک مانع جدید به شکل دیگ یا قابلمه که Cauldron  نامیده می شود و از نشانه های سمبلیک روز هالووین است که Remove کردن آن 25,000  خرج دارد و بعد از پاک شدن آن به شما 75,000 جایزه می دهد.

Cauldron clash of clans

تصویری از Cauldron

بنظر من پیدا کردن و جمع کردن 50,000 کار زیاد سختی نیست و می توانید از آن به عنوان تزئین نقشه استفاده کرد ، چون بعد از پایان هالووین دیگه از این قابلمه های تزئینی نمی دهد.

فیلمی در رابطه با این توضیحات را ببینید :

دانلود فیلم

.

3. شایعه لول 8 نیروی بربر : یکی از کاربران و علاقه مندان بازی کلش آف کلنز با دیدن و دقت کردن یکی از فیلم های GALADON که دسترسی ویژه به بازی کلش آف کلنز دارد و می توان گفت یکی از کارمندان ویژه کلش آف کلنز است و مسابقات کلش را گزارش می دهد که حتما وی را دیده اید ، در یکی از فیلم های وی دیده است که بربرین سطح هفت کنارش علامت آتش نمی باشد و می دانید وقتی که سربازی به مرحله آخر می رسد و لولش تکمیل می شود ، علامت آتش در کنار آن ظاهر می شود و با دیدن این فیلم حدس زده می شود که یک لول به بربرین اضافه می شود و لول آخر آن هشت می شود.

در فیلم دیده شده از GALADON که در کنار بربرین علامت آتش به نشانه لول آخر بربرین دیده نمی شود.

در صورتی که لول 7 آخرین لول بربر می باشد و علامت آتش دارد !

GALADON کارمند ویژه سوپرسل

احتمالات دیگری که حدس زده می شود :

4. تاون هال یازده

آمدن تاون هال 11 که به شدت در یوتیوب و همچنین انجمن سوپرسل بین کاربران بحث می شود که همراه آن بالطبع یکسری تجهیزات و ادوات هم اضافه خواهد شد . احتمال آمدن تاون هال یازده : 35 درصد حدس زده می شود.

5. تورنمنت بین کلن ها

یکی از بحث های جدی آمدن تورنمنت بین کلن ها است و از آنجا که مسابقات زیادی بین کلن ها توسط سوپرسل انجام شده است ، حدس زده می شود که این مورد به بازی اضافه خواهد شد و سوپرسل توجه ویژه ای به آن دارد و مراسم ClashCon هم یکی از ویژگی های آن مسابقات بین کلن ها است و قبلا در مطلبی تورنومنت را توضیح دادیم ، احتمال آمدن تورنمنت بین کلن ها 60 درصد حدس زده می شود.

6. اضافه شدن نقشه Single Player و یا ماموریت های روزانه Daily Quests

تصور اینکه بازی برای شما یک ماموریت روزانه در نظر بگیرید و یا در فواصل زمانی ماموریت هایی برای شما ظاهر شود که با انجام آن بتوانید طلا و اکسیر و جم ببرید ، می تواند خیلی شیرین و دلچسب باشد مخصوصا اگه حریف خوبی با سرچ زدن پیدا نشود و طلا و اکسیر هم کمیاب باشد و یکی از ویژگی های دیگر می تونه این باشد که در نقشه Single Player بتوانید ماموریت هایی را که تمام کرده اید ، بعد از یک مدت دوباره فعال شوند و با حمله دوباره به شما جایزه بدهد ، این احتمال فعلا 20 درصد است و ممکن است اتفاق هم نیفتد !

7. نیروی جدید ، قهرمان جدید ، ساختمان جدید

اگر تاون هال یازده بیاید باید منتظر ساختمان جدید و یا نیروی جدید هم بود و البته نیروی جدید به نظر واقع گرایانه تر به نظر می رسد صرف نظر از اینکه تاون هال یازده بیاید یا که نیاید ! البته آمدن ساختمان جدید بعید بنظر می رسد مگر اینکه تاون هال یازده هم بیاید.

قبلا هم  تصویر یک محراب جدید در بازی توسط بازیکنان تیز بین شکار شد که حدس ها و گمانه هایی در این باره برای اضافه شدن یک قهرمان به بازی حدس زده شد که به نظر می رسید که جایگاه گوبلین باشد ! البته آمدن قهرمان جدید زیاد واقع گرایانه نیست و در حال حاضر 2 قهرمان در بازی وجود دارد و اضافه شدن یک قهرمان دیگر به بازی ، اثر بخشی آن دو قهرمان دیگر را ضعیف می کند و حمله به دهکده ها سهل و آسانتر می شود که تعادل بازی را به هم می زند مگر اینکه در بازی تنها بتوان از دو قهرمان بطور همزمان استفاده کرد و قهرمان سوم رزرو بماند ، کاری که اکثر بازی های استراتژیک انجام می دهند.

به هر حال آپدیت جدید دارد می آید و ساختمان جدید بستگی به این دارد که تاون هال یازده بیاید یا که خیر و البته قهرمان جدید که بعید بنظر می رسد . احتمالی که حدس زده می شود : آمدن نیروی جدید به بازی 93 درصد است ، احتمال ساختمان جدید 35 درصد است ، آمدن قهرمان جدید 1 درصد است.

توجه داشته باشید این خبرها همگی غیر رسمی و تایید نشده است و سوپرسل هنوز از آپدیت بزرگ خود چیزی بیان نکرده است.

+ این مطلب ادامه دارد و به مرور تا روز هالووین تکمیل می شود ...

.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۳)

    • پاسخ:

      خواهش ، دوست عزیز
  1. سلام.روی تان هال کلیک میکنم از بازی میندازه بیرون. مشکل چیه؟ممنون
    • پاسخ:

      باگ بازی است که باید منتظر بمانید تا با نسخه های جدید رفع شود و یا اینکه آخرین نسخه بازی را نصب کنید
  2. سلام خسته نباشید
    من چند وقت پیش اکانتم رو هک کرده بودن به سوپرسل پیام دادم که هک شدم بعد از دو روز بن اکانت از حالت بن خارج شد و هم من هم شخص هک کننده میتونست داخل بازی بشه اما بعد از چند روز نمیدونم چرا اصلا نمیتونم وارد بازی بشم حتی هکر هم نمیتونه وارد بازی بشه چون خودم همیشه با ی اکانت دیگه میرم و ویزیتش میکنم و میبینم همون جور مونده کسی بهش دست نزده هر کاری کردم نرفت تو اون اکانتم حتی دیتای بازی رو پاک کردم که دوباره امتحان کنم اما بازم نرفت تو اون اکانتم.
    اکانتم هم سیو کرده بودم ینی جیمیل داده بودم بهش فک کنم سوپرسل نمیزاره برم تو بازی لطفا کمکم کنین و اگه ممکن هستش همین جا بهم جواب بدین.
    • پاسخ:

      خوب با سوپرسل تماس بگیرید و ادعای مالکیت کنید . مشکل را هم بگید
  3. با عرض سلام و خسته نباشید راستش خواستم بگم اپدیت جدید که اومده خیلی بد شده نه کاپ هست نه لوت همش هم میندازه بیرون بازی من دیگه کلش میزارم کنار ولی حیف شد قبل این اپدیت رو دست نداشت مرسی از سایت خوبتون
  4. سلام ورژن جدیدش آشغال شده...چرامیری رو تان هال ازبازی میپره بیرون؟اوایل خوب بود الان سرعتش افتضاح شده
    • پاسخ:

      باگ بازی است که باید سوپرسل آن را رفع کند - صبر کنید تا آن را رفع کنند
  5. با سلام وبت عالیه من جز اینجا جایی نمیرم
    ی چیز بگم برا این انتقاد های از تو فک کنم همه از حسادت ایران کلش هس چون پشت اون نظر انتقاد شروع شده

    راستی اگه عکس و فیلم معتبر از کلش خواستی بگو اپلود کنم تو نظرات بفرسم اگه غلط املایی داشتم شرمنده عجله دارم
    با تشکر
    • پاسخ:

      ممنون از شما - اشکال نداره ... به هر حال باید انتقاد هم بشه - البته تا حدی که از احترام و تهمت زدن خارج نشه ... 
  6. سلام میخواستم بدونم آپدیت هالووین دقیقا کی تمام میشه مگه یک هفته نیست
    • پاسخ:

      هنوز مشخص نیست و چیزی اعلام نکرده اند.
  7. سهیل کمایی

    سلام دوست عزیز من سهیل کمایی هستم وبلاگ بسیار جالبی داری من چند سال است که وبلاگ داری میکنم و کاملا بلدم چطوری وبلاگ داری کنم من 13 سال دارم ممکنه بگی سن من کمه ولی از ده سالگی وبلاگ ساختم ومهارت در ان دارم اگه دوست داری با هم وبلاگ رو قوی کنیم البته این هم گفته باشم در عوض این کار من هیچ مبلغی نخواهم گرفت فقط به دلیل اینکه دوست دارم کمکی کرده باشم و انشالله نویسنده وبلاگ خوبی هم شوم تو با گزاشتن تبلیغ پولت را میگیری و من هم بیشتر در وبلاگ داری اشنا میشم اگه مایلی به ایمیلم پست بزار خوش حال میشم 
    پس یادت باشه من هم تو کلش مهارت دار و هم تو وبلاگ داری دوست عزیز خوش حال میشم کمکتون کنم
    سپاس گزارم
    منتظرتم انشالله
  8. سلام خسته نباشید میخواستم یه سوال بپرسم  ایا تاون حال11 در 11 ابان میاید !!!!!!!!!!!!!!!!
  9. من میدونم آپدیت جدید کی میاد. وقتی میاد که زمان بوست کردن اسپل فکتوری با یه جم تموم بشه ، اگه یادتون باشه اون دفعه که elixir collector ها و gold mine ها و dark elixir drill ها بوست میشدن با یه جم بعد از اینکه زمان بوست کردنشون با یه جم تموم شد بلافاصله آپدیت جدید اومد
  10. ایول Halloween cauldron دو تا توی مپم دارم.
    راستی امکان داره سنگ قبر (Halloween headstone) هم بهم بده؟؟؟
    یا هر سال یه چیز مختلفی میده؟؟؟
    • پاسخ:

      هر سال یک چیز مختلف می ده و البته نسخه هالوین راکه گذاشتیم را دانلود کنید ، تنوعش بیشتر است
  11. سلام بر مدیر خسته نباشی داداش کارت حرف نداره بزار هر چی میگن بگن فقطا نه ممنون جواب بدین ببخشید تون 11 قطعی شده ی
    • پاسخ:

      تشکر از شما  اون طرف هم ما چندین بار جوابش را ندادیم و اصرار داشت و چندین بار نظر داد و خواستار جواب بود که مجبور شدیم پاسخش را بدهیم و حالا هم که جوابش را محترمانه گرفت ، فحش های رکیک ارسال می کند که صد البته تایید نمی شود !

       بله تاون هال 11 طبق مراسمی رسمی توسط سوپرسل قطعی شده است.
  12. سلام مخواستم بدونم از این قابلمه ها فقط یک دونه میده یا مثل بقیه چیز ها (درخت بوته و ...) هر چند وقت یک بار میده
    • پاسخ:

      فکر کنم تا 2 تا بدهد .
  13. سلام ایا بازم هم تا روز هالووین یعنی 9 ابان اپدیتی در کار خواهد بود؟سوپرسل چیزی نگفته؟
  14. سلام
    آمدن بربر 8 شایعست.اگر دقت کنید در فیلم های کلش کان نمیدونم به چه علت وقتی مثلا گولم 5 که مکس هست رو تو مپ میریزی علامت مکس و آتشین از بین میره...!
    بربر 8 هم به همین علت شایعست اگر اینطور باشه در فیلم های کلش کان یک لول به  همه نیرو ها اضافه شده و اومدن لول جدید همه سرباز ها غیر ممکنه
    با تشکر
  15. سلام استفاده از ایکس مود مشکلی برابازیمون پیش نمیاره.تقلب نیست که کنپانی بازی رو پاک کنه
    • پاسخ:

      فعلا که مشکلی بوجود نیاورده ...
    • پاسخ:

      مشخص نیست ولی بزودی ...
  16. به گفته سوپر سل ساعت 5:30 امروز شروع بشه تا ساعت 11 12 شب طول بکشه  1394/8/2 . یا روز چهار شنبه اپش شروع میشه
    • پاسخ:

      مثل موانع دیگه است و بعضی مواقع ظاهر می شود - و مشخص نیست - نحوه مکاتبه با سوپرسل در سایت هست
  17. خوب قرار بود که امروز 2 ابان ابدیت بشه.
    من از دیروز تا حالا 2 تا از کارگرهامو بی کار نگه داشتم تا اگه چیزی اومد بزنم.حالا شما ها می گین معلوم نی کی می اد.
    می خواستم تان هالمو ده کنم.
    • پاسخ:

      انشالله - البته آپدیت که فکر نکنم بشه و فعلا معرفی ساختمان های جدید است.
  18. هالوین چند روزه؟
    مثلا ما عید نوروزمون 13 یا 14 روزه هالوین چند روزه؟
    • پاسخ:

      نه !
  19. باسلام خدمت همگی.
    بچه ها این اپدیت چه ساعتی می اد؟؟؟؟
    خوب بچه ها من که می گم به احتمال زیاد سرباز جدید که می اد .
    و شاید ساختمان جدید هم بیاد که همون سرباز خانه جدید باشد.
    و شاید هم یک منبع جدید بیاد که برای ساختن همون سرباز های جدید باشد. بچه ها اینا نظرات شخصی منه . خخخ
      ایا شما اپ دیت جدید رو می زارینت ؟؟؟؟

    • پاسخ:

      آپدیت احتمالا چند روز دیگه است و فعلا معرفی است ...
  20. شایان ابراهیمی

    آقای مصطفی :
    شما انقد بچه ای که غلط املایی داری خخخخخ
    اول برو درس هاتو یاد بگیر بعد بیا بگو کپی کردن !!
    شما که خودتون میگین این سایت کپیه ، چرا داری توش چرخ میزنی و دنبال دزدی مطلب هستی ؟
    تازه دزدی هم به شما ربط نداره !! نویسنده دلش خواسته !!!
    شما اگه خیلی بلدی خودت کپی نکن به فکر بقیه نباش

    راستی یادت نره کلاس اول دوباره بخونی چون داداش 6 ساله منم بلده ( اعضا ) رو چطوری بنویسه . حتما مهندس هم هستی خخخخخ
  21. سلام مرسی از سایتت.

    ب نظر من نیروی جدید بیارن تو آپدیت جدید چون سرباز خونه های دارک هنوز 4 تا حای خالی دارن پس ب احتمال زیاد نیرویی بیاد ک با دارک ساخته شه.

    مأموریت روزانه بذاره جالب میشه
    مثل کلش آف کیگنز.میشه ک میشه گفت جالب از آب در میاد.

    اگه میشد تو بازی کلش همانند کلش آف کینگز بشه مقدار منابع مشخصی برای کسی فرستاد خوب میشد.
    مثلا در طول روز 25.000 از هر منابعی یا بیشتر مثلا 50.000 از هر منابعی برای کسی فرستاد.
    شاید یکی شیلد داشته باشه ولی لابراتوریش خالی بشه 20.000 منابع نیاز داشته باشه و شیلد رو نخواد بشکنه و بتونه از کسی منابع بگیره. جالب میشه

    بهر حال سایت جالبی داری.
    یاعلی
  22. سلام.
    یادم رفت که بگم سایت خودتون زیاد  جدی نگیرید.همچین مالی هم نیست که ربطی به خواب من داشته باشه.هههههههه.
    معلومه سایت تون رو خیلی جدی گرفتید............
    البته باید بگم که کسی که 24ساعت انلاینه تا مطالب رو از هر سایتی دزدی کنه و بزار تو سایت خودش .بایدم بیکار باشه
    درصمن اگر همون سایت که میگین فقط متوجه بشه که شما دارین ازش دزدی  میکنین .در سایت تون رو میبنده ..........
    من فقط  نطر که براتون فرستادم.خواستم بگم.اگر معتقدین که کپی بدون درج مطلب کاری ناپسند است خودتون هم باید رعایت کنید.حالا اون سه نفر هم که نطر دادن .معلوم نیست اعزای سایت خودت هستن یا نه.خدا عالمه.ههههههههههههههه

    • پاسخ:

      بهتره نظر که میدهید جنبه هم داشته باشید ! به هرحال نظرات شما دیگه به خاطر توهین و بی ادب بودن تایید نمی شود ! نشینید دوباره هی تایپ کنید و بگید چرا نظرات من تایید نمی شود و گریه و زاری کنید و از اینکه ما جوابتون را می دهیم گنده شوید !
       انشالله که شما صدها شغل دارید و مبالغ هنگفتی هم حقوق می گیرید و ما که بخیل نیستیم !که هموطنمون ناجی کپی رایت سایت های خارجی شده !!!
      ضمنا اعزای سایت بصورت غلط نوشتید و صحیحش " اعضای سایت است ! ( این هم میگذاریم به حساب اینکه انگلیسی قوی دارید و در فارسی ضعیف هستید حالا من بیکار و همیشه انلاین!!! شما دیگه چرا اینقده غلط املایی دارید ؟ معلومه کلاس اول دبستان را با پارتی بازی قبول شدید ! ).
      ما از جایی هم دزدی نمی کنیم ! و شما که دزد نیستید فقط دو تا مطلب از خودتون بنویسید تا من به اسم خودتون در سایت بگذارم و ببینم معلوماتتان تا چه حد است ؟!
      ضمنا  علاوه بر اینکه اون سه نفر هم اعضای سایت ما هستند ! ورود و خروجی های سایت ما و همچنین رای دادن ها و نظر خواهی های سایت ما همگی نشان دهنده این هستند که سایت ما متعلق به همه هست و با کسی من تعارف ندارم که اینجا را مختص به خودم بدونم.ضمنا بهتره همون بازی کلش تون را انجام بدهید و از مطالب ما استفاده کنید ! و زیاد در امور دیگران دخالت نکنید و حسادت کردن کار خوبی نیست ...
      در آخر هم  بقول جناب خان : هه هه هه ووو ... ؟!
  23. با سلاو خسته نباشید ماه محرم و شهادت سالار شهیدان امام حسین رو به همه مسلمانان تسلیت عرض میکنم
    میخواستم بپرسم: به من Halloween cauldron یا همون دیگ هالووین داده نشده و به سوپرسل پیام دادم که بهم دیگ هالووین رو بدن بعد در جواب گفتن به همه بازیکنان دیر یا زود به احتمال زیاد دیگ هالووین تعلق میگیرد ، حالا میخواستم بپرسم میشود امکان داره Halloween cauldron ندن و من جزء اون کسایی باشم که احتمال اینکه دیگ هالووین بهشون تعلق بگیره کم باشه یا اصلا نباشه؟؟؟
    آخه به اکانت دومم و اکانت داداشم که به ترتیب لولشون 6 و 14 هست دادن و من دیدم خیلی قشنگن و بخاطر زیبایی شون و جنبه تزئینی شون میخوام داشته باشم ، همین امروز هم توی گلوبال داشتم با چند نفر در همین مورد بحث میکردم که یکی از اونا هم مثل خودم دیگ هالووین نداشت و بعد یه ربع براش توی مپش در اومد و برای من از دیروزه در نیومده.
    • پاسخ:

      صبر کنید - می آید
  24. جناب محمد خان بالا.اولا باید بگم که من  اون پیغام را برای نویسنده سایت نوشتم که  وقتی کسی میاد میگه میشه کپی کنم  درجوابش میگه باید منبع را درج کنید.اگر درج منبع  اشکالی نداره پس باید شما هم درج کنید
    2.پس لطفا با بیان مطالب الکی بدون در نظر گرفتن مفهومش الکی  تایپ نکن .و جواب دادن به نظر من رو بزار به عهده نویسنده
    3.شایان ابراهیی.برادر عزیز
    حرف شما کاملا بی منطق است ، این تنها سایتی است که من دیدم اول از همه توضیح می دهد و اطلاع رسانی می کند ،از کجا معلوم سایت های دیگه از این سایت کپی نکرده باشند ؟!؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    درسته .ولی من تا اونجایی که توضیح میده رو قبول دارم.ولی اینکه سایت خارجی بیاد از رو سایت ایرانی کپی کنه یعنی قیامت نزدیک شده.
    4
    یوسف:من بدخواهی سایت رو نخواستم و نگفتم.ولی اینکه کار سایت درسته هم من شکی ندارم.اما مشکل اینجاست که میگن کپی  بدون درج منبع غیر قانونیه.ولی خودشون راحت کپی میکنند.
    و اما نویسنده محتر سایت
    اگر مشکلی نداشتی من سه مرتبه برات نظر فرستادم ولی فقط یکبارشو درج کردی.
    و اینکه من نگفتم که خودم فیلم.اهنگ.نرم افزارم رو دان نمیکنم.چون من مدعی نشدم که کپی بدون درج منبع غیر قانونی
    و دوست عزیز شما بیا از خودت شروع کن و مطالب رو کپی که میکنی درج منبع رو ذکر کن تا بتونی به کسانی که مطالب رو از سایت شما کپی  می کنند گله بگیری.اول از خودت شروع کن تا بقیه مردم.وخلاصه اینکه این کاری که میکنی رو ادامه بده چون مشخصه خیلی از بینندگان سایتتون به این موضع عادت کردن.منظورم رو واضح تراز این نمیتونم بیان کنم .پس دراینکار امیدوارن موفق تراز قبل باشی.فقط اگه تونستی نظر من را درج کن این سه عزیزی که جواب من رو دادن بخونن.

    • پاسخ:

      نوشتن و کپی از روی سایت خارجی و ترجمه آن به فارسی نه تنها اشکال ندارد بلکه حلال هم هست . چون که سوالتون هم ربطی نداشت و در قسمت نظرات هم قبلا جواب داده بودیم و لحن سوالتون هم تمسخر آمیز بود ، مثل همین نظراتی که فرستادید و غیر محترمانه هم بود ، پاکش کردم ! این یک سایت بازی است و من وظیفه ندارم که سوال های بی ربط و توهین آمیز و همراه با غلط املایی که تغییر در آن معنی دیگری هم می دهد  را هم پاسخ بدهم . والسلام
  25. عبدالحسین

    اگه میشه تو دارک اسپل فاکتری اسپل دو برابر کردن یا خود رو بیارن خیلی خوب میشه
  26. سلام .فقط می خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم و خسته نباشید بگم.داداش وقتی دیدی که از سایت و کارات انتقاد میشه.به نظربنده نه تنها نبایستی ناراحت بشی بلکه خوشحالی هم داره.می فهمی که کارت قابل قبول ودرسته که خاری شده واسه بدخواهان سایت خوبت.ممنون .یاعلی
    • پاسخ:

      ممنون- ناراحت نشدم !
       فقط بعضی ها حرف هایی می زنند که اگه یک لحظه کارهاشون و اعمالشون را بسنجند ، می بینند که خیلی دارای اشکال هستند ! متاسفانه فقط و فقط ما توی انتقاد و عیب و ایراد گرفتن از این و آن همیشه پیشتاز هستیم !و خوب اگه ما مشکل داریم ، شخص منتقد بنظر من خودش بیاد یک سایت بزنه و ملت را راهنمایی کنه  و اگه مساله انتقاد و ایراد گرفتن باشد ، که من می تونم از همه دنیا انتقاد و ایراد بگیرم !
  27. شایان ابراهیمی

    آقای مصطفی :
    حرف شما کاملا بی منطق است ، این تنها سایتی است که من دیدم اول از همه توضیح می دهد و اطلاع رسانی می کند ،از کجا معلوم سایت های دیگه از این سایت کپی نکرده باشند ؟!؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
  28. آفرین جواب مصطفی رو خوب دادیدوجناب مصطفی خان همین ویندوزی که رو سیستمت نصب کردی 264 دلار قیمت اورجینالشه داری بدی؟؟یعنی نزدیک هفتصد یا هشتصد هزار تومان پس حرف الکی  نزن
  29. افرین بهتون
    کلا دارید کپی میکنید میزارید. حالا هر سایت شد شد اصلا هم به فکر کپی رایتش نیستید
    http://www.allclash.com/
    مطالبی که گذاشتید تو سایت تون از این سایته
    اصلا هم مهم نیست که این پیغام رو بزارید تا همه ببینن.چون این سومین نظری هست که من میفرستم ولی هیچ که هیچ
    فقط خواستم بگم که خودتون بدونید که کپی کردن از سایت های دیگر بدون درج سایت  یک کار ناپسند هست
    • پاسخ:

      البته مطمئنا مشکل شما یک چیز دیگه است !!!خوب حالا مثلا منبع خارجی را گذاشتیم ! حالا همون سایت هایی که شما معرفی کردید ! یا نکردید ! حالا نظر شما را هم تایید کردیم ! چون قبلا به این مسائل پرداختیم و حالا که خیلی براتون مهمه نظر شما را هم تایید می کنیم تا خیالتون راحت بشه که بعله ما از سایت های خارجی ترجمه می کنیم و می گذاریم ! منبعش هم را نمی نویسیم ! حالا کارمون ناپسند یا پسندیده ، این دیگه به خودمون مربوط میشه و احتیاجی به نصیحت از طرف کسی هم نداریم ! ضمنا اگه سیستمتون را یک کم بالا پایین کنید ، چند تا نرم افزار قفل شکسته و کرک شده روی آن پیدا می کنید !؟ موزیک هایتان چی ؟ همگی اورجینال تهیه می کنید !؟ فیلم های توی کمد تان چی ؟ همگی اورجینال و از سایت آمازون خریدید ؟ به هر حال اگه کار ما ناپسند است ، پس خواندن مطالب ما از طرف شما ناپسند تر است و بصورت اورجینال از همون سایت ها بخوانید ! با تشکر از شما به خاطر نصیحت هایتان !امیدوارم که دیگه راحت و آسوده امشب بخوابید ! موفق باشید.
  30. سلام،ببخشید،من رفتم توی بازی اما به من Cauldron نداده،ممکن بعد یه مدت به من بده؟
    • پاسخ:

      بله
  31. ببخشید بالای یکس این قابلمه گفتید که گفتید بیستو پنج هزار تا میخواد پاک کردنش اما پایین عکس گفتید پیدا کردن و جمع کردن پنجاه هزار زیاد سخت نیست??? تناقض وجود داره
  32. سلام دوستان کلن ما لولش 5 هستش و امروز رکورد 50 برد پیاپی رو پشت سر گذاشتیم. شنیده بودم کلنی که 50 وار پشت سر هم برده باشه بهش هدیه جم تعلق میگیره. خواستم بدونم کسی از صحت این موضوع اطلاعی داره؟
    • پاسخ:

      فکر نکنم !
  33. بازی کلش اولین آپدیتش اومد با بوست کردن  1 جم در کارخانه طلسم سازی به مدت 7 روز امید به خدا ببینیم بقیش چیه
  34. مادرم گفت: حسین تکه کلامت باشد

    هر وقت شدی مست رُخش ، شیرم حلالت باشد❤
    مثل یک مُرده که یک مرتبه جان میگیرد....

    دلم از بُردن نامت هیجان میگیرد...


    قلبم از کار که افتاد به من شوک ندهید....

    اسم ارباب بیاید، ضربان میگیرد....

    حــــــــــــــــــــســــــــــیــــــــــن
  35. همییییییییییییییییییییین ابدیت بزرگ ابدیت بزرگ؟
    پس چرا خبری نیست فقط یه جم تو حالت بوست برای اسپل فکتوری !!!
    این همه سازو دورنا برای این ؟ خسته نباشن
    • پاسخ:

      احتمالش هست
  36. بربر 8 وجود نداره لطفا یه ذره به اون تصویر دقت کنین یکم از اتشش معلومه
  37. امیر حسین

    سلام. من یکی از طرفداران سایت شما هستم و بار ها نظر دادم و هر روز از سایت شما دیدن میکنم. سایتت خیلی خوبه اما ببخشید این تبلیغ های جدید که نوشته (محل تبلیغ شما) خیلی زیاد شده لطفا این تبلیغ رو یک گوشه ی سایت بگذارید. دکمه ی بستن تبلیغ هم میزنیم و میریم که یک پست جدید بیاریم این تبلیغ دوباره میاد. ممنون میشم یک فکری به این تبلیغ بکنید. ممنون.
    • پاسخ:

      حذف شد.
  38. واااای چه اپدیت هیجان انگیزی.
    یه دیگ مسخره
    بوست کردن برای هفت روز
    بربر هشت 
    اخه اینا هم شد اپدیت بزرگ؟
    • پاسخ:

      هنوز هیچ چیز رسمی اعلام نشده است .
  39. سلام خسته نباشید ببخشید این جیه میای توی این سایتتونن ب این خوبیتون میای انقدر وضع خراب و بده قبلا بهتر بود الان باید هشت تا تبلیغ ببندی زورم میگیره چهارتاشم مث همه لطفا حذف کنین با تشکر
    • پاسخ:

      معلوم نیست هیچ چیزی فعلا
  40. امیرحسین رجبی

    به نام خداوند بخشنده مهربان
    سلام توسعه دهنده کافه بازار-امیرحسین رجبی در بخش برنامه سازی(کتابخانه ودمو) هستم
    بدینوسیله اعلام میداریم  بررسی های اخیر از سایت شما نشان دهنده تعداد بالا بازدید کننده را نشان میدهد
    پیشنهاد ما این است اگر  دوست دارید  با میل خودتان برنامه ای  بسازیم
    که اموزش  های سایت شما(بهترین اموزش ها از دید بازدید کنندگان)
    را در ان بزاریم و ان را در  مارکت محبوب کافه بازار به اسم سایت شما قرار بدیم
    درصورت موافقت  در زیر همین کامنت پیام بدهید
    بعد از بررسی اعضا گروه ما با شما تماس خواهند گرفت
    توجه داشته باشید این کار بدون هزینه انجام خواهد شد
    همچنینن شاهد چشمگیر افزایش بازدید سایت خود توسط
    کاربران کافه بازار خواهید بود
    باری اطلاعات بیشتر به ایمیلی که نوشته شده پیام دهید
    • پاسخ:

      تـشـکـر !
  41. یکی از بنده گان خدا

    سلام. میشه بگید که این عکس ها رو از کجا میارید. مثلا دهکده ی کسی است که این چیز ها در ان دهکده وجود دارد یا سایتی این ها را منتشر میکند؟ لطفا بگید که ایا این خبر به صورت رسمی منتشر شده است یا نه ؟ ممنون میشم به هر دو سوالم پاسخ دهید.
    • پاسخ:

      اینها رسمی نیستند و کاربران منتشر می کنند.
  42. دوست عزیزی که ادعای کپی رایت داری!!!! تموم این مطالب از سایت cocland برداشته میشن. اگه کپی رایت مهمه شما هم رعایت کنین 
  43. با سلام . میخواستم فقط از شما تشکر کنم چون تو سایتهای کلش به نظر بنده از بقیه کاملترین و من از سایت شما خیلی خیلی مطالب یاد گرفتم . در ضمن اون دوست ایران کلشیمون که با اون لحن به خراب کردن شما پرداخت فقط یک جمله میگم : داداش تو اینجا چیکار میکردی که این مطلب دیدی صد در صد دنبال دزدی مطالب بودی مگرنه کار دیگه ای نمیتونی داشته باشی پس زیاده گویی نکن . 
    در ضمن یه خواهش داشتم چون من در سایتهای خارجی هم مدام گشت و گذار میکنم سایتی به نام کلش تولز هست که مپهای پر طرف دارو با امکان ویرایش حرفه ای درون خود قرار داده اگز امکانش هست چنین کاری رو شما هم انجام بدید ممنون میشم و مطمئنن با اینکار 30% به بازدید کنندگانتون اضافه خواهد شد . با تشکر
    • پاسخ:

      ممنون ، لینک اون سایت در قسمت پیوندهای ما هست و خوب وقتی اون سایت هست دیگه کپی برداری و تقلید از اون سایت فکر نکنم لزومی داشته باشه ، مگر اینکه دسترسی ایرانی ها قطع بشه و سایته فیلتر بشه ، اون موقع میشه مشابه ش را راه اندازی کرد.
  44. پس از این فیلم تون حال 11 صد در صد شده.
    دوباره باید تون بزنیم و کلی دیفنس.
    خیلی حالگیریه
  45. ایران کلش

    سلام عزیزم چرا داری از ایران کلش کپی میکنی میدونم نظرمو تایید نمیکنی ولی خواهشا کپی نکن چون واس مطالب زحمت کشیده شده اگر دو سه بار دیگه بفهمم بدون منبع کپی میکنی علیه وبلاگت بر اساس نقض قانون کپی رایت شکایت میکنم. یاعلی
    • پاسخ:

      اول مشخص نکردی کدوم سایت ایران کلش ؟ چون دو تا داریم ! تا کپی هایش را مشخص کنیم !
      بعد هم عزیز برو شکایت کن ! اگه نقض کپی رایت کردیم ما !!!!
      بعد اونوقت اون از کجا کپی می کنه !؟ بگم ! بگم ! !؟
      ضمنا اینجا ما جواب همه رو می دهیم و آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ! یا علی مدد.
  46. فک می کنید شب و روز شدن تو اپدیت بعدی وجمد داشته باشه؟

    با تشکر

    • پاسخ:

      مشخص نیست و فکر نکنم.
  47. ایول ایکاش سرباز خانه ها رو اینجوری میکرد جای اسپل :))
    از سرباز جدید خبری نیست هنوز؟
    • پاسخ:

      هنوز اطلاعات بیشتر منتشر نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای