آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین زمان برای استارت کلن وار

آموزش های بازی

یکی از مواردی که همیشه افراد یک کلن از آن دلهره دارند هنگام استارت کلن وار است و همه اعضای کلن آرزو دارند که حریفی ضعیف با آنها برخورد کنند تا بتوانند هم War را پیروز شوند و هم جایزه های بزرگ آن را کسب کنند و از طرفی Level کلن خودشان را بالا ببرند تا از مزایای خوب آن استفاده کنند ما در ادامه مطلب، به شما آموزش می دهیم که چگونه نتیجه کلن وار خود را به کمک بهترین زمان از استارت کلن وار به دست آورید ...

پیدا کردن بهترین زمان برای استارت کردن کلن وار

هنگامی که کلن وار استارت می خورد برای پیدا کردن حریف ، تمام جزئیات در نظر گرفته می شود تا یک کلن که تقریبا هم سطح شما است برای شما پیدا نماید و همین حالت در بازی کلش اف کلنز کلن ها به چند دسته تقسیم می شوند این دسته ها شامل موارد زیر هستند:

  • کلن حرفه ایی (که منظم و هماهنگ هستند.)
  • کلن گاه به گاه (که زمان مشخصی برای آن نیست.)
  • کلن بی نظم و هرج مرج

کلن های حرفه ایی به این صورت عمل می کنند که در همان دقایق اولیه 7 تا 24 نفر از اعضای آن حملات خود را انجام می دهند که با بالارفتن امتیاز ، شکست را به حریف القاء می کنند که پیروزی در برابر این نوع کلن ها سخت است  و اگر شما با کلن های غیر حرفه ای برخورد کردید باید از همین حربه استفاده کنید و کلن خود را هماهنگ و حرفه ایی جلوه دهید تا حریف از شما بترسد.

اکثر کلن های غیر حرفه ای  یک یا دو بار در هفته در کلن وار شرکت می کنند و بیشتر مواقع در آخر هفته ها کلن وار را استارت می کنند و آن هم به این دلیل است که ممکن است اعضای این کلن ها در طول هفته به دلیل شغلشان وقت کافی برای حضور در کلن وار را نداشته باشند و تنها می توانند در آخر هفته ها (یکشنبه ها) در کلن وار شرکت کنند توجه داشته باشید خارجی ها آخر هفته شان یکشنبه ها است که تعطیل هستند در نتیجه جمعه بهترین روز برای استارت کلن وار است چون احتمال اینکه به کلنی حرفه ای بر بخورید کمتر است چون سر کار هستند !

بهترین زمان برای استارت زدن کلن وار چه زمانیست؟

در کل جواب به این سوال کمی پیچیده است ولی به هر حال دوچیز مهم است که:

  1. هنگامی که باید از زدن استارت کلن وار دوری کنید.
  2. زمانی که اعضای کلن آن را ترجیح می دهند.

بیایید به مورد شماره دوم بپردازیم و توضیحات بیشتری بدهیم :

بهترین زمان برای شروع کلن وار از نگاه افراد کلن چه موقع است ؟

برای این کار موارد زیر بررسی می شوند که :

  • آیا افراد کلن همگی از یک کشور و یک منطقه زمانی می باشند ؟
  • آیا بیشتر افراد کلن می توانند تا دیر وقت بیدار بمانند ؟
  • آیا افراد کلن جوان هستند و آنها می توانند در بعد از ظهر بازی کنند ؟


هیچ وقت ما نمی توانیم حدس بزنیم که افراد کلن شما چه زمانهایی بیشتر فعال می باشند به خاطر اینکه خود شما افراد کلن خود را بهتر می شناسید.

در نتیجه بهترین زمان شروع کلن وار موقعیست که بیشترین درخواست ها و دونیت ها و چت در کلن مان باشد. اکثر کلن ها شب ها فعالیت زیادی دارند و در نتیجه اگر کلن شما در صبح بیشتر فعالیت دارد صبح ها استارت کلن وار را بزنید و اگر هم کلن تان در شب فعالیت بیشتری دارد در شب استارت کلن وار را بزنید.

تنها چیزی که مهم است این است که زمانی که کلن وار آغاز می شود، افراد کلن فعال باشند تا هم شروع خوب و هم پایان خوب برای پیروزی باشد.

دوری از شروع کلن وار در بعضی از ساعات خاص !


بهتر این است برای جلوگیری از انتخاب کلن های آسیایی به عنوان حریف به خصوص کلن های چینی که هماهنگ و خطرناک و حرفه ایی هم هستند، در بعضی از ساعت ها جلوگیری کنیم و کلن وار را استارت نزنیم! چرا که پیروز شدن بر این نوع کلن ها به خاطر هماهنگی آنها در کارهای دسته جمعی بر خلاف ما ایرانی ها !  کمی سخت و دشوار می باشد بنابراین شما باید بر اساس منطقه زمانی که در آن هستید کلن وار را استارت و شروع کنید.

از زدن استارت برای کلن وار در ساعات زیر اجتناب کنید :

 در میانه و شمال امریکا 3:00-12:00
در جنوب امریکا 00:00-7:00
در مرکز اروپا 05:00-2:00
در شرق اروپا 03:00-12:00
آسیای مرکزی و شرق میانه 09:00-4:00
استرالیا 03:00-10:00

ایران 21:30 تا 17:30 - برای عدم مقابله با کلن های چین
ایران 15 تا 18 - برای عدم مقابله با کلن های استرالیا

بنابراین نتیجه گیری که می توان کرد این است که :

  • استارت کلن وار در آخر هفته انجام دهید.
  • فعال بودن افراد کلن خود را در نظر داشته باشید.
  • استارت کردن زمانی که به کلن های چینی برخورد نداشته باشید.

با رعایت این نکات خلاصه می توانید Clan War خوب و لذت بخشی را تجربه نمایید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۱)

  1. سلام . آقا یا خانوم پاسخ گو این وضعیت امتیازات وارو خواهشن درست کنین خیلی کم امتیاز میده...الان ما واره 15 نفره چ با اکانت های لول بالا چ با لول پایین استارت میکنیم 45 ستاره میکنیم 118 یا 120 امتیاز میده...قبلا 10نفره استارت میکردی 130 امتیاز میداد...با این وضع امتیازا کم وار ارتقاع کلن خیلی سخت میشه...خواهشن رسیدگی کنین به این موضوع...
    • پاسخ:

      روش دادن امتیازات در کلن وار به خاطر بعضی مسائل مختلف تغییر و متعادل شده است .
  2. سلام. من لیدر یک کلن لول 8 هستم میخاستم بدونم چرا جدیدا وار 10 یا 15 تایی استارت میکنیم با اینکه وار 10تایی رو 30ستاره و وار 15تایی رو 45 ستاره میکنیم چرا مثل قبل امتیاز نمیده...
    قبلا وار 10تایی رو 30ستاره میکردیم 130 امتیاز
    و، وار 15تایی رو 45ستاره میکردیم 150 امتیاز میداد.
    ولی الان وار 10تایی خیلی زیاد بده 108 امتیاز...
    و 15تایی 118 تا 120 امتیاز...علت چیست..؟؟؟؟؟؟
  3. احمدرضا

    بستگی به تعداد نفرات شرکت کننده تو وار داره. مثلا تو واره ده نفره هر کدام از اتک ها ده درصد داره، مثلا اگر حریف رو سه ستاره کنی ده درصد اضافه میشه و اگر 66 درصد مپ حریف رو بزنی 6.6 درصد به مجموع وار اضافه میشه. اگر هم تعداد نفرات بیشتر باشه دیگه باید حساب کنی که چقدر میشه.
    • پاسخ:

      بستگی به تخریبی که می کنید - دارد ، نمیشه دقیق حساب سرانگشتی کرد ، ولی خوده بازی محاسبه می کند و درصد تخریب را بعد از حمله شما - حساب می کنید و می نویسد.
  4. سلام،خواهشها جواب بدید،
    کن استارت وار رو با ده عضو که اولین تون هال 9 دومی تا هفتم 8،و بقیه شش هستن،اما حریفمون اولی 9 و بیفشان همه هشت بودن، مثلا نفر آخرشون تون هالش 8 بود ولی فقط یه دونه سلاح توپ داشت، و همون هم میومد نفر سوم ما رو میزد با پراگ سه، چجوریه؟؟ تون هال ده،و سلاح کم، خیلی از آیتمهای تون هال حتی شش و هفت رو هم نداشت، مگه میشه همچین نقشه ای رو سی و کرد،لطفا توضیح فوری،ممنون
    • پاسخ:

      به این نوع مپ ها - مپ های مهندسی شده می گویند که قبلا توضیحاتی درباره آن دادیم که باعث می شوند ، توازن وار در کلن وارها به هم بخورد و حریف را شکست بدهند - سوپرسل قول هایی داده است که در آپدیت های بعدی با این نوع اکانتها که توازن وار را به هم می زنند و باعث شکست دیگران می شوند - تغییراتی بدهد و مشکل را برطرف کنند که فعلا باید ساخت تا سوپرسل قولش را عملی کند.
  5. سلام میخواستم بدونم اگه تو یه وار به یه کلن خوردیم و دیگه به اون کلن نمیخوریم یا اگه نفرات و زمان استارت و هماهنگ کنیم نمیشه ؟ممنون از سایت بسیار خوبتون
    • پاسخ:

      خیلی کم پیش میاد و بیشتر در کلن های قوی و لول بالا ممکنه این اتفاق بیفته
  6. ببخشید چه زمانی باید وار اس کرد که حریف خیلی اسون باشه ؟؟؟ کلنمون سی نفره وار می ره
    • پاسخ:

      در مطلب بالا که توضیح دادیم !
  7. با عرض سلام و خسته نباشید .
    یه مشکل عجیب برای کلن ما پیش اومده که نیازمند راهنمایی شما هستیم . بنده لیدر کلن 9 هستم و وارهامون 50 نفرست . وقتی استارت وار میکنم تا یک حریف برامون پیدا بشه گاهی اوقات 18 ساعت گاهی یک روز یا شاید بیشتر طول میکشه تا حریف پیدا کنه . میخواستم ببینم میدوید این مشکل از چیه ؟؟؟ البته تو بعضی از سرچ ها هر 4 یا 5 ساعت استارت رو کنسل میکنم و دوباره استارت میکنم ولی بازم فایده نداره .
    با تشکر
  8. سلام خدمت مدیر سایت ممنون میشم جواب سوال منو بدید/کلن وار ما لول ٩ هستش بیشتر اوقات در وار شکست میخوریم. بهترن ساعت استارت وار چه ساعتی خوبه میخواستم بپرسم ممکنه دلیل باخت بخاطر کاپ بالای اعضا کلن باشه
    • پاسخ:

      بالا بودن کاپ و مخصوصا بالا بودن لول تاون هال و بردن های پشت سرهم اینها عوامل سخت بودن کلن وار هستند . معمولا 10 شب بوقت ایران به بعد ساعت مناسبی است . و موقع سرچ هم چند تا لول پایین و تان هال پایین در وار تون بذارید.
  9. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت کلن ما لول ٩ هستش بیشتر کاپ ها مستر و کریستال هست و مشکل داریم در سرج وار همش بخت میارم. میشه زمان استارت وار خوب و مشکل باخت رو به ما راهنمای کنید
    • پاسخ:

      تاون هال های بالا بیشتر موثر است و لول نیروهای کلن - چند تا لول پایین نیز در کلن تان موقع سرچ قرار دهید و سرچ طولانی شد بیشتر از 10 دقیقه - اونو کنسل کنید و دوباره ساعتی بعد سرچ کنید
  10. با سلام
    میدونم که مطلب شما برای گذشته بوده و من الان دارم سوال میکنم
    ما درحال حاضر توی کلن وار خیلی مشکل داریم .. همش کلن های لول 8.. 9 .. و حتی 10 بهمون میخوره
    واقعا از بسکه باخت دادیم از بازی زده شدیم
    حتی با خود سوپرسل هم نامه نگاری کردیم ولی پاسخ و راهکاری پیدا نکردیم
    شما چه پیشنهادی دارید ؟؟

    متشکر
    • پاسخ:

      این مساله راه حل قطعی ندارد و یکی از مشکلات بازی است و سوپر سل هم به این موضوع اعتراف کرده است و باید با برنامه نویسی بازی دوباره سوپرسل مشکل بازی را حلش کنند و اکثر مطالبی که در این مورد نوشته می شود ، تجربیات است و ممکنه تغییر کند - به هز حال هنگام سرچ برای وار سعی کنید کاپ را پایین بیاورید و 5 تا دهکده خیلی لول پایین هم استفاده کنید - مثلا اگه 15 نفره وار می زنید 5 تاش لول پایین باشد
    • پاسخ:

      خیر - ولی به هر حال هر کلنی از هر کشوری برای پیروزی تمام سعی خود را خواهد کرد.
  11. ممنون از مطلبتون استفده کردم کلن ماهم بد شانسه بیشتر با چینیا و حریفای سخت می افتیم
  12. ببخشید ما همیشه ده نفر اس میکنیم و جامهاشونم روی سیلور و گولد هستن به نظر شما چه ساعتی اس کنیم خوب هست ممنون
    • پاسخ:

      معمولا ساعات 9 تا 12 شب خوب است.
    • پاسخ:

      تعداد زیاد مهم نیست ، بلکه اتکر ها مهم هستند که هماهنگ و با استراتژی خوب اتک بزنند ، تا پیروز میدان شوند !   البته 15 نفر اتکر هماهنگ و پرقدرت   خوب است و کنترلش دقیق تر است.
  13. سلا.ایا میشه کلن حریف وار رو خدمان تعین کنیم مثلا یک اسمی چیزی بدیم با اون بیفته یا نمیشه؟. ممنون از سایتتون دم همه ادمین هاش گرم.
    • پاسخ:

      خیر - همچین امکانی هنوز به بازی اضافه نشده است و ممکن است در آینده امکان پذیر شود.
  14. سلام خدمت مدیر سایت
    ایا میشود کلنی که تمام اعضا ان لفت داده اند را دوباره احیا کرد ؟ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      خیر - مگر اینکه آنها توی کلنی نباشند و شما اونها را بتونید پیدا کنید و اینوایت کنید ( که سخته چنین کاری و باید بتونید ببینیدشون یا کلنشونو داشته باشید و بگید لفت بدهن !)
  15. سلام من تو ایفونم بیه اکانت سیو رو اپل ای دارم ولی الان میخوام اون یکی اکانتمو از اندروید به ایفون انتقال بدم هی میگه نمیشه یه راه حل بگید من چجوری اکانت رو ایفونو پاک کنم
    • پاسخ:

      باید یک اپل ایدی جدید بسازید و بازی جدید نصب کنید در قسمت مربوط به سیو بازی توضیحات و نظرات را بخوانید مشکل داشتید در انجمن مطرح کنید تا جواب کامل بگیرید 
  16. ببخشید می خاستم بدونم ایا کلن های استرالیایی قوی هست چون نوشید 15 تا 18 برای عدم مقا بله با کلن استرالیایی
    • پاسخ:

      بلی
  17. سلام
    ما همیشه تو وار حریف های سخت برای کلنمون میرفته،همه ساعتها رو هم امتحان کردیم.ولی نمیدونم مشکل از چیه؟
    مثلا همین امروز استارت کردیم،ما یه تان ده داریم با دو تا تان نه،بقیه هم تان هشت و هفت و شش،ولی حریف دوتا تان ده داره،دوتا تان نه که یه تان ده و یه تان نه اونا مکسه،به نظر شما چیکار کنیم؟اکثرا هم با کلن های آسیای شرقی میافتیم

    • پاسخ:

      خوب شانس بدتون هست !  اگه سرچ برای حریف طولانی شد ، آنرا فطع کنید و دوباره امتحان کنید - کاپ هاتون هم را پایین بیاورید
  18. برای استارت وار اگه یک کلن دو نفره داشته باشیم کسایی که سرچ میشن همینطور هست یا امکان داره با کلن 20 نفره روبرو بشم؟
    • پاسخ:

      برای استارت وار کلن باید 10 عضو داشته باشد و کمتر باشد - استارت نمی شه و برای هر تعداد مثلا 10 نفره حریف هم 10 نفره است و اگه 15 نفره استارت بشه - حریف هم 15 نفره پیدا می شود.
    • پاسخ:

      تشکر
  19. ســـــَلام دوسِتان خواستید بیاین کلن ما لول ۴ به اسم مشهد اخراجی ها ممنوووووون
  20. یک سوال نفر اول ما تو وار تاون هال 8 ک مکس نبود ولی نفر اول اونا تاون هال 10 مکس بود به نظر شما از ادمهای کلش اف کلنز نبوده
    • پاسخ:

      خیر - کاری به مکس بودن نداره و بازی اول تاون هال را اول در نظر می گیره و بعد مقدار کاپ ها را .
  21. سلام
    یه سوال

    استارت کردن زمانی که به کلن های چینی برخورد نداشته باشید.
    چرا؟
    • پاسخ:

      چون اونها خیلی هماهنگ و قدرتمندن ! و مثل کلن های ایرانی ها نیستند که وسط وار ول کنند بروند و یا بعد از شکست در وار کلا کلن از هم بپاشه ! یا یکدوته نیرو هم به هم کمک نکنن و ...
      اونا به هم احترام می زارن و می جنگن و از جون مایه می زارن !!!
  22. کلنا عربی که بدترن
    اون سری به یکیشون برخورد کردیم تا نفر 20 شون هیروها ماکس بودن
    بعد نفر 20 ما تاون 9 بود 
  23. سلام یه سوال داشتم بربر کینگم 4 هوگ و مینیون 1 تاون 7 میخواستم بدونم کدومو ارتقا بدم ؟
    • پاسخ:

      هر کدومو که بیشتر استفاده می کنید برای وار یا حمله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای