آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

حل چند مشکل متداول در ورود به بازی کلش آف کلنز

آموزش ها

supercell

هنگام ورود به بازی کلش آف کلنز گاهی دچار مشکل ورود به بازی می شوید و از بازی بیرون انداخته می شوید و بعضی ها فکر می کنند که هک شده اند و یا اتفاقی ناگوار افتاده است ! و باید بدانید که اکثرا مشکل از طرف گوشی یا تبلت شما می باشد ما در این مطلب کوتاه به این موضوع می پردازیم که اگر دچار این مشکل شدید به چه صورت ، مشکل خود را حل کنید پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

1. خارج شدن از بازی و  Crash شدن بازی

در ابتدا باید مطمئن باشید که یک نسخه سالم و البته آخرین نسخه بازی کلش آف کلنز را داشته باشید شما همواره می توانید آخرین نسخه بازی کلش آف کلنز را از این لینک دانلود کنید  ( دانلود آخرین نسخه بازی کلش آف کلنز )


 مشخصات سخت افزاری گوشی شما برای اجرای بازی کلش آف کلنز باید دارای مشخصات زیر باشد :

  • Android 4.0.3 یا جدید تر.
  • 512 MB رم ( پیشنهاد می شود حداقل رم برای اجرای بازی 1 گیگ باشد )
  • 800×480 رزولوشن صفحه نمایش.

اگر هم آخرین نسخه را دریافت کردید و هم سخت افزار دستگاه شما توان اجرای بازی را دارد اما همچنان بازی برای شما لود نمی شود و یا وسط بازی , با کرش کردن و خارج شدن از بازی مواجه می شوید دستور العمل های زیر را انجام بدید.

  • گوشی خود را یک بار ریستارت کنید.
  • نسخه فعلی روی گوشی را حذف کنید و سپس یک نسخه دیگر نصب کنید ( البته قبلش حتما بازی رو روی Google + ذخیره کنید زیرا اگر این کار را نکنید دهکده شما  از دست می رود )
  • مطمئن باشید حافظه دستگاه شما کامل پر نشده باشد ، وارد قسمت Setting ~> Storage شوید و حداقل 50 تا 100 مگابایت را برای اجرای بازی خالی کنید.
  • از اکانت های گوگل و فیسبوک درون گوشی لاگ اوت کنید و سپس دوباره لاگین کنید.
  • مطمئن شوید که تاریخ و ساعت گوشی شما کاملا به روز و درست باشد.
  • از یک اینترنت دیگر به جای اینترنت اولی خود استفاده کنید.
  • از ف ی ل ت ر  ش ک ن استفاده کنید.

اگر همه کارهای بالا را انجام دادید و نتیجه بخش نبود به آدرس clashofclans.account@supercell.com ایمیل بزنید و با پشتیبانی کلش آف کلنز  مکاتبه کنید.

2. هنگام ورود Error Download Content می دهد.

معمولا بعد از  هر آپدیت ونصب جدید در بازی کلش آف کلنز هنگام لود بازی ارور download content ظاهر میشود که بعد از چند ثانیه از بازی میپره بیرون و دوباره میاد.


راه حل:  برای حل این مشکل کافیه فقط یکبار اول ف ی ل ت ر ش ک ن خودتان را روشن کنید  بعد بازی Clash Of Clans را  اجرا کنید به همین راحتی.

توجه: فقط برای بار اول احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید برای  اجرای دفعات بعدی احتیاجی به ف ی ل ت ر ش ک ن نیست.

3. بازی هنگام ورود پیام Error زیر را می دهد :

Unable to connect with the server.check your internet connection and try again

این اشکال هنگام اتصال به بازی با wifi رخ میدهد و پیام می دهد که اینترنت شما وصل نیست در صورتی که اینترنت هیچ مشکلی نداره! احتمالا یا مخابرات ایران یا خود بازی پورت ما رو مسدود کرده اند.

راه حل: برای این Error سه تا راه حل وجود دارد :

راه حل اول : روشن کردن ف ی ل ت ر ش ک ن و بعد اجرای بازی هست که با توجه به سرعت نت ضعیف ما و حجم زیاد استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن راه حل دوم و سوم رو پیشنهاد میدهم .
 
راه حل دوم : با اینترنت اپراتورهای موبایل نظیر همراه اول یا ایرانسل و یا رایتل آنلاین شوید.
 
راه حل سوم : اگر از گوشی استفاده می کنید : اول زبان گوشی رو  ENGLISH کنید به تنظیمات بروید و وارد قسمت wifi شوید به کانکشن wifi که به اون وصل می شوید(اسم wifi خودتان) لمس کرده و چند لحظه نگه دارید تا گزینه ها ظاهر بشن بعد گزینه  Forget Network (فراموش کردن شبکه) را انتخاب می کنید.

بعد دوباره روی اسم wifi خودتون کلیک کرده و پسوردتون رو وارد کنید و تیک show advanced settings یا show advanced options را بزنید کمی پایین تر برید و قسمت IP Setting تنظیماتش رو از روی DHCP بر می دارید و می گذارید Static.

حالا می روید پائینتر به قسمت IP Address و این عدد(آی پی) رو وارد کنید: 192.168.1.10 (عدد آخر یعنی 10 رو میتونید تغییر بدید).

بعد می رسیم به DNS 1  هرچی توش بود رو پاک و این آی پی رو وارد می کنیم 8.8.8.8 و بعد DNS 2 رو می گذاریم: 8.8.4.4 و Save  را میزنیم  اگه عددهای آن خاکستریه باید تایپ کنید که عددها سیاه شود حالا  بازی شما راحت اجرا می شود و تمام !
 
اگر از کامپیوتر و بلواستک استفاده می کنید: در ویندوز 7 به Control Panel رفته و گزینهNetwork and Sharing Center را انتخاب کنید.

در منوی سمت چپ Change Adapter Setting را انتخاب کنید. کانکشن مودم خود را پیدا کنید که معمولا به نام Local Area Connection هست. روی آن کلیک راست کرده و properties رو انتخاب کنید.

در پنجره باز شده روی گزینه Internet Protocol Versin 4 کلیک کرده و روی دکمه properties پائین پنجره کلیک کنید. تیک use the followin dns server address رو بزنید و طبق مراحلی که در بالا و قسمت گوشی طی کردید، DNS یک و دو  رو وارد می کنید .

DNS1 : 8.8.8.8
Dns2 : 8.8.4.4


OK را زده و OK پنجره بعد را هم بزنید. حالا میتونید وارد بازی شوید.

برای دستگاههای اپل :

اول از Setting دستگاه قسمت wifi باید اینترنتتون را که انتخاب کردید روی علامت تعجب آبی رنگ سمت راست کلیک کنید. Forget Network را بزنید . برگردید دوباره یه مرحله عقب دوباره اینترنتتون را انتخاب کنید. پسورد را وارد کنید وقتی وصل شد دوباره بروید تو همان قسمت علامت تعجب آبی رنگ . وقتی وارد این قسمت میشید گزینه Static را انتخاب کنید جلوی IP Address  بزنید 192.168.1.10 و جلوی DNS بزنید 8.8.8.8 .

حالا Renew Lease را از پایین بزنید و OK کنید . حالا از قسمت بالا بروید روی DHCP سپس بروید روی قسمت DNS بزنید 8.8.4.4 حالا دوباره Renew Lease را بزنید . چیز دیگری را تغییر ندهید . حالا بازی را باز کنید میبینید بازی بدون مشکل اجرا می شود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. سلام من وقتی میرم کلش لودینگ میگه و باز نمی شه هر کاری کردم این مشکل یک روز که نیست 2 هفته به این سو همینو میگه لودیگن پرنمیشه لطفن بگین چه کار کنم
    • پاسخ:

      در بعضی جاها بازی فیلتر شده بود و در بعضی جاها مشکل لود بازی از طرف سرویس دهنده ها است . شما ابتدا نسخه قدیمی بازی را اگه سیوهست ، پاک کنید و نسخه جدید بازی را نصب کنید - با یک فیلت ر شکن به بازی متصل شوید - سرویس دهنده اینترنتی خود را تغییر دهید و امتحان کنید.
  2. من مشکل لودیینگش دارم وقتی رو بازی میزنم تا برم توش صفحه لودیینگش میاد ولی پر نمیده از فیلتر شکن استفاده کردم نشد. دی ان اس تغییر دادم نشد. من بازی رو روی بلواستاکس بازی میکنم
    • پاسخ:

      سرویس دهنده اینترنتی تون را تغییر دهید و تست کنید
  3. سلام تورو خدا بگید چجوری برم اکانتم الان دانلود کانتکت میده ولی نمیره داخل بازی.. ف ی ل ت ر ش ک ن هم ندارم اخه باکامپیوتر میام(بلواستکس) تو روخدا راهنمایی کنید هرکی میدونه بگه
    • پاسخ:

      ورژن جدید بازی را نصب کنید
  4. چی شد پس چرا فیلتر نشد؟
    خیلی به این نظر ها توجه نکنید. این ها ادمین هایی هستن که چون سایت شما کارش خیلی خوب گرفته حسودی می کنن و فقط می خوان شما رو خراب کنن. سایت شما بهترین سایت کلشه.
    • پاسخ:

      نه ایشون منظورشون اون سایت بوده و منظورش سایت ما نبوده - چون اون سایت که من آدرسش را حذف کردم - تمام مطالب ما را کپی کرده و در سایت خودش گذاشته و حتی تگ هایی هم که روی عکسهایمان می زنیم را هم حذف نکرده ! و خودش یک تبلیغ برای سایت ما محسوب میشه ! و بیننده میاد توی سایت ما ‍!

      ممنون از توجه شما.
  5. امیرحسین رحبی

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    لطفا یک لحضه به این سایت مراجعه کنین
    http://*************************
    این تازه اولش هست
    همه مطالب این سایت از سایت ما کپی شده
    من چند بار اخطار دادم اما توجهی نکردن
    طبق پیامی که به پلیس فتا ارسال کردم
    این سایت تا ساعت 4 بعد از ظهر وقت داره
    مطالبی که از سایت ما کپی کرده
    حذف و یا منبع رو ذکر کنه
    وگرنه سایتش فیلتر میشه
    شما میگید چیکار کنم
    • پاسخ:

      این سایت ها زیاد پایدار نیستند و خودشون خسته می شوند و بیننده می فهمه مطالب کپی شده از کجا است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای