آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

چه نیروهایی در کلن وار برای کلن کسل مناسب است ؟

استراتژی ها

روز کلن وار فرارسیده است می خواهیم کلن دوستانمان را در نقشه وار برای ندادن ستاره به حریف پر کنیم در بیشتر مواقع سربازهای متفاوتی برای پر کردن آن بکار می بریم و باید دقت داشت که فقط برای رفع تکلیف، کلن دوستانمان این کار را نکنیم  و کلن دوستانمان را با سربازهای ضعیف در کلن وار پر نکنیم آرچر و دراگون و ... سربازهایی ست که ناگهان از کلن دشمن بیرون می آیند و ما را شگفت زده می کنند در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که چه سرباز هایی را در روز کلن وار به دوستانمان برای دفاع هدیه بدهیم !همچنین تا اندازه ای به این خواهیم پرداخت که در صورتی که در کلن حریف ترکیبات مختلف روبرو شدیم با آن چگونه مقابله نماییم .

پس برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تفاوت میان نیروهای کلن کسل در کلن وار

دفاع در کلن وار اهمیت زیادی دارد و هیچ کس همانند حمله های معمول بدلیل وجود طلسم سم از ویزارد یا ویچ استفاده نمی کند به سه دلیل زیر که می گویم :

1- غافلگیری دشمن، با داشتن نیروهای متفاوت در هر کلن می توانید حریف را غافلگیر نمایید.

2- در کلن وار ، حریف نقشه شما را کاملا بررسی میکند و به یکباره حمله نمی کند.

3- در کلن وار از فضای موجود در کلن کسل می توان بخوبی استفاده کرد..

مزه بازی به غافلگیر شدن و حدس زدن آن است !

چه کلن حریف و چه کلن خودمان در کلن وار همیشه دلهره و استرس شیرینی را در بازی ایجاد می کند که ندانیم در کلن حریف چیست و چه چیزی از آن خارج می شود و همچنین کلن های دوستانمان را باید با نیروهایی پر کنیم که حدس زدن آن برای حریف سخت باشد و دشمن به راحتی آنها را تشخیص ندهد !

نصیجت من این است که همیشه در کلن ها نیروهای متفاوتی قرار بدهید ، تصور کنید که ناگهان از کلن تاون هال 9 نیروهای تاون هال 10 از کلن خارج شوند که باعث غافلگیری می شود !

تنظیم بهترین نیروهای دفاعی برای جنگ کلن ها !

تنظیم نیرو برای کلن های دارای 15 فضا ظرفیت :

  • هفت عدد آرچر و دو عدد ویزارد ماکسیم لول ، ویزارد لول شش هم استاندارد برای استفاده است چرا که در برابر یک طلسم رعد و برق زنده خواهند ماند و چیزی که خوشایند نمی باشد که با استفاده از طلسم سم می توان به نیروهای کسل آسیب رساند و آرچرها و ویزارد ها را نیز از بین برد.

تنظیم نیرو برای کلن های دارای 20 فضا ظرفیت :

این فضا توسط یک دراگون به خوبی پر می شود ولی نیروهای بهتری نیز برای پر کردن آن نیز هست که به ترتیب زیر است :

  • یک دراگون که می تواند حریف را شگفت زده کند و برای نابودی این موجود جان سخت آرچرهای زیادی را از دست بدهد.
  • یک عدد ویچ و دو عدد ویزارد ماکسیمم که می تواند در برابر طلسم سم نیز آسیب پذیر باشد.
  • دو عدد والکیری و یک عدد ویزارد مناسب است به خصوص برای افرادی که قصد حمله با جاینت را دارند.

تنظیم نیرو برای کلن های دارای 25 فضا ظرفیت :

بهترین نتایجی را که می توان برای این کلن بدست آورد و من دیده ام ترکیب های زیر است :

  • یک عدد دراگون و یک عدد ویزارد ماکسیمم و یک عدد آرچر که قلعه شما را از گرفتن ستاره بیشتر در امان می دارد و فقط حمله با نیروهایی مانند هاگ ریدر و بالون ها می تواند برای شما دردسر بیافریند.
  • سه عدد بالون ماکسیمم و دو ویزارد ماکسیمم و یک عدد آرچر ، یک ترکیب مناسب برای شما و فقط در صورت حمله با دراگون به شما برایتان این نیروها بد عمل می کند و باید ایردیفنس هایتان در عمق دهکده قرار داده شده باشد.
  • یک عدد ویچ سه عدد ویزارد ماکسیمم و یک عدد آرچر ، جادوگرها با انبوهی از اسکلتهایی که تولید می کنند ، می توانند برای حریف دردسر ایجاد کنند و آنها را مشغول کنند و وقت را به نفع خودتان از حریف بگیرید.

تنظیم نیرو برای کلن های دارای 30 فضا ظرفیت :

ترکیب های خوب و مناسبی برای این فضا می توان در نظر گرفت و از بین بردن این نیروها در این فضای زیاد برای حریف مشکل ساز خواهد بود.

  • یک عدد ویچ ، چهارعدد ویزارد ماکسیمم لول ، دو عدد آرچر
  • یک عدد دراگون دو عدد ویزارد و دو عدد آرچر که البته در برابر حملات با گولم به شما برایتان دردسر ساز خواهد بود چرا که ویزارد ها به دنبال این گولم راه خواهند افتاد و مسیر را برای حملات قیفی شکل حریف هموار خواهند کرد.
  • شش تا هفت ویزارد ماکسیمم لول و بقیه اش آرچر که این زنجیره قدرتمندی را تشکیل می دهند و برای حملات با دراگون به شما مفید خواهند بود و آسیب زیادی را می توان به دراگون ها وارد کرد برای مقابله می توان طلسم سم را به کار برد.

تنظیم نیرو برای کلن های دارای 35 فضا ظرفیت :

در بعضی از کلن وار ها از این فضا ظرفیت از لاوا هوند استفاده می شود که بنظر من زیاد جالب نیست در کلن وار و بهتر است از ترکیب های زیر به جای آن استفاده کنید و لاواهوند های خود را هدر ندهید:

  • دو عدد ویچ و دو عدد ویزارد ماکسیمم لول و سه عدد آرچر
  • یک عدد دراگون و سه عدد ویزارد ماکسیمم لول و سه عدد آرچر که حملاتی که با گولم به شما می شود باعث حملات قیفی شکل صورت پذیرد و دراگون کلن کسل باعث سخت تر شدن حمله و گرفتن ستاره و کمک به شما خواهد شد.
  • هفت تا هشت عدد ویزارد ماکسیمم لول و مابقی آرچر که حمله به شما سخت می کنند و می توان برای از بین بردن آن از طلسم سم استفاده نمود.

نتیجه گیری

شما در این مطلب ترکیبات مختلف و روش های مختلف مقابله با آن نیز را بیان کردیم ، شما علاوه بر این می توانید با ترکیب های مختلف و امتحان کردن آن ، بهترین ترکیب را نیز خودتان بدست بیاورید .

شما می توانید ببینید که از کلن کسل حریفتان چه چیزی بیرون می آید و ترکیب های آنها را نیز بر روی خود آزمایش کنید تا بتوانید راه مقابله و یا طراحی بهترین ترکیب را پیدا نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      منظور تماس با پشتیبانی شون هست !!!
  1. سلام . من یه اکانت دارم لول 38 یک نفر دیگه هم ازش استفاده میکنه با این که رمز جیمیلمو هم عوض کردم لطفا کمکم کنید هرچی گشتم نبود . ببخشید که این جا ارسال کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای