آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش قطع دسترسی هکر از گوشی و جیمیل !

آموزش ها

یکی از مواردی که باعث آزار و اذیت افراد می شود در بازی کلش آف کلنز ، ایجاد مزاحمت هکر و بودن یک نفر دیگر در بازی است که باعث می شود که نگذارد ما راحت بازی خود را انجام دهیم و هر روز که وارد بازی می شویم ، شاهد این هستیم که جم های ما مصرف شده ! ساختمانهایی که کارگران مشغول ساخت بودند ، کنسل شده ! کاپ هایمان به خاطر حملات بی دقت پایین آمده و ...

با وجود اینکه رمز جیمیل را هم تغییر داده ایم ، باز هکر می تواند وارد بازی شود ، در اینگونه موارد چاره ای نیست جز مکاتبه با پشتیبانی بازی کلش آف کلنز و درخواست قطع دسترسی هکر ، ولی قبل از آن شما می توانید این کار را انجام دهید ، در بعضی موارد این آموزش کاربرد داشته و دسترسی گوشی هکر به بازی قطع شده است ، که به راحتی می توانید این کار را خودتان انجام بدهید!

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این آموزش برای افرادی کاربرد دارد که می توانند به جیمیل خود وارد شوند و رمز عبور را تغییر داده اند ! پس قبل از این کار و امنیت بالاتر پسورد خود را تغییر دهید و سپس اعمال زیر را انجام دهید :

1- ابتدا به جیمیل بازی خود لوگین می شوید.

+ دقت کنید که در بعضی مواقع اگر چند جیمیل دارید در حین مراحل کار اشتباها وارد جیمیل دیگر نشوید چون براوزر شما بعضی مواقع اطلاعات را از روی کوکی هایتان می خواند و وارد جیمیل دیگرتان می شود !

2- بر روی علامت چرخ دنده ایی که در بالای صفحه است کلیک می کنیم.

+این گزینه با توجه به اینکه از جیمیل فارسی یا انگلیسی استفاده می کنید جایگاهش راست یا چپ صفحه است.

3- از پنجره باز شده گزینه تنظیمات (Setting)  کلیک می کنیم و وارد صفحه تنظیمات (Setting) شده و از بالای صفحه ، برگه حساب ها و انتقال (Accounts And Import) را انتخاب کرده و از قسمت تغییر تنظیمات حساب (Change Account Setting) بر روی گزینه دیگر تنظیمات حساب گوگل (Other Google Account Settings) کلیک می کنیم.

4- از پنجره باز شده حساب من (My Accounts) از قسمت ورود به سیستم و امنیت ( Sign-in & Security ) گزینه اعلان ها و فعالیت دستگاه ( Device Activity & Notifications )  را انتخاب می کنیم.

5-در پنجره باز شده شما می بینید که چه دستگاه هایی و چه مدل گوشی هایی به جیمیل شما وارد شده اند و به آن دسترسی دارند ! شما می توانید بر روی جمله مرور دستگاه ها ( Review Devices ) کلیک کرده و مدل گوشی ها یا کامپیوتر ناشناسی که به جیمیل شما دسترسی دارند کلیک کرده و گزینه Remove را انتخاب کرده و دسترسی ناشناس را قطع کنید!

در لیست گوشی هایی که به جیمیل من متصل شده من یک گوشی ناشناس می بینم ! بله یک گوشی HTC One M8 که می توان با کلیک بر روی آن محل شهر و کشور  این گوشی را پیدا کرد !

حالا با با زدن دکمه Remove می توانیم دسترسی این گوشی را به جیمیل مان قطع کنیم.

منبع مطلب


تبلیغات شما در صفحه اول سایت ما ؟!


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۷)

  1. سلام من چند سال پیش به یکی از اقوام هایم اکانتی دادم و الان از او پس گرفتم و رمزش را عوض کردم و او هنوز هم داخل بازی میرود چه کنم لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      باید بازی را از روی گوشی دوستتان پاک کنید و اگر نمی توانید باید به سوپرسل اطلاع دهید که بازی هک شده است و سولاتی را که می پرسد را پاسخ دهید
  2. اقا سلام من همونم ک اکانتم لول 170 بود هک شده بود اقا من تاریخ ساخت جیمیل رو فهمیدم ولی ب فارسی بلدم مثلا یعنی 1396 اینجوری ب خارجی بلد نیستم باید چیکار کنم و چجوری ب سوپر سل نامه بزنم
    • پاسخ:

      باید در گوگل بزنید تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و سپس در اون سایت ها تاریختون را بدهید و تبدیل کنید - آموزش ایمیل و مکاتبه با سوپرسل در کنار سایت قرار دارد
  3. ببخشید من دوباره سوال میکنم در مورد اکانت لول 170 ام لینک دیوایس نکرده و من هم تاریخ دقیق بازیمو یادمنیس الان تو این هفته اپدیت بازی ک میااد از گوشیش میپره؟ اگه میپره بگید بله اگه نه ک بگید خیر
    • پاسخ:

      تاریخ هیچ وقت از بین نمی رود
  4. سلام خسته نباشید...اقا من اکانتمو خریدم چن ماه پیش..بعد یه کلش رویال و به کلش اف کلنز با همه..میخوام جدا کنم اینارو ... ینی کلش رویال یا کلش اف کلنزو از جیمیل سینک شده به یه جیمیل دیگ انتقال بدم... بعد دوستان و شما گفتین که یه سوالایی رو میپرسه مثل تاریخ شروع بازی و دستگاهیی که باهاش شروع کردین و محل شروع بازی... من تاریخشو پیدا کردم ولی اون دو تای دیگ رو نه... تو جیمیلم رفتم که اسم اون دستگاه اولیو پیدا کنم نبود..فقط دستگاهای حال و یک ماه گذشته رو نشون میده!!
    الان چجوری پیدا کنم و ضمنا از کجا بفهمم کجا (چه شهری) شروع کرده؟؟؟
    ممنون میشم به ایمیلم جواب بدین ...
    یا دوستانی اگر میدونن به ایمیلم جواب بدن
    • پاسخ:

      اگر بازی را خریده اید این تاریخ ها را برایتان دقیق نشان نمی دهد و شهر و کشور را هم همینطور. در صورتی که بازی را خریده اید بهتر است کاری نکنید و تغییر جیمیل هم نمی تواند مانع ورود فروشنده به بازی شما شود. ممکنه سوپرسل هم به ip شما مشکوک شود و بازی را برای همیشه بن کند
  5. با سلام ببخشید من اکانت لول 170 دارم فقط ی سوال یکی تو اکانت منه ولی جیمیل منو نداره اگه اپدیت بازی بیاد برا همیشه راحت میشم؟
    • پاسخ:

      اگه بازی انتقال داده شده باشد و لینک دیوایس کرده باشد ، خیر ! بهتره با سوپرسل تماس بگیرید و مشکلتان را حل کنید.
  6. سلام من یه اکانت خریدم خب طرف رمز جیمیل از گوشیش پاک کرد ولی نرفت تویه اکانت دیگه اش تا مپ ام از گوشیش به پره فقط مپم رو گوشیش و رمز جیمیل نداره ایا ابدیت بیاد بعد ابدیت باز می تونه وار بازی بشه یاخیر
    • پاسخ:

      بعضی مواقع ، خیر ممکنه تا مدتها روی گوشی اش بماند و استفاده کند ، مگر اینکه آپدیتی بیاید که مشکلش با آپگرید کردن حل نشود و مجبور شود بازی را پاک کند و شاید هم اگر پاک شد به سوپرسل اطلاع دهد که بازی اش هک شده است و با دادن اطلاعات بازی .آنرا پس بگیرد.
  7. سلام من یه اکانت خریدم همه چیوتغییردادم طرف بازی ازروگوشیش پاک نکرده ایابعدازانتشاراپدیت بازمیتونه وارداکانت بشه یانه
    • پاسخ:

      بله - امکانش هست . شاید هم لینک دیوایس کرده باشه روی یک گوشی دیگه ... به هر حال شما همیشه با اکانت خریداری شده مشکل خواهید داشت و بهتره زیاد وقتتون را برایش صرف نکنید و خودتان یک اکانت بسازید.
    • پاسخ:

      درست مشخص نیست و معمولا و بعضی وقت ها اگه مطمئن بشه که صاحب اکانت هستید زیاد سختگیری در این مورد نمی کند و فقط ماه ش درست باشه قبول می کنه
  8. یه سوال دیگه : من تو کلنای مختلفی رفتم الان فقط اسم کلن آخر و ۲تا کلن که زیاد توش بودمو یادمه اگه ازم اسم کلن قبلی رو خواست نمیدونم چی بوده
    • پاسخ:

      نام کلن زیاد مهم نیست و تاریخ ساخت بازی و یا رسید جم اهمیت بیشتری دارد
  9. سلام من گوشیمو عوض کردم الان باید مدل گوشی جدید بفرستم یا گوشی که باهاش بازی میکردم
    • پاسخ:

      گوشی قدیمی را حتما بنویس - گوشی جدید را هم بنویس و بگو که الان دارم با این بازی می کنم
  10. سلام...من چند وختی هست که متوجه شدم یکی دیگه داره از اکانت کلش من استفاده میکنه و تمام راه هایی رو که گذاشتین رو هم رفتم ولی در اخر که باید ریمو رو بزنم اون گزینه تو مال من نیست چ کار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      باید با سوپرسل تماس بگیرید و بگید که در بازی مزاحم دارید - فارسی هم می تونید پیام بدهید.
  11. باسلام.اکانت من چندوقت پیش هک شد ولی تونستم پس بگیرم همچیشو عوض کنم فقط مشکل اینه طرف بازیو از رو گوشی پاک نکرده و میتونه وارد بازی شه با آپدیت جدید از بازی بیرون میفته؟؟؟با سوپرسل هم مکاتبه کنم چون بازیو خریدم قبلااسم قبلیشو نمیدونم ایا بازیو میده به من ک جیمیل دستمه
    • پاسخ:

      این یک ریسک است و باید اطلاعات بازی را هم داشته باشید و اگه بپرسند باید پاسخ بدهید
  12. علیرضا بابایی

    با سلام، یه کمک میخواستم، من با سوپرسل برای تغییر جیمیل بازی مکاتبه داشتم و از من تاریخ ساخت دهکده و مدلهای گوشی استفاده شده رو میخواست، در مورد تاریخ ساخت طبق گفته دوستان تاریخی و که روی بیگ کافرز بود و دادم ولی سوپرسل اونو قبول نکرد، اگه کسی از دوستان بتونه کمکم کنه ممنون میشم
    • پاسخ:

      باید تاریخ های متفاوتی را بصورت حدسی ارسال کنید و راه دیگری نیست
  13. سلام تشکر از سایتتون
    من اکانت لول مکس دارم و یه کلاه بردار معامله کردم که بچه ها سایتشو تأیید کرده بودن ما تونستیم اکانت رو دو مرحله ای کنیم و اون هنوز دسترسی داره اکانت ما با سوپر سل مکاتبه کردیم اکانت دو روز بن شد اما جوابی نگرفتیم حالا بعد یکی دو روز اکانتم بن دائم شد اگه پیشنهادی دارین لطفا راهنمایی کنین
    در ضمن اگه سوپر سل بفهمه قصد فروش داشتم بن میکن ؟ یا کسی تا به حال از بن دائم در اومده
    سپاس گذارم بدرود
    • پاسخ:

      اگر اطلاعات را فرستاده بودید و صحیح بوده - بازی را برمی گردانند و اگر کمی از اطلاعات را هم هکر صحیح داشته باشد و فرستاده باشد و سوپرسل نتواند تشخیص درست بدهد که بازی ماله چه کسی است - بن دائم می کند - خرید و فروش هم از نظر قوانین سوپرسل تخلف است و امکان بن شدن هم هست - کسی که بن دائم می شود دیگر باید از بازی خداحافظی کند و من کسی را ندیده ام که بازی اش بعد از بن دائم - آزاد شده باشد
  14. سلام یکی به اکانتم میاد میرم تو جمیل بندازمش بیرون بیرون نمیشه میگه امکان قطع دسترسی در حال حاضر وجود ندار چیکار کنم رمز همه چیرو عوض کردم
    بازم نشد
    • پاسخ:

      باید از supercell کمک بگیرید و درخواست قطع دسترسی هکر را از بازی تون را بخواهید.
  15. سلام شما که میگید از ی ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن استفاده کنید گوشی من سامسونگ جی ۷ ۲۰۱۶ هس قندشکن کار نمیکه ایا یدونه خوبه سراغ دارید؟؟
    • پاسخ:

      می تونید با سرچ در اینترنت بدست آورید که البته خوبش دیگه کم پیدا می شه و باید چند تا از جاهای مختلف بخرید که اگه یکی از آنها یکروز خوب نبود از دیگری استفاده کنید!
  16. سلام دوست عزیز من به سنیگ مراجعه و به بخش پشتیبانی و راهنمایی رفتم اون بالا اول علامت پیام بود ولی دیگ نیست اکانت منو گسی بازی میکنه من رمز تغییر دادم و اون دستگاهی که به جیمیل من متصل بود ریمو کردم ولی باز هم بازی میکنه به سوپرسل هم نمیتونم میل بدم علامت پیام نمیاد
  17. محمد مهدی حسن بیگی

    سلام.
    دوستان با دقت بخونید و ترخدا کمکم کنید.

    من 5ماه پیش یه اکانت خریدم.بد یه نفر مدام میومد توش منم تا همینه3روز پیش یه ایمیل دادم سوپرسل گفتم یکی مدام میاد تو اکانتم بد چنتا سوال از م پرسید منم جوابشو دادم بد گفت باید اکانتتونوبه مدت2روز بن کنیم بعد از دورز اکانتم ازاد شد بد همین دیشب بود خواستم برم تو اکانت یه دفه نوشته به دلایل امنیتی این حساب قفل میباشد بد کد میخواست بزنم بد منم کدی نداشتم ولی پایینش زده بود راهنمایی و پشتیبانی هرچه اونو میزدم گوشیم هنگ میکرد از کلش مومد بیرون گفتم شاید کلش رو حزف نصب کنم درست شه.بد کلش رو حزف نصب کردم هرچه خواستم برم تو اکانت نشد بد از10دقیقه میزدم یه لول1اومد بجای لول150.الان من موندم جیمیل اون اکانت و اینو بگم الان هیچ کس داخل اکانت نیست.تر قران تر امام رضا اگه کسی سرش میشه راهنماییم کنه اینم ایدی تلگرامم hasan201متشکرم
    • پاسخ:

      نباید بازی را پاک می کردید - حالا همین مشکل را برای سوپرسل خلاصه بنویسید - به فارسی هم می تونید بنویسید
  18. سلام.
    دوستان من به سوپرسل پیام دادم.که یه نفر در حال اتصال اون چنتا سوال از پرسید منم جوتب دادم.بد نوشت شما باید رمز عبور خود را داشته باشید و مارا تأیید کنید که .اکانت شمارا ممنوع کنیم.منم جوابشو دادم.ولی الان9ساعته که جواب نداده
    • پاسخ:

      دوباره درخواست بدهید
    • پاسخ:

      چون مشکلی ندارید
  19. سلام.لطفا به دقت بخونید.اکانت من ی نفر میاد من ازطریق پشتیبان بازی اقدام کردم و تونسم کد ریکاوریو بگیرم بعد دیدم ورودی بازی قفل شده..موندم کدو بزنم واسه ورود یا پاک کنم برم ازنو دهکده و بازی لول1 بسازم و کدو اونجا بزنم؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه کد بازیابی را گرفته اید و می خواهید جیمیل بازی را هم عوض کنی - یک بازی جدید نصب کنید و روی یک جیمیل جدید نصب سیو کنید و کد بازیابی را بزنید و بازی قبلی لود می شه.
  20. اقا سلام
    یه ادمی جیمیل مارو هکیده بعد گزینه remove نداره.
    من چه گلی ب سرم بگیرم؟
  21. سلام
    یکی هست که هی مزاحمم میشه
    من رمز جیمیل رو عوض کردم و الان جیمیل روی گوشی طرف نیس
    اما فقط بازی رو داره
    چطور میشه بازی رو از گوشی طرف پروند
    خواهش میکنم جواب بدین
    • پاسخ:

      باید با سوپرسل تماس بگیرید و اطلاع دهید - آنها هم با پرسیدن چند سوال در مورد بازی تون - دسترسی مزاحم را قطع می کنند. خودتون نمی تونید فعلا کاری کنید.
  22. سلام. ببخشید من این کار هارو انجام میدم ولی گزینه ی remove نیست!!! ممکن این گزینه برداشته شده باشه توسط گوگل؟؟؟؟؟یا هکر این گزینه رو غیر فعال کرده؟؟؟تورو خدا سریع جواب بدید
    • پاسخ:

      خیر - بعضی مواقع گوگل تشخیص می دهد که این گزینه فعال نباشد و دسترسی غیر مجازی را تشخیص نمی دهد.
  23. بچه ها خیلی اسونه برین گوگل سرک کنید gmail. comاولین سایتو باز کنید رایانامتونو وارد کنید بعد بزنید رمز رو فراموش کردین چندتا سوال ساده میکنه بعد میتونی رمزتو عوض کنی
  24. سلام دوست عزیز من دکه remove که میزنم هنوز عکس اون دستگاهی که هنوز به جیمیلم وصله وجود داره چطوری بندازمش بیرون کمکم کنید ممنون
  25. من اکانت خریدم بعداز تعویض رمز دو روز بعدش طرف عوض کرد دیگه نمیتونم برم کمکم کنید خواهشا با جزئیات لولش114بود خواهشا کمکم کنید
    • پاسخ:

      متاسفانه کاری نمیشه کرد ! اگر بازی روی اپل فروشنده باشه هم که رمز را عوض کنید فایده نداره و تا زمانی هم که بازی نصبه روی گوشیش شما کاری نمی توانید بکنید و نهایتا هم اگر طرف نتونه بره توی بازیش - می تونه به سوپرسل ایمیل بزنه و بگه هک شده و بازی را پس بگیرد - بهترین راه اینه که پولتون را پس بگیرید - چون کاری نمی شه کرد.
  26. سلام. من تمام این مراحلی ک گفتید رو رفتم اما متاسفانه دکمه remove رو ندارم. علتش چی میتونه باشه؟ چیکار باید بکنم؟ مرسی از کمک و راهنماییتون.
    • پاسخ:

      خب گوگل موارد و گوشی ناشناسی تشخیص نداده است
  27. سلام
    من دهکدمو به دوستم دادم اون به ساپورت مسیج داده بود اکامتشو ریکاوری کرده کد رو دهکده من زده الان من به ساپورت مسیج میدم میگه رسید اولین خریدتو بده براشون میفرستم میگن اشتباهه و من مطمعن هستم که درسته چون یکبار جم خریدم وفاکتورش به همون روز ساعت داخل گوگل والت من اومده نمیدونم چرا اشتباه میگیرن شما میتونید راهنمایی کنید حتی با ساپورت گوگل هم ارتباط برقرار کردم و همون فاکتور رستاندن دوباره به سوپر سل هم میگم اشتباه میکنید میگه درک میکنیم نگرانیتو اما باید فاکتورت باشه بدون اون نمیشه
    • پاسخ:

      خب حتما یک رسید دیگه می فرستید - همیشه اولین رسید را میخواهند
    • پاسخ:

      برای بعضی ها این امر کار نمیکند ، علتش را هم نمیدونم ! ممکنه تشخیص داده باشه که متعلق به خودتون بوده اون گوشی که میخواید حذف کنید و یا آنلاینه اون گوشی ، دقیق نمی دونم.
    • پاسخ:

      خیر با گوشی هم میشود.
  28. سلام ببخشید من پارسال یه گوشی داشتم که جیمیلی که کلش بازی میکردم توش بود ولی سیوش نکرده بودم و الان میخوام پسش بگیرم جیحلم تو اون گوشی بوده تقریبا یک سالی میشه ولی اسم دقیق گوشیمو یادم نمیاد چیکار کنم؟

    • پاسخ:

      بنظرتون میشه که یک کلشر اسم گوشی و مدلشو فراموش کنه !؟!؟ متاسفانه کاری نمیشه کرد !
  29. سلام من یه گوشی متصل به اکانتم را اشتباهی ریمو کردم.میشه بگید حالا چجوری میتونم دسترسیش را آزاد کنم؟؟
  30. سلام من حدوده یه ماه پیش خواستم اکانتمو بفروشم که خریدار .......کلاه بردار در اومدالانم رمز جیمیلمم عوض کرده هر کاریم که شما گفتین رو انجام دادم ولی بازم نتونستم اکانتممو برگردونم خواااااهش میکنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      مشکل تان را کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید
  31. سلام خوبی داداش ؟ من میرم این کارارو انجام میدم ولی گزینه ریمو نمیاد دقیقا همین کارهایی که فتیو انجام دادم
    • پاسخ:

      در بعضی مواقع کار نمی کنه این گزینه ، نمی دونم چرا !
  32. داداش سلام خسته نباشی من اطلاعاتو برا سوپرسل ارسال کردم که اینو برام فرستادن لطفا ترجمه کن و راهنمایی کن:
    http://s6.uplod.ir/i/00712/y7w73f8ek73l.png

    http://s6.uplod.ir/i/00712/n96qwaxq6rsu.png
    بی زحمت راهنمایی کن چه جوابی براشون بفرستم.
  33. سلام.ضمن عرض خسته نباشید و تشمر .بابته حوصله ای که برای جواب به همه پیاما به خرج میدین

    راستش من بدون اینکه رمزمو به کسی بدم خیلی ناجوان مردانه هک شدم.چند دقیقه پیش بود که وار بازی شدم و دیدم اسمم از جابر به یلدا عوض شده.نمیدونم اونایی که هک کردن بازم میتونن بیان روی گوشیم.میتونن بازم تغییراتی بدن یا نه .البته من این قسمت ریمو گوشی هتی قابل دسترس. و تایید دو مرحله ای رو هم انجام دادم.
    واقعیتش من نه زبان انگلیسی بلدم نه جایی برای ترجمه هست. دو ساعته با گوگل ترنسفر ور میرم ولی نمیتونه ترجمه کنه .ناقص میاره جملاتو. میدونم سرتون شلوغه و ازتون خواهش میکنم در صورت امکان یه متنی که صلاح میدونین در حد چند جمله هم باشه.به من بگین من اونو کپی کنم.ازتون خاهش میکنم در صورتی که در مجالتون بگنجه این کار رو برای من انجام بدین.بازم ازتون ممنونم
  34. سلام. اکانتم دزدیده شده و جریان از این قراره ک من تو بازی هستم اما جمیل جدید ک درست کردم رو میخوام ب بازی بدم ک کانکت بشه. نمیشه الان موندم ک دقیقا باید چکار کنم.؟
  35. سلام من اپل آیذیمو به علت زیاد وارد کردن فورگت پس از دست دادم و به خاطر همین اپل آیدی جدید ساختم . که با این بازی سینک نمیشه
    تاریخ نصب باریمم یادم نمیاد
    لول 119 حیفم میاد بپره
    آپ دیت جدید باری بیاد کلا دیگه باز نمیشه
    لطفا اگه میتونید راهنمایی بفرمایید . و برام ایمیل کنید
    سپاس
    • پاسخ:

      شما درخواستی به بازی بدهید که اپل آیدی قدیمی آنلینک بشه به آیدی  جدید  و البته سوال می پرسند که و صد البته تاریخ ساخت بازی را می خواهند
  36. سلام لطفا آدمین کمکم کن، من چند روز پیش از سر نادانی جیمیل و پسورد رو که به کلش متصل بود رو دادم به یه نفر اون اومده تو کلشم و رمز جیمیلم رو عوض کرده حالا باید چکار کنم که دیگه نتونه بیاد تو کلشم؟؟؟ کمکم کن لطفا
  37. سلام من به سوپر سل نامه زدم اکانت بن شد بعد از چند روز تونستم وارد بشم. حالا یه سوال دارم اگه من ویندوز عوض کنم بازم میتونم وارد بشم یا نه؟ چون الان با گوشی پسر عموم دیگه وارد نمیشه. اصلا لود نمیده. واسه کامپیوتر اون یکی پسر عمومم همینطور. با هیچ کدوم لود نمیده. حالا من چیکار کنم که وارد بشن؟ چطوری کنم؟
    • پاسخ:

      لود نمیشه - یعنی کلا هیچ بازی لود نمیشه ؟
  38. سلام

    پسر عمه ی من یک اکانت کلش ذاشت

    میگه که من سیو کردم روی جیمیل

    اما متاسفانه نه جیمیل یادش هست و نه پسورد

    گوشیشم ریست کرد

    اما توی کلن اکانتش هست

    اصلا راهی وجود داره که ما یک جیمیل بسازیم بعد اون اکانتو برگردونیم روی جیمیل جدید و سیو کنیم؟

    اگر راهی هست لطفا ایمیل کنید ممنون میشم

  39. سلام
     من الان این کار هایی ک شما نگفتید رو انجام دادم
    ولی  وقتی وارد جیمل میشم گوشی ناشناسی رو نمیبینم 
    ولی میدونم ک همین چند دقیقه پیش بازیمو منفجر کرد طرف
    الان من باید چی کار کنم
  40. سلام
    من گوشی خودمو عوض کردم الان با جمیلی که واسه بازی ساخته بودم وارد بازی نمیشه و از لول 1  شروع شد
    نمیدونم چیکار کنم
    مرسی اگر راهنمایی بکنین
  41. سلام اقا من اکانتم دزدیده بودن الان توستم ازش پس بگیرم رمز جمیل و ریکاوری رو عوض کردم باز هم میتونه بره تو مپ من سر بکشه؟
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      شما اگر مزاحم داشتید ، دوباره با سوپرسل تماس بگیرید
  42. سلام.یه اکانت خریدم.پسورد جیمیل و بقیه چیزا را عوض کردم.ولی بازم میاد تو بازی.از روش بالا رفتم 3 تا گوشی غیر از مال خودم نشون داد.2 تاش remove شد ولی یکیش نمیشه.چه کار کنم درست بشه؟ممنون
    • پاسخ:

      برای اکانت خریداری شده کاری نمی شود کرد - پولتون را پس بگیرید!
  43. من ایمیلم پاک شده میخوام بیارمش چطوری بیارم گوشین ریست شده ایمیلم پاک شده چی کار کنم
  44. سلام و خسته نباشید قبلا یه نفر رمز و جیمیلم رو میدونست و میومد تو بازی میگفت بازی رو خریدم و به من گفت بازی رو پاکش کن منم پاکش کردم و اون بازی رو برداشت و من به سوپرسل پیام دادم و بازی بن شد و اونم بازی رو پاک کرد و بازی سیو بوده الان به سوپرسل بگم هک شده بازیم یا پاک شده؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      من نفهمیدم بازی را خریدید یا فروختید یا هک شدید ؟
  45. سلام حدود هشت ماهه که بازی من هک شده ولی,من بازی رو دارم ولی,با پیگیری که کردم طرف حذف کرد جیمیلمو و من هیچ دسترسی به جیمیل و پسوردم ندارم به  سو پرسل هم ایمیل زدم ولی ج درستی نداد چطور میتونم جیمیل جدید بزارم رو بازی ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
    • پاسخ:

      برای بعضی ها هم همینطوره  که نمی تونند حذف کنند
  46. سلام. من رفتم تو این قسمت که دسترسی هکر رو قطع کنم ولی گزینه ریمو نیست.چکار کنم؟
    http://8pic.ir/images/b57i4bfsyzqn79shptrx.png
    • پاسخ:

      حتما طرف آنلاین بوده است - یک ف ی ل ت ر ر ش کن هم متصل شوید
  47. سلام  امکان داره بگید چطوری میتونم جیمیلی که کلشم روش نصبه رو بفهمم.گمش کردم و واقغا بهش نیاز دارم ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      به سوپرسل ایمیل بزنید و بگید جیمیلم فراموش کردم و چند تا از حروف جیمیل را برام بفرستید.
  48. ببخشید من میتونم فقط گوشی هایی که خودم باهاش میرم تو اکانتمو حذف کنم اون ناشناسا رو نمیشه
    • پاسخ:

      حتما آنلاینن - باید بشه - تو ساعات مختلف چک کنید - ف ی ل ت ر ش ک ن هم اگه دارید روشن کنید و تست کنید
      .
  49. سلام . من میخواستم اکانتمو بفروشم ولی اول جیمیلو دادم ولی از پول خبری نبود حالا رمز جیمیل منو عوض کرده و وارد بازی من میشه و من نمیتونم اکانتمو روی یه جیمیل دیگه ببرم میخواستم ببینم هیچ راهی هست قفل بزارم روی اکانتم یا یه کاری بکنم دیگه وارد بازیم نشه؟یا راهی نیست؟
  50. سلامی دوباره
    منو بن کرده از گوشی ولی از بلواستاکس میتنونم برم تو بازی 
    حالا بعد 48 ساعت میتونم ک با گوشی برم یا دگ نمیشه ؟ 
     اگ نمیشه باید چی کار کنم ؟ 
    ممنون از اطلاعات خوبتون 

    • پاسخ:

      با بلواستکس نروید داخل بازی !
      بذارید بن تموم بشه !حالا باید صبر کنید معلوم میشه !
  51. اون کارم انجام دادم ولی هنوز میره تو بازی. میگن تا وقتی ک ی بار بازیو پاک نکنه و نصب نکنه میتونه بره تو بازی. 
    ی سوال دگ چیکار کنم تا کسی نتونه رمز جیمیلمو عوض کن یعنی ب هیچ وجه نتونه بره تو جیمیلم. پسووردشو عوض کردم ولی بازم میتونه بره. ممنون میشم واقعا 
    • پاسخ:

      شما یکبار پسورد تونو عوض کنید دیگه کسی نباید بتونه بره تو جیمیلتون ، مگر اینکه ویروسی باشید و لاگ کیبردتون برای طرف ارسال بشه توسط ویروس . یعنی هرچی تایپ میکنید را طرف می فهمه و می گیره ... با یک ویروس یاب جدید و به روز مجهز شوید
  52. سلام/ حسته نباشید /
    من این کارو کردم ولی هنوز رو اون گوشی میتونه بازی کنه 
    الان سه روز میگذره ک اون گوشی رو remove کردم
    چاره چیه ب نظر شما ؟ 
  53. salam man tebghe amuzeshetun amal kardam ama chand ta dasgah neshun mide ke mashkuikan ama gozine remove nadare chekar konam ?

    • پاسخ:

      روی دستگاهها کلیک کنید و باید داشته باشه و اگه دستگاهه وصل باشه در همون موقع گزینه remove غیر فعاله
  54. محمد رضا برزگر

    سلام من دو تا کامپیوتر زده یکی مثل عکس که اون بالا هست

    جلوش نوشته Current device

    یعنی الان ما با این کامپیوتر وصلم!

    یکی دیگه هم کامپیوتر هست جلوشون نوشته تهران در صورتی که

    من شهرستانم
    • پاسخ:

      هر کدوم که مشکوکید را remove کنید.
    • پاسخ:

      اشکال نداره ... شاید در آینده مسابقه بزاریم و تیشرت های طرح شما را به عنوان جایزه به خوانندگان بدهیم ... اگه وضعمون بهتر شد ! (:
  55. سلام
    امروز همینجوری یه هدر برای وبلاگتون زدم گفتم شاید خوشتون بیاد !
    لینک پیشنمایش عکس اول :
    http://8pic.ir/images/hl5ru208o8n9ya3rw2eg.jpg

    لینک پیشنمایش عکس دوم :
    http://8pic.ir/images/7cc6rhr6smog0jv2775z.jpg

    البته اگه خواستین استفاده کنین بگین کد سی اس اس ش رو بهتون بدم که نوشته ی بالای سایتتون رو مخفی کنه که بتونین استفاده کنین.
    - موفق باشید
    • پاسخ:

      ممنون دوست عزیز ...
  56. سلام
    داداش شاید (مطمئن نیستم) بازم میگم شاید مطلب وبلاگ من رو کامل کردی اگر این جوریه زیرش بنویس مطلب (ادرس وبلاگم) رو کامل کردم
    راستی تبادل لینک میکنید؟
    • پاسخ:

      دوست عزیز من منبعم این سایت بود ! عکسش هم طراحی خودم است ! به هر حال اسم شما را هم قید می کنم.
      منبع مطلب بالا
  57. kheili alie in harkat Mishe amozeshe inke chejouri zire Gmail shomare telefone hamrah bezarim ta harvaght Pass avaz shod be hamoon shomare sms Byad mamnoon
    • پاسخ:

      من توسط جیمیل ندیدیم چنین چیزی و فقط تنها می شه یک تلفن به عنوان گزینه ریکاوری معرفی کرد که هر موقع بخواهید پسورد گم کرده را یادآوری کنید یک کد به گوشیتون می فرسته و اون کد را در قسمت مخصوصی که می خواهد می زنید و پسورد ریست میشه و می تونید پسورد جدید انتخاب کنید
    • پاسخ:

      سوالتون را کامل بنویسید - به خاطر زیاد بودن نظرات یادم نمی مونه سوال شما چی بود !
  58. سلام چطوری خوبی؟
    آغا من اکانتم بعد از |آخرین آپدیت پریده!
    لولم 82 بود!
    سعی دارم پسش بگیرم ولی می گن باس تاریخ ساخت اکانتو بگی!
    اکانتو من خودم نساختم و تاریخ ساختشم نمی دونم!
    همه اطلاعاتو دارم به جز تاریخ ساخت!
    پدرم در اومد از بس التماسشون کردم!
    در ضمن اون مطلبت در مورد پیدا کردن تاریخ ساخت هم کار نکرد!
    تو رو خدا کمک کن دارم کلافه میشم!
    • پاسخ:

      چاره ای ندارید - باید لااقل تاریخ تقریبی و نزدیک را هم که شده بنویسید و مهمترین سوال است که در صورت ندانستن باید بی خیال بازی تون شوید .... و اگر هم که بازی را خریدید باید از صاحب اکانت بپرسید
  59. سلام خیلی عالی بود منم تازه دارم کلش بازی میکنم تازه وارد هستم میشه باهم تبادل لینک کنیم من شما رو لینک میکنم آموزش بازی کلش آف کلنز شما هم منو با اسم afshinykl هوادارن وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای