آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

در Clan War به چه نکاتی توجه کنیم ؟

استراتژی ها

امروز میخوایم بطور مختصر درباره کلن وار در بازی براتون توضیح بدیم ... کلن وار یکی از هیجان انگیز ترین قسمتهای بازی کلش آف کلنز است که دلهره و هیجان خاصی به بازی می بخشد و برای کسب پیروزی دو گروه تلاش و مبارزه می کنند ، شروع کلن وار به دست لیدر و کولیدر ها انجام می شود و اصطلاحا Start War را انجام می دهند و انتخاب بازیکنان بصورت گروه های :10 نفره - 15 نفره - 20 نفره - 25 نفره - 30 نفره - 35 نفره - 40 نفره - 45 نفره - 50 نفره امکان پذیر می باشد.

در ClanWar کلن ها به مقابله با هم میپردازند . زمانی که Clan War به جریان درمیاد، بازی به طور خودکار دو تا کلن که هم سطح هستند را انتخاب میکنه و برای مقابله در مقابل هم قرار میدهد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

شما می توانید که انتخاب کنید که در WAR شرکت می کنید یا خیر و این گزینه از طریق پروفایلتان قابل تنظیم است و این گزینه برای لیدر و کولیدرها که War را استارت می کنند ، بسیار مهم است و می فهمند که مایل به شرکت در وار هستید یا خیر .

به قسمت My Profile خودتان در بازی کلش آف کلنز بروید و گزینه Clan Wars را کلیک کنید .

حالا در پنجره باز شده می توانید انتخاب کنید که در وار شرکت داشته باشید یا خیر .

با این حال لیدر و کولیدر ها هنگام استارت وار می توانند شما را در وار شرکت بدهند یا خیر ...

مراحل آماده شدن برای Clan War

روز اول همان روز آمادگی پیش از مقابله با دشمن است! در این روز باید به هم گروهی هاتون داخل Clan War نیرو بدین تا در روز جنگ بتوانند دفاع خوبی داشته باشند... پس باید دقت کنیم که چه نیرو و چه سطحی برای دوستانمون میفرستیم.
بهتر است نیرو Wizard lvl4 و بالاتر باشد یا Dragon lvl2 به بالا ، در این صورت عملکرد بهتری خواهند داشت...

روز دوم جنگ فرا میرسد، در این جنگ ها که طی 24 ساعت ادامه دارد، هر بازیکن میتواند 2 اتک بدهد و برای قبیله خود ستاره کسب کند. توجه داشته باشید ملاک برد یا باخت در کلن وار ها تعداد ستاره های کسب شده توسط هر یک از اعضا میباشد. پس فراموش نکنید که هر یک نفر از اعضای کلن در این جنگ ها میتواند سرنوشت یک جنگ را رقم بزند. بنابراین باید هر فرد تلاش خود را داشته باشد تا بتواند ستاره بیشتری بگیرد...

 روز سوم جنگ به پایان می رسد، در صورتی که کلن وار را برده باشید، همه اعضا میتوانند مقادیر غارت شده را کامل از طریق Clan Castle برداشت نمایند... البته در صورتی هم که شکست خورده باشید مقادیر ناچیزی برایتان کنار گذاشته می شود!

اما نکات مهمی که هنگام حمله و دفاع کردن باید به آنها توجه کرد :

1-حریفی را انتخاب کنید که بتونید 3تا ستاره را از آن بگیرید، پس به دنبال این نباشید که حریف های قوی تر را برای یک ستاره یا دو ستاره بزنید که بتوانید غارت بیشتری داشته باشید... و همچنین دنبال افراد بسیار ضعیف نباشید که کار اعضای ضعیف تر کلن را سخت کنید. توجه داشته باشید افرادی که به آنها حمله میکنید در محدوده مشخص و پیشنهاد شده خود سیستم باشد.

2-در زمان اتک اولین کار و بهترین آن تخلیه کردن نیروهای کمکی Clan Castle حریف میباشد. اینکار را به سادگی با یک آرچر هم میتوانید انجام دهید... پس اگر حریفتان کلن کسل خود را در گوشه ای قرار داده بود از همان سمت سعی کنید با قرار دادن نیرویی ارزان مثل آرچر یا جاینت (در صورتی که کلن کسل حریف در وسط دهکده باشد بهتر است از 2تا جاینت استفاده کنید) آنها را تخلیه نمایید. سپس در گوشه ای که امن میباشد و هیچ کدام از پایگاه های دفاعی دشمن نتواند در آن نقطه شما را پیدا کند، دوباره یک آرچر دیگر قرار دهید تا نیروهای کلن کسل دشمن به سمت آن حمله ور شوند و هنگامی که همه جمع شدند با تعداد زیادی آرچر یا ویزارد یا یک اسپل آبی رنگ میتوانید تمام آنها را نابود سازید. در مرحله بعد با نیروهای اصلی حمله را شروع کنید.

3-از جا هایی حمله کنید که به ضد هوایی ها یا همان Air Defense نزدیک باشد. (درصورتی که تنها با Dragon حمله میکنید باید دقت بیشتری داشته باشید که دراگون شما به سمت دیگر منحرف نشود) بعد از نابودی ضد هوایی میتوانید جانبخش یا همان Healer را قرار دهید ( اگر با Giant حمله میکنید) تا از نیروهای شما پشتیبانی کند... نکته مهم اینجاست که باید تشخیص دهید هیلر را دقیقا مقابل ضد هوایی که قبلا نابود کردید قرار ندهید چونکه احتمال زیاد حریف شما آنجا را با بمب هوایی یا Air Mine پوشش داده. پس سعی کنید هیلر را در زاویه ای دیگر که نزدیک به نیروهایتان هم باشد قرار دهید.

4-به فکر 1ستاره گرفتن نباشید مثلا افرادی که فقط به منظور تخریب Town Hall حریف حمله میکنند...
ممکن است برخی از بازیکنان حریف تالار شهر را در گوشه ای قرار داده باشند. اگر فقط دنبال کسب غارت باشید و به فکر کسب سه ستاره نباشید، مطمئناً شکست میخورید و از گروه برکنار خواهید شد!

5-دقت کنید در چیدمان مخصوص کلن وار از یک طرح مناسب استفاده کنید که تالار شهر یا همان Town Hall حتما در وسط نقشه قرار گیرد تا به راحتی به دشمنان یک ستاره نبخشیم. همچنین انبار ها و تولیدگر ها را میتوانید در بیرون از دیوار کشی خود بصورت خطی قرار دهید تا دراگون های دشمن را از مسیراصلی منحرف سازید... در دفاع تنها ستاره ندادن به حریف اهمیت دارد، پس نگران تولیدگر ها یا انبارهای خود نباشید.
حتما کلن کسل خود را در نقاط میانی و وسط مپ خود قرار دهید تا دشمن نتواند نیروهای کمکی شما را به راحتی بیرون بکشد. همچنین توجه داشته باشید که ضد هوایی های خود را در دسترس دشمن قرار ندهید که نتواند با دراگون یا بالون به سادگی آنها را نابود سازد. نکته دیگر این است که اگر پایگاه دفاعی درحال ارتقا دارید آنرا حتما در مپ خود جای دهید چرا که در لحظه جنگ، ساخت و سازی صورت نمیگیرد و پایگاه های شما با همان لول قبلی خود از سرزمین تان دفاع خواهند کرد...


میتوانید خانه کارگران خود را در چهار گوشه سرزمین خود قرار دهید به این خاطر که وقت دشمن را بیشتر بگیرید تا نتوانند تمام ساختمان هایتان را تخریب کنند. این به استراتژی شما بستگی دارد، مراقب باشید این خانه کارگران که در گوشه ها قرار می دهید جایگاهی را برای دشمن مهیا نکند که نیروهای کمکی کلن کسل تان را به آنجا بکشاند و نابود سازد... !

در آخر هم، هرچقد تلاش کنید حاصل آن را خودتون می یابید...
اگر به فکر تخریب افراد خیلی ضعیف تر از خود باشید با اینکه ستاره کامل بدست میارید اما درعوض هم مقادیر غارت ( Elixir ، Gold و Dark ) کمتری بدست خواهید آورد...


پس سعی کنید خیلی متعادل بازی کنید، هم به فکر کسب ستاره بیشتر باشید هم غارت مناسب درکنار هم.

فراموش نکنید : لازمه موفقیت در کلن وار : نهایت اتحاد و انسجام در کنار هم است ....

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. سلام به راحتی میشه نیرو های کستل حریف رو یک گوشه جمع کرد و به راحتی یک طلسم سم روی انها میندازی
  2. دوست عزیز کسی که بلد باشه با دراگ کستل خالی نمیکنه!!!!!!! من بدون خالی کردن میزنم تون هشت فول رو با مپ های خیلییی سخت همیشه 3 استار میزنم .باید ی طرف مپو با کینگت بزنی ی طرفم با ی دراگ تا دراگات پخش نشه. امیدوارم مفید بوده  باشه
  3. یه چیزی که بعد جا افتاده تو کلن ها اینکه میگن حریف روبرویی بزن
    در صورتی که خود بازی حریف هم سطح شما رو مشخص میکنه
    من فک میکنم طبق همون حریفی که بازی مشخص می کنه بزنیم بهتر نتیجه میگیریم
  4. شما نوشتید: با تعداد زیادی آرچر یا ویزارد یا یک اسپل آبی رنگ (درصورتی که نیروهای کمکی دشمن زمینی باشند نه هوایی) میتوانید تمام آنها را نابود سازید. در صورتی که نیرو های هوایی مثل مینیون با اسپل رعد و برق به راحتی نابود می شوند.
    • پاسخ:

      بله - درسته تصحیح شد ممنون ! این اسپل هم روی زمینی اثر می کند و هم هوایی .
    • پاسخ:

      خواهش می کنم /

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای