آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش به دست آوردن تمام جم های بخش Achievements

آموزش های بازی

یکی از مهم ترین دغدغه های هر بازیکنی در این بازی بدست آوردن جم هست ، اگر به دنبال هک هستید باید بگم احتمال رسیدن به هدفتون در حد صفر مطلقه ! چون برای هک این بازی باید سرور بازی هک شود ، که کل دنیا شاید ۲۰ تا هکر این توانایی رو داشته باشند . اکثر دوستان من قبل از لول ۷۰ با جم های خود بازی توانستند هر ۵ کارگر رو بگیرند ، اما یکی از این راه ها کسب جم ، انجام وظایفی که بازی به شما داده که در قسمت  Achievements قرار دارد  که در ادامه تک تک آنها را بررسی می کنیم ...

در ادامه مطلب و بررسی  Achievements با ما باشید ...


خزانه بزرگتر : Bigger coffers

با افزایش سطح مخزن گلدتون به لول های ۲-۵-۱۰ می توانید جوایز این بخش رو بگیرید .

سینگل پلیر (گوبلین مپ) : Get Those Goblin

با بدست آوردن به ترتیب ۱۰-۵۰-۱۵۰ ستاره در این بخش میتونین جوایز رو بدست بیاورید .

بزرگتر و بهتر : Bigger & Better

افزایش سطح تان هال (خانه اصلی) به لول های ۳-۵-۸ و رسید ن به جوایز این بخش .


خوب و مرتب :  Nice and Tidy

از بین بردن به ترتیب ۵-۵۰-۵۰۰ از سنگ های و درخت های موجود در اول بازی که مانع بزرگ کردن مپ شما هستند .

آزاد کردن نیروها : Release the Beasts

با آزاد کردن به ترتیب آرچر ، وال بریکر و دراگون ، جوایز این بخش رو دریافت کنید .

دزدیدن طلا : Gold Grab

با دزدیدن به ترتیب ۲۰.۰۰۰ / ۱میلیون / ۱۰۰ میلیون طلا جوایز این بخش رو به جیب بزنید !

دزدیدن اکسیر : Elixir Escapade

با دزدیدن به ترتیب ۲۰.۰۰۰ / ۱میلیون / ۱۰۰ میلیون اکسیر جوایز این بخش رو به جیب بزنید!

پیروزی دلچسب : Sweet Victory!

با بدست آوردن به ترتیب ۷۵/۷۵۰/۱۲۵۰ کاپ می توانید این بخش رو تمام کنید

امپراتوری سازی : Empire Builder

با افزایش سطح کلن کستلون به سطح های ۱/۲/۴ میتونین جوایز این بخش رو بگیرید .

خردکننده دیوار : Wall Buster

با از بین بردن ۱۰ – ۱۰۰ -۲۰۰۰ دیوار در جنگ های خود این بخش تموم میشود .

تحقیر کننده : Humiliator

با از بین بردن به ترتیب ۱۰-۱۰۰-۲۰۰۰ تان هال در جنگ های خود این بخش رو به پایان برسانید .

خرد کننده اتحاد : Union Buster

با از بین بردن به ترتیب ۲۵-۲۵۰-۲۵۰۰ ساختمان کارگر در جنگ های خود این بخش رو به پایان برسانید .

فاتح : Conqueror

با پیروزی به ترتیب ۲۵-۲۵۰-۵۰۰۰ جنگ می توانید این بخش رو تمام کنید .

شکست ناپذیر : Unbreakable

با دفاع کردن به ترتیب ۱۰-۲۵۰-۵۰۰۰ در مقابل دشمنان این بخش تمام می شود .

( که تمام کردن این قسمت از بقیه سخت ترمی باشد.)


کمک به دوستان : Friend in Need

با کمک کردن به ترتیب ۱۰۰-۵۰۰۰-۲۵۰۰۰ نیرو به دوستانتان در بازی این بخش را تمام کنید.

له کننده مورتار : Mortar Mauler

با از بین بردن ۲۵-۵۰۰-۵۰۰۰ مورتار جوایز این بخش نصیب شما می شود.


دزدی قهرمانانه : Heroic Heist

با دزدیدن ۲۰.۰۰۰-۲۵۰.۰۰۰-۱.۰۰۰.۰۰۰ دارک اکسیر از جنگ های خود این بخش سخت تمام می شود.


لیگ ستارگان : League All-Star

با رسیدن یه لیگ کریستال ( ۲۰۰۰کاپ و ۲۵۰ جم )-لیگ مستر ( ۲۶۰۰ کاپ و ۱۰۰۰جم )-چمپیون یا قهرمانان ( ۳۲۰۰ کاپ – ۲۰۰۰ جم ) می توانید بدست بیاورید .

از بین بردن ایکس بوو : X-Bow Exterminator

با از بین بردن به ترتیب ۱-۲۵۰-۲۵۰۰ ایکس بو و جوایز این بخش را بدست بیاورید .

جنگنده آتش : Firefighter

با از بین بردن به ترتیب ۱-۲۵۰-۲۵۰۰ اینفرنو جوایز این بخش را بدست بیاورید .


قهرمان جنگ : War Hero

با بدست آوردن به ترتیب۱۰-۱۵۰-۱۰۰۰ ستاره در وارها این بخش تمام می شود .

غنایم جنگی : Spoils of War

با بدست آوردن به ترتیب ۸۰۰.۰۰۰-۱۵.۰۰۰.۰۰۰-۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ طلا در وارها این بخش تمام می شود .


امید وارم این پست برای دوستانی که اطلاع کمتری نسبت به آن داشتند مفید باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۸)

  1. سلام
    چرا کارگر های ساختمانی با بربرها عوض شدن؟وقتی رو خونه ی کارگرها میزنی مینویسه برای فروش...
    الان من باید چیکار کنم که اونا برگردن؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      کلش را از سایت کافه بازار نصب کنید (در سایت ما هم هست نسخه بازار) سپس با کارت های شتاب ایران - جم - بخرید
  2. سلام.من تان ده فول هستم تازه یازده شدم دارم میرم لیگ افسانه ها.میخاستم ببینمم.جم میده مثل چمپیونز یا نن؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      برای بالا بردن کاپ - باید تاون هال را بزنید و یا در حملات خود پیروز شوید - با استفاده از استراتژی های مختلف و قوی کردن نیروهایتان و یک مپ خوب برای حفاظت از دهکده - عواملی است که در بالا بردن کاپ موثر است .به هر حال بالا بردن کاپ، کار سختی است و باید صبور باشید و تمرین کنید.
  3. سلام
    ببخشید اگه کلن ما بره لول سه هرواری که ببریم به اونا که تو وار بوده جم میده
    • پاسخ:

      خیر
  4. خیلی جالب هست من قبلا همین صفحه در مورد خرید کارگر چهارم نوشتم دقیقا امروز رسیدم لیگ مستر و 1000تا جم گرفتم، 1200جم هم از قبل داشتم و تونستم کارگر 5 رو بخرم کلی تلاش کردم. تجربه من این هست که هرگز برای رساندن کاپم به 2600 هیچ اتک کاملی نزدم و فقط با زدن تااون هال های کنار زمین تونستم ظرف 2 هفته از 1090به 2600برسم. زدن اتک کامل نیاز به صرف منابع زیادی داره مثلا اژدها، تاون هال من 9 بود و بربرکینگ و آرچر کوئین و 220 تا سرباز داشتم در هر اتک همه رو میبردم. هیچ یک از اتک های من منفی نشدند یعنی حتی با 4 تا هیدن تسلا لول 6 هم شکست نخوردم. کارگر سوم را اواخر اسفند گرفتم، کارگر چهارم را اواخر اردیبهشت و امروز آخر مرداد کارگر پنجم را گرفتم خیلی لذت بخش بود.
  5. من هر کاری میکنم نمیتونم جم جمع کنم کارگر4 بگیرم ی راهکار بهم پیشنهاد میکنید ممنونم
  6. سلام,من توی بازی بودم و یهو دستم خورد و چهارصدوپنجاه تا از جم هام خرج شد,ولی نمیدونم کجا خرج شد,ایا راهی وجودداره ک جم هامو برگردونم؟
    • پاسخ:

      خیر
  7. من تو قسمت sweet victory هر کار میکنم از ۱۰۷۲ بالا تر نمیره.چرا؟
    در ضمن منظورتون از کاپ همون هست که کنار هر حمله مینویسه و با افضایش اون مثلا از نقره ی ۳ به نقره ی ۲ میرویم؟
    • پاسخ:

      منظورمان دومی است و باید شکست نخورید و کاپ کم نشود به لیگ بالا بروید تا کاپتون به اون مقدار برسد.
    • پاسخ:

      کاپتون را بالا ببرید تا باز بشه ! شاید هم باگ باشه ، بازی را آپدیت کنید در سایت هست.
    • پاسخ:

      خیر
  8. خوشبختانه امروز تونستم اولین کمان ایکس رو تخریب کنم و 50 تا جم بگیرم حالا تعداد جم من دقیقا 984 تا هست و 17 تا جم با کارگر چهارم فاصله دارم چیزی نمونده تا کارگر چهارم رو بخرم تقریبا 2 ماه از خرید کارگر سوم گذشته ولی کارگر پنجم خیلی سخت تر هست فکر میکنم یک 6 ماهی طول بکشه نظر شما چی هستش؟
    • پاسخ:

      اگه به لیگ چمپیون بروید 2000 جم جایزه می گیرید
    • پاسخ:

      Sweet Victory!: برنده شدن در جنگهای چندنفره:
      75 کاپ و جنگ پیروز (5 عدد جم)، 750 کاپ و جنگ پیروز (10 عدد جم)، 1250 کاپ و جنگ پیروز (450 عدد جم)،
  9. ممنون از مطلب خوبتون.
    من به دنبال این جور مطلبی میگشتم که بگه از کجا جم به دست میاد.
    ممنون از شما.
  10. سلام
    اگه میشه روش خوب برای فروش بازی بگید خریدار یا فروشنده باید چطور بهم اعتماد کنن
    • پاسخ:

      روش مطمئنی وجود ندارد ، مگر اینکه فروشنده از آشنایانتان باشد و 100 در صد مورد اعتماد باشد .
  11. سلام من 1250کاپ رسوندم جم گرفتم حالا میکن دوهزار کاپ برسونی جم میده میشه بکین چقدر جم میده
    • پاسخ:

      قسمت اچیومنت بازیتون را نگاه کنید ، مشخص است
  12. مدیر عزیز میشه یک سایت یا برنامه به ما معرفی کنی که جم رایگان بده
    • پاسخ:

      جم رایگان وجود نداره ! نرم افزارهای تبلیغاتی است که باید تبلیغ نگاه کنید تا مقداری اعتبار دهد و این اعتبار ها را که جمع کنید می تونید گیفت کارت بخرید و باهاش جم بخرید - که خیلی وقت و حوصله می خواهد شاید تا یکسال ! و یا اکثرا در ایران تحریم هستند و ف ی ل ت ر ش ک ن هم می خواهد و کلا ارزشی ندارد
  13. من میخواستم کار گر چهارم را باز کنم ولی دستم رفت روی تان هال جم هام صرف بردن تان هال به لول هفت شد میشه کاری کرد
    • پاسخ:

      خیر متاسفانه نمیشه کاری کرد .
  14. سلام یکی از دوستان سوال کرده بود اگه نفر اول اتک بزنه یه استار بگیره بعد خودش فول بزنه شما اشتباه جواب دادید ... اگه نفر اول اتک بزنه یه استار بگیره خب معلومه یه استار میگیره و نفر دوم اگه دو استار بگیره دو استار توو اچیومنتش ثبت میشه و اگر نفر سوم فول بزنه سه استار براش حساب میشه فقط توو احتساب ستاره وار کلن سه تا حساب میشه در هر صورت
  15. سلام ممنون از مطالبتون اما چمپیون و لیگ کریستال دقیقا کجاست و چیه؟
    • پاسخ:

      لیگ هایی بالاتر است و باید کاپ های بالا کسب کنید تا به این لیگ ها برسید که بسیار مشکل است - مطلب در این مورد  کاپ ها در سایت موجود است جستجو کنید و یخوانید.
  16. ایکس بو چیه که باید به ترتیب ۱ و ۲۵۰ جمع کنیم
    اینفرنو چیه جواب دهید

    • پاسخ:

      قسمت سمت چپ سایت ما لیستی است که این موارد و تجهیزات توضیح داده شده است.
    • پاسخ:

      با سرچ در اینترنت - می تونید از سایت های دارای نشانه اعتماد الکترونیکی بخرید.
  17. سلام ممنون از مطالبتون فقط یه سوال داشتم میتونین برای اوناایی که لول خونه هاشون هفت هسته اموزش رسیدن به لیگ چمپیون رو بگید؟؟؟؟

    • پاسخ:

      برای تاون هال 7 کار مشکلی است - به هر حال می گذاریم و فکر کنم یک مطلب باشه در همین زمینه در سایت.
    • پاسخ:

      با حمله به دهکده ها ! 
  18. سلام  یه سؤال داشتم میخوام قسمتی که جم را میگریه تو شاپ باید چه کار کنم
    • پاسخ:

      اونجا باید گیفت کارت بخرید و کدش را بزنید تا جم بخرید - راهنماش را گذاشتیم
    • پاسخ:

      خیر  
    • پاسخ:

      جم را نمیشه انتقال داد.
  19. ببخشید یه سوال در مجموع اگر تمام کار های achievements را انجام دهیم چه قدر جم می گیریم.
    • پاسخ:

      بشینید از بالا جمع ببندید . دقیق محاسبه نکردم من.
  20. سلام اگه تو وار یکی از قبل دو ستاره شده باشه و من سه ستارش کنم بهم تو  war hero چند تا ستاره اضافه میشه
    • پاسخ:

      یکی
    • پاسخ:

      قابل نداشت
  21. ممنون بابت پاسخ .
    از اوّلم حمله میکنم بازم خبری نمیشه ... قسمت های دگه اش مثل از بین بردن دیوار یا جمع کردن پول یا اکسیر و غیره اضافه میشه ولی این قسمت درست نمیشه ... یعنی راهی برای درست کردنش نیست ... الان بدجور دنبا جم هستم میخوام کارگر چهارم رو باز کنم ... اگر راهی داره که کمک کنید اگر نداره که بازم ممنون . 
    • پاسخ:

      نمی دونم دیگه مشکل چیه ! 
  22. سلام خوبید ؟
    ببخشید من این قسمت :
    سینگل پلیر (گوبلین مپ) : Get Those Goblin
    هر کاری میکنم بیشتر از 46 تا نمیشه ، حمله میکنم حتی 3 ستاره میکنم ولی بازم این تغییری نمیکنه ؟ میشه بگید چرا ؟ میخواستم 10 
    جمی که میده رو  بگیرم .
    باتشکر و منتظرم .
    • پاسخ:

      بعضی از مراحلش تغییر کرده و دوباره حمله باید بکنید و لوت می ده شاید علتش همین باشه که ناقص باشه با اینکه سه ستاره شده باشه 
  23. امیر مهرزاد

    خیلی ازتون ممنونم عالی بود واقعا ..
    اونایی که کلن خوب می خواند بیان تو مازن وار دراگ ودونات در ۲۰ثانیه اول پرمیشه
    ممنون از سایت خوبتون
  24. بله درسته ولی ارزششو داره پاداش جنگ هر لیگ چمپیون هزاروهشتصد  طلا و اکسیر و هزار و دویست دارک اکسیره
    • پاسخ:

      در هر لیگی که وارد می شوید و به بالاتز می روید برای یک بار به شما جم می دهد. و اگر تا چمپیون رفتید و دوباره به لیگ گلد آمدید ، دیگه دوباره بخواهید بروید چمپیون یا کریستال دیگه از جم خبری نیست ! فقط یکبار است ...و توجه داشته باشید رفتن به چمپیون خیلی حوصله می خواهد ! و سخت است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای