آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

اصول اولیه طراحی نقشه دهکده

آموزش های بازی نقشه های بازی

نقشه های متفاوت و زیادی در سطح اینترنت وجود دارد از اشخاص معروف و کلش باز های حرفه ای که پایگاه های خود را طراحی می کنند و شما هم به آسانی از آن استفاده می کنید ، ولی این پایگاه ها و نقشه های حرفه ای چگونه طراحی می شوند ؟ و شاید بعضی از آنها برای شما خوشایند نباشد و یک عاشق کلش باز همیشه خودش نقشه دهکده خود را طراحی می کند و البته ما نمی خواهیم به شما بگوییم که از نقشه های حرفه ای دیگران استفاده نکنید ! بلکه اصول و پایه طراحی این نوع نقشه ها را به شما یاد می دهیم تا از این به بعد خود شما بتوانید نقشه های دهکده خود را طراحی کنید و با شکست دشمن از طرح خلاقانه خود بیشتر لذت ببرید !

پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

هندسه طراحی نقشه دهکده

مفهوم پایه و اساسی و درک آن آسان است :

شما دارای چهار مورتار هستید ، پس آن را در یک مربع فرضی طراحی می کنید. شما دارای هفت برج کماندار ( Archer Tower ) هستید پس آن را در یک هفت ضلعی فرضی طراحی می کنید.

این نوع طراحی دلایل ساده ای دارد :

1-شما می خواهید که از قدرت ساختمانهای دفاعی خود بطور یکسان استفاده کنید که مهاجمان نتوانند از نقطه کور و کم دفاع به شما ضربه بزنند.

2-شما می خواهید ایجاد کنید یک شعاع همگن دفاع به این دلیل که هر یک از ساختمان های تدافعی خود دارای یک توانایی منحصر به فرد در نرخ آتش / آسیب ، ضربه زده و هدف مورد نظر را نابود کند.

3-شما می خواهید که همه ساختمانهای دفاع از همه نوع آن با طیف پوشش بزرگ خودشان همه جا را تحت نظر داشته باشد و با دید  خود همه جا را تحت کنترل داشته باشند.

همانطور که در شکل زیر می بینید شما همیشه سعی کنید که پوشش بزرگی از دهکده را در حد امکان با قرار دادن و طراحی پایگاه مد نظر قرار دهید . این البته فقط یک نمونه و مثال و پایه طراحی است و شما می توانید طرحی بهتر را درست کنید . همچنین ما باید دفاع هوایی را هم مد نظر داشته باشیم و سعی کنیم مربعی از ساختمانهای دفاعی ، تحت پوشش ایر دیفنس های ما باشد که از اژدها و مینیون و لاوا هوند و بالون ها نیز در امان باشد و هیلر ها را هم نیز نابود کند :

حالا آیا نقشه دهکده خود را تایید می کنید ؟

خوب همانطور که در ابتدا هم گفتیم شما می توانید با درک هندسی و پایه طراحی نقشه ، برای دهکده خود طرح های دفاعی خوب را در عرض پنج دقیقه طراحی کنید و از آن لذت ببرید ! و عملکرد دفاعی دهکده خود را بالا ببرید.

طراحی برای شما دیگر آسان شده است زیرا شما تنها با تغییر چند ساختمان اطراف دفاع دهکده خود را مستحکم تر می کنید و طرح خود را احتیاجی به طراحی مجدد و اتلاف وقت نیست -در مورد تجزیه و تحلیل نقشه دهکده در پست های بعدی به شما آموزش خواهیم داد در عکس زیر با چند تغییر در خصوص برج جادوگر و تغییرات کوچک در عکس زیر نقشه دهکده بهینه و قوی تر خواهد شد:

باید با جابجایی های فوق ، دشمن را در تله های خود قرار دهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. خیلی کلی بود. اگه میشه چندتاطراحی نقشه برای تاون هال های پنج به پایین بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای