آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

آموزش تغییر اسم دهکده Clash Of Clans

خانه ی اصلی Town Hall آموزش های بازی

Change Name Clash Of Clans

همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده بود ، سوپر سل بالاخره قابلیت تغییر اسم دهکده را به بازی افزود و علت آنرا هم تقاضاهای فراوان کاربران اعلام کرده بود که چنین قابلیتی به بازی افزوده شود ، البته قبل از آپدیت بازی نیز می توانستیم با ایمیل زدن به سوپرسل تقاضای تغییر نام را بدهیم که اگر نام دهکده شما ، نام و نام خانوادگیتان بود و یا اگر نام کاربری شما باعث تمسخر دیگران می شد ، سوپر سل با تقاضای شما موافقت می کرد و یا در بعضی مواقع درخواست شما را رد می کرد ، به هر حال در این آموزش قصد داریم تغییر نام دهکده را به شما آموزش دهیم که همه کاربران خواهند توانست نام دهکده خود را تغییر دهند ،این قابلیت تغییر نام از سطح تاون هال پنج به بعد در دسترس قرار میگیرد ،  پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

برای تغییر نام دهکده در بازی کلش آف کلنز بدین صورت عمل نمایید :

- ابتدا بازی Clash Of Clans را اجرا می کنید.

- مطابق شکل شماره یک به قسمت Setting بازی که با فلش مشخص شده کلیک می کنیم.

شکل 1

- در صفحه باز شده مطابق شکل دو ، گزینه های مختلفی را می بینیم که از بین آنها Change Name را انتخاب می کنیم

شکل 2

- بعد از کلیک روی Change Name کادری بازی می شود که از شما می خواهد نام جدید دهکده را وارد نمایید -  از کارکترهای emoji و شکلک ها نمی توانید به عنوان اسم دهکده استفاده کنید - شکل 3

شکل 3

 - بعد از اینکه نام جدید دهکده را وارد کردید دکمه Continue را در زیر همان کادر کلیک می کنید و دوباره مشابه همان کادر باز می شود و از شما می خواهد که نام جدید دهکده را دوباره وارد نمایید و تایید کنید -  (شکل چهار)  ، این کار برای این است که شما در صورتی که نام دهکده را اشتباه تایپ کرده باشید به شما هشدار می دهد .

شکل 4

 - در مرحله آخر کادری باز می شود که از شما می خواهد که با تایپ کلمه CONFIRM  بصورت حروف بزرگ (Caps Lock) موارد تغییر نام دهکده را تایید کنید (شکل پنج ) ، توجه داشته باشید که حروف حتما باید بصورت بزرگ مطابق شکل تایپ شود و در صورت تایپ بصورت حروف کوچک ، نام دهکده تغییر نمی کند و خطا می دهد ، در آخر همOkay را می زنیم  - تبریک می گوییم شما نام دهکده خود را با موفقیت تغییر داده اید.

شکل 5

نکات مهم در تغییر نام دهکده :

شکل 6

توجه داشته باشید که تغییر نام دهکده فقط و فقط یک بار توسط خودتان انجام می شود که هشدار لازم در بالای کادر تغییر نام داده شده است  (شکل شش) و در صورت تغییر اسم دوباره باید مراحل قدیمی یعنی ایمیل به سوپرسل را باید انجام بدهید که ممکن است تغییر نام دوباره مورد قبول قرار نگیرد پس در تغییر نام دهکده دقت لازم را داشته باشید.

ضمنا اگر قصد فروش اکانت دهکده کلش آف کلنز خود را دارید بهتر است این گزینه را تغییر ندهید ، تا خریدار اکانت بتواند نام دهکده خود را به دلخواه خود تغییر نام دهد.


چگونه دوباره نام دهکده خود را در صورت غیر فعال بودن گزینه تغییر نام دهکده (مراحل بالا) در بازی دوباره تغییر بدهیم ؟


همانطور که گفته شد تغییر نام در دهکده فقط یک بار توسط خودتان در بازی انجام می شود ، برای تغییر نام دوباره دهکده باید به سوپرسل ایمیل بزنید و تقاضای خود را مطرح کنید ، برای تغییر نام دوباره دهکده توسط سوپرسل باید بهانه ای داشته باشید ، مواردی که بیشتر اولویت دارد و قابل تغییر است و قبول می کنند یکی این است که نام دهکده شما ، نام و نام خانوادگی تان باشد - مورد دیگر نام دهکده تان باعث خنده و مسخره کردن دیگر بازیکنان شود - و ... در کلیه مراحل درخواست باید مورد موافقت آنها قرار گیرد و منظورتان را به زبان انگلیسی به آنها بفهمانید.

در تصویر بالا یک نمونه از درخواست برای تغییر نام دهکده است که علت تغییر نام دهکده تمسخر دیگر کاربران اعلام شده است. که تشخیص آن با سوپر سل است که ممکن است با درخواست شما موافقت یا مخالفت نماید.

بعد از ارسال این ایمیل ممکن است یک پاسخ اتوماتیک دریافت کنید که می توانید از آن صرف نظر نمایید . بعد از گذشت دو تا سه روز ایمیلی از سوپرسل برای شما می آید که موافقت و یا مخالفت خود را با تغییر نام دهکده اعلام نموده است.

نکته : اگر نام بد و زشتی شامل اکانت شما باشد ، شما می توانید همیشه آنرا تغییر دهید و سوپرسل نیز با تغییر آن همیشه موافقت می کند.

اگر هکر نام دهکده را تغییر داده باشد چکار کنم ؟

در صورتی که هکر نام دهکده شما را عوض کرده باشد و نام زشت و توهین آمیزی گذاشته باشد می توانید از متن انگلیسی زیر استفاده کنید تا در صورت موافقت سوپر سل نام دهکده تغییر داده شود :

Hello
One into my account and changed my name and the name was ugly and offensive to me and ridiculed me I should change the name, e-sim account
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

    • پاسخ:

      داخل بازی بفرستید.
  1. سلام من اسممو تغیر دادم اسم لیدرمون گذاشتم اون قاط زد میشه تغیر داد؟؟؟چندتا تیکت دادم از این جوابا دادن
    • پاسخ:

      خیر - اگه اسم -- نام و نام خانوادگی یا توهین آمیز باشه فقط عوض می کنند در حال حاضر...
    • پاسخ:

      باید درخواست بدید که اسمم اینه ......... می خوام این بشه ............ به این علت ...............
  2. اقامیخوام اسمه دهکدروبرابارسوم عوض کنم گفته خارجی بنویس بلد نیستم خارجی چکارکنم




    • پاسخ:

      دیگه به سختی عوض می کنند - باید یک دلیل قانع کننده بیارید.
  3. سلام
    اکانت منو هک کرده بودن بعد اسمشم تغییر دادن 
    توی اموزشاتون تونستم اکانتمو پس بگیرم حالا هم میخوام همون اسم اولیه خودمو بزارم قبلا ب سوپر سل ایمیل دادم برای تغییر اسم ولی عوض نکردن بنظرتون این ایمیلی ک گذاشتید جواب میده؟؟
    ممنون از سایت فوق العاده تون
    • پاسخ:

      سخت گیری می کنند دیگه .... - به هر حال امتحان کنید
  4. سلام واقعا دمت گرم داداش با این اموزشت هرکاری کردم نشد عوض کنم ولی بااین اموزشت واقعا دمت گرم مرسی دلم نیومد تشکر نکنم ازت
    • پاسخ:

      موفق باشید ...
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
    • پاسخ:

      البته برای خودشان قاعده و قانون دارند و باید دلیل قانع کننده ای برای تغییر اسم بیاورید  که دقیق مشخص نیست ! مثل این هست که به یک کشور درخواست پناهندگی بدهید ! که بگیر نگیر داره !
      طی 24 ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما میگوید این کار تنها یکبار قابل انجام است و  تنها در صورتی که اسم دهکده شما نام و فامیل باشد که میخواهید کسی آن را نداند یا نامیست که ممکن است بقیه شما  را  مسخره دست خود قرار دهند میتوانید آن را تعویض نمایید یا به عبارتی درخواست تعویض دهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای