آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

ترتیب ارتقا نیروها و ساختمان ها در جنگ کلن ها

آموزش های بازی

حتما وقتی که شما در جنگ کلن ها شکست می خورید و نمی توانید از حریف امتیازی کسب کنید ، به این فکر افتاده اید که اشکال دهکده من چیست ؟ یا چرا در حمله شکست می خورم ؟ و یا اینکه کدام نیرو ها را تقویت کنم که از پس حریف بربیایم ! در این مطلب ما به شما اولویت های ارتقاء ساختمان ها و نیروها را آموزش می دهیم و به شما می گوییم که چه باید کرد که در جنگ ها موفق باشیم و کدام ساختمان ها و نیرو ها را به ترتیب در هر تاون هال یی ارتقاء و تقویت کنیم و شما را از سردرگمی نجات دهیم ، پس در ادامه مطلب این آموزش را مطالعه نمایید ...

اولویت ارتقاء در جنگ کلن ها

نکته کوچک : شما با خواندن مطلب " ورزن دهکده ما در کلن وار چیست؟ " می توانید به راحتی و با در دست داشتن تجربیات آن به راحتی در وار ها دشمن خود را شکست دهید و ستاره های آنرا کسب کنید.

اولویت ارتقا در ابتدای کار

لابراتور ، اسپل ساز و اسپل ساز سیاه

همه ما به خوبی می دانیم که اولویت ارتقا این سه اهمیت دارد شما باید در اولین قسمت از آپگرید سربازهای خود را به حداکثر موجود برسانید یعنی لابراتور را تا جایی که تاون هال مان اجازه می دهد ، ماکسیموم کنیم و ارتقاء دهیم و نیز با ارتقا اسپل سازها به راحتی در حملات از تمامی اسپلها استفاده نمایید و داشتن یک اسپل بیشتر کاملا می تواند سرنوشت حملات مان را تغییر دهد و از یک باخت ،
پیروزی بسازیم !

ارتقا قهرمانان به سطح پنج (تاون هال 7 تا 9)

چه کسی این نیروها را دوست ندارد ؟ نیروهایی که هم برای وار و هم اتک های معمولی کارساز و موثرند پس حتما توجه داشته باشید آرچر کویین را در اولین موقعیت تاون هال نه به سطح 5 برسانید و نیز در تاون هال هفت کینگ بربر را به سطح 5 برسانید تا بتوانید از قدرت قهرمانانه آن استفاده کنید .

آرمی کمپ

با سربازان بیشتر شما نیز قوی خواهید شد در نتیجه آرمی کمپ ها را نیز در اولویت قرار دهید.

کلن کسل

کلن کسل یکی از قویترین ساختمان های دفاعی در دهکده شما می باشد ، شما می توانید با ارتقا آن ظرفیت دریافت نیروی خود را زیاد کنید و همچنین با ارتقا کلن کسل می توانید سربازهای قویتری که خودتان نمی توانید از آن استفاده کنید را دریافت نمایید و در وارها استفاده کنید.

قهرمانان

قهرمانان خود را پس از اینکه ساختمانهای دفاعی شما به حد ماکسیمم رسیدند ارتقا دهید چون ارتقا آنها کار بسیار طولانی مدت و زمان بر است . هر زمانی که می توانید آنها را ارتقا دهید تا کارگرهای شما بیکار نشوند مهم این است که هر کدام را که دوست دارید و مایلید  ارتقا دهید و از این آموزش هم می توانید استفاده کنید " نحوه ارتقاء موثر قهرمانان (Heroes) "

ارتقاء دیوارها

شما که نباید حتما همه دیوارهای خود را به حداکثر برسانید! چون کاری سخت و خسته کننده است پس دیوارهای جدیدی که به شما داده میشوند را با قرار دادن در کنار دیوارهای قبلی بگذارید و به یاد داشته باشید که هر زمانی که می توانید دیوارهای خود را مقداری ارتقا دهید و دیوارهای خود را به اندازه ایی ارتقا دهید که با یک والبریکر منفجر نشوند و دیوارهای قسمت های خارجی دهکده را در اولویت ارتقاء خود قرار دهید.

ساختن ایر دیفنس های جدید و جاینت بمب ها

ساختن ایر دیفنس در تاون هال ها هشت و نه الزامی است باید با ارتقاء آنها به سطح دیگر ایردیفنس ها برسانید و دیگر نگرانی حملات با دراگون نباشید زیرا ایر دیفنس ها به خوبی از دهکده مراقبت می کنند همچنین جاینت بمب ها را نیز در تمام تاون هال ها به حداکثر ارتقا دهید و از حملات با هوگ رایدرها دهکده را محافظت کنید.

ساختمان های معمولی

بازی کلش آف کلنز فقط حمله و دفاع نیست و همه ساختمان های غیر دفاعی هم نقش مهمی در بازی دارند در ابتدای کار مته های اکسیر سیاه را ارتقاء دهید که تولید کم آنها دیوانه کننده است با ارتقاء آن می توانید نیروهای قوی در دارک باراکس بسازید.

در اینحال ارتقاء باراکس ها هم اهمیت دارد و می توانید در تاون هال 7 اژدها و در تاون هال 9 لاوا هوند را آزاد کنید که چه در جنگ کلن ها و چه در حملات فارمینگ اهمیت دارند و استراتژی های مختلفی از حمله را بکار گیرید.پس از آن شما می توانید مخازن و کالکتور های خود را ارتقاء دهید.

تله ها

شما تله های خود را ارتقا دهید چرا که هزینه بالایی ندارند و زمان طولانی برای ساخت و یا ارتقا آن هم نیست.

ارتقا ساختمان های دفاعی جدید

ساختمان های دفاعی جدیدی که بازی به شما می دهد  را به سطح ساختمان های دفاعی قبلی تان برسانید و در این بین تله های خود را نیز ارتقا دهید.

ماکسیمم کردن دیوار ها و ساختمان های دفاعی

این بستگی به غارتی که می کنید دارد ؛ اگر می خواهید در جنگ های خود حریف را سه ستاره کنید ، پس باید در اولویت نیروهایتان را در حالت ارتقاء قرار دهید  و هنگامی که شما در حال ارتقاء نیروها هستید ، دیوارهایتان را ارتقاء دهید با طلایی که کسب می کنید.

اگر می خواهید ساختمان های دفاعی خود را ارتقاء دهید ، بنابراین این کار را باید قبل از ماکسیمم کردن نیروهایتان انجام دهید ، مزیتی که ارتقاء دیوارها دارد این است که زمان ساخت آن کم است البته اگر شما بر روی ارتقاء نیروهایتان تمرکز کنید ، کارتان ساده تر خواهد شد برای ارتقاء ساختمانهای دفاعیتان.

 ارتقا ساختمان های دفاعی

برای بدست آوردن بهترین نتایج در جنگ کلن ها ارتقاء ساختمانهای زیر را به ترتیب توصیه می کنم :
Air Defenses : بهترین ساختمان دفاعی برای مقابله با حملات هوایی دشمن ایر دیفنس ها هستند تا آخرین مقدار ارتقا دهید.
Hidden Teslas : تسلا دشمن شماره یک پکا ها هستند و خسارتی 4 برابر می زنند و می توان گفت یکی از قویترین دفاعیاته که میتوان با عنوان تله نیز از آنها یاد کرد از آنجایی که خیلی ها علاقه خاصی به حمله با GoWiPe دارند هیدن تسلا می تواند نقشه های آنها را خراب کند به همین دلیل در رتبه دوم لیست من قرار دارد.
Archer Towers/Wizard Towers/Cannons: شما باید سه عنوان را ارتقا دهید ولی بهتره اول از همه آرچر تاور بعد ویزارد تاور و در آخر نیز کنون ها را ارتقا دهید.
X-Bows /Inferno Towers: همیشه در آخر کار این ساختمان را ارتقا دهید زیرا وزن دهکده شما را بالا می برند و دشمنان سختی با شما روبرو خواهند شد.
Mortars: اگر چه مورتارها در دفاع عادی بهترین گزینه برای دفاع هستند ولی در وار می توان گفت بدترین مورد برای ارتقا محسوب میشوند.

ارتقاء نیروها

با فرض اینکه در تاون هال قبلی خود نیروهای خود را به حداکثر ارتقاء داده اید ، در تاون هال های مختلف ترتیب ارتقاء نیروها را به ترتیب فوق پیشنهاد می دهم :( از چپ به راست )

ارتقاء سرباز ها ی پیشنهادی برای جنگ کلن ها است و شما می توانید بعد از آن نیروهای دلخواه خود را ارتقا دهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

    • پاسخ:

      برای اینکه دوستانتان را در لیست داشته باشید و با تغییرات و یا پیشامدهای دیگه در بازی آنها را گم نکنید مثل هک شدن کلن و ... برای اینکار هم باید هر دو نفر عضو فیسبوک باشند.

      چگونه دوستانمان را در کلش آف کلنز پیدا کنیم ؟
  1. سلام خدمت شما من تاوان 8 هستم نمی دونم الان باید گولم را اپ کنم یا والکری لطفا جواب بدین دارکام پرره
    • پاسخ:

      هر کدام که بیشتر استفاده می کنید - بنظر من والکری - استفاده بیشتری دارد و قدرتمند تر است .
  2. سلام
    خسته نباشید
    من تاون هال 9 رو تمام کمال مکس کردم
    الان انداختم تاون 10
    بنظرتون وقتی رفتم تاون 10 چه چبزهایی رو اول آپ کنم
    به ترتیب بهم بگین تا از راهنماییتون استفاده کنم
    مرسی ممنون
    سپاس♥
  3. من تانهال 9 هستم و تازه به این تانهال اومدم اما ایکس بو هام رو مکس کردم میخواستم بدونم والکری بهتره یا گولم ؟؟
    راستی دراگم رو هم 4 کردم اما تو وار بعضی مپ هارو نمیشه 3 کرد لطفا راهنماییم کنید
    اگه کلن خواستید بیاید iran army کلن لول 8 تقریبا بین 15 تا 20 نفر نیرو داریم لول بالای80 بیاد
    • پاسخ:

      هر کدام از سربازها مزیت هایی دارد و هر دو بسته به نقشه ایی که می خواهید حمله کنید بستگی دارد - معمولا نقشه های فشرده را با والکیری می زنند و باز ها را با گولم - بسته به نقشه و توان هوایی دشمن و اشتباه حملات از طرف شما و ندانستن جای بمب ها هم می تونه در بی تاثیر کردن دراگ ها اهمیت داشته باشد و همچنین استفاده نکردن به موقع از اسپل های خشم و هیل هم تاثیر دارد
  4. سلام دوستان
    سوال داشتم من چهارکارگره هستم و یه حایی خوندم که حتما برای زود تر بالا رفتن پنج کارگره باید باشی خب الان من باید زمان برای رفتن به چمپیون صرف کنم که 2000جم رو بگیرم یا مکس کنم بعد برم چمپ؟
    راستی دوستان کلن خواستین بیاین کلن ما
    (IRAN(wars هست و چون ما چند شعبه داریم اگر لول بالای پنجاه بودین در تنظیمات سرچ کلن کلن لول شش مارو پیدا کنین بیاین
    • پاسخ:

      این موضوع بستگی به دهکده تون داره و ببینید به کدومش بیشتر نیاز دارید و کدومش بنظرتون براتون بهتره و لازم تر 
  5. ترکیب سه تایی تانک ها و اگر ارتش حریف سرباز های هوایی داشته باشد موشک هارا اطراف خونه که وسط سرزمین قرار دارد بگزاریم
  6. ترکیب سه تایی تانک ها و اگر ارتش حریف سرباز های هوایی داشته باشد موشک هارا اطراف خونه که وسط سرزمین قرار دارد بگزاریم
  7. اگه شما فرض کردید که ما در تاون هال قبلی خود نیروهای خود را به حداکثر ارتقاء داده ایم پس نباید لایتنینگ اسپل را در اولویت تاون هال 7 قرار بدید چون تو تاون هال 5 لایتنینگ اسپل تا لول 4 آپگرید میشه و در تاون هال 7 هم نمی تونیم به لول 5 آپگرید کنیم. بهتره به جاش هلینگ اسپل رو در اولویت قرار بدین.
  8. سلام
    راجب قابلیت ایکس مود جدید میشه پست بزاری
    که کاریش چیه و به چه دردی می خوره؟
    ممنون
  9. در مورد دیوار ها بهتره دیوارهای داخلی تر ابتدا ارتقا بدین. دیوار های بیرونی (حتی لول 11 دیوار)با دو تا سه والبریکر 5 به راحتی تخریب میشن. ولی دیوار های داخلی احتمال رسیدن والبریکر بهشون سختر هست. 
    در هسته مپ هم دیوار های اطراف تاون هال رو باید با فاصله ای بچینیم که کویین نتونه از پشت دیوار تاون رو بزنه.
    با این مپ من بیشتر وار ها فقط یک ستاره میدم و خیلی سخت مپ ام دو ستاره میشه سه ستاره که تا حالا اصلا نشده (تاون 9 دفاعی ها مکس دیوارها 8-9)
  10. سلام امیر حسین 
    میخواستم ببینم در حمله با بالن اسپل ریج ببرم یا سرعت؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای