آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

استراتژی های غارت اکسیرسیاه

استراتژی ها

استراتژی های غارت اکسیرسیاه

اکسیر سیاه یکی از کمیاب ترین مواد در بازی کلش آف کلنز است و هر کلشری برای حفظ و یا غارت آن تلاش بسیاری می کند ، چرا که دریل های تولید اکسیر سیاه خیلی کم این ماده را تولید می کنند و برای ارتقاء و آزاد کردن قهرمانان به آن نیاز اساسی است ، ما در این پست می خواهیم که استراتژی های عمومی و اساسی که بیشتر برای این امر بکار می رود را بررسی کنیم و البته استراتژی های مختلف زیادی برای این امر هست که بنظرم اگر تمرکز ما بیشتر روی این استراتژی های معرفی شده زیر باشد و تمرینات مان و تمرکزمان هم روی این استراتژی ها باشد بهتر نتیجه می توان گرفت و دیگر بین استراتژی های دیگر سردرگم نمی شویم و کلشر های بزرگ هم بیشتر از این روش های معرفی شده استفاده می کنند ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

استراتژی غارت اکسیر سیاه ، این ماده کمیاب و با ارزش !

خب قبل از اینکار باید چند نکته اساسی و مهم را در نظر داشته باشیم که بتوانیم اکسیر سیاه جمع کنیم :

* استفاده از یک ترکیب مخصوص سربازان که هم سریع تولید شود تا بتوانیم حملات بیشتری انجام دهیم و به سرعت اکسیر سیاه جمع کنیم.

* ترکیب سربازهایمان نباید از سربازهای دارک باراکس باشد ، چرا که هدف ما جمع آوری اکسیر سیاه است.

* در حملات باید مقدار اکسیر سیاه قابل غارت دشمن را فقط در نظر بگیریم نه چیز دیگر.

تا اینجا آسان بود نه ؟ خوب حالا باید برای ادامه ریلکس باشید و در کمال آرامش و اعصابی آرام مطالب گفته شده زیر را انجام دهید و نباید عجله داشته باشید که به کار دیگری بپردازید ! و قدم به قدم من شما را راهنمایی می کنم ...

بهترین روش های بدست آوردن اکسیر سیاه

در هنگام جستجوی دهکده ، ما باید به دنبال دهکده هایی بگردیم که در واقع با از بین بردن یک لایه از دیوار دهکده دشمن بتوان به مخزن اکسیر سیاه دست پیدا کرد که در تصویر زیر دو نمونه از این دهکده ها را گذاشته ایم که بیشتر این نوع نقشه ها در تاون هال های پایین پیدا می شود که مخزن اکسیر سیاه در مرکز قرار ندارد.

قبل از شروع به حمله باید ابتدا سوالات زیر را در مورد هدفمان به سرعت در ذهن مرور کنیم و استراتژی مناسب و چگونگی طریقه حمله را انجام دهیم:

1. این دهکده چقدر اکسیر سیاه دارد ؟

2. دهکده از چه تاون هال یی استفاده می کند و از ما بالاتر یا پایین تر است ؟

3. با توجه به تجربه حملاتی که داریم دسترسی به مخزن اکسیر سیاه آسان است یا خیر و از عهده ما و نیروهایمان بر می آید ؟

ترکیب نیروها در TH7 و TH8 برای غارت اکسیر سیاه

من به شما این ترکیب را توصیه می کنم :

+ جاینت ( تقریبا 8 عدد)

+ دیوار شکن ( تقریبا 8 عدد و اگر حرفه ایی هستید 6 عدد خوب است)

+ 30 عدد بربر و آرچر ( 15 عدد از هر کدام )

+ بقیه گوبلین

+ یک اسپل رعدوبرق و یک اسپل خشم و از اسپل های دارک اکسیر استفاده نمی کنیم و می تونید در کلن از دوستانتان بگیرید.

طرح نبرد بسیار آسان است ، اطراف دهکده را با بربر و آرچر کمی خلوت می کنید و ساختمانهای حریف را می زنید و سپس غول ها را از قسمتی که به مخزن اکسیر سیاه نزدیکتر است رها می کنید تا حواس دشمن به آنها جلب شود ، در این میان چند دیوار شکن را در همان منطقه رها می کنید تا سوراخی جهت نفوذ ایجاد کنند و حالا گوبلین ها را رها می کنیم و آنها هم به سرعت مخزن اکسیر سیاه را تخلیه می کنند ! راحت بود نه ؟ حالا قدم به قدم بررسی جامع تر می کنیم !

1- بررسی نقشه دهکده که تاون هال هفت یا هشت است و یا تاون هال های 9 مکس نشده که فقط تاون هال را ارتقا داده اند (rushed).

در واقع فقط یک لایه دیوار از مخزن اکسیر سیاه محافظت می کند که کار ما را آسانتر می کند !

2- ارسال بربرها و آرچرها برای پاکسازی ساختمان های اضافی اطراف که حمله ما دقیق تر انجام شود و نیروها منحرف نشوند

این عمل پاکسازی کار مهمی است چونکه ممکن است نیروهای ما متفرق شوند ، مثلا گوبلین ها و غول ها به اطراف دهکده بروند و به سمت هدفمان نروند .

3- پیاده کردن غول ها و دیوارشکن ها

هنگامی که غول ها به دیوار رسیدند باید دیوارشکن ها را رها کنید و حتما مراقب خمپاره اندازها باشید که طوری تنظیم کنید که هنگام رها کردن دیوارشکن توپ خمپاره در هوا نباشد که با برخورد آنها به زمین ، باعث از بین رفتن دیوارشکن هایمان شود.

4- پیاده کردن گوبلین ها

نباید گوبلین ها را بصورت ستونی بفرستید و کمی پراکنده بفرستید و یا کمی تاخیر دهید ، نباید ریسک کرد چرا که یک ویزارد تاور یا یک خمپاره انداز با یک حرکت می تواند تعداد زیادی از گوبلین ها را نابود کند و از رسیدن به هدفمان جلوگیری کند.

شما می توانید از طلسم خشم برای سرعت و قدرت دادن نیروها در موقع مناسب استفاده کنید و از طلسم رعد و برق هم اگر نیرویی داخل کسل دشمن بود بر روی آنها بزنید ، البته در کل استفاده از طلسم ضرورتی ندارد و می تونید برای حمله بعدی سریعتر آماده شوید و منتظر ساخت طلسم نباشید آماده شدن برای حمله بعدی در کمتر از 30 دقیقه.

ترکیب نیروها در TH10 و TH11 برای غارت اکسیر سیاه

استفاده از استراتژی سوپرکویین که قبلا بکار گرفته می شد ، با آپدیت جدید مقداری ضعیف شده است و باید بیشتر از 6 عدد هیلر بکار برد که ساختش طولانی و همانطور که گفتیم اثرپذیری اش هم کمتر شده است .

استراتژی گوبلین هم برای این تاون هال مناسب است ولی به ندرت برای جمع آوری اکسیر سیاه استفاده می شود ، چون مخزن در این تاون هال ها در مرکز قرار دارد و از طرفی ساختمان های دفاعی قوی هستند ، بنابراین باید در این تاون هال ها تمرکز را روی جوایز لیگ قرار داد تا بتوانیم با استفاده از استراتژی مناسب هم تاون هال را زد و هم مخزن اکسیر سیاه که معمولا در کنار تاون هال قرار دارد .

توصیه من این است که از استراتژی بالون و مینیون برای جمع آوری اکسیر سیاه استفاده کرد که سریع است و البته درست است که مینیون از سربازهای دارک باراکس است و مقداری اکسیر سیاه مصرف می شود ولی به خاطر مقدار زیاد لوت اکسیر سیاهی که در این حملات بدست می آوریم ، کاملا به صرفه می باشد که معمولا 2000 تا 2500 اکسیر سیاه هم می توان بدست آورد.

ترکیب سربازی که من توصیه می کنم :

+ 38 بالن

+ 30 مینیون

+ 4 طلسم خشم

+ 1 طلسم انجماد

+ 1 طلسم سم

نکات مهم برای استفاده از این استراتژی برای TH10 و TH11 :

این استراتژی حتما سطح بالن ماکسیمم باشد و همچنین هر چه نیروهایتان قوی تر باشد بهتر نتیجه خواهید گرفت.گراند واردن باید از سطح پنج به بالا باشد. شما استفاده میکنید از بالن ها به همراه 2 تا 3طلسم خشم در هنگام حمله به دهکده دشمن.استفاده از طلسم سم برای نیروهای داخل کسل حریف که در صورتی که آرچر یا ویزارد باشند که دشمن اصلی بالن هایمان هستند ، آنها به سرعت با یک طلسم سم نابود می شوند که یادتان نرود ! شما با استفاده از بالن ها می توانید حداقل 50 درصد دهکده را تخریب کنید و یک ستاره را کسب کنید و جایزه لیگ را بگیرید و در ادامه اش می توانید از قهرمانانتان برای تخریب بیشتر دهکده و گرفتن درصد بیشتر جایزه لیگ استفاده نمایید.

1- پیاده کردن بالن ها در اطراف نقطه مخزن اکسیر سیاه

2- استفاده از طلسم خشم هنگامی که اولین صدای BOOM را شنیدید !

در صورتی که گراند واردن را دارید در حالت هوایی آنرا بکار ببرید و پشت بالن ها بفرستید ، در صورتی که ندارید هم مشکلی نیست به حمله خود ادامه دهید.

3-  کشتن نیروهای داخل کلن کسل با طلسم سم ، در صورتی که از کسل دشمن ، نیرویی بیرون آمد ، مخصوصا آرچر و یا ویزارد که معمولا در کسل ها به راحتی پر می شوند.

4- ارسال مینیون ها که حالا بدون دردسر مخازن را می زنند و به سرعت پیشروی می کنند و بسوی مخزن اکسیر سیاه می روند.

5- ارسال قهرمانان : بربرین کینگ و آرچر کویین که معمولا می تواند 15 درصد از باقی مانده دهکده حریف را بزند و درصد جایزه لیگ را بیشتر کند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

    • پاسخ:

      برای تغییر جیمیل باید از سوپرسل کمک بگیرید و بایداطلاعات بازی از جمله تاریخ ساخت بازی و رسید خرید جم در صورت خریدن جم را هم ارائه دهید
  1. سلام . مرسی از راهنمایی شما من بازیمو خیلی راحت پس گرفتم . البته چند روز طول کشید و بالاخره تونستم سوپرسل رو قانع کنم که بازی ماله خودمه

  2. باسلام و احترام محضرتان
    تشکر بابت مطالب زیبا
    بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید
    سایت بسیار زیبایی دارید.
    قطعا یکی از سایت های موفق در آینده نزدیک
    خواهید بود...
    قالب سایت هم خیلی زیباست
    افتخار ما آشنایی با شماست
    امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم
    http://Agahi90.ir
    رسانه آگهی90
    باسپاس بیکران
  3. با سلام این استراتژی ها عالین ولی من سوپر کینگو واسه تاون هفت و هشت و حتی نه و ده و یازده پیشنهاد میکنم !!!! با اجازتون میخوام نحوه ی سوپر کینگو اینجا یاد بدم شما حدقل به بربریان کینگ لول پنج دارید و هیلر سطح دو به بالا شما شیش عدد هیلر بردارید و چند عدد ویزارد جاینت و گوبلین (تعدادش بستگی به تعداد کمپتون داره ) سه اسپل رعد هم با خودتون ببرید و کساییو بزنید که مخزن دارکشون وسط نباشه و یک لایه دیوار پوشش بده شما از اسپل رعد برای زدن نزدیک ترین ایر به مخزن دارک استفاده کنید و اگر ایری در نزدیکی مخزن دارک نبود برای نابودی مرتار اسپل رعد را نیز استفاده کنید حالا جاینت هارا رها کنید و اگر ارچر کویین دارید پشت سر جاینت ها رها کنید و از قدرتی مخصوص به اون استفاده کنید حالا ویزارد هارا به صورت حطی رها کنید تا راه برای بربریان کینگ باز شود و کینگ به درون مپ برود شما دو عدد ویزارد را نگه دارید پس از این مرحله کینگ را رها کنید و هیلر هارا پشت سرش دیاده کنید و قدرتیش را فعال کنید وقتی کینگ به مخزن دارک رسید دو ویزارد را رها کنید و با این روش میتوانید دارک به دست اورید میشه به جای کینگ از ارچر کویین هم استفاده کرد ولی من کینگ را پیشنهاد میکنم ....باتشکر راستی گوبلن هارو هم برای خلوط کردن دور و بر استفاده کنید م‌و فق باشید 😀😀😀
  4. ba salam..qablan clasham roye i o s nasb bode va alan az dastesh dadam..baraye bazyabi be qesmat help and support raftam va super cell azam khaste ke az tariqe game center vared sham..goshie qablie mn sokhte va alan gheire qabele estefadas alan mn mikham bazi ro roye ye gooshie dige rikaveri konam bayad chikar konam?????mamnoon misham age rahnamaeem konid.. ba tashakor
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ جواب دادیم.
  5. اکسیر سیاه راحت تر از این حرفا هست. من تاون 9 هستم و هر اتک فقط به مپ هایی میزنم که بالای 3300 تا دارک دارن و تقریبا همیشه تمام دارک رو میزنم. نکته اصلی اینه تمرکز باید فقط روی دارک باشه و گلد و اکسیر معمولی رو در نظر نگیری.
    • پاسخ:

      میشه گفت که تان هال 9 می تونه از دو روش استفاده کنه و اگه تقریبا ماکس باشه از روش تان هال 10 استفاده کنه و اگه هنوز ضعیفه و در حد ماکس نیست از روش تان هال 8 استفاده کنه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای