آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

کلش آف کلنز 5 ساله شد!

اخبار و شایعات

بازی کلش آف کلنز 5 ساله شد و به رسم هر ساله رویدادهای جدیدی به بازی اضافه می شود و تخفیف های ویژه نیز برای خرید جم همراه با اکسیر و طلا های فراوان به بازی اضافه می شود! و همچنین بوست معادن با یک عدد جم به مدت یک هفته به احتمال قوی نیز انجام خواهد شد! به مناسبت 5 سالگی این بازی سوپرسل یک سری اطلاعات و آمار در مورد بازی ارائه داده است که شاید برایتان جالب باشد. در ادامه مطلب این آمار را خواهید دید...

Happy Fifth Clashiversary, Chief
Here's to five more years of building things up...and then blowing them apart

44 میلیون دهکده سه ستاره شده!

در دوران 5 ساله بازی کلش آف کلنز کل دهکده های سه ستاره شده در حملات به عدد 44 میلیون دهکده می رسد ! شما هم حتما قسمتی از این 44 میلیون دهکده هستید!

100 بیلیون تاون هال تخریب شده

در دوران پنج سال حکومت بازی کلش آف کلنز ! 100 بیلیون تاون هال تخریب شده ! که اثرش از بمب اتم هم گویا بیشتر بوده است !خنده

۴.۷ تریلیون دیوار تخریب شده

در 5 سال بازی کلش آف کلنز 4.7 تریلیون دیوار در حمله ها تخریب شده است! بنظرتون چقدر از این تخریب ها کار دیوارشکن ها انتحاری بوده است ؟

255 هزار کُنده درخت خشک ، پاک شده!

پاک کردن فقط کُندِه های درخت روی زمین کلش 255 هزار عدد در طول 5 سال توسط کاربران می باشد! امیدواریم که این خشکسالی و خشک شدن درختان به طبیعت آسیب نزند!

کارگران خستگی ناپذیر !

شاید به جرات بتوان گفت که کارگران در بازی یکی از قشرهای مظلوم و خستگی ناپذیر بوده و هستند!  1.8 تریلیون ساعت کار گواه همین مساله است! البته کارگران در دنیای غیر مجازی نیز همیشه مظلوم واقع می شوند!

مابقی آمارها را در فیلم ببینید:

-----

با دیدن این آمار و عددها اگر کمی فکر کنیم خواهیم دید که سوپرسل کاملا به بازی اشراف کامل دارد و کوچکترین تغییر در بازی ثبت می شود و چه بسا فعالیت کاربران هم خیلی دقیق در نظر گرفته می شود! و عده ایی هم که دائما به دنبال هک کردن بازی و نرم افزارهای هک بازی کلش آف کلنز می گردند ، تمامی آنها یک رویا است و تمام این برنامه ها در داخل خود یک "دزد پسورد" دارند ! مراقب بازیتون باشید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای