آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

ترجمه بخش های Help And Support قسمت دوم

آموزش های بازی

قسمت دوم

حتما شما هم می خواهید بدانید که در قسمت Help بازی کلش آف کلنز که به انگلیسی نوشته شده است چه راهنمایی هایی شده است ، خوشبختانه این راهنمای بازی کلش آف کلنز خیلی خوب و نسبتا کامل است ولی متاسفانه به علت اینکه افراد زیادی زبان انگلیسی شان خوب و یا قوی نیست ، نمی توانند از این راهنما استفاده کنند و اکثر پرسش های شما هم در این راهنما داده شده است و می توانید مشکل خود را حل کنید از این رو یکی از خوانندگان سایت این قسمت را بصورت فارسی تهیه کرده است که با اجازه ایشان در سایت قرار داده شده است ، شما هم اگر مطلبی در رابطه با بازی کلش آف کلنز دارید می توانید با دادن لینک مطلبتان و ما نیز با ذکر منبع - آن را در سایتمان قرار خواهیم داد .

* قسمت اول مطلب را اینجا بخوانید [ کلیک کنید ]

برای دیدن راهنمای فارسی Help And Support بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


 ترجمه هایی که با رنگ آبی میکنم یعنی مطمئن نیستم!


6.عملکرد ,اتصال
Connection & Performance

1.چرا من اتصال خودمو به از دست میدم(همون قطع وصلی خودمون)
2.بازی من لود نمیشه..یا سقوط میکنه(منظورش اینه متصل نمیشه فک کنم)(اندروید)
3.بازی من لود نمیشه..یا سقوط میکنه(منظورش اینه متصل نمیشه فک کنم)(اپل)
4.چرا من به نت احتیاج دارم برای بازی کردن کلش اف کلن؟
5.تاثیر صدا بازیم از بین رفته!اپل
6.ایا اجرا میشه بازی کلش رو ایفون..ایپد و..؟
7.خطا 102 داده..من باید چیکار کنم؟
8.چرا بازی واسه لاد دوباره از من میپرسد؟(همون ک وسط بازی اخطار لادینگ دوباره میاد واسه من کلی شده)
9.منظورش اینه...ساختمان در حال ارتقام یهو از دست رفته..ینی متوقف شده..چ اتفاقی افتاد؟

1.استراحت شخصی..چه جیزی است؟
2.استراحت و نگه داری..چ چیزی است؟
3.چه نوع دستگاهی نیاز تا بتونم بازی کنم رو اندروید؟
.................................................. ............................

7.کلن وار
Clan Wars
1.کلن وار چیه؟
2.چطور من کلن وار استارت کنم؟
3.چطور من اماده کنم خودمو واسه کلن وار؟
4.چگونه میتوانم در کلن وار شرکت کنم؟
5.چطور میبرم یک کلن وار؟
6.چطوری جایزه کلن وار میگیرم؟
7.چه تعداد اعضا و با چه لولی لازم که تو کلن وار شرکت کنند؟(منظوش تعداد ده تایی و.. هستش)


1.چه اتفاقی میفته وقتی ما کلن وار ببازیم یا مساوی کنیم؟
2.آیا میتونم حریف کلن رو تو وار انتخاب کنم ؟
3.ایا میتونم یک وار کنسل کنم؟
4.چرا من نمیتونم وار پیدا کنم؟(سرچ میکنید و پیدا نمیشه)
5.کلن من تو یک وار..اما من نمیتونم شرکت کنم..چرا؟
6.من دارم تلاش میکنم وار استارت کنم..اما نمیتونم..چرا اخطار میده؟


1.ساختمان جدید من تو وار بیس من نیست
2.چه اتفاقی میفتده که اعضای کلن وار در یک دوره غیر فعال باشند؟
3.من تو کلن وار دونات کنم نمیتونم اچیومنت دونات ببرم؟
4.چه زمانی لازم تا یک وار ست بشه؟
5.یکی از حریفان ( کلن وار ) در حال جاسوسی در کلن ماست ... آیا این تقلب حساب نمیشه ؟
.............................................
8.چیز های دیگه راجب کلن
Other Clan Stuff

1.چطور کلن بزنم یا به یک کلن ملحق شم؟
2.یکی از اعضای کلن ما کیک شد..چیکاری باید بکنیم؟
3.چطور نیرو دونات کنم؟
4.نقش کلن چیه؟و چگونه وظایف تقسیم میشه؟
5.اکس پی کلن واسه چیه؟و پرک چیه؟(سطح کلن میکه)
6.من نمیتونم بیشتر از یک کلن جوین شم!
7.کلنی که رو حالت اینوایت چطور بهش ملحق شم؟
8.چطور یه اعضای جدید پیدا کنم واسه کلن خودم؟
9.چگونه امتیاز واسه کلن محاسبه میشه؟

1.من نمیتونم بعضی از کلن هاروپیدا کنم(پایین بودن کاپ دلیلشه)
2.نیروهای کلن کستل من ناپدید شدند!
3.اسم کلن نامعتبر
4.اشتراک گذاری اتک و دفن ها
5.چرا دونیت من کار نمیکنه؟(نمیتونم دونیت کنم)
6.لیدر کلن ما هرگز انلاین نمیشه!
7.من نگران اینم که کلن پرک بازی رو ناعادلانه کنه
.............................................
9.حمله و دفاع
Attack & Defense


1.به من یک بازیکن اتک داد با نیروهای مختلف..ایا این تقلب محسوب میشه؟
2.چگونه میتوانم کنترل کنم سربازنم را بعد اینکه مستقر شدند؟
3.توانایی قرمان چیه و چگونه کار میکنه؟
4.چرا من فقط میتونم مقدار کمی جایزه بدست اورم؟
5.بعضی از نیرو های من جان سالم بدر میبرند(زنده میمونن)..کجا میرن؟
6.من به بعضی از بازیکنان دو بار اتک دادم!
7.چگونه میتوانند بعضی ها نیرو های شان را در بین دیوار مستقر کنند؟
8.چطور میتونم از نیروهام در دفاع از دهکدم استفاده کنم؟
9.اردوگاه ارتش من کامل نیست اما هیچ نیرویی در حال حرکت ب انجا وجود ندارد
10.چرا غنائم بدست اورده من در بخش اچیو منت اضافه نمیشه؟
11.یک بازیکن بهم اتک داد ک سطح ان خیلی از من بالا تر است
12.تماشا زنده اتک وقتی به من حمله میشود!
.............................................
10.ساختمان ها و اپدیت هایشان
Buildings $ Upgrades


1.چطور میتونم کنسل یا ارتقا انجام بدم؟
2.چطور میتونم بقروشم ساختمان ها یا مواردی رو؟
3.هزینه گارکر چقدره؟
4.چرا من به کارگر احتیاج دارم به ساخت دیوار؟
5.من ارتقا دادم ازمایشگاه خود و اسپیل/ نیرو خود همزمان... ارتقا اسپیل ناپدید شد!
6.هزینه ارتقا در حال حاضر کم تر از اون چیزی ک من پرداخت کردم..ایا میشه پس بگیرم؟
7.ایا منطقه امن در اطراف تله وجود دارد؟
8.کسی تا الان بهم حمله نکرده..مشکل من چیست؟
9.چرا فقط 50 درصد منابع برمیگرده وقتی چیزی کنسل میکنیم؟
10.من منابع کافی ندارم کع ارتقا بدم چیزی را(کارگرم رو مشغول کاری کنم)
11.چرا من نمیتونم دیوار با الکسیر ارتقا بدم؟
............................................
11.منابع..جم...پرداخت ها(مشکلات خرید)
Resources ، Game $ Payment

1.بازی دستوری که به من داد..تحویل داده نشد
2.سفارش من در معرض خطر گرفته است..چیکار کنم؟
3.ایا هک وجود داره واسه بدست اوردن جم و منابع رایگان؟
4.کالکترهای منایع من در طول نگه داری(پر شدن) متوقف نمی شوند
5.کجا میتونم تاریخ خرید خودمو پیدا کنم(اندروید وای ی اس)؟6.من تلاش میکنم جم بخرم..اما از ایتیونز یک پیام دریافت میکنم(تماس)..چیکار باید کنم؟
7.جم باکس چیه؟
8.من جم خودمو صرف کردم تصادفی...میتونم پس بگیرم؟
9.میتونم خارج از بازی جم بخرم؟
10.چرا جم هام ناپدید میشوند؟
11.ایا بازی کلش رایگان بازی کردنش؟
12.چرا نمیتونم جم بخرم؟
13.زمان بوست کردن من از دست رفته

1.اخرین اپدیت اپریل 2015
2.یک کلمه راجب تشکیلات و توسعه تیم تون بگین و...
3.پایان پشتیبانی از دستگاه ios با ورژن پایین تر 5.1.1
4.میتونم نام کاربری خودمو عوض کنم؟
5.اپدیت جدید اندروید

منبع مطلب

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۸)

  1. اکانت در دوتا گوشی گوشی دوم در دسترس نیست وکسی بازی میکنه رمز جمیل عوص کردم نشاشنا هم نیست طرف مقابل
  2. سلام
    تو کلن ما لیدری ب شخص دیگه ای افتاده و اون هم بازی نمیکنه
    چطور ب سوپرسل پیام بدم بابت تعویض لیدر?
    • پاسخ:

      کاری نمی توان کرد .
  3. اقا لیدر ما اکانتش خراب شده یه اکانت دیگه درست کرده 
    حالا ما این اکانت رو ک لیدره رو باید چیکار کنیم تا عوض شه
    همچین چیزی میشه اصلا؟
    • پاسخ:

      نمیشه - بهتره لیدر یک کلن دیگه بسازه وهمتون کوچ کنید به اونجا !
  4. سلام، من میخام جیمیل بازیم روتغییر بدم میشه راهنماییم کنید که توچه قسمتی از help and support بایدباسوپرسل ارتباط برقرارکنم 
    ممنون ازسایت خوبتون 
  5. سلام.
    من با یه فیلترشکن آمریکایی برای بار اول وارد بازی شدم و به همین دلیل الان اکانت من با ملیت آمریکا ذخیره شده و من در این حالت به اکثر کلن های ایرانی نمیتونم وارد شم و ....
     حالا چیکار کنم که به ایران تبدیل شه.
    • پاسخ:

      مشکل تان را مطرح کنید و ما همینجا پاسخ می دهیم
  6. سلام من همونی هستم که گفتم می تونه کسی اکانت من رو با استفاده از روش ارسال پیام به پشتیبان پس گرفتم!
    و شما گفتید که کسی مشخصات شمارو نمی دونه!
    متاسفانه اینطور نیست!
    ما تو محلمون مشخصات مثل اسم و لول و مدل گوشی و کلن همو می دونیم که فقط می مونه تاریخ ساخت که من خودم کلی تاریخ اشتباه دادم آخرش به یه تاریخی رسیدیم!
    یعنی می گم راهی برای جلوگیری وجود نداره؟
    • پاسخ:

      شما میتونید کد  lock روی بازی تون بذارند ، که بازی فقط روی گوشی شما اجرا بشه ،که با داشتن اطلاعات همدیگه هم دیگه بازی روی گوشی اونها اجرا نمیشه مگر اینکه گوشیتونو بدزدن !
       یا میتونید که جیمیل را تغییر بدهید و اون جیمیلی را که دارید را آنلینک و غیر فعال کنند و روی یک جیمیل دیگه بازی را انتقال دهند ، که باید مراقب جیمیلتون باشید.
  7. با عرض سلام و خسته نباشید من واقعا مونده بودم چیکار کنم و فقط تونستم به شما پناه بیارم وبپرسم من امروز یه لحظه کلشم هنگ کرد منم خارج شدم برگشتنی دیگه کلشم باز نکرد اون قسمت لود کردن و میاره پر میشه ولی بازی بالا نمیاد صداش میاد ولی تو همون صفحه ی لود کردن میمونه تروبخدا واسه کلشم یه فکری کن ادمین لطفا لولوم بالا بود
  8. این مطلب هم در سایتتون بزارین که اگه امتیاز کلن5باشه سرباز هایی که میگیریم یک لول بالاتر به ما داده میشه
    • پاسخ:

      در مطالب مربوط به کلن نوشتیم
  9. خیلی خیلی ببخشید که اینقدر سوال میپرسم ولی برای اینکه دارک باراکس هو/ رو باز کنه چقدر اکسیر میخواد؟
    و لطفا اگر مطلبی در مورد نحوه جمع کردن اکسیر بنفش هست در همینجا بذارید ممنون.
  10. سلام میشه جمع اوری دارک الکسیر برای تان هال 8 هم بزارید خیلی بهش احتیاج دارم
    • پاسخ:

      روش های مختلفی گذاشتیم - از جمله زدن طلسم رعد و برق توی منبع دارک اکسیر های پر دشمن که تقریبا 1000 تا پر شده باشد-
  11. آهان.ممنون.فقط ببخشید یه سوال دیگه؟:

    من تا 3 روز دیگه تاون هالم هفت میشه.و شرایطم اینجوریه:

    مورتار ها لول 4 (مکس)
    ارچر تاور ها لول 6 (یک لول تا مکس)
    توپخانه ها ها لول 7 (مکس)
    ویزارد تاور ها لول 2 (یک لول تا مکس)
    دیوار ها لول 4 و 5 (2 و 3 لول تا مکس) 
    ایردیفنس لول 2
    ایر سویپر لول 1

    حالا میخواستم بدونم با این شرایط کار خوبی بود که تاون هالم رو ارتقاء بدم؟

    • پاسخ:

      بنظرم دیوارها را هم مکس کنید که مهم است
    • پاسخ:

      بعضی مواقع این اتفاق پیش می آید - گوشی را روشن خاموش کنید و در ساعات مختلف هم امتحان کنید  و یا بازی را پاک کنید اگه سیو هست و دوباره ورژن جدید ش را از سایت ما بگیرید و نصب کنید
  12. سلام
    همه ی کارایی رو که گفته بودید انجام دادم ولی بازم حل نشد! راه دیگه ای نداره ؟
    • پاسخ:

      پس دیگه ایراد از گوشی می تونه باشد ... بنظرم نشون یک تعمیرات موبایلی بدهید
  13. سلام ببخشید اینجا مطرح میکنم میدونم بی ربطه ولی نمیدونستم کجا بگم من بازیم صداهاش خراب شد روی هر چی میزنم صدایی رو میده که رو دیوار میزنی میاد رو بربر کینگ میزنم بجای اینکه نعره بکشه همون صدا رو آرچر گویین همون صدا رو هر ساختمونی هم که میزنم همون صدا میاد با بلواستک هم بازی میکنم یهویی ایمطوری شد قبلا خیلی خوب بود ممنون میشم لطف کنید کمکم کنید.خیلی هم ممنون از سایت خوبتون
  14. سلام من  یه کلن ساختم  بعد وقتی رو گزینه مای کلن کلیک میکنم بازی هنگ میکنه
    حتی یه نفر هم که اسم کلن رو سرچ میکنه و میخواد جوین بده گوشیش هنگ میکنه و باید یه بار از بازی بره بیرون و دوباره بیاد داخل
    چجوری میتونم از کلن برم بیرون گیر افتادم. اینم اسم کلنی که درست کردمه ((❤❤LEVEL UP❤❤)) در ضمن تو قوانینم حرف نا مربوطی ننوشتم که بگین به اون خاطر بوده فقط بین قوانینم این شکلکارو گذاشتم(💋❤).
    لطفا کمکم کنین.
    ممنون
  15. نه منظورم اینه که کاری کنیم که کلن شلوغ و پر جمعیت و قوی باشه.من به وار و اینا کاری ندارم.چون وار تا وقتی کلن ده نفر نباشه انجام نمیشه.
    • پاسخ:

      خوب اکثر کلن ها سابقه طولانی دارند و یا چند تا دوست مدرسه ایی با هم تشکیل می دهند و یا متعلق به سایت های پربیننده هستند یا لیدر آن دائم در حال اینوایت افراد دیگر به کلن خود باید باشد ویا کلن متعلق به اشخاص پرطرفدار است و به هر حال  کاری پر زحمت است ... بنظرم روی بازی تون متمرکز شوید و از کلن های دیگر استفاده و بهره ببرید ، بهتر است و اعصاب آرام تری خواهید داشت !
  16. اکانتمو پس گرفتم :)
    ولی اگه یکی بخواد اکانت منو با همین روش که من اکانتمو برگردوندم واسه خودش بگیره چی میشه؟
    • پاسخ:

      کسی اطلاعات اکانت شما را ندارد - و گوشی که اکانت شما روی آن ساخته شده را هم نمی داند و ندارد
  17.  سلام ممنون بابت سایت خوبتون میخواستم سوال کنم چرا لوت گیر نمیاد توی بازی ؟!؟!؟!
    راهش چیه ؟!؟!؟!
    • پاسخ:

      خوب تعداد زیاد بازیکنان و استفاده از برنامه ایکس مود از عوامل این کمبود لوت است
  18. سلام.من میخواستم ببینم میتونید مطلبی با این عنوان ارسال کنید یا نه؟
    چگونه یک لیدر موفق باشیم
    چون من هفت یا هشت تا کلن ساختم جز دو سه نفر هیچکی کلنم نیومد.
    • پاسخ:

      خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای