آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سه روش برای سینک کردن بازی Clash of Clans به جیمیل !

آموزش های بازی

همانطور که می دانید بازی Clash of Clans محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی استراتژیک اندرویدی است که میلیون ها نفر از سراسر جهان ان را بازی می کنند و به گونه ای به آن اعتیاد پیدا کرده اند. اگر از بازیکنان دارای این بازی باشید می دانید که هر از گاهی برای بازی آپدیت می آید تا ویژگی های جدیدی به بازی اضافه شود و شما مجبورید بازی را آپدیت کنید اما save تان از بین نرود (یعنی در اصل هرچقدر که بازی کرده اید باقی بماند) ؛ برای اینکار سه روش مختلف را آموزش داده ایم که می توانید با کمک ان ها بازی خود به حساب گوگل خود وصل کنید تا هیچ وقت سیوتان از بین نرود!

برای آموزش این سه روش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


 روش اول : اتصال (سینک کردن) بازی کلش آف کلنز به اکانت گوگل پلاس شما :


اگر دستگاه آندروید شما با گوگل پلاس سینک است، نیازی به کارهای عجیب و غریب ندارید و فقط باید ان را با بازی خود سینک کنید! برای این کار وارد بازی شوید و تنظیمات رو انتخاب کنید :


 



 

اکنون ؛ همانند تصویر زیر گزینه ی مشخص شده را انتخاب کنید :

 



 

سپس گزینه هایی برای شما به نمایش در می آیند و میتوانید یکی از این جیمیل های خود را که قبلا با دستگاهتون سینک شده رو انتخاب کنید و تمام !

 



 


روش دوم : ساخت GMAIL در خود بازی کلش آف کلنز :


 

شما با این روش به راحتی میتوانید در بازی جی میل بسازید و بازی رو ذخیره سازی کنید! در بازی گزینه تنظیمات رو باز کنید :

 



 

وارد قسمت علامت گذاری شده شوید :

 



 

اکنون گزینه Add account رو انتخاب کنید و OK بزنید :

 



 

درصفحه جدید دو گزینه ملاحظه میکنید ؛ گزینه علامت گذاری شده را انتخاب کنید :

 



 

یک اسم دلخواه را برای خودتون انتخاب کنید , میتونه اسم خودتون باشه یا هی چیز دیگه و بعد NEXT رو بزنید :

 



 

حالا از شما میخواد جیمیلی رو که دوست دارید رو وارد کنید که ما iraniankings رو وارد کردیم.اینجا اگه اسم مورد نظر شما آزاد باشه میره مرحله بعد ولی اگه آزاد نباشه بهتون میگه که این اسم قبلا استفاده شده و از نو اسمی رو وارد کنید تا به قسمت بعدی برید :

 



 

حالا پسورد مورد نظرتونو رو انتخاب کنید و دقت کنید کمتر از ۸ عدد یا حروف نباشه :

 



 

سعی کنید پسوردتون دارای تنوع باشه هم از عدد و هم از حروف استفاده کنید تا گزینه Strong یا قوی برای شما به نمایش در بیاد :

 



 

حالا از شما یک ایمیل برای تایید میخواد و این ایمیل میتونه از هر سرویسی باشه.ایمیل رو وارد کنید و بعد به یکی از سوالاتی که تو گزینه هاش هست پاسخ بدید . من گزینه childhood best friend’s name رو انتخاب کردم به معنی بهترین دوست کودکی شما و من هم نوشتم ali

 



 

در قسمت بعدی next رو بزنید :

 



 

کد امنیتی رو وارد کنید :

 



 

باز هم گزینه next رو بزنید

 



 

حالا میتونید ببینید که اکانت جدید شما با گوشی یا تبلتتون سینک شده :

 



 

وارد بازی بشید مرحله اول و دوم رو انجام بدید :

 





حالا میبینید که گزینه جدیدی روی صفحه هست و انتخاب کنید تا connect با دکمه سبز نمایانگر بشه


 روش سوم : جی میل GMAIL دارید ولی سینک نشده اید


 

این کار خیلی راحتر از مسیر بالاییه و فقط باید اکانت جی میلتون رو وارد کنید تا سینک بشید ؛ وارد بازی شوید :

 



 

بر روی تنظیمات کلیک کنید :

 



 

گزینه دیس کانکت رو بزنید : حالا گزینه ادد اکانت رو بزنید :

 



 

حالا گزینه علامت گذاری شده روکلیک کنید :

 



 

و جی میل و پسوردتونو وارد کنید تا سینک بشید

 



 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Clash Of Clans

نظرات (۱۱۳)

  1. سلام خسته نباشین اقا من یه اکانت کلش خریدم بعداز یک ماه یارو دوباره اکانت وبرگردونده به خودش اما الان با التماس کردن به زور رمزو ازش گرفتم بازم میترسم برش گردونه حالا چیکارکنم که دیگه نتونه برش گردونه خواهشا کمکم کنین ممنون میشم اگه برش گردونه هم پولم میپره هم زحمتی که واسش کشیدم خواهشا زودتر جوابمو بدین دمتون گرم
    • پاسخ:

      متاسفانه برای بازی های خریداری شده کاری نمی شه کرد و هر لحظه می تونه بازی را از شما پس بگیره - باید بازی را از یک آشنا بخرید و یا اینکه اصلا نخرید چون کلا کاری اشتباه است . بنظر من برای اینکه با خیال راحت بازی کنید ، خودتان یک اکانت بسازید و بازی کنید - چه بسا ممکنه شما بعد از اینکه چندین لول پیشرفت کردید بازی ش را پس بگیره و یا شاید فروشنده ، بازی را به چند نفر بفروشه ...
  2. سلام
    بازی کلش من پاک کردم دوبار که نصب کردم جیمیل دادم که اکانت قبلی که لول105 بود دوباره فعال بشه مثل اینکه بازی جدید ذخیره شده ایا راهی برای برگشت بازی قبلی وجود داره ؟ ممنون میشم راهنمای کنید
    • پاسخ:

      اگه بازی قبل لود نشد ، و سیو نبوده ، باید از سوپرسل درخواست بازیابی کنید.
  3. من تو تنظیمات میرم گوگل پلی سینکو میزنم ولی میاره به روز رسانی. به روز رسانی هم کردم ولی بازم همونو میاره
    • پاسخ:

      از ف ی ل ت ر شکن استفاده کنید.
  4. سلام
    من قبلا با اسنفاده از لاکی پچر از کلش اصلی نسخه کلون گرفتم و اونو نصب کردم حالا دو نسخه از بازی کلش دارم. نسخه اصلی راححت به جیمیل متصل شد ولی نسخه کلونی اصلا متصل نمیشه هر کاری میکنم نمیشه حتی با قندک شکن هم امتحان کردم باز نشد گوگل پلی رو هم اپدیت کردم نشد.
    لطفا کمکم کنید
  5. سلام داداس من میخوام با روش دوم اکانتمو سیو کنم اما وقتی توی تنظیمات کلش روی گزینه ای که گفتین کلیک میکنم اصلا اون صفحه ای که توش گزینه add account هست برام نمیاد و فقط چند بار الکیمیچرخه و مینویسه در حال اتصال به کلش لطفا راهنمایی کنین ممنون
  6. سلام من جیمیلم تو گوگل پلاس گوشیم وارد شده و کانکته اما وقتی تو کلش رو گزینه دیسکانکت میزنم تا جیمیلمو سینک کنم هیچی نمیاد انگار اصلا رو اون گزینه نزدی لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      با یک ف ی لت ر شک ن امتحان کنید و گوگل پلی را هم آپدیت کنید مطابق  dpi  گوشیتون باشه حتما
  7. سلام من اکانتمو سیو کردم روی تبلت خودم بعد میرم که انتقالش بدم روی گوشی دیگجیمیلمو با پسوردش وارد میکنم ولی فقط مینویسه خوش امدید من باید چی کار کنم لطفا کمک کنید ممنون
    • پاسخ:

      روش لینک دیوایس را بخونید
    • پاسخ:

      فرقی نکرده و آموزش آن در سایت هست و فقط برای انتقال سیستم عامل ها باید متفاوت باشد ، و مثلا از اندروید به ایفون و بلعکس فقط کار میکند.
  8. مرسی از پاسخ سریعتون.فقط به عنوان سوال آخر من متوجه شدم که بازیهای ایفون روی اپل ایدی سیو شدن و دوستم روی جیمیل سیو نکرده بوده بازیشو که از مرحله اول میومد روی گوشی من.الان دوستم میتونه بازیشو که روی اپل ایدی سیو هست ؛روی جیمیل هم سیو کنه؟مرسی از شما و سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله - باید لینک دیوایس کند - البته می تونه روی یک جیمیل جدید دیگه هم سیو کنه ...
  9. سلام.من رو گوشی اندوید خودم اومدم جیمیل دوستم رو که گوشیش ایفونه زدم که براش بیس بچینم.وقتی ساین زدم تو بازی یه درخاست داد که انگار میخاست اکانتهارو یکی کنه.بعد هم بازی از لول یک شروع شد دیگه هر کار کردم برنمیگرده از لول خودش.ولی بازی خودم مشکلی نداره.لطفا بگید چه کاری انجام بدم
    • پاسخ:

      اول اینکه شما باید لینک دیوایس کنید تا بازی اپل دوستتون در گوشی اندروید شما منتقل بشه که توصیه میکنیم که اینکار را نکنید وجیمیل خالی دوستتون بازی رویش سیو نیست که بخواهید بازیش را لود کنید . روی گوشی خودش هرکاری که مخواهید برایش انجام دهید ، ممکنه با انتقال ولینک دیوایس بازی و مساله جدید گوگل آیدی گیم برای بازیتان مشکل بوجود بیاید
  10. من یه جیمیل دیگه وارد کردم ولی وقتی وارد میشم با اکانت اون به مپ من بمیگرده.چیکار کنم.
    ممنون
  11. باسلام
    واقعا از پشتیبانی تون متشکرم
    مشکل وصل نشدنم با توضیحات شما و توضیحات تکمیلی که در سایت بود مرتفع گشتید.
    موفق و منصور باشید.
  12. باسلامی دوباره
    مهندس هرکاری کردم نتونستم ورژن قدیمی گوگل پلی گیم رو نصب کنم،داخل کلش هم میرم،میگه آخرین ورژن رو باید نصب کنی.
    ممکنه راهنمایی بفرمایید که چطوری ورژن قدیمی گوگل پلی گیم را نصب کنم.با تشکر
  13. باسلام
    من تا دیروز دارای چند اکانت در کلش بودم و به راحتی در آنها سوییچ میشدم ولی از دیروز متاسفانه ارور میدهد و گوگل پلی مینویسد:sign in is required to use play game
    لطفا راهنمایی بفرمایید»
    • پاسخ:

      گوگل پلی گیمز ورژن 3.6.25 را از رو ی گوشی یا بلو استکس حذف کنید و گوگل پلی گیمز ورژن 3.5.17 یا 3.4.12 را نصب کنید مشکل سویچ بین اکانتها حل میشه
  14. سلام/من وقتی میخوام به جیمیل clash of clans کانکت بشم این ارور رو میده google play services which some of your applications rely on is not support لطفا راهنمایی کنید/منتظرم…
    • پاسخ:

      گوگل پلی گیمز ورژن 3.6.25 را از رو ی گوشی یا بلو استکس حذف کنید و گوگل پلی گیمز ورژن 3.5.17 یا 3.4.12 را نصب کنید مشکل سویچ بین اکانتها حل میشه
  15. با سلام میخوام بازی رو روی کامپیوتر با برنامه ی بلو استکس سینک کنم اما چون یازی با اپل ایدی هستش و با یاهو درست شده کار درست انجام نمیده
    خواستم ببینم راهی وجود داره برا سنک کردن روی برنامه ی بلو استکس یا نه؟؟؟
  16. سلام.من الان برای اینکه میخواستم جیملمو تغیر بدم یه پیام به سو پر سل فرستادم بعد در جوابم گفتgreetings we haven`t heard erom you inawhile. hf there is still something we can help you with is feel free tore-opan this issue by tapping`no`and let us you. otherwise,have a great day! your supercell support team لطفا راهنمایم کنید باید در جوابش چی بفرستم.خیلی وقته که این پیامو داده لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم.تشکر
  17. علی عنایتی

    سلام من اول جمیلم سیو بود ولی وقتی خواستم اکانت جدید بسازم کانکت رئ از بین بردم و خواستم دوباره کانکت کنم ولی دیگه کانکت نمیشه و هر چی که میزنم و اجمیل ام میاد و روو میزنم میچرخه و چیزی سیو نمیشه و لی دیرو که دوباره خواستم سیو کنم هر چی روی دیسکانکت رو میزنم هیچ تعییری نمیکنه حتی جیمی هام رئ دیگه نشون نمیده ر کل بگم هیچ تعییری نمیکنه . همه چیز های رو که لازم هس بروز کردم ولی انگار مشکل از جای دیگه است.. من حساس میکنم که هک شده باشم چوش نمیتونم با گوشیم توی اینترنت برم و وقتی میخوام برم توی اینترنت میگه گوگل کروم نمیتواند اطمینان دهد که هک نشده اید . لطفا کمکم کنید لولم 78 هست . لطفا . اینم شمارم 09116461937
    • پاسخ:

      شما ببینید پسوردتون را بزنید توی جیمیل تون می تونید بروید ؟ اگه رفتید که هک نشدید و ممکنه به خوبی گوگل پلی را که مخصوص گوشیتون باشه را آپدیت نکرده باشید برای هر گوشی dpi مختلفی دارد که می تونید از سایت های اندرویدی ایرانی دانلود کنید - به یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید . یا سرویس دهنده اینترنتی تون را تغییر دهید - یا روی یک گوشی دیگه هم تست کنید و ببینید می تونید وارد شوید یا خیر.
  18. سلام خسته نباشید
    من بازیم روی یه جیمیل سیو بود ولی الان هرچی میزنم روی همون اکانت دیگه سیو نمیشه و دیس کانکت میمونه
    جیمیل هم نسخه جدیدش روی گوشیم نصب نمیشه باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی را  آپدیت کنید
  19. سلام.من قبلا کلشم رو اکانتم ذخیره بود اما وقتی که پسورد جیمیلمو عوض کردم حالا هرچی میزنم سیوبشه میگه پسورد اشتباه است اما در صورتی که پسورد رو هم درست وارد میکنم. لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      حتما پسورد را اشتباه می زنید ! ، گوشی را روشن خاموش کنید و بدون بازی در جیمیل لوگین شوید ، ببینید وارد جیمیلتون می شوید . یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید و گوگل پلی را هم اپدیت کنید.
  20. سلام من با بلو استکس بازی میکنم و به روز ترین برنامه های مربوط به سیو کلش رو جیمیلو رو دارم اما وقتی تو سیتینگ رویsign inمیزنم این متنو مینویسه
    google play service which some of your application rely on is not
    supported by your device please contact the manufacturer for assistance
    به کی باید زنگ بزنم؟ چی کار کنم؟ لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      یا گوگل پلی را آپدیت کنید و یا از آخرین نسخه بلواستکس استفاده کنید .
  21. سلام . گوشی htc دارم اندروید 4.0.4 ولی نمیتونم ایمبل بدم به کلش .. میگه باید چند تا سرویس رو آپدیت کنی ولی چون ورژن گوشی من 4.04 هست خود برنامه بازار یا گوگلی پلی طبق ورژن اپدیت رو میده ... و کلش هم میگه باید اخرین نیخه این ورژن باشه .... چکار کنم ؟
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  22. ببخشید کلش من حذف شده چهطوری برگردانم به لول قبلی این بار دوتا ایمیل زدم راهنمایی کنید ممنون می شم
    • پاسخ:

      این مطلب را بخوانید و درخواست کنید که بازی تون سیو نیست تا کد بازیابی بدهند >اینجا کلیک کنید<
      سوالات و مشکلات اکانت را هم در انجمن سایت مطرح نمایید > کلیک کنید <
  23. سلام
    جیمیل من به کلشم وصل نمیشه، هر سه روش روهم امتحان کردم اما disconnect می ماند،چیکار باید بکنم؟
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که قبلا متصل بوده را بزنید و تغییر جیمیل ندهید .
  24. می خواستم بپرسم که من کلشمو رو جیمیل اولم سیو کردم بعد الآن جیمیل دوم بسازم بعدکلشمو پاک کنم دوباره بریزمش بخوام اکانت دوم سیوش کنم رو جیمیل دو میره؟جای اکانت اول روی جیمیل اولو که نمی گیره؟؟
    • پاسخ:

      هر جیمیل برای یک بازی است و لود و یا سیو آن فقط از روی آن جیمیل است و نمی توان جیمیل را خودتون تغییر بدهید و بازی اگه روی جیمیلی سیو بشه - دیگه توسط خودتون روی هیچ جیمیلی سیو نمی شه مگر توسط سوپرسل
  25. سلام مجدد دوست عزیز ممنوناز راهنمایی های مفید شما اکانتم برگشت خیییلی آقاایی
  26. سلام و ممنون از پاسخ سریع،من چندتا سوال برام پیش اومد اگه لطف کنید جوابم بدید،
    ۱-اول باید بازیم پاک کنم بعد مراحل بازیابی پیش بگیرم ؟به نظرتون میشه مشکلم را با همون گوشی و بازی اصلی از همون طریق که گفتین مکاتبه کنم جواب میگیرم؟
    -میشه از طریق بازی اصلی بگم برا همین بازیم بهم کد بدن و بازی من گم یا هک نشده
    ۲-میشه من فعلا بازیم پاک نکنم و لی مراحل پیگیری ادامه بدم از طریق ی اکانت دیگه،متوجه میشن که بازی همچنان فعال هست و رو همون گوشی اول که نصب شده داره بازی میشه و گیر نمیدن؟
    • پاسخ:

      فرقی نمی کنه و می تونید هم پاک کنید و هم با یک اکانت دیگه مراحل را بروید - با گوشی دیگه هم می شه ... بنظرم بهتره با یک بازی جدید اقدام به مکاتبه کنید و تا پایان مراحل نباید این بازی را پاک کنید و یا از جیمیل دیگه ایی مکاتبه کنید باهاشون - اگه جم خریده باشید از سایت های ایرانی -  برای بازی -  با یک بازی و گوشی دیگه اقدام کنید چون رسید خرید جم را می خواهند
      تمتم کارهای شما توی سروراشون ثبت می شه و همه چیز را می فهمند -
      نظر من کلا " :
      شما فقط تقاضای این بدهید که بازیتون روی گوگل پلی سیو نیست و حالا می خواهید روی یک گوشی که گوگل پلی را ساپورت می کند سیو کنید که بهتره با گوشی جدید و نصب بازی جدید -  اطلاعات بازی  را دقیق و مرتب بفرستید.
  27. سلام و خسته نباشید،من بازیم پارسال رو یک گوشی چینی شروع کردم بعد که لولم اومد بالا خواستم سیوش کنم نشد،پیغام میده گوشیم ساپورت نمیکنه نسخه های جدید گوگل ،الان بازی دارم ولی میخوام انتقالش بدم به گوشی اصلیم ،چه راهی پیشنهاد میدین؟لول ۱۰۵ هستم دوست ندارم از دستش بدم ولی دیگه گوشی که الان روشنصب هست باید بدم به کسی،میتونم مراحل بازیابی اکانت برم با گوشی اصلی ؟برای این کار باید بازیم پاک کنم بعدبگم گم شده؟ میترسم پاک کنم دیگه بر نگرده،کمکم کنید
    • پاسخ:

      شما چاره ای ندارید جز اینکه مراحل بازیابی را بروید و کد را از سوپرسل بگیرید - فرقی نمی کند که با چه گوشی این کار را بکنید - اطلاعاتتون باید درست باشد ؛ همین.
  28. سلام دوست عزیز ممنون از سایت خوبتون و راهنمایی های مفیدی که گذاشتید خدا خیرتون بده من اکانت کلشم وقتی آپ دیت جدید کلش اومد آپدیت 10دسامبر پاک شد مراحلی که شما گفاینو انجام دادم جوابو دادن ازم مقدار جم خواسته شده و بعد گفته ای دی گوگل پلاس رو براشون بقترستم من نه جمیلمو میدونم و ای دی گوگل پلاسو تعداد جم هم حدودی یادمه چی جوابشونو بدم ؟
    باتشکر فراوان
    • پاسخ:

      خب همان حدودی بفرستید - شاید کمک کردند ...
  29. سلام خسته نباشید خدمت شما.
    من میخواستم اکانت کلشم رو سیو کنم ولی هرچی میزنم سبز نمیشه
    از فیلتر شکن هم استفاده کردم ولی هیچ فایدای نداره گوگل و جمیل هم بروز رسانی کردم ولی هنوز سبز نشده لطفا کمکم کنیند ممنون با تشکر
    • پاسخ:

      باید همان جیمیلی که بازی را روی ش سیو کرده بوده اید را فقط بزنید در بازی و جیمیل دلخواه را بزنید -سیو نمیشه
  30. سلام . خسته نباشین . من میخاستم دو تا اکانت تو کلش داشته باشم میشه راهنمایی کنین؟
    ممنون میشم دمتون گرم
  31. سلام و خسته نباشد.
    عزیزم من میخوام جیمیلی که وصل کردم رو عوض کنم . چون پسورد ایمیل رو یادم رفته و نتونستم برش گردونم . آیا راهی داره؟ ممنون
  32. مسافر غریب

    سلام داداش من هر کاری میکنم نمیتونم به اکانتم تو گوگل وصل بشم تا بتونم کلشم رو بازی کنم این رو مینویسه


    http://s3.picofile.com/file/8219980318/Screenshot_2015_10_30_12_47_51.png

    http://s3.picofile.com/file/8219980218/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B0_%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B2_%DB%B5%DB%B2_%DB%B4%DB%B5.png
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید ببینید درست میشه ؟ گوشی را هم یک روشن خاموش کنید . بعد ببینید مدل گوشیتون گوگل ساپورت می کنه ؟
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  33. سلام وخسته نباشید خدمت شما.
    من گوشیمو ریست کردم جیمیلی که اکانت کلش روش بوده یادم نمیاد ایا راهی داره بتونم اکانتمو برگردونم خیلی زود جواب بدید لطفا.
    اگه میشه جوابو به ایمیلم بفرستید
  34. سلام ممنون از زحماتتون .من گوشیم اپل و کلشم رو اپل ای دی هست که ایمیل و الان میخوام رو کامپیوتر و بلواستک بالا بیارم گوگل پلی میخواد من باید چه کار کنم؟؟؟
  35. سلام، من چند ماه اصلا تو بازیم نرفتم و بازیم رو لپ تاپ بوده، الان جیمیلم رو وارد گوشی میکنم نشون میده که بازی روش زخیره شده اما تو خود بازی کانکت نمیشه و بازی قبلی که رو گوشی بوده رو فقط نشون میده، بابد چیکار کنم؟
    مرسی
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید. یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید و امتحان کنید
  36. سلام میشه لطفا بگین من چه پیامی براشون بفرستم که بتونم با جیمیل جدیدم کانکت بشم تو بازی ، آخه عوض کردم اصلا کانکت نمیشه
  37. سلام من میخوام بازی کلش رو سیو کنم همه این مراحل درست میرم ولی تا روی دیس کانک میزنم میزنه اینستال گوگول گیم بعد میرم که نصب کنم مینویسه در این کشور مجاز نمیباشد
    گوگل پلی تازه نصب کردم جیمیل هم دارم ابدیت هم کردم بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم منو راهنمایی کنیده
    میزنه this app requires teh latest version of teh google play games app
  38. سلام من اکانتم سیو کردم بعداز مدتی پاکش کردم میخوام بیارمش دوباره باید چه کارش کنم
  39. محمد عبدی

    باسلام
    من یه مشکلی دارم. یه اکانت کلش دارم بر روی گوشی اپل که حدود دوساله  بازی میکنم و اخیرا واسه سیو اکانت گوشیمو بردم پیش کسی واسم سیو کنه که بهم گفت یک جمیل بده و من جمیلمو با پسورد دادم  ، اکانتم ایمیل بازیابی داشت و طرف بازیمو سیو کرد و بعد یه مدت وارد اکانتم میشد و رمز جیملو تغییر داده بود و ما از طریق ایمیل بازیابی مجددا رمز ایمیلو تغییر دادیم و الان وارد اکانتم میشه  . چجور میتونم جمیلمو تغییر بدم که  نتونه بیاد تو بازیم .با تشکر
  40. علی داودی

    سلام خسته نباشید من هرکاری که گفته بودید انجام دادم اول همه ای مشخصاتمو فرستادم دوباره جواب دادن بفرستید بازم فرستادم ولی در جواب اینو بهم گفتن.Thanks for yor reply,but i need a
    more precise information regarding the Date of Creation.

    Please get back to me with the fillowing information about your lost village:

    6.When(mm/yyyy)and where (city& country)did you create it? BE MORE PRECISE.

    I will cross-reference these details with the data in our systems and then get back to you as soon as I can.We know how much our players’villages mean to them!

    Best tegards,
    • پاسخ:

      اینها رو می خواهد :
      زمان ساخت  اکانت = ماه/سال
      محل ساخت اکانت = شهر /کشور

      احتمالا اشتباه بوده است
  41. سلام.ببخشید من رمز جیمیلمو رو یادم رفته  بود برای همین رفتم گوگل رمزمو عوض کردم .الان جیمیل واین رمزجدید رو دادم به یکی ازدوستام تااون بره تو مپم ولی اون هرکار میکنه نمیتونه وارد بشه میگه اطلاعات درست نیس مشکل کجاس .من بایدچیکارکنم؟
  42. سلام خسته نباشی دوست عزیز
    ببخشید من انقدر تو سایتا گشتم که گیج شدم. یکی جیمیلم و هک کرده و رفته تو بازی و دهکده ی من و به یه جیمیل دیگه انتقال داده الان  رمز جیمیلم و عوض کردم و خودم نمیتونم وارد بازی بشم وقتی تو بازی اکانتمو میزنم خوش امدید و میزنه اما گزینه ی لود نمیاد مگه میشه این اتفاق بیافته نمیدونم چکار کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید اگه لازمه به سوپرسل پیام بدم خواهشا متن انگلیسیش و برام بفرستید لطف کنیدکمکم کنید بتونم به دهکدم برگردم
    ممنونم
    • پاسخ:


      اگر پسورد جیمیل را عوض کردید و هنوز مزاحم دارید ، این متن را برای سوپرسل بنویسید

      hi someone is playing my game and i want to kick him out . i have changed my password but he is still making me problem

  43. حمیدرضا*****

    سلامی دوباره 
    ایا راهی هست که ببینم جیمیل بازی تغییر کرده؟
    چون اکانتی که جحیمیل روش بوده ازخودم هست ولی من نمیتونم بازی رو لود کنم جیمیل رو وارد میکنم میگه خوش امدید ولی سینک نمیشه بازی و SIGN IN نمیشه ولی بالا علامت وارد شدن به اکانت رو میزنه! دلیلش چیه؟
    • پاسخ:

      اگه گزینه گوگل پلاس قرمزه ممکنه - پسوردش تغییر یافته باشد.باید جیمیلتون که بازی روی آن بوده را پیدا کنید و یا خارج از بازی ببینید به جیمیلتون می تونید لوگین شوید و پسوردش تغییر پیدا نکرده باشد.
  44. عرض سلام و خسته نباشید دارم
    چند روز پیش مجبور شدم گوشیمو ریست کنم ، متاسفانه پسورد جیمیلمو فراموش کردم ، از هر راهیم که سعی میکنم واردش بشم نمیتونم ، بدبختانه آدرس ایمیل بازیابی و سوال امنیتی و همه رو فراموش کردم ، تنها آدرس جیمل خودمو یادم هست .
    اگه میشه راهنمائی کنید که چطوری میتونم وارد کلشم بشم .
    ممنونم میشم اگه راهنمائی کنید .
    شاد باشید
    • پاسخ:

      تغییر جیمیل دهید - برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
  45. حمیدرضا*****

    سلام وخسته نباشید خدمت شما و تشکرازسایت خوبتون که کمک حال همگی هست وبا صبر حوصله جواب سوالات رو میدین!
    برای بنده مشکلی پیش اومده به شرح زیر : اکانت بازی رو ازبنده خدایی خریدم و مشکلی نداشتم تا اینکه تا چندروز پیش از بازی Sign out شدم و دیگه نتونستم وارد اکانت بشم و sign in کنم!!!!این رو هم میدونم که ازشخصی که خریداری کردم و وجه هم کامل پرداخت شده! خودشون داخل بازی هستن و با اکانت بازی می کنند! امکان داره جیمیل بازی رو تغییر داده باشن؟
    کمکم کنید چیکارکنم بتونم بازی رو برگردونم یا جابجا کنم  جیمیل رو که دیگه ایشون نتونن به بازی وصل بشن؟؟
    راهی هست ببینم اون طرف ایا تغییر جیمیل داده که من نمیتونم داخل اکانت بشم ؟
    ممنون میشم کمک کنید خیلی واجبه
    • پاسخ:

      متاسفانه برای بازی های خریداری شده کاری نمی توان کرد - بهتره پول خودتونو پس بگیرید چون همواره مشکل خواهید داشت ...
  46. سلام .خواهش میکنم جوابمو بدین .من میرم تو کلش مینویسه download connect  بعد اصلا پر نمیشه و هی میره و دوباره میاد اصلا نمیره‌تو کلشم .توروخدا کمکم کنید.مرسی
    • پاسخ:

      یکبار به یک ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شویدو بازی را اجرا کنید
  47. با سلام و خسته نباشید
    بنده با  بلواستک  بازی میکنم، نرم افزارهای پیش نیازش رو نصب کردم اکانت رو هم سینک کردم ولی نمیتونم وارد گوگل پلی بشم. اخطار میده میگه اتصال اینترنتم رو چک کنم. اگه مشکل ف ی ل ت ر شکنه، میشه لطف کنین یه ف ی ل ت ر شکن خوب به ایمیلم بفرستین
    با سپاس فراوان
  48. سلام ببخشید من یه مشکلی دارم من میخواستم اکانت بفروشم اون گفت بقران پول بهت میدم بعد من قبول کردم من جمیل بهش دادم تا امتحان کنه اونا کثافطا منو جمیل هک کرده یعنی (رمز من تغییر کرده) چکار کنم اونا رمز بگیرم من یه دیگه جمیل ساختم میرم گوگل پنی میزنم سبز نمیشه اونا بازی من میکنه اجازه ندارم بازی کنه چکار کنم اونا بیگرمش اصلا بازی نکنه لطفا کمکم کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      اگر پسورد جیمیل را عوض کردید و هنوز مزاحم دارید ، این متن را برای سوپرسل بنویسید

      hi someone is playing my game and i want to kick him out . i have changed my password but he is still making me problem

  49. سلام من روش سوم رو انتخاب کردن ولی وقتی که جیمیل رو انتخاب کنم یه صفحه گوگل پله باز میشه جنسیت رو انتخاب میکنم تاید رو میزنم پایین می‌نویسم این نام خط مشی رازداری مارا رعایت نمیکنه لطفا مرا رهنمایی کنید؟
    • پاسخ:

      اسمتون را عوض کنید
  50. سلام اکانت من سیو بوده و گوشیم رو فلش کردم حالا  گوشیم رو عوض کردم چه طوری باید این اکانت روبیارم تو این گوشی

  51. سلام دوست عزیز خسته نباشید. ببخشید من روش سوم رو انجام میدم اکانت و پسوردمو وارد میکنم(اطمینان دارم ک پسورد و نام کاربری صحیحه و جیمیلم جیمیل جدیدی هست) و وقتی میخوام سینک کنم نمیشه و ارور سرور اینترنتمو میده ولی من از مودم وای فای استفاده میکنم که سرعتش بالاست . لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدین منتظرم. ممنون از سایت خیلی خیلی باحال و خوبتون
    • پاسخ:

      باید گوگل پلی را آپدیت کنید و جیمیل بازی هم - همان جیمیلی را بزنید که بازی را با آن دانلود و نصب کردید 
  52. سلام من می رم تو کلش همینای که بالا می گید انجام می دم می گه باید به سازنده گو گل پلی زنگ بزنی کمک کنیداین مشکلو
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  53. سلام.ممنون از آموزش های جامعتون.من تو کلش یه مشکلی دارم که تو هر سایتی نوشتم هیچکس نمیتونه کمکم کنه برا همین میخوام از شما خواهش بکنم اگه میشه کمکم کنید.مشکلم اینه که اصلا گوگل پلی روی گوشی من نصب نمیشه و پیش هرکی هم بردم نمیتونه نصب کنه.میخواستم ببینم آیا راه دیگه ای برا سیو کردن بازی وجود داره؟خواهشا هرکی میتونه کمکم کنه چون این مشکل انقدر برام مهم بوده که باعث شده من کلشم که این همه هم وقت براش گزاشتم ول کنم.خواهش میکنم کمکم کنید
  54. سلام داداش اونی که گفتی رو  براشون فرستادم. فقط یه سوال چند ساعته یا چند روزه جواب میدن به نظرت ؟چون اون پیام اولو نیم ساعته جواب دادن. ممنون داداش . مرسی.
    • پاسخ:

      مشخص نیست - بعضی مواقع دیر - بعضی مواقع زود - باید اطلاعات را بررسی کنند و یا روز تعطیلشون نباشه 
  55. مشکلم اینه که کانکت نمیشه تو گوگل پلی اکانتم یعنی قبلا میشد و لول  اکانت گوگلم  بالا میرفت ولی الا ن نمیره چون اون اکانتم رو  رمزشو یادم رفت و پاکش کردم و شما گفتی که فقط تو اکانت اول میشه بازی سیو بشه  به خاطر همین براشون نوشتم اینو. حالا باید چی کار کنم . ؟ چیزی بهشون بنویسم یا باید کاری کنم تا اکانتمو تو یه جیمیل جدید سیو کنم . ممنون میشم بگین الان باید چی کار کنم تا اکانتم تو یه جیمیل جدید سیو بشه. مرسی
    • پاسخ:

      اونها درست نفهمیدن - فکر کردن می خواید دیسکانکت بشید بنویسید

      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      and change gmail game and save , because i forget password and can not recovery gmail game for save.
  56. سلام . من برای سوپرسل نوشتم که :

    Hi. i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail acount. My acount is ..........

    بعد سوپرسل برام نوشت که : 
    Greetings.
    After connecting your game to google play . it will atach permanetly to that google acount . This remains the case event after disconnecting it from google play in the game`s settings: to help prevent players from accidentally losing accoss to their game . If you use the google play button in the games setting to disconnect your game will no longer see the welcom popup, achievment popups and your google play friends list . If you have any other questions regarding google play .please let me know.

    الان من باید چی بهش جواب بدم . ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر . ♥♥
    • پاسخ:

      مشکلتون چی هست ؟ نوشتن که از گوگل پلی دیسکانکت کنید و بعد می تونید لیست جیمیل ها رو ببینید و کانکت بشید به یک جیمیل دیگه . ...
  57. سلام من قبلا اکانتم سینک میشد و لول اکانت گوگلم هم بالا میرفت ولی پاکش کردم الان دو باره اکاننت ساختم ولی دیسکانت میشه و اصلا کانکت نمیشه و الی اوت بالا مینویسه خوش امدید ولی دیسوانتکه و قرمز  ولول اکانت گوگلم هم بالا نمیره. خوهشا بگید چی کار باید بکنم تا دوباره کانکت شه خواهش میکنم جواب بدید ممنون.
    • پاسخ:

      بازی ففقط روی جیمیلی که بازی روی آن سیو بوده - سیو و لود میشه و نه جیمیل دلخواه دیگری
  58. سلام، من یه اکانت داشتم و با جیمیلم هم سینک بود، اما گوشیم رو فرمت که کردم بعد هر کاری کردم دیگه وارد نمیشد و یه اکانت لول 1 رو بهم نشون میداد، با چند تا موبایل دیگه هم امتحان کردم، گوشی خودم سامسونگ هستش، ممنون میشم که راهنماییم کنید
  59. سلام ممنون از سایت خوبتون و خسته نباشید به همه من جیمیل اولی که بازیم رو باهاش ساختم رمزشو ندارم و هر کار کردم نتونستم پیداش کنم بازیم با جیمیل اول سبز بود و گوگل لولش میرفت بالا اما الان رو جیمیل جدید زدم ذخیره شه اما قرمزه ولی پیام خوشامد گویی میگه و گوگا پلی لولش همون یک مونده خواهش میکنم کمکم کنید حیفه لول صد حذف شه اینم جیمیل من همراه با مژدگانی
    • پاسخ:

      باید در خواست تغییر جیمیل دهید از طریق سوپرسل و امکان دیگری وجود ندارد - مگر اینکه اون جیمیل قبلی پسوردش را ریکاوری کنید و یادتون بیاد

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
  60. یکی که خیلی گیره

    من هر موقع روی disconnect کلیک میکنم مینویسه گوگل پلی که برخی برنامه های شما به آن وابسته است توسط دستگاه شما پشتیبانی نمیشود


    من با بلواستکس بازی میکنم
    • پاسخ:

      بلواستکس خودتون را به ورژن های دیگه ارتقا بدهید .
      مثلا این :

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  61. سلام ببخشیئمن روبلواستک بازی میکردم کلش بعدویندوزعوض کردم ولی الان نمیتونم بیارم ممنون میشه کمکم کنین این جیمیلم هستش لطفا بگینamir16a51@gmail.comتوروخدابگین چجوری بیارم بابلواستک
  62. سلام هرکاری میکنم بازیم سینک نمیشه سه راهیم که گفتین انجام دادم از ف یلترشکنم استفاده کردم همه برنامه ها هم اپدیتن اگه راه حلی دارین بگین ممنون میشم
    • پاسخ:

      باید جیمیلی بزنید که بازی را با آن ساختید - نه جیمیل دلخواه دیگه ایی
  63. سلام خسته نباشین

    من بازی کلشو با بلواستاک تو لپ تاپم بازی میکنم هیچ مشکلیم نداشت.ولی الان وقتی کلشو اجرا میکنم 1صفحه مشکی میاد فقط. نرم افزار بلواستاکو چندین با حذف کردن بازم نشد.آخرین آپدیت نرم افزار و با بازی کلش نصبم کردم نشد.ممنون میشم راهنماییم کنین.

    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید و اگه همه این کارها را کردید و جوابی نداد  - ویندوز را عوض کنید ! ویندوز 7 باشد.
  64. شلام من  اون مراحل اولشو درست مثل اموزش انجام می دم ولی اونجایی که باید جیمیلو انتخاب کنی و یا جمیل دیگه درست کنی نمی یاد و مستقیم می ره تو خود گوگل پلی و گزینه ی دیسکانکت هنوز قرمزه و نمی دونم چکار کنم بازیم سیو شه لطفا راهنماییم کنید .......خیلی ممنونم
    • پاسخ:

      اول باید جیمیلی که بازی را با آن ساختید را حتما سینک کنید و نه جیمیل دیگری و
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  65. سلام خسته نباشید
    منم با مشکل new device  مواجهم.سوپرسل کد جدید رو به من داده ولی روی linke a device واسم فقط گزینه signe in میاد.بازی کلش رو هم یه بار از تو گوشیم پاک کردم و دوباره نصب کردم اما همون مراحل قبلی میاد.کمکم کنید لطفا
    • پاسخ:

      بازی راباید روی گوگل پلاس با جیمیلتون سیو کنید تا لینک دیوایس کار کند.
  66. داش شرمنده یه سوال دیگه .. اگه بعد اینا خواستم گوشی رو بفروشم یکی دیگه بخرم چی میشه ؟ تو این گوشی به راحتی میشه حذف کرد دیگه ؟؟ تو گوشی جدید هم با این روش میشه انجام داد دیگه بعضی جاها خوندم فقط یبار میشه اینکارو کرد یا با این فرق میکنه ؟ اون انتقال بود فک کنم با این فرق داره دیگه ؟
    • پاسخ:

      بله - می تونید جیمیلتون را توی هر گوشی دیگه سینک کنید و لود کنیدش و از گوشی قدیمی پاکش کنید

      اون لینک دیوایسه که یکبار میشه و خودتون نوشتید - درسته.
  67. سلام داش خسته نباشی .. من میخوام بصورت همزمان کلش رو هم تو بلو استکس بازی کنم هم تو گوشی اندروید با یه اکانت که فقط تو بلواستکس قبلا ذخیره کردم رو میخوام هم تو اندروید بازی کنم مثلا تو خونه با بلواستکس بازی کنم وقتی میرم بیرون با گوشی بازی کنم همونو .. میشه همچین چیزی انجام داد ؟؟ مثل برنامه تلگرام که هم تو پی سی هس هم تو گوشی بصورت همزمان با هرکدوم بخوای متن بنویسی تو اون یکیم نشون میده
  68. سلام خسته نباشین

    ببخشید من میخام بازیمو سیو کنم اما در موقع بروزرسانی کردن برنامه های google+ این پیغام رو میده

    error retrieving information form server

    rpc:s-7 : aec-7 jdcu-zkbh-rik2y] .

    لطفا منو راهنمایی کنین.ممنون میشم

    • پاسخ:

      نصب کنید
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  69. سلام جیمیل وپسوردش رو یادم رفته حالا ازم پسورد می خواد چکار کنم
    • پاسخ:

      به یاد بیارید !؟ ریکاوری کنید ...
  70. سلام من هرکار میکنم گزینه کانکت بازیم قرمزه همه اون مراحلی که گفتین رو هم انجام دادم gmail.googleplus.play store همشو نصب کردم جیمیلمم دادم اما بازم قرمزه خواهشا کمکم منید سه تا اکانتم پرید با این لول 100 رسیدم نمیخوام دیگه بپره ممنون
  71. سلام خسته نباشید من قبلا اکانتم سیوو بوده بعدش پسورد جیمیلم یادم میره جیمیلو از تو گوشیم پاک کردم بعد حالا هرچی جیمیل میدم خوش امد میگه ولی سبز نمیشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنی چیکار کنم
  72. سید امیرحسین رضایی

    داداش سلام سوپرسل اینو در جواب فرستاده:
    Hi chief
    Thank you for writing us and playing clash of clans.
    To trashsfer the village to another device please follow the steps below:
    در این قسمت روش های انتقال اندروید به اندروید-ios به ios - ios به اندروید  گفته.
    This feater cannot be reused following use of 'Link device' featrue your game will be connected to both Game center and Google+ In the further devices  .this is why can use 'Link a device' once.
    Please let me know if you have orther question or comments.
    Clash on!
    داداش ببین معنیش چیه و چی خواسته و من باید چی بگم ممنون.

    • پاسخ:

      بنویسید
      hi
      Google Play is not support in my OLD phone - Therefore, Link Device
      Does not work In my OLD  Phone , please send me recovery code for NEW Phone
      Thank You



  73. سید امیرحسین رضایی

    داداش من تو نظرهای قبلی هم گفتم گوگل پلی سرویس به هیچ و جه تو گوشی قبلی من نصب نمیشه حالا به ما گفته اسکرین شات بگیرم از چی بگیرم و من همه کارهایی که گفته رو انجام دادم تا من رو دیسکانک میزنم تا کانکت شه یه پیام مبنی بر این میگه که گوگل پلی سرویس نصب باید بشه و گوشی من گوگل پلی سرویسو نصب نمیکنه
    حالا من به انگلیسی چی بگم بهشون بدم تا کد رو بهم بدن به قران خسته شدم داداش التماست میکنم به انگلیسی بگو چی بگم بهشون و من تا حالا برا دهکدم الماس نخریدم.
    • پاسخ:

      از همون پیام اسکرین شات بگیرید - متن انگلیسی- هم در نظر قبلی نوشته ایم دقت کنید می بینید!

      واسه الماس هم بنویسید
      I Have Not Bought Any GEM Till Now
  74. سید امیرحسین رضایی

    سلام داداش به خدا دیگه خودم خسته شدم من مشخصات و دادم و قبول کردند حالا چرا کد لینک دیوایس رو نمیدن و الکی هی چرت و پرت میفرستم و من باید هم مزاحم شما شم به خدا روم دیگه نمیشه سوال بپرسم این پیام متنی هست که در جواب گفتن بی زحمت ببین معنیش چیه:
    Hi chief
    Thank you for contacting us back.
    I understand that you want to unlink the Google+ account linked to your village.But I have checked with our records and found that your village is note linked with Google+ account.
    Please try following wich might help in order to assist you in connecting with Google+ account.
    -Fore-close the CoC app by going setting>Apps>clash of clans and pressing 'Force stop'-using the insructions above,force-close the Google+ in a browser window.(Please force-stop the browser)
    -Lunch clash of clans and try reconnecting the village to Google+.
    If you still fore any issues while connecting to Google+,Please send us the screenshat of the issue you are facing so that we can assist you better please feel free to contact us back further issuse.
    Clash On!
    داداش ببین چی گفته و چی خواسته و من چی باید چی بگم.
    و اینم بگم گوگل پلی سرویس تو گوشیه ی قبلی نصب نمیشه من اخه چیو سیو کنم تو گوگل پلاس که هی مرتب میگه.
    ممنون داداش نوکرتم اذیت شدی من معذرت میخوام.
    داداش خواهشن جواب و بگو داره گریم میگیره خیلی برا اکانتم زحمت کشیدم.
    این ها هم الکی پیام میدن.
    • پاسخ:

      نوشته که برید این قسمت گوشی و این کار ها را انجام دهید
      setting--->Apps--->clash of clans
      اونجا هم دکمه فورس استوپ را فشار دهید = Force stop

      بعد دوباره وارد بازی شوید و قسمت ستینگ بازی کلش و سعی کنید از اونجا دوباره بازی را به گوگل پلاس متصل کنید .
      و از همون قسمت اگه مشکلی داشتید یک اسکرین شات بگیرید و براشون بفرستید.

      شما همین کار ها را بکنید و اسکرین شات بگیرید و بفرستید و براشون هم بنویسید.
      Hi
      Google Play is not installed in my phone
      I have bought a new phone
      I want to save the game on my new phone
      Thank you.
  75. سید امیرحسین رضایی

    داداش من مشکل اصلیم این بود که گوگل پلی سرویس تو گوشیم نصب نمیشد حتی همه ی ورژن هاشو امتحان کردم که بازی رو سیو کنم اما گوشیم با همه ی ورژن هاش مشکل داشت و نصب نمیکرد حالا میخواستم با اموزش شما کلش رو گوشی دیگه سیو کنم
    حالا میشه راهنمایی کنید چه جوابی بهشون بدم لطفا به انگلیسی متن و بگو خواهش میکنم فقط جوابشو به انگلیسی بگو چون من انگلیسیم خیلی ضعیفه و نمیتونم متنی که به فارسی میگید رو براشون به انگلیسی بگم ممنون.
    • پاسخ:

      اولش بنویس
      Hi
      i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      جیمیل جدید را اینجا بنویسید که در گوشی جدید وارد کرده اید و بازی می خواهید روی آن سیو شود ...........................

      اونها هم چند تا سوال می کنند و امیدوارم که برای بازی جم نخریده باشید و اگه جم خریدید از سایت های ایرانی و رسید ندارید بگید تا یک راه دیگه بگم و اینو نفرستید.

  76. سید امیرحسین رضایی

    سلام داداش و شرمندم دوباره از اینکه مزاحمت شدم داداش همین نیم ساعت پیش یه نامه از طرف سوپرسل اومد که الان متنشو مینویسم ببین معنیش چیه:
    Hello cheif
    Thanks for cotacting us and playing clash of clans!
    with regards to your issuse,as per our records i can see that your village"Mortez@" has been recently accessed.if in the case you are still no able to access to your village please let me know.
    Have greate day and clash on!
    داداش بی زحمت ببین چی گفته و چی ازم میخواد ارسال کنم براشون داداش تو رو خدا ببخشید که اینقدر اذیتت کردم خدا از اقایی کمت نکنه.)اسمم تو بازی مرتضی هست(
    • پاسخ:

      میگه شما به روستاتون  Mortez@ میبینیم که دسترسی دارید و وارد شدید - مشکل تون چیه ؟
  77. سلام و خسته نباشید داداش یه سوال
    اگه سوپرسل تیکت نامبر رو بده و ما اون تیکت نامبرو با جیمیلی که میخواهیم بازی رو اون سیو بشه براشون ارسال کنیم چند دقیقه طول میکشه که کد بازیابی رو بهمون ارسال کنند از اون جایی که گفتم که این کد فقط دو دقیقه اعتبار داره لطفا جواب ممنون.
    • پاسخ:

      نه - مدت اعتبارش زیاده و دو دقیقه نیست و نگران نباشید و با کد لینک دیوایس که 2 دقیقه اعتبار دارد فرق می کند
  78.  سلام ..بخدا قسم اشتباه گرفتین من واسه اولین باره که از شما سوال کردم خدا شاهده ..خواهشا منت بذارید بگید چکار کنم .سلام من لول بازیم 40 بود و روی جمیلم هم ذخیره ش کرده بودم تا اینکه دنبال حرف الکی هک بازی افتادم و از طریق نرم افزار hosts editor  ای پی رو عوض کردم بعد که وارد بازی کلش شدم دیدم مرحله اول هستم و جم و سکه و اکسیر بینهایت شده اما الکیه فقط واسه دلخوشیه .الان خواستم مرحله بازی خودم رو برگردونم هر کاری میکنم از جمله +googel sign-in همون جیمیل که مرحله 40 خودم رو باهاش ذخیره کرده بود میزنم پیام خوش امد گویی میده اما سبز نمیشه و بازی خودم رو یعنی همون مرحله 40 رو برنمیگردونه حتی از طریق ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کردم نشد بازی رو حذف کردم نشد دوباره نصب کردم نشد کلیه ورژن برنامه هامو بالا بردم بازم نشد و مجبور بودم که اسم کلن و مرحله بازی و ...رو واسه سوپر سل فرستادم هنوز جوابی نگرفتم و از طرفی هم وقتی بازی کلش رو اجرا میکنم همون قسمت که عکس یه پیام هست که میشد نحوه حمله رقیبان به خود رو دید نداره >ایا سوپرسل به جمیلم ایمیل میفرسته ؟با این حال ایا شما راهی بنظرتون میرسه که بازی رو از طریق جیمیل برگردونم ؟خواهشا در صورت توان کمک کنید .قبل از هز کاری از کمک جنابعالی و سایت خوبتون تشکر میکنم
    • پاسخ:

      من که پاسختون را در نظر قبلی که فرستاده بودید - دادم ! اون را پیدا کنید و جواب و راه حل تون را ببینید.
  79. سید امیرحسین رضایی

    داداش دستگاه قدیمی من Huawei-G610 بود ببین جمله ی انگلیسی درسته یا نه:
    My last device name is Huawie-G610
    فقط بگو اره یا نه اگه غلط جمله ای داشت لطفا بگو.
    • پاسخ:

       Huawei  نام صحیحش اینه ... که اشتباه نوشتید در خط ارسالی به سوپرسل
      بنویسید-  my device name HUAWEI - G610

  80. سید امیرحسین رضایی

    داداش به خدا روم نمیشه سوال بپرسم به خدا ببخش منو که اینقدر اذیتت کردم.من نام دستگاه جدید که کلش روش سیو بوده به هم راه تاریخ براشون فرستادم و در جواب اینو گفتن:
    Hi cheif
    Thanks for contaction us back.
    I am really soorry to say this but our privacy policies restricts me to progress futhrer in restrieving your lost village.please note that information regording the device that you د play on the lost account doesn't  match our records.so please list all specify model(e.g"i pad 1G"."HTC One"."i phone 4S"ect.(.
    Looking forward to hear from you soon.
    Have a great day!
    داداش شرمنده بگو معنیش چیه و چی خواسته یه هفتس اسیر شدم و بگو مشکل کار من تو کجاست درست کنم یه اقایی کن ممنون نوکرتم.
    • پاسخ:

      عزیز جان ! من میگم نام گوشی جدید را ننویسید ننویسید ننویسید و گفتم که نام گوشی قدیم که بازی روی آن نصب بوده و ساختید را بنویسید بنویسید بنویسید !
      بفرما این هم نتیجش ! میگه نام و مدل گوشی تون اشتباه است .
    • پاسخ:

      خوب شما دستگاه جدید را که استفاده نکردید برای چه بنویسید ؟ باید همون گوشی که کلش روش سیوه را بگید
  81. سید امیرحسین رضایی

    داداش خواهشن این دو متنو به انگلیسی بهم بگو براشون ارسال کنم و لطفا زود تر بگو براشون ارسال کنم فقط این دو متنو به انگلیسی بهم بگو:
    1.)اسم دستگاه من Huawei-G610 هست و بازی رو این گوشی شروع کردم ولی میخوام با دستگاه sumsung-GT s7562 بازی رو بگردونم(
    و این متنو:
    2.)من اکانت رو فکر کنم بین اسفند و فروردین ساختم .(
    خواهشن فقط دو متنی که گفتم به انگلیسی بهم بگو التماست میکنم.خیلی اقایی.فقط زودتر جواب بده ارسال کنم خدا از اقایی کمت نکنه.
    • پاسخ:

      برای اولی فقط اسم دستگاهتون را بنویسید و لی میخواهم برگردونم را احتیاجی نیست
      برای دومی هم به برنامه تاریخ تبدیل که گذاشتیم اسفند و بهمن را بزنید و مطابق الگو که نوشتیم بنویسید
  82.  سلام من لول بازیم 40 بود و روی جمیلم هم ذخیره ش کرده بودم تا اینکه دنبال حرف الکی هک بازی افتادم و از طریق نرم افزار hosts editor  ای پی رو عوض کردم بعد که وارد بازی کلش شدم دیدم مرحله اول هستم و جم و سکه و اکسیر بینهایت شده اما الکیه فقط واسه دلخوشیه .الان خواستم مرحله بازی خودم رو برگردونم هر کاری میکنم از جمله +googel sign-in همون جیمیل که مرحله 40 خودم رو باهاش ذخیره کرده بود میزنم پیام خوش امد گویی میده اما سبز نمیشه و بازی خودم رو یعنی همون مرحله 40 رو برنمیگردونه حتی از طریق ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کردم نشد بازی رو حذف کردم نشد دوباره نصب کردم نشد کلیه ورژن برنامه هامو بالا بردم بازم نشد و مجبور بودم که اسم کلن و مرحله بازی و ...رو واسه سوپر سل فرستادم هنوز جوابی نگرفتم و از طرفی هم وقتی بازی کلش رو اجرا میکنم همون قسمت که عکس یه پیام هست که میشد نحوه حمله رقیبان به خود رو دید نداره >ایا سوپرسل به جمیلم ایمیل میفرسته ؟با این حال ایا شما راهی بنظرتون میرسه که بازی رو از طریق جیمیل برگردونم ؟خواهشا در صورت توان کمک کنید .قبل از هز کاری از کمک جنابعالی و سایت خوبتون تشکر میکنم .

    • پاسخ:

      پاسختون را دادم ! قبلا ! شما چند بار در مطالب مختلف فرستادید و من جواب دادم ! اونها رو پیدا کنید و یکبار بنویسید تا بتونید پیداش کنید جوابتون را ! من نظرات تکراری را حذف می کنم
  83. سید امیرحسین رضایی

    داداش تو رو خدا راهنمایی کن من طبق همون اموزش ها جلو رفتم که میگه مدل دستگاه و تاریخ رو درست نگفتید داداش من در جواب چی بگم که تقریبی بین بهمن و اسفند پارسال نصب کردم و مدل دستگاه کدوم دستگاه رو بگم جدیده یا قدیمیه که کلش توش بود چرا جواب رو اشتباه میگی خواهشن جواب شو بگو من انقدر اموزش رو خوندم حفظ کردم خواهشن جواب رو به انگلیسی بهم بگو من بهشون ایمیل بزنم
    • پاسخ:

      برای تاریخ میلادی به اون جدول تبدیل میلادی مراجعه کنید.
      مدل دستگاه هم هر دو مدل را بنویسید - که دیگه اشتباه نشه از طرف من !
  84. سید امیرحسین رضایی

    داداش لطفا ببین من جواب سوال ها رو میگم تو برام به انگلیسی بگو
    من اکانتو تو گوشی huawei-G610 شروع کردم و الان میخوام با گوشی sumsung-GT s7562 بر گردونم
    و من اکانتو تو بهمن و اسفند پارسال نصب کردم و تا خرداد امسال داشتم بعد فهمیدم سیو نشده و چون گوشیم خراب بود به هیج وجه سیو نمیکرد و گوگل سرویس نصب نمیشد.که بشه سیو کرد.به همین خاطر خواستم با اموزش شما رو این گوشی سیو کنم که سالمه.
    لطفا جواب رو زودتر برا بگو نوکرتم من انگلیسیم زیاد قوی نیست و میترسم جواب اشتباه باشه یه اقایی کن جواب های بالا رو به انگلیسی برام بگو .
    و خواهش میکنم سریع تر بگو خیلی اقایی.
  85. سید امیرحسین رضایی

    با سلام داداش جان هر کی دوسش داری قسمت میدم جواب نامه قبلی رو دادم یکی دیگه برام فرستادن التماست میکنم بگو تو متن چی خواستن و معنیش چیه اگه لازم بود راهنمایی کن چه جوابی براشون ایمیل کنم)اگه لازم بود به انگلیسی بگو چی بگم بهشون(
    Hey cheif
    Thanks for writing back to us.
    Please note as part our verifcartion policy I would still request you to get back to us with exact creation year as the information that you have provided us doen't match our records.
    We would still require you to remember what device you used to play on this account and this account and this information would help us ensure the oenership of the reported Lost village.
    I would appreciate your understanding in this mattar.
    Looking forward to hear from you soon.
    Have a great day ahead!
    داداش تو رو خدا زود جواب بده نوکرتم از خدا هر چی بخوای بهت بده.
    • پاسخ:

      میگه بهتره جواب صحیح که خواسته بودیم را بدهید این دوتا :
      تاریخ سال / ماه ساخت اکانت ؟
      مدل گوشی که بازی می کنید و مدل گوشی که  روز اول بازی را با آن ساختید
      تا مالکیت شما برای ما اثبات شود - تا این ها را جواب ندهید نمی توان کاری کرد !
  86. سید امیرحسین رضایی

    اقا سلام و خسته نباشید عاجزانه ازتون خواهش میکنم معنی متن زیر که سوپرسل در جواب گفته را برام بگویید و در صورت لازم راهنمایی کنید در جواب چه چیزی برایشان ارسال کنم)در صورت لازم جواب رو به انگلیسی بگویید(
    Hey cheif
    Thanks for writing back to us.
    Once agian I really sorry to hear that you have lost access to your village  In order to help you. I would request you the requested detials that were asked by in our previous converstian with you.As we need to ensure the rightful owner recovers the reported lost village so in order to do so we need to verify your ownership by answering to all these secuiry question Looking for ward to ghear from you soon.
    لطفا زودتر جواب رو بدهید چون که دوازده ساعت از دادن این پیام میگذره.ممنون نوکرتم.
    • پاسخ:

      موفق باشید
  87. سلام.لطفا روی هوا حرف نزنین.من هرکاری که شما گفتی انجام دادم اما اصلا وصل نمیشه.همش میگه مشکل در گوگل پلی.من حتی آخرین ورژن گوگل پلی هم نصب کردم اما باز هم نمیشه.خواهشا نمونه ایرانی بیارید.همه حرفاتون از اکانت های خارجی هست
    • پاسخ:

      وقتی مشکل گوگل پلی دارید ! ایرانی خارجی نداره !
  88. سلام من ایفون دارم و اصلا علامت گوگل پلاس نداره فقط مال فیس بوک داره روی گوشیم هم گیم سنتر فعاله هم گوگل پلاس دانلود کردم و جیمیلم روش زدم چکار کنم راهنماییم کنید ممنون میشم.
  89. سلام خسته نباشید من دیشب رفتم بازی بعد اومدم بیرون هکر اومده اکانتم همه کیک کرد.بعد من رفتم جیمیل قدیمی پاک کردم.جیمیل جدید ساختم چرا بازی سیو نمیشه سبز نمیشه چند بار زدم سبز نشد.لولم صد بالاست کمکم کنید!!!!!😭😭😭
  90. سلام داداش وقتی من داخل تنظیمات اون علامتو میزنم میگه میخوای بری تو اکانت داییم و اصلا این علامت هایی ک گفتید نمیاد چکارکنم درضمن من ایمیلمو هم برا خودم و هم برا داییم وارد کردم
    • پاسخ:

      بهتره به یک شخص آشنا مراجعه کنید - تا راهنماییتون کنند - من بیشتر از این کاری از دستم ساخته نیست و باید گوشیتون ایراداتش برطرف شود.
  91. من هرکاری میکنم نمیتونم کلشم سیو کنم چند تا گوشی فروشی بردم نشد چون یک بار سیو کرده بودم بعد جیمیلم پاک شد بعد دیگه سیو نشد لطفا راهنمایم کنید
  92. من همین کار کردم ولی دیگه بازی لود نمیشه و یه اکانت جدید ک درست کردم میاد بالا دیگه اون کادری ک سوال میپرسه نمیاد و بازی جدید شروع میشه!!!
  93. یعنی از راه دیگه ای نمیتونه دی اکتیو کنه ؟؟؟ یعنی اگه اطلاعات اکانتو ندونه نمیتونه با راه دیگه ای منو بندازه بیرون یا کلا اکانتو حذف کنه؟
    • پاسخ:

      خیر - باید اطلاعات اکانت را بداند - حتی اگر صاحب اکانت باشد.
  94. داداش الان اونیکه بازیرو رو اپل ایدی سیو کرده و جیمیل هم دست منه. یارو میگه فردا کلشو دی اکتیو می کنم تا نتونی بری تو بازی . (درصورتی که هیچ دسترسی به جیمیل من نداره و فقط اپل ایدی رو داره به همراه رمز). میشه اینکارو کنه؟؟؟؟ با اپل ایدی دی اکتیو کنه و من نتونم برم تو بازی؟؟؟؟
    تورو خدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      خوب اون صاحبه اکانت هست و می تونه به سوپر سل ایمیل بزنه و مشخصات بازی را بگه و شما را kick کنند .
  95. با سلام
    من چند روز پیش یه اکانت کلش از شیپور خریدم. و همه چیه جیمیلو عوض کردم. ولی طرف رو اپل ایدی سیوش کرده و حالا میاد تو بازی و خرابکاری میکنه. توروخدا جوابمو بدید
    • پاسخ:

      کارتون خیلی سخته ... تنها راهش اینه که با سوپرسل ایمیل بزنید و درخواست هک شدن کنید و با توجه به اینکه اطلاعاتی از بازی هم ندارید ! باز نمی توانید ادعای مالکیت کنید ! خرید و فروش اکانت هم از نظر سوپرسل ممنوع است و حتی ممکنه شما را هم بن کند ! باید اون طرف بازی را پاک کند و چاره ای ندارید و یا اکانتش را پس بدهید که بعید می دونم اون هم زیر باز بره ... و از اول کارتون اشتباه بوده و خودتون باید یک بازی جدید می ساختید ! هر چی لول تونم قوی باشه - باز هم قوی تر از شما است - این یک بازی است ! برای سرگرمی ....نه چیز دیگر!

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !

  96. گوشی جی ال ایکس دارم و گوگل پلی در اون نصب نمیشه روش های ثبت اکانت بدون نیاز به گوگل پلی رو بگین اموزش بدین تورو خدا
    • پاسخ:

      متاسفانه این بازی فقط روی گوگل پلی برای اندروید سیو میشه و سیستم  ios  هم روی گیم سنتر - باید یا گوشی تونو عوض کنید یا روی بلواستکس روی کامپیوتر یک بازی کنید.
  97. خب من اگه ازاکانتش استفاده نکنم اون میتونه اطلاعات شخصی منو توگوشیم هگ کنه؟دیگه اینگه من چه جوری اکانتشو پس بدم درحالیکه هیچ تغیراتی توجیمیلش ندادم
    باتشکر
    • پاسخ:

      اگه اکانت ماله اونه که جای نگرانی نیست چون همه چی متعلق به اونه و کاری به اکانت جیمیل شخصی شما کاری نداره ، ضمنا ایمیل هایی که برای اون میاد را هم باز نکنید و یا نگه فلان ایمیل منو باز کنید ببینید چی نوشته و برام بگید یا بفرستید ......اگه میخواید جیمیل و بازی را پس بدهید که کاری نداره - اصلا استفاده نکنید و بگید مال ه خودت من نمی خوام!

      اون جواب هایی که من دادم متعلق به این بود که اگر میخواهید همه چیزش را تصاحب کنید که بعدا اون دوباره پس نگیرد بود وگرنه مشکلی نداره اگه نمی خواد بازی رو خوب شما بازی کنید و مشکلی برای شما پیش نمیاد مگر اینکه مثلا 6 ماهه دیگه که شما بازی رو پیشرفت دادید ، بیاد و اکانتشو بخواد ! و زحمات شش ماهه تون به هدر می ره ...
  98. سوالات سیکورتی چه چیزای هستن؟من تووایبرباهاش اشنا شدم دیگه اینکه به گفته خودش یه اکانت دیگه هم داره 
    • پاسخ:

      سوالات سیکورتی ، سوالاتی هستند که موقع ثبت نام جیمیل ازتون می پرسه که زمانی که پسورد جیمیلتون را فراموش کردید این سوالاتی که قبلا شما به دلخواه جواب دادید را جوابشو می خواد ، مثلا از شما می پرسه " اسم معلم شما چیست ؟ و شما یک پاسخ دلخواه می دهید و فقط خودتان می دانید و هر موقع پسوردتون را فراموش کردید این سوال را می پرسه و جوابی را که بهش دادید را می دهید و پسوردتوون بر می گرده - داشتن اکانت دیگری که دوستتون دارد دلیلی بر امنیت بودن جیمیلی و یا بازی که به شما داده ندارد و همیشه می تونه بازی و جیمیلشو پس بگیره ، به جز با راهنمایی که ما کردیم.
  99. با سلام
    یه نفراکانتشو به اختیارباادرس جمیلش دراختیارمن گذاشته لطفامنو راهنمایی کنین که ازلحاظ امنیتی چه کارای انجام بدم باتشکر
    • پاسخ:

      پسوردشو عوض کنید ، و مهمتر از همه اون سوالات سیکورتی جیمیل را و جوابشو ازش بگیرید و تغییر دهید.اگه شماره موبایل و یا ایمیل پشتیبان هم معرفی کرده به جیمیل آنها را هم عوض کنید.
      مهمتر از همه همان سوالات سیکورتی است که اگه نگیرید دوباره میتونه جیمیلشو ازتون بگیره و به دنبال اون بازی را .
      از لحاظ بازی کلش هم باید تاریخ ساخت بازی ، مدل گوشی که بازی می کند ،شهر و کشوری که بازی را ساخته ،  زمان ساختن بازی ، و اگه جم خریده رسید خرید جم .
      چون با این اطلاعات هم میتونه بازی را پس بگیرد و ادعا کند جیمیل هک شده و بازیش رو روی یک جیمیل دیگه save کنه ،

       اگه اطمینان کامل دارید به طرف ، این کارها الزامی ندارد.
  100. سلام
    یه نفر اکانت خودش به اختیارخودش باادرس جیملش دراختیارمن گذاشته میشه راهنماییم کنیدکه ازلحاظ امنیتی چه کارای انجام بدم؟باتشکر
    • پاسخ:

      پسوردشو عوض کنید ، و مهمتر از همه اون سوالات سیکورتی جیمیل را و جوابشو ازش بگیرید و تغییر دهید.اگه شماره موبایل و یا ایمیل پشتیبان هم معرفی کرده به جیمیل آنها را هم عوض کنید.
      مهمتر از همه همان سوالات سیکورتی است که اگه نگیرید دوباره میتونه جیمیلشو ازتون بگیره و به دنبال اون بازی را .
      از لحاظ بازی کلش هم باید تاریخ ساخت بازی ، مدل گوشی که بازی می کند ،شهر و کشوری که بازی را ساخته ،  زمان ساختن بازی ، و اگه جم خریده رسید خرید جم .
      چون با این اطلاعات هم میتونه بازی را پس بگیرد و ادعا کند جیمیل هک شده و بازیش رو روی یک جیمیل دیگه save کنه ،

       اگه اطمینان کامل دارید به طرف ، این کارها الزامی ندارد.
  101. با سلام و خسته نباشید من بازیم سیو بود و بعدش الان بازیم حذف شده چگونه باید دوباره بیارمش بالا
    • پاسخ:

      خواهش
  102. یعنی اون فردی که وارد اکانت من میشه میتونه وارد تنظیمات بشه و اکانت منو به یه جیمیل دیگه سیو کنه که من رمزشو نمی دونم؟ممنون که جوابمو میدید
    • پاسخ:

      کی ؟ خودتون خیر - ولی با ایمیل زدن به سوپرسل و پاسخ به سوالات آنها و بگید که جیمیلتون هک شده و سیو نشده و ..... / می تونید روی یک جیمیل دیگه سیو کنید ( از طریق سوپرسل و موافقت آنها و ارسال کد مخصوص برایتان )
  103. اطلاعات اکانتشو نمیدونه زیاد. حالا نمیشه کاریش کرد لا اقل نتونه وارد بازی شه و اکانت منو به یه جیمیل دیگه سینک کنه؟؟؟
    • پاسخ:

      نه متاسفانه ، باید به هر حال یک جوری مالکیت خودتونو ثابت کنید و سوپرسل اطمینان کنه که شما صاحب اکانت هستید ، اگر اینطوری بود که همه ادعای اکانت همدیگر را میکردند و ... !
  104. سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من یه مشکلی دارم . اینه که اکانت از یکی با پول خریدم و رمز جیمیل و ایمیل بازیابی و شماره و ... رو عوض کردم یعنی نمی تونه وارد جیمیل بشه . ولی میتونه وارد کلشم بشه و مثلا یه چیزی آپگرید کنه. چیکار کتم تورو خدا جوابمو بدید زوود.
    • پاسخ:

      اون فروشنده می تونه هر موقع اراده کنه با سوپرسل تماس بگیره و با دادن اطلاعات اکانت خودش ، شما را به عنوان هکر معرفی کنه و اکانتش را پس بگیره !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای