آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش ذخیره (Save) دهکده کلش اف کلنز در اپل و آندروید

آموزش های بازی

آموزش ذخیره (Save) دهکده کلش اف کلنز در اپل و آندروید

با توجه به سوالات فراوان مبنی بر چگونگی ذخیره ( Save ) بازی کلش آف کلنز ، در مطلب امروز دوباره نحوه چگونگی ذخیره این بازی را بر روی سیستم اپل و آندروید بصورت تصویری و ساده توضیح داده ایم ....

جهت آموزش به ادمه مطلب مراجعه نمایید

آموزش ذخیره سیو دهکده کلش اف کلنز در اپل

آموزش ذخیره سیو دهکده کلش اف کلنز در اپل :
با انجام این مراحل شما دهکده بازی کلش اف کلنز (clash of clans ) شما در اپل آیدی شما ذخیره میشود و دیگر نگران پاک شدن یا حذف آن نخواهید بود . با انجام این کار شما با ورود آیدی خود در هر دستگاه اپلی میتوانید به سیو بازی خود دسترسی داشته باشید .
قبل از هر چیزی شما نیاز به یک اپل آیدی دارید . شما میتوانید با انجام این آموزش کامل و تصویری یک اپل آیدی بسازید و یا یک اپل آیدی به مبلغ ۱۰ هزار تومان از این لینک خریداری کنید و بعد از خرید آیدی بصورت آنی به شما ارسال میگردد .

بعد از خرید یا ساخت اپل آیدی کافیست به قسمت به آیکون game center مشابه شکل زیر بروید . گیم سنتر محیطی است جذاب در اپل که شما میتوانید با دوستان خود علاوه بر ذخیره سیو بازی ، امتیازات بازیهای دوستانتان را مشاهده ، آنها را به چالش دعوت کنید یا بصورت دونفره بازی کنید . بگذریم …

بعد از ورود به گیم سنتر پنجره ای مشابه شکل زیر خواهید دید . اپل آیدی خود را در این قسمت وارد کنید :

مشابه شکل زیر توافق نامه اپل را تائید کنید :

در این قسمت باید یک نام مستعار برای محیط گیم سنتر انتخاب کنید . دقت کنید که نام نباید تکراری باشد . اگر تکراری باشد به شما پیشنهاد نام دیگری از سوی اپل داده میشود . بعد از انتخاب نام مستعار مشابه شکل گزینه next را بزنید :

عکس مشابه مرحله زیر را بدون تغییر و زدن دکمه next به مرحله بعد بروید .

شما با موفقیت مراحل را به پایان رساندید . گزینه done مشابه شکل زیر را برای اتمام فشاردهید .

پنجره با شکل زیر نشان موفقیت شما در اتصال اپل آیدی به گیم سنتر است .

حالا برای اتصال بازی کلش اف کلنز به اپل آیدی و ذخیره همیشگی سیو بازی در اپل آیدی کافیست وارد بازی شوید .

در صورت نمایش پنجره ای مشابه شکل زیر یعنی همه چیز درست است . اگر هم پنجره ای مشابه شکل زیر از قبل میدیدید که اصلا جای نگرانی نبوده !

آموزش ذخیره کردن دهکده کلش اف کلنز در اکانت گوگل

آموزش ذخیره کردن دهکده کلش اف کلنز در اکانت گوگل :

ممکن است برای بازی کلش اف کلنز خود ماهها زحمت کشیده اید و امروز به این فکر افتاده اید که مبادا بازی شما پاک شود . هر چند که درست فکر کرده اید اما با آموزش زیر میتوانید از این فاجعه بزرگ (خیلی خیلی خیلی بزرگ ) جلوگیری کنید :

قبل از شروع پروژه سیو کردن بازی کلش نیاز است سه برنامه را در گوشی یا تبلت خود به روز رسانی یا نصب کنید :

۱) برنامه gmail را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید .

۲) برنامه +google را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید .

۳) برنامه google play service که مهمتر از دو گزینه فوق است را نصب یا به آخرین ورژن به روزرسانی کنید .

این برنامه ها به راحتی از سایت بازار نصب یا به روزرسانی کنید . البته از خود گوگل پلی google play هم در دسترس است . اما چون گوگل ما رو تحریم کرده بهتره از همون بازار خودمون بگیرید . برای دریافت برنامه از گوگل پلی باید از فیل تر شک ن استفاده کنید .

لینک گوگل پلی سرویس Google play Service در کافه بازار دانلود

لینک برنامه جی میل Gmail از کافه بازار دانلود

لینک برنامه گوگل پلاس Google+ از کافه بازار دانلود

قبل از انجام پروسه مطمئن باشید که زبان گوشی شما در حالت انگلیسی باشد . دوستان زیادی مراحل رو میرن و به دلیل فارسی بودن گوشی به خطا برمیخورن.

بعد از انجام مراحل فوق به قسمت setting یعنی سه چرخ دنده در گوشه سمت راست صفحه بروید .

مشابه شکل روی گزینه ای که با فلش مشخص شده کلیک کنید . اگر این گزینه به رنگ سبز است نشان دهنده این است که بازی شما در حال حاضر ذخیره شده است و جای نگرانی نیست . میتوانید از رفتن ادامه مراحل صرف نظر کنید و خوشحال به ادامه بازی بپردازید …

نکته ( یک دهکده کلش فقط میتواند به یک جیمیل جهت سیو بازی متصل شود و اضافه کردن جیمیل دیگری برای کانکت کردن امکان پذیر نیست )

بعد از انتخاب گزینه فوق پنجره ای به شکل زیر ظاهر میشود . در این قسمت ممکن است جیمیل شما در لیست موجود باشد . اگر اینطور است روی دایره مقابل آن مشابه شکل کلیک و سپس گزینه ok را بزنید . در غیر اینصورت با گزینه add account یک جیمیل بسازید یا جیمیلی که از قبل داشتید را وارد کنید تا به پنجره ای مشابه این شکل برسید . نکته مهم (در صورتی که جیمیل شما در لیست موجود است حتما از داشتن رمز عبور آن مطمئن شوید )

بعد از انتخاب جیمیل پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . روی قسمت select gender کلیک کنید و جنسیت خود را انتخاب کنید male برای آقایان و Femal برای خانومها .

نکته : در صورتی که با همین جیمیل در گوگل پلاس فعالیت دارید ممکن است این پنجره برای شما ظاهر نشود .

بعد از انتخاب جنسیت گزینه create مشابه شکل زیر روشن میشود . روی آن کلیک کنید .

بعد از فشار گزینه create پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . کمی صبر کنید …

روی گزینه sign in کلیک کنید تا پنجره به شکل زیر محو شود .

اگر پنجره ای مشابه پیغام کوچک در بالای صفحه دیدید شما موفق شده اید .

اما برای اطمینان از عملیات یکبار دیگر هم چک میکنیم . لذا روی گزینه setting مجدد کلیک کنید .

در حال حاضر باید گزینه مشابه شکل زیر به رنگ سبز در آمده باشد . در اینصورت شما ۱۰۰٪ با موفقیت بازی خود را روی جیمیل خودتان ذخیره کرده اید و با پاک کردن بازی سیو بازی شما پاک نمیشود .


جدید ترین روش انجام بازگرداندن بازی ذخیره نشده و همچنین بازی های هک شده کلش آف کلنز در مطلب زیر می باشد ، همراه با نمونه متن ایمیل به ساپورت بازی به زبان انگلیسی  در مطلب زیر گردآوری شده است روی لینک زیر کلیک کنید

 >>>آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !<<<




تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶۹)

  1. سلام-گوشی ایفون دارم-بازی کلش دیروز اپدیت کردم-نمیدونم چی شده بالا نمیاد.
    اگه بازی پاک کنم و دوباره نصب کنم بازی از اول میاد؟؟؟؟؟
    به نظرتون چیکار کنم؟!!؟؟
    • پاسخ:

      گوشی رو یک روشن خاموش کنید امتحان کنید ....  و بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید و دوباره روشن خاموش کنید ببینید درست میشه
    • پاسخ:

      یک هفته صبر کنید
  2. من نام جدید اکانتمو اشتباه زدم به خاطر این که اون یکی اکانتمو برگردونم
    • پاسخ:

      اطلاعات بازی را همیشه آخرینش را بفرستید
  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من گوشیمو عوض کردم رمز و جیمیلمو دارم اما نمیتونم به گوشی جدید وارد کنم مدلش samsung j7 همه برنامه هارو هم ابدیت کردم اما گزینه دیسکانکت توی ستینگ کلش اصلا واسه من کار نمیکنه هرچی میزنم هیچی نمیاد ترو خدا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی مخصوص و dpi مخصوص گوشیتون را دانلود و نصب کنید - یکبار هم با ف ی ل ت ر ش ک ن این کار را انجام دهید
  4. سلام اقا شما هر چی که گفتی انجام دادم گوگل هم بروزه ولی وقتی می خوام وصلش کنم میگه بروز نیست بعد بروز رسانی رو میزنم وارد گوگل میشه می خوام دانلود کنم میگه این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست تو رو خدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      نسخه ای از گوگل را دانلود و نصب کنید که مربوط به گوشیتون باشد ( Dpi ) از سایتهای ایرانی دانلود کنید و نسخه به روز ش هم در سایت ما هست .
  5. سلام
    من همه این مراحل و رفتم و اخر سر هم گفت ....خوش امدید ولی باز ک تو سیتینگ کلش میرم میزنه دیس کانکت و هنوز قرمزه!اینو کجای دلم بزارم؟؟؟
    • پاسخ:

      گوگل آپدیت کنید
  6. سلام من کلشم روی جیمیل کانکت شده حالا میخوام تو ایفون وصل بشم چیکار باید بکنم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه توی اندروید هستید و به آیفون می خواهید بروید لینک دیوایس کنید
  7. سلام ببخشید من یه مشکلی دارم من میخوام بازیم رو از ای او اس به اندروید بفرستم ولی هرکاری میکنم میگه رو اسن اپل ایدی یه لول چهار سیو شده و الان بازی که لول بالاست نمیره اگه شما یکم راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      باز ی اندروید را تا اندازه ایی بازی کنید و بعد لینک دیوایس کنید
  8. سلام واحترام خدمت دوستان
    من یه اکانت کلش توی برنامه ی شبیه ساز اندرویدbluestacksدارم که الان بدلیل بازنشدن این برنامه من نمیتونم بازی رو ادامه بدم
    یعنی این برنامه موقع بازشدنش توای اینستالینگش گیر میکنه وصفحه ی برنامه هاباز نمیشه
    ضمنامن اکانتوسیونکرده بودم متاسفانه
    ازتون خواهش میکنم هرچه سریعتریه کمکی بهم بکنید
    خواهش میکنم
    ممنون میشم
    • پاسخ:

      بلواستکس خراب شده و باید دوباره نصب کنید و از سوپرسل تقاضای کد بازیابی را کنید
  9. سلام من بازی کلش رو با اپل ایدی یکی از دوستام که خودشم کلش داره دان کردم از اپ استور جفتمون با یک اپل ایدی. حالا میخوام یک اپل ایدی جدید بسازم و کلشم وو با اون اپل ایدی مخصوص خودم که میسازمش تو گیم سنتر سیو کنم. مشکلی پیش نمیاد چون قبلا با یه اپل ایدی دیگه دانلود کردم بازی رو؟؟؟؟
    • پاسخ:

      باید از سوپرسل بخواهید که بازی تون را با دادن اطلاعاتی از بازی که می دهید روی اپل آیدی خودتون لینک کنند
    • پاسخ:

      نشون دهنده اینه که برنامه های گوگل پلی  آپدیت نیست- گوشی هم روشن و خاموش کنید
  10. سلام ببخشید من یه اکانت کلش با جیمیل دارم که تو گوشی اندرویدی خیلی وقته باهاش بازی میکنم حالا گوشی اپل گرفتم می خواستم ببینم میتونم با همون اکانت توی گوشی اپل هم بازی کنم و اگه میشه باید چیکار کنم؟؟؟ ممنون
  11. دقیق بگو چیکار کنم تروخدا ؟بافیلتر شکن برم؟؟؟؟؟؟؟
    دیگ چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      خوب اول گوگل را آپدیت کن و گوشی را روشن خاموش کن و امتحان کن بیشتر مواقع با روشن خاموش کردن گوشی درست میشه
  12. سلام من بازی رو اپل ایدی دارم قبلا یک بار بازی رو با استفاده از لینک دیوایس به یه دستگاه دیگه که اندروید بود منتقل کردم و مجددا برگردوندم حالا مبخوام مجددا به یه دیوایس دیگه منتقل کنم یا بر روی جیمیل یا گو گل پلی سیو کنم ایا امکانش هست
  13. سلام.تروخدا کمکم کنید .من تمام نرمافزارهارو اپدیت دارم ولی وقتی روی دیس کانکت میزنم هیچی بالا نمیاره .خیلی صبر کردم و خیلی امتحان کردم نمیشه زود جواب بدید ممنون.راستی جمیل گوگل هم دارم.
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل  ت ر ش ک ن متصل شوید و گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

      ببینید گوشیتون گوگل را ساپورت می کنه یا خیر ..
  14. با سلام من روی آپل آیدی گیم سنترم یه اکانت کلش جدید و تاون هال یک سیو هست.اما در أصل یک تاون هشت دارم که ترسیدم به گیم سنتر وصلش کنم چون یه وقتایی تاون هشتمو میپرونه و اون تاون یکی را که سیو هست میاره...و چند وقتیه بدون وصل شدن به گیم سنتر با تاون هشتم بازی میکنم میخواستم ببینم راهی هست که تاون هشتمو سیو کنم رو گیم سنترم و خود به خود اون تاون یکو پاکش کنه؟؟ممنون میشم پاسخمو بدین.

    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و از سوپر سل بخواهید که بازی را به این اپل آیدی جدید لینک کند و از اون یکی آنلینک کند
  15. سلام من میخوام بازی کلش رو سیو کنم همه این مراحل درست میرم ولی تا روی دیس کانک میزنم میزنه اینستال گوگول گیم بعد میرم که نصب کنم مینویسه در این کشور مجاز نمیباشد
    گوگل پلی تازه نصب کردم جیمیل هم دارم ابدیت هم کردم بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم منو راهنمایی کنیده
    میزنه this app requires teh latest version of teh google play games app

  16. درود
    من میخام که اکانته کلشم رو که در ایپدم هست رو به جیمیل وصلش کنم
    حالا سوالم اینه که باید به یه گوشیه اندرویدی وصلش کنم تا جیمیل رو هم براش بسازم،یا اینکه همین ایمیل أدرسه گیم سنتر بر روی این اکانت کلشم متصل هست و هر وقت توی گوشی های اندرویدی هم بزنم برایم باز می شود؟
    سپاس
  17. چه جورى ریتسش کنم براى ایفون نوشته بودین ولى از ایپد نه 
    • پاسخ:

      در اینترنت سرچ کنید - معمولا با همون روش قبلی ریست می شود.
  18. سلام داداش من میخوام روى ایپدم دوتا امانت کلش داشته باشم منظورم هم زمان هسته میشه راهنمایم کنین ممنون میشم،،، و ممنون براى راه حل ذخیره کردن کلش روى گوشى هاى اپل چون هرجاى میرفتم بهم جواب درستى نمیدادن بازم ممنون
    • پاسخ:

      هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
      این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه باید برای هر بازی مدام از گیم سنتر لاگ اوت کنید و گیم سنتر دیگه رو بزنید و برید تو بازی

    • پاسخ:

      باید یک تبلتی بخرید که نصب می شه یا روی بلواستکس روی کامپیوتر بازی کنید
  19. سلام من تازه ایپد گرفتم میخوام اکانتمو توی تبلت اندرویدم ببرم به ایپدم نمیدونم چیکار کنم لطفاً کمکم کنید تازه گوگل پلی هم ریختم ولی نمیاد مرسی لطفاً کمکم کنید
  20. تورو خدا کمکم کنید
    من قبلا با اکانت گوگل بازی میکردم ولی حالا ایفون گرفتم
    اینجا conect to google play نداره تا از ادامه بازی برم این game center هم متاسفانه روی یه اکانت اشتباه دخیره شده و از ادامه اون میاد چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      متوجه سوال نشدم ! شما باید لینک دیوایس کنید
  21. سلام من چند روز پیش بازى کلشمو اپ کردم ولى وقتى وارد بازى شدم از اول اومد با توجه به اینکه در گیم سنتر طبق اموزش شما سیو است الان باید چیکار کنم که از ادامه بازى بیاد
  22. من یه اپل آیدی دست کسی دارم بعد باش کلش بازی میکنه خودمم اپل آیدی رو دارم میخوام یه جوری این کلش پاک بشه و اگه خواست با این ااپل آیدی بازی کنه از اول شروع کنه باید چیکار کنم؟ لطفا زود بگین ممنون
    • پاسخ:

       یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  23. سلام من میخوام کلش رو از رو اپل آیدیم از رو گیم سنتر پاک کنم و بتونم با همون اپل آیدی یه کلش از اول سروع کنم میشه تو ضیحات کامل بدین ممنونم
    • پاسخ:

      برای بازی جدید باید یک اپل آیدی جدید بسازید 
  24. سلام،من میخواستم کلشمو از اول بیارم بازی کنم برای همین اپل ایدیمو عوض کردم ،اپل ایدی جدید وارد کردم کلشو پاک کردم دوباره نصب کردم اما وقتی رفتم توش دپباره بازی قبل اومد ! حتی ریست هم کردم اما نشد !چیکار کنم ؟
    • پاسخ:

      بازی  از گیم سنتر هم باید خارج شوید
  25. اره داشتم گوگل پلی گیمو وقتی اپدیتش کردم دیگه اجرا نشد
    مدله تبلتم نوته 2014
    گوگل سرویس و ساپورت میکنه ولی اون اجرا نمیشه
    • پاسخ:

      راه حل همان هایی ست که گفتیم و ممکنه یک جا اشتباه کرده باشید .
    • پاسخ:

      ببینید گوشی تون اصلا گوگل سرویس و گوگل پلی را ساپورت می کند
    • پاسخ:

      DPI مخفف کلمه های Dot Per Inch یا نقطه در هر اینج می باشد و یک واحد اندازه گیری است
  26. سلام مپم هر کاری میکنم سیو نمیشه سبز نمیشه وقتی میزنم روش هیچی نمیاره که بخوام جیمیل وارد کنم گوگل پلی گیمم پاک شده هر کاری میکنم نصب نمیشه و مینویسه اجرا ممکن نیس خواهش میکنم بگین چیکار کنم
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  27. سلام خسته نباشید ممنون از راهنماییتون
    من بازی و سیو کردم تو گیم سنتر اسمم هم بالا میاد اما بازیم نمیاد بازی دیگه هم از جیمیل به وسیله کد تو تنظیمات هست لود کردم بازم همونطوری اسمم میاد  بازی قبلی نمیاد اینطوری بگم هر بازی میارم اسمم بالا مینویسه ولکام عادل اما بازی خودم نیست ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی زحمت کشیدم برا بازیم
  28. از همتون ممنون بازیم برگشت راهنمایی شما واقعا عالی بود امیدوارم موفق باشید
  29. سلام
    من یه ای پد ایر دارم و میخوام یه اکانت از یه تب لت اندروید بخرم و بیارم تو ای پدم باید چیکار کنم؟لطفاً زود بهم بگین
  30. سلام.
    من ی ایفون ٥خریدم ک صاحب قبلیش اپل ایدیشو پاک نکرده بود.الان ی مدته ک هرکاری میکنم نمیتونم از app store برنامه ای دانلود یا اپدیت کنم با وجود این ک خودمم ی اپل ایدی درست کردم.الانم برای اپدیت بازی موندم از طریق سیبچه هم نتونستم اپدیت کنم لطفان کمکم کنید.ممنون

    • پاسخ:

      خوب باید از اون اپل خارج بشید و از گیم سنتر هم خارج بشید و گوشی را ریست کنید و اپل خودتون را بزنید و توی گیم سنتر هم بزنید و بازی را از اپ استور با این اپل آیدی خودتون دوباره دانلود کنید - کلا همه برنامه های دیگه هم همینطور و بهتره سیبچه نباشه
  31. سلام دوست عزیز تروخدا هرچه سریع تر جوابمو بدید من اکانتمو همونطوری که گفتید رو اپل آیدی سیو کردم بعد گوشیو  ریستش کردم دوباره بالا اومد اما الان آپدیت جدیدو که گرفتم اکانت خودم نیس  وبازی از اول بالا میاد هرچی تو گیم سنتر هم میزنم اکانت خودم بالا نمیاد خواهش میکنم به طور واضح توضیح دهید
    • پاسخ:

      حتما قبلا بازی تون توی گیم سنتر نزده بودید وگرنه باید بالا بیاید - شما از اپ استور بازی را دانلود ونصب کنید نه جای دیگه
  32. سلام خسته نباشید.من رو گوگل پلى حساب دارم ولى گوشیمو عوض کردم نمیشه سیر گوگل پلی رو به آپس ایدى منتقل کرد؟
  33. سلام.من تمام مراحل سیو کردن رو انجام دادم ولی اون گزینه سبز نشد اما ایمیلمو موقع لود شدن میاره.الان پیامم فرستادم کی ج میده.ممنون
    • پاسخ:

      شما باید جیمیلی که روز اول به بازی سینک بوده و سیو شده را در بازی بزنید - احتمالا جیمیلتون را تغییر دادید.
      معمولا زیر یک هفته پاسخ می دهند.
  34. سلام
    ممنونم از سایت خوبتون
    گوشی من سرویس گوگل سرویس رو ساپورت نمیکنه بخطر همین نمیتونستم بازی رو از طریق جیمیل سیو کنم
    مجبور شدم بر روی فیس بوک سیو کنم بعد از آپدیت جدید متاسفانه بازی من از طریق فیس بوک لود نمیشه
    خواهشا اگه میتونید راهنماییم بکنید چکار کنم خیلی برای این بازی زحمت کشیدم
    باز هم از سایت خوب و بروزتون تشکر میکنم
    شاد و تندرست باشید
    • پاسخ:

      متاسفانه به هیچ وجه بازی روی فیسبوک سیو نمی شود و تنها تنها روی گوگل سیو می شود و شما برای بازیابی بازیتون فقط از روش زیر باید بروید :
      چگونه دهکده خودم را که بر روی جیمیل و گوگل پلاس Save نشده بازیابی کنم ؟
  35. سلام!!لطفا بهم کمک کنید!!!از روی کنجکاوی رفتم روی ایپد دوستم اول اپل ایدی خودم رو زدم و بعدش در قسمت تنظیمات اون رو لینک کردم،،حالا هرچی اپل ایدی خودش رو میزنم و تنظیمات رو دست کاری میکنم بازی خودش نمی اد!!!اونم همش با اکانت من بازی میکنه و وقتی وصل میشم میبینم پیغام میاد و من از بازی  به اجبار خارج میشم !!!لطفا کمکم کنید !!خواهش میکنم
    • پاسخ:

      گوشی را ریست کنیدو اپل آیدی را از گیم سنتر خارج کنید.
  36. سلام. من بازیم روی اپل ایدیم سیو هست اما چون پسوردش دست یکی افتاده میخام دوباره روی همین اپل ایدیم با یه رمز جدید سیو شه چیکار باید بکنم؟ مرسی
    • پاسخ:

      شما باید درخواست بدید که روی یک اپل آیدی دیگه سیو بشه بازی - یک اپل آیدی می سازید و اینو واسه سوپرسل می فرستید :
      یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  37. سلام ،ببخشید‌من ی اکانت کلش دارم ک روی ی جیمیل سیوه اما میخام رویه ی جیمیله دیگ سیوش کنم ،نمیتونم لطفا راهنمایی میکنید ممنون.
    • پاسخ:


      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
    • پاسخ:

      نمی دونم - بازی نکردم

  38. سلام।।..iخسته نباشین..
    من گوشیم g730 هواوی هست...
    برنامه گوگل پلاس رو هم ساپورت نمیکنه...
    برای سیو برنامه کلش چیکار باس بکنم...
    • پاسخ:

      باید گوشی جدید بخرید
  39. سلام چرا موقع تعویض اکانت پیام

    warning:progres in the current game will be lostمیاد
    هر دو اکانت به جیمیل خودشون متصلند.
    • پاسخ:

      اگه وصله مشکلی نیست - این پیام میاد و شما confirm را بزرگ بزنید و قبلش چک کنید که بازی گزینه گوگل پلاسش سبز باشد
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  40. بخشید نمیدونم چرا اکانتم سیو نمیشه واقعا نمیدونم چیکارکنم .. لطفا راهنمایی بکنید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

      جیمل بازی را هم سینک کنید و یک ف یل ت ر ش ک ن هم فعال کنید

  41. اقا سلام من گوشیم اندروید بوده بازیمم رو جیمیلم نصب بوده الان گوشیمو عوض کردم اپل گرفتم ولی هرکاری میکنم وصل نمیشه به جیمیلم وصل شد به کیم سنتر جکار کنم
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  42. سلام من از یه سایتی جم خریدم بعد از اون از اندروید میخام سینکش کنم به اپل میگه قبلا این کار رو کردی و نمیتونم سینکش کنم الان چه متنی بفرستم که بتونم دوباره سینکش کنم روی گوشی اپل 
    • پاسخ:

       یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه روی یک اپل جدید:
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

      باید یک اپل آیدی جدید هم بسازید
  43. سلام من بازیم که رو ی گوشی اندروید ذخیره بود رو چطوری بیارم رو گوشی اپل 
  44. سلام من میخوام بازی که روی آیپدمه بیارم تو گوشی اندرویدم.
    وقتی روی لینک دیوایس میزنم میگه به گیم سنتر کانکت شو.از همون دکمه که گفتیه بزنی میره تو گیم سنتر میزنم میره تو گیم سنتر اپل آیدیم هم زدم آورد گیم سنتر همونجوری شد ولی رفتم تو بازی دوباره میگه به گیم سنتر کانکت شو همین جوری ادامه میدم ولی فایده نداره خواهش میکنم سریع جوابمو بدید
    • پاسخ:

      یک بار از اپل آیدی و گیم سنتر خارج شوید و گوشی را روشن خاموش کنید و دوباره وارد بازی شوید و مطابق آموزش پیش روید و اگه نشد باید مشکل از طرف گوشی باشد.
  45. مهدى دارابى

    سلام به همه 
    کسى میدونه چطور میشه اکانت کلش رو از روى یه اپل آیدى به یه اپل آیدى دیگه انتقال داد؟
    • پاسخ:

      . یه تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه روی یک اپل آیدی جدید.
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  46. سلام من دوتا دستگاه اپل دارم یه اکانت در ایفون دارم میخواستم بیارمش در ایپد ولی هرچی رو لینک دیوایس میزنم میگه اوپن گیم سنتر میزنم اپل ایدی هم میزنم همین جوری تو گیم سنتر میمونه لطفا کمک کنید مرسی 
    • پاسخ:

      سیستم عامل های iOS که ورژن آن کمتر از 5.1.1 می باشد ، دیگر بازی کلش آف کلنز روی آن اجرا نمی شود و بازی روی این سیستم عامل با ورژن کمتر از  5.1.1 نیز ساپورت نمی شود
  47. سلام ، من روی گوشی قبلیم کلش بازی میکردم ایمیلش واسه من نبود، حالا گوشی جدید خریدم چطوری کلشمو انتقال بدم ب گوشیه جدید با توجه ب این ک پسوورد ایمیل لینک شده رو ندارم؟ اکانت جدید هم ک میسازم کلش روش کانتکت نمیشه ، هر دو گوشی اندروید هستش
  48. salam man az laptab baziro nasb kardam nemidunam chekar konam ke save beshe az net dar avordam ama aslan un barnamha ru nasb nemikone erorr mide mamnun misham ke rahami konid
  49. سلام.من میخوام با همین گوشی خودم وارده یک اکانته دیگه ای بشم.چطور میشه این کارو کرد؟
  50. سلام ، من بازیم لول ١٠٨ هست می خوام روی گیم سنتر سیو کنم بازیما اما وقتی اپل ایدیما وارد میکنم توی بازی خوش امد می گه اما بازی سیو نمیشه کمک کنید می خوام هر چی زود تر سیو کنم خیلی افسرده ام 
    • پاسخ:

      آیدی اپل را در گیم سنتر بزنید
  51. سلام ببخشید ایا باید هر مرحله که میری بالا خودت سیو کنی یا خودش سیو میشه من لول 16هستم ولی خودم زخیره کردم نوشته شما لول 5هستید چکار کنم کمکم کنید

  52. salam , man ye acc daram ke villagam bahash matche , ye ipad kharidam tazegi , mikhastam bazimo bendazam roo ipade, apple idimo too game centere ipad vared kardam , clasho rikhtam tooke raft name o inaro behesh dadam az avval shooroo shod, hala tori shode ke ba gooshiye khodamam connect misham mige in apple id male in village nist , yani oon villagi ke rooye ipad creat kardam shode bazim roo apple id, harkari balad boodam kardam dige nemidoonam bayad chikar konam!! plz help me
    • پاسخ:

      خوب توی گیم سنتر هم بزنید - بازی را هم از اپ استور دانلود کنید نه سایت متفرقه - یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم متصل شوید و اگه نشد دیگه باید با سوپرسل تماس بگیرید.
  53. سلام من میخوام ی اکانکت دیگه کنار کلش داشته باشم اما نمیدونم چرا توی قسمت تنظیمات جای که اکانکت  دوم اضافه میشه یعنی گوگل رو برای من بالا نمیاره لطفا کمک کنید
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  54. Clash of clans lost account

    سلام و عرض ادب من رو ایفونم بازیو سیو کرده بودم و وقتی وارد بازی میشدم علامت خوش امدید میومد فون رو ریستور کردم از اول اومد بعد پل ایدی رو میزنم اکانت برنمیگرده چیکار کنم کککککککممممممککککککک
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی را در گیم سنتر بزنید و بازی را از اونجا لود کنید - بازی را هم از اپ استور دانلود کنید
  55. سلام من قبلا اکانتمو سیو کردم ولی حالا میخواهم سیو کنم سیو میشه و همه مراحل انجام می دم ولی اخرش کاننکت نمیشه هنوز دیسکانکته
    • پاسخ:

      جیمیل بازی را بزنید در بازی و سینک کنید و یک فیل ت ر ش ک ن هم فعال کنید -
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  56. سلام من قبلان یه بار کلاشمو سیو کردم بعد نمیدونم چیشود دیکانکت شدم الان می خوام وصلشم هی او دایره می چرخه به نظرتون اگه صبر کنم دوباره کانکت میشه یا نه اگه نه چیکار کنم مرسی و خسته نباشید
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید - بازی کلش را هم آپدیت کنید از سایت.
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  57. سلام
    خواهشا جواب بدید
    من قبلا اندرویدی بودم و کلش بازی می کردم و اکانتمو توو جیمیل سیو کرده بودم
    الان اپل دارم و اپل ای دی رو با یک جیمیل دیگه ای درست کردم
    حالا چیکار کنم که ادامه کلشمو توو سیستم عامل ios بازی کنم؟
  58. سلام من وقتی روی گزینه ی disconnect میزنم پیغام میده دستگاه شما از خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمیکند ووقتی که می خام خدمات گوگل پی رو اپدیت کنم بازم ارور میده و میگه بسته ی فعلی قبلا با امضا های مختلف به ثبت رسیده  واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم
    • پاسخ:

      پاکش کنید و دوباره از اینجا نصبش کنید
      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  59. سلام.من گوشیم ایفون هست.زدم کلشم رو اپدیت کردم بازی برگشت به لول یک.چیکار کنم ؟؟؟تروخدا جواب بدین افسرده شدم.بازی هم رو جیمیل سیو نبود😭😭
  60. سلام. من اکانتم رو یه جمیلم سیو کردم ولی پسوردش رو یادم رفت بعد جمیلم را پاک کردم الان میخوام تو یه اکانت دیگه سیو کنم ولی سیو نمیشه راه دیگه هست . لطفا بگین. 2. بعدش میخوام اکانت یکی دیگه را بگیرم آگه اکانتش را بگیرم بعد ساین این میشه یعنی سبز میشه یا قرمز
    • پاسخ:

      بازی فقط روی همان جیمیل قبلی سیو میشه و اون جیمیل را باید بزنید تا سیو بشه و اگه پسورد یادتون رفته باید با سوپرسل تماس بگیرید و تغییر جیمیل بدهید :

      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

      2- باید جیمیل طرف را هم بگیرید و در گوشی سینک کنید و بازی را لود کنید از روی همان جیمیل دوستتون
  61. سلام خسته نباشید میشه دو اکانت کلش رو رو یک دیوایس اپل اجرا کرد اون دومیه روی اندرویده ولی اصلیه روی ایپده اگر کاری میشه کرد چون جیلبریک هم هستم بهم بگیدانجام بدم

    • پاسخ:

      باید اونو لینک دیوایس کنید روی یک گوشی اپل با یک اپل آیدی جدید سیو کنید توی گیم سنتز و چون  هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه  . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه


  62. سلام
    ممنون از پاسختون
    فقط من چون مطمئن نیستم بازیم سیو باشه (ب دلیل اینکه موقع لینک دیوایس میگه ک اپل ایدیم اشتباست) جرات پاک کردن بازیمو ندارم.
    راه دیگه ای نیست؟؟ مثلا همون میل زدن به بازی و یا ساخت یک اپل ایدی جدید؟(البته من اپل ایدی دومم رو به همین قصد ساختم ک باز با ارور اشتباه بودن اپل ایدی مواجه شدم)
    اگه با میل زدن میشه،لطفا متنه اینیل رو بهم میگین ک جواب درست بهم بدن؟
    • پاسخ:

      میتونید بگید که از اون اپل آیدی آنلینک کنند و روی یک اپل آیدی جدید که ساختید لینک کنند و متنش
       i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id
      البته اطلاعات بازی را هم باید بدانید چون می پرسند. مخصوصا تاریخ ساخت بازی و رسید خرید جم اگه جم خریدید ...
  63. سلام
    من ٢ تا اپل ایدی دارم و نمیدونم بازیم رو کدوم سیوه.هر دو رو هم تو گیم سنتر امتحان کردم و برای هر دو وقتی بازیو باز میکنم welcome میاد.اما مرقع لینک دیوایس ب دستگاه دیگه میگه ک با اکانت درست وارد نشدم
    ب ساپورت بازی میل زدم ک بهم بگن بازیم با چه اکانتی سیوه ولی جواب بی ربط بهم میدن
    میشه بهم بگید چیکار کنم؟ و یا چ میلی ب بازی بزنم؟ مرسی
    • پاسخ:

      شما کلش را اگه سیو هست پاک کنید و یکبار از اپل آیدی های خود خارج شوید و دوباره وارد شوید و بازی را از اپ استور دانلود کنید . و دوباره نصب کنید و آیدی ها تون را امتحان کنید
  64. من یه بار از لینک دیوایس استفاده کردم برای بلو استک روی لپ تاپم بعد پاکش کردم الان میخوام بازیمو انتقال بدم روی اپل ولی لینک نمیده دیگه به من بازی و دیس کانکت کردم با جی میل جدید بریم باز سیو کنم ولی نمیشه مخم رد داده دیگه کاری میتونم بکنم؟؟؟
    • پاسخ:

      دیگه لینک نمی ده - و کاریش نمی شه کرد - شاید سوپرسل ایمیل بزنید براتون انجام بده که فکر نکنم.
    • پاسخ:

      اینو معمولا زیر نامه هاشون می زنن و باید دید نامه ایی که دادن چی بوده
  65. سلام همونطور که گفتید من من یه اپل ایدی جدید درست کردم و زدم توی گیم سنتر رفتم تو بازی پیام خوش امد بهم نگفت و رفتم تو قسمت LINK A DEVICE که بازیو انتقال بدم بازم مثل قبل فقط نوشته open game center گوشیمو ریستور کردم گفتم شاید درست بشه اما بازم نشد با قندشکن امتحان کردم بازم نشد دوستان 3روزه گرفتارم تروخدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      بازی باید در گیم سنتر هم سیو باشه
  66. با عرض سلام و خسته نباشید
    من مراحل بالا رو انجام دادم. بعد کانکت به جیمیل میشم و به اصطلاح گزینه سبز می شه ولی دوباره قرمز هست و دیس کانکت نشون میده. میشه راهنماییم کنید. ممنون 
  67. شما نمیتونین یک راهنمایی درست و حسابی کنین چیگونه میتونم اکانتمو بدم خواهر گوشیم اپل هس اون گوشیش لنوو هس این راها برام راه نیس
  68. سلام من کلشم آپل آیدی داره اگه بخوام هم روی گوشی اندرویدم بالا بیاد هم رو گوشی اپلم باید چیکار کنم
    ممنون
  69. سلام دوستان من بازی کلش از یکی دوستان خریدم اون کلش در اندروید بازی میکرد و بهش جیمیل داده بود حالا که من خریدم گوشیم ایفون هست میخوام انتقال بدم که شما اموزش دادید

    اما من به مشکل برخوردم وقتی گزینه linke a device در ایفونم میزنم میاد open game center اما گیم سنترم به اپل ایدی وصل هست مشکل چیه دوستان کمکم کنید. و یه چیز دیگه وقتی به گیم سنتر هم وصل نیستم بازیم ادامه داره بازی رو از دیوایسم پاک کردم اپل ایدی ها کامل خاموش کردم و وقتی دوباره کلش رو نصب کردم بازیم ادامه داشت. و وقتی اپل ایدیم به گیم سنتر وصل میکنم و وارد کلش میشم پیام خوش امد نمیاد با ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کردم نشد و با دوتا اپل ایدی هم امتحان کردم بازم نشد تروخدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      باید اپل آیدیتون هیچ بازی کلشی روی آن قبلا نباشد تا بتوانید لینک دیوایس کنید
  70. سلام توروخداکمکم کنین لولم نوده هرکارمیکنم بازیم سیو نمیشه اول سیوبودولی گوشیم مشگل پیداکردوالانم رمز جیمیل یادم نمیاد البته بازی رو که باز میکنم  پیام ول کام میاد ولی عددش صفره چندبارم جیمیلاموپاک کردم جدیدساختم ولی فایده نداشت ممنون 
    • پاسخ:

      همان جیمیلی که بازی روی آن سیو بوده را فقط باید بزنید نه جیمیل دیگه ایی - اگه هم یادتون نمی یاد باید از طریق سوپرسل تغییر جیمیل دهید 
      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جواب های شما این جیمل را آنلینک می کند از گوگل پلاس و با دادن یک جیمیل جدید می توانید بازی را روی یک جیمیل دیگر سیو کنید
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
      -
  71. Ba salam man ye acc dashtam khastam ye acc dige besazam bara hamin ye apple id dige dorost kardam va game centeramam moshabehe rahnamaiiaye bala ok kardam ama raftam too game didam hamoon ghablieo bazie jadidi shooroo nashode lotfan rahnamaii konid
    • پاسخ:



          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  72. سلام خواهش میکنم راهنماییی کنید
    من گوشیم آیفونه و کلشم اپل آیدی هم دارد و مجبورم گوشیمو عوض کنم و نسخه اندروید بگیرم چجوری کلشم رو توی اون گوشی که اندرویده بالا بیارم با تشکر
    منتظر جواب شما دوست عزیز هستم
  73. سلام ببخشید من کلش روی گوشیم(iphone4s) نصبه و اپل آیدی هم داره حالا میخوام گوشیمو عوض کنم و یه نسخه اندروید بگیرم چجوری این اکانتم روی اون گوشی بالا بیارم تشکر
    لطفا سریع پاسخ دهید منتظرم
  74. سلام اقا من قبلا رو اندروید نصب کردم گوشیمو عوض کردم الان ios   نصب کردم اما وقتی میخوام جیمیل بزنم تو ستینگ گزینه جیمیل رو نداره حالا باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      بازی درios   با اپل آیدی در گیم سنتر ذخیره می شود
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را ساختید را در گوشی سینک کنید - نه جیمیل دیگری
  75. سلام . ببخشید چرا اکانت من پس این گزینه ساین بای جیمیلو نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید و جیمیل هم در گوشی سینک باشه و گوگل پلی هم آپدیت باشه و اصلا ببینید گوشیتون گوگل پلی را ساپورت می کنه ؟
  76. سلام
    دوست عزیز بنده تا الان بر روی اندروید بازی کرده و بازی را هم سیو کردم آیا امکانی هست تا ادامه بازی را بر روی آیفون بازی کنم یا خیر؟
    • پاسخ:

      روی یک بازی جدید باید کد جدید را بزنید
  77. سلام
    من کلاش رو روی گوشی اپل نصب کردم حالا می خوام پاک کنم از اول شروع به بازی کنم هرکاری میکنم ادامه این میاد حتی با اپل ای دی دیگر دان کردم میشه کمک کنید
    • پاسخ:

      باید کلا خارج بشید از اپل آیدی و گیم سنتر و گوشی را ریست فکتوری کنید و دوباره اپل جدید را بزنید  و بازی را  دانلود کنید . 
  78. سلام خسته نباشید من با ایپد بازى میکنم امدم گیم سنتر وصل کردم  براى ذخیره بازى کلش بعد که وصل کردم رفتم توى بازى  بعد بالاى صفحه عکس گیم سنتر اورد منم زدم نوشت جیک لول1 منم زدم بعد الان از لول 1 یک شروع شود  الان من بازى رو پاک کردم دوباره  از اپل ستور دالود کردم الان  باز از دوباره رفتم توى بازى از لول 1شروع شد من الان باید چگارکنم کنم خواهش میکنم بهم کمک کنید سریع تر
    • پاسخ:

      اگه بازیتو قبلا سیو بوده همون اپل آیدی را اید بزنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم امتحان کنید
  79. سلام من گیم سنترم فعاله حتی تو گیم سنتر بازی کلش رو نشون میده اما کلش هیچ پیغام خوش امدی بمن نمیگه و من نمیتونم جم بخرم لطفا بگید من چیگار کنم
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شوید - به خاطر تحریم ها است
  80. سلام من ایپد دارم میخواستم اکانت کلشم رو رو اپل ایدى ذخیره کنم بر همین گیم ستر وصل کردم بعد رفتم توى بازى جک لول 1زدم بازیم از اول شروع شد الان نمیتونم بازیم برگردونم خواهم میکن کمک کنیز سریع تر
    • پاسخ:

      باید اپل ایدی که بازی روی آن سیوه بزنید و از اپ استور بازی را دانلود کنید - به گیم سنتر متصل شوید و بازی لود میشه
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و جیمیلی که بازی را ساختید باهاش را در گوشی سینک کنید
  81. سلام. من و داداشم اکانت هامونو روی یک اپل ای دی ذخیره کردیم
    حالا بازی خودم رفته و بازی داداشم اومده روی اپل من. چیکار کنم بازی خودم بیاد ؟ 
    • پاسخ:

      باید از روش بالا استفاده کنید - چون فقط یکی ش سیو میشه که ماله داداش بوده
  82. سلام
    من یه آیپد و یه آیفون دارم داداشم خودش گوشیش اندرویده و اکانت خودش رو تو آیپد Link کرده بوده حالا میخوام اکانتش رو خارج کنمو خودم یه اکانت جدید رو از لول اول شروع کنم ولی هر کاری میکنم نمیشه
    هم تو آیفون هم تو آیپد چون به اپل آیدی خودم متصله اکانت داداشمو میاره بالا!
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید
  83. سلام. میخواستم بدونم اگه اکانتم روی گوگل پلی ذخیره باشه بخوام روی گوگل پلاس ذخیرش کنم باید چیکارکنم ؟لطفا جوابمو بدید خیلی مهمه
  84. ببخشید من تازه این بازی رو ریختم لول 5 ام تازه میخام سیو کنم. سوالم اینه که اگه سیو کنم الان بازی رو، دوباره بازیم از اول شروع میشه؟؟
    • پاسخ:

      نه - هر موقع آنلاین شدید - بازی از ادامه ش شروع می شود.

  85. سلام من بازیم روى گیم سنتر ذخیره هسته و وقتى وارد بازى میشم wellcome رو مینویسه اما من قبلا بازى رو با اپل ایدى یکى دیگه دان کرده بودم  چندبار هم باهمون اپل ایدى  اپدیتش کردم اما بازى رو در گیم سنتر روى اپل ایدى خودم جدیدا ذخیره کردم وفقط با اپل ایدى دوستم از  اپل استور دانلودش کردم میخواستم بدونم الان بازى روى اپل ایدى خودم ذخیره هسته یعنى اگه پاکش کنم بازى رو و با اپل ایدى خودم دانلودش کنم و وارد گیم سنتر بشم بازیم میاد یا مجبورم با اپل ایدى دوستم دانش کنم تا همین اکانتم بیاد
    • پاسخ:

      شما اپل آیدیتون را در هر گوشی بزنید و کلش را از اپ استور دانلود کنید و سپس به گیم سنتر تنظیم و متصل شوید - بازی تون لود میشه.
  86. سلام
    من میخوام اکانتم رو لینک کنم به گوشی اپل، ولی از اونجایی که روی اون گوشی هم همین بازی کلش رو دارم و تاون هالش لول 4 شده اجازه لینک نمیده، چه کنم؟
    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یکبار قابل انجامه
  87. سلام خسته نباشید تورو خدا راهنمایم کنید
    من ی اکانت دارم که جمیل همه چیم دسته خودم بود حالا نمیدونم چطور شد الان دسته یکی دیگه است یعنی اینکه دونفر با ی کلاش بازی میکنیم حالا ازتون کمک میخوام که چطور کنم که اون نفر با کلش من بازی نکنه رمز جمیل عوض کردم بازم نشد لطفا راهنمایم کنید که چیکار کنم نفر دیگه بازی نکنه با تشکر
    • پاسخ:


      برای اینکه هکر وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند.
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game

  88. سلام گوشیم اپل بود از دستم تو آب افتاد وسوخت بازیم تو اپلم سیو کردم الان گوشی اندروید گرفتم و امکان دسترسی ب گوشی اپلم ندارم چون ک همونطوری ک درجریان گذاشتم گوشیم تو اب افتاد ک بازیمو از اپل ب اندروید انتقال بدم عایا راه حل دیگه ی هست ک بازیمو دوباره بالا بیارم و همون اپل ایدی روگوشی اندروید ثابت کردن بالا میاره همه چیزم درسته اما از لول یک میاره ۱۰۰بارم اینکارو تکرارکردم باز از لول یک میاد توروخدا اگ راه حلی هست کمکم کنید!!؟؟؟
    • پاسخ:

      ساده ترین راه اینه که یک گوشی موقت اپل تهیه کنید و اپل آیدی تون را در اون بزنید و بازی را لود کنید و بعد لینک دیوایس کنید

      بعد هم اکانت تون و اپل آیدی تون را از گوشی اپل موقت حتما پاک کنید

  89. همه جی میل هارو چک میکنم ولی نمیشه شاید جی میل اولی رو حذف کردم
    نمیشه تغییرش داد یا یجوری درستش کرد؟
    • پاسخ:


      برای تغییر جیمیل جمله زیر را می نویسید که سوپرسل از شما سوالاتی در مورد بازی می کند و در صورت صحیح بودن جیمیل را تغییر می دهد
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

  90. سلام خسته نباشید. اگه کلش رو تو گیم سنتر ذخیره کرده باشم نمیتونم دیگه تو اندروید از همون مرحله اجراش کنم؟؟؟؟ جواب بدید
  91. سلام چگونه میتوان تو گوشی اپل  در بازی کلش به بازی دیگه که رو جمیل دیگه است رفت ممنون میشم اگه پاسخ بدید 

  92. یعنی چی
    باید جیمیلی که بازی را با آن ساختید را بزنید - نه هر جیمیل دلخواهی را.

    • پاسخ:

      یعنی روزی که بازی را نصب کردید - یک جیمیلی توی گوشی بوده که بازی با اون نصب شده و حتما باید اون باشد
  93. سلام من یه بار جیمیلم رو سیو کردم ولی امروز میخواستم قطعش کنم و دوباره سیو کنم که هرکاری کردم سو نشد منم بازی رو پاک کردم ونصبش کردم که دوباره امتحان کنم ولی وقتی که اول بازی Sing-inرو میزنم و میزنم رو جیمیلم نمیره توش حالا یعین کلشم پاک شده؟؟؟
  94. سلام یک نفر داره با اکنت کلشم بازی میکنه چطور میتونم جلوشو بگیرم و سوال بعدی اینکه میخوام اپل ایدیمو عوض کنم اگه عوض کنم سیو بازیم پاک میشه با تشکر 
    • پاسخ:

      برای اینکه هکر وارد بازی تون نشه باید درخواست زیر را بنویسید که بعدا سوپرسل با ارسال سوالاتی در مورد بازی و جواب صحیح شما - دسترسی وی را قطع می کند.
      hi , some one hacked my gmail but i could change my password but he is still in my game , can u please kick him out of my game
      -
    • پاسخ:

      آپدیت شده چی رو بذاریم ؟
  95. سلام خسته نباشید
    من گوشی ایفون دارم که قبلا زمانی که بازی کلش رو نصب کردم روش با یک اپل ایدی بود .. 
    بعدا من اون اپل ایدی رو حذف کردم و بازی کلش رو هم حذف کردم
    اپل ایدی جدید ساختم 
    وقتی دوباره بازی کلش رو نصب کردم بازی من از همون لولی که با اپل ایدی قبلی بازی میکردم نصب شد ولی وقتی ولکام میده بهم اپل ایدی جدیدم رو میزنه
    الان میخواسم جم بخرم مشکل سینک شدن دارم که میگن سینک نیست در صورتی که من همه کارایی که اموزش دادید رو انجام داد
    آیا باید برای سینک شدن اپل ایدی قدیمیم رو بدم؟؟؟ در صورتی که اپل ایدی قبلی رو کلن دیلیت کردم و با اپل ایدی جدید دارم بازی میکنم؟
    • پاسخ:

      باید جیمیلی که بازی را با آن ساختید را بزنید - نه هر جیمیل دلخواهی را.
  96. سلام من یه بار اکانت رو از روی ایپدم دادم داداشم روی تبلت اندروید بعد اون ایدی منو دیست کانکت کرد الان من دارم رو ایپدم بازی میکنم میخوام بریزم رو کوشیم که اندروید تورو. خدا کمک کنید التماس میکنم

  97. اسحاق رضایی

    سلام.ممنون.من بازى تو قسمت برنامه هاى کاربردى گوشیم هستش ولى تو منو اصلى که قبلا بود و بازى رو باز میکرد نیستش. اول پیام اومد که متأسفانه کلش متوقف شده بعد دیگه تو منو اصلى گوشیم رفت. ممنون میشم 
    • پاسخ:

      بازی  را دوباره نصب کنید - اگه سیو است.
  98. Hello Chief, Thanks for contacting us and playing Clash of Clans! I understand you want to switch the Google+ account linked to your village. Please be informed that we will be able to assist you to change the account. In these cases we need to make sure that the rightful owner of the game who wishes to switch the Google+ account. To verify this, we will need a receipt of your purchase of gems(a screenshot from your Google Wallet purchase history is also OK) for this account. In addition to the copy of the receipt, we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you: When did you start playing on this account? Where(which city) did you create the account? What device(s) do you use to play the account? Please let me know if you have further queries.
     Clash On! Vance
    من درخواست دادم این برام اومد
    لطفا کمک کنید
    • پاسخ:

      رسید خرید جم + تاریخ ساخت بازی +شهر و کشوری که اکانت ساختید +مدل دستگاه گوشی
      را می خواهد.
  99. سلام اگه بازی رو از اندروید به گوشی اپل انتقال بدم آیا بازی میره رو اپل ای دی یا روی همون جیمیله؟
    • پاسخ:

      بله - انتقال پیدا می کند و باید روی اپل آیدیتون بازی دیگه ایی از کلش نباشد
  100. سلام من اکانتمو از دوستم گرفتم(تو دستگاه اپل ایپد ریختم تو گیم سنتر)  حالا میخوام رو گوشی اندرویدم لینک کنم میگه بیش از یک بار نمیتونی لینک کنی 
    خواهش میکنم جواب بدید
    • پاسخ:

      نمی توانید دیگه .
      یک ایمیل بزنید به ساپورت بازی و بگید میخواهم از اپل آنلینک کنم و به جیمیل م توی اندروید لینک کنم.

      hi i want to unlink my apple id so i can link my game to a new gmail account

      جیمیل و اپل  ایدی را هم بنویسید - ببینیم انجام می دهند یا خیر ...
  101. ببخشید یه سوال داشتم
    چند روز پیش یه نفر اکانت گوگلی که باهاش بازی کلش رو سیو کرده بودم رو هک کردن . ریکاوری اکانت هم نتونستم بکنم . میخواستم بدونم میشه بازیم رو روی یه جیمیل جدید سیو کنم یا نه؟
  102. سلام
    آیا راهی وجود داره که در آیفون، بجای اینکه اکانت کلش با استفاده از Game Center لود بشه، با اکانت جیمیل لود بشه؟
    یعنی بجای اینکه بازی من (تاون هال 8 هستم) رو از گیم سنتر لود کنه، اون رو به کل نادید بگیره و بیاد از اکانت جیمیل لود کنه؟
    • پاسخ:

      نه
  103. سلام دوستم/عاقا من یه اکانت مجزا رو ایپد دادم یک اکانت مجزا روی ایفون با دوتا قبیله متفاوت الان اپل ایدی ایپدو زدم روی ایفون بازی ایپدم روی ایفون لود نمیشه کمک کنید
    • پاسخ:


          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  104. سلام من اکانتم رو زدم سیو شه بعد از اون بالا میاد اون خوش آمد گویی ولی سبز نمیشه چیکار کنم لطفا کمک کنید 
  105. سلام من. یه اکانت روى اپل دارم و مى خوام یه اکانت یا چندتا  اکانت دیگه از دوستام رو گوشی داشته بشم که یه وقت نرسیدم اتک وار بزنن براشون با گوش اپل خودم بزنم در ضمن بگم که اونا اکانت جیمیل دارن روى اندرویده ممنون
  106. سلام خسته نباشید من یک باربازی روذخیره کردم اما سبز نشده  وفقط دیدم اسم جیمیلم نوشته بودذخیره شد چه کارکنم اما دیگه هرچی می زنم قرمزه وهیچیم نمی یاد راهنمایی کنید لطفا
    • پاسخ:

      باید همون جیمیلی که بازی را با آن ساختید را سینک کنید نه هر جیمیل دلخواهی
  107. سلام دوست عزیز من مراحل و کاملا مو به مو اجرا کردم امروز اپل ایدی یکی از دوستانمو زدم و وارد اکانت اون شدم ولی وقتی اپل ایدی خودمو زدم اکانت خودم بر نگشت الانم اکانت دوستم تو گوشی منه حتی سینگ اتم کردم ولی واقعا گیج شدم خواهش میکنم راهنمایی کنید چجوری اکانتمو برگردونم
    • پاسخ:

      باید اون اپل آیدی دوستتون را از گوشی ریمو کنید و گوشی را ریست کنید و با اپل آیدی خودتون ( همونی که بازی سیوه روی ش ) وارد بازی خودتون بشید

      اگه اپل آیدی دوستتون را زدید که دیگه بازی روی آیدی رفیقتون سیو شده و نباید اینکار را می کردید - باید بگید که بازی را از اون اپل آیدی آنلینک کنند و روی اپل آیدی خودتون بزنند. بنویسید : وا پل آیدی خودتون را هم آخرش بنویسید

      i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id


  108. سلام من نحوه ی سیواکانت روانجام دادم ولی وقتی رفتم توتنظیمات Disconnected سبزرنگ نبودولی میخواستم دوباره انجام دهم روی Disconnectedرازدم وفقط نام جیمیل هایم امدومنم جیمیلم رازدم بعدیه کادری ازبالامیادومیگه خوش امدید حالاچکارکنم لطفازودجواب بدید.
    • پاسخ:

      اگه گوگل پلاس سبز شده - بازی روی جیمیل سیو شده اگه قرمزه هنوز سیو نیست
  109. سلام اکانت من روی یه اپل ایدی سیو بوده
    بعد اپل ایدیمو تغییر دادم
    با اپل ایدی قبلی یه بازی جدید باز کردم
    حالا این بازی جدید که بالا میاد میگه شما یه دهکده دیگه دارین اگه میخواین اون رو لود کنید
    حالا مشکل اینجاست که من میخوام بازی قبلیم رو این اپل ایدی جدیدم سیو بشه بازی جدیده هم رو اپل ایدی قبلیم و این پیغام دیگه نیاد
    شاید توضیحاتم پیچیده بود ولی لطفا کمکم کنید مرسی
    • پاسخ:

      هر بازی روی یک اپل آیدی سیو میشه و جایگزین هم نمیشه ... برای هربازی باید یک اپل آیدی جدا بسازید
  110. سلام 
    من بازیم هک شده بود و روی گوشیم هم نبود روی لب تاپم وصل به صورت دیس کانکت 
    به سوپرسل ایمیل زدم و اونم تایید کرد که میتونم جیمیل بازی رو عوض کنم ولی مشکل اینجاس توی برنامه بلواستیک وقتی گزینه دیس کانکت رو میزنم که جیمیل جدید رو وارد کنم هیچ چیزی نمیاره ممنون میشم کمک کنید 
    • پاسخ:

      بلواستکس  را آپدیت کنید 
  111. سلام.بنده دو اکانت کلش دارم که روی دو جی میل متفاوت سیو است، روی آیفونم اپل ایدی سابقم که با جی میل اکانت اولم ساخته شده ریختم و اکانت کلش اولم خود ب خود بعد از نصب گیم سنتر وصل شد، در صورتی ک نیاز به اکانت دومم دارم، حتی اپل ایدی مربوط به جیمیل دومم را ریختم عوض نمیشه، چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه
      یعنی :
      باید یه اپل آی دی جدید بزنی روی ستینگ گوشیت قسمت گیم سنتر بعد بازی رو از اول شروع کنی
      گوشی رو ریست کنی بازی رو نصب کنی
      بعد بازیت روی اپل آی دی خام و جدید سیو شه . بعد هر وقت خواستی اپل آیدی گیم سنتر رو عوض کنی بری تو اون یکی بازیت
  112. سلام خسته نباشید
    ببخشید من همون اول که روی گزینه Disconnected کلیک میکنم گزینه Install واسم میام روش که کلیک میکنم گوگل پلی واسم باز میشه و مینویسه این مورد برای کشور شما وجود ندارد
    ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      از اینجا نصب کنید
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  113. سلام  من الان توی شرکت هستم اون ها یک اپل ای دی مرکزی دارن
    مثلا ss@ss.com
    بعد بخش فروش جم دارن از قسمت تنظیمات اپل به گیم سنتر میریم و اونجا یک رمز داریم
    مثلا میسازی x1@ss.com بعد رمز و یکی رو به این لینک می کنیم
    و باز نفر بعد که میاد میشه x2@ss.com
    میخوام بدونم چجوری این کار رو میکنن
    یعنی مثل بالا هست ؟
    فقط نام گیم سنتر رو عوض می کنن ؟

    • پاسخ:

      اینها فکر کنم خودشون مقدار زیادی جم خریدین توسط اپل آیدی مرکزی خودشون و بعد برنامه ای دارن که خودشون شدن یک مرکز فروش که شما بصورت فرعی  جمهای اونا رو می خرید
  114. سلام دوست عزیز من رفتم canected که قرمز هست ولی وقتی میزنم اون چیزی که شما تو تصویر دادین نمیاد وقتی میزنم inistall میاد بعدش کد میخواد هرکاری کردم نشد من کلشم پاک شده میخوام برگردونم خواهش میکنم کمکم کنید خیلی واسم مهمه مرسی
    • پاسخ:

      گوگل پلی و گوگل گیم را آپدیت کنید و بازی هم باید سیو باشد تا نشان بدهد
      برای آپدیت :
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  115. دوس داری تو یه بازی آنلاین هر کاری که فکرش رو کنی بکنی آخر هم 15میلیون تومان جایزه نقدی بگیری پس اینو ببین :

    http://forum.gta5online.ir/index.php?/topic/208-how-to-connect-to-server-chegunegi-etesal-be-server/
  116. سلام ممنون بخاطر مطالبتون

    من از بازار اخرین ورژن خدمات گوگل پلی رو دانلود کردم تاجایی که وقتی میخوام ارتقا بزنم نمیشه و اجرا میکنه اما وقتی از قسمت تنظیمات بازی میرم مینویسه باید اخرین ورژنشو نصب کنم و زمانیکه گزینه نصب رو میزنم یه صفحه  دیگه میاره که بالاش رتبه بندی شه و 4.5 از5 دادن و پایینتر چیزای دیگه س. راستی من یه اکانتمو قبلا پاک کردم میخواستم از رو تاریخ ساخت اکانت الانم تاریخ پاک کردن اونو بفهمم ولی این میگه باید اول ثبت کنی بعد. ممنون میشم راهنماییم کنین چون میخوام اون اکانتم برگرده
    • پاسخ:

      گوگل پلی را مطابق dpi گوشی تون از اینجا نصب کنید
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  117. سلام بازار روى گوشى ایفون نصب نمیشه که بخوایم gooogleplay serviceرونصب کنیم من کلى کلنجار رفتم ولى این برنامه برا نسخه iosپیدا نشد فقط نسخه اندرویده اونم که رو ios نصب نمیشه لطفا راهنمایى کنید 
  118. باسلام
    بازی رو روی گوشی آیفونم نصب کردم اما بعضی وقتا مجبورم باگوشی اندرویدم به بازی کانکت بشم.این کار ممکنه؟
    اگه بااندروید به بازی کانکت بشم دوباره قابل برگشت به آیفون هست؟
     ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
  119. من همه ى این کارارو انجام دادم حتى تو گیم سنتر اکانت دارم ولى تو قسمت ستینگ بازى کلش اون قسمت که باید جیمیل و وارد کنم اصلا نمیاره
    • پاسخ:

      اون مخصوص اندروید است
  120. با سلام.

    من تمامه مراحلی که گفتید برایه سیوه اکانتم رو گوگل انجام بدید،انجان دادم ،همه ی گزینه هارو مو به مو درست انجام میدم ولی وقتی بازی ریسیت میشه میرم تو قسمته سیتینگ اون علامتی که گفتید باید سبز بشه هنوز قرمزه!!!میخاستم بدونم ایا دلیله خاصی داره!؟یا راهه حله خاصی داره!؟
    ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      باید همون جیمیلی که با آن بازی را درست کردید را فقط بزنید نه جیمیل دیگری.
      یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید و تست کنید.
  121. سلام من میخوام یه اکانت دیگه از بازی رو از اول شروع کنم برای این کار یه اپل ای دی جدید ساختم ابتدا بازی رو از گوشیم که اپل هست حذف کردم بعدشماون اپل ای دی قبلی رو از تنظیمات گیم سنتر غیر فعال کردم سپس بازی رو با اپل ای دی جدید از اپ استور دانلود کردم و اپل ای دی جدید هم تو گیم سنتر فعال کردم ولی بازی رو شروع کردم جای اینکه بازی از اول شروع شه همون اکانت قبلیم دوباره میاد چیکار کنم که بازی از اول بیاد؟
    • پاسخ:

      گوشی را ریست آل کنید - اپل آیدی را هم در گیم سنتر بزنید-
      یعنی بازی رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی
  122. سلام من ایفون دارم اکانتم پاک شده بعد از ریستور گوشی من تو اکانت قبلی میرفتم تو بازی همون جور که گفتید بالا صفحه پیغام welcom back....رو میداد یعنی سیو شده حالا میخوام برش گردونم تو بازی باید تو کدوم گرینه برم؟؟؟لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      باید همان جیمیلی را بزنید که بازی را با آن ساختید- نه جیمیل دلخواه دیگه
  123. من با اپل آی دی کلش رو دانلود کردم و از اندروید به آیفون لینک دیوایس کردم و دهکده ام کاملا برگشت. الان اپل آد دی رو عوض کردم کل نرم افزارها رو از اول با اپل آی دی جدید دانلود کردم ولی نمیدونم کلش رو چطور به اپل آی دی جدید منتقل کنم 
    • پاسخ:

      خوب نباید اپل آیدی را عوض کنید ! چون بازی متعلق به همون اپل آیدی است و اگه عوض کنید دوباره بازی از اول شروع میشه
  124. سلام
    عاقا ترو خدا راهنماییم کنید
    من یه اکانت لول 84 دارم گوشیمم هوآوی جی 730 هستش
    اما نمیتونم ذخیره کنم اکانتمو
    تا میزنم ذخیره کنه تمام مراحلو طی میکنم  اما اون اخر که ذخیره میشه لول اکانت ذخیره شدمو میزنه 1  !!!
    اما معمولا برای بقیه دوستام 7 و 8 هستش
    تو بخش تنظیمات هم زیر اکانت گوگل همیشه disconnected  نوشته و حتی بعد ذخیره کردنمم بازم  disconnected  میمونه و هیچ وقت connected    نمیشه !
    ترو خدا کمکم کنید این اکانته حیفه که پاک شه
    • پاسخ:

      اول ببینید که گوشیتون گوگل پلاس را ساپورت می کنه یا خیر -
       شما باید جیمیلی را توی گوشی سینک کنید که بازی را با آن ساختید - نه هر جیمیل دلخواه دیگری.
  125. bebakhshid man ye soal dg ham dashtam man vaghti az rooye android enteghal bedam rooye iphone bad agar khastam gooshimo befroosham dg nemitoonam rooye gooshiye jadid berizam
    • پاسخ:

      شما فقط یکبار می تونید لینک دیوایس کنید و دیگر بعد از انتقال ، نمی توانید دوباره این عمل را انجام دهید - پس دقت کنید.
      شما بازی را که انتقال دادید دیگر احتیاجی نیست که دوباره انتقال بدهید !
      اگه گوشی اندروید جدید خریدید با جیمیل و گوگل بازی را در گوشی جدید لود کنید و  بیاورید -
       اگر هم گوشی ios خریدید روی گوشی جدید ios اپل آیدی را بزنید و بازی کلش را دانلود کنید و به گیم سنتر وصل شوید-
      در هر دو صورت هنگام فروش گوشی بعد از این کارها - بازی را از روی گوشی که می خواهید بفروشید پاک کنید و یا گوشی که می فروشید را ریست فکتوری کنید تا کسی بعدا با گوشی فروخته شده - وارد بازی شما نشود
  126. salam va khaste nabashid.man hameye marahel ro rooye ios anjam dadam ama vaghti vared clash misham va varede setting misham google +ro nadare ba in k oon ro nasb kardam..vaghti ham miram tooye app store va google play service ro mizanam nadare che barname ee ro bayad nasb konam???
    • پاسخ:

      شما IOS دارید و کاری به گوگل پلی نداشته باشید - شما باید اپل آیدی داشته باشید و بازی رااز اپ استور دانلود کنید و در گیم سنتر بازی سیو میشه - مراحل مربوط به IOS را انجام دهید نه گوگل که مربوط به اندروید است.
  127. من اطلاعات رو دقیق و درست فرستادم بهش ولی تو جواب نوشته شما تو بازی آنلاین
    هستید و کد رو بهم نمی ده که بتونم بازی رو انتقال بدم 
    • پاسخ:

      خوب باید درخواست بدهید و بگید چکار می خواهید بکنید !
  128. همین کاری رو که گفتی کردم بعد بهم  پیام زد که شما دوساعت پیش تو بازی بودید 
    چیکار کنم الان
    ممنون راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      خوب باید اطلاعات بازی را بدهید و بنویسید براشون
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account

      اگر می خواهید تغییر جیمیل بدهید -

      اگر می خواهید بازی را سیو کنید که باید گوشی گوگل پلاس دار داشته باشید و روی جیمیلش سیو کنید باز هم از طریق دادن اطلاعات بازی به سوپرسل
  129. باسلام
    من می خام بازی رو انتقال بدم بازیم به هیچ وج سی نمیشه
    به خاطر همین بازی کد link a davice رو بهم نمی ده 
    آیا میشه به سوپر سل پیام زد بگم کد رو بهم بده تا بتونم بازیم رو به یک گوشی 
    دیگر انتقال بدم لطفا راهنمایی کنید 


  130. با سلام من یه مشکل خوردم گیم سنترو ست کردم رفتم بازی کلاش اندرویدمو که سیو داشتم بیارم رو گوشی ابل اما به دلیل اطلاع نداشتن از تو خوده گوشی ابل رمزو گرفتم به جای اینکه رمزو از بازی کلاش اندرویدم بگیرم و تو ابل بزنم به طور اشتباه همون رمز از گوشی ابل گرفتم و همونو زدم و متاسفانه همون لول یک کلاش رو ابل سیو شد نمیدونم بایسد چیکار کنم یعنی دوباره باید یه ابل آیدی دیگه بسازم یا راهی داره
    • پاسخ:

      بله - آیدی دیگه و اون سیو شده دیگه ...
  131. واقعا ممنون من فکر کردم اون گزینه فیسبوک قرمزه تو سیو بازی مشکلی ایجاد میکنه الان متوجه شدم ممنونم بازم از سایت خوبتون 🌹
    • پاسخ:

      خواهش می کنم.
  132. ببخشید دوباره سوال میکنم ببینید من اپل ایدی خودم رو بازی سیوه و تو بخش سیتینگم اپل ایدیم به رنگ ابیه و مشکلی نیست و اول بازیم بهم welcome میگه فقط تو یه بازی گزینه یه فیس بوکم دیسکانکته و قرمز رنگ میخام کانکت شه باید چیکار کنم ؟؟؟
    توضیحی که شمام دادین رفتم دیدم و تاریخ شروع بازیمم پیدا کردم  ولی الان باید چیکار کنم تا اون گزینه کانکت شه ؟!؟؟
    • پاسخ:

      برای گزینه فیسبوک مشکلی نیست که قرمز باشه و برای دعوت از دوستان هستش و ... بازی اونجا هم سیو نمی شه و به خاطر ف ی ل ت ر ی ن گ یک مقدار فعال کردن اون گزینه دردسر داره - شما باید از یک ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید
  133. سلام خسته نباشید  ممنون از سایت خوبتون اطلاعاتی رو  ک دادین کامل و دقیق بود ولی من یه مشکلی داشتم من اپل ایدی دارم ولی گزینه ی دیسکانکت  نمیاره واسم ک کانکت بشه نمیدونم باید چ کارکنم میشه کمکم کنید ممنون میشم 
    • پاسخ:

      باید از اپل آیدی تون خارج شوید و گوشی را هم روشن خاموش کنید و دوباره وارد شوید - حتما Apple ID خودتان که بازی روی آن Save می باشد ، در قسمت Setting گوشی و قسمت Game Center وارد شده باشد و همچنین به رنگ آبی باشد تا Game Center فعال بشود.
      شکل های پایین این مطلب را ببینید بیشتر متوجه می شوید

      آموزش پیدا کردن تاریخ ساخت بازی کلش آف کلنز

  134. سلام ببخشید من اپل ایدی دارم ولی بازیم دیسکانکته برای کانکت کردنش باید از همین روش گوگل استفاده کنم ؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر باید اپل آیدی داشته باشید و ایمیلی که با آن اپل آیدی را ساختید فعال باشد. تا به گیم سنتر متصل شوید - باید حتما Apple ID خودتان که بازی روی آن Save می باشد ، در قسمت Setting گوشی و قسمت Game Center وارد شده باشد و همچنین به رنگ آبی باشد تا Game Center فعال بشود.
      اپل آیدی و جیمیلتان باید  آبی رنگ و فعال باشد
      می تونید شکل های این مطلب را هم ببینید تا متوجه شوید.

      آموزش پیدا کردن تاریخ ساخت بازی کلش آف کلنز


  135. من یه بازیو خریدم جیمیلشو نداختم تو جیمیل خودم الانم میزنم اون اکانت یه صفحه مشکی باز میشه دوتا گذینه داره من چی کار  کنم
    • پاسخ:

      اون صفحه چیه که باز می شه ؟
  136. سلام من یک اکانتو خریدم بعد نداختمش تو جیمیل خودم الا رمزو جیمیلشم دارم الا م میرم میخوام بزنم رو اکانتی که خریدم یه صفحه باز میشه فکر کنم رمزشو عوض کرده الا من چی کار کنم
    • پاسخ:

      اون صفحه چیه که باز می شه ؟
      اکانت ها خریدنی  مشکل را دارند و طرف بعد از اینکه می فروشه باز هم از بازی ش دل نمی کنه !
      متاسفانه کاری زیادی نمی شه کرد چون صاحبه اکانت اونه و اطلاعات اکانت را اونطرف داره و با عوض کردن جیمیل یا پسورد توسط شما باز هم  می تونه بیاد تو بازی و بازی شو پس بگیره.
      ضمنا جیمیل را هم فقط از طریق اعلام به سوپرسل یا لینک دیوایس کردن می تونید عوض کنید
  137. سلام ببخشید من همه ى این کارایی که گفتین کردم ولى بازیم سیو نمیشه ینی اون نوشته ى disconnected نمیشه conected چیکار کنم ؟

    • پاسخ:

      گوشی تون حتما گوگل پلی ساپورت نمی کنه و یا آپدیت نیست . به غیر از موارد گفته شده - راه دیگری نیست
  138. سلام.من بازی رو ابدیت کردم.اکانتمم روی جیمیلم syncبود.رفتم داخل ابدیت بازس ولی بازی از صفر شروع شد.لولم 33 بود.لطفا کمک کنید
  139. سلام ببخشید من داخل اپل بازی میکنم من بازی رو از نرم افزاره سیبچه دانلود کردم و قابل سیو تو اپل نیست بعد گرفتم دوباره از app store دانلود کردم و رو همونی که از سیبچه دانلو کرده بودم نصب کردم و دیگ قبیلم نیومد بالا دیگ نمیشه بازی هم پاک کنم چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنین
    • پاسخ:

      شما از اپل آیدی دیسکانکت بشید و ریستارت کنید و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن وصل بشید و دوباره کانکت بشید به بازی - البته چون می گید سیو نکردید در گیم سنتر - قاعدتا هم باید بازی از اول شروع بشه ! برای بازیابی هم مراحل زیر را می توانید بروید:

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !


  140. سلام و ممنون از راهنماییتون،من بازى رو روى گیم سنتر سیو کردن،الان میخوام رو جیمیل سیو کنم و رو دستگاه اندروید بریزم،ولى دیگه گزینه قرمز یا سبز  گوگل نمیاد.چکار کنم؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
  141. سلام من ایفون دارم گیم سنترم هم فعاله ولی داخل کلش که میرم اصلا علامت گوگل پلاس نمیاد گوگل پلاس هم نصب کردم و جیمیلم روش زدم ولی روی خود جیمیل که دانلود کردم میزنم ارور میده که برای مساعل امنیتی بالا نمیاره ولی داخل میل گوشیم هست خواهش میکنم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      اطلاعات آیفون روی همون گیم سنتر با اپل آیدیتون فعاله و کاری به جیمیل نداشته باشید . باید طبق راهنمای بالا فقط آیفون را بخوانید.
  142. سلام .واسه من هر کاری میکنم اکانت سیو نمیشه.میخواستم بدونم اگه بازی رو پاک کنم و دوباره نصب کنم از اول شروع میشه یا از اونجایی که بودم میاد؟
    • پاسخ:

      اگه بازی تون سیو بوده تا همونجایی که سیو بوده بازی لود می شه ! مثلا ممکنه بازی تا لول 2 سیو بوده باشد و الان تا لول 30 رفته باشید و وقتی بازی را لود می کنید از همون لول 2 شروع می شه !
  143. ببخشید اگه بازی رو با اپل ایدی ذخیره کرده باشی و بخوای روی کامپیوتر با بلو استیک بالا بیارم چیکار باید بکنم
    • پاسخ:

        شبیه ساز بلواستکس برای آندروید است -
       می تونید از طریق لینک دیوایس اقدام کنید که دیگه بعدش نمی تونید لینک دیوایس را انجام بدهید و این کار یکبار انجام میشه -
      اگه انتقال دادید روی یک جیمیل در بلواستکس ذخیره کنید -
      یک جیمیل جدید بسازید و یک بازی جدید کلش در بلواستکس نصب کنید - ذخیره و سیوش کنید روی جیمیل و در بلواستکس و از طریق زیر اقدام کنید :

      انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر Link a Device



  144. سلام من یکبار بازی رو نصب کردم و روی اکانت گوگلم سیو کردم بعد بازی رو پاک کردم و الان دوباره نصب کردم میخوام این جدیده رو ذخیره کنم روی اکانت گوگل چکار باید بکنم
    • پاسخ:

      باید جیمیل جدید بسازید و هر بازی روی یک ایمیل ذخیره می شه و پاک نمیشه
  145. سلام من وقتی مىرفتم تو بازی گیم سنتر میومد بالا ولی الان که بازی رو اپدیت کردم دهکدم از بین رفته چرا اخه؟
    • پاسخ:

      با اپل آیدی به گیم سنترتون متصل شوید ، البته اگر بازی را قبلا سیو کرده باشید روی گیم سنتر ، اگر که نکرده بودید که باید با سوپرسل تماس بگیرید و درخواست کنید که بازی تون سیو نکرده اید - مطابق آموزش هایی که در سایت هست/
  146. سلام من بازیم رو روی یه جیمیل سیو کردم امکان داره سیوش رو از روی اون جیمیل پاک کنم و روی یه جیمیل دیگه سیو کنم؟ممنون.

چندرسانه ای