آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

تغییر زبان و کشور روی Loot تاثیر دارد؟

آموزش های بازی

تغییر زبان و کشور روی Loot تاثیر دارد؟

آیا غارت (Loot) با تغییر زبان و کشور تاثیری دارد؟ با کم شدن لوت و تغییر شیوه بازی در کلش آف کلنز و سردرگمی بازیکنانی که هنوز با روش های قدیمی دست به حمله می زنند !  همچنان این مورد در بیشتر سایت ها و تفکرات بازیکنان وجود دارد که کشور و زبان خود را در بازی تغییر دادم و به لوت های بزرگی دست پیدا کردم ! یا با تغییر زبان روستاهای متروکه بسیاری پیدا کردم ! در ادامه مطلب ما به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا تغییر زبان و کشور ، در پیدا کردن لوت های بزرگ تاثیری دارد یا خیر ؟

تا جایی که خاطر دارم هر زمان که لوت در بازی کم می شود بازیکنان بدنبال راه چاره و دور زدن بازی و کلک زدن یا هک کردن بازی برای گرفتن لوت های بیشتر روی می آورند ! مخصوصا کلشر های تنبل و کم حوصله ! پس در این مطلب برای اولین و آخرین بار برای شما توضیح می دهم که تغییر زبان و کشور به هیچ وجه روی گرفتن لوت های بیشتر یا پیدا کردن دهکده های متروکه تاثیری ندارد !
 اما قبل از آن برای بازیکنانی که نمی دانند که چگونه زبان و کشور بازی خود را تغییر دهند ، آموزش کوتاهی می دهم و بعد از آن به این مساله بیشتر خواهیم پرداخت  .


 تغییر دادن زبان در بازی کلش آف کلنز:

شما با رفتن به قسمت تنظیمات بازی می توانید از بین زبان های مختلف در بازی یکی از زبان ها را از منو انتخاب کرده و زبان بازی را روی آن تنظیم نمایید که توجه داشته باشید که این تغییر زبان بر روی چت جهانی هم هیچ تاثیری ندارد و چت جهانی همانی که بودید باقی می ماند فقط زبان منوها تغییر پیدا می کند مثلا اگر زبان را روی آلمانی تنظیم کنید چت جهانی شما همانی که بودید باقی می ماند و وارد چت آلمانی ها نخواهید شد و البته ممکن است چند آلمانی هم در چت جهانی پیدا کنید که طبیعی است ! تغییر زبان چت در بازی بستگی به IP شما دارد و اگر شما می خواهید زبان دیگری در چت شما باشد می توانید از V.P.N استفاده کنید و IP کشور خود را هنگام بازی تغییر دهید .
 

 
تغییر لوکیشن یا کشور در کلش آف کلنز :
 کشور شما وابسته به این موضوع است که جیمیل یا اپل آیدی شما بر روی چه کشوری تنظیم شده باشد و یا هنگام دانلود از گوگل پلی از چه کشوری آن را دانلود و نصب کرده باشید ، البته بیشتر مواقع شما را ایران تشخیص می دهد و اگر کشور شما جای دیگری بود با دادن یک نامه به سوپرسل به راحتی می توانید کشور بازی خود را تغییر دهید ( آموزش در اینجا کلیک کنید )


چرا تغییر کشور و زبان تاثیری بر روی لوت ندارد ؟
 حال به این مطلب می پردازیم که چرا تغییر کشور و زبان تاثیری بر روی لوت ندارد و دلایل آن را می آوریم که فکری اشتباه است و اگر کسی هم این مطلب را گفت به آنها بگویید که هیچ تاثیری ندارد ! و اشتباه می کند.
 تمام بازیکنان کلش آف کلنز در یک چرخه قرار دارند و این بدین معنا است که هنگامی که شما در یک اتک معمولی به دنبال لوت می گردید با هر مدل زبان و هر کشوری روبرو می شوید و برای اثبات هم اگر به اسامی رقیب ها نگاه کنید و پروفایل آنها را مشاهده نمایید شما هر مدل زبان و هر کشوری را خواهید دید و تغییر زبان چه چیزی را می تواند تغییر بدهد در حالی که مثلا با انتخاب زبان عربی ، کشورها و بازیکنان تایلندی و یا چینی و آلمانی را مشاهده می کنیم!
 


پس چرا بازیکنان هنوز فکر می کنند این مساله کار می کند و پافشاری می کنند !؟
 یک مساله است که شما در یک بازی معمولی که از تاس استفاده می کنید و تاس می اندازید اگر سه بار پشت سر هم تاس بیاندازید و خوب بیاورید و مثلا 6 بگیرید این دلیل نمی شود که بار چهارم هم با انداختن تاس 6 بگیرید و خیلی وقت ها هست که همین شانس میشود و فکر می کنند که تغییر زبان این تاثیر را گذاشته است و واقعیت این است که در بعضی مواقع لوت خوب است و بازی خلوت است و شانس شما هم خوب است و در بعضی مواقع خیر و دلیل نمی شود که همیشه روی این زبان لوت خوب است ! و تمام موضوعات بر عکس است ! شما می توانید با استفاده از این سایت ( اینجا کلیک کنید ) زمان هایی که لوت خوب است را شناسایی کنید و لوت های بهتری بدست بیاورید و هنگامی که شاخص نمودار سبز رنگ است ، حملات خود را آغاز کنید. بنابر این به یاد داشته باشید که هیچ وقت تغییر زبان یا کشور تاثیری بر روی کم یا زیاد شدن لوت ندارد .
 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۵)

    • پاسخ:

      در اینجا نمی شود توضیح کامل داد! طریقه درست کردن جیمیل را در گوگل سرچ کنید تا راهنمایی های مصور و کامل در اینترنت در سایت های مختلف برای شما پیدا شود.
  1. با سلام
    من الن نزدیک بیس تا جیمیل درست کردم ولی هیچکدومش فعال نیس.
    لطفا روش صحیح درست کردن جمیل رو بهم یاد بدید.
    و چه برنامه هایی باید داخل گوشی باشه
    • پاسخ:

      در اینجا نمی شود توضیح کامل داد! طریقه درست کردن جیمیل را در گوگل سرچ کنید تا راهنمایی های مصور و کامل در اینترنت در سایت های مختلف برای شما پیدا شود.
    • پاسخ:

      همه چیز یک روز پایان می یابد و جانشینی جدید پیدا می کند
  2. سلام و عرض خسته نباشید....
    من تان هال 7 هستم و همه چیزم مکسه ولی حدود 10 تا دیوار مونده.. اگ اوناروهم مکس کنم اما پادگان و دستگاه های تقسیر اکسیر و سکه م مکس نباشه به مشکل بر میخورم؟؟؟ یا اوناروهم مکس بکنم؟؟
    • پاسخ:

      مشکلی بوجود نمی یاد ، سعی کنید اونها رو هم مکس کنید به هر حال لازم میشه و بهتره زمانی که تاون هال را آپگرید می کنید آنها را هم مکس کنید
  3. این کلن هایی که تا در کلنو باز میکنن همه از همه کشوری میان داخل چجورین یه راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      کلن های رک پر کن هستند که به req&go معروفند - بر حسب جستجو هم بازیکن ها داخلش میان و تنظیم خاصی نداره و خوده سرورهای کلش random انتخاب می کنه که در لیست جستجو قرار می گیره و یا اینکه تشابه اسمی های زیادی داره با هم که دیگه جا افتاده اند.
  4. سلام ببخشید من کلنم iran clash kingهست کلنم ایرانی سرزمینمم ایرانی انتخاب کردم ولی چینیا میان تو کلنم چیکار کنم ایرانی بیاد
    • پاسخ:

      لوکال را ایران بگذارید و تنظیمات هم روی ایران تنظیم کنید - به هر حال چینی ها همه جا هستند و بازی در اختیارشان است×
  5. سلام من درحال حاظر تانهال۹ هستم و لولم ۱۴۵ میخواستم بدونم اگر گوگل پلی سبز باشه بازی من ذخیرهوهست چون لیدر کلن هشت هستم برام سخته اگر بازیم ذخیره نباشه و نمیخوام از ابتدا شروع کنم.
    • پاسخ:

      بله - اگه سبز هست  - سیوه ، برای اطمینان بیشتر هم می تونید بازیتونو روی یک گوشی دیگه یا روی بواستکس تست کنید بینید لود میشه یا نه
    • پاسخ:

      سومین زبان که نوشته deutsch , زبان آلمانی است .
  6. سلام یه سوال بی مربوط چگونه نویسنده افتخاری بشم و موضوعی در رابطه با روستای مرده بنویسم و اگر به وبلاگ داشتن وبلاگ دارم فقط چطوری؟
  7. سلام داداش تو کلش بازی میکنی لول چندی میتونی بیای کلن ما قهرمانان ایران کلن3 و داداش قاب عالیه
    • پاسخ:

      متاسفانه من خودم کلن دارم .ممنون
    • پاسخ:

      دوست عزیز مشکلی دارید در انجمن مطرح کنید
  8. باعرض سلام و خسته نباشید
    چطوری به شرکت سوپرسل پیام ؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      آموزش در سایت هست
  9. با سلام.دوست عزیز من بازی یکی از دوستام که لول 20 بود رو سینک کردم ولی برگشت به لول 5 برای کلش خودمم هم روزای اول خودش سینک شده بود ولی چون گوگل پلی من بروز نبود حالا قرمز شده ولی الان بخوام سینکش کنم با همین جیمیلم میترسم برگرده به لول پایینتر الان لول 60 هستم..بنظر شما من سینک رو بزنم همون اتفاق که برا دوستم افتاد نیفته.چون الان که گوگل پلی رو بروز کردم داخلش تا تاون هال 5 بیشتر خوش آمد گویی نکرده میترسم سینک بزنم از تاون هال 8 که هستم برگرده تونهال 5..جه کار کنم من؟؟؟...تشکر
    • پاسخ:

      خب اگه گوگل شما خیلی وقته قرمز شده - طبیعتا وقتی بخواهید سینک کنید و یا بازی را پاک کنید و ... ممکنه به لول پایین بر می گرده و از همونجایی بازی آغاز میشه که بازی تون از سیو خارج شده و ممکنه از تان هال 4 بازی تون شروع بشه !!! چاره ای نیست به جز اینکه بازی تون را حتما سیو کنید و بازی کردن بدون سیو کردن فایده نداره و تمام زحمات به باد خواهد رفت - شما اگه گوگل را آپدیت کردید ممکنه خوب عمل کنه و بازی تون سیو بشه و اگه این اتفاق نیفتاد و بازی از لول پایین شروع شد چاره ای ندارید جز اینکه با سوپرسل مکاتبه کنید و درخواست کد بازیابی و بدهید و اطلاعات بازی را هم باید بدانید - مثل مطلب آموزش باز گرداندن بازی سیو نشده که در گوشه سایت هست باید عمل کنید.
      شما گوگل پلی مطابق با گوشیتون را بگیرید و بدون اینکه بازی را پاک کنید و یا کار دیگری کنید آنرا نصب کنید و بعد وارد بازی شوید و روی گزینه گوگل پلاس بازی کلیک کنید و ببینید سیو میشه یا نه - معمولا بیشتر مواقع سیو میشه و گزینه اش سبز میشه ...
  10. بهداد مرادی

    سلام.یه سوال غیر مربوط به این پست دارم ببخشید. من اگه از بلواستکس کلاشمو به اپل انتقال بدم ایا تو بلواستکس میمونه یا خیر؟ ممنون فورا جواب بدید
    • پاسخ:

      بله
  11. چرا مزخرف میگی
    شما زبان گوشیتو چینی کن همه دارن چینی با هم چت می کنن
    یا آلمانی کن همه آلمانی حرف میزنن
    نکنه فک کردی وقتی تو چت آلمان بری فارسی تایپ کنی سوپر تبدیلش می کنه به آلمانی که همه آلمانی می نویسن
  12. از وقتی که اپدیت شده منابع درست حسابی برام نیومده چیگار کنم
  13. سلام
    انجمن مشکلی داره؟؟؟
    نگفتین چطور Ranking loacal رو عوض کنیم! اگه میشه ی توضیح بدین!
    کاری ک unblive کرده منظورمه نمیدونم درست گفتم یا ن!
    • پاسخ:

      هرچه امتیازات کاربرها و کاپ هاشون بالا باشه رنکینگ ش می ره بالاتر . اون unblive چی کار کرده ؟ نمیشناسم.
    • پاسخ:

      وبلاگ های خوده شرکت بیان را بخوانید و راهنمایی هایش را - کاملا توضیح داده است.
  14. سلام
    اگه یه پست جدا ودقیق (واسه هر دو روش.هم ق ن د شکن و هم تماس با سوپرسل) برا اینکه Ip بره رو مثلا usa مثل دوستمون که تو نظرا گفته بود لوت بهتر گیرمون بیا ... خیلی لطف کردی امیر آقا
    واس کلش فقط میام تو سایت خودت.عالی و کامل
    مرررررسییی
  15. قالبت خوبه. سریعه مثل اون 2 تا قبلیه نیست که کند بود. البته همون قالب میشگیه قبلی هم خوب بود ولی این چیزای بیشتری داره و در عین حال سریعه.
    • پاسخ:

      ممنون از نظرتون
  16. سلام
    لطفا یه نسخه مود یا همون هک شده بی نهایت سازگار با اندروید 5 بذارین که هرچی میگردم پیدا نمیشه
    با تشکر
  17. سلام قالبو 6 رنگش کن یعنی کسی میخواد رنگه نارنجی به ابی قرمز و... تغیر بده مانند سایت http://www.sgfun.ir/
  18. سلام مطالبت عالیه قالب هم خیلی بهتر شده
    فقط یه سوال:میشه هم زمان یه اکانت رو تو دو تا گوشی بازی کرد البته تو اندروید
    • پاسخ:

      ممنون
      خیر - بصورت همزمان نمی شه - یکی وارد بشه اون یکی بیرون انداخته میشه !
    • پاسخ:

      ممنون
  19. به تو چه که من کیم! (کیمیا)

    سلام ناراحت نشیا ولی قالب قبلی خیلی بهتر بود
    • پاسخ:

      نظر اکثریت را من ملاک قرار میدهم مثل قالب قبلی ( نه این اولی که سفید بود و تا قبل از این بود ) یک قالبی که نمی دونم دیدید یا نه ؟ اونو گذاشتم و اکثرا ناراضی بودند و برداشتم - حالا اینو گذاشتم که الان اکثرا راضی هستند و شما اولین ناراضی هستید ! (:
  20. با سلام و تشکر سایت خوبتون:)
    در جواب به آقا/خانم [؟] با ید بگم:
    زیبان بازی بطور پیشفرض رو آمریکایی و انگلیسی هست!
  21. راه کاری برای ایکس داری پدرمو در اورده اولاش خوب کار میکرد الان رو گزینه ایکس مود میزنم چهارتا شماره گذاشته جلوشنم ی چیزایی نوشته اگه میتونید کمک کنید
    • پاسخ:

      مطلب آموزش ایکس مود را بخوانید
  22. من به این نتیجه رسیدم که سوپرسل مخصوصا بعضی لوت ها رو واسه اتک نمیاره. من دیدم کسایی رو که منابعشون پره پره ولی هیچ کس بهشون اتک نزده.
  23. با سلام
    میخواستم بدونم چطوری میشه کاری رو که unblive انجام داده رو انجام بدیم؟؟
    و این ک من لیگم چمپیون بود و تاون هشت قبلا کاپ تاون هشت حداقل 10تا بود الان اول ک تاون هشت تو چمپیون اصلا نیس(یک میلیون سکه حروم سرچ کردن کردم!!!) و هر چیم تاون هشت پیدا میشه نهایتا 4تا کاپ داره ; داره میارتم پایین :( چیکار کنم؟
    قالب سایت عالی شده
    ممنون بابت خبرا و بروز بدونتون
    • پاسخ:

      کاپ گرفتن سخت شده و کلا مقدار از دست دادن کاپ نسبت به گرفتن ش بیشتر است و  ضمنا درصد تخریب موثر است و هر چه بیشتر تخریب کنید کاپ بیشتر می گیرید - تو لیگ چمپیون هم به خاطر سخت بودن  حریفان -  تان هشتی ها سقوط کردند و کم شده  مثل شما که دارید سقوط می کنید به لیگ پایین تر ... سیستم سرچ را هم تغییر اتی داده اند ....
      ممنون
  24. سلام ببخشیدچجوری میشه زبونه بازیو آمریکایی کرد فقط متنشو ب انگلیسی بگید ممنون
    • پاسخ:

      در انجمن مطرح کنید تا بچه ها و مدیران براتون بنویسند :
      انجمن
  25. سلام
    نمیدونم برای من اینجوری شده یا برای بقیه هم هست
    بعد آپدیت بزرگ دیگه من جم باکس ندیدم
    دوتا اکانت دارم توی هردوش اینجوریه
    ضمن اینکه درخت و چیزای دیگه هم کمتر دریافت میکنم مثلا روزی یکی یا دوتا که قبلا خیلی وضع بهتر بود
    برای شما هم اینجوریه؟
    • پاسخ:

      بعد آپدیت من یک باکس گرفتم و بقیه رو نمی دونم !
  26. مجتبی۶۶۶۶۶۶۶۶

    سلام.....
    من زبون بازیم انگلیسی هس..ولی وقتی از بازی بیرون میرم یه نفر بهم اتک میزنه پیامی که میگه روستای شما مورد حمله قرار گرفته رو به زبون عربی میاره!جریانش چیه ؟!
    • پاسخ:

      تنظیمات نوتیفکشن حتما روی عربی مونده ... اگه بازیتون سیو هست - Clear Cash کنید از داخل ستینگ گوشی بازی کلش را .-. بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید  بعد هم یک روشن خاموش کنید گوشی رو .... ببینید درست میشه . گوشیتون را هم روی زبان انگلیسی بذارید.
  27. سلام
    اگه تأثیر نداره پس من تو زبان انگلیسی بدشانسم و تو زبان های دیگه خوش شانس...
    این قضیه هم 4 ماهه که هست و مربوط به آپدیت بزرگ نیست
    با تشکر
  28. با احترام به مدیر سایت

    سلام من به سوپرسل پیام زدم که زبونمو به English-US Central time تبدیل کنن چون انگلیسیم بد نیست راضی شون کردم و عوضش کردن البته با بهره گیری از آموزش شما راجب تغییر زبان حالا که زبانم عوض شده خیلی بهتره چون وقتی اینجا (ایران) صبح هست اونجا (آمریکا) شبه و تقریبا تو 5 ساعت 7 میلون طلا و 8 میلون هم اکسیر گیرم میاد به هرحال خیلی خوبه زبونتونو عوض کنید . دوم این که واقا این حرف راسته من قبلا خیلی زبون عوض کردم خیلی ساده از داخل بازی ولی هیچ تاثیری نداره ولی اگه واقا لوت میخایید برید و از پشتیبانی کمک بگیرید به انگلیسی حرف بزنید جواب میگیرید من الان داره دیوارام مکس میشه لوت خوبی میده البته فقط کشور امریکا

    معایب:
    1.دیگه گلوبال ایرانی فارسی ندارید و همه انگلیسی میحرفن
    2. آدم های نسبتا ضعیف(لول50تا80) توی گلوبال

    مزایا:
    1.لوت عالی درحد لالیگا
    2.توی گلوبال آدمایی که انوایت میکنید تا از کلن کیک نکنید نمیرن بیرون(وفادارن این خارجیا)
    3.هنوزم تان حال شون بیرونه بعضیا شما با زدنش 20000 تا 70000 هزار طلا/اکسیر به دست می آوری
    4. امکان تغییر زبان به عربی این تور میتونید دوباره توی آغوش هم وطن های تون(ایرانیا) برگردید البته کمی عرب هم هست اوجا که طبیعیه

    unblive
    • پاسخ:

      بله - بدین صورت که از طریق سوپرسل عوض شود درست است ... چون بعضی ها فکر می کنند از طریق ستینگ عوض شود همه چی تغییر می کند و ما این را گفتیم در مطلب ، لوت هم همه جا خوب و بد داره و اگه همین ایرانی جماعت ها 5 و 6 صبح اتک بزنند ، لوت خوب زیاد است چون خواب هستند همه !
  29. امیر چه زمون هایی تو کلن فعال هستی ؟ زمونشو بگو بیام یه روز .
    هربار اومدم اونجا نبودی و کسی هم نبوده قبولم کنه.
    آخه از سایتت خوشم میاد میخوام با خودت هم یه صحبتی بکنم خخخخ
    • پاسخ:

      ولله مشخص نیست و هنگامی که خسته می شم و یواشکی میام و و میرم ! و از چت هم فرار می کنم ! (»: بنویس از طرف سایتم و قبولم کنید و درخواست بدهید تا کولیدرها قبولتون کنند . خودم هم باشم تایید تون می کنم ..
  30. پیشنهاد برای وقتی که لووت خوب نیست:
    از بازی خارج بشین و دوباره وارد بشین. دلیل اینکه سوپرسل چندین سرور داره و با خارج شدن و ورود مجدد احتمال داره سرور جدید وارد بشین که بهتر باشه.تغییر زبان بازی هم مثل همین خروج از بازی و ورود مجدد هست.
    تاکید میکنم به هیچ وجه زبان بازی اهمیت نداره و این تغییر سرور هم گاهی راهگشا خواهد بود
    • پاسخ:

      ممنون ... بیننده ها راضی باشند ، ما خوشحال می شیم ...  (:
  31. سلام امیر جان این سایته که گفتی امار رسمی و از طرفه سوپر سله یا اینکه یه امار حدسی و کامپیوتری؟؟؟ (سایتم زیبا شده مرسی)
    • پاسخ:

      تا اونجایی که می دونم سازنده این سایت یک مهندس کامپیوتر است که در فارکس و اینجور چیزها آشنایی داره و این سایت را طراحی کرده که پیشبینی می کند مطابق یکسری داده و اطلاعات و ... که نمی دونم از کجا گرفته و خب مثل هر پیشگویی ممکنه درست یا غلط از آب در بیاد و البته مورد تایید سوپرسل هم نیست.

      ممنون
  32. سلام ، واقعاً قالب سایت زیبا شده ، خسته نباشی امیر جان

    تو چند خط آخر مطلبت نوشتی :شما می توانید با استفاده از این سایت ( اینجا کلیک کنید ) زمان هایی که لوت خوب است را شناسایی کنید

    میشه آدرس سایت مورد نظر رو بدی ، چون مثل اینکه لینکش از بین رفته و تو قسمتی که نوشتی اینجا کلیک کنید لینکی وجود نداره
    • پاسخ:

      ممنون - یادم رفته بود لینکشو بذارم - الان درست شد.
  33. قالب جدیدتون عالی واقعا خسته نباشید
    فقط این رنگ نارنجی با سفید جور نیستا. عوض کنین بهتر e
    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      ممنون - امیدوارم که لذت ببرید ... (:
    • پاسخ:

      ممنون
  34. با سلام خدمت مدیر سایت . باید بگم که طبق گفتهی شما کشور و زبان هیچ تاثیری روی لوت ندارد . پس چرا در همین سایتی که خودشما معرفی کردید اسما کشور ها و میزان انلاین بودن و مقدار لوت در ان کشور رو هم ذکر کرده است ؟؟
    درضمن در پاسخ به حرف شما در متن بالا که گفته بودید چرا مثلا در زبان عربی بازکنی تایلندی پدا میشود با ید بگم خب هر بازکنی ممکن است که زبان خود را تغییر دهد و صرفا نباید در زبان کشور خود باشد پس درنتیجه اگر بازیکنی تایلندی زبان عربی را انتخاب کند میتوتند به ما هم که در ان زبان هستیم اتک بزند و یا اتک بخورد
    • پاسخ:

      خب ما صحبت از تغییر زبان و کشور کردیم و شما صرفا اگر زبان را چینی بگذارید  وارد لوت کشور چین نمی شوید و فقط زبان بازی چینی می شود و این نمودارها هم نسبت به کل کلش های دنیا تعیین می شود که می سنجد و ساعاتی که مثلا آمریکا و اروپا خواب هستند که 5 و 6 صبح است  لوت در ایران زیاد می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای