آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بالاترین لول بازی در اختیار کیست ؟

متفرقه

 آیا می دانید که بالاترین لول را در بازی کلش آف کلنز در اختیار کیست ؟ آیا دوست دارید که بدانید این شخص برای رسیدن به این لول چه کارهایی کرده است ؟ آیا می خواهید بدانید که شغلش چیست و چکار می کند و سرباز مورد علاقه اش در بازی چیست ؟ آیا می خواهید فیلمی از نحوه دونیت کردن این شخص ببینید ؟

پس در ادامه مطلب این شخص را بیشتر بشناسید ...

 

بالاترین لول بازی کلش اف کلنز
نام کاربری این شخص Brandon از کلن MegaEmpireAsia با لول 300 او یک پسر است که اهل سنگاپور می باشد شغل وی کارمند بیمه است  خودش را یک فرد عادی می داند که بازی اش را همه جا با خودش می برد و زمانی که حدود چهار ماه از خدمت سربازیش تمام شد ، از 28 مارچ سال 2013 بازیش را شروع کرد.


بازی های مورد علاقه دیگرش Final Fantasy VIII-XIII و God of War و Kingdom Hearts و دیگر بازی های از نوع R.P.G دیگر است و قبل از شروع بازی کلش آف کلنز بازی MapleSEA را بازی می کرده است که این بازی نسخه SouthEastAsia از بازی MapleStory است که در این بازی نیز رکورد دار اولین بوده است !

SouthEastAsia

وی می گوید که در حال حاضر به غیر از کلش آف کلنز بازی دیگری انجام نمی دهد و فعلا منتظر نسخه جدید بازی Final Fantasy 15 می باشد که علاقه خاصی نیز به این بازی دارد.

وی اظهار می دارد که هنگامی که لول 185 را داشت با دوستش Silky Ng ملاقاتی کرد و سپس به کلن آنها UnderEarth رفت و آن موقع لول دوستش 220 بوده است و سپس لول خودش را با دونیت کردن بالا برد و بعد از 2 روز خود را به سطح دوستش رساند.

وقتی از وی می پرسند چگونه لول را به 300 رساندی می گوید من در مدت حدود 2 ماهی که در تعطیلات خارج از کشور بودم و سپس بازی را ادامه دادم و کلا در مدت پنج ماه با دونیت کردن لول را از 185 به 300 افزایش دادم! همچنین می گوید افراد زیادی هم بوده اند که در زندگی عادی ام مرا به ترک کردن این بازی دعوت کرده اند و بر خوردشان هم خوب نبوده است.

در فیلم زیر شاهد چگونگی دونیت کردن توسط براندون به دیگران هستیم و توضیحات خودش را هم می دهد وی با یک IPad Mini به این کار می پردازد.

دانـلـود فـیـلــم


و هنگامی که از وی پرسیدند چطور این مقدار لول را در این مدت کسب کردی ،  پاسخ داده است که من در روزهای عادی با شش سربازخانه  30 تا 40 هزار دونات می دادم و در زمانی که سربازخانه هایم را بوست می کنم 80 تا 120 هزار دونات در روز می دهم که بیشترین رکورد او 130.000 نیرو در یک روز بوده است ! وی می گوید که بیشتر مواقع در کلن های مختلف به دونیت کردن جاینت ، بربرین و مینیون می پردازد و از جم هم کمک می گیرد که هم باراکس های خود را توسط جم بوست می کند و هم برای کوتاه شدن زمان تولید سرباز ها نیز از جم استفاده می کند تا حتی الامکان زمان تولید سرباز ها را کم کند.

از وی پرسیده اند که چطور می توان آنلاین ماند و با حمله دیگران رتبه خود را از دست نداد و وی اظهار می دارد که من برای آنلاین ماندن در بازی چیزهای عجیب و غریبی شنیده ام منجمله استفاده از یک پرتقال و رها کردن آن بر روی صفحه تبلت که حرکت چرخشی بزند ! و همچنین قلم که باعث شود با بالا و پایین رفتن ، بازی را آنلاین نگه دارد ، ضمن اینکه من هیچگاه از این وسایل استفاده نمی کنم و همیشه خودم هستم ...

از براندون در مورد اینکه دوست دارد چه چیزهایی به بازی اضافه شود پرسیدند که وی می گوید که دوست دارد مساحت دهکده بزرگتر شود یک لیگ جدیدتر به بازی اضافه شود ، دستاوردها بیشتر شود که بازیکنان بتوانند با انجام آن جم های بیشتری بدست آورند و همچنین سیستم چت بصورتی شود که بازیکنان بتوانند به یکدیگر پیام خصوصی هم بفرستند .

برای حمله به دیگر دهکده ها هم می گوید که برای دهکده مورد نظرم معمولا 30 دقیقه تا 4 ساعت طول می کشد که دهکده مورد نیازم را پیدا کنم و حتی برای یک روز که احتیاج به طلا/اکسیر داشتم با بوست کردن باراکس هایم و با ترکیب ارتش بارچ هر 3 تا 5 دقیقه با توجه به نیروهایی که ساخته بودم به دیگر دهکده ها حمله کنم و به هدف خود برسم.

Brandon از جمله افرادی است که همه اچیومنت های بازی را باز کرده است و دیگه جایی برای ستاره تو لیست اچیومنت هاش ندارد.

وی می گوید در حال حاضر در کلن MegaEmpireAsia هستم که یک کلن است که از زیر مجموعه های امپراتوری کلن MEGA EMPIRE است و این کلن مانند یک کشور است که از کلن های دیگری تشکیل شده است مثل : Mega Empire Uae, Megatown, Mega Empire-X, Mega Stoney, Megafarm, Mega Academy, Mega Turks, Mega Mutiny, Mege Sabah, MegaUSA, MegaHighlanders, MegaAus و چند کلن چینی که همگی به همدیگر مانند یک دوست کمک می کنیم و من هم جزیی از این کلن هستم.

پیشرفت در این بازی بدون استفاده از جم مانند یک مسابقه ماراتن می ماند که باید برای پیشرفت دائم فعالیت داشته باشید ولی با استفاده از جم پیشرفت بهتر و سریعتر و آسانتری داشته باشید که البته باید پول خرج کنید و تصمیم با خودتان است و نباید از اینکه دیگران بالاتر هستند و به شما فخر می فروشند بترسید و فکر کنید که آنها یک دیکتاتور هستند و بالای سرتان دستور بدهند ، البته باید از راهنمایی های دیگران استفاده کنید و از آن پند بگیرید .


وی یکی از کاربرهایی است که در تالار مشاهیر کلش اف کلنز هم جا دارد که بزرگترین افتخاراتش را می شود به صورت زیر بر شمرد :

اینها بزرگترین افتخارات این بازیکن سنگاپوری است

  • ویران کردن 10.000 تاون هال در تاریخ 5 دسامبر 2013 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • بردن 20.000 اتک در تاریخ 24 ژانویه 2014 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • بردن 50.000 اتک در تاریخ 2 اگوست 2014 (اولین نفری که به این رکورد رسیده است.)
  • اولین کسی که تونسته 10.000.000 اکسیر سیاه کسب کنه در تاریخ 5 فبریه 2014
  • اولین کسی که تونسته 20.000.000 اکسیر سیاه کسب کنه در تاریخ 10 فبریه 2015
  • اولین کسی که تونسته به لول 300 دست پیدا کند.


سرباز مورد علاقه وی Archer Queen است و از وی به عنوان بهترین سرباز برای حمله به دیگران یاد می کند که با نیروی ویژه خود ability خیلی قوی نیز می شود و سرباز مورد علاقه دفاعی وی هم آرچر است و می گوید که من با 35 آرچر لول 7 از دهکده ام دفاع می کنم چرا که آنها با پخش شدنشان در دهکده ،نیروی خوبی برای دفاع محسوب می شود.

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸۴)

  1. اقا این یارو که میگفتین چینی هس و تگ اکانتش اینهPP99VR0R# لول 458الان نمیدونم نیرو اهداییش کلا شش رقمیه خیلیم کمه نمیدونم چطور لولشو اورده بالا لطفا یه نظری بدین
  2. سلام. خسته نباشین. من قبلا از حساب کاربری که داخل بازار داشتم جم میخریدم ولی الان نمیشه. میخواستم ببینم مشکل کجا هست😀
    • پاسخ:

      باید بازی کلش را از خوده بازار نصب کنید تا بتوانید جم از بازار بخرید نه از جای دیگر!
  3. سلام.براندون اکانتش حذف شده خودم دیدم.لطفا مطالبتون رو جدید کنید خیلی قدییمیه.یکی دیدم چینی بود لول 410 الانم بیشتر.اگه باور ندارید تو اپدیت جدید گزینه سرچ بازیکنان بزنید و این تگ رو سرچ کنید#PP99VROR
    • پاسخ:

      مطالب و موارد بازی های کلش خیلی تغییرات می کند و سعی می کنیم اگر فرصت کنیم - آنها را تغییر دهیم
  4. سلام.هه اینم فکر کنم دوروغ باشه راسش من از لول خودم بالاتر ندیدم تا حالا ینی واقعی ندیدم عکس اره لول خودم 296 اگه باور نمیکنید بیاین ببینید حالتون جا میاد دارم میرم 300 ..اینم اکانتم تو این کلن بیاینIRAN BAX لول 7 هست اسم اکانتم هم هست ☆Salman Khan☆ باتشکر فراوان
  5. سلام خسته نباشید من بالا ترین لولی که دیدم401 بوده اینم مدرک کد این کلن رو بزنید و ببینید2VCJ2Q82
  6. یه دوست که میخوا از گمراهی در بیاید...........

    این بازی بهترین بازی است اما کسی نمیاد بهتون بگه لولتون چقد بالاست میاد میگه چقد درس خوندی نه چقد بازی کردی ........................
  7. سلام اولین نفر جهان لولش 363 هست اگه میخواین تگ کلنشم بهتون بدم دروغ نمیگم اگه خواستین بگین تا بدم.
  8. امیر حسین

    من خیلی کلش رو دوست دارم و امید وارم که کلش از بین نره
  9. سلام من لولم 104 هست و در کلن king clash هستم من قبلا یا بگم 1سال پیش یه اکانتم لول 40ربود جیمیل هم نداشتم باید چیکار کنم برگرده ترو خدا بگین بای
    • پاسخ:

      در سمت چپ سایت مطلبی در بنام آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده را بخوانید ، فقط از اون راه میشه.
  10. سلام من جیمیل اکانتم رو فراموش کردم و گوشیم رو شکسته کسی هست که بتونه کمکم کنه که چطور دوباره اکانتم رو برگردونم ممنون میشم چون من اکانتم لولش بالا هست و لیدر یه کلن لول بالا هستم
    • پاسخ:

      آموزش آن در سایت هست. باید اطلاعات بازی تون را داشته باشید.
  11. سلام من لول 232 هستم . من این بازی را خیلی دوست دارم و به دیگران می گویم که این بازی را بکنند و از ان لذت ببرند
    • پاسخ:

      آفرین ! همین کار را بکنید .
  12. با سلام. براندون الان 356 یا بیشتر هست.آخرین اطلاعاتی که ازش دارم اون 8/000/000 دونات و شایدم بیشتر داره.به گرد خاکش هم نمیرسیم
  13. ســـلام به همه کاربرهاا و شماهایی که زحمت این سایتو میکشید
    من تازه رفتم سرچ کردم لولش اومده۳۵۸
    واقعا زحمت کشیده و وقت گذاشته
    ان شالله یه روز منم میرسم بگو ایشالله
  14. عاغا من خودم لول 500 هستم
    خخخ
    تو خواب البته
    عاغا ادم اراده کنه خودش کاری نداره که..
  15. روح الله فتاحی

    بابا تو دیگه کی هستی هرروزی۱۲۰۰۰۰تا دونات میدی من توی یک روز ۱۰تا دونات میدادم البته تو هکشو داری به همین دلیله
    • پاسخ:

      چون با پر کردن دونات لول هم افزایش پیدا می کند . شما یک آرچر کمک کن به دوستت و بعد لول xp ت را ببین و بعد دوباره کمک کن و بعد دوباره ببین ! می بینی که یکی یکی اضافه میشه
  16. بالا ترین لول جهان 134 است که برای بالا تر رفتن 1لول ان به 100هزار xpنیاز است
  17. آیا راست است که می گویند بازی کلش شیطانی است؟چون بعضی ها می گویند تاونهال9شبیه کعبه است!لطفا جواب را به من بگویید!!!!!!!!!!!!!!!
  18. اقایون داداشام من خودم یه بوکمارک از کلنی دارم که یارب ٣٢٥ هست
    http://uupload.ir/files/p9sa_image.jpeg
    • پاسخ:

      خرید و فروش توافقی است و قیمت مشخصی ندارد ، بعضیها یک میلیون می دهند و بعضی ها 300 - 400 تومن !
  19. سلام اقا تازگیا یکی پیدا سده اسمشم هانزه لطفا کلن تگشو بگید برم نگاهش کنم لولشم از براندون بیشتره ممنون
  20. دوستان من یه راهنمایی مکینم که برید کلن های لول پایین و اونجا دونات پر کنید من لولم178هست کسی اگر خواست بیاد کل بلوک 13تا یادش بدم بای
  21. محمد طاها

    سلام دوستان یه کلن لول بالا میخواستم در ضمن لولم 50هستش
    • پاسخ:

      در انجمن ما قسمتی برای این موضوع است "کلیک کنید"
  22. داداش من من تو نظرات خوندم جواب یکی را داده بودی دوست دارم مطالب قدیمی بذارم.مشکلی هست.خواستم برادرانه بهت بگم که زمانی در سایت گردانی یا شغل و حرفه دیگه موفق و محبوب می شوی که انتقاد پذیر باشی.متاسفانه شما نیستید.
    • پاسخ:

      کجا نوشتیم این  چیزی که شما می گید؟ شاید نویسندگان افتخاری باشند اینو توجه داشته باشید
      من انتقاد پذیر هستم ! ولی یک عده شیطنت می کنند و هدف دیگری دارند ...
  23. سلام من لول ام 89 است و در کلش اوف کلنز اسمم kami است و کلن ساختم با اخلاق و.....اگرخواستید بیاید در خدمتیم اسمه کلن کلنمون لول چهار داریم پیشرفت میکنیم اسمه کلنgonbad-iran
    • پاسخ:

      جم بخرید - چرا که نه ؟!
  24. سلام سایتتون رو بروز کنین لطفا... من لول 326 هم دیدم فیلمشم تو اینتر نت موجوده
    لحظه ی لول آپ 326
  25. این وبلاگ یا قدیمیه یا بروز نیست تو اطلاعات جمع کردن تو همون mega empayer asia لول 314 هم هست
  26. بعضی ها میگویند رکورد برندون فتح شده والان ان نفر لول 302 است !!!!!
    • پاسخ:

      !
  27. علیرضا وقتی میخوابی صلوات بفرست بعدش فوت کن رو گوشی دادا یادت باشه قبلش ارزو کنی بعدا امیدت به خدا باشه فردا بیدارشی یه اکانت فول ماکس مکس تو گوشیته همین که کاری نداره به مولا
    • پاسخ:

      بله!!!!!!!!!!!!!!!
  28. دوستان گلن ما تازه تاسیسه ولی خیلی زود پیشرفت میکنه و لول بالا هستیم 'لول بالاهای بیشتری هم قراره بیان'هرچقدر رک باشه پر میگنیم ب ما ملحق شید خوشحال میشیم
    اسم کلن رستاخیز هستش
    و پرچم قرمز زرد داره و یکی از کولیدراش خودمم اسم اکانتمم gforce ستش
    بیایید پشیمون نمیشید
    • پاسخ:

      نخیررررررررررررررررررر جدیس
    • پاسخ:

      !
  29. بابا لامصب جم اندازه ی کل کلشر های ایرانی داره و بایدم اینقدر سریع لولش بره بالا
    • پاسخ:

      khkhkhkkhkhkhk
      alan levesh 310 has
        دعا کنید حاجت من براورده شه و اکانتم از سوپرسل بگیرم ممنون
  30. بچها بگم لولش الان 310 شده من باور نمیشه شنیده بودم لول 300 به بالا نداریم ولی مسکه داریم


    • پاسخ:

      بچه ها  من یه حاجتی دارم اگر همه این مطلب لول اختیاری رو می خونین دعا کنید حاجت منم براورده شود
  31. سلام
    اکانت کلش رو با جیمیل ساین کردم
    میخوام اکانتمو بفروشم
    راهی هست ک جیمیل اکانت رو عوض کنم؟
    اطلاعات خصوصی دارم رو جیمیلم
    با تشکر

  32. آقا مصطفی کل وسایلتو توی زمین بذار نبایدfinish later رو بنویسه باید بنویسهsave بعد بزنین رو save تا ذخیره شه بعدم اکتیوش کنین
    • پاسخ:

      خیلی کم بازی میکند و کار دارد!
  33. میخواستم بگم تو این سایت نظر سنجی گوگل پلی هس خودش اکانت شمارو داره تو نظر سنجی به ایران رای بدین بعد بهتون سی و پنج تا جم میده من دوبار شرکت کردم اما چهل و پنج تا داده اما بازم خوبه

    http://bosscade.com/e?r=VfG1NLrne

  34. با عرض سلام و خسته نباشید به شما...
    من یه سوال دارم اونم اینه که من یه تبلت مدلlenovo s5000 _a442_102_084_140609_CN_3G دارم که روش کلش اف کلنز رو نصب کردمو الآن لول 37 هستم .این تبلت مثل اینکه متعلق به چینه و اصلا هیچ جور گوگل رو ساپورت نمی کنه برا همونم هیچ اکانتی از گوگل و گوگل پلی گیمز و... نمی تونم توش داشته باشم که این بازی رو توش سیو کنم [من این بازی رو حتی یک بارم از اولش که نصب کردم سیو نکردم]برا همین می خوام یه راه جلوم بذاری که این بازی رو سیوش کنم.
    ممنون از کمک هات ، این سوالم رو هم جواب بدی لطفا
    خسته نباشی..
    • پاسخ:

      سلام
      باید نرم افزار های گوگل بر روی تبلت لنوو هم نصب شود حتی که چینی باشد ! ایا همه ی نرم افزار های گوگل را نصب کردی : گوگل پلی گوگل پلاس و جیمیل اخرین نسخه
      و چه اروری میده ایا ارور “Unknown Error code during application install (921).” می دهد؟
       و یا خطای 403 و خطای 491 و خطای 495  و919 یا 951  
      یا “خطای ناشناخته ای به هنگام نصب اپلیکیشن بروز کرده است (۹۲۱).”



       
  35. اقا در کل مطالبطون جذاب و باحاله در موردشون ممنون اما میخواستم بگم نویسنده ی افتخاری یعنی چی؟ اسمتونه یا اسم گروهتونه یا افتخار میدین هههههه بعدشا من این یارو رو دیدم ممنون مطلع کردین بعد بگین زمینت فول مکس بشه لولن چنده؟ بدون دونات
  36. سلام
    من سه تا بیس وار برا خودم درست کردم الان اون یکی که اکتیو رو نمیتونم عوض کنم
    وقتی یکیش رو ادیت میکنم باید finish later بزنی دیگه الان یه ماهی هست finish  نمیشه که من بیس رو عوض کنم منظورم اینه یعنی همیشه finish later میزنم ولی later نمیدونم منظورش کی هست که تموم بشه
  37. شما ک تو مطالب قدیمی مهارت دارین پس حتما روش جمع آوری دارک با اسپل لایت رو بزارید :)
    • پاسخ:

      دوست عزیز ما دوست داریم مطلب قدیمی بزاریم مشکلیه؟
  38. تو همین سایت اولین کلن هایه لول هشت ایرانو گزاشتن اقا حمیدتگ کلن پرشین گلف لول 8 (#2cqru2vc).بعد اینکه دیشب مطلب گزاشتم رفتم کلنشونو نگاه کردم میبینم لیدرشون یکی دیگه شده و اون قبلی نیستش ولی الان pouyaلول147 هزارو چهارده تا استار وار داره
  39. بخدا من یکی رو دیدم خونش چهاره هزارو خورده ای ستاره توی وار استارت داره اسمش RENOVکلن  FOSTERTHECORE لیدر خودشه کلنش لول هفته لول خودش 172 هستش
    • پاسخ:

      سلام
      بله کسانی هستن که هر شش ستاره وار بگیرن و پشت سر هم وار بزنند
  40. مطالبتون خیلی قدیمی هستن brandon الان لول 310 هست
    اینم تگ کلنش که دوستان میخواستن :#2LCQOO8Q
    • پاسخ:

      سلام
      عزیزم ما دوست داریم مطالبمون قدیمی باشه مشکلشه؟
  41. آقا باشه اصلا خیلی ها 1000 تا ستاره ی وار دارن ولی ایشون 1000 تا نداره. اگه باور نمی کنید این هم عکسش:

    http://uupload.ir/files/mi5a_screenshot_۲۰۱۵-۰۹-۱۲-۱۲-۴۳-۰۰[1].png


    اگه هم می گید فتوشاپ کردم خودتون برید ببینید. تگ کلنش: 2LCQ008Q#

    اسمش هم که BRandon هست. نفر سوم کلنشون تا اون موقعی که من دیدم.

    در ضمن آقای بهنام من سرچ کردم در لیست کلن های لول 8 پرشین گلف نبود.

    و آقای silence این اصلا هک نیس. من دیدمش. برو خودت ببین. اون برف ها هم ماله کریسمس بوده. اون هم دیگه مکس شده و کاری جز دونات کردن و افزایش لول براش نمونده. جم ها رو هم خریده.

    در آخر می خوام بگم که قصد توهین به کسی رو نداشتم. می خواستم اطلاعات درست بدم.

  42. آقا باشه اصلا خیلی ها 1000 تا ستاره ی وار دارن ولی ایشون 1000 تا نداره. اگه باور نمی کنید این هم عکسش:

    http://uupload.ir/files/mi5a_screenshot_۲۰۱۵-۰۹-۱۲-۱۲-۴۳-۰۰[1].png


    اگه هم می گید فتوشاپ کردم خودتون برید ببینید. تگ کلنش: 2LCQ008Q#

    اسمش هم که BRandon هست. نفر سوم کلنشون تا اون موقعی که من دیدم.

    در ضمن آقای بهنام من سرچ کردم در لیست کلن های لول 8 پرشین گلف نبود.

    و آقای silence این اصلا هک نیس. من دیدمش. برو خودت ببین. اون برف ها هم ماله کریسمس بوده. اون هم دیگه مکس شده و کاری جز دونات کردن و افزایش لول براش نمونده. جم ها رو هم خریده.

    در آخر می خوام بگم که قصد توهین به کسی رو نداشتم. می خواستم اطلاعات درست بدم.

    • پاسخ:

      دقت نکرده بودم!
  43. اقا حمید کلن پرشین گلف اولین کلن لول8ایران لیدرشون 1200خورده ای استار وار داره یکی دیگه 1014تا داره پس نگو عمرآ کسی به هزارتا استار بگیره
    • پاسخ:

      سلام
      طرف داره سه سال بازی میکنه!
  44. سلام
    من دو تا اکانت دارم
    روز اول که اکانت دومو از کسی گرفتم نمیدونم چرا هر کاری میکردم نمرفت به اکانت دیگه ولی بعد از ظهر همونروز به راحتی اکنتا رو عوض میکردم ولی حالا اکانت خودم کانکته میخوام برم اکانت طرف دیس کانکت میشه ایمیلش خو ش امد میگه ولی اکانتش لود نمیشه.نرم افزارای لازم گوگلو آپدیت کردم مشکل چیه.ممنون میشم کمک کنین
  45. این یارو داره از نسخه هک شده کلش استفاده میکنه ، یعنی شما واقعا نفهمیدین؟

    1.این برفا که تابلوئه نسخه هک شده هس

    2.به تعداد جم هاش نگاه کنین

    3.مگه خره بیاد نیرو بسازه بره بده بقیه :|
    • پاسخ:

      سلام
      نه من خودم طر فو دیدم لول 310 بود
    • پاسخ:

      فتوشاپ
  46. الان کلن حریف رو برومون تو وار نفر اولشون 800 تا وار استار داره بعدتو می گی نمیشه به این زودی اونم تاونش نه هست
  47. سلام 
    اقا بگید تو تان هال 7  با چی اتک بزنم بهتره
    و اینکه خودتون تو چه کلنی هستیت
    • پاسخ:

      معمولا بارچ ( آرچر و بربر ) خوبه برای جمع آوری منابع

      ولی کلن سایت :IRAN

      من در کلن persian kinds

    • پاسخ:

      سلام
      در اینجا اپلود میکنم  http://picofile.com
    • پاسخ:

      سلام
      معملوم نیس طرف کلناشو شاید عوض کنه بره تویه یه کلن دیگه
  48. سلام من نمیتونم بیس وار رو عوض کنم الان یه یک ماهی هست با همون بیس قبلی وار میرم هر بار finish later میزنم ولی نمیشه چیکار کنم edit هم نمیشه بیس فعالمم نمیتونم عوض کنم
    • پاسخ:

      سلام
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظورتون چیه؟ متوجه نمیشم؟!
    • پاسخ:

      سلام
      طرف داره سه سال بازی میکنه
      اگر هم بفروشه بالای دویست میلیون
  49. خوب کلک زدید به مردم. تو قسمت اچیومنتس ها خیلی از اون ها رو دوبار تکرار کردید. مثلا اچیومنتس مربوط به لیگ. عوضش اچیومنتس وار هیرو رو نذاشتین. عمرا کسی بتونه 1000 تا ستاره ی وار بدست بیاره به این زودی.
    • پاسخ:

      سلام
      شاید کسانی باشد که هزار ستاره ی وارو گرفته باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای