آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

استفاده صحیح از مپ های اینترنتی

نقشه های بازی

استفاده صحیح از مپ های اینترنتی

استفاده از مپ ها در اینترنت اینروزها بسیار محبوب است و حدس من این است که اکثریت کلشرها از آنها استفاده می کنند و همچنین طراحان بسیار خوبی هم در این زمینه فعالیت می کنند و مپ های خوب و به روزی را ارائه می دهند که مپ های خود را در فضای آنلاین اینترنتی منتشر می کنند و سایت هایی هم در این زمینه فعالیت می کنند و ابزارهای طراحی آنلاین مپ را هم ارائه می دهند و از آنجا که ایم مپ ها همگی یکسان هستند و با چینش آن یک دهکده مشابه چندین بار در بازی ممکن است وجود داشته باشد ، بهتر است ما با آگاهی و استفاده از این مپ ها آنها را الگو قرار داده و مپ منحصر بفرد خودمان را طراحی نماییم تا با دیگر مپ ها مشابهت نداشته باشد و نقاط ضعف آن کشف نشود ، ما در ادامه مطلب به شما نکات قابل توجه برای تغییر دادن یک مپ اینترنتی را به شما آموزش خواهم داد ...

از آنجا که هر مپ اینترنتی دارای نقاط قوت و ضعف های متفاوت است ما شما را در بهینه ساختن مپ ها یاری خواهیم کرد تا خود به رفع اشکالات بپردازید و البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچ مپی بدون اشکال و نقطه ضعف نمی باشد ولی به هر حال می توان آن را بهینه نمود و مهاجم را حتی المقدور ناکام گذاشت !

مپ های محبوب اینترنتی کجاست ؟

مپ های محبوب را می توانید در یوتیوب و یا در فضای اینترنتی و یا نرم افزارهای ایرانی و خارجی مخصوص این کار در سرتاسر وب یافت و البته بخش عمده مپ های محبوب در یوتیوب همیشه طراحی و منتشر می شود که با یک جستجو می توانید آنرا در کانالهاب مخصوص افراد اهل فن بیابید ، اکثر مپ های در اینترنت فقط برای نابود کردن دشمن طراحی شده اند ضمنا توجه داشته باشید که اکثر مپ ها نیز تاریخ گذشته و منسوخ شده اند و کارایی قبل را ندارند پس بنابراین خودتان باید با آگاهی نسبت به این نوع مپ ها در آنها تغییراتی را بوجود آورید و اطلاعات لازم را نیز داشته باشید البته سایت ما نیز از این قاعده استثنی نیست و مپ های منسوخ شده هم در آن یافت می شود و ما البته در قسمت مپ های دهکده (اینجا کلیک کنید) همیشه مپ های به روز را در تاون هال های مختف برایتان گلچین و منتشر می کند !

همیشه مپ های جدید و به روز را استفاده کنید!

من معمولا مپ هایی که یکماه از طراحی آن می گذرد را استفاده نمی کنم و سعی می کنم که همیشه مپ ها جدید را جایگزین کنم! چرا که هر چه زمان بیشتری از طراحی مپ بگذرد ، آن مپ فراگیرتر شده و نقاط ضعف و قوت آن بیشتر شناخته می شود و اتکرها به راحتی به آن حمله می کنند و نقشه را می شکنند ! این در حالی است که سرگرمی عده ایی هم شده پیدا کردن نقاط ضعف مپ های مختلف و جدید در کلش آف کلنز و انتشار نقاط ضعف آن و معرفی استراتژی حمله به این نوع مپ ها ! و البته کسی هم تمایلی به شکست خوردن مپش هم ندارد ! پس به روز بودن مپ ها چه از لحاظ فارمینگ و چه از لحاظ وار از نکات کلیدی در بازی کلش آف کلنز است.

مپ منسوخ شده است یا خیر ؟

در حال حاضر بهترین راه برای تشخیص یک مپ جدید که یکماه از طراحی آن نگذشته باشد ، نگاه به مپ و پیدا کردن تجهیزات جدید به بازی اضافه شده است که در حال حاضر وجود "بمب تاور" در مپ های منتشر شده در اینترنت ، یکی از بهترین راه های تشخیص مپ جدید است ، چرا که قبل از این در اکثر مپ ها این ساختمان دفاعی وجود نداشت ، این خیلی زجر آور است که شما یک مپ را به سختی بچینید و ناگهان متوجه بشوید که اثری از ساختمان های دفاعی جدید در مپ در نظر گرفته نشده است و قدیمی بودن مپ باعث ناراحتی و دلسردی شما از بازی شود ! پس قبل از طراحی و چینش به این موضوع توجه داشته باشید.

طراحی مپ فقط از منابع معتبر

در یوتیوب همیشه پیدا کردن مپ های اصلی و دورغی و سرکاری یک مقدار از روی دیدن آن مقداری سخت است و البته یک راه خوب برای تشخیص معتبر یا نامعتبر بودن مپ در شکل زیر که نمایی از یوتیوب است ، برایتان مشخص کرده ایم :

همیشه به دونکته در فیلم های اینترنتی (چه یوتیوب و چه سایت های ایرانی) توجه داشته باشید که در شماره 1 که در بالا مشخص کرده ایم تعداد افرادی که این فیلم را View (دیده) کرده اند و شماره 2 که به آن ratings (رتبه) داده اند.

یک فیلم معتبر لااقل باید بالای 200k نفر به آن لایک زده باشند و آنلایک کمتری خورده باشد و حداقل 5k نفر نیز این فیلم را دیده باشد و نسبت 1:7 داشته باشد ، یعنی به ازای هر 7 لایک(مثبت) 1 آنلایک (منفی) داشته باشد! از استفاده از نقشه کانالهایی که تعداد کمی بیننده و رتبه بندی کمی داشته باشد ، اجتناب کنید. همچنین قسمت نظرات آن مطلب را هم بخوانید تا ببینید مَردم در رابطه با آن چه می گویند.

آسیب پذیر بودن مپ های اینترنت

بعضی از مپ های اینترنتی آنقدر محبوب هستند که خود باعث آسیب پذیر شدن اینگونه مپ ها شده اند ! بطوری که در اکثر جستجوهایتان برای پیدا کردن حریف در بازی و حمله به آن ، چندین بار این مپ ها را مشاهده خواهید کرد و با پیدا شدن نقطه ضعف و استراتژی حمله به آن ، خودبخود تبدیل به بدترین و ضربه پذیر ترین مپ های اینترنتی می شود! یا در جستجو در فضای اینترنتی چندین بار این مپ ها را در سایت ها ملاحظه می کنید که باز هم نشان از قدیمی و ضربه پذیر بودن مپ دارد و استفاده از آنها اشتباهی محض است.

هیچ مپی تحت عنوان مپ شکست ناپذیر وجود ندارد !

مپ های خوب تا مدتی کارآیی خوب خود را مدت زمانی دارد و اما محبوبیت آن باعث استفاده عمومی می شود وکسی بالاخره راه نفوذ به آن را پیدا می کند به خصوص ذر تاون هال یازده این اتفاق زیاد می افتد. که در یوتیوب فیلم حملات به این مپ ها را خواهید دید و شما مجبور به تغییر مپ خواهید شد.

استفاده از مپ های اینترنتی درست یا غلط ؟

البته که درست ! تنها درصد کمی از این مپ ها آسیب پذیر و تکراری می شوند و نحوه حمله به آن در یوتیوب منتشر می شود و شما باید از نقاط قوت آنها به عنوان الگوی مپ دهکده خود استفاده کنید.

استفاده بهتر از مپ های اینترنتی کلش آف کلنز

هرگز طراحی یک مپ را از اینترنت برای دهکده خود copy-paste نکنید ! بلکه قبل از آن باید یکسری نکات را رعایت نمایید:

بررسی مپ دهکده

ابتدا با یک نگاه به مپی که یافته اید به ظاهر جذاب آن توجه نکنید ، چرا که هرکسی می تواند با یک کلیک ساده عکس و یا فیلمی در اینترنت آپلود و آنرا به اشتراک بگذارد و شما نباید به این مپ اعتماد کنید!

در این قسمت ما اشتباهاتی که در مپ ها ممکن است عمدا یا سهوا بوجود بیاید را برای شما آورده ایم که حتما آنرا در طراحی هایتان رعایت نمایید:

حفاظت نادرست از تاون هال

قرار دادن تعداد زیادی ساختمان دفاعی در کنار تاون هال ممکن است مشکلاتی را بوجود بیاورد که حتی عاملی برای نابودی آن خواهد شد !

قرار دادن تعداد زیادی ساختمان دفاعی در کنار تاون هال به فرض حفاظت بیشتر از تاون هال ، خود باعث می شود که مرکز دهکده توسط بالن که قدرت ضربه آنها بصورت splash می باشد - از بین برود . ضمنا 2 ساختمان دفاعی اینفرنو و یا هر ساختمان دفاعی دیگری که نزدیک به هم استقرار یافته اند ، توسط طلسم انجماد از کار بیفتند و باعث بی اثر شدن این ساختمان های دفاعی و نابود شدن شوند بدون آنکه تاثیر گذار باشند.

استقرار اشتباه 2 اینفرنو در نزدیک هم

محدوده طلسم زلزله

شما دیگر نیاز ندارید که فکر خودتونو به طراحی هایی در نقشه به اندازه 9*9 مشغول کنید و تجهیزات را در آن جاسازی کنید ، چرا که دیگر این اندازه ها با طلسم زلزله تخریب خواهند شد و اثر بهینه ایی در مپ ندارند.

کلن کسل

محل استقرار کلن کسل نباید جایی باشد که به آسانی نیروهای داخل آن فریب بخورند و بیرون بریزند و شعاع آن حتی المقدور باید توسط ساختمانهای دفاعی پوشش داده شوند بطور که با ارسال یک تک نیرو توسط دشمن ، ساختمان های دفاعی مان آن را قبل از رسیدن به محدوده کلن کسل نابود کنند ( به خصوص این مساله باید در مپ های مخصوص کلن وار رعایت شود ).

ایردیفنس

محل استقرار ایردیفنس ها نباید نزدیک به خارج دهکده باشد تا هدف قرار بگیرد.

قهرمانان

قهرمانان ما نباید در بیرون مپ باشند ، چون معمولا توسط کینگ بربر دشمن که در استراتژی های مختلف نقش انتحاری و خودکشی کردن و باز کردن راه را  برای دیگر نیروهای اصلی را دارد ، ازبین می رود و به راحتی کشته می شود !

مطالبی که گفته شد از رایج ترین و اساسی ترین نکات در طراحی یک مپ می باشد که اثبات شده است ، به یاد داشته باشید که اگر شما یکی از مپ های اینترنتی را پیدا کردید دیگر می توانید به راحتی با رعایت این نکات و تغییر چیدمان آنها ، برای خود یک مپ ایده آل بسازید.

تغییر جای تله ها و بمب ها

یکی از کارهای مهم دیگر تغییر جای تله ها و بمب هاست و اکثر مپ هایی که در دفاع شکست می خورند به خاطر جایگذاری مشابه تله ها و بمب ها در مپ ها می باشد که پایگاه را به شدت ضربه پذیر می کند.

+تغییر جای جاینت بمب به خصوص اگر در مپ دو جاینت بمب در کنار هم دارید.

+تغییر جای تله های فنری.

در مطلب زیر یک راهنمای خوب در مورد جایگذاری و محل صحیح تله ها و بمب ها را برایتان تهیه کرده ایم که حتما مطالعه نمایید:

نتیجه گیری

توصیه ما این است که از مپ های اینترنتی حتما استفاده کنید و آنها را دائما تغییر دهید و از مپ های دیگر طی یک بازه زمانی مثلا یک ماه استفاده کنید. از مپ های بدون اشکال استفاده کنید و حتما باید مپ ها را مطابق نیازهای خود مثلا حفاظت از اکسیر سیاه و یا حفاظت از طلا و اکسیر بنفش تغییراتی در آن ایجاد کنید و هرگز مپ ها را کپی و پیست نکنید ، محل تله ها و بمب ها را هم بنابه مصلحت و تاون هال خود و استراتژی های حمله ایی که به شما می شود ، تغییر دهید و با توجه به اینکه تغییر در نقش و چینش آن کاری وقت گیر است ولی به این ضرب المثل توجه داشته باشید که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شود ! خنده

.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای