آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

عواملی که باعث بن شدن یا نشدن می شود !

آموزش های بازی

عواملی که باعث بن شدن یا نشدن می شود !

اولین موج بن شدن در مورد افرادی که از ابزارهای تقلب در کلش آف کلنز استفاده می کردند و قربانیان زیادی را گرفت و آنها بزودی قادر به بازی کردن خواهند بود و با توجه به درخواست های زیاد افراد ، بسیاری سردرگم هستند که استفاده از چه ابزارهایی آزاد است و باعث بن شدن نمی شوند و البته ابزارهای مفیدی وجود دارد که می توان استفاده کرد و بن هم نشد در ادامه مطلب به بررسی نرم افزارهایی که باعث بن شدن یا نشدن می شود خواهیم پرداخت که می توانید از آن استفاده کنید یا استفاده نکنید !

نرم افزار های 3rd Party باعث بن شدن شما می شوند.

یکی از سؤالاتی که خیلی‌ها می‌پرسند این است که عبارت Third Party که خیلی جاها می‌بینیم به چه معناست؟ خیلی ساده است، برنامه یا سرویس Third Party یا شخص ثالث، سرویس یا برنامه‌ای است که نه شما ساخته‌اید و نه شرکت طرف حساب شما و یا نه شما می‌شناسید و نه شرکت اصلی طرف حساب شما طبیعی است که در این مواقع امکان دارد یک هکر یا شرکتی که احتمالاً چندان مهارت ندارد آن درایور یا سرویس یا نرم افزار  را ساخته باشد، پس گاهی وقت ها که می بینید سیستم شما ابتدا سؤال می کند و اجازه می گیرد تا نصب شود و البته در این مطلب ما قصد معرفی نرم افزارها و لیست آنها که در این مورد برای تقلب در بازی کلش آف کلنز کار می کنند را نداریم چرا که ممکن است کلشر ها تشویق به استفاده از آن شوند و سوپرسل با توجه به قوانین آن ، آنها را بن کنند و البته بعضی از این نوع ابزارها هنوز غیر قابل تشخیص توسط سوپر سل هستند.

به عنوان یک قاعده کلی می توان گفت که هر ابزاری که به شما قدرتی بیشتر در بازی کلش نسبت به دیگران که از آن استفاده نمی کنند ، می دهد ممنوع می باشد حال چه شناسایی توسط سوپرسل شود یا توسط سوپرسل شناسایی نشود این یک ابزار 3rd Party یا شخص سوم است.

ابزارها و نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش سیستم شما

نگران نباشید، ضبط از صفحه نمایش یا Screen Capture ممنوع نیست، بنابراین شما لازم نیست که ترس هر چیزی را به خود راه دهید ، چه بسا عده ایی برای آموزش و یا موارد دیگر بازی های خود را که به دیگر دهکده ها حمله می کنند را ضبط و سیو می کنند.

Root یا Jailbroken گوشی شما

معمولا این عمل برای استفاده از نرم افزارهای کرک شده و یا برنامه هایی که احتیاج به تغییراتی در بازی دارند و یا نصب نرم افزارهای تقلب کاربرد دارند که کلا انجام دادن عمل روت یا جلبریک از نظر سوپرسل ممنوع نیست ولی نصب نرم افزارهای تقلب که باعث تغییر در فایلهای بازی می شود ممنوع است و هرگونه تغییری در فایلهای بازی توسط سرورهای سوپر سل قابل تشخیص است که ممکن است باعث بن شدن شما شود.

بازی توسط شبیه سازها (Emulators) بر روی سیستم کامپیوتر و یا مک اینتاش

استفاده از شبیه سازهای اندروید مثل: (بلواستکس،دروید،نوکس،اندی و ...) تا زمانی که از برنامه های Third Party و یا cheating و یا mod یا روبات استفاده نکنید ، مشکلی ندارد ، فقط تنها مشکلی که هست اینه که سوپرسل از بازی هایی که با شبیه سازها انجام می شود ، حمایت نمی کند ، مثلا در صورت هک شدن بازی ، اگر نام گوشی را ، یکی از شبیه سازها اعلام کنید ، سوپرسل با شما همکاری نمی کند و بازی تون را برنمی گرداند و بازی دیگر متعلق به هکر می شود !

داشتن چندین اکانت بازی کلش آف کلنز

داشتن چندین اکانت بازی کلش آف کلنز باعث بن شدن شما نمی شود و مشکلی ندارد ولی به هرحال مانند قبل نباید انتظار داشته باشید که سوپر سل در صورت هک شدن اکانت های بازی شما ، با شما همکاری کند و بازیتون را برگرداند چون به هر حال این کار ممنوع است ولی بن نمی شوید.

چگونه در امنیت بازی کنیم ؟

اگر یکبار با استفاده از برنامه های تقلب و مد بصورت موقت مثلا یک هفته با اخطار سوپرسل بن شدید ، در صورت استفاده از برنامه های تقلب برای مرتبه دوم ، بصورت دائم بن خواهید شد و هیچگونه جای بحث و مذاکره ایی نیز برای آزاد کردن اکانت وجود نخواهد داشت و سوپرسل در این کار خود فاطعانه عمل خواهد کرد و فرد متقلب را مجازات سنگینی خواهد کرد .

این مسائل زیر را هم در نظر داشته باشید :

1- اطمینان داشته باشید که هیچ برنامه تقلب و مد یا cheating روی گوشی یا سیستم شما نصب نشده باشد حتی داشتن آن روی گوشی می تواند شناسایی شود و به سادگی باعث بن شدن شما شود !

2- در صورتی که قبلا بن شده اید و یا این نوع نرم افزارها را روی گوشی داشتید بهتر است بازی کلش آف کلنز را یکبار پاک کنید و دوباره نصب کنید ، چرا که ممکن است فایلهای بازی را قبلا تغییر داده باشد و دوباره باعث بن شدن شما شود! البته امیدواریم که بازی خود را Save کرده باشید و بر روی گوگل پلی یا گیم سنتر متصل کرده باشید که در صورت پاک کردن بازی ، مشکلی برایتان پیش نیاید و بازی دوباره از مرحله یک آغاز نشود .

3- پاک کردن cache اپلیکیشن ها از قسمت setting گوشی خود برای امنیت بیشتر.

4- Install برنامه ها و بازی های خود همیشه از مارکت های معتبر منجمله AppStore یا Play Store گوگل.

*به خاطر داشته باشید که سوپرسل برای بار اول اکانت شما را دائم بن نخواهد کرد و Supercell همیشه در حال مبارزه با برنامه و نرم افزارهای تقلب و مخرب است و همچنان ادامه خواهد داشت . در این قسمت بیانیه رسمی خود Supercell را در این مورد با هم مرور خواهیم کرد که چه چیزهایی نوشته است و قوانین آن چیست :

 1.نرم افزارهای THIRD PARTY

به طور کلی هز ابزار و برنامه ای  و نرم افزاری که باعث فرق میان بازیکنان شود جزء این دسته از نرم افزارهاست و THIRD PARTY تلقی می شود که باعث بن شدن می شود و اکانت آنها و یا دیگر افراد را در خطر قرار می دهد.

نرم افزارهای THIRD PARTY شامل :

  • هک، "مدها"، و یا برنامه هایی که ناعادلانه تغییر در ساختار بازی انجام می دهند.
  • رباتها "، و یا نرم افزارهایی که خدمات اتوماتیک انجام می دهند در گیم پلی و یا استفاده از اسکریپت های متفرقه.
  • هر برنامه ای که باعث شود که ناخواسته و بدون دخالت شما باعث پیشرفت بازی شود.

2. سایت های غیر مجاز فروش GEM که باعث پیشرفت اقتصادی و سوء استفاده می شوند.

استفاده و بهره برداری غیر مجاز از داده های پخش خصوصی و کارت های اعتباری به سرقت رفته، وب سایت ها و افراد خاص به فروش ارز در بازی برای درآمد و کسب پول باشد.استفاده از اطلاعات غیر مجاز برای ورود به سیستم و دسترسی آن به حساب خود و خرید جم با ارز و کارت های اعتباری سرقتی و تقلب در پرداخت آن که باعث صدمه دیدن دیگران می شود بدون نگرانی از عواقب آن.

مهم: وارد شدن احزاب غیر قانونی به بازی شما، نه تنها بازی شما را ممنوع می کند ، بلکه باعث به خطر افتادن امنیت مالی شما نیز شود و آن را به یک وضعیت پر خطر تبدیل می کند.

3. خرید و فروش اکانت بازی

فروشندگان اکانت و یا تبلیغ اکانت پیشرفته، و بازیکنانی که طعمه قرار می گیرند و مشتاق به پیشرفت سریع در گیم پلی با وعده وسوسه انگیز و غیر واقعی است.

خطرات خرید و فروش اکانت به شرح زیر است :

  • فروشنده ممکن است پول شما را بگیرد اما اکانتی به شما ندهد.
  • شما نمی توانید مطمئن باشید که فروشنده به بازی شما وارد نشود و مزاحمت ایجاد نکند.
  • فروشنده می تواند علاوه بر فروش اکانت به شما این اکانت را به چندین نفر دیگر بفروشد.
  • وضعیت اکانت مشخص نمی باشد و ممکن است اخطار بن گرفته باشد و یا بن شده باشد.
  • این اکانت ممکن است به هر دلیلی امن نباشد و Supercell در این مورد نمی تواند کاری انجام دهد.
  • ممکن است برای این اکانت Gem خرج کنید ولی باز هم مطمئن نیستید که این بازی می تواند متعلق به شما باشد و یا نباشد.

در آخر باز هم درخواست داریم که جوانمردانه بازی کنید و با شرایط جدید بازی امیدواریم که همگی از بازی لذت ببرید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

    • پاسخ:

      نظر ما این است که نخرید و در این موارد مشکلات زیاد است و اگر بفهمند بله ! بن می شوید.
  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید میتونین نسبت به این پیام بگین که دلیل بن شدم چی بوده و آیا بن دایمی شدم ? بعد لطفا یه پیام خوب که میشه برا سوپر سل ارسال کنی برام بفرسین این جیمیل منهiezadia79@gmail.com .
    you have been banned!
    This account has been permanently banned! Reason: usage of prohibited 3rd party software. Please see our safe and fair play policy at supercell.com/en/safe-and-fair-play
  2. آقا سلام اگه به سوپرسل تیکت بزنم ازم پشتیبانی میکنه؟؟ چون چون داشتن چند اکانت روی یک سیستم خلاف قوانین سوپرسل است
    • پاسخ:

      خیر ، چند تا اکانت را پشتیبانی نمیکند.
  3. سلام آقای مدیر سایت خواستم اینو بگم که دوتا اکانت روی روی بلواستکس دارم ودرخواست تغیرایمیل متصل به کلش آف کلنز رو به سوپرسل بدم ممکنه من رو بن بکنه ؟
    • پاسخ:

      اگر در مراحل بازی نامی از اکانت دومتان نبرید - خیر - مشکلی بوجود نمی یاد
    • پاسخ:

      نمیشه بصورت مطمئنی به شما پاسخ داد و همه چیز دست سوپرسل و تشخیص سرور های آنها است ، ممکنه آنها بر روی سیستم شما تشخیص بدهند که از یک نرم افزار جانبی استفاده می کنید و شما را بن کنند و یا اصلا نتوانند تشخیص بدهند . توصیه ما استفاده نکردن است.
  4. سلام می خواستم بدونم که استفاده ازاین نرم افزار منو بن میکنه اسمش هستcoc auto reloaderکار این نرم افزار منو تو بازی آنلاین نگه میداریم مثل نرم افزاره بیدار باش کلش آف کلنز لطفا جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      نمیشه بصورت مطمئنی به شما پاسخ داد و همه چیز دست سوپرسل و تشخیص سرور های آنها است ، ممکنه آنها بر روی سیستم شما تشخیص بدهند که از یک نرم افزار جانبی استفاده می کنید و شما را بن کنند و یا اصلا نتوانند تشخیص بدهند . توصیه ما استفاده نکردن است.
  5. سلام میدونم سوالم بی ربط با این موضوع ولی کمک میخوام من گوشیم دزدیدن بازیم سیو نبوده راهی برای برگشت هستش ممنون اگه جواب بدی
  6. شما که این همه زحمت میکشی مارو در جریان اخبار میزاری داستان این ربات جدید جم ساز که روزی ده هزارتا جم میده در بیار مارو در جریان بزار ممنون یک سایت میشناسم که این کارو میکنه ولی رباتشم دیدم نمیدونم داستانش چیه
    • پاسخ:

      برنامه اش را در سایت برای دانلود گذاشته ایم و توضیح دادیم که الکی است و سره کاری است و هچین چیزی وجود ندارد ! اگه هم بر فرض محال وجود داشت سوپر سل سریع با اون مقابله می کرد. این نوع برنامه ها برای دزدیدن اکانت شما بیشتر به کار می روند و مصرف دیگری ندارند !!!
    • پاسخ:

      معمولا این مشکل با ف ی ل ت ر ش ک ن حل میشه - اگه بازی سیو است هم بازی را آپدیت کنید و هم گوگل پلی را - شاید درست بشه.
  7. سلام.وقتی میرم کلش حدودا تا نصفه میره ولی دیگه کامل نمیشه که وارد کلش بشم میخواستم بدونم ایا بن شدم.ممنون
    • پاسخ:

      خیر ، شما یکبار با ف ی ل ت ر ش ک ن متصل شوید و بازی را اجرا کنید ، درست میشه ، بن شده باشید پیغام بن میده اول بازی و وارد نمی تونید بشید.
  8. سلام
    من یک دانش آموز کلاس ششم هستم و به خاطر آزمون نمونه وتیزهوشان تبلتم را جمع کردم. ولی یکی از دوستانم گفت کسانی که از ابزار های تقلب استفاده می کنند بن می شوند. من برامه ایکس مود را نصب کرده بودم واز آن فقط برای گرفتن عکس و فیلم از بازی چند بار استفاده کردم. وهنوز ایکس مود نصب هست آیا اکانتم بن خواهد شد؟
    • پاسخ:

      به احتمال زیاد بن می شوید و بهتره پاکش کنید و برای گرفتن عکس و فیلم از نرم افزارهای دیگه استفاده کنید و اونها هم با کیفیت بهتر کار می کنند نسبت به ایکسمود
  9. با تشکر از زحماتتون میخواستم چن تا مپ کارامد و قوی برای تاون هال ده با دویست و هفتادوپنج تا دیوار قرار بدید متشکرم
  10. سلام.
    من ایکس مود پاک کردم از گوشی فولدرش رو هم از تو فولدر آندروید کلا پاک کردم با برنامه claen master هم فایلهای junk پاک کردم به نظر شما لازمه قبل اینکه بن شدنم تموم بشه بازی پاک کنم یا نه من قبلا اکانت بازی به گوگل متصل کرده بودم ولی شک دارم یه هفته قبل از بن شدم به گوگل متصل بوده یا نه الان اگه من بازی پاک کنم و دوباره نصب کنم بازی من سیو شده هست؟ و اینکه وقتی بازی نصب کردم باز همین جیمیل بدم که به اکانتم وصل باز پیغام بن شدن میده دیگه درسته؟ لطفا زودتر جواب بدین ممنون میشم
    • پاسخ:

      بهتره وفتی که بازیتون آزاد شد ، شما به بازی وارد شوید و وقتی که مطمئن شدید بازی به گوگل وصل است و گزینه آن سبز است ، از بازی خارج شوید و بازی را پاک کنید و دوباره نصب و  لود کنید.
  11. یه سوال داشتم می گم اگه بازی زامبی اند پلنت یا چند بازی دیگه که فایل نصبی خود این بازی ها موود هستند روو گوشی باشه ( یعنی رو گوشی هیچ گونه مود یا رباتی و چیتی بصورت نرم افزار مستقیم نیست)
    باعث بن شدن کلش اف کلنز میشه یا نه؟



    اگه اینجوره تا پاکشون کنیم
    • پاسخ:

      بعضی ها گفتند که با وجود ایکس مود روی گوشی و استفاده نکردن آن در کلش آف کلنز ، باعث بن شدن کلش آنها شده است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای