آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

موج بن شدن همچنان ادامه دارد!

اخبار و شایعات

موج بن شدن همچنان ادامه دارد!

همانطور که اطلاع دارید و قبلا هم اطلاع رسانی کرده بودیم ، سوپرسل با نصب یک نرم افزار مخصوص بر روی سرورهای خود ، تمام بازیکنانی که در بازی های خود ، اعم از کلش آف کلنز ، کلش رویال و بوم بیچ از برنامه های ایکس مود و یا ربات استفاده می کنند و یا حتی از برنامه های جانبی دیگر در کنار این بازی ها استفاده می کنند ، بن خواهد کرد و بقول خودشان هم هیچ بخششی در کار نیست و چرا که باید جوانمردانه بازی کنید ! برای اطلاعات بیشتر از این خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ما تسلیم نخواهیم شد !

ایکس مود نیز در امروز در مورد اقدام جدید سوپرسل سخن گفت و مدعی شد که در آپدیت بعدی هر سه بازی کلش اف کلنز، کلش رویال و بوم بیچ از داخل ایکس مود وارد بازی نشوید و منتظر بمانید که Mod اپدیت شود و مدعی شد که ما تسلیم نخواهیم شد و فقط احتیاج به زمان بیشتری داریم برای انتشار مود جدید و نسخه ضد شناسایی از طرف سوپر سل ! و آرامش خود را حفظ کنید و ما سخت در تلاشیم که تجربیات جدید بازی کردن را فراهم کنیم .



ایکس مود در ادامه می گوید که : تغییرات در بازی صرفا چیزهای بدی نیستند بلکه به ما کمک میکنند که تجربیات جدیدی از بازی کسب کنیم و شاید به ما کمک خواهد کرد که از بازی بیشتر لذت ببریم. روز خوش!


البته یکی از کارمندان سوپرسل قبلا طی یک مصاحبه ایی اظهار داشته بود که سوپرسل تصمیم گرفته که بعضی از امکانات xmodgame و imod را در حالتی که به بازی کردن کلشرها لطمه ای نزند را به بازی کلش اف کلنز اضافه کند ، مثل : کپی کردن مپ دیگران که البته هوز تصمیم قاطعی گرفته نشده است که دلیل این کار سوپرسل را جلوگیری استفاده از نرم افزار های کمکی xmod و imod دانسته است که شاید بتوان گفت که دلیل دیگر هم از بین بردن رقیبان جانبی است که برای خود پروبالی گرفته اند و سوپر سل قصد دارد بازی را کاملا در اختیار خود داشته باشد.

آیا گوگل با سوپر سل همکاری کرده است ؟

بنابر تحقیقاتی و شایعاتی که در فضای مجازی پیچیده شده است که ، شرکت گوگل در یک حرکت بی سابقه با سوپرسل برای شناسایی کاربرانی که برنامه ی Xmod را نصب نموده اند همکاری نموده و لیست افراد را تقدیم سوپرسل کرده و این شرکت نیز کاربران را بن کرده است.

البته حدود 1 هفته پیش بود که گوگل به دستگاه هایی که برنامه ی ایکس مود را بر روی آنها نصب بود اخطار داد باید هرچه سریعتر برنامه را پاک سازی نمایند ولی خیلی ها به این اخطار توجه نداشتند و باعث بن شدن آنان از بازی شد !

گوگل همکاری خود را با سوپرسل رد کرد.
گوگل به صورت رسمی و در کمترین زمان ممکن این شایعه را رد کرد و آنرا بی محتوا خواند در متن منتشر شده که مدیر روابط عمومی شرکت عظیم گوگل در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده اعلام کرده است که : ما هیچ وقت حریم خصوصی کاربران خودمان را در اختیار هیچ فرد حقیقی و حقوقی قرار نخواهیم داد و با هیچ شرکتی در هیچ موضوع همکاری نخواهیم کرد چون این نقض حریم خصوصی کاربران ما است .

البته در  این بیانیه گوگل اسمی از شرکت سوپرسل برده نشده است ولی موضوع را کاملا روشن بیان کرده است که منظورش این شرکت است.

سوپرسل همچنان بی رحمانه بن می کند !

در ابتدای کار سوپر سل بیانیه ایی که منتشر کرد و قوانین بن شدن را اعلام کرد ، اینگونه اظهار کرد که جریمه بن شدگان به شرح زیر بود :
* مدت زمان بن شدن به سه دسته تقسیم شده است :
- اولین بار / بن به مدت 2 هفته
- دومین بار / بن به مدت 1 ماه
- سومین بار / بن برای همیشه


ولی دوباره این قوانین را تغییر داد و قانون بن شدگانی که از ایکسمود و برنامه های جانبی استفاده می کنند را تغییر داد که به شرح زیر است :
- اولین بار / بن به مدت 2 هفته
- دومین بار / بن برای همیشه

و این بن شدن ها هم غیر قابل مذاکره است ( ایمیل زدن به آنها و خواهش التماس هم درست نمی شه !)


سوپرسل همچنان تاکید کرده است و خواسته است استفاده از برنامه های تقلبی جانبی مربوط به بازی را برای همیشه پاک کنند و دیگر نصب نکنند و جوانمردانه بازی کنند.

خبرهای کوتاه و شنیده ها:

  • افرادی که بازی را آپدیت کردند و یا نکردند نیز در بین بن شدگان هستند ! (بدلیل سیستم جدید بن بر روی سرور های سوپرسل)
  • افرادی که Mod ، ایکس مود را اپدیت کرده اند بین بن شدگان هستند.
  • افرادی که نرم افزار Imod و Xmod بر روی گوشی داشتن و حتی استفاده نمیکردند جز بن شدگان هستند (به دلیل تغییر در فایلهای بازی که این دو نرم افزار قبلا ایجاد کرده اند)
  • در بین بن شدگان هم افراد اندرویدی هستند و هم افراد IOS یعنی هم کاربران Xmod و هم کاربرانی که از Imod استفاده کرده اند.
  • افرادی که قبلا از این دو نرم افزار استفاده میکردند اگر الان استفاده نمیکنند و از گوشی خود حذف کردند بن نخواهند شد.
  • هیچ راهی برای ایمیل دادن به سوپرسل و درخواست بخشش نیست و باید این تنبیه را پشت سر بگذرانید.
  • فعلا برای ما به صورت مطمئن معلوم نشده است که استفاده کنندگان ربات ها هم بن شده اند و فقط کاربران دارای Mod بن شده اند ولی این سخن به هیچ عنوان دلیل بر استفاده کردن امن ربات ها نمیشود و احتمال بن شدن آنها نیز ، می باشد.

شما هم اگه در این رابطه خبری ، شنیده ایی ، شایعه ایی و ...  دارید برایمان در قسمت نظرات بنویسید ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۰)

  1. باسلام من چندروزه کلش رویالم بن شده بعد مینویسه تا 2روز طول میکشه میخواستم بدونم دلیل بن شدن کلش رویال چیه اخه چون سوپرسل بخاطر مثلا:اسم بد نوشتن یا اسکم کلن که دارى ریپرت شدى اما من کلنم اسمش بد نیست اسم خودمم بد نیست
    • پاسخ:

      ممکنه کسی ادعای اکانت شما رو کرده باشه - بعد از 2 روز اگه نتونستید وارد بازی شوید ، بگید که اکانت مال من هست! می تونید علت بن شدن را هم قبل از 2 روز  ازشون بپرسید . به فارسی هم می تونید پیام بزنید
  2. سلام بچه ها من تان یازده فول بودم امروز بن شدم حالا میریم میچسبیم به پول دراوردن
    • پاسخ:

      خیر - متاسفانه بازی های بن شده بر نمی گردد !!!
  3. سلام ادمین
    من یه چیو نفهمیدم داداش!تو مطالب همین صفحه از سایت نوشتی سوپرسل قانون بن کردنش اینه ک دفه اول 2 هفته دفه دوم یک ماه و.... و بعد گفتی دوباره قانونو تغییر دادو و شد این ک دفه اول 2 هفته دفه دوم بن دایم . خب داداش اینی ک میگی از کجا اوردی؟ پس چرا منو دفعه اول بن دایم کردن؟ قضیه چیه؟اکانت مام بعد دوهفته از بن درمیاد ینی؟
    • پاسخ:

      ابتدا چند ماه پیش یکسری بن شدند(سری اول) که ابتدا اخطار داد و بعد 2 هفته بن کرد و گفت اگه یکبار دیگه تخلف بشه برای همیشه بن می شوید - الان که سری دوم بن کردن است چون قبلا به همه اخطار داده بود که همه کسایی که چه استفاده کرده بودند و چه حالا شروع به استفاده و تخلف کنند-  چون قبلا ما اخطار دادیم و اتمام حجت هایمان را کرده بودیم - دیگه بن ها دو هفته ایی نیست و بدون اخطار دیگه هرکسی تخلف کنه برای همیشه بن می شوید. الان هم شما دیگه برای همیشه بن شده اید ! و هر کسی دیگه هم از این به بعد تخلف کنه هم - دیگه برای همیشه بدون اخطاری و یا مهلت زمانی بن می شود.
  4. سلام خدمت اتکرهای بی اکانت کلشرهای بی کلش لیدرای بی کلن، منم لیدر کلن لول 10بودم دوتا اکانتم بن شدن. اونایی که میگن اشتباه شده بهشون میگم ک دارین کیا گول میزنید سیستم غیر ممکنه اشتباه کنه. فقط دعا کنید سوپرسل دلش رحم بیاد و اکانتامون رو برگردونه /ما ایرانیا اگه همه متحد بودیم یک هفته بعنوان اعتراض وار رو تعطیل میکردیم و متن کلنمون اعتراض مینوشتیم ولی حیف که همگی بجای کمک کردن هم دیگه رو حوا میدیم. با سپاس فراوان از مدیریت سایت
  5. منم با نظر سعید موافقم.
    شورشو در اوردن دیگه.
    مگه ایکس مود چه کار ناجوانمردانه ای میکنه ؟
    مپ کپی میکنی و سرچ .اتک ازمایشیشم که اصلا درست در نمیاد .
    ناجوانمردانه اونه که جم بفروشی یه عده یک شبه ره 100ساله رو برن .
    اونی که ایکس مود داره برای پیشرفت تلاش میکنه .
    دوستان هر کسی هرچقدر در توانش هست تو شبکه های اجتماعی و بستر نت ایرانیارو تشویق به تحریم سوپرسل کنین .
    سوپرسل حالا که جیبش پر پول شده شرو کرده به بن کرن .
    چرا تا پارسال حرفی از بن و بازی جوانمردانه نمیزد ؟خب معلومه همش بحث پوله .
    من که تا بتونم ضد سوپرسل تبلیغ میکنم تا بفهمه به باد دادن زحمت چندین ساله پلیرها چه عواقبی داره .
    از شما هم میخوام ساکت نشینید .
    هر جور میتونید بقیه رو تشویق کنید .
    میدونم کمتر کسی حاظر میشه دیگه کلش بازی نکنه .ولی همین که یک سروصدایی راه بیافته بازم تاثیرگذاره.
    ببخشید زیاد شد
  6. سلام.واقعا که شورشو در اوردن.زحمات ۳سال ۴تا اکانت فول ۱۱و۱۰ به باد رفت.اخه جالبش اینه استفاده نمیکردم.۳تا از اکانتای دوستان هم که تو گوشی من بوده بن شده.به نظرم همه باید دست به دست بدن بازی نکنن.دیگه مسخره بازی شده.ایرانیا تقریبا یک چهارم افراد دنیا کلش میزنن.گور باباشون .بهتر.به زندگیمون برسیم بابا
  7. سلام من دیروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم 10تا از اکانتم بن شده و یکی یکی از کلن لفت دادن خود به خود نوشته این حساب به طور داییم تحریم شد
  8. لعنت به این بازی بعد 3 سال بازی کردن سه تا اکنتمو بن کردن دیروز.اگه خیلی علاقه دارن مردم جوانمردانه بازی کنن خب بازیتونو امن کنید نه متخلافارو بن کنید.
  9. دهنشون سرویس منودرجا تحریم دائم کردن پنج تا اکانت لول ۱۶۰ ای بمیرین عغده ای ها
  10. سلام من امروز صبح بن شدم بعد نوشته دائمی ایکس مود روی گوشیم نصب بود ولی استفاده نکردم اولین بارمم هست باید چیکار کنم؟ ممنون😞🙏
  11. سلام خسته نباشید من امروز به دلیل استفاده از ایکس مود بن دائمی شدم مگه نباید دفعه اول به صورت دو هفته ای بن میشدم؟میشه اعتراض کرد؟ ممنون میشم جوابم رو بدید.
    • پاسخ:

      این سری بدون اخطار و بن دائمی است متاسفانه - مطلب جدید سایت را بخوانید
  12. سلام من امروز چهار تا اکانتم که از ایکس مد استفاده میکردم اونم رو دو گوشی یعنی چهار تا اکانت رو دو گوشی نصب بوده بن شد بصورت دایم بن کرد قبلش اخطار یا پیامی حتی به من ندادن اخه چقدر بد شانسی خدا لعنت کنه سوپرسلو حداقل یه بخشش بکنه چقدر زحمت کشیدم واسه اکانتام دو تا تان نه مکس و یک تان هشت و یک تان هفت از دستم پرید ایکس مد لعنتی رو حذف کنید دوستان
  13. سلام .متاسفانه امروز گوگل بهم اخطار داد ایکس مود رو حذف کنم و خیلی سریع تنظیمات کارخانه زدم چون شانس نداریم.حالا سوالم اینه که بعد این اخطار بهرحال بن میشم؟ آخه چجوری میفهمن ، من که قبلا استفاده میکردم چی شد الان فهمیدن.بعد برادر من 1- چی شد که جدیدا گوگل مخالف ایکس مود شده و اونو یه برنامه مخرب میدونه و ازمون میخواد حذفش کنیم؟ 2- این که این اخطار بیاد و گوش نکنی بن میشی.پس عقل سلیم میگه سوپرسل از گوگل خواسته همچین کاری کنه و اطلاعات افراد استفاده کننده از ایکس مود رو در اختیار سوپرسل بزاره.خو منم باشم نمیگم اره داریم اطلاعاتو بهش میدیم.معلومه از خودشون دفاع میکنن و میگن این دروغه.این همه پولی که سوپرسل میگیره یه ذره میده گوگل باهاش همکاری کنه.بخدا اختاپوس رمز عملیات این دو شرکت بود .که میگفتن با اختاپوس اونا رو میگیریم.والا
  14. ببخشید ای قسمت وریفری اپ تو تنظیمات گوگل بهم میگید از کجا باید برم متشکرم
  15. سلام میخوام بپرسم استفاده از بلو ستکس که داخلش fhx (هک جدا گانه کلش ) نصب شده باشه بازی من بن میشه؟
    اگه میشه بگو که بد بخت نشم
    .
    .
    .
    .
    ..

    .
    .....چاکریم!
    • پاسخ:

      خیر - هیچکدام از این نوع بازی ها که به سرور سوپرسل متصل نمی شوند - مشکلی ندارند و با خیال راحت بازی کنید.
  16. سلام من از بن شدگان هستم گه ایکس مود نصب کرده بودم ولی استفاده نکردم هفت تا اکانتم بن شدن الان امروز 13روزه بن هستم میخواستم بدونم ایا فردا حتما از بن درمیام یا دقیق مشخص نیست باره اول14,15,16,17,18روزبن ادامه داره یا همون 14روز تموم میشه ,,ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      ولله من نمی تونم قولی بدهم و همه چیز دسته سوپرسل است ! حالا که گفته 7 روز حتما 7 روزه به قولش عمل می کنه ! و تا الان من چیزی در مورد بخشیده شدن یا نشدن یا کم و یا زیاد کردن تنبیه نشنیده ام !
  17. سوپرسل قوی ولی ایکس مودم بلده چیکار کنه و نسخه زد بن زده فعا 1 -0 ایکس مود تا بعد
  18. سلام،من از برنامه های شبیه سازاندروید بلو و نوکس استفاده میکنم و هم از گوشی ال جی اندروید ،سو پر سل در بیانه ش گفته بود استفاده از شبیه ساز باعث نمیشه بن بشیم،و سوال اصلی من این من 5 اکانت دارم و هم روی شبیه ساز هم روی گوشی نصب ایا جابجایی و استفاده از 5 اکانت باعث بن شدن میشه،ایا کسی به خاطرش بن شده؟میخاستم یه جواب قطعی بگیرم و خیالم راحت شه چون برای اکانت ها بیشتر از یکسال زحمت میکشم خصوصا اکانت اصلی و کلنم ،و این که تا به حال از ربات یا ایکس مود استفاده نکرده ام و محض اطمینان از رروی ستینگ گوگل گزینه امنیت ،ویفری اپ رو هم غیر فعال کردم،ایا باعث بن شدن میشه یا نه ؟مرسی
    • پاسخ:

      در حال حاضر کمتر نفراتی به خاطر داشتن چند اکانت یا بلواستکس بن شده اند ولی ممکنه یکدفعه این اتفاق بیفته ! و بن بشید ... مثل الان که ایکس مودی ها بن شدند
  19. سلام
    ممکنه کسایی که از بلو استک استفاده میکنن بن بشن؟؟

    من از طریق بلو استک با بدبختی دوتا اکونت رسوندم بالای 90. بن نشن یوقت.
    • پاسخ:

      بیشتر بن شدگان به خاطر ایکس مود بوده است و در مورد موارد دیگر مثل بلواستکس و ربات هم اخطار داده اند - پس مراقب باشید.
  20. آرتور شوپنهاور

    من کلش رو از اول شروع میکنم و با استفاده از کلش بات به آکانت دیگرم که آسیب نمیزنه ؟ آخه یک آکانت دیگر هم دارم ولی از ربات برای قوی کردنش استفاده نمیکنم ... تاثیری که نداره روی آکانت دیگرم منظورم اونی هستش که قویه منظورم اونی که از اول شروع میکنم نیست؟؟؟؟
    لطفا جواب بدیدددددددد..............
    • پاسخ:

      در مورد ربات فعلا کم بن دیده شده ولی ممکنه یک روز سیستم ضد ربات هم فعال کنند و بن شوید .
  21. سلام یه سوال داشتم من بن شدم الان ایکس مود رو هم کامل پاک کردم البته گوشیم رووت هستش

    میخواستم بدونم پاک کردن ایکس مود تنها کافیه یا میخاد تنظیمات گوشی رو ببرم رو کارخونه


    تون هال ده هستم دوس ندارم بار دوم بن شم

    • پاسخ:

      ایکس مود فقط پاک شود
  22. سلام خسته نباشید اگر میشه نسخه پولی mybot را قرار بدهید این نسخه قابلیت ریموت تلگرامو نداره خیلی ممنون میشم
  23. سلام من که دارم از ربات استفاده می کنم و هیچ اتفاقی نیافتاده تازه الان اتکای بهتری میره
  24. سلام به مدیر عزیز سایت..خیلی جالب شده که هردوتا سازنده افتادن به جون همدیگه.ولی فکر کنم زور سوپرسل بیشتر باشه.تا ایکس مود.😄😄😄😄😄😄😄
    • پاسخ:

      اونکه صد در صد ، چون ریش و قیچی دست سوپرسل است .
  25. سلام
    میخواستم بپرسم ربات کلش بوت رو هم اگ بذارم بن میشم ؟
    چون تویه سایت شما و سایتایه دیگ کامنت هایه افراد رو خوندم بیشتر یا اینجوری بگم اونایی که ایکس مود داشتن بن شدن
    لطفا جواب بده من وقت بازی ندارم
    الانم یکی دو روزه ربات نذاشتم فکرم خرابه
    ممنون میشم سریعتر جواب بدید
    • پاسخ:

      مشخص نیست و خود شرکت سوپر سل گفته استفاده نکنید و مسئولیت بن شدن هم با خودتان است و اگر بن شدید ، کسی پاسخگوی شما نیست !!!
    • پاسخ:

      خیر ، خبری نیست و بازی های تازه منتشر شده صرفا برای رفع باگ بازی است.
  26. سلام
    مدیر میدونم حرفم بی ربطه!
    و میدونم این نظر رو نمیزاری توی سایتت چون
    من میخوام لینک کانالم رو بزارم تو نظرات سایت!الان سریع میپاکیش.
    این هم ایدی کانال:
    clash_hame_chi@
    لطفا بزار بمونه توی نظرات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای