آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

معرفی Star Bonus و Treasury و Loot Cart

اخبار و شایعات

معرفی Star Bonus و Treasury و Loot Cart

امروز انوشکا مدیر انجمن سوپرسل از آپدیت هایی که بزودی روی بازی کلش آف کلنز انجام می شود و هم اکنون برنامه نویسان بازی به سختی روی آن مشغول کار هستند ، سخن گفت ! برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

همانطور که قبلا گفته شد ، در حال حاضر قصد داریم یک بروز رسانی بر روی بازی انجام دهیم و آنچه در آینده شاهد آن خواهید بود و در حال کار روی آن هستیم :

معرفی Treasury و Star Bonus :

با گرفتن پنج ستاره در حملات مولتی پلیر یک جایزه روزانه کسب می کنید این جایزه به همراه لوتی که در وار میبرید به نام ترژری (Treasury) یا نام فارسی آن " گنجینه! " در کلن کسل ذخیره می شود و اگر به شما حمله شود و کلن کسل تخریب شود مقدار کمی از آن به غارت می رود.

معرفی Loot Cart !
بعد از این اگر کسی به دهکده شما حمله کرد درصدی از لوت دزدیده شده از شما با عنوان Loot Cart در دهکده شما ذخیره می شود! این Loot Cart را می توانید برداشت کرده و به یا به Treasury (گنجینه) در داخل کلن کسل منتقل کنید!

به غیر از این آپدیت ها و ویژگی های جدید ، در آپدیت آینده رفع باگ و بهینه سازی هایی برای بالانس کردن Attack ها نیز انجام خواهد شد.

+ برای دیدن متن اصلی پست انوشکا ( اینجا کلیک کنید )

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۶)

  1. سلام اپدیت بزرگ عالی بود و این جدیده هم تا به حال عالی،اینا همش برا اینه که یکی با بربر و ارچر تاون 10 نشه اتک بزنه و اتک یاد بگیره و این عالی اونایی کهاهل بازی هستن و واقعا میدونن بازی چیه همه راضی هستن اما اونا که با ارچر و بربر تاون 10 شده بودن،یا با ربات 10 شده بودن ناراضی هستن اونم تعداد اندک ،این ربات هم مسخرس به خدا،بازی برا اینه که وقت ازاد بازی کنی بازی یاد بگیری سر گرم شی انگار داری کالاف بازی میکنی بعد نصب یکی دیگه برات رفته مرحله اخر یا همون اول یه گزینه اتو داشته باشه بزنی خودش بازی کنه این کجاش شد بازی،خیلی هم عالی و جای پیشرفت هم داره،و این فقط باعث میشه تعداد اندکی از بازیکنا بازی نکنن اونا برا خیلی ا خوبه ،من هزار بار تو کلنم نفر اومده تاون 10 مکس،یه اتک ساده وار که حریفش از خودش ضعیف تره بلد نیست بزنه،و بر عکس نفر اومده که خیلی بلده،من خودم روزانه یا بهتر بگم شبانه بعد از اپدیت،تو 10ساعت اینا 17 یا 20 هزار دارک میزنم و نزدیک 8 یا ده میلیون سکه و اکسیرتاون 8 مکس هستم لول 109،هر کس باور نداره بگه ادرس کلن بزارم بیاد به وضوح ببینه یا عکس لوت ا رو براتون بزارم تو یه روز تایم هم داره،لوتم عالی
    • پاسخ:

      مشخص نیست ... ولی بزودی
  2. باگ های نسخه فعلی رو برطرف کنن بقیه ش پیش کش .رک اسپل میدی اسپلت میره واسه طرف نمیا
  3. سلام من اخرین ورژن ربات رو دنلود کردم رفتم صفحه تنظیم ربات چیز نفهیمدم
    الان میشه به من بگید چی کار کنم یه چا Clash Game Bot هست Clash Bot هست نمی فهمم این ها چی هست ./
  4. ببخشید اگه مشکلی نداره میشه یک عکس راهنما برای همین توضیحات که چگونه شخصیت های بازی را در عکس جا می کنین توضیح دهید؟
    • پاسخ:

      منظورتون عکس پروفایله نظراته ؟ اگه بله ... باید شما در وبلاگ بیان - یک وبلاگ داشته باشید و عکس پروفایلتون را در قسمت پروفایل وبلاگه بیانتون - آپلود کنید و برای نظر دادن در سایت ما هم به وبلاگتون لوگین شوید تا عکستان دیده شود.
  5. بعد از منتشر شدن نسخه جدید خودمون باید دان کنیم یا داخل خود بازی انجام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      احتمالا نسخه جدید منتشرشود .
    • پاسخ:

      (:
  6. سلام میخواستم بگم یکی رو اکانت منه رمزمم عوض کردم ولی بیرون نمیره نامه هم زیاد بلد نیستم میخواستم بدونم تو این آپدیتی ک میخواد بیاد امکان داره از رو گوشیش بپره بازی؟ممنون میشم جواب بدی.
    • پاسخ:

      بعضی مواقع بله می شود و بعضی مواقع خیر ! شما به هر حال رمزتان را اگر دسترسی دارید ، تغییر دهید تا بازی آپدیت شود .
  7. سلام ادمین کلن سایت چیه Th10 و lvl 139 ممنون میشم تگ زیر نظرم بزارید
  8. اقای اها ببخشید میشه بگید برنامه ای که در زیر پوستر هایتان شخصیت و افراد و نیروهای کلش را میزارید را بگویید؟
    • پاسخ:

      اگر منظورتان ادیت تصاویر سایت هست ، همگی با فتوشاپ کار می شوند.
  9. ClashBot 7.9.2 R1716 اومده اگر کرک شدش رو پیدا کردید ، ممنون میشم بزارید
    نظرات زیر پست ربات ها بسته بود برای همین مجبور شدم زیر یک پست دیگه بگم
  10. سلام ببخشید یه سوال داشتم
    من تمام مراحل مولتی پلیر رو رفتم و منابعی توش نمونده چجوری میخواد بشه به ما منابع بده .
    • پاسخ:

      اونی که رفتید Single Player است ، نه مولتی پلیر !
  11. با سلام وتشکر از مدیر سایت
    اقا بازی در حال حاضر واقعا عالیه ... و امیدوارم خرابش نکنن.
    ولی میخوان بطور کلی تمام راه هارو ببندن و بازیکن های جدید نتونن به اسانی بازیو ادامه بدن ...
    و تا اونجا ک من فهمیدم با این تغیرات لوت کمتر میشه ...
    [TH 10 LV 130]
    تشکر
  12. ادمین عزیز سایتت معرکست با توجه به اینکه مطالب جانبی مثل فیلم و انیمیشن هارو میزاری
    راستی mybot ورژن 5.0.2 اومده که خیلی از 5.0 بهتره عالیه اصلا. حتما به سایت اضافه کن
  13. سلام خشته نباشین
    راستی چرا چند وقته نسخه های هک شده کلش رو نمیذارید برا اپدیت جدید نیومده؟
    چون تمام نسخه های هک شده کلش مثل گاد اف جم بسته شدن
    • پاسخ:

      یکی دوتا نسخه آمده ولی نمی توان وارد شد و عملا به درد نمی خورند که بذاریم - منتظر یک نسخه بهتر و قوی تر هستیم.
  14. من نمیدونم چرا لقمه رو دور سرشون میچرخونن
    مگه از شرایط یبل از آپدیت کسی ناراضی بود که گند زدن توش و حالا روشون نمیشه برگردکننش!
    والا غلط کردمو واسه همین روزا گذاشتن
  15. سلام ببخشید من یه سوال فنی ازتون داشتم من لول 115 هستم یه بار هم اومدم کلنت ولی کسی نبود خلاصه بنظرت من برم تانهال 10 تانهال 9 فول شدم حتی سربازام رو خیلی سریع مکس کردم ولی یه مشکلی هست اونم اینه که دیوارای من8هستش با این وضع لوت فکر نمیکنم بتونم مکسشون کنم بنظرت لوت بهتر میشه تا بتونیم دیوار آپ کنیم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خب اگه کاملا مکس شدید ، می تونید ارتقاء بدهید  و دیوار ها هم فعلا مکس بشوند یا نشوند با 4 تا اسپل زلزله نابود میشوند و عملا مقاومتشان زیر سوال رفته !  اما لوت بهتر شدنش که باید بهتر بشه و عملا سوپرسل داره روی همین مساله به سختی کار می کنه و خودشون هم اعتراف کرده اند.
  16. ینی ماهم اگه بریم یه نفر را بزنیم که 300هزار گلد داشته باشه مقداریش از ما کسر و به حریف بر میگرده؟؟؟
    • پاسخ:

      منظورشون گویا اینه که یک مقداری به حریف داده میشه , از شما چیزی کسر نمی شه - به هرحال باید بازی جدید منتشر شود تا مشخص بشه ...
  17. ببخشیدمنظورتون ازحملات مولتی پلیر همون اتک های سینگل هستش ؟؟؟؟من تمام ستاره هاشو گرفتم حتی یدونه هم نمونده ینی دوباره باید از اول برم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر - اتک هایی که روزانه به حریفان می زنید و سرچ می کنید
    • پاسخ:

      آن طوری که گفته اند یعنی درصد لوتی که از شما دزدیده میشه یک مقدارش به شما برگشت داده میشه که می تونید اونو بفرستید توی گنجینه ! البته باید بازی جدید منتشر بشه تا بتوان بهتر موضوع را درک کرد.
    • پاسخ:

      تبریک به تو ! تبریک به من ! تبریک به ... ؟!؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای