آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

گرفتن لوت وار در کلن کسل

قلعه ی قبیله Clan Castle

گرفتن لوت وار در کلن کسل

بعد از آپدیت بزرگ،سوپرسل زمین های مرده را از کلش آف کلنز پاک کرد و برای شما کلشر ها کارتان را سخت کرد و دیگر کسی نتوانسته در این مواقع ها مخزن های گلد و اکسیر خود را پر کند. اما من یک راه چاره پیدا کردم که در مواقع های ضروری به کار شما کلشر ها می اید و شاید هم راه چاره باشد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 شما می توانید از پاداش کلن وار چه برد و چه باخت می توانید لوت هایی که در وار زده اید را در کلن کسل ذخیره کنید. در برخی از موارد کلن کسل خود را در یک محل باید قرار دهید و در این پست، من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه شما می توانید با نگه داشتن آن غارت ها در کلن کسل خود  محافظت کنید - اما باید مراقب باشید، همچنین شرایط زمانی هم باید دقت کرد.

+ موقعیت کلن کسل:

کلن کستل شما باید، بدون توجه به استراتزی حریف، همیشه در وسط دهکده باقی بماند مشکلی در تاون هال هم پیش نمی آید شما می توانید تاون هال خود را هم کنار کلن کسل گذاشته و در هر صورت حریف سخت می تواند به آنها برسد وقتی حریف هر حمله ای که به شما می کند و کلن کسل در وسط باشد فقط 5% از لوت کلن کستل به غارت می رود و 20% از لوت شما در وار در تاون هالهای 6 گیرتان می آید که آت در کلن کسل حفظ می شود و 10%  از لوت در تاون هال های 11 در کلن کسل شما حفظ می شود.

+ در چه مواقعی باید از این لوت ها در کلن کسل خود استفاده نمایید؟

در مواقعی از این لوت ها باید استفاده کرد که واقعا ضروری باشد حتما لوت ها باید به اندازه کافی جمع شده باشند و لوت هارا اول دریافت نکنید و بگذارید جمع شوند و بعد استفاده نمایید اگر شما روزی حتی نتوانستید 60000 لوت هم پیدا کنید و عجله داشتید از لوت خود استفاده نمایید و تا حداکثر دفاعی , منابعی که پول آن برابر پول شماست را آپدیت کنید اما به نظر من بگذارید منابع ها جمع شوند و در یک روز خاص مثل مسافرت رفتن که  دیگر وقت ندارید بازی کنید استفاده نمایید اما تصمیم با شماست.

+ چه گزینه هایی را در WAR انتخاب نمایید؟

با مشورت با لیدر و کولیدر ها شما باید کسی را در WAR انتخاب نمایید که هم در سطح شما باشد و بتوانید او را حداقل 2 ستاره کنید در این مواقع باید زود بهWAR رسید و اتک زد چون شاید همه افراد شما وار زده اند و شما دیر به WAR رسیده اید ، افرادی که لوت خوبی داشته باشند پیدا نمی کنید و مجبورید افراد پایین را بزنید که منابعی پایینی دارند و هم سطح شما نیستند. اگر هم افراد کلن شما همه حریفان را 3 ستاره کرده اند و می دانید WAR را برده اند اتک برای لوت بزنید یعنی با آرچر و بربر که می توانید افرادی که لوت خوبی دارند و می دانید او را 1ستاره می کنید را بزنید که اگر این شانس گیرتان بیاید هم منابع زیادی برای ساخت ندادید اما لوت پر سودی را گرفته اید.

اگر هم دیدید که با حریف خیلی کم اختلاف دارید باید کسی را انتخاب کنید که بتوانید او را خاک کنید و پیروز میدان شوید. چون لوت دیگر کم شده است شما باید روی WAR تمرکز کنید و از روی لوت WAR پول به دست آورید پس اگر کلن شما ضعیف است و WAR های کمی برده اند به کلن های هم سطح خود و هم WAR های زیادی برده اند و شما را در داخل WAR قرار می دهند بروید.



برای حمایت از نویسنده این مطلب بر روی متن بالا کلیک کنید...

+ نکته :

این مطلب توسط نویسنده افتخاری سایت نوشته شده است (اطلاعات بیشتر)

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای