آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

انتقال اکانت بازی Clash of Clans

آموزش های بازی

انتقال اکانت بازی Clash of clans روی گوشی ها

بازی کلش اف کلنز یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین بوده که دارای کاربران و طرفداران فراوانی است.دوستان زیادی مشکلات خود را در مورد این بازی با ما مطرح کردند که به احترام دوستان علاقه مند آموزش یکی از بزرگترین مشکلات را بصورت تصویری قرار دادیم تا این مشکل را حل کنیم.

دوستانی که این بازی را روی دیوایس اندروید یا ای او اس خود دارند و حالا می خواهند همین بازی را روی دیوایس دیگری (اندروید یا ای او اس) بازی کنند و بازی را روی گوشی خود داشته و اکنون می خواهند گوشی را بفروشند و می خواهند بازی را منتقل نمایند باید از راهی که سوپرسل برای این مشکل طراحی کرده است استفاده نمایید تا بازی را منتقل کنید.

این آموزش مناسب است برای افرادی که :
می خواهند از دستگاه اندرویدی به دستگاهی ios منتقل شوند و یا برعکس.
می خواهند دستگاه خود را بفروشند.
می خواهند بازی را روی ۲ دستگاه همزمان داشته باشند.
معتاد بازی شده اند و میخواهند بازنشسته شوند و دهکده خود را به فرد امینی بسپارند !

دقت داشته باشید که برای اتصال google+ به بازی باید زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید.

نکته مهم : این کار انتقال فقط یک بار انجام می شود و دیگر بعد از انتقال بازی به گوشی دیگری ،  قابل اجرا نمی باشد و دیگر به شما کدی نمی دهد ، پس دقت و اطمینان از انتقال داشته باشید .

روش زیر را مرحله به مرحله اجرا کنید:

1- بازی را اجرا کرده و بر روی ستینگ کلیک نمایید


2- گزینه link a device را انتخاب کنید.

3- بر روی گزینه This is the old Device کلیک کنید.

4. کزینه I want to link to another device را انتخاب کنید.

5. در این مرحله یک کد به شما داده می شود , دقت کنید که این کد فقط دو دقیقه اعتبار دارد و باید سریعا وارد دستگاه جدید شود.

6. بازی Clash Of Clans را روی دستگاه جدید باز کنید ,دوباره وارد بخش ستینک و لینک دیوایس و سپس گزینه This is the NEW DEVICE را انتخاب کنید.


7. کد مخصوص را در این کادر وارد کنید.

8 - حالا بازی شما ریستارت شده و دهکده شما به این دیوایس(دستگاه) منتقل می شود.


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۹)

  1. سلام میخواستم ایمیل کلشم عوض کنم _ادرس ایمیل به سوپرسل ارسال کردم و مشخصات کامل اکانتم دادم اما این پیام میده مشکل کجاست
    Hi again Chief,

    Unfortunately I cannot find an account that matches your description.

    Please note: due to privacy reasons, we don’t store information that allows us to identify players or their accounts (such as email addresses). In order to find an account in our system, we must rely solely on the accuracy of any information provided to us. Make sure to submit the following information with your message:

    1. Exact username
    2. Clan name
    3. Town Hall Level
    4. XP Level
    5. Player Tag

    Please verify that this information is accurate.

    Hope to hear from you soon!
    • پاسخ:

      این یک پاسخ اتوماتیک است که بعد از هر پیامی میفرستند - صبر کنید تا جواب اصلی بیاد - معمولا زمان جواب زیر یک هفته است
  2. slm agha on ticket num ro ferestadan mnm to clash ferestadam barashon va go ftam man sahebe accountam alan chi mishe
    • پاسخ:

      منتظر پاسخ باشید .
      پاسخ به سوالات شما هم ( اینجا )
  3. سلام
    میشه انتقال داد به یک گوشی دیگه بعد ایمیل رو عوض کرد؟
    میخوام ایدی رو بفروشم ولی ایمیلش رو لازم دارم
    به سوپرسل هم پیام دادم برای تغییر ایمیل ولی میگه باید زمانی که دهکده رو ساختم بهشون بگم که نمیدونم
    راهنمایی کنید لطفا
    • پاسخ:

      بله - بازی جدیدی نصب کنید روی یک جیمیل  جدید و بعد بازی فروشی را به آن منتقل کنید.
    • پاسخ:

      روی یک بازی جدید و جیمیل جدید باید کد را بزنید - بازی ها باید سیو باشد - قبلا هم استفاده کرده باشید دیگه کار نمی کند.
  4. سلام. کد من از تیم کلش رسیده ولی توی link a device گزینه this is the new devise نیست.
    باید به گوگل پلی متصل بشم. اونجا هم کشور ما غیر قابل دسترسی است. چه کار باید بکنم
    با تشکر
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید
      از اینجا
      http://www.farsroid.com/google-play-services
  5. سلام
    من قبلا کلش اف کلنز رو نصب کردم اول ایمیل رو ثبت کردم بعد ایمیل پاک شد.بعد از اون هر کاری کردم ایمیل داخلش ثبت نشد.
    الان بازیم پاک شده.برای برگردوندن اکانتم چیکار باید بکنم؟
    لطفا سریع جواب بدین.
    • پاسخ:

      این انتقال اکانت در ورژن جدید تغییر آنچنانی نکرده است.
    • پاسخ:

      احتمالا یک جا اشتباه کردید ، ضمنا آن کدی که به شما می دهد باید سریع بزنید و مدتش زمانش کوتاه است .
  6. سلام من میخواستم روی گوشیه اندرویدی انتقال بدم و تمام مراحل رو درست انجام دادم ولی هیچی نشد کمکم کنید لطفا
    • پاسخ:

      اون کدی که به شما می دهد باید سریع وارد کنید وگرنه اعتبارش از بین میرود
    • پاسخ:

      فرقی نمی کند همین شیوه را عمل کنید و کد جدید را در دستگاه اندروید جدید وارد نمایید.
  7. سلام سوال من اینه که اگر من بازی رو روی اندروید بازی کنم و سیو بگیرم بعدأ در سیستم عامل ios بالا میاد یا باید حتما گوشی بعدیم هم اندروید باشه ؟!
    • پاسخ:

      احتیاج به گوشی اندرویدی جدید نمی باشد و روی همان ios می توانید ادامه دهید و بازی را انتقال دهید که نحوه انتقال به گوشی جدید هم در سایت توضیح داده شده است.
  8. Salam, man az device Ios estefade mikonam, hala be dalayeli mikham az aval bazio shoro konam ba nickname jadid, mishe rahnamayi konid.. game Centeramam faale!  
  9. سلام


    ببخشید من روی pc با مبدل این بازی رو اجرا میکنم. الان اگه بخوام گوشی بخرم و روی اون بازی کنم باید این مراحل رو انجام بدم؟؟


    آخه این مبدل که باهاش بازی میکنم google play رو پشتیبانی نمیکنه. بخاطر همین نمیتونم این مراحل انتقال رو انجام بدم.


    راه دیگه ای نداره؟؟


    ممنون

    • پاسخ:

      بلی ، کار مشکلی نیست که ...
  10. این کار رو کردم ولی میگه بازیه شماره رو اکانت دیگه ای سینکه 
    من نفهمیدم چیه اصلا :(((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای