آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

مقدار کاپ و پاداش هر لیگ در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

مقدار کاپ و پاداش هر لیگ در کلش آف کلنز

همانطور که همگی می دانیم کلش آف کلنز از هشت لیگ تشکیل شده است که عبارتند از :

 

Bronze, Silver, Gold, Crystal, Master, Champion, Titan , Legend

برنز، نقره، طلا، کریستال، استاد، قهرمان، تیتان و افسانه

که پس از حمله به بازیکنان دیگر ، شما می توانید علاوه بر غنائمی که می گیرید ، جایزه مخصوص هر لیگ را هم در صورت پیروزی و کسب یک ستاره در لیگ بدست بیاورید که در هر لیگ متفاوت است و با افزایش کاپ به لیگ های بعدی راه پیدا کنید .

در این مطلب با نمایش جدولی دقیق کاپ و مقادیر جایزه های آن را در لیگ های مختلف ملاحظه نمایید ...

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید ...

زمانی که شما به دهکده ای حمله (اتک) میکنید مقداری کاپ یا تروفی نصیبتان میشود و در جدول لیگ خودتان بالا می روید و زمانی که نتوانید از حمله خود ستاره ای کسب کنید تروفی تان پایین خواهد آمد.

هر چه کاپ شما بالا باشد حریف هایتان سخت تر میشود و البته مقدار لوت نیز به نسبت زیادتر میشود.

مقدار جوایز هر لیگ در آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز در جدول زیر برای شما آورده ایم :


مقدار جوایز کامل را در صورتی کسب می کنید که دهکده حریف را بصورت صد در صد تخریب نمایید در غیر اینصورت نسبت به درصد تخریب ، جوایز لیگ را کسب می کنید که حتما باید در حملات خود حداقل یک ستاره را کسب کنید تا جایزه لیگ برایتان محاسبه شود وگرنه فقط همان مقدار لوت زده شده برایتان محاسبه خواهد شد.

  • شما برای حمله در هر لیگ با افراد در لیگ خودتان مواجه خواهید شد و گاها از لیگ های قبل و بعد خودتان هم با دهکده هایی مواجه خواهید شد.
  • هر لیگ دارای سه بخش است ، به جز لیگ افسانه ها  مثلا : گلد یک ، کریستال سه ..
  • شما جایزه هر لیگ را در صورت کسب ستاره از حمله خود دریافت خواهید کرد.
  • شما جایزه کاپ را در صورت پیروز شدن در دفاع و یا در حالت انتقام Revenge , یا قسمت Single Player دریافت نمی کنید.
  • هر لیگ یک ماه طول می کشد و شما می توانید تعداد پیروزی و دفاع هایتان را در قسمت پروفایلتان در بازی ببینید.

جدول زیر هم مقدار جوایز در لیگ ، قبل از آپدیت آذرماه 1394 می باشد که دیگر کارآیی ندارد و صرفا جهت مقایسه با جدول جدید بالا گذاشته ایم .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۵)

    • پاسخ:

      بله - البته در هر کاپی که لوت بهتر گیرتان می آید ، در آن محدوده باشید.
  1. سلام ممنون از سایت خوبتون
    من تاون 8 مکس هستم 4 تا کارگر دارم اصلا جم ندارم
    میشه بگید باید چیکار کنم تا جم کارگر 5 را به دست بیاورم
    • پاسخ:

      باید کاپتون را بالا ببرید و رسدن به لیگ مستر جم های آن را بگیرید و با آن کارگر 5 رابخرید و اکثرا همین کار را میکنند.
  2. از ربات برای کاپ بالا بردن هیچ انتظاری نداشته باشید!!در حملات نیرو ها رو به صورت دوره ای خالی می کنه که هیچ نفعی نداره......
  3. سلام عرض شد.خواستم ببینم اول تا سوم شدن هر لیگ هم جایزه و پاداش داره یا نه...برای مثال من اول لیگ 2 کریستال هستم تا 4 روز دیگه لیگ به پایان میرسه اگه من بازم نفر اول باشم پاداش داره؟؟؟؟؟
  4. سلام من نفر اول لیگ نقره ای 2 هستم چرا دیگه وقتی اتم میزنم و ستاره هم میگیرم تو بخش حمله 5 تا ستاره دیگه اصلا نمیاد و داخل قلعه هم سکه و اکسیر پاداشم نمیاد خواهش میکنم راهنمایی کنید؟ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      در حملات pvp شما همونموقع ستاره می گیرید و سکه اکسیر هم به منبع می رود و  در کلن وار هم سکه و اکسیر و جایزه در صورت پیروزی توی کلن می رود ودر قسمت دستاوردهم مزایا و تعداد  ثبت می شه و به تعداد معینی رسید یک ستاره می دهد.
  5. من فول فول تان هال نه هستم میخوام برم لیگ تایتان, میخواستم ببینم هیچ جایزه ای نمیده لیگ تایتان, منظورم الماسه
  6. با عرض خسته نباشید
    میخواستم بدونم کاپ چمپیون چقدر جم میده؟
    کاپ لیگ حرفه ای چقدر؟
  7. سلام.خوبین؟؟ انشالله خوبین.لطفا منو کمک کنین.من لول 52 و کاپام 1800 تا هستش.خیلی دوست دارم ب کریستال برم ولی حدود <<20الی 25>>دقیقه دنبال اتک میگردم ولی پیدا نمیشه.لطف کنید جوابمو بدید.ممنون. خوش باشید!!
    • پاسخ:

      خوب بازی هر چه مراحل بالاتر بروید - سخت تر می شه و مپ های که تو لیگ پایین است در لیگ های بالاتر نیست و کم است و قاعده بازی است - و شما هم باید با صبر وحوصله ماه ها بازی تون را تقویت کنید و لول نیروها را بالا ببرید تا بتونید به مپ های سخت تر هم حمله کنید
  8. سلام من لیگم لجند هست با تاون 7 چکار کنم به نظر شما کاپمو بیارم پایین یا خوبه؟
    • پاسخ:

      بهتره پایین تر بیایید، هنوز قوی  نیستید برای  اون لیگ !
  9. خب اینم حرفیه ولی من موندم بیارم پایین میتونم یا نه سوال مهمی مونده
  10. نه سوال من اینکه من بیارم سایور سال بعد که مکس تاون ده شدم میتونم برم تایتان یا سخت میشه؟
    • پاسخ:

      ولله چه عرض کنم ! شاید تا سال دیگه اصلا کلشی وجود نداشته باشه !!! از آینده که خبر نداریم!
  11. سلام من تاون هال8هستم و کاپم تا چمپیون یک برده ام اما میخوام کاپمو بیارم پایین تا سلیور سوالم اینکه وقتی تاون هال ده مکس شدم میتونم به راحتی بیام تایتان و بعدش تاون یازده لجندز برم یا خیلی سخت میشه برگشت بالا و رفت بالا تر؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      معمولا بالا بردن کاپ سخت میشه ، و باید پشتکار داشته باشید ، چون با پیروزی در وار به زحمت 5 تا 10 کاپ میگیری ولی با شکست 15 تا 25 کاپ را به راحتی از دست می دهی ! به هر حال باید بنا به هدفتون که جمع آوری لوت هست ، کاپ تون را بالا و پایین ببرید و تتجهیزاون را آپگرید کنید.
  12. من توصیه میکنم که براى لوت ، مثلا تون هال هاى ٨ حداکثر تا کریستال ١ بروند تون هال هاى ٩هم حداکثر تا چمپیون ٣ بروند ولى به غیر از لوت لیگ ها با حمله به دهکده هایی که هم مخازنشون تقریبا پر باشد با لیگ لوت ها میشه نتیجه خوبى گرفت.با تشکر
  13. سلام خسته نباشید مجدد
    4 بار بنده سوال پرسیدم که به هیچ کدوم از سوالام پاسخ ندادین با اینکه تکراری نبودن و هم نوعش توی کامنتا نبود
    واقعا ممنون و خسته نباشین بابت احترامی که به بازدید کننده هاتون میذارین و منتظر نمیذارین.
    اگر فرصت پاسخ دهی ندارین قسمت کامنت رو بردارین
    • پاسخ:

      خواهش می کنم ... بزودی !
  14. سلام
    ایا لینگ تیتان و افسانه جم هدیه میده کاپ برسونیم !؟
    اگه هست چقدر جم میده!!
    • پاسخ:

      خیر هیچ لیگی   جایزه جم نمی دهد -   اچیومنت های بازی را که انجام دهید جم می دهد - که مطلبش در سایت هست
  15. slm dadash va mamnoon az mataleb khoobet man ye soal kamelan birabt be clash dashtam!! albate omidvaram komakam koni manam mikham mesl shoma ye safhe tablighat bara weblogam bezaram ama mesl shoma bala safhe vasat nemiad va kenar safhe hast va chandbaram az to virayesh ghaleb jaye codesho avaz kardam ama ghalebam be ham rikht shoma mitoni rahnemayim koni?
    • پاسخ:

      اون بالا صفحه بنر های 468 در 60  را اگه منظورتون است اون یک صفحه پست معمولی است که بصورت ثابت و چسبیده به بالا اول صفحه می تونید در منو تنظیم کنید و بنر ها را در آن بگذارید و از کدی هم استفاده نشده است - فقط یک پست اول صفحه و  معمولی است.
  16. سلام دوستان خسته نباشید؛نسخه جدید بازی مخصوص کریسمس منتشر شده؛باگ ها برطرف شدن صفحه لودینگ تغییر کرده و بر روی ساختمان ها برف نشسته(:
    اینم لینکش میتونید از ایران اپس دانلود کنید
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.supercell.clashofclans
    😘😍😍
  17. این درست نیس که بگین تو سرچ تقریبا هم سطح میده .. من تان 8 بودم تو لیگ چمپیون .. یه ساعت سرچ میکردم 99 درصد تان 9 یا 10 میاورد اوناهم تقریبا مکس بودن .. یدونه تان 8 پیدا میشد به ناچار اونو میزدم اونم فول دراگ مجبور بودم بزنم .. با جیانت پنج و هیلر آرچر نمیشه اتک زد تو لیگ بالا .. تا بلاخره مجبور شدم کاپ رو آوردم پایین
    • پاسخ:

      خوب شما خیلی بالا رفتید ... باید یک مقدار صبورانه تر و  با هم سطح های خودتون رقابت کنید توی چمپیون همه قوی هستند و خواهی نخواهی شما را به لیگ پایین می برند.
    • پاسخ:

      مشخص نیست
  18. سلام خسته نباشین
    من تان 9 تقریبامکس هستم.و کاپ 3000
    قبل از اپدیت با نیروی خیلی کم با تان بیرون زدن خیلی خوب لوت میگرفتم و مشکل اکسیر سکه نداشتم
    اما حالا مجبورم با نیروی کامل (غول ارچر بربر دزد اسپل به ارزش 200.000 اکسیر)حمله کنم.و اتکای بالای 50 در صد و بیشتر بخورم.
    الان مشکل سکه و مخصوصا اکسیر دارم برای لابراتور.
    به نظره شما کاپمو بیارم پایین؟؟؟ چه محدوده کاپی از نظره شما برای بنده مناسبه؟؟؟
    ممنون میشم سوالم پاسخ بدین
    تشکر
    • پاسخ:


      علت کم شد نه لوت در تان هال یکی از دلایل شاید کاپ شما باشد . البته مپ های مرده از بازی هم حذف شده اند و چاره ای جز حمله کردن و زدن تاون هال ندارید  دلایل دیگری که لوت بازی کم شده استراتژی بازی هست همانطور که تان هال یازده به بازی اضافه شد کمی لوت زدن سخته شده است چون خیلی از مردم طرفدار این اپدیت بودند و مپ مرده بعد اپدیت ب شدت تمام کم شده است دوستان توصیه من به شما این است که در سرچ کردن صبور باشید و هماهنطور که سوپرسل در سایت خود اعلام کرد تغییر زبان بازی یا تغییر سرور بازی به سخت و اسون شدنه بازی هیچ ربطی ندارد

       کمک ب دست اوردن لوت کاپ است ک در پایین مشاهده فرمایید


       تان هال پنج = کاپ مورد نظر 800 تا 1000

       تان هال شیش= 1100 تا 1200

       تان هال هفت= 1200 تا 1400

       تان هال هشت = 1400 تا 1600

       تان هال نه= 1800 تا 2000

       تان هال ده= 2000 تا 2200

      تان هال یازده=2200 تا 2400

       دوستان برای دریافت (لوت) زیاد سعی کنید کاپتون بالای کریستال دو باشه  ...

  19. سلام خدمت شما وبلاگ عالیه دارید.
    چرا لوت در آپدیت جدید بسیار کم شده و دهکده هایی که لوت در کالاکتور هاشون ذخیره بود دیگه پیدا نمیشن؟
    • پاسخ:

      چون با آپدیت جدید ، زمین های مرده که قبلا در بازی زیاد بود و کالکتورهاشون پر می شد - توسط سوپرسل از بازی حذف شده است.
  20. عرشیاااااااااااااااااااااا

    سلام .اگه من کاپ خودمو بیارم به 1000یعنی با اونایی که تان هاول سطح 6 به پایین هست مبارزه میکنم یا ن؟؟
    • پاسخ:

      سیستم سرچ هوشمندانه شده و در رده خودتون حریف را پیدا می کند
  21. سلام این نرم افزار free my app هست که میتونیم گیفت کارت رایگان بگیریم چرا تو بلوستاکس نیست و علت این که فیلتر شکن در بلوستاکس باز نمیشه چیه و بلوستاکس من روت شدس لطفا کمک کن داداش نمیتونم دانلود کنم ؟
    • پاسخ:

      برای فعال کردن ف ی ل ت ر ش ک ن در خود سیستم آنرا فعال کنید در بلواستکس هم فعال میشه -
      free my app برنامه اش را باید نصب کنید
  22. آقا میتونه از سایتای خارجی کپی کنه
    شما هم میتونی بسم الله
    مهم اینه که از سایتای ایرانی کپی نمیکنه
  23. اگ خودم ببرمش مستر بعدش ترتیب ساخت براکسا رو دو تاش جیانت 6 یکی آرچر 6 و یکی بربر 6 میتونه توی مستر خوب اتک بده !؟
    و مخزنا رو فول کنه !؟
    • پاسخ:

      بله - خوبه ...
  24. سلام داداش
    به نظرت لوت توی سیلور بیشتره یا کریستال یا مستر !؟
    منی که از ربات clash bot استفاده میکنم میتونه کاپ توی اون لیگ بالا نگه داره !!
    بیشتر دلم هست برم مستر 
    بگو با چه ترکیبی برم
    لطفا ترکیب رو با توجه به ربات بگو چون یه براکس یه نیرو درست میکنه
    ممنون لطفا زودتر جواب بده

    • پاسخ:

      تو لیگ پایین تر حریف آسونتره و باید زیاد حمله کنید تا لوت جمع کنید و بسته به تاون هالتون هم داره که به پایین تر از خود حمله کنید لوت کمتره و به تاون هال بالا حمله کنید درصد لوت بیشتره .
      باید خودتون بازی کنید و از ربات توقع نداشته باشید که ببرتون مستر ! ربات هوشمند نیست و نمی دونه چکار کنه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای