آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

افزایش لول در کوتاه ترین زمان

آموزش های بازی

همانطور که میدونید لول یکی از مهم ترین بخش های بازی کلش اف کلنز هست و خیلی برای اومدن از لول 99 به 100 خون و دل خوردن!

حال به شما راهی اموزش میدیم که در کمترین زمان لول اپ بشین!

برای خواندن اموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید....

احتمالا همه شما براندون(brandon)رو بشناسید فردی که بالاترین لول جهان رو داره شاید از خودتون بپرسید آخه چجوری!؟

اون فقط با دونات کردن به این لول رسیده! اون الان 4 میلیون دونات داره! یعنی 4 میلیون سرباز به همه داره!

شما هم میتونید به اون برسید فقط کافیه در کلن های Req عضو شوید!

شاید ندونید کلن Req چیه ولی توضیح میدم براتون:

شما وقتی کلن ندارید روی کلن کستل بزنید و بعد روی دکمه Clan صفحه ای باز میشه و پنجاه تا کلن که درشون باز هست براتون میاره

داخل اون لیست دنبال کلن هایی که کلمه Req داخل اسمش باشه بگردید!

داخل اون Join شوید و اگر کلن خارجی بود میتونید از جمله ?Can I Stay و اگر ایرانی بود بگید "میتونم بمونم؟"

اونا بر اساس قانون کلن و لول شما یا میذارن بمونین و الدرتون میکنن یا "کیک" :)

وقتی هم موندید فقط بشینید پشت گوشی و سرباز پر کنید و همه داخل باراکس(سرباز خونه) هاتون پرباشه.

در ضمن بهترین نیرو واسه دونات داخل این کلن ها بربر هست!

*********************

روش دوم:

میتونید از این روش استفاده کنید فقط یکم گرون پاتون در میاد!

فقط کافیه کمپ هاتون رو پر جاینت کنید داخل همه سرباز خونه هاتون پر جاینت اماده داخل صف باشه

روی کلن کستل بزنید بعد روی دکمه Clan  اون لیست که باز میشه اول دنبال کلن های Req بگردید 

Join شوید و هرکس رک داد سریع جاینت بدید البته باید حواستون به کولیدر ها باشه که کیکتون نکنن!

میتونید هم داخل اون لیست که اومد بیاید به پایین(داخل پایین رک های خالی فراوانه) و شانسی رو یه کلن بزنید و برید داخلش

اگه رک بود پر کنید و Leave بدید اگه نبود Leave بدید! و دوباره این کار رو تکرار کنید!

***************************

نکات:

توجه کنید اگه لول شما زیر 50 باشه احتمال این که توی کلن های رک شما را وارد کنند  خیلی کمه!!!

اینم در نظر داشته باشید که روش اول باصرفه تره هم از نظر زمانی هم از نظر الکسیر که مصرف میشه!

من با روش اول توی یک روز از لول 116 به 117 رفتم!

.........

موفق باشید 

Black Devil

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. سلام من کلش هک شده دارم چرا نمی تونم داخل کلش برم می گوید اتصال برقرار نیست
    • پاسخ:

      کلش های هک شده و بی نهایت جم اکثرا موقت و ناپایدار هستند و بعد از مدتی تعطیل می شوند یا شلوغی سرور های آن اجازه ورود نمی دهند ، البته ممکنه کلش هک شده شما احتیاج به آپدیت داشته باشه ، یا می تونید از نسخه های متفاوت دیگر این کلش های هک شده استفاده نمایید ، سوپر سل هم جدیدا به مبارزه با این نوع کلش ها پرداخته و با شکایت آنها را تعطیل می کند ، به هر حال ممکنه کلش هک شده شما شامل یکی از موارد بالا شده باشد.
  2. یه ربات هست میره تو مپ گوبلین تان هال میزنه ۵ تا ایکس پی میگیره!تان هالو با کویین و قدرتش میزنه.این کار اونقدر تکرار میشه که لولتون به صورت شگفت انگیزی بالا میره!حساب کنید تو یه دیقه ۳ تا اتک میزنه یعنی ۱۵ ایکس پی. خب یه ساعت ۶۰ دقیقس حساب کنیم ۱۵×۶۰=۹۰۰ .... تو یه ساعت ۹۰۰ ایکس پی بدون هزینه و هدر رفتن وقتتون!!!!!!!!!!
  3. سلام ببخشید ربات auto kick member رو که به صورت خودکار ممبر هارو کیک میکنه رو میخواستم خیلی بهش احتیاج دارم اگه میشه به جیمیلم ارسال کنید خیلی ممنون
  4. تو کلن من یه نفر هست که شهرش ماکس تان هشته.یعنی هیچی برا ارتقا نداره دوناتش هم تقریا اندازه خودمه.واقعا برام سواله که چطوری داره با من که تازه رفتم تان نه و کلی ساختمون برا ارتقا دارم تو لول رقابت میکنه.شما نظری دارید؟ والا ات اشم نصف منه دیگه نمیدونم چطوری اخه پا به پای من میاد بالا!
    • پاسخ:

      حتما یک چیزی را ارتقاء می ده و همینجوری الکی که بالا نمی یاد !
    • پاسخ:

      یعنی ارسال نیرو به همکلنی خود و کمک کردن به آن
    • پاسخ:

      قیمت اکانتتون میاد بالاتر....شما قوی تر میشید...تو بیشتر کلن ها میتونید بمونین....و...
  5. سلام،میخواستم بدونم  برای افزایش لول، تو هر کلنی دونات پر کنیم به حساب میاد یا نه؟
    • پاسخ:

      اره داخل پروفایلتون نمایش داده میشه برا دیدن تعداد دونات از اول تا الان هم میتونید ازا ین روش عمل کنید:
      برید داخل پروفایل(همونجا که لول سربازا نوشته) داخل منو پایینش دنبال friend in need بگردید عددی که زیرش نوشته تعداد دونات شماست
  6. منظورم از تنظیمات تنظیمات کلن :مثلا الان من میخام برا خودم کلن باز کنم ،تنظیماتی واسه خودش داره که کسی که میخاد عضو شه چند کاپ داشته باشه ،یا اصلا کلن کی باز باشه کی بسته،قبلا گفتم و شما جواب دادین راجع به همش یه مطلب میزارین اما مشکل اصلی من گزینه یwar frequencyهست که چیه جلوش همtwice aweek--با-
    -not set-rarely-once aweek-always-never
    این گزینه برای چیه و رو کدوم تنظیم شه چی میشه ؟لطفا قبل از مطالب کامل که گفتین میزارین تو سایت فعلا  فقط راجع به این مطلب تو همین پست توضیح بدین واجبه؟اون نقشه ها رو دوباره فرستادم تو همین صفحه براتون این دهمین باره امیدوارم اومده باشه این بار بالا که میزنه ارسال شد
  7. منظورم این بود:فقط اگه ممکنه مپ ها رو به ایمیلم برستین

    سلام ،با تشکر از سایت خوبتون ،تاون هال من تازه میخاد ده بشه،من هم خیلی گشتم واز چن مپ خوشم اومده ،فقط ضمن اینکه این مپ ها رو از بازی کلش کپی کردم و هم کلن نیستیم جای تله ها تسلا های مخفی و بمب ها معلوم نیست،البته تا جایی میشه حدس زد اما نه دقیق،از شما خواهش داشتم جاهایشان رو دقیق تر معلوم کنید ویا حداقل بهترین جا ها رو از نظر خود علامت بزنید،واز نظر خود این مپ ها رو رتبه بندی کنید؟(البته یه مپ رو از سایت شما برداشتم به نام استراتژی قیف)که اون رو هم گذاشتم اگه مشکی داشت درست کنید نداشت در رتبه بندی قرارش بدین.(در ضمن من خیلی از سایت ها رو گشتم حتی گوگل که شاید این مپ ها رو کامل با جای تله ها تسلا ها و بمب ها پیدا کنم نکردم) و گرنه اذیت نمیدادم ،هر چی باشه به شما اطمینان دارم و حرفه ای تر از خیلی ها هستین اگه قرار بر حدس یا راهنمایی و توضیح باشه مرسی (رتبه بندی خودم به ترتیب از بالا به پایینه)
    این هم لینک های آپلودش:
    http://www.8pic.ir/images/3w1z979ymyfig7zamzz3.jpg
    http://www.8pic.ir/images/bvcdpndw5khyuj3kisvy.jpg
    http://www.8pic.ir/images/3fw1dnlf1q1sebzvbq9m.jpg
    http://www.8pic.ir/images/i3wgtnp3zwyipnvy8wsb.jpg
    http://www.8pic.ir/images/oebb0dxmyob36y6w8fhi.jpg
    http://www.8pic.ir/images/hbwx08wduhlza555eta2.jpg
  8. سلام دوست عزیز

    با عرض خسته نباشید و تشکر از وبلاگ عالی شما

    سوال بنده اینه اگه بطور مثال ما 200 تا رو دونات میکنیم و تو پروفایل کلن نمایش میده و اگه از کلن انداختنمون بیرون قسمت دونات تو پروفایل کلن صفر میشه

    این یعنی هر چی زحمت کشیدیم الکی بوده؟؟؟

    با تشکر...
    • پاسخ:

      داخل پروفایل شخصی خودتون تعداد دونات هایی که از اول بازی کردید مشخص میشه ولی اگه داخل کلنی لفت بدید و برگردید یا به کلن دیگه ای برید تعداد دونات ها صفر میشه...black devil
    • پاسخ:

      دونات کنید تا سریع تر پیشرفت کنید
  9. با سلامو خسته نباشین،اون قسمت دکورا به چه درد میخوره ،آیا باید همشو بگیریم ،رو لول بالا بردن تاثیر داره ؟همه یا بعضی هاش ؟چقدرتاثیر داره چند لول؟چرا پرچم ایران و نزاشته این همه ایرانی بازی میکنن؟آیا به سوپر سل نامه بدیم گروهی میزاره؟در ضمن من یه سوال راجع به تنظیمات بالای وار گذاشته بودم مخصوصا قسمت وار فرکانس؟و این که چه زمان برا استارت وار مناسبه؟شما گفتین میزارین اگه زیاد طول میکشه حداقل واسه من فقط دومطلبو وار فرکانس و زمان استارت رو توضیح بدین چون مهمه باز مطلبه کامل تر گذاشتین استفاده میکنم،در ضمن در پیام دیگری چند عدد مپ تاون ده براتون فرستاده بودم و جای تله ها بمب ها و تسلا ها رو پرسیده بودم و اینکه اولویت بندی شما کدومه؟با اون یکی ایمیلم البته که مدام چک میکنم فعلا نفرستادین ،میدونم سرتون شلوغه اما اگه ممکنه یکم سریتر باز از سایت عالی تون کمال تشکر رو دارم و بههمه اعلام میکنم بین تمام سایت های کلش تکه ،من خیلی ازمطالب استفاده کردم و برای پیشرفت خوبه من به همه معرفی میکنم پس شمام معرفی کنید و مطمین باشین نقص نداره مطالب اگه درست عمل کنید حتما نتیجه میدن برا من دادن
    • پاسخ:

      ممنون از شما -
      در مورد کاربرد دکوری ها فقط برای قشنگی است و تاثیری آنچنان نداره - البته قبلا داشت !

      کاربرد دکوری ها در کلش آف کلنز

      زمان وار هم بستگی به خودتون داره و باید جوری تنظیم کنید که اعضای کلن اکثرا آنلاین باشند مثلا 8 یا 9 شب خوبه .
      در مورد نقشه هم چیزی برای من نیومده و بهتره لینکشو اینجا بذارید و منظورتون را نفهمیدم.

    • پاسخ:

      req
      req and leave
      req and gtfo
      اونایی که کلمه رک داخل اسمشون هست!!
  10. سلام داداش من خیلی سوال ازت دارم اکانتمو دزدیدن. سوپر سل اکانتمو بن کرده و هزار تا بدبختی دیگه دارم لطفا شمارتو بگو تو یکی از مسنجر ها بهت پیام بدم تو رو خدا, قسمت میدم شمارتو بده یا توهمین پست یا به جیمیلم بفرس. ممنون این پیام رو ۱۰مرداد شنبه فرستادم ببینم کی پخشش میکنی! 
    • پاسخ:

      مشکلتون را همینجا مطرح کنید - پاسخ می دهیم
    • پاسخ:

      خوبه ولی باید تناسب داشته باشه با بیس خودتون
    • پاسخ:

      من نگفتم که حتما انجام بده...بعد دونات کردن هم باید به تناسب با بیس باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای