آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین نکاتی که در بازی نباید فراموش کنید!

آموزش های بازی

در این پست به شما برخی از نکات مهم در کلش آف کلنز را می گویم که با به خاطر سپاری این نکات در طول زمان بازی شما می توانید بسیار موثر تر بازی کنید و زمان رشد دهکده خود را هم کمتر کنید و یکسری نکاتی هم در مورد استراتژی های هجومی به شما آموزش می دهیم . پس این مطلب را از دست ندهید و برای خواندن آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

مهم ترین نکات در بازی Clash Of Clans

  • سربازهایی که در کلن کسل شما قرار دارد هنگام دفاع اگر از قلعه بیرون بریزند و آسیبی نبینند ، باز هم تعداد باقی مانده آن به قلع برمی گردنند و از دهکده تان برای حملات بعدی دفاع می کنند  ولی اگر برای حمله مورد استفاده قرار بگیرند و آنها را در دهکده دشمن خالی کنید ، حتی اگر آسیبی هم نبینند ، نابود می شوند و کلن کسل شما خالی می شود.
  • برای حملات شما برای یک کلن کسل در سطح دو - یک ویچ یا هیلر به شما خیلی کمک خواهد کرد.
  • چه برای دفاع و چه برای حمله برای یک کلن کسل در سطح سه - یک دراگون بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • یک پکا بهترین گزینه برای یک کلن کسل در سطح چهار خواهد بود.
  • یک لاوا هوند و یا یک گولم برای یک کلن کسل در سطح پنج خواهد بود.
  • شما نباید ساختمان های دفاعی خود را در گوشه های دهکده قرار دهید و اینکه حملات دشمن از گوشه ها آغاز می شود دلیل خوبی برای اینکه ساختمان ها را در گوشه قرار دهید ، نمی باشد.
  • برای حمله ها باید تاون هال خود را بر اساس دهکده های حریف انتخاب کنید و سطح تاون هال خود را با سطح تاون هال حریف تنظیم نمایید که در موقع جستجوی حریف باید مد نظر داشته باشید.
  • در بعضی مواقع شما با دهکده هایی روبرو می شوید که متعلق به لیگ های دیگر و بالاتر هستند ولی این اتفاق خیلی کم می افتد.
  • اگر دهکده شما 40% تا 89%  از بین برود ، 12 ساعت سپر دفاعی (شیلد) دریافت می کنید ولی اگر دهکده شما 90% به بالا از بین برود صرف نظر از اینکه تاون هال هم از بین برود یا نرود یک سپر دفاعی 16 ساعته دریافت می کنید و همانطور که می دانید در زمان سپر دفاعی (شیلد) دهکده شما در امان است و کسی در این مدت به شما حمله نمی کند.
  • شما زمانی کاپ (تروفی) از دست می دهید که 50% دهکده شما تخریب شود و اصطلاحا یک ستاره شوید، اگر تاون هال شما هم به تنهایی خراب شود ، صرف نظر از درصد تخریب 50% باز هم کاپ (تروفی) از شما کم می شود.
  • شما می توانید برای حفظ دهکده و منابع خود ، تاون هال خود را بیرون از دهکده و بدون دفاع قرار دهید تا دشمن با تخریب آن 12 ساعت سپر دفاعی (شیلد) رایگان به شما هدیه بدهد!
  • سربازهایی که در کمپ های شما قرار دارند و آنها را ساخته اید ، بعد از حمله دشمن به روستای شما نه کشته می شوند و نه از دهکده محافظت می کنند.
  • زمانی که کالکتور های( سازنده ) طلا و اکسیر و همچنین دریل اکسیر سیاه در حال ارتقاء باشند ، آنها کار نمی کنند و تولیدی برای شما - تا پایان ارتقاء - نمی کنند.
  • هنگامی که در لابراتوری سربازی را در حال ارتقاء هستید ، دیگر نمی توان ارتقاء را متوقف کرد ، مگر اینکه با دادن جم آنرا متوقف کنید و البته ارتقاء یافته سربازتان را تحویل بگیرید.
  • پادگان ها و کلن کسل و مخزن های شما در زمان ارتقاء همچنان کار می کنند و خاصیت قبل از ارتقاء خود را دارند.
  • ساختمان های در حال ساخت و ارتقاء خود توسط کارگرها را می توانید در نقشه جابجا و حرکت دهید، کارگر آن به دنبالش می آید نگران نباشید !
  • شما به افرادی که آنلاین هستند و یا سپردفاعی دارند نمی توانید حمله کنید که این موضوع به شما در بازی هشدار داده می شود.
  • هر چه سطح تاون هال بالاتر باشد = هزینه جستجو برای حمله هم بالاتر است.
  • تله ها و ابزارهای تزئینی را بدون احتیاج به کارگر آزاد سریع ساخته می شوند.
  • هرگز فکر نکنید که تله ها ارزشی ندارند بلکه در بعضی مواقع باعث می شوند که در دفاع هیچ ستاره ای ندهید و یا در حمله هیچ ستاره ایی نگیرید.
  • شما نمی توانید به جم باکس روی زمین حریف حمله کنید و یا آنرا بدزدید و یا تخریب کنید ، پس وقت خود را تلف نکنید.
  • تنها ساختمانی دفاعی که می تواند حملات هوایی بصورت دسته ای را نابود کند و مورد هدف قرار دهد ، ساختمان ویزارد تاور است که مثلا می تواند دسته ای از مینیون های دشمن را از بین ببرد و هدف قرار دهد.
  • افزایش سطح تجربه شما مقدار معینی XP دارد. [ اینجا را ببینید ]
  • در هر لیگ که باشید ، شما بالاتر روید و به لیگ های بعدی بروید ، جایزه شما به دهکده ها در صورت برد و گرفتن ستاره بیشتر می شود.
  • شفا دهندگان (هیلر) فقط به سربازان زمینی و قهرمانان سلامتی می دهد آنها در تله نمی افتند !
  • هرگز از دو ردیف دیوار چسبیده به هم استفاده نکنید ، زیرا با یک دیوار شکن (والبریکر) هر دو ردیف نابود می شوند ، دیوارها را با فاصله از هم قرار دهید.
  • اگر هنگام بازی و در حمله از بازی ناگهان دیسکانکت شدید ، بازی ادامه می یابد تا پایان زمان حمله و یا بعد از مرگ همه سربازهایی که در زمین حریف پیاده کردید.
  • اگر شما سربازی را در لابراتوری در حال ارتقاء دارید و همزمان هم بخواهید ساختمان لابراتوری را آپگرید کنید ، ارتقاء سرباز متوقف نمی شود و هم ساختمان لابراتوری و هم ارتقاء سرباز ، همزمان انجام می شود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷)

  1. سلام اقای مدیر سایت خواستم اینو بگم که تو چرا کلنت رو نگاه کردم دیدم تو اصلا فعال نیستی ودونات نمیکنی با سازه های دفاعی تانهال 8 اومدی تاهال 11؟ (البته عضو کلن شما هم نیستم)
    • پاسخ:

      فرصت بازی ندارم دوست عزیز و اون دهکده هم به خودی خود رشد کرده ! و برای آشنایی با ابزارهای بازی و ساختمان های بازی که می آید جهت پاسخگویی به کاربران که می پرسند - اول خودم آشنا بشم  و بازی را به سرعت آپدیت کرده ام  ...
  2. سلام خسته نباشیدمن کلش رو تازه نصب کردم و لول 9هستم.میشه بگید چطور دیوار سازی کنم؟
    • پاسخ:

      گزینه دیوار در آپشن ها ی بازی هست و یکی یکی می تونید اضافه کنید
  3. سلام.خسته نباشید.من تازه بازی رو ریختم و خیلی از اصطلاحات بازی رو نمیدونم.میشه یه لیست کوتاه از این اصطلاحات هم بذارید؟مـثلا تاوان هال..ارمیچر..کولیدر...
    ممنون میشم
    • پاسخ:

      مطالب سایت را بخوانید
  4. Salam man alan level 6 hastam va mikhaham ke mahal estekhraje seke ra pishrafte konam va mahal estekhraj seke ha level 4hast va dige nemitonam in kar ra konam che kar konam
    • پاسخ:

      باید تاون هال را ارتقا دهید تا بتوانید تجهیزات دیگر را آپدیت کنید.
  5. فوق العاده اید بخدا،در قسمت decoration اون مشعل و پرچم اولی کارشون چی هستش
    • پاسخ:

      ممنون ، الان فقط برای تزیین بکار می رود ، ولی قبلا باعث می شد نیروهای حریف را یک جا جمع کرد و با بمب آنها را نابود کرد ، فکر کنم مقاله  اش در سایت باشد
  6. سلام ممنون از مطلب خوبتون، من تازه بازی رو شروع کردم و لولم 13 هستش و 780تا تروفی گرفتم، به نظر شما همینجوری تروفی جمع کنم و برم لیگ بالاتر یا دیگه توی مولتی پلیر اتک ندم و همون سینگل پلیر رو ادامه بدم و دفاعی‌هام رو بالا ببرم بعد برم لیگ بعدی، چون قاعدتا اونجا حریف‌ها قوی‌تر هستن
    • پاسخ:

      البته توی لیگ های پایین هم حریف های گردن کلفت پیدا می شه که میان ، ضعیف ها رو غارت می کنن و نمی شه روی این موضوع و راهکار شما هم زیاد تکیه کرد ...
  7. سلام و خسته نباشید.
    میشه توضیح دهید چرا تا تمامه سازه های دفاعی ،کامل اپ نشه‌،نباید تانهال را ارتقا داد؟اگر جوابتان اینست که حریفه قدرتمندتر ، اتک میزنه پس اینکه میگویند حریف نسبت به کاپ تعیین میشه چیه؟
    آخه من از لوله پنجاه و پنج تانهالم ده بود تا حالا که لولم هشتادو هفت هست و مشکله خاصی هم برایم پیش نیومده و قدرته دفاعیه من به مراتب از اونی که تانهالش نه هست،بیشتره.
    لازم به ذکر هست من اصلا کلکتورها را ارتقا ندادم و به تمرکزم روی سازه ای دفاعی هست.
    ببخشید اگه سرتونو درد اوردم
    • پاسخ:

      بیشتر به خاطر لوت این کار را میگیم که نکنید - چون اگه تاون هال شما آپ شود درصد لوتی که از حملات بدست می آورید کم می شود مثلا اگه درصد لوت از یک دهکده 30 درصد باشد از حمله به منابع دشمن ، در تاون هال 5 - در تان هال 6 درصد لوتی که می گیرید 20 درصد می شود !
       و برای آپ کردن مخصوصا دیوارها اذیت می شوید !
  8. آقا دم شما گرم  کارتون درسته [من جواب کنجکاوی(یا بهتر بگم فضولی خخخخخ) خودمو گرفتم ]
    به قول شما این بازی وسوسه کننده است و زمان زیادی (  که ب قول قدیمی ها وقتی که طلاست ) از آدم میگیره و اصلا پایانی برای آن نمیشه متصور شد و هر چقدر بالاتر میری تایم و زمان بیشتری باید صرف آن کرد.
    به هر حال از توضیحاتی که دادید سپاسگذارم.دنبال کننده مطالبتون هستم.
    موفق باشید.




  9. با درود و خسته نباشید ، وبلاگ عالی دارید و از خیلی از سایتهای فارسی در این زمینه بهتر هستید.
    ی سوال داشتم از شما ، دلیل اینکه شما در بازی خود فقط تاون هال آپ میکنید چیست؟ آیا دلیل خاصی داره یا نه؟ و اینکه به نظر میاد اصلا زیاد بازی نمیکنید ، چون تقریبا در فروردین ماه لول شما 88 بود در تاون هال ده الان هم 91 هستین و تو این چند وقته 3 لول پیشرفت خیلی کمه !!!!
    اون اکانتی هم که ب روبات وصل کردید اصن پیشرفت زیادی نداره. قصدم فضولی در کار شما نیست به هیچ وجه ، فقط از انجایی ک شما اطلاعات خودتون رو در اختیار همه قرار میدهید خواستم اگه میشه بدونم چرا تاون فقط اپ کردید.
    من لولم 88 هست تاون هشت . فعلن مشغول اپ کردن دیوارها هستم و همه دفاعی ها فول اپ هستن و تا زمانی که دیوارا اپ نشده تاون هالو نه نمیکنم.
    دقیقا برعکس شما ، حالا به نظر شما این کار بهتره یا کار شما؟ جدا از اینکه تاون اپ کردن باعث میشه زودتر ب ابزارهای جدید برسیم.
    در ضمن اکثر مطالب وبلاگو خوندم.
    • پاسخ:

      من زیاد اهل بازی نیستم و این را هم برای دست گرمی ساختم و بعد از اینکه یک اکانت لول 50 هم را از دست دادم این را دوباره ساختم و خوب مسائل شخصی هم نگذاشت که بتونم بازی کنم ! و برای رسیدن به ساختمان های جدید من تاون آپ کردم ولی شما اگر بهتر می خواهید عمل کنید - همین کاری را که انجام می دهیدرا ادامه دهید و تاون را آپ نکنید.

      اون اکانت که به روبات وصله را هم برای آزمایش کردن روبات ساختم اگه مشکلی داشتند خوانندگان سایت بتونم پاسخگو باشم و روی این اکانت اصلی کم اجراش می کنم ..

      در کل این بازی با اینکه آدم را وسوسه می کند و همه ما در فکر و خیال این هستیم که بالاخره یک روز قدرت اول دنیا می شویم در صورتی که اینطور نیست و دست بالای دست بسیار است ! (: پس باید حرص و جوش نخوریم ! و به حریفمون هم که حمله می کند و ما رو غارت می کنه ، تو دلمون فحش ندیم !
    • پاسخ:

      دونیت کردن در حال حاضر به هم کلنی های خود -  بهترین راه و آسان ترین راه است بنظر من.
  10. سلام بر ریس این سایت درود بر خاندان شما یک سوال داشتم که اگر پاسخ دهید ممنون شما می شوم این سوال این است که لول شما در بازی چند است؟!
    • پاسخ:

      یک اکانت داشتم تا لول 50 رفتم و گمش کردم ! و یکی دیگه ساختم که در حال حاضر 91 است.
    • پاسخ:

      شما احتیاج به جم دارید که باید بخرید و یا صبر کنید که با پاک سازی زمینتون بهتون جم بده ...
      شما دائما نمی تونید از جم استفاده کنید - بلکه باید به دهکده های دیگه حمله کنید و طلا و اکسیر بدزدید - و نباید جم ها را مصرف می کردید !
    • پاسخ:

      بله ، صد در صد !
  11. سلام دوست عزیز من یه سوال دارم.بازی من دو روزه که بازنمیشه.یعنی لود میکنه تا آخر ولی وارد بازی نمیشه.ممنون میشم راهنامی بکنید.
    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      بله ثبت میشه و فیلموشو هم می تونید ببینید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای