آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

جم ها تصادفی نیستند !

آموزش های بازی

همونطور که ما می دانیم با پاک کردن موانع در بازی مثل : بوته ها ، تنه درختان و درختان - سنگ های قیمتی بنام جم دریافت می کنیم ، گاهی اوقات ما با پاک کردن این موانع 5 جم یا 6 جم یا گاهی هم فقط Experience یا همان تجربه کسب شده را بدست می آوریم ولی آیا تا به حال فکر کرده اید که این عمل اتفاقی است یا قاعده و قانون خاصی دارد ؟ ما در ادامه مطلب به شما پاسخ این سوال را خواهیم گفت ....



در تصویر زیر فرمول بدست آوردن جم را در بازی کلش آف کلنز مشاهده می نمایید :



مهم نیست که کدام مانع را پاک می کنید ، چه بوته باشد یا درخت باشد یا تنه خشک درخت ها باشد ، همگی از فرمول بالا تبعیت می کند. هر هشت ساعت بازی مانع جدیدی به ما می دهد، یعنی 21 مانع را بازی در هفته به زمین ما میدهد ، شما هم 45 جم بدست می آورید در هفته و بطور معمول هم یک جم باکس (25 عددی) هر دو هفته در زمین ما ظاهر می شود .پس بطور معمول در ماه طبق محاسبه موارد ذکر شده 230 جم در ماه بدست می آوریم :
45×4 + 25×2 = 230



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶۳)

  1. با سلام و خسته نباشید من تنهامشکلی که در کلش دارم اینه که یه دفعه می بینی هر از کگاهی ده پانزده تا جم ازم کسر میشه و این خیلی ناراحت کننده ای خواستن بدونم دلیل این کارچی ممی‌تونه باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      اگر خودتون استفاده نمی کنید ، ممکنه هک شده باشید و باید به سوپرسل اطلاع دهید! خودبخود کم نمی شه... اگه از ربات هم استفاده می کنید ، ممکنه گزینه های جم را فعال کرده باشید و باید ربات را پاک کنید و دوباره نصب کنید
  2. دوست عزیز دوتا نکته هست
    1. بجز بسته افزایشی یه بسته دیگه هم هست به اسم بسته سازنده که تو قسمت منابع هستش و تو پیام قبلی هم نوشته بودم که تو قسمت منابع که یه کارگر رایگان به اضافه 1200 عدد جم دیگه اکسیر و گولد نداره
    2. من نحوه خریدش رو خواستم چون هرچی میخوام بخرمش اخطار میده که
    مطمئن شوید که از حساب Google معتبر استفاده میکنید
    من برا خریدش باید چیکار کنم؟ مشکل من اینه
    لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      شما بازی تون اگه سیو هست ، پاک کنید و سپس نسخه کلش را از کافه بازار را دانلود و نصب کنید و سپس می تونید به راحتی با کارت های شتاب و به تومان و ارزانتر بسته را خریداری کنید و البته قانونی و مطمئن است.
      بازی حتما باید سیو باشد.
  3. سلام خسته نباشید
    دوستان من وقتی قسمت فروشگاه (همون بربر گوشه پایین سمت راست) رو باز میکنم تو قسمت منابع یه بسته هست با نام بسته افزایشی که یک کارگر رایگان با 1200 تا جم داره
    اینو چطور باید بخرم
    لطفا کامل جواب بدید
  4. سلام میخواستم بدونم علت کم شدن جم ها چیه؟
    تو یه روز 50 تا جم ازم کم شد بدون اینکه کاری کنم
    • پاسخ:

      حتما کسی در بازی تان وارد می شود و از آنها استفاده می کند یا اشتباها گزینه ایی که احتیاج به جم داشته است را دستکاری کرده اید مثل سپر دفاعی و ...
    • پاسخ:

      قسمت نظرات را بخوانید چندین بار توضیح داده ایم
  5. سلام.ینی من اگه جم باکسمو نگیرم طی یک ماه ممکنه دوتا جم باکس توی مپ داشته باشم؟
    • پاسخ:

      خیر - جم باکس ها را اگر پاک نکنید ، دیگه در نمی یاد و باید سریع آنها را پاک کنید تا بعدی را بگیرید و زمان دارد و از پاک کردن آن مثلا دوهفته دیگر زمان می برد تا بعدی در بیاد و زمانش از پاک کردن آن شروع می شود
  6. سلام مدیر عجب بلاگی دارید . من لول سیزده هستم و 333 جم دارم. چیکار کنم بی نهایت شه؟؟؟
    • پاسخ:

      ممنون از شما. فعلا راهی برای جم بی نهایت نیست - البته بازی های جم بی نهایت وجود دارد که جدای از این بازی کلش آف کلنز است و فقط مشابه آن است و فقط برای سرگرمی است.
  7. با سلام من تان 8 هستم همه چی آپدیت هست به جز دیوارها میخواستم یه راهنمایی کنید که آیا برم تان9 یا دیوارها رو آپدیت کنم
    • پاسخ:

      اگر حوصله کنید و آپدیت دیوارها را به اتمام برسانید ، خیلی بهتر است - چون لول های بالاتر آپدیت دیوارها به مراتب سخت تر و سخت تر خواهد شد و گزینه های جدید هم اضافه می شود و دیگر اصلا فرصت آپدیت دیوار را هم نمی کنید و به مراتب لوت هم کمتر  - حریف ها سخت تر و غارت از شما هم بیشتر می شود
  8. سلام
    یک سوال در مورد لیگ دارم:
    اگر من در یک لیگ اصلا اتک نزنم و فقط هر روز اکسیر و طلا را در مخزن ذخیره کنم آیا ممکنه که من رو کیک کنند چون من متوجه شدن هرکسی که اتک نزنه دیگه وارد هیچ لیگی نمیشه و چند تا اکانت هم در کلنی که در اون عضو هستم دیدم که امتیازشون تغییر نکرده
    • پاسخ:

      ممکنه از کلن توسط لیدر کلن کیک شوید و کلا از بازی خیر ، کیک نمی شوید و پیشرفت بازی آهسته می شود و دائم غارت می شوید . شما هر حمله ایی که به دهکده ایی کنید اتوماتیک وارد لیگ می شوید و کاری نمی شه کرد در این مورد ! مگر اینکه به هیچ دهکده ایی حمله نکنید . که نتیجه اش هم که اشاره کردیم همان غارت دائم و عدم پیشرفت دهکده است.
  9. سلام من اکانتم رو گم کردم و از سوپر سل درخواست بازگردانی کردم و تموم سوالاتش رو جواب دادم و تو تعداد جم موندم و گفتم یادم نیست ولی گیر داده که باید بگی میتونین بگین تاون شیش چقدر میتونه جم داشته باشه بدون اینکه خرجش کنی یا کم خرج کنی؟
    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم - یک عدد حدسی براشون بنویسید - چندین بار هم می تونید این کار را بکنید
  10. سلام
    خسته نباشید
    من دو تا اکانت دارم که دوستم هم با هر دو اکانتم بازی می کنه البته بیشتر در قسمت قبیله و وار بازی می کنه ، می خواستم بپرسم چرا از جم های بازی هام کم میشه ؟
    شاید بیشتر از 100 تا جم هر بار کم میشه
    • پاسخ:

      خب حتما خرجش می کنید یا دوستتون خرج ش می کنه ! وگرنه الکی که جم ها کم نمیشه !
  11. من هر روز هر 6ساعت مپ خودم را عوض می کنم و هر 3روز یک جم باکس می گیرم .
    این برای چه است .
    لطفا دلیلش را بگویید.
    قانونی وجود دارد.
    • پاسخ:

      خب اگه اینطوریه که خیلی شانس دارید ، معمولا نباید اینطوری باشد !
  12. ادمین عزیز ممنون ک با حوصله جواب میدی، متاسفانه من جواب سوالمو تو کامنتا پیدا نکردم میشه یه بار دیگه منو راهنمایی کنی؟ برا من اصلا جم باکس نمیده الان یه ماهه، مپم هم پهنه اما کشیدم یه گوشه و به اندازه کافی فضای خالی هست،یه اکانت لول پایین دارم کتوی یه هفته 2تا جم باکس داد چند روز پیش، اما اکانت بالام اصلا نمیده کلافه شدم
    • پاسخ:

      - مثلا اگه از اول شروع بشه مانعی را در بیارید و یه جم سه تایی به شما بده - بوته بعدی که در میارید دو تا جم می ده - مانع یا درخت یا بوته بعدی را که در می آوریدهیچی نمیده - مانع بعدی هم هیچی نمی ده و الی آخر ...
      منتهی باید پیدا کنید که ممکنه اگه مثلا مانع بعدی را که در میارید سه تا داد ممکنه  مانع بعدی را در اوردید 4 تا جم داد پس فرمول از وسط شروع می شه از اون یکی 3 که در وسط فرمول نوشتیم  و الی آخر ...
      تا اونجایی که فهمیدم هرچی لول بالاتر بره ، موانع و جم باکس ها کمتر می شوند و من هم اکانت های لول پایینم کلی مانع در میاد و در اکانت لول بالای من موانع و جم باکس کمتر میشه و این طبیعیه و اعصابتونو خرد نکنید ! برای تشویق به خرید جم می باشد ! و مانند این است که فرد را عادت می دهند و در لول های پایین بیمار و گرفتار می کنند و در لول های بالا برای اینکه جنبه اعتیادتون در بدنتون هست مجبور به خرید جم شوید تا مانند قبل که در لول های پایین داشتید و سرعت پیشرفت بیشتری داشتید  - توجه داشته باشید این بازی روی آن مطالعات زیادی شده و از نظر روانشناسی روی آن هم کار شده است .
  13. سلام خسته نباشید، آقا من متوجه فرمولی ک نوشتید نشدم متاسفانه، و دوم اینکه به من خیلی خیلی کم جم باکس میده شاید ماهی یه بار هم کمتر، درخت و بوته هم خیلی کم،در صورتی که به اکانتای بقیه دوستام هر روز درخت و بوته میده جم باکسم میده، میشه راهنماییم کنید؟ ممنون میشم
    • پاسخ:

      نظرات را بخوانید توضیح داده ایم . ممکنه بعضی مواقع به خاطر اپدیت و یا بعضی مسائل دیگر فرمول به هم بخورد.
    • پاسخ:

      نحوه تماس با سوپرسل در سایت می باشد
  14. سلام....این فرمول بدست اوردن جم رو از درختا و بوته و... رو میشه بیشتر توضیح بدید....


    درضمن من تو دهکدم دیگه سنگی ندارم
    • پاسخ:

      توی کامنت ها توضیحات بیشترو نوشتیم - سنگها دیگه دوباره داده نمی شه بعد از پاک شدن
  15. سلام،من تان هال ۶ ام تو کلش اف کلنز ،تو جنگ قبایل به یه تان هال ۹ حمله کردم و دوتا ایکس بو شو از بین بردم،ولی تو دستاورد ها که نوشته نابودی ۱ کمان ایکس ۵۰ تا جم میده هنوز جم هارو بهم نداده،میدونید چرا ؟_چیکار کنم
    • پاسخ:

      در کلن وار تخریب ایکس بو محاسبه نمی شود.
  16. باسلام.یک سوال داشتم .سوالم این هست که نسخه جدید کلش اف کلنز بی نهایت رو برای ما در سایتتون به صورت رایگان قرار میدید؟؟؟
    • پاسخ:

      نسخه های متفاوت و مشابه از اون البته خارجی در سایت معرفی شده است.
  17. سلام ببخشید من یه سوالی دارم که ممکن این سوالم به شما مربوط نباشه .چجوری میتونم یک سایتی پیدا کنم که روباط کلش را رایگان دانلود کنم
    • پاسخ:

      در همین سایت ما برای دانلود و رایگان گذاشته شده است !
  18. سلام من هر وقت سوالی دارم یا به مشکلی گیر میکنم مزاحم شما میشم چون هم به روز هستید هم سریعتر از دیگران پاسخ میدید:
    این تعداد اسپل با ارتقاع دارک اسپل فکتوری اضافه میشه؟
    مثلا من 9 تا جا واسه کل اسپل ها دارم.
    اسپل فاکتوری معمولی من لول 4 و دارک فکتوری لول 1 هست، حالا میخوام ببینم اگر دارک رو ارتقاع بدم به تعداد کل چقدر اضافه میشه، یعنی اصلا اضافه میشه؟
    بعدش اگر تا آخر هر دو اسپل فاکتوری رو آپگرید کنیم چند تا جا در کل داریم. آخه تو حمله با اژدها مهم هست.
    • پاسخ:

      شما با ارتقاء اسپل فاکتوری - به یک اسپل جدید دست پیدا می کنید و فضای تولید اسپلتون هم اضافه می شود .
      شما باید ببینید اسپل جدید بعدی چند فضا جا می گیرد - و به همون اندازه فقط به فضای تولیدی همان اسپل فاکتوری جا اضافه میشود - اسپل سم یک عدد جا می گیرد و اگر اسپل زلزله را هم باز کنید - دو فضا بدست می آورید که می تونید 2 تا اسپل سم بسازید و یا 2 اسپل زلزله و یا 1 سم و 1 زلزله - و به همین ترتیب برای همه اسپل فکتوری ها صدق می کند.
  19. نبی الله دهقان

    ببخشید این که میگن اگر تو گلن برتر باشید جم میگرید چه جوریه می خواستم مفصل توضیح بدید
  20. سلام من تان 10 هستم
    حدودا 3 ماهه که هیچی (درخت، بووته ، درخت خشک شده و..) از مپم در نمیاد فقط هر 10 روز یه جم باکس میده
    چرا از مپم هیچی در نمیاد؟؟؟چکار کنم
    • پاسخ:

      ممکنه دچار باگ بازی باشید و این که هر 10 روز جم باکس میده خیلی بهتر از چوبو درخت و بوته است !
  21. سایتتون بد نبود ممنونم من لولم37 هست و میخوام برم چمپیون باید سعی کنم !!!!!!!!
  22. من شنیدم که اگه درخت ها رو دیر تر پاک کنی، توی همه جم پیدا میشه
    واقعیت داره؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  23. سلام
    من از جایی شنیدم در صورتی که دور یه جم باکس دیواره بزاریم تو محدوده زمانی کم جم باکس های زیادی میده. آیا این مطلب درسته؟
    سوال دومم هم اینه وجود یک جم باکس تاثیری روی بعدی داره؟یعنی اگر یکی باشه ممکنه بعدی نیاد؟
    یک سوال دیگه هم دارم رک پر کردن تاثیری روی دادن جم باکس داره؟
    ممنون
    • پاسخ:

      خیر تاثیری ندارد.
      بله اگه جم باکس را پاک نکنید ، جم باکس بعدی دیرتر میاد و تا قبلی پاک نشه ، دیگه نمیاد.
      تاثیری روی جم باکس ندارد و بعد از رسیدن به یک مقداری که رک پر کردید بازی به شما جم می دهد. همان دستاورد های بازی منظورمان هست.
  24. ایا برد متوالی تو وار باعث دادن جم به افراد کلن میشه؟؟مثلا 40 برد؟؟
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      خیر ! من نمی دونم این شایعات عجیب و غریب را کی درست می کنه !؟
  25. سلام من میخوام دوباره جم بخرم اما دیگه نمیتونم
    دیگر با دستگاه های دیگر نمیشود باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      شما بازی کلش درون کافه بازار را نصب کنید و از طریق اون مستقیما از قسمت خرید جم ، جم بخرید ، به ریال و با استفاده از کارت شتابی که دارید.
  26. با سلام اول میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم خیلی تو بازی کلش بهم کمک کرد فرمولی که گفته بودید درسته و خیلی ازتون متشکرم فقط یه سوال داشتم بازی به من هر ۵ یا ۶ هفته یه دونه جم باکس میده میخواستم بدونم چیکار میتونم بکنم باتشکر
    • پاسخ:

      خب این یک امر طبیعی است و بیشتر از این جم نمی دهد و کاری نمی شه کرد روند بازی به همین صورت است . باید برای اینکه جم بیشتری داشته باشید ، جم بخرید!
  27. سلا م ایا بالا بودن کاپ اتری در لوت گیری دارد ....ممنون میشم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      خیر ، تاثیرش روی جوایز لیگ است.
  28. ممنون که جواب دادین
    ولی با فیلتر شکن هم باز نشد دقیقا هر دفعه یه جا گیر میکنه.
    ضمنا بازیم رو بلو استکس نصبه.
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از بلواستکس باشه ، یک نسخه دیگه رو نصب کنید.
  29. سلام خسته نباشید
    الان دو سه روزه که واسه بازیم یه مشکل پیش اومده که تا قسمت loading میره یه مقدارشم پر میشه ولی گیر میکنه و بازی باز نمیشه.
    میشه کمکم کنین
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن وارد بازی شوید
  30. سلام خسته نباشید میتونید بهم بگید که اگه زبان بازیم رو روی چه کشوری تنظیم کنم لوت بهتری بهم میده....
  31. سلام،ممنون که جواب میدی،اول اینکه حداکثر چند تا درخت میشه تو مپ رشد کنه؟
    دوم اینکه جدیدا رباطی هست که بازی بخاطرش بن نشه؟
    • پاسخ:

      کلا فکر کنم نزدیک به 50 تا مانع در نقشه می توان داشت - حالا چه درخت و بوته و گل و .. بنظرم بهتره که پاک بشن تا جم ها و xp هایش را بگیرید و داشتنش زیاد زیبا و به درد بخور نیست مگر این درختهای کریسمس و موانعی که زمان مناسبت های مختلف مثل هالوین می دهد - اونها را نگهدارید یک دو تا شو - برای یادگاری
      نمی توان جواب درستی به این سوال داد و ربات ها هم ممکنه بزودی شناسایی شوند و باعث بن شوند.
  32. با عرض درود و سپاس ویژه خدمت ادمین سایت

    من یه اکانت تازه خریداری کردم.ایا امکانش هست با یه دونه گوشی دو تا اکانت رو کنترل کرد؟؟هردو اکانت ایمیل جداگانه دارند.اگر امکانش هست ریسک مسدود شدن اکانت ها هست یا نه؟و اگر امکانش نیست با برنامه بلواستکس اکانت رو کنترل کنم ایا خطر مسدود شدن اکانت هست یا نه؟؟(هیچگونه برنامه تقلب هم نصب نیست روی گوشیم و سیستمم)
    با تشکر
    • پاسخ:

      اگه گوگل پلی جدید را نصب نکنید - بله با هر دو  میشه بازی کرد . امکان بن شدن در این مورد کم است و فعلا سوپرسل کاری ندارد.
  33. سلام من 45 تا مانع دارم که گذاشتم تو زمینم .دیگه الان دو هفتست هیچ درختو چوبی نمیده بهم. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      چونکه با این کار شما ظرفیت زمینتون پر شده و بهتره اونها رو پاک کنید و جم یا xp بگیرید ! نگهداری از اونها فایده ایی ندارد - اگر برای دکور می خواهید ، بهتره درخت های کریسمس یا موارد دیگه را که در مناسبت های مختلف می ده نگهدارید و یا از قسمت دکورهای بازی پرچم ها را در زمین بزنید
  34. خوب هستین می خواستم بدونم کاج های میدان رو که حذف نمیکنیم جایزه یا چیز خاصی داره یا نه.
    • پاسخ:

      خیر - هر چه حذف کنید بهتره - چون جایزه xp  و جم هایی که می دهد ، در پاک کردن آن است و هرچه سریعتر پاک شوند - دوباره سبز می شوند و جایزه می دهند و نگهداری آن کاری بیهوده است.
  35. سلام بخشید من اکانتی که کلشمو روش صیو کردم یادم رفته الان من با هر جمیلی که به کلشم میزنم برای صیو شدن قبول نمیکنه واصلا بازیم تو گوگل پلی صیو نمیشه همینجوری قرمز مونده من باید چیکار کنم
  36. باسلام

    1- دوتا سوال دارم اول اینکه اگر گوگل پلی تو تنظیمات کلش رنگش سبز باشه یعنی ذخیره شده؟ بعدش اینکه با هر بار وارد شدن به کلش باید حتما گزینه دیسکانکت را بزنیم یا یکبار ذخیره بشه خود بخود واسه همیشه سیو میشه؟ من از بلو استیک استفاده میکنم
    در ضمن آیا می تونم اکانت رو برای همیشه به گوشی منتقل کنم؟



    2- سوال دوم اینکه شنیدم سوپرسل استفاده از بیش از یک اکانت رو غیر مجاز میدونه حالا اگر من از یک نرم افزار شبیه ساز دیگه غیر از بلو استیک استفاده کنم و یک اکانت جدید بشازم آیا متوجه میشه یعنی از روی آی پی متوجه میشه؟
    • پاسخ:

      هر موقع سبز باشد سیو است و احتیاجی به دوباره کاری و ... نیست و فقط هر از گاهی چک کنید که سبز باشد تا بازی همیشه تا آخرین مرحله سیو باشد.
      بله غیر مجازه و زیاد نگران این مساله نباشید و هر چند تا اکانتی که می خواهید بسازید و فقط اگه هک شدید و به سوپر سل بگید اکانت دوم م  هست ، خدماتی ارائه نمی دهند.
  37. سلام بیاید کلن من یعنی شبگرد ها که کلن لول 6 است ولیدر من هستم لول 105 و مرتضی کینگ لول 96 هست هر چیز و هرچیز بخواید بهتون میدیم ما خسیس نیستیم بر مثال رک های ویز سر 8 دقیقه پر میشود و من بر هر چیز جم میزنم و یا حتی پکا 4 و ویز 6 و دراگ 5 هم میدیم از امدن به کلن ما هیچ وقت کلن شما خالی نمی ماند این رو مطمعن باشین چون رک هامون هر کدوم 2000 تا پر کرده بودیم اما رک هامون پاک شد و الان رک هامون 280 و 360 هست
    • پاسخ:

      اونها تولید کننده هایشان را با جم بوست کرده اند.
  38. ممنون از سایت خوبتون واز اینکه با حوصله به سوالات جوب میدید، میخوستم بپرسم که عضویت در یک لیگ در شروع لیگ بعدی چه تاثیری داره یعنی الآن که لیگ تا فردا تموم میشه من میتونم لوت بزنم و جام ها برام مهم نباشه منظورم این هستش که اگه تو روزای آخر لیگ جام ها رو برای بدست آوردن اکسیر وطلا کم کنیم مشکلی پیش می آد یا اینکه آخر لیگ برای بودن در اون لیگ به ما امتیازی میدن؟ چون شنیدم پایان لیگ دوباره جام ها صفر میشه
    • پاسخ:

      دوباره با اولین حمله رتبه بندی نسبت به کلشرها و بازیکنان می شوید و در محدوده کاپتون در یک لیگ قرار میگیرید که ممکنه با توجه به اینها در لیگ پایین تر و یا بالاتر نسبت به قبل قرار بگیرید. امتیازی نداره در لیگ بودن و امتیازش همان جایزه بردن است که در لیگ بالاتر بیشتر میشود .
  39. سلام.ممنون از سایت خوبتون.به من درخت کریسمس نمیده .چرا؟حتی تو زمان تحویل عید (کریسمس)به من درخت کریسمس نمیده.با پاک کردن درخت کریسمس چی میشه؟
    ممنون.
    • پاسخ:

      درخت کریسمس فقط در ایام کریسمس رشد می کند !
  40. سلام من تجربه کردم که هر هفته یک جم باکس برام میاد بعد روز بعدش جم باکس دوم هم می آید آیا این دلیل خاصی داره یا از شانص من هست البته سه ستاره کردن من هم زیاد هست و هرگز هیچ مانعی را توی زمین نمی زارم همش زمینم رو تمیز میکنم.
    • پاسخ:

      ظاهر شدن موانع طبق فرمول بالا می باشد. جم باکس هم هر دو هفته معمولا ظاهر میشه
  41. سلام مرسی از سایت خوبتون و مرسی که دقیق جواب سوالات میدید.من تازه وارد بازی شدم لول34تاوان 5
    به من خیلی کم درخت و بوته میده تا بده هم پاک کردم فعال هم هستم ولی نمیدونم چرا کم میده شدید نیاز به جم.دارم برا کارگر چهارم.چیکار کنم بنظرتون
    جم هم میفروشن اگه بخریم تقلب میشه بازی بیرون نمیندازتمون
    من زیاد اتک میزنم میشه مال اون با‌شه درخت نمیده..ی روش بگید تا جم بدست بیارم مرسی
    • پاسخ:

      بله - جم هم به فروش می رسه و سایتهای مختلفی این کار را انجام میدهند و گیفت کارت های گوگل هم می توان خرید.
    • پاسخ:

      خیر 😕
  42. سلام خواستم ببینم در حین اتک زدن جم باکس خم راهی براش هست ک توی اتک اونم بزنیم ممنون
    • پاسخ:

      خیر ، به هیچ وجه !🐥
  43. علی داداشی

    اکانت لول۱۲۳با ۱۰۰روهم ۳۰۰تومن ..لول صده به تنهایی صد تومن..اگه کسی خریداره به ایدی تلگرام من مراجعه کنه@alidadashaliیا شمارم 09196627526
  44. سلام میشه در مورد فرومولی که گفتید حرف نداشت.خودمم هم امتحان کردم همینجوریه.
    در ضمن یه سوال داشتم چگونه گلوبال چتم رو به همراه مقامایی که تو جهان هست روی ایران بیارم من رو روسیه است.لطفا کمکم کنید.

    خداحافظ
    • پاسخ:

      می تونید زبان را روی عربی بذارید تا چت تون فارسی زبان ها زیاد شوند و یا اینکه به سوپرسل ایمیل بزنید تا گلوبال تون را روی ایران تنظیم کنند که آموزش ایمیل زدن به آنها در همین مورد در سایت هست ( تغییر چت گلوبال)
    • پاسخ:

      چون زمانش تمام شده است و در مناسبت های خودش می دهد
  45. با سلام ممنون برای طراحیه سایت خوبتون من مدت دو ماه که در بازیه کلش هیچ درخت و بوته ای دریافت نکردم مشکل چیه لطفا زود جواب بدین
    • پاسخ:

      موانع اضافی را از زمین تان پاک کنید
    • پاسخ:

      اینها متعلق به کریسمس های قبلی بود که به بازی اضافه میشد ، دیگه اضافه نمی شود فعلا ، شاید کریسمس سال دیگه !
  46. سلام.عرض خسته نباشی
    یه سوالی داشتم.من اکانتم از ریشه حذف شده آیا میتونم یه اکانتجدیدی رو بسازم وبازی رو روی اون اکانتم ذخیره کنم..لطفا سریع جوابم بدین
    • پاسخ:

      بله ؛ منتهی باید برای یک بازی جدید -  یک جیمیل یا یک اپل آیدی جدید بسازید.
  47. با سلام به مدیر محترم سایت .
    واقعا خسته نباشه خدایش خیلی وقت میزاری این همه سوال رو جواب میدی.
    من یک سوال کوچیک داشتم اگه زحمتی نیست فقط سریع جواب بدید ممنون میشم.
    من 100 تا جم تادم برای 5 روز شیلد ولی برای چی تو صحفه اصلی بازی یک روز نشون داد ولی توقسمت خرید شیلد میرم همون 5 روز رو نشون میده .
    اگه اون یک روز تموم بشه به من حمله میکنن یا نه .ممنون اگه سریع جواب بدید.
    با تشکر فراوان از شما
    • پاسخ:

      خرید شما همان یک روز است ، طی مدت زمان 5 روز ، بدین معنی که شما خریدتون تا 5 روز اعتبار دارد و طی این 5 روز باید از اون 1 روز شیلد خود استفاده کنید و متاسفانه خیلی ها این موضوع را اشتباه می کنند.
      مثل همین اینترنت حجمی خودمون میمونه که مثلا 5 گیگ حجم می خرید برای مثلا یک ماه و بعد از یکماه چه از اون 5 گیگ استفاده کرده باشید و چه نکرده باشید ، صفر میشه و باطل میشه.
  48. سلام خسته نباشید
    من هروقت Attack میکنم بعد از Attack این پیامو میده میشه بگین چیه؟

    please rate or review clash of clans on google play to give us valuable feedback
    • پاسخ:

      یک فیدبک می خواد - بهش ستاره بدین یا کنسلش کنید که دیگه نیاد
  49. سلام خسته نباشید داداش این جمی که واسه ورود به کلن هایه برتر میده واسه کلنه ایرانی هم میشه؟؟؟؟ فک کنم 10000 هزارتا میده جم
    • پاسخ:

      در پایان هر دو هفته، به سه کلن برتر به ترتیب از بالا به پایین 20000، 10000، و 6000 جم تعلق می‌گیرد و این مقدار به طور مساوی بین 10 بازیکن برتر هر کلن تقسیم می‌شود و ایرانی و خارجی و اسرائیلی و ... بودنش هم هیچ تاثیری ندارد و شامل همه می شود !
  50. سلام می خاستم بدونم اگه اکانت من هک شد بعد از چهار ماه برمیگرده یا نه
    • پاسخ:

      اگه به سوالاتشان در مورد بازی ، جواب صحیح بدهید ، بله برمی گردد!
  51. سلام ممنون از سایت خیلی خوبتون.
    یه سوال داشتم ، من نرم افزار بلواستکس رو توی درایو C نصب کردم ،میخواستم بدونم که بلواستکس رو میتونم یه بار دیگه تو یه درایو دیگه ای نصب کنم بدون اینکه قبلیه حذف بشه؟
    • پاسخ:

      خیر
  52. واقعا دمت گرم مدیر جان ممنون که ب همه سوالای بچه ها جواب میدی .وب سایتتم حرف نداره موفق باشی
  53. shantia hajilary

    سلام اول اینکه ممنون از وبلاگ خوبتون.
    بعد هم یک سوال من 4تا درخت کریسمس طلایی دارم ازین بیشتر هم در میاد؟
    یه سوال دیگه چرا واسه من طلاییه ولی واسه بعضی ها چراغ داره و با درخت من فرق میکنه؟
    و سوال اخر چرا دورش ازین کادوها نداره؟
    • پاسخ:

      من تا الان 5 تا درخت کریسمس دارم !  اون درخت ها  هم متعلق به کریسمس های قبلی است که کاربران حذف نکرده اند
  54. سلام
    میخواستم بدونم که که بازی clash رو چند بار میشه تو اکانت گوگل ذخیره کرد؟محدودیت داره یا نامحدوده؟
    • پاسخ:

      هر بازی روی یک جیمیل ذخیره می شود و برای هر بازی جدید باید یک جیمیل جدید و جداگانه بسازید و سیو کنید و بازی ها روی هم سیو نمی شود - محدودیتی در ساخت بازی و جیمیل و ذخیره کردن آن نیست.
  55. با سلام و خسته نباشید
    دوست عزیز میخواستم بدونم کلا داخل زمین چند عدد از موانع (درخت و بوته و...)در میاد.
    و اگر تعداد معینی دارد میخواستم بدونم بعد از در امدن تعداد ماکزیمم باز هم در میان یا نه؟
    من تاون ده هستم و مپم رو گسترده چیدم و فعلا 30 عدد درخت و دیگ هالووین و درخت کریسمس در اومده و میخوام مپم رو تغییر بدم.
    منتظر پاسخ هستم.
    با تشکر
    • پاسخ:

      گفته میشه حدود 40 عدد که جدیدا هم میگن 45 عدد را مپ می تونه قابلیت داشتن موانع را اعم از درختهای کریسمس و سنگ و چوب و بته و گل و درخت  ... را داشته باشه و بعد از این تعداد دیگه موانع بیرون نمی یاد و جم باکس هم نمی گیرید .
  56. من الان توی دهکدم چند نوع درخت دارم
    ولی یک نوع درخت هست که من ندارم و خیلی کمممم پیدا میشه
    این درخته قضیش چیه؟
    البته منظورم اون دو تا درخت کریسمس نیست ها
    یکم با اونا فرق داره
    • پاسخ:

      بازی بصورت تصادفی این موانع و درخت ها را می دهد و هیچ کاریش هم نمی شه کرد - حالا کدام درخت هست ؟ تصویرش را جایی آپلود کنید تا ببینم.
  57. سلام، خسته نباشید
    من این بازی رو تازه شروع کردم ،میخواستم بدونم وقتی کسی بهم حمله میکنه چی از دست میدم.آیا جم هم از دست میدم؟
    • پاسخ:

      خیر - فقط منابع طلا و اکسیر بنفش و اکسیرسیاه را در صورت حملات موفق دشمن از دست می دهید.
  58. آقا راست میگن درخت کریسمس تا کریسمس سال آینده نگه داری 500تا جم میده
    • پاسخ:

      خیر !
  59. سلام
    اقا چرا درخت کریسمس امسال جایزه نمیده؟
    من پارسال داشتم بهم جایزه اکسیر میاد
    الان 4 تا درخت کریسمس جدید در اومدن هیچکدوم جایزه نمیدن
    لطفا سریع تر جواب بدید
    • پاسخ:

      وقتی پاکش کنید جایزه طلا میدهد . یک مطلب اختصاصی در سایت تحت عنوان درخت کریسمس نوشتیم که در سایت هست و آنرا بخوانید.
  60. سلام. ببخشید سوأل دارم هر چند ساعت یا جند روزجمباکس میاد
    • پاسخ:

      معمولا هر 2 هفته
    • پاسخ:

      خیر حقیقت ندارد !
  61. سلام. شایعه شده هر کسی که تعداد زیادی درخت کاج جمع آوری کنه در عید کریسمس چراغانی میشه. درسته؟؟؟
    مرسی
    • پاسخ:

      خیر - این شایعات از کجا می آید !؟؟!
  62. باسلام ایا درختان کریسمس خود به خود جم میدهند؟؟؟؟؟؟لطفا پاسخ دهید.
    • پاسخ:

      خیر - فقط طلا می دهند =  75000 طلا می دهند
    • پاسخ:

      جم نمیده - امسال 75000 طلا می دهد
    • پاسخ:

      صبر کنید
  63. سلام من جیمیل گوشیمو گم کردم بهنظرتون چه جوری میتونم درش بیارم باتشکر جواب فوری
    • پاسخ:

      اگه منظورتون آیدی تونه ، یک ایمیل به سوپرسل بزنید و درخواست کنید چند تا از حروف جیمیلتون را بفرستند تا یادتون بیاد - ممکنه البته به درخواستتون پاسخ ندهند - یا اینکه همه جیمیل هاتونو در بازی بزنید و امتحان کنید تا گزینه گوگل پلاس بازی سبز شود.

  64. س من الان حدود یکماه بازی میکنم یک جم باکس بهم داد هرهفته نمیده ولی پسرم الان لول ۳۶هست از اول تا الان یک جعبه دریافت کرده یعنی هرهفته نمیاد باید چکا کنیم
    • پاسخ:

      شانسی هست . وقتی که جم باکس داد باید پاک کنیدش توسط کارگرها -
  65. دوستان کلن لول 6 برای فروش:
    اسم کلن : victory
    لول کلن :6 بعلاوه 3600 اکس پی(با چندتا وار دیگه 7 میشه)
    قیمت : 90 هزار تومان
    شماره تماس فروشنده :09372065646
    برای دیدن جزئیات کلن قبل از خرید تگ کلن را سرچ کنید:
    تگ کلن :
    P0PPLQUL#
  66. سلام
    مرسی از بلاگ خوبت...
    یه سوال داشتم... میخام بدونم اون خانوم هایی که همیشه دارن تو کلش راه میرن داستانشون چیه؟ چکار می کنن؟ اگر دقت کرده باشین هر از گاهی میان و به درختان و بوته ها و ... سر میزنن و یه کاری میکنن... حدسی که من میزنم اینه که هر بار به درختی سر میزنن کمی به جم داخلش اضافه میکنن!!! با این تفاسیر اگر درختو دیر تر قطع کنی جم بیستر میگیری!!!
    آیا حدسی که زدم درسته؟؟؟
    مررررررسی
    • پاسخ:

      خیر!
  67. سلام ـ یه سوال داشتم
    جم باکس رو هم میتونیم نگه داریم واس زیبایی مپ؟
    اگ نگه داریم خودش حذف ک نمیشه؟
    • پاسخ:

      جم باکس واسه زیبایی جالب نیست - چون باید حذفش کنید تا دوباره به شما جم باکس دهید و از جم استفاده کنید بهتره - حذفش نکنید هم همینجور می مونه و دیگه جم باکس نمیدهد
  68. سلام دوبار ببخشید منظور منو خوب متوجه نشده اید منظور من این بوده است ایا درخت کاج در گرفتن جایزه های کریسمس و هالوین تاثیر داره یعنی کسی که یک درخت کاج داره و کسی مثل من که 20 عدد درخت کاج دارم فرقی میکنه یا خیر
    • پاسخ:

      خیر از هیچ لحاظ تاثیری ندارد و جایزه هایش همانی است که قبلا برایش در نظر گرفته شده است.
  69. میشه درباره فورمول بیشتر توضیح بدید که چطوری از اون استفاده بشه؟
    • پاسخ:

      توی نظرات قبلی توضیح دادیم - همین پایین ...
  70. سلام دادا میخواستم ببینم که چرا سیکینگ ایر مین یا مکنده هوا روی هیلر اثر نداره اصلا سراغش نمیره. فقط سراغ دراگن بالن لاوا میره
    • پاسخ:

      تاثیر داره و حتما در محدوده فشار هوا قرا نگرفته است !
  71. سلام خوبید مدیدرت
    سوال عکس زنه هست که جم میده یه چیز انگلیسی نمشته میشه معنیش کنید ودر ان
    این زنس که جم باکس میده
    • پاسخ:

      کدوم قسمتش!؟ اون زنه کلی حرف می زنه !
  72. سلام و خسته نباشید فراوان
    این درختایی ک زنجیر طلا روشون کشیده شده ب خاطر قدمته درخته یا ن همون کریسمسیه و اینجوری شده؟
    و اینکه من الان تاون نهم و با آرچ و بربر اتک میزنم
    ولی ی مدته لوت خوب بهم نمیخوره.بهترین کاپ چنده واسه لوت زدن با آرچ و بربر؟
    با تشکر
    • پاسخ:

      اینها مربوط به کریسمس گذشته است و این درختهایی که جدید می دهد را باید قطع کنید تا جم رایگان بگیریدو نگهداریش بی مورد است !
       "از این سایت کمک بگیرید" و زمان حمله تان وقتی شاخص سبز رنگ بود حمله کنید
  73. اقا راسته که ۱۵تا وارو پشت سرهم ۱۰۰درصد کنی به کل کلن جم میده‌.به دوست من داده.گفت که اینطوری که شده بهمون جم داده
    • پاسخ:

      خیر !
    • پاسخ:

      اینها مخصوص هالووین پارسال است که بعضی ها پاک نکردند - که امسال به جای آن قابلمه دادن ! و می تونید یادگاری نگه داریدش.
  74. سلام درخت کاج در هدیه کریسمس یعنی همون دیک و درخت ها تاثیر دارد

    خسته نباشید با تشکر
    • پاسخ:

      هر مناسبتی که بشه - سوپر سل از این سورپرایزها می دهد.
  75. راستی همین درختای معمولی هستن که در کریسمس تزیین میشن یا درخت جدید میده؟
    • پاسخ:

      جدید میاد - تا کریسمس صبر کنید.
  76. سلام
    درخت هایی که در روز کریسمس تزیین میشن و به شکل درخت های کریمس درمیان بعد از قطع کردنشون جم بیشتری به دست میاریم یا اندازه درختای معمولی جم میدن؟
    • پاسخ:

      این درخت ها تزئینی هستند و بعضی ها آنها را نگه داشته اند و مقداری اکسیر میداد - مثل همین دیگ های هالووین هستند که بازی داده ااست
    • پاسخ:

      کریسمس سال دیگه ...
  77. حالو هوای هالووین که من اپدیتش کردم تا کی تو بازی باقی میمونه?.و چرا من فقط یه دیگ طلسم دارم البته نه تنها من بلکه همه یکی دارن 
    • پاسخ:

      یک هفته یا شاید هم کمتر و دوباره با دانلود ورژن جدید به قبل برمی گردد - یک دیگ دیگه هم می دهد - صبر کنید
  78. سلام.خسته نباشید . ببخشید میخواستم بدونم چرا اکثر بازیکن ها ، مخصوصا اونایی که اسمشون تو رده های برتر جهان ثبت شده ، کلی کاج گوشه ی زمینشون نگه داشتن؟ منظورم از گوشه ، یعنی اونجاهایی که نمیشه سازه های خودمونو قرار بدیم .دلیلش چیه ؟ برای تزیین و زیبایی دهکده هاشون اینکارو کردن ؟ یا اینکه نه قراره با پر شدن درختا ،جایزه ای چیزی بده؟
    ممنون.
    • پاسخ:

      برای قشنگی و تزیین است
  79. سلام بابا یه چیزی داده بهم هیچکس نمی دونه چیه مثل یک دیگ کوچولوه داخلش هم مثل اکسیر صورتیه میشه بگید چیه
    • پاسخ:

      مطالب سایت را بخوانید کاملا توضیح دادیم ! به مناسبت هالووین است و یک هدیه است که اگه پاکش کنید اکسیر جایزه می دهد .
    • پاسخ:

      وقتی که کریسمس شد . باید صبر کنید تا اونموقع خودش سورپرایز می دهد.و فعلا این هایی که سبز می شود را از بین ببرید چون کریسمسی نمی شه !
  80. فرمول موانع شما اشتباه است بهم تو یک هفته یک دفعه بهم ۷و۹و۳و۷و۱و۰و۰و۰و۴و۲و۳و۷ داد ۲ روزم هست داره بهم پشت سرهم
    ۵ ساعت یک بار جم باکس میده
  81. واقعا راسته سه تا اتک سه ستاره پشت هم بزنی بهت جم باکس  میده
    • پاسخ:

      خیر
  82. سلام راسته که اگه پرچم دزدان دریای رو با پانصد تا جم از شاپ بخری هر دفع که جم باکس میده به جای یک عدد شش عدد میده ؟
    • پاسخ:

      خیر !
    • پاسخ:

      چی بیشتر از سه تا بشه ؟
  83. یک کسی میخواد بهم اکانتشو بده دو تا گزینه هست اگه اشتباهی گزینه ی اشتباهو بزنیم سیوش پاک میشه کدام گزینه را بزنم

    • پاسخ:

      منظورتون را نفهمیدم ! اسکرین شات ش را بفرستید.
  84. € ازز کجا بخرم
    میشه از بازار که توش حساب دارم بخرم
    با پول ایرانی میشه خرید
    یک سایت معرفی کنید برای خرید €
  85. سلام وباتشکرازسایت خوبتون.
    اگه میشه بگیدکه این کادوهایی که برای کیریسمس بقل درخت کریسمس درمیاد توشون جم هست یاچیزدیگه؟
    اگه جم میده،هریدونه کادوچه قدر جم میده؟

    • پاسخ:

      اینها مربوط به کریسمس گذشته است و باید منتظر کریسمس باشید - جم نمی دهد.
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      با دلار بخرید!
  86. عاقا من شنیدم اگه جم باکس رو دست نزنی دو سه ماه بمونه ، بعد اون روزی یه جم بهت میده !!! درسته ؟
    • پاسخ:

      خیر - بهتره تا ظاهر شد - زود پاکش کنید چون تا پاک نکنید - بهتون دیگه بعد از چند وقت دیگه دوباره جم باکس نمی دهد !
  87. سلام 
    من لول٤١هستم ویه اکانت دیگه دارم ک لول٢٠هس تازه توی اکانت جدیدم کلن ساختم وبا اون یکی اکانتم ک لول٤١هس وارد کلن خودم شدم بعد یه دفه ٤٥٠تا جم بهم داد این برای چیه برای چی٤٥٠تاجم بهم داد؟؟؟!!
  88. سلام ,من یه چیز عجیبی ک داخل بازی دیدم این بود که وقتی یه جم باکس رو پاک کردم بعد از 30ثانیه بازم یه جم باکس ظاهر شد , ایا شما دلیلش رو میدونین؟؟ممنون
    • پاسخ:

      خوب - بعضی مواقع - چیزهای عجیب و غریب پیش میاد . این ها باگ های بازی است - مثلا در بعضی حملات هم بمب ها و تله ها ی دشمن هیچکدام عمل نمی کند.
    • پاسخ:

      ممنون
  89. سلام من از یه سایتی شنیده بودم که اگه در یه مدتی جم باکس نمیده بازی با تغییر زبان بازی به ما میده ایا درسته؟ 
    • پاسخ:

      خیر
  90. این جوایزی که توی کریسمس میده  روی کاجایی که مونده میده یا خودش کاجی میده که جوایز داشته باشه؟   
    ممنون
    • پاسخ:

      کاج جدید می ده !
  91. با سلام بنده برنامه google play gift card generator رو دارم اما لایسنس برنامه رو باید از یک سایت survey باید دانلود کرد
    شما میتونید کمکی بکنید یعنی لینک دانلود رو بدم برای بنده دانلود کنید.
    ممنون
    • پاسخ:

      بگذارید شاید تونستیم
  92. با این توضیح بهتره تا درخت یا بوته ای ایجاد میشه حدفش کنیم تا درخت و بوته دیگه ای جایگزین بشه؟
    • پاسخ:

      بله - تا ظاهر می شه ، باید سریع حذف کنید ...
  93. براچی اصلا به من سنگ نمیده؟؟   
    بعد لطفا بیشتر در مورد فرمول صحبت کنین چیزی نفهمیدم
     . 
    • پاسخ:

      مثل اینکه در لول های بالاتر کمتر سنگ میده و چوب و درخت و گل  و بوته می ده !

      یعنی هر کدوم از موانع  را که remove می کنید یک تعداد جم میدهد مثلا اگه یکی از درخت یا چوب ها را در میارید 2 تا جم میده و مانع بعدی را که درمیارید مطمئن باشید 0 جم میده و باز مانع بعدی را که در میارید باز 0 جم می ده و مانع بعدی را که در میارید 5 تا جم میده و همینطور الی آخر مطابق فرمول با در آوردن مانع جم میده یا نمیده ....



  94. سلام از سایت خوبتون راسته میگن هر چی درختا رو حذف نکنی و بذاری مدت زمان بیشتری بهش رسیدگی بشه الماس بیشتری میگیری؟
    باتشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      خیر
  95. سلام بچه ها کسی اگ جم باکس میخاد این روش واقعا کارسازه منم از لول 30 دارم این کارو میکنم الان کارگر 5 و 1346 جم دارم فقظ کافیه کارگرتون رو سرکار بذارین و برید و 2/3 روز دیگه بیاید داخل بازی
  96. باید اتکامون پشت سر هم باشه تا فرداش یه جم باکس بده یه مثلا اگه چند دقیقه طول بکشه چی؟
    • پاسخ:

      ربطی به اتک دادن نداره و زمان باید بگذره تا موانع جم دار بدهد
    • پاسخ:

      اگه سریع میخاید برید بالا باید جم بخرید !!
    • پاسخ:

      خیر - این درختها سورپرایز کریسمس است که هنوز بعضی ها یادگاری نگه داشته اند
  97. ساسان . اهواز

    ببخشید یه سوال من نفهمیدم منظورتون از این فرمول چی بود 
    اگه میشه توضیح بدید 

    • پاسخ:

      یعنی هر کدوم از موانع  را که remove می کنید یک تعداد جم میدهد مثلا اگه یکی از درخت یا چوب ها را در میارید 2 تا جم میده و مانع بعدی را که درمیارید مطمئن باشید 0 جم میده و باز مانع بعدی را که در میارید باز 0 جم می ده و مانع بعدی را که در میارید 5 تا جم میده و همینطور الی آخر مطابق فرمول با در آوردن مانع جم میده یا نمیده ....
  98. آدمین وافعا بهت افتخــار میکنم ... چقدر حــوصله داری ... واقعا نمیدونم چرا ولی دلم می خواد بعضی از اونایی که شایع پراگنی مکنن و خفه کنم بعدا تو میگی حتما امتحان میکنم ؟ یعنی تو ابر صبوری !!! اووووووف !!! خدا قــــــــــــوت !!! :)

    • پاسخ:

      ممنون دوست گرامی - نظر لطف شماست و با تشویق های شما دوستان است که ما کارمون ادامه می دهیم و خستگی و بی حوصلگی از تنمان بیرون میرود.

    • پاسخ:

      خیر نمیشه.
  99. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    شما**** ****** که این **** ****رو باور میکنید ,من لوله  نودویکم  روزی ده تا اتکه  سه استار میزنم اینجوری باشه باید هر شبانه روز پخج تا جم بوکس بگیرم خخخخ,,ولی به  طوره معلوم هرده روز یکی میدن,اگه اینجوری بودکه سوپر سلبا اون همه عظمتش  رو *** ***** *** بیارید که کلش بر اب رفته بود,خخخخخخ
  100. من شنیدم اگر 2روز به بازی وارد نشوید وجم باکس فبلی را پاک کنید جم باکس میده چند بارم امتحان کردم درست بود باتشکر از سایت خوبتان .
    • پاسخ:

      فکر نکنم !
    • پاسخ:

      خب - میگن سه تا اتک ولی بنظرم - شایعه هست من هم باور نکردم .
    • پاسخ:

      این بستگی به بازی داره و خودشون تنظیم می کنند بعضی مواقع  - شما سعی کنید به محض ظاهر شدن موانع - آنها را سریعا پاک کنید .
  101. سلام کلش من ۳ روزه وقتی انلاین میشم  هی از بازی میندازه بیرون اصلا نمیشه وار زد وسط بازی یهو ری استارت میشه بازی کمک کنید 
    • پاسخ:

      کریسمس ها این اتفاق اکثرا میوفته ...
  102. اقا کارکرد من تو یه روز سه تا اتک زدم همشو سه ستاره بعد فرداش دیدم جم باکس داده یعنی خیلی عالی

  103. دوستانی که میگن سه تا اتک بزنی جم باکس میده حتما اتک ها پشت سرهم وبدون تغیر نقشه باشه یا فرقی نمیکنه فقط سه تا اتک سه ستاره میخواد
  104. shahram.alonewolf31

    دوست عزیز یه سوال
    به من اصلا جم باکس نمیدن(شما میگی هفته ای یکبار)
    اما شاید بعد گذشت 20روز به من جم باکس میدن
    اصلا هم دلیلشو نمیدونم
    حتی با دوستامم مطرح کردم تعجب کردن که چرا به من اصلا جم باکس نمیدن
    • پاسخ:

      عجیبه ... ! باید بده ... یک کم فعال تر باشید و حمله کنید تا بینیم چی میشه .
  105. دوستان عزیز فرمول بالا ذرسته اما هر روز سه اتک سه ستار غلطه من خودم level214عستم سایتتون هم خوبه دوست عزیز
    • پاسخ:

      کاربرها می گن و من هم زیاد این گفته را تایید نمی کنم
  106. مدیر سایت بابا امتحان کنین. من  سه نفر ضعیف رو سه استار کردم فردای اون روزدیدم یه جم باکس تو زمینمه!!!گفتم شاید مهلت دو هفته ای تموم شده . جم باکس رو گرفتم و دوباره سه نفر رو سه کردم امروز دوباره یه جم باکس تو زمینمه!!!سریع انجام بدین راحت میشه جم

    گرفت.

    • پاسخ:

      باشه ! اگه اینجوری باشه که خیلی خوبه ! وقت کنم حتما انجام می دهم.
    • پاسخ:

      یک سورپرایز بازی است مخصوص روز هالوویین بوده است که بعضی ها هنوز پاکش نکرده اند.
  107. راه گرفتن هرروزه جم باکس:
    جم باکس ها اصولا در شروع سیزن از دهکده های که در کاپ های پایین قرار دارند شروع به ظاهر شدن میکنه و بالا میره
    حالا ما اگه میخوایم جم باکس زیاد بگیریم باید ابتدا کاپ خود را پایین بیاریم حدود 700-800 بعد از ظاهر شدن جم باکس اول بلافاصله آن را پاک کرده و کاپ خود را 100 تا 200 تا افزایش دهیم، بدین صورت در هر سیزن شما میتوانید حدود 10 جم باکس بگیرید. 
    توجه داشته باشید که 
    1: جم باکس ها بصورت دستی بر روی دهکده شما ظاهر میشوند و اگر کسی که آن را برای شما میگذارد ببیند که از قبل جم باکس دارید به شما نمیدهد
    2: جم دادن از 2 جا شروع میشه یه گروه از کاپ 0 تا 2000 رو میده یه گروه 2000 تا بالا پس اگر در کاپ بالا هم هستید میتوانید کاپ خود را روی 2000 آورده و پس از گرفتن جم باکس بالا ببرید

    خودم الان بعد از اینکه 5 کارگرم را آزاد کردم 3200 تا جم دارم، البته بگم تا چاپیدن رفتم

    • پاسخ:

      ممنون
    • پاسخ:

      ولله میگن اینجوریه که من هنوز باورم نمی شه  . من هم هنوز امتحان نکردم و باید خودم امتحان کنم ببینم راسته یا نه !
  108. سلام یه هفته درختو بوته جم کردم اما گفتم قبل از حذفشون بیام یه سری به جدول بزنم و شروع کردم به هذف کردن ولی دیدم که اصلا این دفعه مطابقت نداشت یعنی چی شده.مثلا باید 3 تا جم میگرفتم طبق حدول ولی 0 داد و بعدش 3 داد و بعد اون باید 2 تا میگرفتم ولی 0 داد و بوته بعدی 2 تا جم داد یعنی ممکنه supercell عوض کرده باشه مخصوصا که بازی واسه 20 دقیقه بسته شده بود
    • پاسخ:

      ممکنه تغییر کرده باشه .. خودتون می تونید فرمول ش را کشف کنید
  109. قضیه این نگه داشتن درخت ها که هر چه قدر زیاد نگه داری بیشتر جم میده چیه ؟
    • پاسخ:

      شایعه است و بهتره تا در میاد و در بازی ظاهر می شه - زود پاکش کنید تا جم بگیرید
  110. واقا ان ععداد درستن من درخت هارو هذف کردم دوتای اولو هیچی جم نداد بعدش 5 تا داد بعدش 1 دادا امودم فرمولو دیدم متابقت داشت این عالیه دیگه میدونم
  111. جالبه، هم دیروز یه جم باکس بهم داد هم امروز، 
    نمی دونم چرا ولی دریل و الکسیر کالکتور رو بوست کرده بودم و الان هم دوباره زدم رو بوست
    • پاسخ:

      میگن اگه تو یک روز سه تا حمله عادی سه ستاره کنی - جم باکس میده ! من هنوز امتحان نکردم و نمی دونم ! شما چطور ؟
  112. ازچه راهی طلا بدست بیارم؟
    چن وقته که کارگرام بیکارن چون تاون هالم رو نمیتونم پیشرفت بدم.
    • پاسخ:

      باید به دهکده های دیگه حمله کنید و طلا جمع کنید - آموزش های بازی را در سایت بخواتید
  113. میشه شرط گرفتن الماس هایی که به وسیله ی ماموریت ها بدست میان رو بگید؟؟؟و در مورد جوایز سه کلن برتر هم توضیحی بدید لطفا.
    • پاسخ:

      استفاده ایی خاصی نداره - مثلا اگه از اول شروع بشه مانعی را در بایرید و یه جم سه تایی به شما بده - بوته بعدی که در میارید دو تا جم می ده - مانع یا درخت یا بوته بعدی را که در می آوریدهیچی نمیده - مانع بعدی هم هیچی نمی ده و الی آخر ...
      منتهی باید پیدا کنید که ممکنه اگه مثلا مانع بعدی را که در میارید سه تا داد ممکنه و مانع بعدی را در اوردید 4 تا جم داد پس فرمول از وسط شروع می شه از اون یکی 3 که در وسط فرمول نوشتیم  و الی آخر ...
    • پاسخ:

      ؟!
  114. سلام مدیر عزیز .
    باور کنین شانسی نیس فقط تو هر روز سه تا اتک سه ستاره کنین بهتون جم باکس میده .
    من تو اون گروهی  ztcc هم که هستم به دوستامم گفتم اونام دقیقا دارن همین کارو میکنن و جم باکس میگیرن .
    • پاسخ:

      باید امتحان کنم ... ممنون از شما.
    • پاسخ:

      فکر نکنم !!! تبلیغات سایت ما هیچ مزاحمتی برای خواننده ندارند و در گوشه و قسمت سفید و بی استفاده سایت هستند ... پس  اگه توی سایتای دیگه بری پس چی میگی ! که یک کلیک کنی 50 تا پنجره تبلیغات جنسی و غیر جنسی باز می شه !!!!
  115. سلام من میخواستم جاممو 100کنم وبا معدن منابع کسب کنم لولم67 ی مپ خوب معرفی کنید
    • پاسخ:

      چشم
  116. سلام دوستان عزیز من امتحان کردم واقعی بود 


    مررسی خیلی ممنون مدیر من همیشه مطالبه این وب رو میخونم و واقعا خیلی خوبن 
    خیلی ممنون
    • پاسخ:

      تشکر از شما
  117. سلام .
    من توی اتکایی که میزنم سه تا از قلعه هارو سه ستاره میکنم .
    مهمم نیس هر سه تا قلعه ایی که میزنی و سه ستارش میکنی اتکاش پشت سر هم باشه و  حدودا یک یا دو روز بعدش خود سیستم بهم جم باکس میده .
    امتحان کنین ضرر نداره .
    من که اینجوری تا الان جم باکسای زیادی گرفتم
    • پاسخ:

       بعضی مواقع جم باکس ها با فاصله کمی هم امکان ظاهر شدن دارند ، مثلا دو روز ... به هر حال شانسی هست دیگه ...
    • پاسخ:

      بعید می دونم ... حتما گلی یا بوته ای بوده ! شما هم نصف شب مشغول بازی بودید و خواب آلود ...  (:
  118. یعنی  هر هفته 230 جم؟؟؟ اخه این طور کسی که مثلا 2 سال بازی را دارد حدودا 5520جم دارد و هر روز به جم هایش اضافه میشود خب با این شرایط ممکن است جم ها بی نهایت شود.
    • پاسخ:

      هر ماه  230 جم ! که کمتر کسی هم تحمل جمع کردن دارد و زود می زنه یک کاری را انجام می ده و خرجش می کنه !
      جم بی نهایت را هم که اصلا فکرش را هم نکنید !!!
    • پاسخ:

      خیر - اونطوری که من تحقیق کردم باید این جم ها و یا موانع را سریع از زمین پاک کرد تا بازی دوباره از زمان پاک شدن این موانع به شما این موانع را بدهد و در زمین ظاهر شود و از لحظه ای که پاک می کنید زمانش محاسبه می شود مثلا اگه الان جم باکس را پاک کنید زمانش از الان محاسبه می شود تا دوهفته دیگه - ولی اگه پاک نکنید همینطور می مونه و زمانش صفر است و از زمان پاک کردن دوباره زمان دوهفته شروع می شه که یک جم باکس دیگه بدهد.
    • پاسخ:

      این ها مخصوص بازی در ایام کریسمس بودند که سوپرسل به عنوان عیدی و سورپرایز می داد که با پاک کردن آن مقداری زیادی اکسیر یا طلا عیدی می داد و بعضی ها کاربرها  این درخت ها را پاک نکردند و به عنوان  یادگاری در زمینشان نگه داشته اند تا عتیقه شود !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای