آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

یک نقشه تاون هال 10 - ضد گولم/ضد لاوا و بالون

نقشه های بازی

اگه قلبتون برای رفتن به لیگ چمپیون می طپد ، این نقشه می تواند راهگشای شما برای طراحی دهکده تان باشد ، این پایگاه توسط یک کاربر بنام Ash طراحی شده و توسط این شخص هفته ها تست شده است - این یک طرح مناسب برای تاون هال ده است و اگر چه دفاع آن زیاد قوی نیست ولی در اکثر حملات ستاره های کمی داده است و پیروز شده است !

برای تشریح و توضیحات بیشتر این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این نقشه در برابر حملات لاوالونیون ( بالن + لاوا ) و با قرار دادن ایرسویپر در محل مناسب و همچنین در برابر جاینت ها ، هاگ ریدر ها و گولم مقاوم است و به راحتی نمی توانند به مرکز دهکده برسند .

این نقشه دستیار خوبی برای شما جهت رسیدن به لیگ چمپیون در تاون هال ده خواهد بود !

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

+ عملکرد این نقشه چگونه است ؟

ضد گولم ، هاگ و جاینت .

این پایگاه کار کاملا در برابر حملات Golems، و ترکیب هاگ ریدر با جاینت مقاوم است . با قرار دادن گرفتن ساختمان های دفاعی عالی، این نیروها به سمت اطراف می روند و هرگز به سمت داخل و مرکز حرکت نمی کنند ، بطوری که طلسم پرش هم اثر گذار نیست و فاصله زیادی بین دولایه دفاعی قرار دارد تصویر زیر چگونگی کار را بهتر نمایش می دهد : 

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

خطوط قرمز رنگ نشان دهنده شروع حمله دشمن از هر طرف نقشه است که در صورت ورود به چه صورت عمل خواهند کرد و خطوط نارنجی نشان دهنده این است که در صورت ورود به مرکز در تقابل با تسلا های مخفی قرار می گیرند و ضربه می خورند ، همچنین هنگامی که نیروهای دشمن در خطوط قرمز رنگ قرار دارند ، تسلاهای مخفی نیز بر روی آنها اثر می گذارند و نابودی آنها را سریعتر می کنند .

بی اثر بودن طلسم پرش در نقشه

استفاده از طلسم پرش نیز بی فایده است چرا که فاصله دو خط دفاعی زیاد است و گولم ها نمی توانند از این طلسم استفاده کنند و وارد مرکز شوند یا هاگر ریدرها هم با تسلای مخفی و اینفرنو ها مواجه می شوند و صد البته ایکس بو ها هم به آن اضافه می شوند ! تنها می توان با نیروهای قدرتمند از دو طرف به آنها حمله کرد که این امر به ندرت اتفاق می افتد. به این ترتیب آنها در این فضای بین دولایه دفاعی قربانی می شوند.


برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

ضد حملات هوایی لاوالونیون ( بالن + لاواهوند )

قبلا در مورد این استراتزی حمله صحبت کرده بودیم.( اینجا ) . این نوع حملات از لاوا و بالون استفاده می شود و یک حمله هوایی محسوب می شود ، شکستن دیوار های هوایی نقشه و نفوذ به آن برای این نوع حملات بسیار دشوار خواهد بود . وجود ایرسویپر و همچنین برج های جهنمی در حالت مولتی ، نفوذ به پایگاه را مشکل می کنند و به همین خاطر بالون ها نیز خیلی سریع نابود می شوند.

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

در مورد لاواهوندها حتما می دانید که آنها عاشق ایردیفنس ها هستند و به سراغ آنها می روند و وجود ساختمانهای دفاعی مان مانند ویزارد تاور و آرچر تاور ، اثرات آنها را کمتر می کند . همانطور که می دانید وظیفه این لاواهوند ها ایجاد یک سپر و مشغول کردن و نابود کردن ایردیفنس ها برای نابود کردن آنها و نفوذ بالون ها هست که این بالون ها خیلی خطرناکتر از این لاوا هوندها هستند و ویزارد تاور های ما با فاصله از ایردیفنس ها قرار دارند تا مشغول نابود کردن بالون های سیاه و نفوذی دشمن شوند و از طرفی لاواهوند ها را سریعتر نابود کنند .

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

جایگذاری ایرسویپر ( تلمبه هوایی ) در نقشه

ایر سویپر موجود در مرکز می تواند از تمام هسته پایگاه محافظت کند و اینکه فکر می کنید از بالا می شود حمله کرد ؟ نگران نباشید تمام حملات از بالا و پایین توسط ایرسویپر متوقف میشود ! و کاری نمی توانند بکنند ...

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

خیلی مشکله حمله از سمت بالا یا پایین به خاطر ایردیفنس های چپ و راست و از هر نقطه که اضافه شوند هدف ضربه قرار خواهند گرفت.

ضد طلسم یخ

در مورد طلسم یخ هم نگران نباشید چرا که همه ایردیفنس ها ، اینفرنوها ، ویزارد تاور ها در این پایگاه از هم جدا شده اند و طلسم یخ تنها می تواند چند ثانیه ایی فقط روی یک ساختمان دفاعی اثر بگذارد و آن را از کار بیاندازد.

برخی ویژگی های دیگر نقشه پایگاه :

- مرکز بسیار قوی نقشه : مرکز قدرتمند نقشه که از تاون هالتان محافظت می کند تشکیل شده از سه ایکس بو - دو اینفرنو - چهار تسلای مخفی ، دیگه چی می خواهید ؟!

- ضد والبریکر : این نقشه دارای چندین فضای خالی است که رها کردن والبریکر ( دیوارشکن ) ها را مشکل می کند و همین باعث سردرگمی حریف می شود و چه بسا در تله ها نیز گرفتار شوند.

- کلن کسل : جایگاه خوب کلن کسل نیز می تواند با پر شدن نیروهای دفاعی به مستحکم تر شدن پایگاه کمک کند.

کارنامه دفاعی این نقشه :

فکر کنم این گزارش حمله ها به این پایگاه ، نشان دهنده عملکرد خوب این نقشه دهکده باشد :

پس هر کسی که دارای تاون هال 10 هست توصیه می کنم که همین الان از این نقشه استفاده کند !


تبلیغات شما در صفحه اول سایت ما ؟!

 


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

    • پاسخ:

      نقشه قدیمی است از نقشه های جدید استفاده کنید
    • پاسخ:

      بله
  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و دوستان گرامیتان میخواستم بپرسم که دومین ایر سوییپر در کدام قسمت مپ قرار داره؟
  2. سلام یه مپ خوب فارمینگ با کلن کستل و تاون وسط برای تاون 8 بزار

    TNX
  3. مم خوبیه.ولی اون گزارشی که گذاشتی نشون میده که همه اونها دارن کام کم میکنن به خاطر همین تایم اتک هایی که بهتون شده زیاد نیست.و اینکه اگه حداقل 49 درصد هم جمع شده باشی که حتما میشی 12 ساعت شیلد میده پس فکر نمیکنم اون گزارش قابل استناد باشه دوست عزیز
  4. سلام 
    مپ خوبیه
    میشه جای ایرها رو با دوتا مخزن عوض کرد؟۱۲۳۴ مثلا مخزن با ۱ و ۴ عوض شه نظرتون چیه؟
    • پاسخ:

      بله - شما هر جور که فکر می کنید بهتره عمل کنید و فیلم های حمله ایی که به شما میشه را ببینید و ببینید نقاط ضعفتون کجاست.
  5. سلام اقا میخواستم بگم که برای توان 8و9و10 مپ وار بزارین بزارین الان این مپ بالاایی بهترین مپ توان 10 برای کاپ و وار پس لطفا برای توان 8و9و هم بزارین
    • پاسخ:

      چشم
  6. سلام داش گلم
    کلا راست میگی مپ خوبیه و چون در نگاه اول خیلی ساده و احمقانه بنظر میاد امکان اتک خوردن زیاده و کاپ خوبی گیرمون میاد ولی در برابر   دراگ و هوگ زیاد شاید نتونست دووم بیاره که تو لیگ چمپ زیاد با دراگ هوگ اتک نمیزنن و جای نگرا نی نیس من این مپو میذارم چون بنظرم  چون از ساختمان دفاعی قویی برخورداره میتونه توی حفظ منابع هم کمک کنه
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      خواهش می کنم.
    • پاسخ:

      البته به خاطر اینکه دراگون هم سر به هواست و زیاد تمایل به رفتن سمت مرکز را نداره و از دم نابود می کنه چه ساختمانهای دفاعی و چه غیر دفاعی ، تاثیر آنچنانی نداره - مگر اینکه لول آن بالا باشد و به خاطر جان سخت بودنش بتونه دوام بیاره...
  7. سلام و خسته نباشید 
    نقشه خوب برای تاون هال 8 و 9 هم بزارید.
    بیشتر برای حفظ منابع.
    ممنون
    • پاسخ:

      چشم
  8. بهترین سایتو داری

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    داداش این سایت واقه ای هست
    http://**************.ir
    یعنی اکانتو نمیدزده
    • پاسخ:

      احتمال 99 درصد این سایت دروغ است و با دادن پسورد و جیمیل ، باید با اکانتون و بازی کلش خداحافظی کنید !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای