آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

طریقه روت کردن بلواستکس

آموزش ها

در این مطلب می خواهیم روش روت کردن بلواستکس Bluestacks را به شما آموزش دهیم  روت کردن این برنامه مزیت هایی دارد ، برنامه هایی را که احتیاج به روت شدن دارد را می توانید در این برنامه اجرا کنید ، برای آنهایی که شک و ترس از روت کردن گوشی گرانقیمت و خراب شدن و ترس از باطل شدن گارانتی گوشی خود را دارند به کار می آید ، توجه داشته باشید که برنامه ایکس مود در بلواستکس روت شده یا نشده نیز به هیچ وجه اجرا نمی شود.

 پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

برای روت کردن بلواستکس به ترتیب این کارها را باید انجام دهید :

ا- اگر بلواستکس نسخه قدیمی بر روی کامپیوتر نصب است آن را Uninstall یا پاک کرده و سپس به سایت اصلی بلواستکس رفته و آخرین نسخه آنرا از اینجا (( اینجا کلیک کنید )) نصب می کنید.

2- برای بهتر اجرا شدن بعد از نصب آنرا ریستارت می کنید.

3- برنامه Bluestacks Easy v 2.4 را از (اینجا) و یا (اینجا) دانلود می کنید ، هر دو برنامه یکی است و برای راحتی دانلود در 2 آدرس متفاوت آپلود شده است.

4 - برنامه بلواستکس را از taskbar ویندوز می بندید ، با راست کلیک کردن روی بلواستکس در taskbar و انتخاب گزینه exit

5 - برنامه Bluestacks Easy v2.4.rar را که در مرحله 3 دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج می کنید.

6 - پوشه فایل Bluestacks Easy v2.4.rar را که از حالت فشرده خارج شده است را باز کرده و از داخل آن فایل BlueStacks Easy.exe را روی آن کلیک راست کرده و run as administrator را اجرا می کنید.

7- از برنامه اجرا شده در قسمت بالای آن RootEZ را انتخاب می کنیم و سپس گزینه  Auto Detect From Installed Bluestacks را کلیک می کنیم تا برنامه بصورت خودکار بلواستکس نصب شده در کامپیوتر شما را پیدا کند.

8 - سپس به ترتیب گزینه های 0.9 (kitkat) و بعد گزینه Rooting و بعد گزینه Mehtod 3 را انتخاب می کنیم و دقت کنید که گزینه  user interaction mode علامت تیک نخورده باشد و اگر علامت تیک داشت آن را بردارید.

9 - گزینه Proceed را کلیک می کنیم.

سپس شما باید منتظر باشید تا برنامه روت شود ، در طول روت شدن ممکن است پنجره هایی باز شود و از شما سوالاتی کند . که با انتخاب پاسخ Ok یا Run  و یا اجازه دسترسی دادن به برنامه صبر کنید تا عمل روت بطور کامل انجام پذیرد و در صورتی که روت موفقیت آمیز بود باید پنجره برنامه پاسخهای شکل زیر را نشان دهد مطابق شکل زیر ...

برنامه را ببندید و برنامه بلواستکس را اجرا نمایید ، برنامه بلواستکس شما روت شده است ! خنده

نکات:

  1. برای اجرای این برنامه نیاز به سیستمی با حداقل 2 گیگ رم و سی پی یو 2 هسته ای خواهید داشت و همچنین درایور کارت گرافیک را نیز باید به آخرین نسخه ارتفا دهید تا نرم افزار بدون مشکل اجرا شود.
  2. جهت نصب بازی ها و برنامه ها باید فایل های Apk را توسط اپلیکیشن HD-ApkHandler.exe که در محل نصب برنامه قرار دارد باز کنید تا به صورت خودکار نصب شوند.
  3. اندروید این نسخه روت شده است.

آموزش نصب یک برنامه آندروید (با پسوند APK) در نرم افزار BlueStacks:

1. ابتدا نرم افزار BlueStacks را دانلود و نصب کنید.
2. فایل نصب با پسوند APK را اجرا کرده و برنامه به صورت خودکار برنامه یا بازی مورد نظر را نصب می‌کند.
برای دسترسی به برنامه‌های نصب شده، می‌توانید از داخل پوشه Apps بر روی Desktop آن‌ها را اجرا کنید.

نحوه دسترسی مستقیم به SDCard در نرم افزار BlueStacks: (برای کپی فایل و Data)

  1. ابتدا یک نرم افزار مدیریت فایل نصب کنید، برای مثال برنامه ES File Manager
  2. از برنامه کاملاً خارج شوید.
  3.  عکس ها و فایل‌هایی که میخواهید وارد BlueStacks کنید را در شاخه ی C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder کپی کنید.
  4. وارد BlueStacks شده و ES File Manager را اجرا کنید.
  5. به دنبال فولدر BstSharedFolder بگردید. (این فولدر معمولا در storage/SDcard/windows قرار دارد.)
  6. تمام اطلاعاتی که در BlueStacks کپی کردید را باید این جا مشاهده کنید.
  7. عکس ها و اطلاعاتی را که میخواهید در برنامه‌ها از آن ها استفاده کنید را از این پوشه انتخاب کنید.
  8. روی آن‌ها کلیک کرده و نگه دارید تا یک منوی کوچکی ظاهر شود و بر روی Copy کلیک کنید.
  9.  با زدن دکمه UP یک مرحله به قبل برگردید (معمولاً SDCard است).
  10. از طریق Menu -> Operation -> Paste اطلاعات خود را این جا کپی کنید.

 

– اگر قصد نصب بازی خاصی را دارید که فایل Data مخصوص دارد، باید فایل Data را مطابق دستور در محل صحیح کپی کنید.

  +در صورت روت نشدن بلواستکس و یا ایراد هنگام نصب و روت این نسخه آماده را که روت شده است نصب کنید :

توجه مهم: نسخه قرار داده شده به طور کامل Root شده و دسترسی کامل Root و SuperSU دارد.

نکته: قبل از نصب این نسخه، ابتدا نسخه قبلی را به صورت کامل حذف کنید و ویندوز را ریست کنید.

نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین



پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سافت 98 هستید
نحوه تغییر سایز بلواستکس

دانلود فیلم

توجه :
قسمت نظرات این مطلب غیر فعال است.

مشکلات و سوالات خود را در انجمن سایت  (( اینجا کلیک کنید )) مطرح نمایید و پاسخ بگیرید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵۲)

  1. ممد رسول

    سلام ممنون از سایت زیبا و خوبتون میخاستم ببینم کهچقد طول میکشه تا سیستم روت شه حداقل و حداکثرشو بگین
    • پاسخ:

      لطفا سوالات و مشکلات در انجمن سایت مطرح شود . برای ورود به انجمن << اینجا کلیک کنید >>
  2. سلام خسته نباشید من اخرین ورزن بلوستاکس رو هم دانلود کردم اما نمیتونم برنامه اندروید روش نصب کنم یا نمی تونم داخل google play بشم برنامه اندروید هم از سایت دانلود میکونم میگه .... cannot open file ممنون میشم هر چه زود تر راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      یک ورژن دیگه نصب کنید
  3. سلام دوست عزیز میشه بگی نسخه روت شده بلواستکس دقیقا کجاست من دان کنم ؟
  4. من نسخه روت شدرو دانلود کردم و نصبه اما تله ها نمایش پیدا نکرده
    • پاسخ:

      این مطلب در سایت دیگری توضیح داده شده است - علت را از همان سایت بپرسید
  5. سلامی دوباره مشکل اپدیت بودن کلشم حل شد فقط من بلو استکس روت می خواستم برای نمایش تله ها در کلش ولی نشد میشه بگید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      بلو استکس روت شده در سایت هست -
  6. سلام.
    من نسخه روت شده رو دانلود کردم اما دوباره صفحه سیاه میشه.!!!!!!
    باید چیکارش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      نسخه های متفاوت دیگر را دانلود و امتحان کنید تا با سیستمتون هماهنگ بشه ....
  7. سلام ممنون همه چی اوکیه بلو استکس روت نصب کردم برنامه روش نصب کردم اما کلش وقتی روش نضب کردم اپدیت داد بعد که خواستم از استوره دان کنم میرفت تو استوره و سریع میومد بیرون بعد من فایل جدا دان کردم ولی همینطور داشت نصب می شد ارور installl_failed_invalid_uriمیده بعد هر برنامه ای که قبلا نضب کرده بودم دوباره خواستم نصب کنم همین ارور داد
    • پاسخ:

      بلو استکس را پاک و دوباره نصب کنید
  8. امیر عرفان

    سلام من هر بلو استکسی روی لبتابم نصب کردم اما هیچ کدومو نیاورد خدا کنه این روی لبتابم نصب شه
    • پاسخ:

      بلو استکس روت شده را بگیرید در سایت هست و ممکنه با ویندوزتون هم ناسازگار باشه ... البته با بعضی از cpu ها هم مشکل داره این بلواستکس ها
  9. من واسه هیچ سایتی وقت نمیزارم کامنت بزارم ولی دلم نیومد اینجا نگم خداییش دمت گرم با یه وبلاگ ترکوندی داداش گلم شما سایت بزن حیفه استعدادات
    • پاسخ:

      ممنون دوست عزیز ... هدف کمک به دوستان و هموطنان است و وبلاگ و سایت و ... فرقی ندارد (:
  10. اقا سلام الان من برنامه قبلیو کلا پاک کنم این روت شده رو نصب کنم حل میشه حضرت عباسی سرویس کامل شدیم خدا کنه تموم شه چشمون در اومد داداش یه کمکی بکن به ما تشکر.................................
    • پاسخ:

      انشالله حل میشه - البته ممکنه ایراد از ویندوز هم باشه
  11. سلام اقا خودتو فیلم کردی یا بقیه خب روت نمیشه دیگه تو به هر سوالی که ازت پرسیدن برگشتی جواب دادی نسخه روت شده رو بگیر پس قرار باشه همه نسخه ی روت شده بگیریم دیگه چرا این اموزش و برنامه رو گذاشتی عزیزم؟ لطفا مدیر این پست رو پاک کنه یا اینکه به کسی که پست رو گذاشته بگه درست حسابی جواب مردم رو بده نه اینکه به همه بگه نسخه روت شده رو بگیر کسی که پست میزاره باید زیر و بم اون نرم افزار رو بلد باشه لاقل نظرات رو ببندید اینهمه سوال نکنن
    • پاسخ:

      چون ساده ترین راه همون گرفتن بلواستکس روت شده است و کوتاه ترین راهنمایی و سریعترین راهنمایی را می کنیم ! اگه قرار باشه وارد بحث برنامه نویسی و آموزش بشویم - که بالای سایت نوشتیم این سایت مخصوص آموزش بازی کلش آف کلنز است نه راهنمایی فنی بلواستکس و برنامه های جانبی ! این آموزش هم ماله زمانی بود که بلواستکس روت شده نبود ! و بعد از این آموزش نسخه های آماده بلواستکس روت شده اومد !
  12. اخه بعد میگن مملکت چرا اینجوریه چرا پیشرفت نمیکنیم و ... اخه عزیز من به این واضحی نوشته بازم میان هی میپرسن چرا اینجوری چرا اونجوری ، اون به کنار یه سوال رو شونصد بار تو نظرات پرسیدن اخه عقلم خوب چیزیه یه نگاه بنداز بعد بپرس ، در اخر جا داره از صبر و شکیبایی مدیر وبلاگ که تک به تک به این همه سوال تکراری پاسخ دادن تشکر و برایشان از خداوند متعال صبر مسالت کنم ممنون
    • پاسخ:

      ممنون
  13. سلام. چقدر طول میشکه که روت بشه من تقریبا یک ساعته زدم هنوز داره کاره خودشو میکنه...
    • پاسخ:

      نسخه روت شده و آماده را دانلود کنید - روت لااقل 5 دقیقه ای تموم میشه ...
    • پاسخ:

      نسخه آماده و روت شده بلواستکس را نصب کنید
  14. الیا سلطانی

    با سلام اغا جون من همینکارا رو درست 11 بار انجام دادم گفتم شاید اشتباه میکنم صفهه رو کوچیک کدم نگاه کردم باز کردم ولی نشد لطفا بگیدلطفا بگید
    • پاسخ:

      نسخه بلواستکس روت شده که در سایت هست و در نظرات هم گذاشتیم را دانلود کنید.
  15. برای من بجای متن
    All process complete
    متن
    process is failed. see note
    میاد اشکال از کجاست ترو خدا جواب بدید
    اگه زحمتی نیست برام ایمیل کنید:
    mohammadshahbazi100@gmail.com
    • پاسخ:

      بلو استکس روت شده دیگه نصب کنید که در سایت هست
  16. سلام این روت به چه دردی میخوره آخه ما این روت رو رانلود میکنیم واسه ایکس مود اگه ایکس مود نصب نشه که به دردی نمیخوره .............................................................
    • پاسخ:

      فواید و مضرات روت کردن گوشی را در اینترنت سرچ کنید
  17. با عرض سلام و خسته نباشید
    من آخرین نسخه روت شده و آفلاین رو نصب کردم همه چی خوبه
    با اینکه روت شدس برنامه سوپر یوزر نداره خودم نصب کردم ولی جواب نمیده و برنامه هایی ک نیاز به روت دارن اصلا کار نمیکنن و میگه روت نیس
  18. سلام من برای استفاده ایکس مود نسخه های مختلف رو امتحان کردم چه روت شده چه غیر روت
    روی نسخه روت شده ایکس مود که نصب میکنم برای اجراش پیغام میده که گوشیتو روت کن

    نسخه روت شده و غیر روت هنگام روت کردن با بلواستکس ایزی اررور میده

    موقع روت کردن این پیغام رو میده :
    Note :
    Something Wrong Happen in Process, The Process is Failed, Make Sure to Use Original Bluestacks Root.fs

    • پاسخ:

      ایکس مود دربلواستکس اجرا نمی شود !
  19. سلام تورو خداااااااااا جواب بدین من دانلود کردم ولی نصب نمیشه ارور میده راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      نسخه روت شده بلواستکس و آماده را بگیرید
  20. سلام من کلش را بلو استک اجرا می کنم . یک دو روزی سالامه کار مکنه و بعد این دو روز بعد موقعه  اجراصفحه سیاه می ماند بازی را حذف هم کردم درست نمی شود باید ویندوز هر دو روز یه بار ویندوز عوض می کنم  الن باید بلو استک را روت کنم فرقی می کند؟
    • پاسخ:

      روت شده را بگیرید
  21. سلام ببخشید من بلواستکسم یه مشکلی پیدا کرده...صبح درست بود ولی ی دفعه ای خراب شد... وارد میشه ولی رو برنامه ها کلیک میکنم برنامه هارو نمیاره...لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس را دوباره نصب کنید - خراب شده است
    • پاسخ:

      نمیشه و بهتره انگلیسی باشه
    • پاسخ:

      نسخه روت شده را بگیرید که گذاشتیم
  22. سلام ببخشید من این نسخه بلواستکس رو که پایین قرار دادید نصب کنم مشکلم حل میشه؟
    آخه ظاهرا میگن نسخه آخرش 10 هست؟
    • پاسخ:

      نمی شه گفت بله یا خیر - باید امتحان کنید
  23. ببخشید من 20 دقیقه صبر کردم ولب هنور روت ادامه داره جقدر ط.ل میکشه ؟
  24. ببخشید دوباره میپرسم نصبش افلاینه یعنی اگه دانلودش کنیم برای دانلودش اینترنت میبره یا نه

    و اینکه چند نسخه گزاشتین یکیش 460 مگ یکیش 249 مگ ویکیش 14 مگ کدومو باید دانلود کنیم

    • پاسخ:

      یعنی اینکه از اینترنت نصب نمی شه و مثل بعضی برنامه ها که دیتا داره و از اینترنت مستقیم نصب میشه نیست.
  25. با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید من گوگل پلی از همون سایتی که معرفی کردید مطابق DPI دانلود و نصب کردم ولی وقتی میرم یوزرنیم و پسورد بدم خیلی طول میکشه تا سینگ بشه! میخواستم بپرسم که چقدر باید منتظر بمونم؟ واقعا در آخر سینگ میشه یا نه؟
    در ضمن یه مشکلی هم برام پیش اومد وقتی اون گوگل پلی چدید نصب کردم دیگه کلش اجرا نمیشه صفحه سیاه میشه مجبور شدم تا گوگل پلی ورژن چدیدش حذف کنم که درست بشه و درست شد حالا چکار کنم؟
    بخوام ورژن جدیدش بزنم بازم کلش سیاه میشه! لطفا راهنماییم کنید، با تشکر
    • پاسخ:

      با یک ف یل ت ر ش ک ن امتحان کنید
    • پاسخ:

      شما نسخه روت شده بلواستکس را بگیرید که آماده است و روت شده - در سایت هست و توی نظرات همین پایین هست  هم ببیند و لینکش هست
  26. سلام دوست عزیز ببخشید من یه مشکل دارم الآن من توی کلش اف کلنس لول 65 هستم ولی هنوز بازیم سیو نکردم روی بلواستکس، یعنی نمیتونم بازیم سیو کنم وقتی میرم روی منیجر اکانت روی گوگل کلیک میکنم و یوزر نیم و پسوردم میدم ولی بعد از دو ثانیه سرچ میگه که شما اینترنت ندارید و میره تنظیمات وای فای یا همون ولن! حالا چکار کنم؟ از قند شکن هم استفاده کردم لطفا کمکم کنید با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:


      گوگل پلی را از اینجا آپدیت کنید ببینید درست میشه
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

    • پاسخ:

      ایکس مود اصلا و به هیچ وجه روی بلواستکس اجرا نمی شود.
  27. سلام من نسخه روت شدش رو نصب کردم به خوبی کار کرد اما روبات کلشو برنامشو باز میکنم یوزرنیم پسورد میخواد از کجا بیارم تو سایتشم نمیشه اکانت ساخت میشه راهنمایی کنین..
    • پاسخ:

      نسخه کرک شده جدید ربات یا کلش گیم بوت مجانی را نصب کنید
  28. سلام خسته نباشید بابت سایت خوبتون من نرم افزار رو نصب کردم همه مراحلم انجام دادم ولی روت نشد Faild داد اینم پیامش                Something Wrong Happen in Process, The Process is Failed, Make Sure to Use Original Bluestacks Root.fs
    • پاسخ:

      نسخه روت شده و آماده بلو استکس را دانلود کنید :

      BlueStacks 0.9.30 Build 4239

  29. سلام من که بلواستکس رو باز میکنم میگه گوگل پلی متاسفانه متوقف شده باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html
  30. آقا دمتون گرم
    فقط بالا با رنگ قرمز و فونت درشت بنویسید ایکس مود اجرا نمیشه ک حجم سوالا نصف بشه خخخ
    • پاسخ:

      بله - می نویسیم !
    • پاسخ:

      پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
    • پاسخ:

      بلو استکس روت شده و آماده را دانلود کنید : این زیر ...

      BlueStacks 0.9.30 Build 4239

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  31. داداش  چرا ایکس مود روتوبلواستک بازمیکنم بعدرواون رباته میزنم وبهد روی مود میزنم ایمیله شرکته ایکس مود میاد
    • پاسخ:

      ایکس مود در بلواستکس کار نمی کند.
  32. سلام.
    من بلواستکس روت شده رو دانلود کردم نصب کردم ایکس مود هم نصب میکنم مود کلش رو هم دانلود میکنم ولی بازم میگه باید روت کنی.میشه راهنمایی کنید؟؟؟
    • پاسخ:

      ایکس مود روی بلواستکس کار نمی کند
  33. سلام.من روشی که گفتینو انجام دادم ولی ارور میده میگهSomething Wrong Happen in Process, The Process is Failed, Make Sure to Use Original Bluestacks Root.fs

    • پاسخ:

      بلو استکس روت شده و آماده را دانلود کنید : این زیر ...

      BlueStacks 0.9.30 Build 4239

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  34. ایکس مود برای بلو استک خبری نیس میخواد بیاد اگه میاد کی ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      معلوم نیست
  35. سلام
    بنده بازی کلش رو روی بلواستکس روت نشده بازی می کنم خود بازی کلش هم سیو نشده، حالا اگر بخوام بلواتکس رو آنیستال (حذف) کنم و گزینه پاک شدن اطلاعات را هم خیر بزنم و بلواستکس روت شده را نصب کنم، بازی کلش از اول شروع میشه یا از همون لولی که هستم!؟
    ممنون میشم بابت پاسختون
    • پاسخ:

      ممکنه بخاطر ناسازگار بودن نسخه ها با هم مشکل بوجود بیاد - شما بازی را سیو کنید و سیو نبودن بازی هم ربطی به روت بودن ندارد و روی بلواستکس روت نشده هم سیو می شود - شما گوگل پلی را آپدیت کنید.

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  36. داداش من ایکس مود اگه نسخه قابل نصب بلو استکش اومد به ایمیلم بفرست gtyhj45@gmail.com ممنون میشم اگه اومد بفرستی
    • پاسخ:

      خیر - هنوز ساخته نشده است
  37. سلام من بلوستکس روت شده رو دان کردم اما روت نیست ایکس مود نصب کردم میگه گوشی شما روت نیست الان من چیکار کنم
    • پاسخ:

      ایکس مود روی بلو استکس روت شده اجرا نمیشود
  38. سلام من همه مراحل رو انجام دادم اما مرحله اخر تموم نمیشه اگه میشه راهنمایی کنید.با تشکر
    • پاسخ:

      نسخه روت شده را نصب کنید اگر روت نمی شه از این جا :

      نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین


  39. slm
    hame in moshkel ro daran ke bazi clash to barname bluestacks sia mishe doste aziz moshkel az google servise in barnamaro pak kon bazi clash miyad bala :)
  40. سلام من بلو استاکس و نصب داشتم و بازی میکردم ولی امروز از صبح تو صفحه اول لود باقی میمونه و هیچ پیغامی هم نمیده ولی وارد هم نمیشه

    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را نصب کنید که گذاشتیم
  41. سلام داداش من زدم روت شه الان یه ساعت هیچ اتفاقی نیوفتاده میشه جواب بدی ممنون
  42. سلام جناب من نسخه روت شده رو دانلود کردم و بعد ایکس مود رو نصب کردم زبانش رو هم انگلیسی کردم اما میگه بلو استیکس روت نیست با روت چکر امتحانش کردم اونم میگه روته ولی ایکس مود میگه روت نیست ممنون میشم جوابم رو بدید
    • پاسخ:

      ایکسمود در بلواستکس نصب نمیشه
  43. سلام. ببخشید من کلش رو با این نرم افزار بازی ی کنم اگر روتش کنم تمام اطلاعات این نرم افزار می پره یا نه؟ 
    • پاسخ:

      امکانش هست البته اگر سیو باشد بازی -  مشکلی پیش نمی یاد
    • پاسخ:

      خیر
  44. سلام
    موقع روت کردن این پیغام رو میده :
    Note :
    Something Wrong Happen in Process, The Process is Failed, Make Sure to Use Original Bluestacks Root.fs
    مشکل چیه ؟
    • پاسخ:

      بلواستکس روت شده را بگیرید - در سایت هست
  45. اقا یعنی چی من همه کار کردم بعد وقتی میزنم رو procced یه صفحه سیاه میاد اونجا رو باید چیکار کنم یه صفحه میاد میگه welcome to rootez بعد باید چیکار کنم؟

  46. با سلام 
    از سایت مفید و خوبتون ممنونم و از زحماتتون و نرم افزار روت شده ی بلو استیک که بسیار عالی کار میکنه کمال تشکر را دارم. 

    مانا باشید
    • پاسخ:

      خواهش می کنم.
  47. سلام ببخشید من ی اکانت کلش رو بلواستک دارم که نتونستم ثبت کنم گوگل پلی پیام میده ک با بعضی برنامه مشکل داره اگه پاک کنم بازی هم میپره لطفا راهنمایی کنید .باید بلواستک رو روت کنم؟
    • پاسخ:

      موقع پاک کردن بلو استکس از شما می پرسه که دیتا و app ها پاک شوند ؟ شما نه را بزنید تا اطلاعات قبلی پاک نشود
    • پاسخ:

      خیر

  48. سلام لطفا زود تر جواب بدید کلافه شدم من یه نسخه روت نشده شده را دانلود کردم بهد خواستم روتش کنم که تویه یه مرحله گیر می کرد برای همین مجبور شدم نسخه روت نشده را پاک کنم (کامل برنامه رو پاک کردم و کامپیوتر را رسیت هم کردم )و نسخه ی روت شده رو دانلود کردم ولی میگفت این برنامه رو دارم دوباره برنامه ی روت شده ای که از شما گرفتم رو پاک کردم و دوباره ریختم ولی باز هم همون پیغام رو میداد چکار کنم لطفا کمک کنید



    • پاسخ:

      خیلی طول نمی کشه - فوقش 5 دقیقه - اشکالی بود نسخه روت شده و آماده را از سایت دانلود کنید
    • پاسخ:

      بلواستکس روت شده را دانلود کنید که در سایت هست
  49. سلام جناب من روت کردم و پیغام موفق امیز روت امد ولی وقتی میرم توی بلو استکس و روی root chekerمیزنم مینویسه not rooterلطفا راهنمایی کنین من هزاران بار امتحان کردم حتی فایل  سوپر یوزر هم انداختم تو اون جایی که نوشتnoteولی هیچی نشد چیکار کنم من روت شه میشه کمک کنید
    منتظرم با تشکر...!
    • پاسخ:

      نسخه آماده و روت شده بلواستکس را که گذاشتیم دانلود کنید
  50. سلام و خسته نباشید
    windows 8 64 bit
    از امروز صبح متاسفانه از طریق blue S دیگه نمیتونم وارد بازی کلش بشم و صفحه از همون اول بعد از کلیک رو بازی سیاه میشه. فقط با کلش مشکل دارم و بقیه بازیها و برنامه ها بدون مشکل اجرا میشن.
    از خود سایت Blue S  هم اخرین ورژنشو دادنلود کردم که باز مشکلم حل نشد
    کارت گرافیکمم به روز کردم
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنون
    • پاسخ:

      با ویندوز 8 مشکل داره ... ورژن جدید کلش را هم نصب کنید
  51. سلام برنامه من خیلی اذیت میکنه یکسره میزنه متاسفانه خدمات گوگل پلی متوقف شده لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    • پاسخ:


      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/
  52. محمدامین رضایی رحیمی

    سلام خسته نباشید من تو قسمت روت بلو استیک وقتی رو دکمه پروسیید کلیک میکنم مینویسه رووت فایلد ببخشید لطفا کمکم کنید دوست عزیز با تشکر در صورتی که همه کار هایی که گفتید رو هم انجام دادم.
    • پاسخ:

      نسخه روت شده و آماده بلواستکس را نصب کنید
  53. سلام واقعا ازتون ممنونم خیلی عالی بود یه سوال داشتم ایا میشه دو بلواستکس همزمان بر روی لبتاب ویندوز8.1داشته باشم؟لطفا راهنماییم کنید .ممنون از سایت بسیار خوبتون
    • پاسخ:

      نه - موقع نصب ایراد می گیرد
  54. سلام
    آقا ما همه ی اون کارهای توی عکس رو انجام دادم .
    اما توی root checker وقتی check now می زنیم توی قسمت status می نویسه not rooted .
    واقعا دلیلش چیست
    توی برنامه ی CPU-Z مینویسه روت هست ولی تو X- MOD GAMES میاد روت نیست
    • پاسخ:

      نسخه آماده و روت شده بلو استکس را دانلود کنید که گذاشتیمو ایکس مود توی بلو استکس اصلا اجرا نمی شه چه روت شده و چه نشده
    • پاسخ:

      خیر اگه روت نشد دوباره امتحان کنید- یا نسخه روت شده بلواستکس آماده را دانلود کنید
  55. سلام.واقعا ممنونم.من یه سالی بود می خواستم بوت کنم و به هر سایتی رفتم وهر کردی کردم ولی فقط سایت شما جوتب داد .بازم ممنونم
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
    • پاسخ:

      طولی نمی کشه - می تونید از نسخه روت شده و آماده هم استفاده و نصب کنید که در سایت هست.
  56. سلام.من بلو استکس نصب کردم و بازی کلش باهاش بازی کردم بعداز یه مدت پیام میده و برنامه بالا نمیاد و میگه باید نسخه جدید از خود سایت بلواستکس نصب کنم ولی سایت بالا نمیاد.چکار کنم و چطور نصب کنم بازی کلش پاک نشهbluestacks installition is corrupt
    • پاسخ:

      باید با فی ل ت ر ش ک ن به سایتش متصل شوید چون برای ایرانی ها تحریم است و یا نسخه هایی که در سایت گذاشتیم را دانلود کنید!
      اگه بازی سیو است - پاک نمیشه ...
  57. سلام برنامه بلو استکس جدیدا مشکلاتی دارد قبلا من کلش اف کلنز رو باز می کردم گیر می کرد و باز نمی شد آلان هم بلو استکس اجرا می شه ولی کلش اف کلنز باز نمی شه خواهشا کمک کنید این مشکل حل بشه ممنونم hamed.gohari10@gmail.com کسی راهنماییم کننه ممنون میشم به ایمیلم بفرستید
    • پاسخ:

      از سایتش دانلود ونصب کنید
  58. سلام
    برنامه وایبر و مرورگر فایر فاکس ویه چندتا بازی را اجرا نمیکنه وپیغام
    به طور مثال وایبر متوقف شده میده ممنون میشم راهنماییم کنید
    باتشکر
    • پاسخ:

      یک نسخه دیگر بلواستکس را نصب کنید.
  59. سلام ممنونم که جوابمو دادین.من ویندوزم 8.1 pro x64 هستش ولی هنوز ارور میده مطمئنم از ویندوز نیست 
    • پاسخ:

      سازگاری نداره با ویندوز 8
  60. salam
    man vaqti marahele root ro anjam midam errore ziro mide
    original blustackes root.fs
    moshkel az kojas??
    • پاسخ:

      شما نسخه روت شده  بلو استکس   را دانلود کنید
  61. سلام آقا من یه مشکل دارم که دیگه کلافم کرده خواهش میکنم کمکم کنید همه کار کردم نسخه روت شده و روت نشده دانلود کردم امتحان کردم ولی جواب نمبده.این مشکله که موقعی که میخوام sb game hacker 3.1 باز کنم این ارور میده
     your device x86 architecture is not supported
    تو گوگل ارورو سرچ کردم هیچی نیست خواهش میکنم کمکم کنید من sb hacker 3.1 رو گوشیم که اندروید 5.0.2 هست نصب میکنم ولی موقع باز کردن باز نمیشه و ارور
     unfpurtuenetly game hacker has stopped working
     میاد نمیدونید دلیلش چیه ؟؟؟؟ خواهش میکنم جوابمو بدید با تشکر.

    • پاسخ:

       سیستم شما ویندوز 86 بیتی است و سازگاری ندارد.
      احتمالا روی اندروید 5 هم سازگاری ندارد.
  62. سلام من بلو استکس دارم ولی می خوام روت باشه حالا رفتم نسخه روت رو دان کردم الان باید اون نسخه ی روت نشده رو حذف کنم....
    • پاسخ:

      بله - چون نصب نمی شه و یا قاطی می کنه 
  63. هر دو لینک برنامه Bluestacks Easy v 2.4 خرابه دان نمیکنه میشه لطفا یه لینک دیه بدید
     

    • پاسخ:

      سالمه که ! چک کردم .اینجا کلیک کنید دانلود را بزنید و 30 ثانیه صبر کنید
    • پاسخ:

      قابل نداشت !
  64. با سلام
    من مدتهاست دارم از بلو استکس بدون مشکل استفاده میکنم.الان چند روزه صداش بی دلیل قطع شده.من صداشو قطع نکردم. میشه بگین دلیلش چیه؟
    ممنون
    • پاسخ:

      احتمالا اشکالی پیش امده برای بلواستکس - درایور کارت صدا را دوباره نصب یا آپدیت کنید و یا از نسخه جدید کلش را دوباره نصب کنید و همچنین چک کنید ببینید از قسمت ستینگ بازی صدایش را قطع نکرده اید
    • پاسخ:

      نسخه های دیگه را امتحان کنید و یا از سایت اصلی دانلود کنید تا یک نسخه سازگار باسیستمتون پیدا کنید.
  65. سلام آقا من چندروز یکیار باید حذف کنم ودوباره نصب کنم علتشم اینکه درایو c من پرمیکنه ودیگه سیستم فلج میشه لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون
    • پاسخ:

      سیستم ویروسی است .
  66. میتونم بلو استکس را بدون پاک کردن آن روت کنم چون برنامه هایم را از دست میدم
    • پاسخ:

      بله - ولی قبلش بک آپ بگیرید
  67. سلام و خسته نباشید.
    من میخوام برنامه بلو لستکس رو روت کنم فقط بخاطر اینکه بتونم xmode رو برای بازی کلش نصب کنم. حالا میتونم روی بلو استکسی که رو لپتاب دارم این برنامه رو نصب کنم یا حتی اگه روت هم بشه نمیتونم؟
    • پاسخ:

      روی بلو استکس اجرا نمی شه ....
  68. سلام
    این نرم افزار روت بلواستکس فقط برای روت کردنه
    یعنی به درد کار دیگه ای نمی خوره

    بعد یه سوال اگه گذینه های دیگه رو بزنی چی می شه
    تو مرحله ی 3 و 4 و 5
    • پاسخ:

      بله فقط مخصوص بلواستکسه ... گزینه های دیگه دقیق روت نمی کنند و شما می توانید بلو استکس روت شده کامل را که گذاشتیم نصب کنید و موقع نصب اینترنت را قطع کنید
    • پاسخ:

      نسخه جدیدش را نمی دونم شماره اش چند است ! از طریق سایتش چک کنید.
  69. سلام.من نسخه روت شده رو دانلود و نصب کردم ولی برنامه ایکس مد ارور روت نبودنشو میده چیکار کنم؟؟؟قبل از دانلود نسخه روت شده طبق حرفاتون اخرین نسخه رو  خواستم روت کنم ولی اخر روت جای گزینه سبز یه گزینه قرمز میاد ک یعنی روت با شکست مواجه شد. لطفا زود راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      ایکس مود روی بلو استکس کار نمی کنه 
  70. با سلام خدمت شما دوست گرامی من 4تا سوال داشتم مرسی اگه جواب بدین 1.وقتی ایننسخه بلواستکس روت شده رو دانلود میکنم باید اون بلواستکس بدون روت که الان دارم روش کلش بازی میکنم  رو پاک کنم که این نصب شه 2 وقتی اون بلواستکس قبلی رو پاک کنم چجوری میشه بازیم پاک نمیشه بازیم رو جیمیلم  هم سیو هس البته3این نسخه روت شده رو گذاشتین رو سایت برای دانلود مطمعنین که جدیدترینه اخه تو یه سایت دیکه الان دیدم 9.30.32.42بود 4.کلا چنتا ربات هس واسه هک این بازی . ممنون میشم خواهشا سریع جوابمو بدید که چیکار کنم 
    • پاسخ:

      1=بلی
      2=اگه سیوه مشکلی نیست - دوباره جیمیل بازی را تو بلواستکس تازه نصب شده سینک کنید و بازی کلش را نصب کنید و از طریق جیمیل لود کنیدش
      3=باید نسخه ها ی متفاوت را امتحان کرد برای بعضی خوب جواب میده و برای بعضی ها خیر
      4= یا 4 تا معروف است که دو تا از بهترین هاش در سایت می زاریم همیشه

      ضمنا موقع نصب بلو استکس آفلاین اینترنت را قطع کنید
  71. سلام ترو خدا ی کاری کنین بشه اکانتمو سینگ کنم الان لولو60 شده داره دراگم سه میشه حالا میخوام وصل کنم نمیشه ترو خدا ی کاری کنین
  72. دانلود میکنم
    بعد که میخوام
    نصبش کنم
    تا آخرش میره
    یه زره دیگه می مونه
    حدود یک سانت
    بعد این ارور را میده

    Failed to install BlueStacks

    لطفا خیلی زود کمکم کنید
    • پاسخ:

      اینترنت را قطع کنید - ف ی ل ت ر ش ک ن نصب کنید -
      از نسخه های آماده روت شده استفاده کنید و اینترنت را هم قطع کنید.
  73. سلام.
    من در این مرحله که عکسشو فرستادم میمونه و همش همین جاس و تغییری نمی کنه؟
    http://www.uplooder.net/img/image/62/d8a2841242ea75121d8acb999b1ba5ba/Untitled.png
    • پاسخ:

      شما نسخه روت شده آماده که در سایت هست را بگیرید و موقع نصب اینترنت را هم قطع کنید.
  74. سلام من بلو استکس رو نصب کردم وچند وقته کلش رو بازی میکنم میخام ویندوز رو عوض کنم. مشکلی برای ادامه بازی پیش نمییاد؟
  75. dadash eyvaaaaaaaaaaaaaaaal alan dg gmailam umad bala faghat clasham az ghabl ham nasb nemishod alanam nemishe vali karet ali bud
    • پاسخ:

      خوب سعی کنید سیو کنید - چون بازی تون سیو نباشه - بعدا زحماتتون به هدر می ره و بازی پاک میشه ... اون جیمیلی که باهاش بازی را ساختید را باید در بلو استکس بزنید و سینک کنید تا برای سیو بشه.

  76. سلام
     خیر ببینید الهی خیلی خیلی ممنون نسخه روت شده رو نصب کردم صدای بازی هم درست شد دمتون گرم بازم مرسی 
    • پاسخ:

      الهی شکر (-: ممنون !
  77. آقا من نسخه روت شده ی جدیدتون رو که این هست:
    (BlueStacks v0.9.17 Build 4138 Rooted Offline)
    رو دانلود کردم.نصبش هم کردم.موقع شروع برنامه از مرحله intializing خارج نمیشه.چرا اینجوریه؟یعنی بیخودی 330 مگ دانلود کردم؟
    • پاسخ:

      اینترنت را قطع کنید موقع نصب
  78. با سلام.من این نسخه روت شده رو دانلود کردم:
    BlueStacks v0.9.17 Build 4138 Rooted Offline
    نصبش هم کردم.موقع اجرا برنامه از حالت لودینگ خارج نمیشه.یعنی وارد برنامه نمیشه.چیکار کنم الان؟بی خودی 330 مگ دانلود کردم؟

    • پاسخ:

      اینترنت را قطع کنید و نصب کنید.
  79. سلام ببخشید برای این که نسخه ی روت شده رو دانلود کنیم باید نسخه ی روت نشده ی خودمد پاک کنم
    • پاسخ:

      برای نصبش بله ، چون ایراد می گیرد و نصب نمی شود 2 تا بلواستکس با هم
  80. سلام.من بلو استک روت شده رو دانلود کردم . بعد چند وقت روت چکر من میگه روت نیست.لطفا جواب بدین ممنون
    • پاسخ:

      خوب بلواستکس یک مقدار کامل روت نمی شه و اون برنامه هم میگه روت نیست - ولی برای بعضی برنامه هایی که احتیاج به روت دارند جواب می ده
  81. مراحلو اروت ننجام دادم با اینکه bluestacks اپدیته اما بازم میگه روت نشد!
    • پاسخ:

      شما نسخه روت شده و آماده بلواستکس را که در سایت هست دانلود کنید
  82. باسلام به اقای ادمین عزیز
    من روی تمام نسخه های روت شده بلو امتحان کردمن و همه همین خطا رو میده. سایز برنامه تغییر میکنه ولی بازی کلش zoom out  نمیشه .زبان برنامه هم انگلیسیه.همه پیش نیازهای برنامه هم اپدیت هستن. خواهشا راهنمایی کنین. تشکر
  83. با سلام
    وقتی ربات رو استارت میکنم توی تب جنرال روی گزینه zooming out  گیر میکنه.راهنمایی کنید باتشکر

    • پاسخ:

      بلو را دوباره نصب کنید
    • پاسخ:

      برنامه گذر از تحریم ها
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن را خاموش کنید
    • پاسخ:

      سیستم شما آنتی ویروس داره ؟ سعی کنید برای اون لحظه آنتی ویروس و فایروال کامپیوترتون رو قطع کنید و با یک فی ل ت ر ش کن این کار رو تست کنید …

      نرم افزار های Play Store و Google Play Service روی بلواستکس شما نصب هستند یا خیر ؟


      اگه مشکل باز بود نسخه دیگر بلواستکس را تست کنید و از سایت اصلی ش بگیرید
    • پاسخ:

      نمی دونم ! هنوز تست نکردم. ولی فکر نکنم کار کنه.
  84. سلام.
    من برنامه بلواستکس روت شده و افلاین رو دانلود و نصب کردم. الان میخوام برنامه وایبر رو نصب کنم ارور زیر رو میده . لطفا راهنمایی کنید.
    Apk Installation failed: INSTALL_FAILED_INVALID_APK
    • پاسخ:

      برنامه APK را حتما ناقص دانلود کردید و وایبر حتما با بلواستکس مشکل داره ...و یا نسخه ای دیگه از وایبر نصبه روی بلو استکس / یا یک بلواستکس روت نشده امتحان کنید.
  85. درود
    می خواستم بدونم ایکس مد روی بلو استکس روت شده کار میکنه ؟
    و عزیزانی که مشکل سیاه شدن صفحه بلو استکس رو دارن حتما ویندوزشون ایکس پی هستش و باید ویندوز عوض کنند.
    • پاسخ:

      خیر کار نمی کنه - چه روت شده و چه نشده .
  86. سلام
    من میخوام ایکس مود گیمز رو روی بلو استکس نصب کنم
    چندجا خوندم که باید گوشی روت باشه که نصب بشه
    چندجا هم خوندم روی بلواستکس نصب نمیشه
    شما اطلاعی ندارید؟
    باید بلو استکس رو روت شده رو دانلود کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون
    • پاسخ:

      روی بلو استکس روت شده و یا نشده اجرا نمی شود .
      فقط روی گوشی های روت شده نصب و اجرا می شود.
  87. سلام..
    این رباتی که گذاشتین لینکش خرابه...صفحه ای میاد ولی مینویسه:
    "چنین مطلبی وجود ندارد"
    لطفا راهنمایی کنین،مرسی
    • پاسخ:

      شما نسخه روت شده و آماده بلواستکس را که گذاشتیم را نصب کنید خیلی بهتره...
  88. من بلو استکسم رو با موفقیت روت کردم حالا وقتی باز میکنم یک صفحه سیاه میاد چی کار کنم؟.باتشکر
    • پاسخ:

      برای رفع کلی این مشکل باید در موقع لود شدن نرم افزار اینترنت نداشت ولی برای رفع مشکل ابتدا دکمه Ctrl+Alt+Delete و بر روی Start Task Manager کلیک کرده و تمامی موارد مربوط به BlueStacks را End Task کرده و اینترنت را قطع کرده و دوباره بلواستکس را در صورت امکان بصورت Run as administrator اجرا کنید

      اگه مشکل حل نشد نسخه روت شده اش را که آماده است و گذاشتیم را دانلود کنید و اینو که نصب کردید - پاک کنید
  89. سلام من اول بلواستکس بدون روت رو نصب کردم....اما الان میخوام نسخه روت شدش رو نصب کنم نمیشه چطوری نصبش کنم ....چطوری نسخه بدون روت رو کلا ریست کنم و نباشه
    • پاسخ:

      باید حذفش کنید کاملا - توسط این برنامه های uninstall که در سایتهای نرم افزاری هست - نصب کنید و از طریق اون - بلواستکس را کاملا پا کنید و نسخه دیگر را نصب کنید-
  90. با سلام
    با اینکه روت کردم موقع نصب کردن نرم افزارای مثل وایبر و اینستاگرام
    error invalid اپلیکیشن میده مشکل از کجاست؟؟ 
    • پاسخ:

      با برنامه های ارتباطی یک مقدار مشکل دارند ضمنا باید اول برنامه ها روی گوشی فعال باشدبعد آنها را در بلواستکس فعال کنید
  91. سلام

    بلو استکس کامل ریختم ولی لود نمیشه که نشون بده یک بار هم که لود شد فقط چندین برنامه بود که شکلی نداشت

    • پاسخ:

      نسخه های آفلاین دیگر را امتحان کنید و نسخه آفلاین را بگیرید و موقع نصب اینترنت را قطع کنید
  92. سلام من هم نسخه روت نشده ،هم انلاین و هم نسخه روت شده رو نصب کردم ، کلش روشون نصب کردم  ، ولی وقتی بالا میاد خانه ها و بقیه ساختمانا سیاه میشن مثل زمانی که گرافیک نکشه و خیلی بی کیفیته .
    گرافیک آنبرد هم دارم. لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      احتمالا - ایراد از همون کارت گرافیکه - اگه می تونید درایورش را آپدیت کنید و اگه نشد دوباره کارت گرافیک  ضعیفه
    • پاسخ:

      بعضی از برنامه هایی که احتیاج به روت دارن در این بلواستکس روت شده اجرا میشه - مثل همین ربات های کلش که گذاشتیم که احتیاج به بلواستکس روت شده دارند و به خاطر همین برنامه گذاشتیم - نه برای ایکس مود گیم و البته سایت ایکس مود گفته داره روی اون کار می کنه که در بلواستکس روت شده هم اجرا بشه ....
    • پاسخ:

      نه - واسه بلواستکس روت شده و نشده کار نمی کنه فعلا ! 
  93. سلام من بلو استکس نصب کردم وقتی وارد لاین میشم چسوردو ایمیلمو میزنم کدش که بخواد واسم بیاد به صورت شطرنجی میاد ونشون نمیده که وارد بشم

    • پاسخ:

      شما روی گوشی فعال باید اول کد را بگیرید و وقتی فعال شد - روی لاینه بلواستکس هم درخواست کد بزنید با همان شماره موبایل قبلی که فعال کردید
  94. مرسی از سایت خوبتون.اون نسخه ی روت شده رو که گذاشتید دارم دانلود میکنم دعا کنید کار کنه :)
    • پاسخ:

      خدایا ! این نسخه روت شده برای آرمان خان کار کنه ... الهی آمین ! (:
  95. میدونم کار میکنه ولی مشکل سینگ شدن در گوگل پلی رو داره...
    این ورژن از بلو که گذاشتید همچین مشکلی نداره؟
    • پاسخ:

      در ورژن های جدید مشکلات گوگل اکثرا رفع شده است- خوب دانلود کنید و تست کنید ، آخرین نسخه ها هست.
  96. با سلام..من بلو استک روت شده میخوام ولی بازی کلش اف کلن روی نسخه ی قدیمیه بلو استک کار میکنه..حالا من باید چیکار کنم که هم بازی رو داشته باشم هم نسخه ی جدید و روت شده ی بلواستکو؟
    • پاسخ:

      کی گفته بازی کلش روی نسخه قدیمی بلو استکس کار میکنه ؟! کلش روی همه نسخه های بلواستکس و جدیدتر هاش خیلی بهتر تر کار میکنه !
  97.  سلام من ازنسخه قبلی بلواستاکس استفاده میکنم چند بار  شده که من این برنامه را نصب میکنم ولی بعد ازچند روز باز نمیشه فقط اون نوار میره میاد تورو خدا کمکم کنید به همان ایمیل یدید
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از ویندوزتون باشه و یا سیستمتون ضعیف باشه ...
  98. سلام خسته نباشید من بلو استکس نصب کردم همه برنامه ها رو داره ولی اصلا اجرا نمیکنه هیچ کدومو نمیتونم اجرا کنم

    لطفا بگید باید چیکار کنم

    • پاسخ:

      احتمالا برنامه را کامل نصب نکردید ! دوباره نصب کنید
  99. سلام. من برنامه بلواستکس روت شده رو نصب کردم ولی برنامه هایی که نیاز به روت دارن رو ارور روت میده چه کنم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بعضی برنامه های روت شده فقط برای گوشی روت شده کار می کنند - و بعضی از برنامه ها روی بلواستکس روت شده کار می کنند
  100. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    فایل برنامه روت شده  را پیدا نکردم و اگر برنامه روت بشه ایا میشه مثل ایکس مود کلش و بازی کنیم یا نه
    • پاسخ:

      ایکس مود روی بلواستکس روت شده یا نشده ،کار نمیکنه
  101. سلام.وقی میخئام بلو استکس آنلاین رو نصب کنم پیغام میده ک برای نصب نباز به نسخه دو دارید .نسخه دو رو از کچا دانلود کنم>؟
    • پاسخ:

      شما نسخه های آفلاین را نصب کنید. باید از سایتش دانلود کنید که فعلا قطع ه !
  102. سلام خسته نباشید من تمامی برنامه ها رو دانلود کردم و وقتی که روی بلو استکس کلیک می کنم می نویسه no new update availble و وقتی که میخام روت شه نمیشه چکار کنم تورو خدا جواب دهید فصل امتحاناته واقعا لازم دارم. ممنون


    • پاسخ:

      نسخه آماده و روت شده بلو استکس را بگیرید که گذاشتیم.
    • پاسخ:

      اگه روی بلواستکس نصب کردید - روی آن کار نمی کند ! روی گوشی روت شده کار می کند.
  103. سلام
    مطمئنی رو ورژن آخر بلو استکس کار می کنه
    من انجام دادم آخرش میگه

    Something Wrong Happen in Process, The Process is Failed, Make Sure to Use Original Bluestacks Root.fs

    بلواستکسمم از خده سایته اصلی دانلود کردم
    • پاسخ:

      شما این بلواستکس های روت شده و آماده را از سایت بگیرید اگه مشکلی داشتید- گذاشتیم
    • پاسخ:

      موقع پاک کردن می پرسه که اطلاعات و برنامه های بازی پاک شود ؟ شما نه را بزنید - به هرحال یک نسخه پشتیبان داشته باشید از بازی که در صورت پاک شدن برنامه ها از اون استفاده کنید ...
    • پاسخ:

      نسخه های قبلی را کلا پاک کنید و آخرین نسخه را که در سایت گذاشتیم را نصب کنید
      موقع لود شدن نرم افزار اینترنت قطع کنید ابتدا از Task Manager تمامی موارد مربوط به BlueStacks را End Task کرده و اینترنت را قطع کرده و دوباره بلواستکس را در صورت امکان بصورت Run as administrator اجرا کنید - زبان بلواستکس هم انگلیسی بذارید موقع کار

      دانلود BlueStacks v0.9.17 Build 4138 Rooted Offline




    • پاسخ:

      سیستمون حتما ضعیفه و کارت گرافیکتون هم خوب نیست و رم ش کمه .
    • پاسخ:

      توی دو تا دایرکتوری یا درایو متفاوت نصب کنید.و اسماشون را تغییر بدهید مثلا blu1 و blu2
  104. سلام خسته نباشید.
    داداش من نسخه روت شده رو نصب کردم ولی وقتی میرم تو بلوستک
    ٍٔٔ،برنامه رو اجرا نمیکنه مشکل چیه؟
    • پاسخ:

      شما نسخه های بلواستکس روت نشده را بگیرید و امتحان کنید - اگه درست نشد آنرا با برنامه روت و آموزشی که مخصوص بلواستکس است - گذاشتیم روت کنید - ضمنا ورژن جدید کلش بوت را هم بگیرید که تازه گذاشتیم

      ربات حمله اتوماتیک کلش آف کلنز ! (ClashBot V6.2.5)

  105. داداش این نسخه نصبی چیه ؟
    من نسخه روت شده و نسخه نصبی رو نصب کنم و هر دوتاشونو کجا نصب کنم؟تو کامپیوتر؟
    • پاسخ:

      شما همون نسخه روت شده را دانلود کنید و در کامپیوتر نصب کنید، برنامه بلواستکس برنامه های اندروید را در کامپیوتر اجرا می کند .
  106. سلام خسته نباشید. چند تا سوال.
    1- بلو استکسو کجا نصب کنم
    2-اگر بلو استکس روت شده را دانلود کنم باید باز هم روتش کنم؟

    لطفا جواب بدید سریع.
    • پاسخ:

      1-درکامپیوتر
      2-خیر
  107. سلام تو قسمت آموزش و توضیحات بازی خیلی خوب هستین. ممنون
    من طبق مراحلی که گفتین عمل کردم با موفقیت روت شد ظاهرا ولی بلو استکس که باز میشه هیچ اپلیکیشنی رو نشون نمیده برا اجرا. تو اپ منیجر همه اپا هستن در ضمن
    • پاسخ:

      برنامه هایی از قبل در برنامه سیو شده است ... بله آپ هستند و جدید ...
    • پاسخ:

      از نسخه بلواستکس روت شده که در سایتمان هست استفاده کنید.
  108. سلام ممنون من تونستم روت کنم خیلی دنبالش گشتم ولی نمشد تا اینکه فهمیدم خود بلو استکسم قدیمیه
    • پاسخ:

      بله ، همیشه از ورژن جدید بلو استکس استفاده کنید.
    • پاسخ:

      نسخه روت شده هم گذاشتیم.
  109. سلام
    دوست من
    من هر کاری کردم دقیقا طبق آموزشهاتون پیش رفتم ولی بلو استکسم روت نشد واینکه بعداز انتخاب آیکونهایی که تو Auto Detect From Installed Bluestacks  اون سه ایکونیو که باید تیک زدو و بعدش تو پایین کادر باید برنامهSuperSUv2.14 رو بصودت دراگ به اونجا منتقل کنیم  خلاصه من بعد از انجام تمام مراحل هم مراحلی که شما توضیح دادیدو هم از سایتهای دیگه مشاهده کردم اما بلو استکسم روت نشد و درآخر اخطار روت نشدن رو میده
    البته من تو چندسایت دیده بودم که نوشته بودن بلو استکس روت نمیشه ولی بیشتر سایتها خلاف اینو میگن
    ممنون میشم که بیشتر راهنمایی وکمکم کنید

    • پاسخ:

      شما باید آخرین نسخه بلو استکس رو از سایت اصلی خود بلو استکس بگیرید و سپس این برنامه که ما گذاشتیم را بگیرید و این کارها را انجام دهید ، از بلواستکس های دیگر استفاده نکنید!
      اگر هم پیغام روت نشدن دوباره داد احتمالا با سیستمتون هماهنگ نیست و مشکل داره ... و یکی دیگر هم اینکه بزودی یک نسخه آماده از بلواستکس را که روت شده هم هست را در وبلاگ قرار خواهیم داد.

چندرسانه ای