آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

جم رایگان در کلش آف کلنز! این روش هک نیست ! 100% تضمینی!

متفرقه


با دانلود اپلیکیشن ها و جمع آوری اعتبار از AppBounty، بازی ها، الماس و طلای رایگان هدیه بگیرید.


از AppBounty برای دریافت اپلیکیشن های جدید استفاده کنید، سپس از ما کارتهای رایگان از Google Play، iTunes, Amazon, Xbox Live و سایت های دیگر هدیه بگیرید.


شما باید امتیاز جمع اوری کنید. شما می توانید با دانلود برنامه و بازی های مشخص شده توسط این برنامه ها, معرفی این برنامه ها به دوستانتان با به اشتراک گذاشتن کدی که به شما داده می شود, و زمانی که امتیاز شما به امتیاز کافی رسید . می توانید انواع گیفت کارت ها هدیه بگیرید.

جهت آموزش و دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 معرفی برنامه : AppBounty یک برنامه بسیار جالب ای می باشد که شما می توانید با دانلود کردن برنامه و بازی هایی که توسط این برنامه معرفی می شوند امتیاز به دست بیاورید. و یا می توانید با معرفی کردن این برنامه به دوستانتان امتیاز بدست بیاورید. در این برنامه گیفت کارت های مختلفی( آیتونز, امازون, گوگلی پلی و ….) وجود دارد.

نحوه کار برنامه : این برنامه یک سری بازی و برنامه به شما معرفی می کند که شما برای جمع اوری امتیاز باید آنها را دانلود کنید . و بعد از جمع کردن امتیاز می توانید گیفت کارت هدیه بگیرید

اموزش فعال سازی و ثبت نام :



۱- همینطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید . دو گزینه برای ثبت نام وجود دارد :

۱- ثبت نام در خود برنامه  ۲- ثبت نام با اکانت فیسبوک شما

توجه : اگر با اکانت فیسبوک ثبت نام کنید ۵۰ امتیاز به شما داده خواهد شد


خوب اگر گزینه Get Started Now رو انتخاب کردید که وارد برنامه می شوید و می توانید برنامه ها را دانلود کنید و امتیاز جمع کنید . و اگر هم گزینه دوم رو انتخاب کردید تا ۵۰ امتیاز بدست بیاورید باید همانند تصویر زیر نام کاربری و پسورد اکانت فیسبوک خود را وارد کنید و بعد از این کار به طور خودکار وارد برنامه می شوید و می توانید فعالیت کنید و امتیاز بدست اورید.



خوب کار ثبت نام به پایان رسید . حالا وارد برنامه شوید و به جمع اوری امتیاز بپردازید . البته برای دانلود راحت تر و نمایش برنامه های بیشتر ف*ی*ل*ت*ر شکن خود را فعال کنید. 

۴٫ خوب اگر می خواهید ۵۰ امتیاز دیگر بدون دانلود هیچ برنامه ای بگیرید . همانند تصویر زیر به قسمت invite رفته و در قسمت مشخص شده این کد ( bqhoitzk ) را وارد کنید تا بدون هیچ زحمتی ۵۰ امتیاز بگیرید!


۵٫ این هم تصویری از امتیاز هایی که برای گرفتن یک گیفت کارت باید بدست بیاورید.


۶٫ کار تمام شد .


دانلود برنامه AppBounty
حجم: 6.58 مگابایت
توضیحات: آدرس سایت برنامه https://appbounty.net

نکته : جهت دریافت برنامه برای سیستم های iOS به سایت برنامه مراجعه نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۱)

  1. با سلام و خسته نباشید.کارهایی که در بخش بازگردانی کلش اف کلنز حذف شده و سیو نشده گفتیدرا انجام دادم میخواستم بدونم عیبی ندارد اطلاعات دهکده گم شده ام را ب فارسی نوشتم؟ و در چه زمانی به من پاسخ خواهند داد؟ باتشکر
    • پاسخ:

      نه ایرادی ندارد چون پشتیبان فارسی هم دارند - معمولا یک هفته و اگر اشکالی هم باشد دوباره می پرسند و جواب می خواهند
  2. سلام.لطفا بگید که چطور میتونم app bnouty رو حذف کنم و یه کد اینوایت جدید بزنم.من الان یه کد اینوایت زدم.میخوام عوضش کنم.چطور باید عوض کنم.لطفا سریع جواب بدید!!!
  3. سلام من بازیم لول161 ولی تو گوگل سیو نمیشه همه کارهای که گفتین هم انجام دادم ولی کار نمیکنه نمیشه به سوپرسل یک پیام بدم بگم من بازیم سیو نمیشه بعد اونا بازیمو رو یک جیمیل جدید سیو کنن اگه میشه خواهشن بگید چی کار کنم ممنون
    • پاسخ:

      خب سوپرسل هم بررسی میکنه و میبینه روی گوگل سیو هست ، همینو می گه و می گه بازی تون را از گوگل پلی لود کنید و باید ببینید مشکل از گوشیتونه یا خیر و گوگل پلی را آپدیت کنید و زبان گوشی را هم انگلیسی کنید
  4. اقا سلام علیکم

    ببخشید ی سوال من چرا برنامه هایی که معرفی میکنه رو دانلود که میکنم بهم امتیاز نمیده
    آیا برای بدست اوردن امتیاز بعد از نصب برنامه ها باید کار دیگه هم بکنم؟؟؟؟؟؟
    لطفا جواب دهید
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش کن هم امتحان کنید
  5. سلام چه مدت طول میکشه تا بتونیم گیفت کارت بخریم؟
    من چندتا برنامه رو امتحان کردم که جواب نداد همین برنامه رو هم یکبار استفاده کردم ولی قسمت اینو هرچقدر کدرو زدم بهم امتیازی نداده چرا؟
    • پاسخ:

      طول کشیدن که خیلی طول می کشه ! باید یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم فعال کنید .
  6. با سلام ایا می شود عکس در گلو بال یا در کلن بگزاریم با اگر میشود چه گونه    باتشکر
    • پاسخ:

      خیر نمیشه- فقط کارکتر های اسکی میشه گذاشت- که با حروف و اعداد می سازند
  7. محمدامین رضایی رحیمی

    سلام دادا ببخش مزاحم شدم من برنامه های داخل اپ بونتیم رو به پایانه یعنی تقریبا پونزده تا برنامه برای نصبه و من هزارو پونصدامتیاز دارم اینطوری که ب جاایی نمیرسم. یعنی میشه برنامه های داخل اپ بونتی تمووم بشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    • پاسخ:

      برنامه زیاد داره - باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید و برنامه ها افزایش پیدا می کنه و اگه امتیاز های برنامه ها را گرفتید = پاکشون کنید اونهارو از گوشی
  8. سلام ایا میشه وقتی یه کدی رو قبلا وارد کردی رو دوباره وارد کنی یا یه کد دیگری رو به جاش بزنی؟؟
    • پاسخ:

      خیر - کد فقط یک بار اعتبار دارد و باید دیگه برنامه هایش را دانلود کنید تا اعتبار جمع کنید
  9. سلام من این مطالبو خوندم و از یه سایت دیگه کد دیگری رو زدم ولی جای ده هزار امتیاز پنجاه تا داد امیدوارم این واقعی باشه ولی یه سوال داشتم وقتی یه کد رو وارد کردی دیگه نمیشه کد دیگه ای رو نوشت یا باز هم امکانش  هست واسه ی من که نمیشه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      یکبار فقط فعال میشه و امتیاز می گیره
  10. سلام و خسته نباشید خدمت شما. ممنون از مطالب جالب سایتتون. من چطور باید از گیفت کارت تو بازی استفاده کنم؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدین
  11. لطفا کمک کنبن...من بازیم به علت بن قفل شده بود بعد خود به خود باز شد و قفل اومد روش...هنوز به ساپورت پیغام نداده بودم که بازی رو حذف کردم فک کردم درست میشه بعد سینک نمیشه...سوپرسل هم سدالا رو پرسید و رو تاریخ گیرم...اگه درست جواب بدم چجوری اکانتمو بهم میدن؟؟؟...اینکه سینک نمیشه که یخوام کد بزنم



    • پاسخ:

      وقتی جواب ها را صحیح بدهید و کد را بدهند - و شما روی یک بازی جدید که به جیمیل جدیدی سیو کرده اید - بزنید - همه چی درست میشه.
  12. اقا کمک کن لطفا من برنامه را نصب کردم اما تو فیسبوک که میرم هرکاری میکنم ثبت نام نمیکنه کمک کنید یا یه برنامه ی فیس بوک باسم ارسال کن تشکر از سایت عالی تون هیچ سایتی مثل سایت شما نیست
    • پاسخ:

      فیسبوک ف ی ل ت ر ش ک ن می خواد
  13. من این ورژن جدید کلش رو گرفتم ولی میگه برنامه نصب نشد لطفا راهنمایی کنید

  14. سلام اقا ورژن جدیدش اومده این باز نمیشه. و اینکه اپدیت هم نمیشه این چیکار کنیم؟
    • پاسخ:

      چک میکنم ، آپدیتش را می گذارم
  15. سلام دوستم میتونی برام گیفت کارت درصست کنی تونوقت منم هر چی خواستی بهت میدم از جمله اکانت لول56 کلش اکنت خروس جنگی لول56 اگه قبول می کنی به ایمیلم پیام بفرست
    ایمیلم=1711md@gmail.com
    • پاسخ:

      گیفت کارت را باید بخرید و درست کردنی نیست !
  16. سلام خسته نباشید
    من برنامه رو نصب کردم ولی نمی تونم آی پی ایرانو به امریکا تغییر بدم (با هات اسپات شیلد تست کردم نشد) اگه ممکنه یه قند شکن معرفی کنین که نیاز به خرید نباشه چون فعلا اوضام کیشمیشیه : )
    سپاس 
    • پاسخ:

       p.s.i.p.h.o.n.3 را امتحان کنید یا از برنامه های تغییر آی پی استفاد کنید
    • پاسخ:

      بله - باید از ساپورت بازی بخواهید و اطلاعات بازی را هم داشته باشید - بنویسید :
      hi i want to unlink my gmail so i can link my game to a new gmail account
    • پاسخ:

      چشم
  17. خیلی خوب بود ولی من فک کنم جمع کردن اون همه امتیاز یه یه سالی وقت می خواد.
    • پاسخ:

      خوب - چیزهای مجانی این دردسرها رو هم داره دیگه !
  18. سلام . کسایی که میگن نمیشه تو بازی جم خرید - وقتی گیفت کارت رو گرفتین ی کد بهتون میده که باید اونو یادداشت کنید , بعدش باید برین توی G-mail ایی که Clash Of Clans روش سیو هست . بعد یکم دنگو فنگ داره که جی-میل رو شارژ کرد باید هویتت رو امریکایی کنی و ... که تو گوگل (اموزش وارد کردن گیفت کارد((یا چیزی شبیه به این)). ) بعدش اگه جیمیل رو شارژ کردی میتونی بری تو بازی و میبینی که گزینه خرید جم باز شده ! فقط اگه گوگل بفهمه ایرانی هستین کلا اکانتتون بلاک میشه پس اموزشه توی گوگل رو حتما ببینید :) موفق باشین . 
    • پاسخ:

      بزودی آموزشش را می زاریم !
  19. والا من اصلا گوشی اندرویدی ندارم کلا رو شبیه سازها بازی میکنم
    رو دو تا شبیه ساز بلو و Windroye که بازی میکنم رو هر دو همین مشکل هست حتی با چیز شکن
    به هر حال ممنون میشم اگه تو مطلبی که در آینده می نویسید روشهای حل این مشکل رو بیان کنید
    بازم ممنون که با صبر و حوصله جواب سوالات رو می دید و تجربیات خودتون رو در اختیار دیگران می ذارید
  20. خیلی ممنون بابت پاسخگویی
    فقط این قضیه راه حل هم داره الان ما این نرم افزار رو نصب کنیم و شروع کنیم به امتیاز گرفتن اگه نشه از این قسمت برای خرید جم استفاده کرد که فایده نداره
    • پاسخ:

      شدن که می شه - شما نهایتا بازی را روی بلواستکس نصب کنید - این قسمت فعاله و از اونجا می تونید بخرید تو گوشی ها  مشکل داره !
  21. درود
    این دوست آخری منظورشون رو یه مقدار بد بیان کردن شما متوجه نشدید
    منظورشون این قسمت خرید جم تو بازیه که گزینه هاش غیر فعاله و وقتی روشون کلیک میکنی این پیغام قرمز رنگ میاد(تو تصویر مشخصه)
    که سوال خودمم هست هم ممنون میشم راهنمایی کنید برای حل این مشکل
    ضمن اینکه یه سوال دیگه هم داشتم
    شما این نرم افزار بالا رو استفاده کردی واقعا جواب میده تونستی 5000 امتیاز بدست بیاری و جم بگیری 
    اگه جواب میده من هم نصب کنم و شروع کنم به جمع کردن امتیازها
    • پاسخ:

      بله - بزودی یک مطلب در رابطه با این قضیه می زارم - بیشتر متاسفانه به خاطر تحریم ایران از طرف گوگل پلی است این مساله.

      من هنوز به 5000 تا نرسیدم - ولی برنامه معتبری هست و کسی تا به حال از آن بد نگفته و در سایت های معتبر هم تعریفش شده است
  22. سلام خسته نباشید برنامتون عالیه مال من کار کرد اما اون جم رو وقتی میخوای بگیری صفحش روشن نیست و یک پیام قرمز میاد لطفا کمک کنید چیکار کنم روشن بشه؟لطفا سریع تر جواب بدین
    • پاسخ:

      شما باید امتیاز جمع کنید تا فعال شود گزینه خرید جم
  23. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من جیمیل و رمزم را به کسی دادم که میخواست از من بخرد لطفا اگر میتوانی ازش پس بگیر لطفا لول ۷۳یک سال روش زحمت کشیدم اگر پس بگیری بابتش پولم میدم اگر زود جواب بدید ممنون میشم آدذس جیمیل ******************@*********
    اینم شمارم0921*******
    • پاسخ:

      من این آموزش را گذاشتم برای شما دوستان - و اگه پول هم به من بدهید یا ندهید و یا هرکسی دیگر هم بخواهد این کار را برای شما بکند - از شما اطلاعات بازی را می خواهد که خودتان باید داشته باشید و اطلاعات درست آنرا بدانید و از دست هیچ کسی هم کاری دیگر ساخته نیست و گول دیگران هم نخورید که پولتان را می گیرند و کاری برایتان نمی کنند ! جز خودتان .

      آموزش برگرداندن بازی Save نشده و هک شده کلش آف کلنز !

  24. Salam man to Ye APp Mondam CHi kar konam Har Kari Mikonam Emtiyazesho NemidE esme app Ham hast: wasabee free sms har kar mikonam nemishe :| Lotfan Rah Namaii Konid !
    • پاسخ:

      من باهاش کار نکردم ! با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم آزمایش کنید- این برنامه ها اکثرا ماله خود خارجیاس !
  25. سلام خسته نباشید من ب دلیل اینکه گوشیم فرمت شده بازی روی گوشیم پاک شده متاسفانه رمز جیمیلمو یادم نیس چکار کنم که برگرده لطفا منو راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      این یک برنامه است که باید برنامه های مختلف را نصب کنید و امتیاز جمع کنید-
  26. ممنون خیلی روش خوبی هست خیلییی ممنووووووون راستی هک کلش وقتی اینتزنت ضعیف باشه بالا می اید یا ارور مسده
    • پاسخ:

      روی اینترنت ضعیف هم اجرا می شه و مشکلی نداره 
  27. سلام میخواستم بدونم هک کلش منظورم GOD OF GEM هست سرور بازی مثل همین هک جدید که گذاشتینه
    • پاسخ:

      بله - وضعیت سرور در همین صفحه هست
    • پاسخ:

      بله - اجرا میشود
  28. سلام داداش 
    من میخوام شماره اینوایت هاروواردکنم اما جایی که بشه شماره اینوایت هاروزدنیست  قضیه چیه؟
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید -  هست یک کم سفید است و دیده نمی شود - عکس را ببینید و همونجاها باید باشد
    • پاسخ:

      این دردسر زیاد داره و باید تحملتون زیاد باشه تا امتیازات جمع بشه ...
  29. Dorod bar to hamvatan (:
    aval mikhastam koli tashakor karde basham
    site besiyar mofidi dari
    vaghean hosele be kharj midio in soal haro javab midi
    vaghean nemidonam chetor tashakor konam
    taghriban 90% matalebet ro khondam
    vaghean kheili kheili behem komak kard
    vaghean azat mamnonam
    karet jedan doroste
    heyf ke comment ha kame
    va dostan kam lotfi mikonan
    va faghat matalebo mikhonan va miran :S
    man faghat yek soal inja vasam matrah shod
    inke ba 5000point ke 10$ gift card mide
    che meghdar mishe gem kharid ?
    mamnon misham javab bedi
    baz ham mochakeram babate in hame eteLaat va matalebe
    mofidet 
    wish you lucky (:
    • پاسخ:

      با تشکر از توجه شما دوست عزیز

      قیمت های تعیین شده جم در بازی بدین صورت است :
      500 عدد جم مبلغ 4.99 دلار
      1200 عدد جم مبلغ 9.99 دلار
      2500 عدد جم مبلغ 19.99 دلار
      6500 عدد جم مبلغ 49.99 دلار
      14000 عدد جم مبلغ 99.99 دلار

      که با 5000 امتیاز و خرید یک گیف کارت 10 دلاری می توانید 1200 عدد جم بخرید.
    • پاسخ:

      فعلا برای گرفتن جم رایگان دیدن تبلیغات و اجرای برنامه است و راه دیگری فعلا نیست و بقیه اش کلاهبرداری است.
  30. سلام.من رو جیمیلم یه اکانت کلش سیو دارم گوشیمو باز یابی کارخانه زدم الان هرکاری میکنم نمیره توش ی پیغامی میده بعد میره تو وای فا به وای فا وصل میشم بازم همون پیغامو میده تمام نرم افزارام ابدیته تورو خدا کمک کنه
    • پاسخ:

      آیا بازی سیو بوده ؟ ایمیل را درست میزنید ؟ برای چند دقیقه بازی را  بعد از لوگین رها کنید ... سرعت اینترنتتون خوبه ؟
    • پاسخ:

      توضیحات کامل داده شده است !
  31. سلام میخواستم بدونم که برای اوردن کلش دوتا روی یک گوشی باید دیتا کلر کرد ولی من اکنت دوستم میخوام بیارک روگوشیم بادوتاش بازی  کنم میخوام بپرسم که وقتی من جیملشو سیو کنم بعد تو بازی کانکت ش کنم بیس اون میاد برام؟؟؟
  32. داداش من وقتی تو بازی میرم تو فروشگاه که جم بخرم میزنه purchased unavailabe چیکار کنم لطفا راهنمایی کن اکانتمم با گوگل پلاسم وصله
    • پاسخ:

      به خاطر تحریم هایی که بر علیه ایران است باید با یک ف ی ل ت ر ش ک ن ، امتحان کنید.
  33. سلام من این برنامه رو دانلود کردم چجوری امتیاز جمع کنم لطفا زود به من پاسخ بده متشکرم
    • پاسخ:

      برنامه های داخلش را که معرفی کرده را دانلود می کنید و یا آن کد داده شده را در نرم افزار می زنید ، و اتوماتیک امتیاز ش به حسابتان ریخته می شود ، بعد به حد نصاب که رسیدید مثلا 5000 امتیاز گزینه خرید  گوگل پلی ش فعال می شود و می توانید کارت گوگل پلی یا آمازون یا ایکس باکس و ... بخرید ، بعد می توانید توسط کارت خریداری شده که یک کد داده شده می باشد در بازی بزنید و جم کلش آف کلنز بخرید. بازی ها و برنامه های دانلود شده را می توانید بعد از کسب امتیاز ش پاک کنید ، با فعال کردن یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم بازی ها و برنامه های بیشتر و دارای امتیازات بیشتر برای دانلود می توانید انتخاب کنید.
    • پاسخ:

      پایین صفحه لینک دانلود قرار داده شده است.
    • پاسخ:

      توضیحات را که دادیم ... نصب می کنید برنامه را و به ازای دانلود هر برنامه امتیاز می گیرید و امتیازتان که به حدنصاب رسید می توانید گوگل پلی و یا کارتهای دیگر بخرید ، آن گزینه اش فعال می شود و می توانید کارت را بخرید.
  34. سلام 
    اسلان میشه!!!
    سره کاری ع خودم تا تحش رفتم 
    بزار مردم ببینم وقتشونو تلف نکنن
    تنها  چیزی که رو کلش کار میکنه ایکس موده 
    • پاسخ:

      ایکس مود یه برنامه برای بازی هست ! و این برای خرید جم رایگان و کارتهای جانبی است ! و با هم خیلی متفاوت است !!!
    • پاسخ:

      این هم می گن خوبه ... به هرحال ساختار همشون یکی هست و باید حوصله کنید و دانلود کنید و امتیاز بگیرید ...
    • پاسخ:

      نه متاسفانه ! ، ولی میتوانید نرم افزارهای پیشنهادی را بعد از دانلود و یکبار اجرای آن و کسب  امتیاز آن ، پاک کنید و نرم افزار یا بازی دیگری را نصب کنید و بعد دوباره آن را پاک کنید.
  35. سلام بر همه گی
    داداش نظرمو بزار مردوم ببینن 
    همش الکی ع که میگن برای ما تبلیغات کن و .....
    نگیرین 
    • پاسخ:

      خوب این خیلی وقته  که ملت دارند  باهاش کار میکنن و اصوله کارش هم دیدن و دانلود تبلیغات و بازی هایش هست حالا اگه امتیازات من به حد نصاب 5000 تا رسید ونتونستم باهاش کارت گوگل پلی بخرم و الکی بود ، پست را حذف می کنم.
  36. متین ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    عالی ، بهتر از این نمیشه ، ممنونم از شما
  37. سیستم عامل من آی او اس هست و وقتی برنامه را نصب میکنم در بالای صفحه اپلیکیشن گزینه offers  را که میزنم میگه باید بری تو سایتش بعد همه ی اون بازی هارو دانلود میکنم بعد وقتی دانلودشون میکنم از تو صفحه میرن بعد یک چیزی به نام  token wall میاد که نمیشه گرفتش  ولی هیچ جای دیگه ای نمیره
    • پاسخ:

      من سیستم iOS ندارم ولی تا اونجا که فهمیدم این Token Wall هم یک برنامه ای هست مثل همین برنامه ایی که معرفی کردیم AppBounty و برای جمع آوری کردیت مجانی هست شاید در بین همان برنامه هایی که در AppBounty معرفی کرده دانلود کرده اید ، به هرحال سایت اصلی این Token Wall این است :
      https://www.tokenwall.com
      برنامه را از خود سایتش نصب کنید ببینید مشکلتون حل میشه ...
  38. سروش افلاطون

    خب داداش با فیس بوک رفتم اون 50 تادیگه هم که گفتی گرفتم 
    شد 100 تا 
    حالا چطوری جم کلش رو بگیرم؟؟؟

    میشه زود جواب بدید ممنون
    • پاسخ:

      شما لااقل باید 5000 امتیاز کسب کنید! با دانلود کردن بازی ها و برنامه هایی که معرفی میکند و اجرای آن امتیاز جمع آوری می کنید ! برای خرید یک گیفت کارت 10 دلاری گوگل باید 5000 امتیاز کسب کنید ! عکس آخر را ببینید مشخص است.
  39. واقعا جالب بود راستی یه سوال این کیف کارت میشه به پول دلار یا ریال  تبدیلش کرد؟
    ممنونم جواب بدید 
    • پاسخ:

      خیر، فکر نکنم بشه.
    • پاسخ:

      بدون فیلتر شکن هم کار میکنه فقط گزینه هاش کمتره و امتیازاتش هم کمتر است. دوباره نصبش کنید.
  40. خب بعد که گیفت کارت گرفتیمـ چطور ازش استفاده کنیم که باهاش جو رایگان بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      وقتی امتیازتان به حد نصاب رسید گزینه اش فعال میشه و میتونید جو رایگان بگیرید !البته اگر داخل گزینه هایش باشد !
  41. سلام
    یه سوالی داشتم لطفا پاسخ بدید
    چطور میتونم رمز جیمیلمو از رو گوشی (بدون استفاده از pc) عوض کنم؟؟؟؟

    • پاسخ:

      خوب وارد سایت جیمیل شوید با گوشی خود و رمزتون را عوض کنید !
  42. راستی میگم این برنامه لازم نیست که آی پی رو به امریکا تغییر بدیم؟

    ممنون میشم سریع جواب بدسد
    • پاسخ:

      اگر تغییر بدهید بهتر است چون گزینه های بیشتر با امتیازات بیشتری به شما میدهد.
  43. سلام داداش.مطالبت واقعا عالیه.خیلی از مطالبتو واقعا خوندم عالی بود‌..ادامه بده.مطالبی رو دیده بودم که هیچ جا پیدا نمیشد...هر چند که من یه بازیکن مبتدی هستم و لولم ۳۰ هست....ادامه بده...راستی چن وقته بازی میکنی؟
    • پاسخ:

      ممنون ... دو ، سه سالی میشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای