آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

حمله با استراتژی GoWiWi

حمله با استراتژی GoWiWi

رویداد جدیدی در کلش آف کلنز فعال شده است که این رویداد ، اولین رویداد ترکیبی در کلش آف کلنز می باشد و برای آموزش نیز بسیار مناسب است ، در این استراتژی که از گولم - ویزارد - ویچ استفاده شده است و به استراتژی GoWiWi معروف است ، یکی از استراتژی های پرقدرت و جالب است که استفاده از آن در حملات باعث گرفتن صد در صد ستاره خواهد شد و اگر نیروهای مکس هم داشته باشید حتما سه ستاره را کسب خواهید کرد ! در ادامه استفاده از این استراتژی در فیلم هایی بصورت کامل به شما آموزش داده شده است که میتوانید با دیدن این فیلم ها ، کیفیت حملات خود را بالا ببرید و حریفان خود را ستاره دار کنید! پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تیزر تبلیغ استراتژی GoWiWi

در این رویداد ترکیبی شما میتوانید با استفاده از تعداد ویزارد و یا ویچ ذکر شده در این رویداد بصورت جداگانه 20 جم و 300 xp کسب کنید.در این رویداد 50% تخفیف برای ساخت سه نیروی گولم و ویچ و ویزارد در نظر گرفته شده است و صرفا آموزش ترکیب GoWiWi بوده و تعداد پیشنهادی ویچ و ویزارد را برای هر تاون هال بیان کرده است.برای کسب جایزه تکمیل کردن این رویداد اصلا نیاز به استفاده از گولم را ندارید و برای تکمیل کردن قسمت اول صرفا بردن تعداد ویزارد گفته شده، بدون حتی ویچ یا گولم جایزه به شما داده خواهد شد. 

در قسمت دوم هم با بردن تعداد ویچ خواسته شده در آن بخش را هم تکمیل کنید و جایزه رویداد را بگیرید و اگر هر 2 شرط را رعایت کنید با یک حمله هردو بخش رویداد پیش خواهند رفت.برای تاون هال 8 شما با درخواست 2 ویچ برای نیروی کلن و بردن 10 ویزارد خواهید توانست هر دو بخش رویداد را تکمیل کنید. در تاون هال 7 با فقط 1 ویچ در نیروی کلن و تعداد 7 ویزارد رویداد اخیر تکمیل خواهد شد. در نتیجه استفاده از گولم برای گرفتن پاداش این رویداد الزامی نمی باشد.

استراتژی GoWiWi

استراتژی GoWiWi

استراتژی GoWiWi

استراتژی GoWiWi

استراتژی GoWiWi

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها استراتژی GoWiWi

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای