آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

وضعیت بازی کلش آف کلنز

اخبار و شایعات

وضعیت بازی کلش آف کلنز

بنظرم احساس می شود که یک مطلب جدید در مورد وضعیت بازی کلش آف کلنز نوشته شود ، چرا که در روزهای گذشته شکایت های زیادی در مورد این بازی شنیده شده است ! حال ما می خواهیم به بررسی این مسائل بپردازیم و برخی شک و شبه ها را از بین ببریم و راه حل هایی را نیز ارائه دهیم بلکه کارگشا باشد ، پس به ادامه مطلب کلیک نمایید !

کلش آف کلنز خسته کننده شده است ...

در انجمن بازی سوپرسل این بحث همیشه می شود که دیگر بازی کلش آف کلنز خسته کننده شده است و بازی در حالِ مرگ است و به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و این بحث ها مکرر انجام می شود.

او از همه اینکه افراد هوشمند و عاقل و بالغ زیادی در انجمن های سوپرسل وجود دارند که من احترام زیادی برای آنها قائل هستم ! که نمونه اش را هم در مسابقات ( زمین در برابر هوا ! ) مشاهده کردید و سن و سال آنها را هم دیدید! و البته اکثریت زیادی کودک و تازه نوجوان هم در کنار آن وجود دارند که گریه کنان مایل هستند همه چیز را سریع و بدون دردسر و تلاشی کسب کنند و البته باید بدانید که هیچ چیز خوبی هم بدون سعی و تلاش بدست آورده نمی شود! و صد البته من قصدم توهین به کسی نیست اما متاسفانه اکثریت بزرگی از این قشر افراد وجود دارد.

مشکل این است که عده ایی پیش از این هم می گفتند که دیگر بازی به آخر خط رسیده است و مُرده است ولی 12 ماه است که هیچ اتفاقی نیفتاد و ما هنوز هم نشسته ایم و در حال بازی کردن با آن هستیم و بازی مکرر بروز رسانی می شود و طبق آمارها هم هنوز این بازی جزو موفق ترین بازی های تلفن همراه سال 2016 می باشد.

لطفا اجازه ندهید که نظرات شخصی دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهد و اگر کسی از این بازی خوشش نمی آید دلیلی ندارد که شما هم اگر این بازی برای اولین بار انجام می دهید ، نسبت به آن دلسرد شوید و یا اگر انگیزه شما نسبت به بازی کردن کم شده است هم نباید حرف های دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهد و احساس بد نسبت به آن داشته باشید.

در نمودار زیر جستجوی مردم دنیا در مورد کلش آف کلنز را در گوگل در مقایسه با بازی کلش رویال مشاهده می کنید که نمودار آبی رنگ روند جستجوی بازی کلش آف کلنز می باشد و نمودار قرمز رنگ روند جستجوی بازی کلش رویال می باشد:

در طول زمان و ادامه نمودار مشاهده می کنید که بازی کلش آف کلنز نسبت به بازی کلش رویال در بیشتر زمان ها محبوب تر شده است و تقاضا و جستجوی آن در گوگل بیشتر شده است و پیشی گرفته است با آنکه کلش رویال یک بازی جدید و زیبا نیز می باشد و آمار آن در حال پیشرفت می باشد و صد البته هم که می دانید گوگل یک منبع معتبر برای بدست آوردن اینگونه مقایسه ها و آمارها می باشد.

قبلا هم تحلیلی در مورد این بازی نوشته شده بود و البته همان چند نفر عده ایی که در انجمن های سوپرسل مزاحمت ایجاد می کردند ، بازی را پایان یافته فرض می کردند ، البته آنها یک عده کلشر بی وفایی بیش نبوده اند.

همیشه وجود دارد "اما" ...

ولی ... خوب یک بخش کوچکی وجود دارد که باعث بی انگیزگی افراد شده است و مانند قبل دیگر شور و هیجان گذشته را ندارند که البته من دلایل شخصی خودم را می آورم و شاید نظرات من ، نظرات شما هم باشد و همچنین شما را از اینکه عده ایی هم چنین مطالبی را بیان می کنند ، آگاه کرده باشیم ...

می توان گفت که خالقین محتوا که مطالبی همیشه در مورد کلش آف کلنز می نوشتند ، هم اکنون دیگر خیلی کم و یا کلا دیگر مطلبی در مورد این بازی نمی نویسند و حتی بعضی از سایت ها و کانال ها کلا کار خود را خیلی کم و یا بطور کامل متوقف کرده اند.

چندین وب سایت بزرگ که قبلا مطالبی به روز داشتند این روز ها به زور یک مطلب در هفته می گذارند و یا یوتیوبر هایی که همیشه اخبارهای ناگفته و پیشنمایش های سوپرسل را به بیرون درز می دادند دیگر فعالیتشان مانند گذشته نیست !

بنظر می رسد که آنها هم بصورت احساسی نسبت به بازی برخورد کرده اند و بیشتر اخبار بازی کلش رویال را پوشش می دهند و البته عده ایی از آنها هم هنوز در کنار بازی کلش رویال جدید سوپرسل - کلش آف کلنز را هم پوشش می دهند و البته بیشتر کانالها به کلش رویال اختصاص یافته است .

در اینجا من صادقانه اعتراف می کنم که پیدا کردن مطلب برای ارسال روزانه بسیار سخت شده است ! و سعی می کنیم که هر دو یا سه روز مطلبی جالب بگذاریم چرا که اکثر گفتنی ها را در مورد بازی گفته ایم و فقط باید موارد جدیدی که به بازی اضافه می شود را بیان کنیم و یا صفحات آن نیروها و ساختمان های قدیم و جدید را به روز نماییم. البته این به این معنا نیست که بازی کلش آف کلنز در حال مرگ است !

سوپرسل گرامی...

در اینجا من برخی چیزها را می آورم که مورد توجه سوپرسل بوده است.من می دانم که بعد از آپدیت دسامبر 2015 سال سختی را داشته اید و چندین مسائل مختلف وجود داشته است که من به اشتباه متوجه شده ام و چیزهایی که بیشتر من امسال دوست و به بازی اضافه شده است

1.کاهش زمان آموزش

2.Loot Cart و ستاره جایزه

3.چلنج دوستانه (Friendly Challenges)

4.دوباره کاری صف ارتش به جز قسمت بوست (Army Queue rework)

5.بسیاری از ترفندهای کوچک برای گیم پلی و رابط کاربری

اما چیزهایی که بازی را خراب کرد :

1.اضافه شدن نیرو جدید و طلسم زیاد

2.ضعیف شدن تعدادی از حلقه نیروها

3.جنگ بین کلن ها

اما چرا جنگ کلن ها در این لیست قرار دارد ؟ می شه گفت که این یک ویژگی است که فقط برای یوتیوبرها و streamer ها و برخی بازیکنان سرسخت که کلن های رتبه بالا که بیشتر به درد آنها می خورد.
می دانم که شما از این ویژگی ها لذت می برید ولی حقیقت این است:

83 درصد از کلشرها یک یا هیچ کسی جنگ کلن ها را انجام نداده اند.این یک ایده عالی بود که بیشتر از دو سال منتظر آن بودیم ، اما کسی با آن کار نکرد 🤔 

pic.twitter.com/RlnPqRYQEl

— Tom (@HouseofClashers) November 10, 2016

ویژگی جدید و گیم پلی جدید بازی بیشتر از یکسال است که در انتظار آن بودیم و باید منتظر ماموریت های روزانه یا چالش های ماهانه ، برنامه های ویژه ماهانه ، مسابقات بزرگ و ... که باید منتظر آن باشیم من امیدوارم که آپدیت دسامبر چیزی مشابه زیر بوجود آید.

امیدوارم که سوپرسل شروع به فکرهای تازه تر برای بازی کند و فقط بازیکنان سخت کوش و سابقه دار را در نظر نگیرد و همه بازیکنان مبتدی - آماتور و حرفه ایی را در نظر داشته باشد و بازی را مطابق سلیقه همه آنها آپدیت کند و تنها به کلش رویال تنها فکر نکنند.

آیا شما خسته شده اید؟

من مطمئن هستم که شما گهگاهی و یکی پس از دیگری ممکن است از بازی خسته شوید و احساس بی حوصلگی به شما دست بدهد و خب طبیعی است و اینجاست که بد نیست که کمی به خود کمی استراحت دهید! اگر شما یک یا دو هفته بازی نکنید خواهید دید که انگیزه بازی به شما باز خواهد گشت و با اشتیاق بیشتری بازی خواهید کرد.

اگر شما نسبت به بازی و پیدا کردن مطالب متنوع آن کنجکاو هستید می توانم تعدادی کانال یوتیوب معروف که هنوز فعال هستند را به شما معرفی کنم که اغلب به آنها مراجعه می کنم :

Clash Attacks with Jo : دارای محتواهای مکرر و بزرگ در مورد سبک های مختلف حمله.

Beaker’s Lab : مطالب سرگرم کننده درباره کلش آف کلنز که البته کمتر مطالب آموزشی دارد.

Klaus Gaming : بسیار فعال و دارای محتوای خوب درباره تاون هال هشت تا تاون هال ده.

Powerbang : مطالب منحصر بفرد مخصوصا در مورد جنگ کلن ها ، بسیار فعال و ارزش دیدن هم دارد.

Clash Bashing : یک تازه وارد ولی با سبک های تازه در حمله.

Cast ‘n Blast : تازه وارد و تمرکز آن بر روی War است.

نکته : برای ورود به کانالها روی آن کلیک کنید و البته احتیاج به VPN می باشد!

نتیجه گیری

خب زیاد نوشتیم ولی بطور خلاصه چیزهایی که باید می گفتیم بصورت خلاصه نتیجه گیری می کنیم :

اگر کسی بازی را دوست ندارد و به شما هم گفت که بازی نکنید ، گوش ندهید ، اگر شما از بازی کردن لذت می برید ، خب ، لذت ببرید !

اگر انگیزه بازی کردن شما کم شده و دلسرد شده اید ، بهتر است بعضی از مراحل را چند روزی به عقب بیندازید و پس از چند روز یا چند هفته دوباره به سراغ بازی بیایید.

امید خود را نسبت به بازی از دست ندهید تا اینکه سوپرسل بتواند یک راه خوب برای بازی دوباره پیدا کند و با همفکری های جدید و ایده دهندگان جدید مطمئن باشید که این راه پیدا می شود و به بازیکنان قدیمی که مقداری کسل شده اند را حال و هوای تازه می بخشد و مطمئن باشید که با سرمایه گذاری که این شرکت دارد بزودی راه های بیشتری برای ایجاد تنوع در بازی ایجاد خواهد شد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام خدمت شما مدیر سایت بنده تخصص در گرافیستی دارم و خواستم بگم که اگر خواستید میتونم براتون کارهای گرافیکی سایتتون از جمله شاخص های هر پست و.. رو براتون اماده کنم تا سایتتون به نما بیاد و این رو میدونید که هر پست اگر تصویر های خوبی داشته باشه قطعا جذب کاربر بیشتری داره.
    اگر خواستید به تلگرام بنده با ایدی زیر در تماس باشید
    @Mahdi_Stiri
    • پاسخ:

      تشکر از توجه شما ، در صورت نیاز تماس خواهیم گرفت.
  2. یک کلشر قدیمی

    سلام خدمت همه دوستان کلشر ایرانی فقط میخواستم چند کلمه با شما رفقا صحبت کنم و نظر و احساس خودم رو خیلی خلاصه با شما با اشتراک بذارم:
    دوستان عزیزم من خودم این بازی رو در مدت دوسال بصورت جدی و اصولی دنبال کردم اما خوشبختانه اکانت رو فروختم و نجات پیدا کردم و از شما خواهشمندم که این بازی رو اگر درگیرش هستین خواهشا کنار بگذارید همه ما بازیچه دست این شرکت سوپرسل شدیم و عمرمون رو داریم تلف میکنیم بیایم ب تفریح بهتری مثل ورزش کردن و یا کتاب خوندن روی بیاریم،این بازی جز نابود کردن چشم و مختل کردن کردن مغز چیزی نداره و پولش و تبلیغش میره توی جیب ی مشت سرمایه دار در نهایت هم چیزی عاید ما نمیشه.به امید اینکه بیشتر فکر کنیم و بهتر تصمیم بگیریم.البته امیدوارم نظرم به چاپ برسه
  3. مدیریت محترم سایت ;
    این آدم های بیشعور و بی اصالت اصلا ارزش جواب دادن هم ندارن , بهتره که پیامشو پاک کنین .
    درسته , شاید این مطلب شما نتونست افرادی مثل من که از این بازی خسته شدن و الآن دارن رویال بازی میکنن رو مجاب کنه , ولی به هیچ عنوان دلیل نمیشه که بیای تو بهترین سایت آموزش کلش آف کلنز پست فحش بذاری .
    البته با همه بیشعوریش یه حرف درست زد ,
    از نظر من اگر سایت شما در کنار کلش آف کلنز , کلش رویال رو هم ( به همین خوبی ) پوشش بده , شاید حتی آمار بازدید روزانه تان 2 برابر یا بیشتر شود .
    با تشکر از سایت فوق العاده تان .
    • پاسخ:

      ممنون - بله پیامش را پاک کردم ...  احتمالا در آینده نزدیک کلش رویال را هم پوشش خواهیم داد.
  4. درود و خسنه نباشید
    اگه میشه مطلبی در مورد اکانتهای مهندسی بزارید
    کلا در مورد آموزش و مپ و ویژگی ها و ... اکانتهای مهندسی
    ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای