آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

احتیاط در استفاده از باگ 1 جم ساخت نیرو !

اخبار و شایعات

احتیاط در استفاده از باگ 1 جم ساخت نیرو !

بعد از آپدیت جدید هالووین2016 و بعد از آپدیت اکتبر2016 یک باگ در کلش آف کلنز بوجود آمد که می توان یک ارتش کامل را بدون هزینه و صرف وقت با استفاده از 1 عدد جم به سرعت ساخت و از آن برای حمله به دهکده های دیگر استفاده کرد ، که آموزش آنرا حتما در یوتیوب و سایت های اینترنتی خوانده اید ، این باگ کلش آف کلنز سرو صدای زیادی کرد و سوالات زیاد و نظرات مختلفی درباره آن مطرح شد و من لازم دیدم که چند سطری در مورد احتیاط استفاده از این باگ کلش آف کلنز برای شما بدهم و خطرات استفاده از آنرا گوشزد کنم ، بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ساخت نیروها با استفاده از یک عدد جم

اول از همه من نمی خواهم لینک و یا آموزشی در این مورد در این مطلب بگذارم و شما را از چگونگی استفاده از این باگ راهنمایی کنم که البته این کار هم دلایل خودش را دارد که در ادامه برایتان شرح خواهم داد ، پس لطفا ادامه را بخوانید و نسبت به آن بی توجه نباشید.

بروز مشکل و باگ هنگامی بوجود می آید که سربازان در صف تولید قرار گرفته اند و انتقال و جابجایی آنها در چند مرحله باعث می شود که بتوان با یک عدد جم ، اردوگاه ارتش را بدون صرف هزینه اکسیر سیاه یا بنفش ، آنها را تولید نمود و اردوگاه ارتش را پُر از سربازان مدنظر نمود.استفاده از این باگ  یک ریسک است!

خب بعضی ها می گویند که این خیلی خوب است و این مشکل مربوط به SuperCell است و باید خودش این موضوع را حل کند و آنرا رفع کند و ما تا رفع این موضوع از این باگ استفاده خواهیم کرد!

نکته ایی که پیش می آید این است که استفاده از این مشکلات و یا باگ ها در قوانین استفاده از بازی های سوپرسل به خوبی و آگاهانه تعریف شده است و کاربر را از سوء استفاده از آن منع کرده است.

در زیر شرایط استفاده از خدمات بازی های سوپرسل به اینصورت تعریف شده است :

شما تعهد می دهید که تحت هیچ شرایطی از مواردزیراستفاده نکنید :

استفاده از کدهای تقلب ، سوء استفاده (از باگ) ، نرم افزارهای اتوماتیک ، ربات ، هک ، مود و هر نرم افزار سوم شخص ثالت غیر مجاز و هر نرم افزاری که باعث تداخل با این سرویس و بازی های سوپرسل و همچنین اختلال با استفاده از تجربه های بازی یا بدون استفاده از تجربه بازی های سوپرسل و یا تغییر در فایلهای بازی های سوپرسل یا بخشی از آن شود.

سوپرسل با شرایط و قوانینی بالا که وضع کرده است می تواند بازی شما را ردیابی کند و BAN نماید ! و این دلیل اصلی است که شما را از استفاده از این باگ ها منع می کنم و احتمالا اکثر شما این موضوع را یک جوک فرض کنید و حتی بگویید که من برای همان یکعدد جم به سوپرسل پول داده ام و من صادقانه از شما می خواهم که حساب خود را در معرض خطر بن شدن قرار ندهید و مبلغی هم که بابت جم پرداخت می کنید ، از حد معمول و قانونی آن نیز کمتر می باشد و خود شما نیز به این موضوع واقف هستید و بهره برداری از بازی های سوپرسل نیز به عنوان نفع شخصی هم خلاف قوانین سوپرسل می باشد.

من فکر می کنم که سوپرسل به خاطر سوء استفاده از این کار شما را بن دائمی نکند و احتمالا مدت جریمه ایی که سوپرسل برای استفاده از این باگ در نظر بگیرد 2 هفته بن باشد.

اگر در یک سیستم اشکالی بوجود بیاید ، این نباید باعث شود که همه ما از این اشکال سوء استفاده کنیم و بازی خود را ارتقاء دهیم و به عنوان مثال در رانندگی ما نباید با حداکثر سرعت اتومبیل خود را حرکت دهیم و از حد مجاز آن بیشتر برویم و قوانین را زیر پا بگذرایم و قوانین را باید در زندگی و بازی رعایت کنیم.

به هر حال همانطور که ایکس مود با شکایت سوپرسل از چرخه قدرت کنار رفت ، شنیده شده است که شرکت سوپرسل با توافقنامه ایی که با یوتیوب انجام داده است ، فیلم های این باگ را که در یوتیوب بود ، کلا حذف شده است و این نشان از اقدامات جدی سوپرسل است و من امیدوارم که با این توضیحات توانسته باشم که از در معرض خطر قرار گرفتن و BAN شدن احتمالی بازی تان جلوگیری کرده باشم !

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. این باگ با اون باگ ساخت هر نیرو تو 5 ثانیه یه زمان بود اپدیت هالووین که اومد باگ 5 ثانیه رفع شد باگ یه جم رفع نشد این از سیاست خودشون بوده جم کاربرا رو صفر کنه تا مجبور شن جم بخرن.دیگه لوت داشت کم میشد هالووین که تموم شد رفعش کردن.همیشه بوست یه جم تو هر مناسبتی واسه کالکتورها بود تا بازیکنا لوت بیشتری بزنن و جمع کنن هالووین اینو در قالب باگ اجرا کردن.بوست اسپل چه فایده ای داشت وقتی ساخت نیرو طول میکشید.همه این موارد نشون میده باگ یه جم کاملا حساب شده و کار خودشون بود اینطوز نبود که از دست شون در بره
  2. بانظر حامد موافقم خودمنم روم به دیوار جم خریدم مثل جت کویین اپ کردم از نوزده رفت رو بیست و هفت خخخ خیلی جلو افتادم برای من که خوب بود دیگه اگه همه استفاده کنیم میخواد چه غلطی بکنه همه رو بن کنه
  3. شایان مظفری مطلق

    واقعا سایتتون عالیه خیلی خیلی خوب من که واقعا لذت میبرم هم بروز هم مطالب عالیه
    • پاسخ:

      ممنون از شما
  4. رفتارتون دوگانه‌س. از یه طرف ربات میذاری تو سایت بعد میگید استفاده از اینا باعث بن شدن میشه خب اگه واقعا فکر میکنید، ربات نذارید. شایدم نمیدونستید چی پست بذارید اینو نوشتید مرد نیستی نظرمو تأیید نکنی
    • پاسخ:

      حالا مَرد شدم !  (: شما که نباید مطابق حرف من رفتار و عمل کنید ! بلکه خودتون باید تصمیم بگیرید و بسنجید که چی خوبه و چی بده ! ما هشدار دادیم که ممکنه در آینده حالا این باگ نه ، باگ دیگه - سوپرسل طبق قانونی که داره -  می تونه اکانت ها را بن کنه ! مثل ایکس مود که هم هشدارش را به موقع دادیم که استفاده نکنید و کسی توجه نکرد و هم نرم افزارشو قبلش که بی خطر بود گذاشتیم .
  5. باور کنید این باگ جزی از سیاست های سوپرسل برای فروش جم بوده،و مطمئن باشید در این چند روز فروش جم چندین برابر شده،همونطوری ک من بفکر خرید جم نبودم ولی با امدن این باگ ب فکر افتادم،ب هر حال سیاست پدر مادر نداره،چیزی ک سوپر سل ب من یاد داده فروش خودش ترجیح میده به بازی جذابتر،مچکر از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای