آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

معرفی نبردهای دوستانه بین کلن ها

اخبار و شایعات

معرفی نبردهای دوستانه بین کلن ها

با نزدیک شدن به موعد آپدیت بازی کلش آف کلنز ، سوپرسل با انتشار مطلبی در انجمن خود توسط انوشکا،از چیزی که در حال کار کردن بر روی آن هستند ، پرده برداری نمود و آن چیزی نیست جز نبرد دوستانه بین کلن ها یا Clan Challenge یا چالش بین کلن ها و یا همان مبارزه های دوستانه بین کلن های دیگر که همانند همان نبردهای دوستانه می باشد ولی اینبار بین کلن ها قرار است این مبارزات برگزار شود که در ادامه مطلب زیر می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید.

سوپر سل با انتشار مطلب بالا در انجمن خود از آن به عنوان چیزی که در حال حاضر بر روی آن مشغول به کار است تا در آپدیت بعدی خود آنرا مورد استفاده کلشرها قرار دهد ، معرفی کرد. متن ترجمه شده بالا به این شرح است :

ما مطلبی کوتاه برای آگاه سازی شما می گذاریم در مورد clan challenge (نبرد دوستانه بین کلن ها)
باوجود کلن چلنج ، کلن ها قابلیت ارسال و یا درخواست برای وار دوستانه به هر کلنی را که میخواهند را دارند.
شرایط وار به حالتی قابل تنظیم و کاملا دقیق و حساب شده هست که رهبران یک کلن میتوانند زمان و روز آماده سازی و روز نبرد را تغییر بدهند که البته کلی متغییر دیگر نیز می باشد به محض این که درخواست از طرف کلن ثانوی مورد تایید قرار گرفت روز آماده سازی شروع میشود.
این بدان معنی نیست که کلن چلنج قرار باشد که جای کلن وار را بگیرد (در یک زمان شما نمیتوانید هم کلن وار داشته باشید هم کلن چلنج داشته باشید) ولی کمک به ساخت خاطرات بیشتر و به یاد ماندنی و تبادل قدرت میان کلن ها میشود که توسط بازیکنان آنلاین و یا آفلاین راه اندازی شده و نو آوری های جدید را به همراه دارد.بخاطر داشته باشید که این موضوع فقط یک پیش نمایش کوچک خواهد بود و معرفی جزئیات بیشتر را در آینده معرفی خواهیم کرد و فقط می خواستیم نظرات شما را در این مورد بدانیم!لبخند

Break News From GALADON

DOWNLOAD

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام
    بچه هایی ک بن شدیم… ببینید سوپرسل دیگ تو جواب پیام هایی ک براش میفرستیم اون جمله قبلش رو ک (( بن ها همیشگی و غیر قابل مزاکره هست)) رو نمیگه یا شایدم واسه من اینجوریه!!! البته از نظراتی ک بقیه دوستان فرستادن احتمالا برای بقیه هم همین طور باشه…

    به هر حال بنظر میاد سوپرسل یکم دچار تردید شده در مورد بن همیشگی و بیشتر ب فکر جواب دادنای دوستانه هست تا جواب توسط رباط ((تا جو رو آروم تر و ب نفش خودش کنه)) ک این حداقل نشون میده یکم از موضع خودش کوتاه اومده.
    از طرفی پست اون یارو آنوشکا در مورد بن های غیر قابل بخشش و غیر قابل مزاکره هم برداشته شده و نیست .
    ب نظر میاد این اعتراضا و ایمیل زدنا و همه و همه……. ی جورایی داره نتیجه میده پس هنوز نا امید نشیم تا میتونیم سوپرسلو بترکونیم با ایمیل و اعتراض و این قبیل کارها (( اوج فشارمون تا یک هفته بعد از آمدیت هم ادانه داشته باشه
    • پاسخ:

      این یک چلنج دوستانه است مثله بازی های دوستانه و احتمالش هم هست که حتی نیروها هم از بین نرود و البته هیچ xp  و یا مزیتی هم ندارد و فقط برای تمرین و دستگرمی است (البته تا اینجا همش حدس و گمان است و باید منتظر ماند شاید مزیتی به آن داده شود)
  2. سلام دوستان لطفا به لینک زیز مراجع کنید و امضا کنید 1دقیقه بیشتر وقت شمارو نمیگیرد از دوستانی بن نشدن خواهشمندم لطفا در کانالها گروها تلگرامی لینک مورد نظر پخش شود
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/supercell-clash-clans-permanent-ban
  3. محمد دارچینی

    این تورنومنت ها هم مثل تورنومنت کلش رویال هستس؟یعنی با بردن جایزه ای هم تعلق میگیرد؟
    • پاسخ:

      فکرنکنم مثله کلش رویال جایزه داشته باشه و احتمال داده می شه مثل همون بازی های دوستانه خوده کلش آف کلنز باشه و عکسی هم که گذاشتیم تزئینی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای